Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:29
Hebben meer mensen problemen met het activeren van de game op steam?

Hij kan de servers niet vinden. Komt waarschijnlijk door de drukte op de servers. Maar het is wel beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:04:
M'n eerste CoD die ik enkel voor de PS3 gekocht heb, en dat heb ik geweten ook. :D
Ben nu 4 uurtjes bezig en word vaak flink geowned! M'n k/d ratio is 0.8 lol :9 Het grootste probleem van de controller is dat ik niet snel genoeg kan draaien. Als er achter me wat gebeurt ben ik sowieso kansloos. Ja, dan kan de sensitivity omhoog maar dan raak ik weer geen knikker. :'( Flink wennen dus.
Ik ken het probleem. Ik heb ook voor het eerst een console versie gekocht. Het is echt wennen zo'n controller .... gelukkig werd ik op de PC versie ook geowned :) Gelukkig zijn de problemen met de server hetzelfde gebleven ...... het blijft toch raar dat we met z'n allen accepteren dat we een product kopen dat in het begin maar half werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

We hoeven ook niet te accepteren dat het half werkt. Echter, we moeten wel accepteren dat er bij een dergelijke release, waarbij op 1 dag miljoenen en miljoenen exemplaren over de toonbank gaan c.q. verstuurd worden, er veel problemen zijn in de eerste (pakweg) 48 uur.

Dit is gewoon niet op de normale manier op te vangen, zeker niet op een kostenefficiënte manier. En wat dat betreft gaat het heus de goede kant op, bij CoD2 hebben console gamers ruim een maand problemen gehad.

Van 0 naar 10 miljoen aanmeldingen in 12 uur, dat kan niet anders dan problemen geven. Oplossing? Per land releasen, maar dan staat iedereen ook op zijn achterste benen.

Wacht nog een dag of 2 af, en als het dan niet soepel is, dan kan je klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klaag niet hoor ... ik constateer alleen maar. Ik begin pas met klagen als BF3 ook niet meer werkt :) Uiteraard blijf ik het gewoon proberen want MW3 is ook tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha net even de SP gespeeld op PC en werkelijk waar: de graphics zijn bedroevend. Settings en resolutie staan op max maar alles ziet er uit alsof ik speel op 1024x768... Ik had verwacht dat MW3 een soort van verbeterde MW2 was met extras, maar het is gewoon een exacte kopie. Zielig van IW.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Paar potjes gespeeld. Eerste indruk:
- Het speelt iets trager dan MW2 wat op zich wel fijn is.
- Elke potje een shitload aan vliegtuigengeweld e.d., helaas.
- Beter geluid van wapens. Het voelt allemaal iets echter. De algehele 'feel' van het schieten is beter dan bij MW2 en BO.
- Servers zijn nog erg crappy, veel falende verbindingen, maargoed, laten we dat maar een kinderziekte noemen.

Ga me er in ieder geval weer mee vermaken, zoveel is duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Laatst online: 24-01 17:55
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:32:
Ik klaag niet hoor ... ik constateer alleen maar. Ik begin pas met klagen als BF3 ook niet meer werkt :) Uiteraard blijf ik het gewoon proberen want MW3 is ook tof.
' I strongly recommend you play the single player first.'

Daarom was die melding dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 02:06
Mavamaarten schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:33:
Haha net even de SP gespeeld op PC en werkelijk waar: de graphics zijn bedroevend. Settings en resolutie staan op max maar alles ziet er uit alsof ik speel op 1024x768... Ik had verwacht dat MW3 een soort van verbeterde MW2 was met extras, maar het is gewoon een exacte kopie. Zielig van IW.
Zet Image quality op "native" dan ziet het er beter uit.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP had ik zondag al uitgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heb hem inmiddels ook, en ben al met de SP en de MP aan de slag geweest. Tot nu toe vind ik het een mooi spel. Wat is die G36 (Grenadier) perk in de MP trouwens fijn zeg.. Had niet verwacht dat een dergelijk krachtig wapen al op level 1 beschikbaar was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om hem voor de pc te halen, maar mijn pc is niet meer echt up to date.
Als MW2 op alles hoog goed draaide, gaat het met MW3 dan ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:46:
Ik zit er over te denken om hem voor de pc te halen, maar mijn pc is niet meer echt up to date.
Als MW2 op alles hoog goed draaide, gaat het met MW3 dan ook goed?
Moet wel lukken. Het is nog steeds dezelfde engine en die was bij mw2 ook al bijna 100% uitgeknepen dus dat moet wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-10 21:51
Als ik meerdere postings lees dan valt het op de PC grafisch tegen.
Op de xbox met een 52 inch led TV zien de grapics er zeer goed uit.
De SP heb ik uitgespeeld. Duurde helaas maar iets van 5 en een half uur. Ben nu bezig met de spc. ops.
Daar heb ik nu meer dan de helft van vrij gespeeld. Je kunt kiezen tussen survival of opdrachten.
Zeer verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

stefan_el schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:33:
Paar potjes gespeeld. Eerste indruk:
- Het speelt iets trager dan MW2 wat op zich wel fijn is.
- Elke potje een shitload aan vliegtuigengeweld e.d., helaas.
- Beter geluid van wapens. Het voelt allemaal iets echter. De algehele 'feel' van het schieten is beter dan bij MW2 en BO.
- Servers zijn nog erg crappy, veel falende verbindingen, maargoed, laten we dat maar een kinderziekte noemen.

Ga me er in ieder geval weer mee vermaken, zoveel is duidelijk
Leuk die killstreaks, echt een verrijking van het spel...

Dit hadden we voor MW2 toch ook niet nodig, van die neppe CPU controlled vliegtuigen of helis?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-02-2023
Hier tot nu toe nog geen enkel probleem met servers/connections o.i.d. gehad (PC)! Valt me niks tegen. Activeren ging ook als een zonnetje.

Al met al toch weer een zeer vermakelijk spel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10 11:09

Mystikal

It never hurts to help!

Waarom kan ik het menu geluid niet zachter zetten? Wat is dat voor gemiste optie??
Verder ook geen instellingen voor de verschillende geluidseffecten (qua volume!)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zojuist de xbox versie van MW3 eindelijk kunnen spelen. Helaas was ik na 30 minuten wel klaar met het spel :(
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het spel ontzettend nep aanvoelen. De manier van schieten voelt zeer snel en onnauwkeurig (vooral met de UMP en SCAR) en het geluid van deze geweren is erg droevig vind ik persoonlijk. Klinkt een beetje als ringetjes die op de grond rollen.

Ook lukt het mij direct om op afstanden van een paar honderd meter enemies te killen, zonder echt te richten, iets wat in BO soms best lastig was. De levels vind ik erg chaotisch, vooral omdat er continu vliegtuigen en andere apparaten door de lucht zweven. Qua graphics lijkt het op de xbox een beetje wazig, alsof er weinig detail gebruikt is, terwijl op sommige onderdelen juist wel weer detail zit.

Tot nu toe wel leuke maps gespeeld, maar nog geen kleine maps tegengekomen. Dat vond ik al jammer aan BO, omdat wij vaak met 4 vrienden 2vs2 willen spelen. Zitten er trouwens bots in MW3? Ik kon ze nergens vinden.

Ik vind het vreemd omdat ik MW2 erg vet vond (offline), maar blijkbaar is BO (online) dan toch echt wat anders dan de MW serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:41
Mystikal schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:00:
Waarom kan ik het menu geluid niet zachter zetten? Wat is dat voor gemiste optie??
Verder ook geen instellingen voor de verschillende geluidseffecten (qua volume!)
Dat beste Mystikal is een van de verschillen tussen Infinity Ward en Treyarch. Bij World at War en Black Ops kon je dit inderdaad allemaal appart instellen en bij MW, MW2 en MW3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dome is vrij klein heur, kun je prima 2v2 spelen.
Niet dat je dat moet willen imo maargoed.

Geluiden vind ik het beste uit de hele CoD serie ooit, als je er geen verschil in hoort komt dat misschien door je tv ofzo?
Bij pc hoor ik echt prima wat wat is.
Geloof wel dat er bots in zitten ja.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nee ik gebruik een 5.1 set en daar zal het niet aan liggen :) Bij BO vond ik de schoten wat 'voller' klinken en tot nu toe (bij de eerste 5 guns) is het meer geratel. Andere geluiden zijn prima hoor, maar heb het echt over de kogels.

[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 08-11-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nou de beste settings voor de PC? Want het ziet er bij nog steeds waardeloos uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:11:
Wat zijn nou de beste settings voor de PC? Want het ziet er bij nog steeds waardeloos uit
Hoe heb je ze nu staan?

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 08-11-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Maak es een screenshot zodat we kunnen zien of er echt iets mis is of dat je gewoon teveel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:05
Niemand hier die de volgende melding krijgt?

"iw5mp.exe werkt niet meer"

En een melding over Direct X?
Ik knal er om de haverklap uit....
Frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Drivers updaten wil misschien wel helpen, of via steam check game cache gedoe zodat de first time direct x setup opnieuw gaat. En nee dat is niet je gehele install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mystikal schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:50:
[...]

Precies, dat is volgens mij al jaar en dag zo! Daarom stond ik gisteren als een Koosje bij de winkel voor 4 exemplaren (voor mijn vrienden ook maar meteen mee genomen).

[...]
A-ha nou dit is mijn eerste (en tevens laatste) keer dat ik bij release een spel op Steam koop. De vorige keren had ik 'm boxed gekocht.

Het is inderdaad meer van hetzelfde in vergelijking met MW/MW2 maar dat maakt wel dat het goed bij elkaar aansluit. De verhaallijn is wat mij betreft nog steeds super ('t Is net een goeie film). Soms voelt het een beetje als een expansion aan, maar ach.
Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:56:
Hardcore is aan de andere kant: spray en je hebt een kill, da tis ook wel triest...En je kan niets doen: je bent binnen een halve seconden dood dus mensen gaan massaal campen. Tis maar hoe je ernaar kijkt ;)
En dat lost tactical + hardcore op. Daar kun je niet sprayen. Daar moet je silent en tactical samenwerken met je team. Als er ook maar iemand rent dan hoor je dat zo overduidelijk, en je kunt slechts heel kort rennen. In CoD4 speelde ik met een mod die dat had. Ontzettend gaaf!

Kleine spoiler.
spoiler:
Ik zit nu de SP te spelen en het valt mij op dat men bepaalde elementen zoals een boot overvallen en silent sniper weer terug heeft gestopt. Maar dat eerste level op die boot in CoD4 en die ghillie sniper level is zo episch, niets haalt het daar bij.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGanseij
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:11:
http://pastebin.com/kVW2bmhv

dat is de inhoud van mijn config.cfg

waarbij:
seta r_aaMaxQuality "8"
seta r_aaSamples "8"
seta r_mode "1680x1050"
seta r_imageQuality "5"
seta r_texFilterAnisoMax "16"
seta r_texFilterAnisoMin "8"

het belangrijkst zijn.

c/p de pastebin in je config in de players folder van je modern warfare 3 installatie en maak het alleen lezen. (en verander voordat je dat doet de resolutie in de config bij seta r_mode "1680x1050")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGanseij schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:17:
[...]

http://pastebin.com/kVW2bmhv

dat is de inhoud van mijn config.cfg

waarbij:
seta r_aaMaxQuality "8"
seta r_aaSamples "8"
seta r_mode "1680x1050"
seta r_imageQuality "5"
seta r_texFilterAnisoMax "16"
seta r_texFilterAnisoMin "8"

het belangrijkst zijn.

c/p de pastebin in je config in de players folder van je modern warfare 3 installatie en maak het alleen lezen. (en verander voordat je dat doet de resolutie in de config bij seta r_mode "1680x1050")
Dat zijn dezelfde settings als die ik heb, blijkbaar heb ik dan toch te hoge verwachtingen voor een game uit 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:33
Het speelt juist een stuk sneller dan MW2. Grafisch ziet het er super uit op mijn pc.

Alleen the matchmaking blijf ik een drama vinden.

Ik vermaak me eigenlijk wel met dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is MW3 voor jullie gevoel op de PC ook zwaarder dan MW2? Zo kon ik MW2 makkelijk voluit draaien terwijl ik bij MW3 de 'image quality' op high moet zetten om het vloeibaar te kunnen spelen. Normaal gesproken maken wat slechtere graphics mij niet zoveel uit, maar als door 'image quality' op high te zetten het eruit ziet alsof 800*600 geupscaled wordt naar 1920*1080.. dan haak ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Eerste paar uur met MW3 zit er op met gemengde gevoelens:

- Singleplayer is erg leuk. Beetje jaren '80 en begin jaren '90 actiefilm: Ziet er nu gedateerd uit, maar is nog steeds erg vermakelijk. Leuke momenten zitten erin en de stedelijke levels zien er nog wel ok uit. Aan de rest kan je zien dat deze engine nu wel heel oud begint te worden: buitenlevels zien er niet uit naar mijn mening.

- Graphics op low maakt alles heel erg blurry, zelfs op een native resolutie en veel AA/AF. In Black Ops was dit veel beter gedaan. Gelukkig is de performance wel veel beter en kan ik gelukkig op native setting spelen. Geluid is ook beter ten opzichte van Black Ops. Geen irritante omgevingsgeluiden meer in mp en ook zijn voetstappen beter in te schatten.

- SAM turret kan direct geplaatst worden. *O*

- Het leunt weer iets meer op Killstreaks dan in Black Ops. Hoewel een sam turret en de launchers wel helpen, zijn de lethal killstreak toch wel weer belangrijk, in ieder geval voor een hoge k/d.

- Multiplayer is weer p2p op de pc en dat merk je wel. Het is wel te doen, maar het is het gewoon allemaal net even niet ten opzichte van een dedicated server. Spelers die net hinderelijk uit sync lopen, moeizaam connecten en kleine irritaties soms in de hitdedectie.

-Shotguns zijn weer redelijk nuttig :) De spas12 is niet zo goed als in MW2, maar ik heb nog niet de extra damage proficiency. De maps lijken er echter niet echt favoured voor shotties. Veel lange lines of sight en ook de no-recoil wapens helpen niet echt.

- Meer kiddies dan in BO? Het kan zijn dat ik nu constant tegen NLers moet, maar samenspel en manners is er niet zo heel erg nog.

- Kill Confirmed is erg leuk om te doen. Wat mij betreft mogen ze TDM eruit laten voor dit. Nu moet je ergens heen voor een resultaat en het is mooi gedaan in plaats van voor de pick up wapens en powerups te gaan ala Quake of helemaal niks zoals in de andere CoD's wat camping erg promoot.

- UMP + rapid fire (+ kick) = all-powerful? Ik heb alleen tot lvl4 gespeeld met die standaard ump class en het ging wel erg makkelijk. Sowieso lijken de wapens iets makkelijker in het gebruik ten opzichte van Black Ops.

Conclusie: beter dan Black Ops qua multiplayer (sp zit wel beter in elkaar)? Voor mij niet, ondanks dat BO zeker z'n technische fouten had die MW3 niet heeft. Black Ops was uitdagender, had een beter killstreak systeem en had dedicated servers. Maar MW3 is wel lichtjaren beter dan MW2 :D

Btw, kan je je maxfps aanpassen in het config of blijft het gelocked op ~85? De command doet in ieder geval niks. Beetje jammer dat er kennelijk niet veel te tweaken valt.

Beter dan 'die andere game'? Hmmm...... nee :>

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:32
Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze ga kopen. Heeft iemand heel toevallig ervaring met een AMD X2 5000+? Qua videokaart en RAM ga ik het wel trekken, vrees alleen dat mijn arme processortje nu toch echt vervangen moet gaan worden... Maargoed, iemand ermee gespeeld? Misschien werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek
  • Laatst online: 07-09 11:07
MW3 ziet er bij mij totaal niet uit... lijkt idd of 800x600 textures geupscaled worden naar 1920x1200. Nu las ik iets over de textures op native zetten. Echter ontbreekt die hele optie bij mij? :S

Afbeeldingslocatie: http://img573.imageshack.us/img573/6249/unled1qu.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[ Voor 36% gewijzigd door Pannenkoek op 08-11-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 14:12

Pykow

Angelo OTR

Ik dacht dat er een serverlist was dit keer ?
Waarom kan je niet rennen en reloaden tegelijk :S
steeds reload ik en kan ik niet reloaden, dat doet BF3 een stuk beter, want die laat je langerzamer lopen en toch reloaden ipv dat je helemaal niet reload !

Ok reloaden is probleem 1 dat ze mogen fixen.
2e probleem zijn de toggles !!
als ik even wil inzoomen en daarna eruit moet ik 2x klikken waar andere shooters dit niet doen.
Zelfde probleem bij het Crouchen :S ik ben BF3,TF2,CSS gameplay gewent, waarbij Ctrl Crouchen is en als je de knop los laat sta je gelijk weer. nee hier moet ik 2x klikken.

Grafisch lopen ze zwaar achter op titels als BF3,Crysis2, het is een echte console game.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 08-11-2011 21:57 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel call of duty sinds modern warfare 2, en ik heb black ops.
Nu was het dus tijd om modern warfare 3 voor de ps3 te halen.
De beelden zijn niet echt gigantisch veranderd.
Komt waarschijnlijk ook omdat het nog steeds de oude engine is.
Maar wat ik vooral echt een verbetering vind ik is het kleurenpallet.
Het lijkt wel of er in modern warfare 3 andere kleuren zijn gebruikt waardoor
het gewoon veel plezieriger speelt. Of het is een ander trucje die ze er voor gebruikt hebben
om de sfeer van de game te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek
@pykow, de zoom is makkelijk aan te passen door zoom (hold) in te stellen als knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Pykow schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:53:
Ik dacht dat er een serverlist was dit keer ?
Waarom kan je niet rennen en reloaden tegelijk :S
steeds reload ik en kan ik niet reloaden, dat doet BF3 een stuk beter, want die laat je langerzamer lopen en toch reloaden ipv dat je helemaal niet reload !

Ok reloaden is probleem 1 dat ze mogen fixen.
2e probleem zijn de toggles !!
als ik even wil inzoomen en daarna eruit moet ik 2x klikken waar andere shooters dit niet doen.
Zelfde probleem bij het Crouchen :S ik ben BF3,TF2,CSS gameplay gewent, waarbij Ctrl Crouchen is en als je de knop los laat sta je gelijk weer. nee hier moet ik 2x klikken.
Spuit elf :)

Maar dat reloaden en killstreaks on the go inroepen is nu erg raar ja. Al vaak gehad dat ik snel me UAV wilde inroepen en hij een fractie van een seconde niks doet dan. Kwestie van wennen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 08-11-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
rgras schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:49:
Is MW3 voor jullie gevoel op de PC ook zwaarder dan MW2? Zo kon ik MW2 makkelijk voluit draaien terwijl ik bij MW3 de 'image quality' op high moet zetten om het vloeibaar te kunnen spelen. Normaal gesproken maken wat slechtere graphics mij niet zoveel uit, maar als door 'image quality' op high te zetten het eruit ziet alsof 800*600 geupscaled wordt naar 1920*1080.. dan haak ik af.
Zo ziet het er dus uit: http://dl.dropbox.com/u/8...1-11-08%2021-55-02-57.png
ScorpiusNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:53:
MW3 ziet er bij mij totaal niet uit... lijkt idd of 800x600 textures geupscaled worden naar 1920x1200. Nu las ik iets over de textures op native zetten. Echter ontbreekt die hele optie bij mij? :S
Door blijven klikken op 'image quality', dit is de volgorde: low-medium-high-extra-native.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
ScorpiusNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:53:

[afbeelding]
Zoek eens in config.cfg naar imagequality en zet die eens op 4 of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat men configs moet editten om high quality te krijgen.
Ik denk gewoon dat je teveel verwacht, Dit is in mijn ogen een MW2.1, al vermaak ik me er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoek
iets verbetering, maar geen wereld van.

Overgens staat er bij mij helemaal geen 'image quality' tussen de opties. Bij texture quality kan ik kiezen tussen auto of manual en dan bij de onderstaande opties is high het hoogste. Wazig.

Afbeeldingslocatie: http://img573.imageshack.us/img573/6249/unled1qu.jpg
vinom schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:00:
[...]

Zoek eens in config.cfg naar imagequality en zet die eens op 4 of 5.

[ Voor 14% gewijzigd door Pannenkoek op 08-11-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat ben ik blij dat ik deze game niet heb gekocht, zit tegen één grote kartelige bende aan te kijken. Heb alles op extra staan, de optie native ontbreekt bij mij. Zelfs MW2 zag er bij mij beter uit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10 11:09

Mystikal

It never hurts to help!

Oh, dat is mooi kl@te dan... Dit is rete-irritant!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:06:
Wat ben ik blij dat ik deze game niet heb gekocht, zit tegen één grote kartelige bende aan te kijken. Heb alles op extra staan, de optie native ontbreekt bij mij. Zelfs MW2 zag er bij mij beter uit.
Wat voor videokaart heb je? Ik heb een 6870 Dual Fan 2GB en alles ziet er gelikt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Ben ik nou de enige waarbij de SP het gewoon niet doet? Ik krijg zo'n korte 'cut-scene' tot er een dokter naar me toe komt en dan gaat het beeld op zwart. Zit al minuten te wachten maar er komt niks meer, alleen af en toe wat achtergrond geluid. Dit moet toch een bug zijn? Kan er werkelijk niks over vinden? :/ Op de PC btw...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Heren console-players met Elite Premium:

Kunnen jullie me wellicht wat meer vertellen over die competitions die er zijn, waarbij je 'echte' spullen kunt winnen zoals een iPad?
Een paar screenshotjes oid zou ik op prijs stellen!

Bedankt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Order staat queued bij G2Play eventjes geduld nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:17:
Order staat queued bij G2Play eventjes geduld nog :)
Je kan mailen om het sneller te laten gaan.

Ik heb men key van G2play net binne, download nog 30 min remaining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Demoterror schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:14:
Drivers updaten wil misschien wel helpen, of via steam check game cache gedoe zodat de first time direct x setup opnieuw gaat. En nee dat is niet je gehele install.
Net gedaan, van de ene foutmelding naar de andere.
Waar vind ik game cache?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tharulerz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:19:
[...]

Je kan mailen om het sneller te laten gaan.

Ik heb men key van G2play net binne, download nog 30 min remaining.
Ik heb ze gemaild via zo'n formulier op hun website, ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26
Iemand Elite al fatsoenlijk aan de gang gekregen op de PS3? Bij mij geeft hij steeds connection error als ik in de Application wil aanmelden..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm, bij mij zijn een deel van m'n knopbindings onder Controls>Actions in het russisch. Ws omdat ik een russiche versie met languagepack heeft. Meer mensen hier last van? Dit is volgens mij ook de reden dat ik geen carepackage kan droppen.. beetje irritant

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Hoe gebruik je de support killstreak??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele avond sp gespeeld op de PS3. Wellicht heb ik een andere game, maar ik ben tot nu toe echt weggeblazen. Grafisch flink beter dan MW2. Er lijkt veel meer kapot te kunnen en de animaties zijn beter. De sp is echt veel beter dan deel 2 en komt zelfs in de buurt van die van MW. Geluid van silenced wapens is wat minder, maar zonder silencer ratelt het heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Mensen, zojuist de PC versie besteld bij bollie!! Ik kijk erg uit naar de survival mode, zijn er mensen hier die me morgenavond willen joinen?? dm me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:49
Via de US Gamewinkel GameStop kan je voor 50 dollar een code kopen waarmee je Elite in de PSN store of Xbox Marketplace kan kopen. Zou dat werken? Dan heb je namelijk voor ongeveer 35 euro Elite:

http://www.gamestop.com/x...mium-membership-dlc/92968
http://www.gamestop.com/p...mium-membership-dlc/92969

Er staat bij dat het alleen voor US is, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:39:
Mensen, zojuist de PC versie besteld bij bollie!! Ik kijk erg uit naar de survival mode, zijn er mensen hier die me morgenavond willen joinen?? dm me!
Lol terwijl je hem voor 45 euro bij G2Play kan bestellen en direct kan spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-10 14:51
pelt schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:44:
Via de US Gamewinkel GameStop kan je voor 50 dollar een code kopen waarmee je Elite in de PSN store of Xbox Marketplace kan kopen. Zou dat werken?
Ik weet wel dat je US codes NIET in de EU playstation store kunt inwisselen, dus ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:44:
[...]

Lol terwijl je hem voor 45 euro bij G2Play kan bestellen en direct kan spelen :*)
Ja aino, maar heb ff weinig cashflow atm, kost daar maar 5 euro duurder en ik kan met acceptgiro betalen O-) Snapteeuh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
Wat een kansloze game. Vanavond bij een maat gespeeld voor een uurtje en kan niks anders concluderen dan dat Infinity Ward de community niet meer serieus neemt.

Hoppa, weer een paar miljoen verdiend aan gamers die de game "toch wel kopen".....

Daarna MW opgestart en gespeeld. Op het grafisch aspect na, speelt die game veel beter, lekkerder en was 4 jaar geleden zelfs alles beter uitgewerkt :F

[ Voor 26% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-11-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een aantal uur gespeeld ( ik speel al vanaf COD 2 ) ..Moet zeggen dat ondanks dat deze game een achterstand had in mijn enthousiasme dit ruim schoots goed maakt !! MW 2 was voor mij verpest door de onzinnige perks en stackable killstreaks !! Maar complimenten voor infinity Ward ! Ze zijn er in geslaagd de gameplay enigszins terug te brengen naar COD 4 ! En hebben geluisterd naar de fanbase . De graphics ( intresseert me niet zoveel ) zijn in mijn ogen wat minder dan MW2 vreemd genoeg ..Maar de gameplay is zoo veel beter ..
Ik dacht namelijk ook ..weer 100.000 killstreaks maar nu zo aan het spelen is het balans echt top en hoef je niet omhoog te kijken voor al dat airsupport wat in MW 2 ..
Mocht je twijfelen en was je een beetje uitgekeken op MW /COD dan is dit goed nieuws mits je van COD 4 hield natuurlijk .
Vind je dat een game vooruitgang moet boeken in graphics dan zal je dat in deze MW3 niet vinden ..
Voor mij is gameplay belangrijker en ben blij dat ik mijn pre order niet heb afgezegd ..TOP game !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Is er eigenlijk ook Elite voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:52:
Wat een kansloze game. Vanavond bij een maat gespeeld voor een uurtje en kan niks anders concluderen dan dat Infinity Ward de community niet meer serieus neemt.

Hoppa, weer een paar miljoen verdiend aan gamers die de game "toch wel kopen".....

Daarna MW opgestart en gespeeld. Op het grafisch aspect na, speelt die game veel beter, lekkerder en was 4 jaar geleden zelfs alles beter uitgewerkt :F
Waar baseer je deze onzin op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Roshnak schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:58:
Is er eigenlijk ook Elite voor de PC?
Nog niet, komt wel in de toekomst.
Of het dan ook dezelfde inhoud gaat hebben als de huidige elite voor de consoles is ook nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Versteegrob schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:26:
Hoe gebruik je de support killstreak??
Gewoon aanklikken in het menu. Werkt hetzelfde als de 'gewone' killstreaks, alleen nu krijg je ook een punt voor bijv het veroveren van een vlag, en resetten je punten niet als je dood gaat, dus hogere support dingen zijn heel makkelijk te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-10 08:03
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de key in je mailbox krijgt van G2Play vanaf het moment van betaling (ideal) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:59:
[...]

Gewoon aanklikken in het menu. Werkt hetzelfde als de 'gewone' killstreaks, alleen nu krijg je ook een punt voor bijv het veroveren van een vlag, en resetten je punten niet als je dood gaat, dus hogere support dingen zijn heel makkelijk te halen!
Het werkte net en het is echt super! Omdat je alles kan gebruiken, goed gedaan. De game wordt alleen maar vetter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:00:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de key in je mailbox krijgt van G2Play vanaf het moment van betaling (ideal) ?
Kan even duren. Als het uren duurt even mailtje sturen. Sturen ze handmatig naar je op. Goede ervaring met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Rivanov schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:22:
Iemand Elite al fatsoenlijk aan de gang gekregen op de PS3? Bij mij geeft hij steeds connection error als ik in de Application wil aanmelden..
Vannacht werkte het nog niet. Net wel kunnen aanmelden maar dan klapt die eruit bij de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-10 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:04:
[...]

Kan even duren. Als het uren duurt even mailtje sturen. Sturen ze handmatig naar je op. Goede ervaring met hun.
Damn, en ik dacht dat het een geautomatiseerd systeem was :X

Kan vandaag niet meer gamen denk ik ivm de tijdzone. Zit daar iemand keys van doosjes over te typen in mails ofzo ? :o

[ Voor 0% gewijzigd door Armo op 08-11-2011 23:21 . Reden: Inmiddels aan het downloaden met 7 a 8 MB :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, ik heb een potje of 20 gespeeld, en kan een goede indruk geven. Ik speel op de 360 en heb alle CoD's in mijn systeem gehad vanaf deeltje 2.

Wat mij betreft is MW3 veruit superieur aan de vorige MW delen :) De Pros en de Cons voor mij persoonlijk:

Pluspunten
  • Grafisch veel beter dan MW2, imho wereld van verschil
  • Nieuwe modus zijn top
  • Het levellen van wapens geeft extra dimensie
  • Nieuwe maps zijn tof
  • 20 games gespeeld, 0 lag, 0 vertraging. Klikken en starten
  • Veel lol gehad
  • De 3 te kiezen classes geven toch meerwaarde
Minpunten
  • Nog steeds Care Packages, weg met die dingen
Dat is het wel :+

Ik ben echt heel tevreden met MW3. Top

Dit geldt overigens alleen voor de Multiplayer. Sinds ik Xbox Live heb, speel ik geen SP meer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 08-11-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dit najaar al flink wat nieuwe games gekocht (fifa12, Gear3, Battlefield3, Uncharted 3) en nu dan eindelijk MW3. Gear3 was ik redelijk snel zat omdat alle aandacht bij Fifa12 bleef. Battlefield 3 was ik snel zat omdat ik steeds terug ging na Fifa12 en Uncharted 3 speelde ik alleen vanwege de singleplayer. Nu met MW3 denk ik dat ik een mooie afwisseling heb gevonden.

MW3 ziet er grafisch net wat beter uit dan de vorige delen (xbox 360) en speelt heerlijk. Het geluid is goed en gelukkig kan ik met de headset horen waar iemand vandaan komt, aangezien dit niet het geval leek te zijn bij Black Ops. De levels zijn een flinke vooruitgang, met alle gangetjes en gebouwen!

Nog niet genoeg gespeeld om een compleet oordeel te geven, maar ben tot nu toe zeer en zeer tevreden over dit spel. De 9 die gegeven wordt op de voorpagina lijkt meer dan terecht.

[ Voor 4% gewijzigd door Sydney08 op 08-11-2011 23:14 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
PWM schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:12:
Zo, ik heb een potje of 20 gespeeld, en kan een goede indruk geven. Ik speel op de 360 en heb alle CoD's in mijn systeem gehad vanaf deeltje 2.

Wat mij betreft is MW3 veruit superieur aan de vorige MW delen :) De Pros en de Cons voor mij persoonlijk:

Pluspunten
  • Grafisch veel beter dan MW2, imho wereld van verschil
  • Nieuwe modus zijn top
  • Het levellen van wapens geeft extra dimensie
  • Nieuwe maps zijn tof
  • 20 games gespeeld, 0 lag, 0 vertraging. Klikken en starten
  • Veel lol gehad
  • De 3 te kiezen classes geven toch meerwaarde
Minpunten
  • Nog steeds Care Packages, weg met die dingen
Dat is het wel :+

Ik ben echt heel tevreden met MW3. Top
Kan me hier prima in vinden, daarintegen is het killstreak chaining systeem door spelers zoals mij wel vet te misbruiken. Heb in 8 van de 10 matches constant choppers in de lucht hangen. Maar zal wel deels komen omdat ik al sinds vrijdag aan het spelen ben en de maps al als mijn eigen broekzak ken.

De wapens zijn overigens erg mooi gemodeleerd, zoveel detail zitten er in.

Alleen jammer dat Elite nog niet echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Eerste overpowerde wapen tegengekomen zojuist.
Hier gaat iedereen mee lopen in kleine, compacte mappen.

Striker shotgun met weapon proficency "range".
Wat de Spas-12 was in MW2 is de Striker in MW3.
Ook nog half automatisch.

Voor de rest heel tevreden op de crashes na.
Kill Confirmed heeft me te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 minpunt.
Dat als je met een party een game wil zoeken op de ps3 dat je gewoon MINUTEN lang bezig ben om een game te zoeken.
Af en toe echt niet leuk meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:17:
[...]

Kan me hier prima in vinden, daarintegen is het killstreak chaining systeem door spelers zoals mij wel vet te misbruiken. Heb in 8 van de 10 matches constant choppers in de lucht hangen. Maar zal wel deels komen omdat ik al sinds vrijdag aan het spelen ben en de maps al als mijn eigen broekzak ken.

De wapens zijn overigens erg mooi gemodeleerd, zoveel detail zitten er in.

Alleen jammer dat Elite nog niet echt werkt.
Ik speel juist alleen met het support systeem omdat de pointstreaks voor mij nog niet zoveel zin heeft aangezien ik als een kip zonder kop over de mappen heen loop en tegen muren aan bots :) ..( geen mapkennis )
Merk dat ik zodra er een heli komt ik standaard nog een SAM turret heb liggen ..ik vind het vrij gebalanceerd . nogmaals tot nu toe topgame ..( en ik was echt pessimistisch ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap de game draait best lekker op m'n laptop GT325M, heb alleen de SP even geprobeerd. Voelt echt hectisch en als een rollercoaster aan. Mis wel een beetje het overzicht, zoveel going on, je hebt weinig tijd om de omgeving op te nemen. Is er btw een console/command ofzo aanwezig om het aantal FPS te showen?

edit: http://www.reddit.com/r/mw3/comments/m555v/attention_pc_gamers_you_are_playing_a_720p/
Wow ja nu ziet alles er scherper uit :x

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:21:
Ik heb 1 minpunt.
Dat als je met een party een game wil zoeken op de ps3 dat je gewoon MINUTEN lang bezig ben om een game te zoeken.
moet je geen search n destroy doen :D
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:23:
[...]

Ik speel juist alleen met het support systeem omdat de pointstreaks voor mij nog niet zoveel zin heeft aangezien ik als een kip zonder kop over de mappen heen loop en tegen muren aan bots :) ..( geen mapkennis )
Merk dat ik zodra er een heli komt ik standaard nog een SAM turret heb liggen ..ik vind het vrij gebalanceerd . nogmaals tot nu toe topgame ..( en ik was echt pessimistisch ! )
Nahja ik zelf merk die onbalans niet zo maar net een hele rij aan matches gehad waar ik binnen 1minuut al een chopper in de lucht had waardoor ik kon door blijven chainen en uiteindelijk niet eens meer al mijn choppers en pavelows meer op kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:21:
Ik heb 1 minpunt.
Heb hier ook last van met vrienden echt verschrikkelijk! Veder hele leuke game weer _/-\o_

Enige andere irritatie puntje is dat ik alleen maar tegen NLers speel...

[ Voor 9% gewijzigd door Zuaro op 08-11-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Nou na een driver update werkt mijn SP weer en heb ik de eerste 4 levels even gespeeld. Moet zeggen dat het weer als vanouds erg goed bevalt! Grafisch prima in orde, snap het gezeik over de graphics echt niet. Ja het is wat gedateerd als je het vergelijkt met BF3, maar het is duidelijk beter dan MW2 en er lijkt gewoon veel meer actie op het scherm te zijn, alles is drukker en er gebeurt altijd wel wat, daar hou ik wel van. Daarbij vind ik het een verademing om nog eens een keer een game op max te kunnen spelen zonder een PC van 1500 euro te hebben 8)

Qua normale gameplay is het inderdaad veruit hetzelfde als MW1 en 2 maar goed, dat had ik verwacht, en dat is precies waarom ik het zo lekker vind spelen. De levels die ik tot nu toe gedaan heb vond ik in ieder geval heel vet met erg veel afwisseling (ik hoop wel dat ze dit tempo de rest van de SP vol kunnen houden).

Enige minpuntje tot nu toe is dat ik af en toe een heel kleine freeze heb, vooral als er iets geladen moet worden. Het is niet heel irritant, maar wel jammer omdat het je toch uit de actie trekt. Zo nu en dan voorspelt zo'n freeze ook dat er iets gaat gebeuren (een helikopter die ineens opduikt ofzo) waardoor toch het verrassings element verloren gaat. Maar stoor me er nog lang niet aan :)

Deze week maar eens rustig de SP uitspelen en dan eens aan de MP beginnen. Loop toch al hopeloos achter op die gekken die al sinds 3 dagen geleden non-stop zitten te spelen dus maakt ook niet meer uit, ik haal het wel in :+

Tot nu toe in ieder geval top :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zuaro schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:40:
[...]

Heb hier ook last van met vrienden echt verschrikkelijk! Veder hele leuke game weer _/-\o_

Super grappig juist al dat "gekanker" wanneer je er 1 killed en je hoort even kort zijn headset :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
18 Kills Escort Airdrop Same as the Osprey Gunner but you dont control the gunner or chopper and Drops 5 care packages, one will be hacked

Iemand al goede ervaring met deze killstreak? Het lijkt wel of die alleen maar kisten dropt en niet erbij vuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sBC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-04-2023

sBC

Ik kan niet wachten om het ook te spelen :D Lees zo veel goeie reviews !!

Asus P8Z77-V Deluxe || i7 3770K @ 4,8 Ghz || Corsair Vengeance 16GB || Asus HD7970 || OCZ Vertex 2 EX 120 GB || OCZ ZX-1000W || Behuizing : NZXT Switch 810 || BenQ XL2420T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 23:34
[...]

Een game joinen duurt idd lang met een party, viel mij ook op.

Verder heb ik geen last van andere spelers omdat ik iedereen standaard mute (op m'n party na uiteraard). Heb totaal geen behoefte aan dat gezeik of gescheld van die 14 jarige jochies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

[...]

Dat merk ik ook heel veel (pc).
Zal wel te maken hebben met pings etc dat die daarop eerder gaat filteren enzo.
Vind het niet echt erg tho, maakt me weinig uit wie ik doodschiet of wie niet.
Erger me wel aan die headsets maar dat zal ik vast uit kunnen zetten, 2 nlers die er achter komen dat ze beide uit nl komen en elkaar even van alles te vertellen in een raar accent is vrij snel irritant.
NL is dan een hele rare taal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wat ik nog mis is de optie om je party open te zetten. Nu kan men enkel joinen d.m.v. een invite. (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gespeeld bij een vriend (PS3), en nu zelf ook maar gehaald voor de PC.
Enige vraag: zitten er nog veel tubers? Zag dat hij nog wel in het spel zit, maar wordt hij ook nog gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Laatst online: 08:48

Red Boll

Kick Ass!

W00t! Vanmiddag aan de gang gegaan met MW3, wat een lekker spel.
Huidige hardware kan het goed aan (helaas?) :)

Echt vanaf seconde 1 dat lekkere MW gevoel. De zeikerds zijn er gelukkig ook nog, alsof er niets is veranderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vinden jullie alle shotguns ook zo weinig power hebben? Echt jammer want de andere wapens zijn nu veels te sterk, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 16-10 12:35
Versteegrob schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:00:
18 Kills Escort Airdrop Same as the Osprey Gunner but you dont control the gunner or chopper and Drops 5 care packages, one will be hacked

Iemand al goede ervaring met deze killstreak? Het lijkt wel of die alleen maar kisten dropt en niet erbij vuurt.
Ervaring: ja; goed: bwa. Hij schiet wel, maar is al wel snel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:12:
Enige vraag: zitten er nog veel tubers? Zag dat hij nog wel in het spel zit, maar wordt hij ook nog gebruikt?
Eerste standaard klasse heeft een tube.

TIP: Het schijnt dat Wordfeud geen tubers heeft. Doe er iets mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Versteegrob schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:13:
Vinden jullie alle shotguns ook zo weinig power hebben? Echt jammer want de andere wapens zijn nu veels te sterk, vind ik.
Ze zijn iets beter dan in BO, maar hebben denk ik de range of damage proficiency nodig om echt mee te kunnen. Maar niet echt goed voor me K/D op dit moment nee, maar lekker boeie, wil pimped out spas en aa12 :Y

Btw, blast shield pro is behoorlijk nutteloos zo te zien. Waar je in BO ook echt zowat immuun werd voor tactical nades wordt je in MW2 alsnog enorm vertraagt :( Maar aangezien ik het nogal snel op pro had, is die extra bescherming tegen explosives wel nodig in domination ^_^

[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 09-11-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Het is inderdaad meer van hetzelfde in vergelijking met MW(2) maar dat maakt wel dat het goed bij elkaar aansluit. De verhaallijn is wat mij betreft nog steeds super ('t Is net een goeie film),
Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:56:
Hardcore is aan de andere kant: spray en je hebt een kill, da tis ook wel triest...En je kan niets doen: je bent binnen een halve seconden dood dus mensen gaan massaal campen. Tis maar hoe je ernaar kijkt ;)
En dat lost tactical + hardcore op. Dan kun je niet sprayen. Daar moet je silent en tactical samenwerken met je team. Als er ook maar iemand rent dan hoor je dat zo overduidelijk. In CoD4 speelde ik met een mod die dat had. Ontzettend gaaf!

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste optie die ze erin hebben gedaan is de reactie als je er 1 kapotschiet idd rin. GE-WEL-DIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:20
Iemand anders hier last van FPS-drops en inconsistencies in MP, maar niet in SP/specops solo?

Het maakt het spel voor mij onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

TheProf82 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 00:35:
Iemand anders hier last van FPS-drops en inconsistencies in MP, maar niet in SP/specops solo?

Het maakt het spel voor mij onspeelbaar.
(Nog) niet, kwam hééél af en toe een lag momentje tegen. Verder liep het lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Werkt de Counter UAV eigenlijk ook tegen een Advanced UAV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Heeft iemand enig idee wat er met mijn PC aan de hand is? Iedere keer als ik MW3 speel staat het beeld na een tijdje stil voor ongeveer tien seconden, terwijl het spel doorgaat. Dan ga ik bijvoorbeeld dood, omdat ik niks kan doen. Als ik dan vervolgens kijk naar MSI Afterburner staat er dat mijn GPU voor 96% gebruikt wordt, wat nergens op slaat. Heb een MSI 6950 2GB en bij BF3 haalt ie de 96% nog niet eens. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
reviews: Call of Duty: Elite

Net deze review over Elite gelezen, klinkt echt super.
Zag dat je ook kan betalen alleen wat is de meerwaarde ? En wat zijn de kosten?

Speel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:02
Hebben tevens meer mensen problemen met de vouchercode voor double xp? Ik probeer het steeds maar er komt altijd invalide code.
Pagina: 1 ... 36 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty