millman schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:13:
[...]
@ peerke: We zijn allemaal op zoek naar dat laatste puntje door middel van een tweak of optimalisatie en daar moet je over kunnen discussieren, niet alles zo op je zelf betrekken, dat is een beetje sfeermakerij.. Kom ook maar met nieuwe scores, we eten je echt niet op..

Dat is het juist.
Ik ben dus bang dat er wederom reacties gaan komen dat het een onmogelijke score is enz enz.
Dat er iets fout zit in 3dmark03 is wel bekend.
Het liefst zou ik hem online zetten bij HWbot maar ik weet niet wat ik daar allemaal precies in moet vullen.
Dat weten we direct of het een echte score is of niet.
Word ie geaccepteerd dan is ie echt.
Ik zal me score plaatsen en dat is zonder bugs.
Helaas niet alles op het SS.Weer vergeten in CPUz de videokaart om te zetten.
Erg iritant dat ie steeds de intel voorop zet.
Dit is dus gedraaid zonder bugs op 5000Mhz.
Geen zwarte schermen
Een enkel scherm aangesloten
Bureaublad niet uitgebreid en dus gewoon enkel
Geen cheats
Geen bugs (zo ver ik weet)
Wat ik dus het ergste vind is dat de diehard clockers zoals Nederakker en Bullus problemen krijgen vanwege iets wat lastig te verklaren is.
Ik heb Nederakker een keer in het echt gezien en ik zie die jongen er echt niet voor aan om te liggen vervelen hier.Bullus alleen gesproken via hier en PM.
Beide zijn ze in mijn ogen de 2 jongens die verstand van zaken hebben en dat zijn ook de 2 waar ik het meeste van aanneem/accepteer.
Ik ga niet voor niets een "priveles" van Nakker nemen zodra de Bambino te wereld is en de tijd er rijp voor is.
Hierbij dus de SS:
*Edit ik zal hem zo nog eens opnieuw draaien en dan alles goed aanzetten.
Die score komt zo.
[
Voor 20% gewijzigd door
Anoniem: 416184 op 22-08-2011 20:18
]