Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:22
wimpie007 schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:16:
Shit, ik heb dit spel bij PU abbo genomen, iemand daar ervaringen mee dat ie er dan ook morgen is of zal ik vannacht toch maar naar de winkel rennen :P
Volgens mij heb ik dat 2x gedaan, sowieso 1x.
Netjes op releasedag game in huis ;)
Geruststelling he? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:49
Oxigeon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:21:
[...]

Sorry, ik dacht dat het om een consoleversie ging. Dan heb ik niks gezegd. Weet ook nit of de game met een online pass systeem werkt voor de consoles?
ik speel op de PS3 en heb al online gespeeld zonder code in te hoeven voeren, geen online pass dus.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Svennie schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
[...]

ik speel op de PS3 en heb al online gespeeld zonder code in te hoeven voeren, geen online pass dus.
en ik wil ook online spelen (NU).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Oxigeon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:22:
[...]

en ik wil ook online spelen (NU).
IK OOK! maarja pc unlockt pas over 20 uur ofzo -.- (sowieso ben ik op zen vroegst 3 uur thuismorge :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zen!th schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:24:
[...]

IK OOK! maarja pc unlockt pas over 20 uur ofzo -.- (sowieso ben ik op zen vroegst 3 uur thuismorge :()
Mja ik wil hem voor de ps3 halen. Vind het op consoles gewoon het fijnste omdat iedereen dan met hetzelfde systeem speelt etc. Maar kan morgen pas de game halen bij de MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oxigeon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:26:
[...]

Mja ik wil hem voor de ps3 halen. Vind het op consoles gewoon het fijnste omdat iedereen dan met hetzelfde systeem speelt etc. Maar kan morgen pas de game halen bij de MediaMarkt
Wat is er fijn aan dat iedereen hetzelfde systeem heb? om nog maar niet te spreken van een controller
Boeit mij vrij weinig dat ik mw2 met 250fps speel hoor, als het maar boven de 60 blijft vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 12:39
Zooo, dat worgen lekker Call of duty spelen. Heb battlefield 3 ondertussen wel gezien. Die grote maps zijn niks voor mij :P.

Heb een vraagje trouwens, volgens mij was ik 1 van de weinigen die echt gek was met matchmaking, vond het een heerlijk systeem (op het feit na dat er soms mensen van de party niet bij in kwamen). Maar het systeem zelf was goed.

Heeft iemand een idee of dit ook in MW3 zit? Heb namelijk wel even gegoogled maar niks concreets kunnen vinden. Alleen sites met geruchten dat dedicated servers komen, maar om daadwerkelijk unlocks te krijgen, je matchmaking zou moeten gaan spelen.

(sorry als dit al eerder besproken is hier maar ik kon het niet vinden)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Oxigeon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:21:
[...]

Sorry, ik dacht dat het om een consoleversie ging. Dan heb ik niks gezegd. Weet ook nit of de game met een online pass systeem werkt voor de consoles?
gaat idd om xbox360 versie hoor.
Oxigeon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:19:
[...]

is wel dat je van PU een game krijgt met een dun hoesje etc wat dus minder snel/niet meer te verkopen is. Dat moet je even in je afweging meenemen
Verkopen boeit me niet hoor, krijg je toch weinig meer voor, en ik verkoop dan als ik hem vannacht ga halen die versie wel en speel ik die van de PU
Roodey schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:21:
[...]

Volgens mij heb ik dat 2x gedaan, sowieso 1x.
Netjes op releasedag game in huis ;)
Geruststelling he? :p
Eigenlijk wel ja, dank je ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zen!th schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
[...]

Wat is er fijn aan dat iedereen hetzelfde systeem heb? om nog maar niet te spreken van een controller
Boeit mij vrij weinig dat ik mw2 met 250fps speel hoor, als het maar boven de 60 blijft vind ik het best.
Controller is gewoon even een punt van wennen. Fijner tbv pc vind ik gewoon dat ik niet teveel hoef te klooien in de options om het spel soepel te laten werken. + ik heb mijn PS3 in de woonkamer staan waardoor ik in een lekker warme ruimte kan gamen. Mocht ik hem op de pc halen dan zit ik in een koude ruimte te spelen wat me totaal niet aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Intruder schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:28:
Zooo, dat worgen lekker Call of duty spelen. Heb battlefield 3 ondertussen wel gezien. Die grote maps zijn niks voor mij :P.

Heb een vraagje trouwens, volgens mij was ik 1 van de weinigen die echt gek was met matchmaking, vond het een heerlijk systeem (op het feit na dat er soms mensen van de party niet bij in kwamen). Maar het systeem zelf was goed.

Heeft iemand een idee of dit ook in MW3 zit? Heb namelijk wel even gegoogled maar niks concreets kunnen vinden. Alleen sites met geruchten dat dedicated servers komen, maar om daadwerkelijk unlocks te krijgen, je matchmaking zou moeten gaan spelen.

(sorry als dit al eerder besproken is hier maar ik kon het niet vinden)
In MW3 zitten op de PC voor Ranked Matches de Matchamaking crap, en voor Unranked Dedicated servers ..
Dus die lui falen weer hard :( (net als met MW2 (AlterIW is 20x beter als MW2 zelf) en dat is niet omdat ik het gratis wil spelen oid, want ik heb mw2 gewoon vais team gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oxigeon schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:30:
[...]

Controller is gewoon even een punt van wennen. Fijner tbv pc vind ik gewoon dat ik niet teveel hoef te klooien in de options om het spel soepel te laten werken. + ik heb mijn PS3 in de woonkamer staan waardoor ik in een lekker warme ruimte kan gamen. Mocht ik hem op de pc halen dan zit ik in een koude ruimte te spelen wat me totaal niet aantrekt.
Ah okee, zit wat in;p persoonlijk heb ik liever muis/keyboard (ff snel alttabbe om iets op msn te zeggen) en weer verder raggen. en een koude ruimte hebik geen last van ;p dus wat dat betreft zou ik het helemaal niet op de ps3 persee willen (heb ook geen console daar neit van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Oke misschien handig om ff een lijst met PS3 spelers te maken in intro? Volgens mij al vaker aangegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:32:
Oke misschien handig om ff een lijst met PS3 spelers te maken in intro? Volgens mij al vaker aangegeven...
Ik denk dat de topicstarter raxious niet meer echt in dit topic komt :P aangezien ik hem nooit zie hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:33:
[...]

Ik denk dat de topicstarter raxious niet meer echt in dit topic komt :P aangezien ik hem nooit zie hier :P
DM hem anders even, of stuur een modje aan.
Toch over half uurtje maar even bellen of ik hem niet toevallig straks even kan ophalen, dan kan ik vanavond laat al wat spelen :P

Edit: Geen nachtopening, niet eerder ophalen, morgenochtend 09.00 pas..bah.

[ Voor 8% gewijzigd door Only op 07-11-2011 12:15 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Goed punt over de TS. Ik heb hem even een DM gestuurd.

Als er vrijwilligers zijn om een nieuw deel aan te maken, met een mooie complete openingspost, laat maar horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 16:28
Of misschien zoieso een nieuw topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens wel vind opvallen is dat de review embargo pas is als de game al uit is. Zit daar een goede reden achter van activision? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Lijkt me wel, de huidige TS staat erg weinig actuele info in.

Over dat matchmaking verhaal. Zelf vind ik het wel jammer dat niet compleet matchmaking is. Ik eindig zelf namelijk altijd in die servers met 10 tallen regels waarbij je als je er niet aan houd meteen gekickt word o.i.d.
Voorbeeld
*No noobtubes
*No snipers
*No spawnkilling

Blablabla, dat soort servers vind ik altijd erg jammer en met matchmaking heb je hier gewoon bijna geen last van. Nou kan ik het me best voorstellen dat het lastig is als je altijd met de zelfde mensen wil spelen. Maar dit hoeft van mij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Snel vraagje waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden:

weet iemand of je wapen lvl reset na prestige?

voorbeeld: je wapen is lvl 25 en je wilt naar 3rde prestige: reset je dan het wapen lvl naar 1 of blijft die hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Intruder schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:45:
Lijkt me wel, de huidige TS staat erg weinig actuele info in.

Over dat matchmaking verhaal. Zelf vind ik het wel jammer dat niet compleet matchmaking is. Ik eindig zelf namelijk altijd in die servers met 10 tallen regels waarbij je als je er niet aan houd meteen gekickt word o.i.d.
Voorbeeld
*No noobtubes
*No snipers
*No spawnkilling

Blablabla, dat soort servers vind ik altijd erg jammer en met matchmaking heb je hier gewoon bijna geen last van. Nou kan ik het me best voorstellen dat het lastig is als je altijd met de zelfde mensen wil spelen. Maar dit hoeft van mij niet echt.
1 voordeel is datze waarschijnlijk weer zon programmatje hebben waarmee je kan kicken als je host ben.
Dat vond ik erg fijn in MW2, want ik had 1 grote haat aan mensen met Tubes, Painkiller, Martyrdom, noem maar op (gewoon de standaard dingen die schreeuwen:"faal enorm hard in dit spel, en moet lame doen om kills te maken")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Maar het zit in het spel. Dus mag je het gebruiken, iig zo denk ik er over. Zelf gebruik ik er overigens erg weinig van, geen tubes e.d. Mja dat is dus de reden waarom ik fan was van matchmaking. Zal ook de grootste aantal van mijn games spelen binnen matchmaking, met af en toe een dedicated server game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Fiole schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:45:
Snel vraagje waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden:

weet iemand of je wapen lvl reset na prestige?

voorbeeld: je wapen is lvl 25 en je wilt naar 3rde prestige: reset je dan het wapen lvl naar 1 of blijft die hetzelfde?
Wordt gereset. Maarrrr met een prestige token kun je een wapen dat je level 31 (gold) hebt gewoon houden met verdere prestiges..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Intruder schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:50:
Maar het zit in het spel. Dus mag je het gebruiken, iig zo denk ik er over. Zelf gebruik ik er overigens erg weinig van, geen tubes e.d. Mja dat is dus de reden waarom ik fan was van matchmaking. Zal ook de grootste aantal van mijn games spelen binnen matchmaking, met af en toe een dedicated server game.
Ik zal helemaal geen dedicated server game doen denk ik, want dat is Unranked.
Het grootste probleem aan die Matchmaking vond ik altijd dat het spel dan zon random _RUS host maakte, waardoor iedereen ineens met 200 ping zat te spelen. Sowieso werd er niets gedaan aan hackers in MW2 via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Is het weer op de manier van blackops ? camo's kopen? want dan gaik huilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:51:
[...]

Wordt gereset. Maarrrr met een prestige token kun je een wapen dat je level 31 (gold) hebt gewoon houden met verdere prestiges..
Dus óf je moet je token gebruiken om dat ene wapen te houden voor volgende prestige (of je moet niet prestigen) of je moet opnieuw beginnen? Wat een naaistreek...je kan dus eigenlijk pas echt beginnen met alle wapens te lvle bij de laatste prestige :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 14:46
Zen!th schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:52:
Is het weer op de manier van blackops ? camo's kopen? want dan gaik huilen!
Black ops zijn andere developers :P dus ik hoop het niet :D denk het ook niet

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:02
Camo's unlock je gewoon d.m.v. het levels met je wapens. Hoeft dus niets te kopen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:55:
[...]

Dus óf je moet je token gebruiken om dat ene wapen te houden voor volgende prestige (of je moet niet prestigen) of je moet opnieuw beginnen? Wat een naaistreek...je kan dus eigenlijk pas echt beginnen met alle wapens te lvle bij de laatste prestige :S
Dat is al jaren zo met de cod reeks dus niet zeuren!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
HaruHaru schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:55:
[...]

Black ops zijn andere developers :P dus ik hoop het niet :D denk het ook niet
Ja klopt, maar ik wil weer gewoon die 250 headshots moeten blazen om urban camo te pakken.
ipv dat je random alles kan kopen want dan speelt elke noob met whatever hij leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lol er schijnt nu een of andere truck die overvallen is en waarbij 6000 MW3 kopies zijn gestolen ergens in parijs.

http://www.computerandvid...-RSS&attr=CVG-General-RSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Zen!th schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:56:
[...]

Ja klopt, maar ik wil weer gewoon die 250 headshots moeten blazen om urban camo te pakken.
ipv dat je random alles kan kopen want dan speelt elke noob met whatever hij leuk vind.
haha ik begrijp je.

Naja, ik hoop het wel :D zoals je zegt: anders kan ieder noobje alles kopen :P

lets find out , tomorrow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
falcon123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:57:
Lol er schijnt nu een of andere truck die overvallen is en waarbij 6000 MW3 kopies zijn gestolen ergens in parijs.

http://www.computerandvid...-RSS&attr=CVG-General-RSS
Hmm, gelukkig ligt mijn kopie allang ij de FRS te wachten op mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Whahahahah wat een faal :P

opeens 6000 bots ergens in een server die dan gefarmed worden door iemand om snel te lvle XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 15:17
Ik zag geloof ik in een filmpje diverse camo`s voorbij komen.. die gouden zag er echt cheap uit.. die zijn alleen leuk voor side arms ofzo kwa look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Rare vraag misschien, maar waarom gaan er mensen naar een midnight launch terwijl je het spel pas morgenochtend om 8 uur kan spelen? Ik zou dat best wel klote vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:24
vinom schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
Rare vraag misschien, maar waarom gaan er mensen naar een midnight launch terwijl je het spel pas morgenochtend om 8 uur kan spelen? Ik zou dat best wel klote vinden :P
Enkel handig voor PS3 en Xbox-eigenaren dus.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Hoezo? het kan toch vanaf launch al? daarom heet et een midnight launch,,, tog? Correct me if im wrong. wat meestal het geval is ;)

[ Voor 29% gewijzigd door HaruHaru op 07-11-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
MarijnL schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
Ik zag geloof ik in een filmpje diverse camo`s voorbij komen.. die gouden zag er echt cheap uit.. die zijn alleen leuk voor side arms ofzo kwa look
Ik hoop dat het geunlockt moet worden (net als extended mags oid, 40fmj kills door de muur in mw2)
inplaats dat je weer gewoon alles kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volgens mij was die steam release het zelfde als met Black ops. Eerst stond er dat het zo lang ging duren maar volgens mij was die even later wel aangepast.

Zover ik weet kon bij nacht release black ops via steam gewoon downloaden/installeren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Zen!th schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:00:
[...]

Ik hoop dat het geunlockt moet worden (net als extended mags oid, 40fmj kills door de muur in mw2)
ja dat sowieso, ik vond het koop verhaal ook tegenvallen. het enige voordeel was dat je handige attachments al op een vroeg stadium had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Lees mijn post hier boven eens. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Joost1991 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:00:
[...]

Enkel handig voor PS3 en Xbox-eigenaren dus.
Oh ja, vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intruder schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:50:
Ik vind dat er altijd een verschil tussen "gebruiken" en "misbruiken" zit.

Ik heb gisteren weer eens een paar potjes MW2 gespeeld, en ondanks dat ik lekkere scores haalde, liep er 1 gast rond die standaard zijn tube gebruikte. Iedere keer maar weer, geen enkel schot loste hij. Lekker met scavenger iedere keer weer nieuwe tubes oprapen, en *THUMB* - *BOEM*. Gewoon skill-loos. Daarnaast snap ik niet hoe je zo plezier in het spel kan hebben. Het is toch veel bruter om iemand met een AR om te leggen?

Tubes hoor je te gebruiken als je weet dat iemand zich in een gebouwtje verschanst, of op een andere moeilijk bereikbare plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik weet niet ofhet hier thuis hoort.. maar vannacht is die nachtopening van MM/Saturn waarbij je het spel voor 39,- krijgt. Nu zit ik er over te denken om daar naar toe te gaan, maar heb geen zin om voor niks te gaan. Mijn vraag is dus, is dit zo'n actie dat ze er maar een paar hebben en dt er een rij voor de deur staat (normaal gesproken dan)

Want geen idee hoe het normaal bij zulke acties in elkaar zit, of ze juist een grote voorraad hebben of niet. En ook geen idee of er veel drukte is, want mijn plan is om 5 min voor 12 voor de deur te staan, ff snel die game halen en weer gaan.

Iemand enig idee hoe dat normaal gesproken zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Rivanov schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:02:
[...]

Lees mijn post hier boven eens. ;)
Welke post? want ik scroll naar boven maar zie je post niet(of ben ik echt zo blind? :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Huh de PC versie zou toch ook speelbaar moeten zijn vanaf 0:00 ?

Wilde hem vannacht gaan halen maar anders kan ik hem net zo goed online bestellen???!!

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Rivanov schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:56:
Camo's unlock je gewoon d.m.v. het levels met je wapens. Hoeft dus niets te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

Reken maar dat zowel MM als Saturn _MOTHERLOADS_ van dat spel hebben liggen. Ik zou me niet druk maken of ze wel genoeg hebben... ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
[...]

Nope, je krijgt naarmate je speelt met het wapen (headies/kilss etc) gewoon attachments, je hoeft dus niet eerst iets speciaals te doen.. Tenminste, heb nu Ump op level 30 (gaat tot 31) en heb alles al unlocked behalve gouden cammo maar dat is precies zelfde als in mw2 waarbij je gewoon headies moest maken alleen vind ik het nu wel verbijsterend snel gaan.

Dat het lelijk is dat je wapens resetten, tja daar kies je zelf voor.. wil je een nieuw blij embleempje of behoud je alles..

Moet trouwens nog wel zeggen dat ik blij ben dat er nu bij je gamertag (eronder) te zien is welke prestiges je was in voorgaande delen. Zo heb je gelijk een beetje een idee of iemand een meer ervaren COD'er is of net komt kijken. En laatste 4 delen toch aardig prestiges gehaald dus ziet er wel leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 13:24
Sc0rPi0N schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:05:
Huh de PC versie zou toch ook speelbaar moeten zijn vanaf 0:00 ?

Wilde hem vannacht gaan halen maar anders kan ik hem net zo goed online bestellen???!!
Pas vanaf een uur of 8 morgenochtend wordt de game geunlocked op Steam...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

d_star schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:06:
Reken maar dat zowel MM als Saturn _MOTHERLOADS_ van dat spel hebben liggen. Ik zou me niet druk maken of ze wel genoeg hebben... ;)
Ok zou mooi zijn... ik wil ff naar Saturn Nieuwegein gaan... verwacht dat het daar minder druk is dan in grote steden (en 10 min rijden van mijn huis)

maar heb geen zin om om 12 uur daar heen te rijden en dat ze dan 10 games op voorraad hebben ofzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
ZULLEN WE HET NU WEER OVER DE GAMEPLAY EN SPEL ZELF HEBBEN?????????????
MODje, doe er eens wat aan.. Zwaar onoverzichtelijk en irritant aan het worden.

Zoek gewoon zelf uit (google/mobiel) waar je je game in je desbetreffende dorp of gehucht gaat halen.
No offense..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Joost1991 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:07:
[...]

Pas vanaf een uur of 8 morgenochtend wordt de game geunlocked op Steam...
Jezus dan kan ik hem net zo goed morgenochtend halen dus of bestellen...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:09:
ZULLEN WE HET NU WEER OVER DE GAMEPLAY EN SPEL ZELF HEBBEN?????????????
MODje, doe er eens wat aan.. Zwaar onoverzichtelijk en irritant aan het worden.

Zoek gewoon zelf uit (google/mobiel) waar je je game in je desbetreffende dorp of gehucht gaat halen.
No offense..
Doe eens rustig jongen. Ik zeg net zelf in mijn eerste post van weet niet of het hier thuis hoort. Daarnaast vraag ik niet WAAR ik hem kan halen, maar ervaringen met drukte en voorraad. Dus nietzo klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 14:08
delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:07:
[...]

Moet trouwens nog wel zeggen dat ik blij ben dat er nu bij je gamertag (eronder) te zien is welke prestiges je was in voorgaande delen. Zo heb je gelijk een beetje een idee of iemand een meer ervaren COD'er is of net komt kijken. En laatste 4 delen toch aardig prestiges gehaald dus ziet er wel leuk uit!
Wat? Bijvoorbeeld in CoD:MW was ik prestige 10, zie ik dan het gouden kruisje bij mn gamertag? Zou je eens een screenshot daarvan kunnen laten zien?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
ThePupD schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:11:
[...]

Doe eens rustig jongen. Ik zeg net zelf in mijn eerste post van weet niet of het hier thuis hoort. Daarnaast vraag ik niet WAAR ik hem kan halen, maar ervaringen met drukte en voorraad. Dus nietzo klagen.
Ik zeg niks specifieks tegen jou. Daarbij ben ik volkomen rustig maar ben ik van mening dat we daar een extra topic voor moeten aanmaken om dat soort vraagjes in behandeling te nemen.
Misschien ben ik gefrustreerd omdat ik al een fase verder ben, de fase van ik-heb-het-spel-en-wil-zsm-levelen..

Dus no offense nogmaals maar het is voor de mensen die het spel hebben of vandaag/morgen hebben beetje vervelend dat het niet meer over de game zelf gaat.. toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Vince22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:12:
[...]

Wat? Bijvoorbeeld in CoD:MW was ik prestige 10, zie ik dan het gouden kruisje bij mn gamertag? Zou je eens een screenshot daarvan kunnen laten zien?
Hopelijk staat er bij men gamertag dan niet dat ik gebanned ben van steam -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Vince22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:12:
[...]

JAZEKER! Ziet er bij mij wel gruwelijk uit; mw1 eerste prestige, WaW 6 ofzo, mw2 Prestige 9 en Blops prestige 15.

Dus hetzelfde als bij mw2 die gamertag alleen staan er dus nu die embleempjes onder. Ben op me werk dus kan geen screenshot maken doe ik vanavond ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oh, dient dat embleem daar voor. :+
Ben bij Black Ops één keer prestige. Zal vanavond screenshot maken, van hoe het er bij mij uit ziet.

Ben inmiddels level 31 in MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:13:
[...]

Ik zeg niks specifieks tegen jou. Daarbij ben ik volkomen rustig maar ben ik van mening dat we daar een extra topic voor moeten aanmaken om dat soort vraagjes in behandeling te nemen.
Misschien ben ik gefrustreerd omdat ik al een fase verder ben, de fase van ik-heb-het-spel-en-wil-zsm-levelen..

Dus no offense nogmaals maar het is voor de mensen die het spel hebben of vandaag/morgen hebben beetje vervelend dat het niet meer over de game zelf gaat.. toch? 8)
Mee eens. Maar ik had geen idee waar ik dit anders moest vragen:) vandaar.

Maar oke prima. succes met spelen verder dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je hebt gelijk als je zegt dat het meer over de game moet gaan, maar het kan me echt aan mijn reet roesten dat het vervelend is voor mensen die het spel al hebben. De release is namelijk morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:15:
[...]

JAZEKER! Ziet er bij mij wel gruwelijk uit; mw1 eerste prestige, WaW 6 ofzo, mw2 Prestige 9 en Blops prestige 15.

Dus hetzelfde als bij mw2 die gamertag alleen staan er dus nu die embleempjes onder. Ben op me werk dus kan geen screenshot maken doe ik vanavond ok?
Dat is toch wel echt een supervette feature zeg! baal ervan dat ik niet heb gemax'd in Mw2...'
Ik bedoel, zo zie je wie echt hardcore CoD speler is.
Vanavond is prima hoor, ben benieuwd! Heb gister de verzendbevestiging gehad van Zavvi dus verwacht zelf woensdag/donderdag mijn hardened editie te ontvangen. *trappel trappel* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Vince22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:18:
[...]

Dat is toch wel echt een supervette feature zeg! baal ervan dat ik niet heb gemax'd in Mw2...'
Vanavond is prima hoor, ben benieuwd! Heb gister de verzendbevestiging gehad van Zavvi dus verwacht zelf woensdag/donderdag mijn hardened editie te ontvangen. *trappel trappel* :+
Niet helemaal. Ik ben wel een hardcore CoD speler(1400uur mw2) ik vond alleen WaW en BO geen echte CoD dus -.- MW1 700 uur, en CoD1/UO zon 500, beetje jammer dat dat er niet bijstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heeft iemand de game via Media Offer besteld? Ik heb nml nog niks gehoord dat hij verstuurd is, ben bang dat ik hem morgen dus niet binnen krijg. :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag, level je in MW 3 net zoals in MW2, dus vrij langzaam, of vrij snel zoals in BO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh joh , ik vermaak me vandaag nog wel met dragonball z ultimate tenkachi als ik hem nog niet meekrijg straks.
Hoewel ik toch heel graag even die survival mode wil uit proberen.
Maar wat ik me wel afvraag is , kan je die prestige tokens meteen inwisselen?
als ik vanavond begin en ik wil bijv. meteen met de claymores en een perk die ik nog niet heb unlocked spelen kan ik die dan meteen vrijspelen met die tokens?

@hierboven .

Ik denk heel langzaam vooral de latere levels.

als je denk dat je er een lange tijd over deed om van level 69 naar level 70 te gaan in mw3.
ben ik wel bang voor het stukje van level 79 naar level 80 haha :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:22:
Wat ik me afvraag, level je in MW 3 net zoals in MW2, dus vrij langzaam, of vrij snel zoals in BO?
Levelen gaat erg snel. Om nu van 31 naar 32 te gaan heb ik 14.000XP nodig. Dit wordt wel steeds meer. Maar in het begin gaat het erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Wat zijn trouwens de standaard wapens die je vanaf het begint hebt?
Zoals bij MW2 dat de M4A1 etc was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thnx voor het antwoord, ik lig morgen om half 10 bij Saturn voor de deur in iedergeval.
Nachtrelease hoeft niet zo nodig, veel te koud om over straat te banjeren.

Weten jullie nog vorig jaar, toen moesten we ons nog door een dik pak sneeuw ploegen......
Nu is het nog half lente........ en daarom ook niet echt het nieuwe call of duty komt morgen uit gevoel.

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarijnL schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:27:
Wat zijn trouwens de standaard wapens die je vanaf het begint hebt?
Zoals bij MW2 dat de M4A1 etc was.
assault is M16 en de M4a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:22:

Maar wat ik me wel afvraag is , kan je die prestige tokens meteen inwisselen?
En dit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:27:
Ok, thnx voor het antwoord, ik lig morgen om half 10 bij Saturn voor de deur in iedergeval.
Nachtrelease hoeft niet zo nodig, veel te koud om over straat te banjeren.

Weten jullie nog vorig jaar, toen moesten we ons nog door een dik pak sneeuw ploegen......
Nu is het nog half lente........ en daarom ook niet echt het nieuwe call of duty komt morgen uit gevoel.

Herkenbaar?
Nee, er lag toen geen sneeuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 07-10 17:06
Gisteren 3 kwartier filmpje bekeken van wat rondes. Imho is dit echt gewoon MW1 en 2, totaal niet vernieuwend en origineel. Als je de gameplay ook ziet, dan zie je echt dat het een verouderde engine is. Ik hoop toch echt dat ze ondertussen met een andere engine bezig zijn?

Dit is imho echt niet het geld waard van een nieuwe game. Dit zou gewoon een uitbreiding van 20 euro max moeten zijn. Lekker uitmelken ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Vince22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:18:
[...]

Niet helemaal met je eens.
Ik heb flink wat uren in MW2 zitten, alleen ben daar nooit de prestige mode ingegaan.
Dus daar zie je lvl 70 prestige 0.

Hoe koppel je je oude rangen? Via Steam?
Ik heb namelijk een nieuwe pc en daar staat MW1, World At War niet eens op.
MW2 heb ik nog wel geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Roodey schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:34:
[...]

Niet helemaal met je eens.
Ik heb flink wat uren in MW2 zitten, alleen ben daar nooit de prestige mode ingegaan.
Dus daar zie je lvl 70 prestige 0.
Nee klopt heb je gelijk in.. ik bedoel eigenlijk de hardcore prestigers. Besefte me later pas dat er genoeg luitjes zijn die geen ene fuck geven om het prestige level. Helaas zul je dan denk ik niet het aantal uren zien alleen je prestige icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Wat ik van dat livestream interview begreep telt het alleen voor MW2 en BO.
En dan ook nog maar max 1 prestige token voor elke game, dus 2 total.
Dus of je nu 7x prestiged hebt in MW2 of 1x maakt geen verschil.
Hoe je ze op de pc koppelt geen idee, voor consoles lijkt het me door local files maar laat pc die ook achter als je prestiged?

Hier is dat interview terug te kijken mocht je het hele onderwerp willen horen, geen idee welke minuut tho dus is even zoeken.
http://www.gamespot.com/s...g_modern_warfare320111104

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Levelen gaat vrij snel weer echt ontiegelijk veel punten die je voor je neus ziet verschijnen..

Prestige tokens kun je gelijk inzetten. Zo heb ik gelijk een extra class unlocked en double xp (2 uurkes) aangezet. Heb er nog 1 over en daarvoor ga ik weer een extra class unlocken.

Claymores en perks kun je niet unlocken jan, maar je kunt wel een class "behouden" door een token en dus wel je claymore en perks meenemen voor dat wapen (denk ik). Of je behoudt je wapen +unlocked maar moet je perks opnieuw "verdienen", desalniettemin wel relax om een keer te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Vince22 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:38:
[...]

Nee klopt heb je gelijk in.. ik bedoel eigenlijk de hardcore prestigers. Besefte me later pas dat er genoeg luitjes zijn die geen ene fuck geven om het prestige level. Helaas zul je dan denk ik niet het aantal uren zien alleen je prestige icoontje.
Ik vind prestige wel leuk (bij BO voor het eerst gedaan), maar in Black Ops voelde ik na het prestigen telkens het gemis van de AK47 en Commando.
De opzet van MW3 dat je 1 wapen kunt meenemen is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePupD schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:08:
[...]

Ok zou mooi zijn... ik wil ff naar Saturn Nieuwegein gaan... verwacht dat het daar minder druk is dan in grote steden (en 10 min rijden van mijn huis)

maar heb geen zin om om 12 uur daar heen te rijden en dat ze dan 10 games op voorraad hebben ofzo:)
Ik kan je vertellen dat ze er daar heel erg veel hebben :')
Meer dan genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ben benieuwd voor hoeveel de MM en de Saturn de Hardened gaan verkopen. Zou echt geweldig zijn als zij 'm ook voor rond de 100 in de aanbieding doen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 07-11-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:51:
Ben benieuwd voor hoeveel de MM en de Saturn de Hardened gaan verkopen. Zou echt geweldig zijn als zij 'm ook voor rond de 100 in de aanbieding doen! :)
110 ongeveer, verschilt per vestiging.
Als je zeker wil weten dat je hem hebt moet je eigenlijk nog even rondbellen om te reserveren. Kan zijn dat een paar winkels nog over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:46:
[...]

Ik kan je vertellen dat ze er daar heel erg veel hebben :')
Meer dan genoeg :)
Ok thanks. Dan denk ik toch dat ik m vannacht voor 39.- ga meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 08-10 15:31
[...]

no offence, maar het kopen van het spel hoort ook bij het spel, no offence verder !

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm relaxed dat sommige hem al heel het weekend hebben kunnen spelen!

@Delaitinho lkkr bezig geweest dit weekend haha

Ik kan er vanavond mee aan de slag eindelijk!
Gaan we wel ff een vette party maken vanacht en morgen!
(Morgen heb ik heel de dag de tijd)

heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:10:
Damm relaxed dat sommige hem al heel het weekend hebben kunnen spelen!

@Delaitinho lkkr bezig geweest dit weekend haha

Ik kan er vanavond mee aan de slag eindelijk!
Gaan we wel ff een vette party maken vanacht en morgen!
(Morgen heb ik heel de dag de tijd)

heb er zin in!
Nee voor mij zit het er niet in vannacht :(
Bel net even de gamezaak op en zeggen nee sorry we durven het toch niet aan we gaan hem pas morgen verkopen :( ..Dus morgen vanaf 09:00 ben ik present. Beetje jammer wel , want die eerste 12 uur is het altijd perfect noobs afschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

Het gaat over de hardened edition , morgen lekker spelen en recorden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:17:

Dan gaan we het beleven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Nu mag het wel weer wat rustiger in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 10-10 10:23

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:17:

Kan niet zeggen dat ik uit kijk naar je filmpjes Dennis.
Dit bedoel ik niet verkeerd, maar persoonlijk vind ik ze niet boeiend genoeg, dat verschild voor iedereen.
Wel vind ik het top dat je er zo fanatiek mee bezig bent, en de meoite neemt efilmpjes te maken en te posten...

Jij speelt overigens ook PC? DM anders s je Steamnaam kunnen we 's samen spelen...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:15
Lol @ Dieven kapen truck met Call of Duty-spellen

[ Voor 26% gewijzigd door tumtum100 op 07-11-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Whatever je mening is over het spel, reclames maken kunnen ze zeker. Hartelijk moeten lachen. _O-

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zuzaxlddWbk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:29:
Whatever je mening is over het spel, reclames maken kunnen ze zeker. Hartelijk moeten lachen. _O-

[video]
Haha ja zag m ook al voorbij komen op facebook van t weekend, goed filmpje. Wtf heeft die Jonah Hill trouwens gedaan, maagbandverkleining?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

delaitinho schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:15:
[...]

Ik was van plan om WaW nog te gaan prestigen maar ik kom alleen maar op infected servers. Dus nu alleen maar BLOPS en MW2 prestige gedaan want voor MW1 is het denk ik te laat, die heb ik pas recent voor de Xbox gekocht. (speel nu op de Xbox en had MW1 en WaW nog wel voor de pc gekocht).

Naja, beter dan helemaal niks :) Ben erg benieuwd, vanavond naar de Mediamarkt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
Voor de BF3 vs MW3 discussie is er een apart topic

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 07-11-2011 13:42 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Het is niet interessant voor andere gebruikers om te melden dat jou kopie verzonden is

[ Voor 80% gewijzigd door Sn0wblind op 07-11-2011 13:45 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Just_Jan

Oke balen man! Maar is goed morgen ben ik ook van de partij om 9 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru

[ Voor 67% gewijzigd door Sn0wblind op 07-11-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45

[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 07-11-2011 13:47 ]

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kan de hele bf3 discussie fijn naar het daarvoor bestemde topic?
Danku.

On;
Heeft er iemand die hier zit toevallig een volledige unlock lijst?
Elke lijst die ik tegen kom via google is of incompleet of gewoon de oude MW2 unlock lijst die getagged is als MW3.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Pagina: 1 ... 28 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty