Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joskuiper schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:26:
[...]

Kan niet zeggen dat ik uit kijk naar je filmpjes Dennis.
Dit bedoel ik niet verkeerd, maar persoonlijk vind ik ze niet boeiend genoeg, dat verschild voor iedereen.
Wel vind ik het top dat je er zo fanatiek mee bezig bent, en de meoite neemt efilmpjes te maken en te posten...

Jij speelt overigens ook PC? DM anders s je Steamnaam kunnen we 's samen spelen...
Nee ik speel op mijn geliefde Xbox 360 lekker lui op de bank met een 47inch HDtv en 5.1 surround.
Dat vindt ik lekkerder spelen dan in een burostoel en op een kleine monitor.
Ik ben trouwens bezig om een clan te maken , vooral Amerikanen en ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07
Graphics van MW3 zijn echt dik in orde hoor. Misschien geen BF3 kwaliteit, maar zelfs op m'n 55" is het gewoon genieten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:22

j4y

COD speel je ook niet om de graphics anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:28

Tijn96

In speed we trust

net mw3 binnen alleen een vraagje: kan ik nu zonder zorgen mw3 spelen ook online?

EDIT: op mn xbox 360 btw

[ Voor 14% gewijzigd door Tijn96 op 07-11-2011 14:07 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Tijn96 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:06:
net mw3 binnen alleen een vraagje: kan ik nu zonder zorgen mw3 spelen ook online?

EDIT: op mn xbox 360 btw
Geen probleem! Gewoon spelen. Ban is ingetrokken voor zover dat al serieus te nemen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
nee, volgens hier word je geband als je te vroeg speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 13:38
martijntb1991 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:08:
nee, volgens hier word je geband als je te vroeg speelt
Je leest het bericht niet goed
"We value and appreciate the community's support. We have no interest in banning legitimate copies in these last few days. We just ask for everyone to wait for Tuesday when everybody can play the game together."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Snap het gehuil niet van iedereen die roept dat het niet eerlijk is dat wij eerder spelen. Iedereen had toch de mogelijkheid om 'm zaterdag te kopen via Marktplaats. Dat je het niet wilde doen, is je eigen keuze. Maar laat de mensen die 'm wel eerder hebben bemachtigd gewoon in hun waarde..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
misschien een gekke vraag, ik speel sinds een week mw2 (kreeg em in mn handen gedrukt met de mededeling ga oefenen).
nu irriteer ik me dood aan al dat gecheat online, op killcams zie ik mensen me sniperen op me spawnplek terwijl ze me onmogelijk kunnen zien van de andere kant van de map, plus dat mn scherm volgepleurd wordt met cheatregels (ps3).
zal dit bij mw3 minder zijn?

of ben ik nog gewoon een n00b en moet ik meer oefenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Rivanov schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:15:
Snap het gehuil niet van iedereen die roept dat het niet eerlijk is dat wij eerder spelen. Iedereen had toch de mogelijkheid om 'm zaterdag te kopen via Marktplaats. Dat je het niet wilde doen, is je eigen keuze. Maar laat de mensen die 'm wel eerder hebben bemachtigd gewoon in hun waarde..
Waar zie jij dat hier dan?
Volg dit topic de laatste paar dagen vrij actief en ik heb het niet of nauwelijks gezien dus vind het wel meevallen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nou, dat constante: jullie worden toch wel gebanned, de stats worden toch wel gereset. Etc etc. Terwijl daar helemaal niets over gemeld is door IW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dan ben jij zelf niet helemaal op de hoogte over de gang van zaken; er zijn vanaf vrijdag (Eigenlijk donderdag avond al) wat dubbele berichten geweest van IW zelf.
Hun eerste reactie was 'nee we vinden het allemaal wel prima zo'.
Toen sprongen opeens de advocaten van ze op hun achterpoten met 'als je speelt riskeer je een bann'
Dat is toen daarna weer ingetrokken en de laatste 2 dagen is het gewoon geweest 'ach als je em al hebt, veel speelplezier'.

Thats all.
Er heerst gewoon wat onduidelijkheid maar er is hier niemand wat ik gezien heb die post 'hoop dat jullie gebanned worden' of ook maar iets in die richting. En dat is zeer zeker niet zo constant als je het wil laten overkomen, aanstellen is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:05
Rivanov schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:20:
Nou, dat constante: jullie worden toch wel gebanned, de stats worden toch wel gereset. Etc etc. Terwijl daar helemaal niets over gemeld is door IW. ;)
Maar je had mij op zijn minst even een PM kunnen sturen ;) :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier bij bol.com besteld, en hem al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:00
Dit is dan weer een bericht wat ik 2 dagen terug kreeg van activision zelf. beetje raar vindt ik het allemaal....

Call of duty Modern Warfare 3 is going to be available on November 8th . We realize that a lot of customer have purchased the game already, so they are having issues concerning online setting and multiplayer games. We advice you not to play the game at all, playing on multiplayer before the day the game is released may cause your account to be banned.

Thank you for contacting Activision Customer Support Europe. If you have any further doubts or questions, please don't hesitate contacting us again.

Best regards
Guido

Activision Customer Support Team
UK and Ireland Support

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58
Hoe zit het met de 3d functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 12-10 18:48
Nouja, nog een fijn nachtje slapen zometeen en dan eerst eens even weer kijken of ik mijn kill/death rating net zo hoog kan krijgen als in MW2. Hopelijk zijn de mappen een beetje goed gemaakt voor Search en Destroy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 14:38

Aid

Heeft iemand het spel al voor de ps3? Hoe is de framerate?

Black Ops viel vies tegen door de framedrops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
djee-djee schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:41:
Hoe zit het met de 3d functionaliteit?
Zit er niet in.

@Aid: Framerate op de PS3 is gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 07:38
Ze dreigen ieder jaar met resetten van leaderboards of rank.
Maar elk jaar weer kom ik online net na de release en zie ik gasten al met level 30 rond huppelen of mensen uit me friendslist die het al dag ervoor spelen. Achja.. als ik bij een gamespeciaalzaak had gewerkt had ik de game ook al mee naar huis genomen wanneer hij in het magazijn was aangekomen.

Maak ons nog maar even een paar uurtjes jaloers, vanaf vanavond kan het niet meer hah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Rivanov schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:42:
[...]

Zit er niet in.

@Aid: Framerate op de PS3 is gewoon prima.
Gelukkig, Blops was echt niet te spelen bij mij hierdoor!

( Gaat morgen met plezier naar zijn stage omdat MW3 hier afgeleverd word :D )

[ Voor 14% gewijzigd door Pannekoek_NL op 07-11-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoerdiee schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:48:
[...]

Gelukkig, Blops was echt niet te spelen bij mij hierdoor!

( Gaat morgen met plezier naar zijn stage omdat MW3 hier afgeleverd word :D )
Dan is er denk ik wat mis met je PS3. Bij mij werkt BO prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die hem bij bol.com pre-odered hebben, en hem nou al binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:50:
Zijn er hier mensen die hem bij bol.com pre-odered hebben, en hem nou al binnen hebben?
vind je het 1 keer niet genoeg?
mensen antwoorden niet omdat ze geen antwoord hebben of omdat MAYBE er een waarschuwing bij het posten staat tegen PRECIES dit.! dus Kappen.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses hiervoor dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:48
In Arnhem zijn een aantal resellers al begonnen zie ik op mn Facebook voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pics or it didn't happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:05
Zullen we die discussies gewoon niet houden? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
bram1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:49:
[...]

Dan is er denk ik wat mis met je PS3. Bij mij werkt BO prima.
Nou eerst kon ik Blops prima spelen ( release + aantal maanden ) Nu heb ik vorige week of iets weer eens even me Blops cd'tje erin gedaan, maar het loopt gewoon niet vloeiend..

Achja na morgen gaat blops er toch nooit meer in dus(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Sjoerdiee schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:14:
[...]

Nou eerst kon ik Blops prima spelen ( release + aantal maanden ) Nu heb ik vorige week of iets weer eens even me Blops cd'tje erin gedaan, maar het loopt gewoon niet vloeiend..

Achja na morgen gaat blops er toch nooit meer in dus(A)
Ik heb meer problemen met Black Ops gehad dan ik nu met Modern Warfare 3 heb. BO was echt faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bestelling wordt ingepakt

Heerlijk , ik ga morgen en de volgende 11 maanden genieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Apart schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:15:
[...]

Ik heb meer problemen met Black Ops gehad dan ik nu met Modern Warfare 3 heb. BO was echt faal.
Als MW3 gewoon hetzelfde draait als MW2 vind ik het best =D

Begin er toch wel aardig zin in te krijgen.. Iemand die toevallig al wat gespeeld heeft en een gameplay filmpje heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41
Ik kan de spanning niet meer aan, ik heb jeuk overal, rode plekken.

Het is nog lang geen 12 uur, wat moet ik doen. Nog maar een biertje dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Sjoerdiee schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:28:
[...]

Als MW3 gewoon hetzelfde draait als MW2 vind ik het best =D

Begin er toch wel aardig zin in te krijgen.. Iemand die toevallig al wat gespeeld heeft en een gameplay filmpje heeft gemaakt?
Hopelijk niet meer zoveel kiddies die proberen '360 noscope wallbangs' te maken. Gewoon hardcore S&D met mijn clan op onze eigen server ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha het duurt nog te lang voordat het 12 uur is!

Dan dalijk nog maar even BLOPS spelen tot een uurtje of 11!

En dan nonstop MW3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Heeft iemand een idee wat de Special Edition voor heeft op de standaard versie? Ik lees iets over extra download, houd het in dat je met de SE versie een soort van seizoenspas inhuis haalt en daarbij alle toekomstige mappaks kan downloaden?

Ik lees wel dat je geen gadget krijgt in de vorm van een RC auto of een nachtkijker, maar wat is dan wel te toegevoegde waarde om voor de +/- 110 euro SE versie te gaan?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Apart schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:34:
[...]

Hopelijk niet meer zoveel kiddies die proberen '360 noscope wallbangs' te maken. Gewoon hardcore S&D met mijn clan op onze eigen server ;-)
omg zijn er clans die dit spelen? je kan niet eens fatsoenlijk wars spelen.. ga dan cod4 promod doen als je graag met clan wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Apart schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:34:
[...]

Haha ja daar word je wel gek van ja, van die ''try-hards'' die pro over wille komen op youtube door van die vage ''trickshots'' te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
j4y schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:41:
[...]

omg zijn er clans die dit spelen? je kan niet eens fatsoenlijk wars spelen.. ga dan cod4 promod doen als je graag met clan wil spelen.
Zeker niet van ESL of CB gehoord?! Je hebt MW3 nog niet eens gespeeld en zit nu alweer te zeiken dat COD4 dit en dat is. Hou dat voor je :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Apart schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:42:
[...]

Zeker niet van ESL of CB gehoord?! Je hebt MW3 nog niet eens gespeeld en zit nu alweer te zeiken dat COD4 dit en dat is. Hou dat voor je :-(
Cod4 SD activity: 1.965
Blops SD activity: 6

problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Bullet NL schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:41:
Heeft iemand een idee wat de Special Edition voor heeft op de standaard versie? Ik lees iets over extra download, houd het in dat je met de SE versie een soort van seizoenspas inhuis haalt en daarbij alle toekomstige mappaks kan downloaden?

Ik lees wel dat je geen gadget krijgt in de vorm van een RC auto of een nachtkijker, maar wat is dan wel te toegevoegde waarde om voor de +/- 110 euro SE versie te gaan?
Je krijgt in de special edition Elite Premium.
En via Elite Premium krijg je weer alle dlc die ze uitbrengen het komende jaar gratis wat je na dat jaar ook mag houden uiteraard.
En nog een mooi doosje en boekje etc, the usual.
Is er echter alleen voor ps3/xbox360 en niet voor de pc en kost je bij de gemiddelde retailer tegen de 110-120 euro.

http://www.callofduty.com/elite/whats-included

[ Voor 3% gewijzigd door Demoterror op 07-11-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:57
Demoterror schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:51:
[...]

En via Elite Premium krijg je weer alle dlc die ze uitbrengen het komende jaar gratis wat je na dat jaar ook mag houden uiteraard.
Is er echter alleen voor ps3/xbox360 en niet voor de pc en kost je bij de gemiddelde retailer tegen de 110-120 euro.
YouTube: MW3 Hardened Edition Unboxing

(wel een raar joch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
[...]

Aanvulling op jou post, http://www.callofduty.com/elite/whats-included

Hier zie je wat je bij Elite Free en bij Elite Premium krijgt ;)

Edit: Iets naar onderen scrollen daar zie je de vergelijking
Edit 2: ik zie het nu ja ;) Well played

Kopen jullie de Hardened edition? Ik koop hem zelf persoonlijk niet, ik heb nog voor geen 1 cod game map packs gekocht en ik denk dat ik het nu nog steeds niet ga doen(atm) en ik vind 100 euro voor een game gewoon te veel. Beetje geldmelkerij imo ze weten nu al dat ze iets van 3/4 map packs met maps uit gaan brengen kortom ( de maps zijn al klaar maar we leveren ze later uit om nog wat geld bij te melken )

[ Voor 29% gewijzigd door Pannekoek_NL op 07-11-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hehe had em er al bijgezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Its a great box, you can open and close it!
Dat is wel handig ja.
Infeite moet je als ps3/xbox360 speler die nu al weet dat hij alle mappacks gaat kopen gewoon een special edition kopen, puur op dlc+spel kosten alleen al bespaar je geld.
Zelfs bij de afschuwelijke 1-1 dollar-euro ratio die elke Nederlandse retailer hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
j4y schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:44:
[...]

Cod4 SD activity: 1.965
Blops SD activity: 6

problem?
Totaal niet, aangezien Black Ops toch kak was. COD 4 is beter dan Black Ops en een klein beetje dan Modern Warfare 2, maar je kunt nu nog niet aan gaan tonen dat COD4 Promod beter is dan Modern Warfare 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:57:
[...]

Its a great box, you can open and close it!
Dat is wel handig ja.
Infeite moet je als ps3/xbox360 speler die nu al weet dat hij alle mappacks gaat kopen gewoon een special edition kopen, puur op dlc+spel kosten alleen al bespaar je geld.
Zelfs bij de afschuwelijke 1-1 dollar-euro ratio die elke Nederlandse retailer hanteert.
Dat doet niet alleen de retailer maar ook de importeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

[...]

Dat mensen daar €120 voor gaan betalen. _O-
Ook die DLC is helmaal uitmelkerij, al snap ik activision ook wel, mensen trappen er toch steeds weer in, dus waarom veranderen. :')

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:54
Ik merk dat de meeste onder de reaguurders speelt op de PS3 & Xbox.
Zijn hier geen PC gamers die zich zorgen maken dat ze niet direct om 00:01 kunnen gamen?
Volgens Steam is MW3 beschikbaar om 08:00 uur NL-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Tering wat heb ik een zin in MW3, lekker weer dikke killstreaks maken :) Ben wel echt benieuwd hoeveel mensen al level 30+ zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik, ben level 31.

Maar het draait nu om Point Streaks. Niet zozeer om Kill Streaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Apart schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:00:
[...]

Totaal niet, aangezien Black Ops toch kak was. COD 4 is beter dan Black Ops en een klein beetje dan Modern Warfare 2, maar je kunt nu nog niet aan gaan tonen dat COD4 Promod beter is dan Modern Warfare 3.
mw2 heeft niet eens een SD ladder op CB...

en aantonen kan ik idd niet, maar afgaande op de laatste 3 edities kan je nu wel veilig zeggen dat het nooit meer in clan verband gespeeld kan worden zoals in cod1/2/4. MW3 blijft leuk voor de public games maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige CoD spellen kon ik meestal wel een paar dagen eerder in de MediaMarkt kopen, maar ben vandaag langs geweest en ze wilden pas morgen gaan verkopen. Weet iemand misschien een andere winkel in de buurt van Amsterdam waar ze wel al verkocht worden? Ik heb geen zin om te wachten tot 12 uur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:09:
Vorige CoD spellen kon ik meestal wel een paar dagen eerder in de MediaMarkt kopen, maar ben vandaag langs geweest en ze wilden pas morgen gaan verkopen. Weet iemand misschien een andere winkel in de buurt van Amsterdam waar ze wel al verkocht worden? Ik heb geen zin om te wachten tot 12 uur. :P
KIJK NOU EENS NAAR DIE WAARSCHUWING BIJ HET POSTEN VOORDAT JE EEN ACCOUNT AANMAAKT EN GAAT POSTEN!!!!!.

moeten we misschien voordat we elke keer een post neer zetten een "ik ga akkoord met de waarschuwing en dit is een normale post " :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik begin me echt af te vragen of mensen uberhaupt de topic warning lezen als ze gaan posten. Kom op jongens.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:29
Is Elite al te koop in de PS Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
pelt schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:12:
Is Elite al te koop in de PS Store?
Je kunt alleen pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:03:
In Arnhem zijn een aantal resellers al begonnen zie ik op mn Facebook voorbij komen
Zou je eens naar een bonnetje oid kunnen vragen? Zou vandaag nog maar al te graag aan de SP beginnen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker boeiend, kon nergens hier een post vinden waarin stond waar mensen het spel vandaan hebben. Aangezien sommigen het spel toch al hebben ben ik toch wel benieuwd. Kan toch ook moeilijk over het spel gaan posten als ik hem nog niet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Laatst online: 23-05-2024
ElBarto schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:14:
[...]

Je kunt alleen pre-orderen.
Vanavond Elite pre-orderen.
Moet wel nog ff kwijt dat ik die point-streaks wel beter vind. Gisteren kreeg ik ineens na het capturen van een point "predator missile ready" in beeld.. Wel fijn. Want bij mw haal je dan ineens je volgende streak ook wel.

Zo, snel naar huis zo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Roodey schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:02:
Ik merk dat de meeste onder de reaguurders speelt op de PS3 & Xbox.
Zijn hier geen PC gamers die zich zorgen maken dat ze niet direct om 00:01 kunnen gamen?
Volgens Steam is MW3 beschikbaar om 08:00 uur NL-tijd.
'zorgen maken' vind ik nogal zwaar en die 8 uur dan ga ik wel slapen hoor.

Zit nu ff te dubben om hem toch te bestellen voor 43 euro of maar gewoon vanavond naar de eplaza te gaan (webshop prijs is 50 euro) maar weet dus niet wat de winkelprijs is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar op de mensen die hem al hebben .

Is er een map bij die op Nuketown of Scrapyard lijkt bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Sc0rPi0N schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:21:
[...]

Zit nu ff te dubben om hem toch te bestellen voor 43 euro of maar gewoon vanavond naar de eplaza te gaan (webshop prijs is 50 euro) maar weet dus niet wat de winkelprijs is.
Waarom haal je m niet voor 39 bij Saturn of MM dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

ThePupD schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:24:
[...]

Waarom haal je m niet voor 39 bij Saturn of MM dan?
omdat ie daar 44 is?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MM daarvoor moet ik 25 km rijden (enkele reis) dus dat doen we niet :)
Saturn hebben we hier niet. (Zeeland)

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 07-11-2011 16:28 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
@MediaMarktRW: “Call Of Duty Modern Warfare 3” nachtopening 7 op 8 november van 00:00-01:00h. EXCLUSIEF! Op vertoon van deze tweet €39,-! BE THERE!

Geld alleen voor zover ik weet bij Media Markt Rijswijk hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in dit topic is het echt niet nodig om te vertellen dat je de game hebt gekocht. We gaan er vanuit dat iedereen in dit topic ook oud en wijs genoeg is, om zelf te onderzoeken waar hij de game nou eens gaat kopen, of op te zoeken of de FRS in Lutjebroek nou wel of geen nachtopening heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:21
ProfoundValue schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:29:
@MediaMarktRW: “Call Of Duty Modern Warfare 3” nachtopening 7 op 8 november van 00:00-01:00h. EXCLUSIEF! Op vertoon van deze tweet €39,-! BE THERE!

Welk platform? PC, Xbox en PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
Huppa, mijn Hard editie voor de ps3 komt morgen mooi bezorgd bij mij thuis.
Waarom de Hard editie? Afgezien van het leuke voordeel van 1 jaar gratis DLC, heb ik tot nu toe alle COD's legaal gehaald, ik vind het wel knap dat een gamestudio mij zo lang aan 1 bepaalde gameserie kan houden!

Dus een eerbetoon aan de COD serie, ik ga er vanuit dat het weer net zo hard knallen word als MW2, black ops was de SP heel leuk maar MP viel mij een beetje tegen, dit kwam ook door alle bugs in het begin!

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:54
Sc0rPi0N schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:21:
[...]

Nee, dat klinkt heel zwaar, maar als ik hem niet voor 8 uur kan installeren hoef ik niet naar de nachtelijke release en haal ik hem morgen tussen de middag in m'n pauze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 23:52
Hebben ze gewoon een vrachtwagen vol met mw3 spellen overvallen waarde 400.000 dollar

Bron:telegraaf digitaal op me android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13
d1zzje schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:34:
Hebben ze gewoon een vrachtwagen vol met mw3 spellen overvallen waarde 400.000 dollar

Bron:telegraaf digitaal op me android
http://www.telegraaf.nl/d...n_Warfare_3__.html?p=17,3

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

ProfoundValue schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:29:

Saturn hier (Nieuwegein) kan ik m ook halen vannacht voor 39.- (zonder tweet)
advertentie stond in krant

[ Voor 193% gewijzigd door ThePupD op 07-11-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op eBay worden te vroeg bemachtigde games massaal aangeboden voor hoge prijzen. Een verkoper is er zelfs in geslaagd om zijn versie van de nieuwe Call of Duty te verkopen voor omgerekend €1247.

niet kunnen wachten tot de release _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

In de krant stond 39,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Jongens, we praten hier over de game Modern Warfare 3, niet over het aankoop process. Echt, even kijken welke winkel open is of voor welke prijs kan je echt even op de site van de winkel kijken, hier posten en wachten tot er iemand reageert duurt langer.

Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:20
Ryan_ schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:30:
[...]

Welk platform? PC, Xbox en PS3?
PC is bij de Saturn en Mediamarkt 39 en Xdoos en PS3 49

Folder:
http://flyer.redblue.de/N...S1/NL_SE_ZAA_0711JPS1.pdf

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Net ff de singleplayer gedaan. (net voorbij sandstorm)

Het speelt gewoon lekker weg. Veel actie, goede animaties. De graphics zijn niet bijzonder maar zeker niet slecht te noemen.

Multiplayer ga ik toch pas morgen aan beginnen.

Al met al een game die ik (als de multiplayer goed is) nog veel uurtjes ga spelen :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn god, kijk eens 1 post boven je. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
Tijn96 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:58:
Net ff de singleplayer gedaan. (net voorbij sandstorm)

Het speelt gewoon lekker weg. Veel actie, goede animaties. De graphics zijn niet bijzonder maar zeker niet slecht te noemen.

Multiplayer ga ik toch pas morgen aan beginnen.

Al met al een game die ik (als de multiplayer goed is) nog veel uurtjes ga spelen :)
Hoe heb je hem geïnstalleerd?

Heb de game zaterdag al binnengekregen, wilde hem vandaag installeren, maar krijg op steam alleen de melding dat die volledig gepre-load is. Installeren doet die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
bram1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:03:
[...]

Mijn god, kijk eens 1 post boven je. |:(
Lezen blijft een vak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Blik1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:14:
[...]

Heb de game zaterdag al binnengekregen, wilde hem vandaag installeren, maar krijg op steam alleen de melding dat die volledig gepre-load is. Installeren doet die niet
Niet iedereen speelt op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
ElBarto schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:18:
[...]

Niet iedereen speelt op de pc.
dat is waar, maar voor de PC is die dus nog gelocked en voor PS3/Xbox niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het trouwens als je iemand in last stand schiet, en een teammaat maakt de kill? Krijg jij dan weer de kill, zoals gepatched in BO?

@ hierboven: ja dat klopt.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:20:
Hoe zit het trouwens als je iemand in last stand schiet, en een teammaat maakt de kill? Krijg jij dan weer de kill, zoals gepatched in BO?

@ hierboven: ja dat klopt.
Voor zover ik weet is last stand verdwenen omdat er teveel over werd gehuild door de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13
Nog meer mensen de game besteld via Power Unlimited / Hubstore? Er stond in de FAQ dat de welkomstgeschenken doorgaans binnen 1 maand na innen abonnementsgeld verstuurd worden. Ze hebben 30-8 geld afgeschreven, dus hopelijk krijg in de game ook zsm. binnen :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:21:
[...]

Voor zover ik weet is last stand verdwenen omdat er teveel over werd gehuild door de community.
Ik heb de laaste week in black ops gewoon een keer voor de grap een K*T klasse aangemaakt.
Scavenger - Steady Aim - Last Stand..

En ik moet zeggen dat last Stand was toch af en toe wel geinig , vaak genoeg dat ik net die ene kill toch nog pakte voor men killstreaks .. maar het is wel zo irri als het tegen je gebruikt word.

Maar handen beginnen nou wel te kriebelen om te spelen eigenlijk , helaas tot morgenochtend wachten.
Maar dan gaan we ook helemaal los 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Grrrr... Fijn hoor. Heb de Hardened Editie gepre-ordered voor de PS3 bij de Intertoys, krijg ik net deze mail:
Goedemiddag,

Helaas moet ik u mede delen dat het spel Call of Duty, de specials edition, niet meer voorradig is. De techniek heeft ons hier in de steek gelaten, de special edition komt ook niet meer bij ons binnen.

U krijgt morgen de gewone versie thuis gestuurd.

Dus wel: http://www.intertoys.nl/g...warfare-3-ps3-579646.html

Wij hebben ervoor gekozen om de gewone versie te sturen zodat u toch morgen de game in huis krijgt. Mocht u deze editie niet willen ontvangen, dan kunt u gebruik maken van onze retour service. Laat het spel in de seal verpakking zitten en stuur het retour zoals vermeld op de pakbon/retourformulier.

Het spel heeft een prijsverschil, dit verschil maken wij zo snel mogelijk naar u over.

Onze excuses voor dit ongemak!

Heeft u nog vragen mail of bel ons gerust.
Daar komen ze mooi op tijd mee aanzetten, nu alle andere winkels hem ook niet meer hebben! En bedankt he!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Blik1984 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:14:
[...]

ik speel op xbox 360. heb hem vandaag bij de music store gehaald hier in veghel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spec Ops is echt GE-WEL-DIG! Ik begrijp best als je de multiplayer weer meer van hetzelfde vindt (ben ik het niet mee eens, maar ik begrijp het wel), maar Spec Ops is echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:47
Heb je het dan over survival? Of de normale missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:43:
Heb je het dan over survival? Of de normale missies.
Survival steelt wel de show, maar het gaat om het hele pakket. 16 Missies (4 difficulties), 16 survival maps (4 difficulties), matchmaking, ranking, leaderboards, IN IEDER GEVAL nieuwe survival maps in DLC (want een mp map is automatisch ook een survival map) en waarschijnlijk ook nieuwe missies in DLC.

Het past perfect in de CoD-wereld. Het voelt zelfs meer als CoD dan de MP zelf! Het is ouderwets fun, gezellig met z'n 2en. Latere missies en ZEKER de latere Survival maps (op insane difficulty) zijn ook echt een uitdaging. Door ranking blijft het verslavend. Matchmaking zorgt er voor dat je op elk moment kan spelen. Elk Survival potje is anders, in tegenstelling tot de meeste zombie potjes. Missies zijn zeer afwisselend en er is altijd wel iets om het interessant te houden (ipv alleen maar saai schieten bijvoorbeeld een juggernaut zijn). En zo kan ik nog wel even door gaan.

Reviewers gaan hoge cijfers geven voor Spec Ops, geloof me. Echt een meesterwerk. Een van de beste co-op modes die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:47
Ja ik kijk daar ook naar uit. Maar de PC-versie zal vast wel wat dingen missen, alleen al het ontbreken van ranked dedicated servers stelt me echt teleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:50:
Ja ik kijk daar ook naar uit. Maar de PC-versie zal vast wel wat dingen missen, alleen al het ontbreken van ranked dedicated servers stelt me echt teleur.
Hebben jullie mod tools? Dat zou erg leuk zijn voor Spec Ops. Dan ben ik wel jaloers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

-d-

Misschien stomme vraag, maar gaat dit nog enigzins draaien op een HD4870 (1 gig) / E6750 2.66 / 4GB ram / Win7 64-bit (system specs zeggen van wel, maar in praktijk...?) Upgade komt tzt nog, maar voorlopig moet ik het hier mee doen. Of op de 360 natuurlijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door -d- op 07-11-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:57:
Gaat dit nog enigzins draaien op een HD4870 (1 gig) / E6750 2.66 / 4GB ram (system specs zeggen van wel, maar in praktijk...?) Upgade komt tzt nog, maar voorlopig moet ik het hier mee doen. Of op de 360 natuurlijk :)
Ik zou lekker op de Xbox 360 gaan gamen. Het is grafisch gezien niet zo heel veel mooier op de PC (zeker niet het verschil tussen BF3 console en BF3 PC). Dedicated servers is natuurlijk wel erg leuk.

Ik heb tot en met CoD 4 op de PC gespeeld, en meestal is het zo bij Call of Duty dat als de system specs zeggen dat het kan, dan kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Rin & Thierry, hebben jullie toevallig al gekeken in je Elite hoe het zit met clan aanmaken?
Ik zit net filmpje te kijken en ik begrijp dat je je clan echt moet opzetten in Elite en vanuit daar ook deelnemers moet selecteren/inviten neem ik aan?
Hoeveel deelnemers zouden erin kunnen en wanneer kunnen we dit ff opzetten met clannaam en alles?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:05:
Rin & Thierry, hebben jullie toevallig al gekeken in je Elite hoe het zit met clan aanmaken?
Ik zit net filmpje te kijken en ik begrijp dat je je clan echt moet opzetten in Elite en vanuit daar ook deelnemers moet selecteren/inviten neem ik aan?
Hoeveel deelnemers zouden erin kunnen en wanneer kunnen we dit ff opzetten met clannaam en alles?
doe ik niet meer mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ja, maar jij hebt het spel nog niet eitje, daarom was het even aan hun 2 gericht.
Dit is overigens dat filmpje op tweakers --> video: Call of Duty: Elite
Of heb jij elite al helemaal geactiveerd?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Pagina: 1 ... 29 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty