Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:07
Ja het werkt, ik gebruik ook Swype. Helaas niet helemaal legaal te verkrijgen. Meer kan ik er niet over zeggen helaas :P

Weet iemand of er ook een mogelijkheid in Android zit om het touchscreen te calibreren? Heb soms het gevoel dat hij niet heel nauwkeurig is, dus zou hem graag een keer willen calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Via een omweg heb ik WhatsApp op de dropad gekregen, maar nu mis ik de contactpersonen en heb geen idee hoe ik die kan toevoegen.

Ontvangen werkt. het bericht komt van een 06-nummer, maar verzenden kan alleen als je antwoord op een bestaande chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonie76
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10-2022
(jarig!)
Hallo TheoQ,

dat WhatsApp klinkt interessant, is mij nog niet gelukt.
Kun je melden hoe je dat gedaan hebt? Mocht dit niet helemaal legaal zijn dan zou ik graag een PB van je ontvangen. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413908

Mijn eerste post op dit forum en metteen een simpele/domme vraag:
Na het installeren van Fragcompanies ROM v1.3 lukt het mij niet meer om een wifi verbinding te krijgen. Het blijft continu scannen en geeft steeds aan dat mijn netwerk disabled is. Ik heb al aantal keren geprobeerd te booten maar kan het probleem niet oplossen.

Weet iemand simpele raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Anoniem: 413908 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:06:
Na het installeren van Fragcompanies ROM v1.3 lukt het mij niet meer om een wifi verbinding te krijgen. Het blijft continu scannen en geeft steeds aan dat mijn netwerk disabled is. Ik heb al aantal keren geprobeerd te booten maar kan het probleem niet oplossen.

Ik had helaas hetzelfde. Ik heb Mac filtering aanstaan op de router. Dat leek het enige verschil te zijn met andere personen. Omdat ik vond dat mac filtering uitzetten geen optie was, heb ik gewoon C8lean er op gezet en hij werkt als een tierelier nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
stonie76 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:51:
dat WhatsApp klinkt interessant, is mij nog niet gelukt.
Kun je melden hoe je dat gedaan hebt? Mocht dit niet helemaal legaal zijn dan zou ik graag een PB van je ontvangen. Bij voorbaat dank.
Whatsapp geinstalleerd en een telefoonnummer van iemand zonder data abb. ingevuld.
na bepaalde tijd ziet hij ziet dat hij geen sms kan versturen van de dropad, en je ontvangt een sms met het controle nummer op het leentoestel.
Hierna kies je de optie "het nummer bellen om het controlenummer voor te lezen" (toestel was toen al weg, weet niet of dit ook gebeurt is.) en dan krijg je de mogelijkheid om het controlenummer in voeren... et voila..

Dit alles uit mijn hoofd gehaald, eea flexible gebruiken. ;)

Nu alleen nog de contactenlijst...

Zoals je ziet, geen hacks oid, alleen de mogelijkheden van het programma gebruikt.
Als dit toch in strijd is met de richtlijnen van Tweakers... SORRY

[ Voor 8% gewijzigd door TheoQ op 06-07-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406980

henkleerssen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:44:
[...]

Ik had helaas hetzelfde. Ik heb Mac filtering aanstaan op de router. Dat leek het enige verschil te zijn met andere personen. Omdat ik vond dat mac filtering uitzetten geen optie was, heb ik gewoon C8lean er op gezet en hij werkt als een tierelier nu.
Ik heb een Dropad gehad met Fragcompany v1.3 en mac filtering op router. Dit werkte bij mij zonder problemen. Wellicht wordt dit probleem veroorzaakt door een combinatie van een bepaalde router (merk / type) en de Dropad.
Iets vergelijkbaars heb ik met een iPad 1 en een Sitecom router: met statisch ip adres geen problemen, maar met DHCP wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedenk me ineens dat de Dropad een een ander MAC adres had na de installatie van Fragcompany v1.3. Misschien bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406980 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Bedenk me ineens dat de Dropad een een ander MAC adres had na de installatie van Fragcompany v1.3. Misschien bij jou ook het geval?
Hoe kan ik dit zien?

Wat wel opvalt is dat ik thuis alleen via mijn Lynksys router wifi ontvang op mijn laptop als de Dropad geen verbinding heeft, en dit geldt ook andersom. Met de oorspronkelijke ROM had ik dit probleem niet.

Trouwens je beveelt aan om C8 te installeren ipv Fragcompany, wat is het verschil tussen de twee ROMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413908 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:14:
[...]

Hoe kan ik dit zien?

Wat wel opvalt is dat ik thuis alleen via mijn Lynksys router wifi ontvang op mijn laptop als de Dropad geen verbinding heeft, en dit geldt ook andersom. Met de oorspronkelijke ROM had ik dit probleem niet.

Trouwens je beveelt aan om C8 te installeren ipv Fragcompany, wat is het verschil tussen de twee ROMS?
Je gebruikt blijkbaar geen MAC filter op je router, anders had je vermoedelijk geweten waar je het MAC adres kunt vinden.

Ik heb alleen Fragcompany v1.3 gebruikt. Ik zou het verschil niet aan kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Anoniem: 413908 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:14:
[...]

Hoe kan ik dit zien?

Zoals jij het beschrijft krijgen allebei de apparaten het zelfde IP toegewezen lijkt het wel. Staat DHCP aan? zo ja, probeer dan eens vaste IP adressen to te wijzen.
Dit doe je door naar het IP van je router te surfen en daar het eea te wijzigen. Ik heb geen Linksys dus weet niet precies hoe dit bij jouw router werkt maar dit zijn vrij algemene instellingen.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220750

henkleerssen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:44:
[...]

Toch - tegen beter weten in misschien - de vraag of wifi via C8lean beter is dan via Fragcompany. Gebruik zelf de laatste en de wifi ontvangst is erg mager. Als er een vloer tussen zit kun je het wel vergeten. En vanaf dezelfde vloer moet ik de router niet uit het oog verliezen om signaal te houden. Iemand toevallig die de vergelijkingstest heeft gedaan of onderbouwd kan aangeven of er een verschil kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Anoniem: 220750 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:27:
[...]

Toch - tegen beter weten in misschien - de vraag of wifi via C8lean beter is dan via Fragcompany. Gebruik zelf de laatste en de wifi ontvangst is erg mager. Als er een vloer tussen zit kun je het wel vergeten. En vanaf dezelfde vloer moet ik de router niet uit het oog verliezen om signaal te houden. Iemand toevallig die de vergelijkingstest heeft gedaan of onderbouwd kan aangeven of er een verschil kan zijn?
Ik gebruik FC1.3 en heb C8lean nooit gebruikt, dus ik kan niets zeggen over verschillen.

Volgens Wifi Analyzer heb ik op 1 meter van de router -40 tot -50 dBm, op de eerste verdieping +/- 5m van de router plus een betonnen vloer rond de -60 tot-70 dBm en op zolder, +/- 9m van de router plus 2 betonnen vloeren heb ik -70 tot -80 dBm.

Of dit goed of slecht is weet ik niet, Ik heb een Draytek Vigor 2500We.
Ik kan iig redelijk goed internetten, ook in de tuin en op zolder.

Soms valt hij even weg, maar ik denk dat dit met de router te maken heeft ipv de dropad. Hetzelfde probleem heb ik ook met andere wifi apparaten namelijk.
Is trouwens een erg mooie tool, dat Wifi Analyzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 22:36
vanmiddag een mini bluetooth dongle gehaald. maar krijg hem niet aan de praat. iemand enig idee? heb verschillende youtube films gezien. wat ze wel voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

tamil18 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:52:
vanmiddag een mini bluetooth dongle gehaald. maar krijg hem niet aan de praat. iemand enig idee? heb verschillende youtube films gezien. wat ze wel voor elkaar krijgen.
Steek hem in de juiste usb slot. Zet bluetooth aan bij setting;
1) je BT blijft aan! Klaar is kees, of ....
2) je BT gaat vanzelf weer uit na een aantal seconden. Je dongle is niet supported!

Simpel toch?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
oh! bedankt! heb die mini bluetooth van trust. weetje mischien een dongle die wel supported word door Dropad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-03 13:42
skateflip schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 00:00:
Zonet ook bezweken aan de peer pressure en de ongelooflijk lage prijs van de dropad.
Dus: zojuist besteld bij Dealextreme! Hopelijk komt hij aan voor m'n reis; heb voor EMS shipping betaald.
Hij is binnen! Prachtige tablet... Nog 10 euro moeten betalen aan de postbode, dus dat viel wel mee :-)
Jammer dat de adapter niet past in België, en gelukkig heb ik er nog zo één liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het resetten van de router lijkt de wifi verbinding op de tablet het gewoon (?) te doen......

Heeft iemand ervaring met FC v1.3 vs. C8clean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44171

ze zijn allebei redelijk no-nonsense volgens mij.
ietwat verbeterd (met name troep verwijderd) t.o.v. de standaard rom.

cyanogenmod is echt een veranderde versie t.o.v. de standaard rom.
de laatste cyanogenmod was overigens verre van stabiel, dus ik ben erg blij met Fragcompany's werk!
(maar zou best graag een stabielere versie van cyanogenmod willen, heb een 2.3.4 versie op m'n mobieltje, en dat is toch wel erg gaaf 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
Hmmm, als ik een USB-stick aansluit (FAT32 geformateerd), geeft hij de volgende meldingen:
1) SD-kaart voorbereiden
2) Controleren op fouten (duurt zo'n 15 sec)
3) SD-kaart onverwachts verwijderd.

Ik kan dan ook geen apps meer openen die op de SD-kaart zijn geïnstalleerd, tot ik de USB-stick terug verwijder... Iemand hier ervaring mee?

Heb de Fragcompany 1.3-ROM.

[ Voor 4% gewijzigd door fl1p op 07-07-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Vandaag hoesje binnengekregen die ik had besteld: http://www.dealextreme.com/p/50826

En shit, hij is inderdaad te klein ;( -O- Wel jammer want het is wel een mooi hoesje opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
tip: heb twee micro usb uit geprobeerd. saturn: trust= werkt niet
handyman: sweex=werkt wel. ga zo ff dingen proberen te pairen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
Als je een HD-Game wil downloaden, voor welk toestel moet je dat dan doen? Galaxy S, Desire HD, Desire Z, werken allemaal al niet...

Correctie: ze werken wel, maar zijn niet fullscreen...

[ Voor 18% gewijzigd door fl1p op 08-07-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
meeste van zijn wel fullscreen bij mij. alleen 1 game niet. dragon hunter. die doet niet wat ie moet doen.
skateflip schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:25:
Als je een HD-Game wil downloaden, voor welk toestel moet je dat dan doen? Galaxy S, Desire HD, Desire Z, werken allemaal al niet...

Correctie: ze werken wel, maar zijn niet fullscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
Hier is geen enkel Gameloft game in full screen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:04
Jep dat heb ik ook momenteel en dat sinds 2 weken ofzo. Eerst waren de spellen van gameloft zoals N.O.V.A en Assasins Creed fullscreen, maar nu zijn ze bij mij ook niet full zoals Skateflip zegt. Waar kan dit aan liggen?

Edit: past deze met de dropad: http://www.dealextreme.co...7-8-tablet-pc-black-81329

[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 09-07-2011 07:44 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
Heb nu ook facebook geïnstalleerd, en ook die werkt maar op dezelfde resolutie als die Gameloft-games... Niet fullscreen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daPet schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:16:
[...]

Ik gebruik FC1.3 en heb C8lean nooit gebruikt, dus ik kan niets zeggen over verschillen.

Volgens Wifi Analyzer heb ik op 1 meter van de router -40 tot -50 dBm, op de eerste verdieping +/- 5m van de router plus een betonnen vloer rond de -60 tot-70 dBm en op zolder, +/- 9m van de router plus 2 betonnen vloeren heb ik -70 tot -80 dBm.

Of dit goed of slecht is weet ik niet, Ik heb een Draytek Vigor 2500We.
Ik kan iig redelijk goed internetten, ook in de tuin en op zolder.
Die -40 to -50 doet ie bij mij wel indien ik 'm de router 'laat zien'. Maar daarna zijn de waarden toch aanzienlijk slechter dan bij jou. Met één betonnen vloer maar hooguit een paar meter ertussen is het -80 tot - 90. Ga ik iets verder weg dan is het helemaal over. Een tweede betonnen vloer gaat uiteraard ook niet. Bij mij overigens de nieuwe Ziggo router die wel een behoorlijk signaal afgeeft. M.i. licht beter dan mijn vorige Netgear Rangemax.

Ik hoor wel wat gekraak door de luidspreker indien de wifi aan staat. Iemand bekend of dat de wifi ontvangst beïnvloedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Anoniem: 220750 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:06:
[...]

Die -40 to -50 doet ie bij mij wel indien ik 'm de router 'laat zien'. Maar daarna zijn de waarden toch aanzienlijk slechter dan bij jou. Met één betonnen vloer maar hooguit een paar meter ertussen is het -80 tot - 90. Ga ik iets verder weg dan is het helemaal over. Een tweede betonnen vloer gaat uiteraard ook niet. Bij mij overigens de nieuwe Ziggo router die wel een behoorlijk signaal afgeeft. M.i. licht beter dan mijn vorige Netgear Rangemax.

Ik hoor wel wat gekraak door de luidspreker indien de wifi aan staat. Iemand bekend of dat de wifi ontvangst beïnvloedt?
Wat bij mij nog opviel was dat de richting van de antenne op de router nog een boost van 5 tot 10 dBm gaf op de dropad.

Gelukkig heb ik van gekraak op de speaker geen last. Omdat het niet kraakt ben ik nog wat huiverig om hem open te maken om de interne sd te vervangen. Ik zag hier en daar op internet wat gescheurde achterkanten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11-2024
Er is weer een nieuwe ROM, deze keer met werkende Gsensor voor games die nu niet werken. 1.4 wordt nu echt wel de moeite waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
phantomus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:01:
Er is weer een nieuwe ROM, deze keer met werkende Gsensor voor games die nu niet werken. 1.4 wordt nu echt wel de moeite waard. :)
Linkje voor mij?
Graag standaard build,niet van iemand anders zeg maar. (originele)
Zie op Haipad namelijk alleen 0624 build :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
@ FragCompany:

Is het mogelijk om de contacten(lijst) toe te voegen/installeren zodat WhatsApp bruikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
skateflip schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:05:
Hier is geen enkel Gameloft game in full screen :/
Hangt geloof ik ook af van de versie, van NOVA bijvoorbeeld zijn echt wel veel versies 'in omloop'. Ik heb NOVA2 nu aan de praat, ziet er bijzonder gelikt uit...

By the way, op Slatedroid is sprake van een speciale video driver (chainfire 3D); weet iemand of die al in FC1.3 zit?

EDIT: Iemand heeft FC1.3 gemerged met de nieuwe 0705 ROM:
http://www.slatedroid.com...od-danbbking-0705-modded/
Niet helemaal netjes gegaan, maar wellicht dat dit het werk aan FC makkelijker maakt? Hopende op een perfecte 1.4,

- Jacco.

[ Voor 22% gewijzigd door phantomus op 11-07-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
phantomus schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:58:
[...]

Hangt geloof ik ook af van de versie, van NOVA bijvoorbeeld zijn echt wel veel versies 'in omloop'. Ik heb NOVA2 nu aan de praat, ziet er bijzonder gelikt uit...
[...]
- Jacco.
Weet je welke versie je nu hebt? Voor welk device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik mis Swipe :'(

heb al een tijd SlideIT op m'n Dropad, maar het bevalt me niet erg...

op m'n mobiel type ik met Swipe en dat werkt lekker.

ik heb via de installer Swype beta geprobeerd te installeren, maar hij gaf aan dat ik niet op een emulator (meen ik) mag installeren...

heb eens ergens gelezen dat iemand de oplossing had om dit te omzeilen...

wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Anoniem: 44171 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:24:
ik mis Swipe :'(

heb al een tijd SlideIT op m'n Dropad, maar het bevalt me niet erg...

op m'n mobiel type ik met Swipe en dat werkt lekker.

ik heb via de installer Swype beta geprobeerd te installeren, maar hij gaf aan dat ik niet op een emulator (meen ik) mag installeren...

heb eens ergens gelezen dat iemand de oplossing had om dit te omzeilen...

wie weet het?
Ik heb een andere versie.. mail maar ff.
Btw Swype op de dropad vind ik zelf niet zo makkelijk. Maar goed... kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkleerssen schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:53:
[...]

Ik heb een andere versie.. mail maar ff.
Btw Swype op de dropad vind ik zelf niet zo makkelijk. Maar goed... kwestie van smaak.
mail sent... ready to test 8)

edit: apk(s) ontvangen, maar beiden verkeerde schermmaat en niet NL language, dus :'(

iemand een oplossing?

edit2: heb net de apk (swype) van mijn mobieltje op de dropad gezet, maar na het installeren zegt hij... "niet geinstalleerd". tsja...

edit3: install vanuit de map system/apps lukte wel, maar swype geeft na de start een forced close. tsja...

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 44171 op 11-07-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nogsteeds op zoek naar een leren hoesje net zoals bij de iPad.

Kwam nu deze tegen: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT die is voor de Eken M002. Zou die wel passen?

Ik wil echt dat type hoesje, zo'n andere vind ik niks.

Oja en ik vraag me nog steeds af hoe je het scherm kunt calibreren? Ik kwam ergens tegen dat je op het homescreen de "Menu" knop ingedrukt moet houden, maar dat werkt niet.

[ Voor 20% gewijzigd door ThinkPad op 11-07-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Update,ben met 1.4 bezig.
Gebaseerd op de 0705 build.
Ik wil dit eerst even goed testen voordat ik hem release,kan nog even duren.
Heb namelijk last van mijn gewrichten en vingers,kan niet zolang achter de pc zitten ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ik heb hem eens open gemaakt.. dat plasticje ging dus bij mij ook een klein beetje kapot.. gaat snel. Dat plastic is dunner dan een gemiddelde credit card (credit cards heb ik gebruikt samen met föhn om de achterkant los te krijgen). Nu een Kingston 8gb SDHC Class 10 er in zitten (er zat een sandisk 4gb class 4 in.. hij kwam van Dealextreme .. eerste versie). Nog steeds dezelfde rom. De batterijen zijn een noname .. ik zag er helemaal niks op staan. Verder zag ik geen draadje lopen van de wifi.. die eventueel zou kunnen storen met de audio ... raar. Verder zag het er allemaal hetzelfde uit als van de heer Tasselhof. Wordt vervolgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Wie heeft er zin om mee te testen voor versie 1.4?
Ik heb hem bijna klaar,nog hier en daar wat aanpassen (ben niet tevreden over wifi ontvangst van build 0705,kijken als ik modules vervang of dit beter wordt)
Heb niet zoveel tijd namelijk om hem goed te testen.

Dan stuur maar pm :Y

@ Henk:
Wordt hij bij jou niet slomer met klasse 10? bij mij wel namelijk.
Klasse 6 reageert hij het snelste (althans bij mij dan)

Volgens mij wifi al beter nu,maar kan ook placebo zijn lol.

[ Voor 29% gewijzigd door fragcompany op 12-07-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

fragcompany schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:07:
Wie heeft er zin om mee te testen voor versie 1.4?
Ik heb hem bijna klaar,nog hier en daar wat aanpassen (ben niet tevreden over wifi ontvangst van build 0705,kijken als ik modules vervang of dit beter wordt)
Heb niet zoveel tijd namelijk om hem goed te testen.

Dan stuur maar pm :Y

@ Henk:
Wordt hij bij jou niet slomer met klasse 10? bij mij wel namelijk.
Klasse 6 reageert hij het snelste (althans bij mij dan)

Volgens mij wifi al beter nu,maar kan ook placebo zijn lol.
Ik weet het nog niet of die slomer wordt. Ik kan ook niet zeggen dat die veel sneller is inderdaad. Met windows wat bestanden overgezet (kleine en grote) . De 4gb schrijven ging 2mb/s en de nieuwe 8gb 8mb/s.
Ik heb sd-booster gebruikt om caching naar 2048mb te zetten. Of het helpt.. Wat daar nu weer de ideale instelling is.. ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
2048 is prima,3072 is voor een 16gb kaart (althans persoonlijke ervaringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
TheoQ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:17:
@ FragCompany:

Is het mogelijk om de contacten(lijst) toe te voegen/installeren zodat WhatsApp bruikbaar is?
Toegevoegd,maar heb geen whatsapp,dus testen kan ik het niet.
Contacten van google enzo zie ik nu wel etc.
Whatsapp laat ik aan jou over om te testen (in build 1.4)

360 graden kantelen (dus links/rechts/onder/boven werkt nu ook prima).

Host file geupdate (blokkeert ads/reklame)

Vpn instellingen enabled.

[ Voor 23% gewijzigd door fragcompany op 12-07-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

fragcompany schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:29:
2048 is prima,3072 is voor een 16gb kaart (althans persoonlijke ervaringen)
thnx.. tot nu toe gaat alles goed.
@Fragc ik ben benieuwd of wifi nu wel helemaal werkt ook voor mij. Ik zal je een mailtje sturen voor 1.4. Kan ik wat apps van v1.4 afgooien ongestraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantomus
@Fragc: heb je ook die chainfire 3D erin zitten? Ben wel benieuwd of dat nog iets doet voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
phantomus schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:48:
@Fragc: heb je ook die chainfire 3D erin zitten? Ben wel benieuwd of dat nog iets doet voor games.
Nee,ik weet namelijk niet of dat zo maar ongevraagd mag.
Meeste apps heb ik namelijk de maker van gemaild,en dus toestemming,chainfire weet ik niet waar ik naar toe kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheoQ
  • Niet online
fragcompany schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:33:
[...]

Toegevoegd,maar heb geen whatsapp,dus testen kan ik het niet.
Contacten van google enzo zie ik nu wel etc.
....
Tnx, zal het weekend eea updaten en verslag uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Bijna klaar.
Onthoud wel,test versie.
Voor mij werkt alles (usb host etc) maar heb geen spellen getest,dus graag iemand die spel verslaafd is de sensor testen.

Ik heb de build gebaseerd op de laatste nieuwe 0705 versie,kernel van 0607 om overhitting te voorkomen.

Graag testen en eventuele bugs melden,die zal ik (zover mogelijk) proberen te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
edit,te vroeg.
Even Jan mailen..

Jan mail gestuurd met de links van 1.4.
Zodra Jan dus tijd heeft komen ze op GOT en op slatedroid (versie 1.4)

[ Voor 156% gewijzigd door fragcompany op 12-07-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 11:08

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ik ben as we speak de ROM's aan het uploaden. Ik begin met de 4GB versie, daar is de meeste vraag naar. Begin dus maar vast met backuppen, vanmiddag staat hij er nog op :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemnis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06 23:05
ThinkPadd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:02:
Nogsteeds op zoek naar een leren hoesje net zoals bij de iPad.

Kwam nu deze tegen: http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT die is voor de Eken M002. Zou die wel passen?
Ik heb dat hoesje voor mijn dropad. De dropad steekt een klein beetje uit, maar niet storend. Zal zo wat foto's uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:30
Laat maar dan.

[ Voor 92% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-07-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Zou vraag en aanbod eens proberen,volgens mij topic niet voor bedoeld.
Maar ik ben geen admin ofzo ghehe,ik lees alleen dit als ik iets plaatsen wil:

Dit topic is bedoeld om de Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 te bespreken.
In dit topic is er geen ruimte voor aanbiedingen, daar is Vraag & Aanbod voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
De FragCompany v1.4 4GB versie staat er op, zie topicstart. De 8GB en 16 GB versie volgen zsm, kan morgen worden.

Edit: het wordt morgen :)

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 12-07-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39586

Zojuist FC 1.4 er clean opgezet. Zo standaard is de schermrotatie 90 graden kloksgewijs te ver doorgedraaid. Dus al ik hem in landschape gebruik is de schermrotatie portrait. Verder nog niet gezocht waar ik dat zou kunnen corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 19:58
Anoniem: 39586 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:35:
Zojuist FC 1.4 er clean opgezet. Zo standaard is de schermrotatie 90 graden kloksgewijs te ver doorgedraaid. Dus al ik hem in landschape gebruik is de schermrotatie portrait. Verder nog niet gezocht waar ik dat zou kunnen corrigeren.
Hoe heb jij die erop gekregen? Als ik het doe op de gebruikelijke manier ( alles uitpakken in root sdkaart ) back aankop ingedrukt, komt er te staan:

Can not find any updat image.
Press MENU/KEY_VOLUMEUP key to init SD card, Press BACK/KEY_VOLUMEDOWN key to cancel!

Zojuist nog geprobeerd met een C8lean firmware en die gaat wel door met installeren.
-edit- FC 1.3 installeerd ook
Vanaf welke ROM kom jij? ( voor die FC 1.4 )

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RemcoINC08 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:27:
[...]
Hoe heb jij die erop gekregen? Als ik het doe op de gebruikelijke manier ( alles uitpakken in root sdkaart ) back aankop ingedrukt, komt er te staan:

Vanaf welke ROM kom jij? ( voor die FC 1.4 )
gewoon alles in de root van een 2GB sd kaartje en dan poweron - menu gelijktijdig indrukken

Ik kom vanaf FC 1.3 maar dat maakt, volgens mij, niet uit want er wordt een clean install gedaan en ik heb niets gebackupped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Sd kaartje opnieuw geformateerd alles in de root en hij ging wel ineens verder. Morgen de nieuwe ROM maar eens goed bekijken:)

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Anoniem: 39586 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:35:
Weird,hier heb ik geen last van :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413043

Was er een beetje huiverig voor (ben geen digibeet, maar heb te vaak gadgets verklooit) maar heb uiteindelijk toch maar de ROM van Fragcompany er op gezet. Resultaat: videoproblemen opgelost, dus geluid en beeld lopen nu synchroon, geluidskwaliteit is verbeterd en hij is aanzienlijk sneller :-)

Dus @Fragcompany: thanks!

Enig puntje van kritiek: als ik het geluid bovenin harder wil zetten gaat hij zachter. Maar daar vinden we wel een oplossing voor. Verder niets dan lof! Vanavond kijken of ik Whatsapp aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413043 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:03:
Was er een beetje huiverig voor (ben geen digibeet, maar heb te vaak gadgets verklooit) maar heb uiteindelijk toch maar de ROM van Fragcompany er op gezet. Resultaat: videoproblemen opgelost, dus geluid en beeld lopen nu synchroon, geluidskwaliteit is verbeterd en hij is aanzienlijk sneller :-)

Dus @Fragcompany: thanks!

Enig puntje van kritiek: als ik het geluid bovenin harder wil zetten gaat hij zachter. Maar daar vinden we wel een oplossing voor. Verder niets dan lof! Vanavond kijken of ik Whatsapp aan de praat krijg.
Hoe zit het met het automatisch kantelen van het scherm ? Gaat dat goed of 'draait' het scherm 90 graden te ver door ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Hebben jullie een dropad a8 of iets anders,herken beide problemen niet helaas (werkt prima geluid knoppen en kantelen bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39586 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:26:
[...]

Hoe zit het met het automatisch kantelen van het scherm ? Gaat dat goed of 'draait' het scherm 90 graden te ver door ?
Bij de meeste recente versie kantelde hij inderdaad tever door, dus ik heb de versie ervoor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fragcompany schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:42:
Hebben jullie een dropad a8 of iets anders,herken beide problemen niet helaas (werkt prima geluid knoppen en kantelen bij mij)
Probleem met geluid gebeurde bij het muziek luisteren met Spotify. Misschien dat het daaraan ligt? Tijdens het film kijken met Mixzing had ik er volgens mij geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartelijk dank alvast aan Fragcompany voor versie 1.4. Heb geen flauw idee wat voor werk daarin zit maar ik vind het geweldig dat dit geheel belangenloos wordt gedaan.

Om 1.4 erop te zetten wil ik liefst eerst een back-up draaien. Onder 1.3 heb ik al eens geprobeerd om Titanium back-up te draaien. Dat lukt echter niet. Kan dit te maken hebben zoiets geheimzinnigs als 'rooten' met Gingerbreak? Wat ik veiligheidshalve (nog) niet geprobeerd heb omdat ik het nut niet zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Ja, Titanium backup werkt niet zonder root. Het rooten is niet meer dan de app opstarten, laten draaien totdat het toestel zichzelf uitzet en dan weer zelf aanzetten. Het lijkt spannender dan het is, stelt werkelijk geen fuit voor (de uitvoering ervan ;) ) Het is handig voor het maken van backups, screenshots, en andere apps die root toegang nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Zeker super goed bezig die fragcompany !!

Ik zal vanavond ofzo ook 1.4 erop zetten, na eerst titanium backup gedaan te hebben. Ben benieuwd!

Toch blijft mijn hoofdvraag nog altijd: zullen we binnenkort (asap) Honeycomb op de dropad krijgen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:54
Op de een of andere manier lukt het niet om vanaf stock te updaten naar FC 1.4. Probeer nu 1.3 en die begint direct met flashen. Zal zo kijken of ik wel van 1.3 naar 1.4 kan komen.

Edit: Nadat ik 1.3 geflashed heb, lukt het wel om 1.4 te flashen.

[ Voor 16% gewijzigd door Robbertvw1 op 13-07-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Bevat Fragcompany ook de 'tun'-driver, zodat bijvoorbeeld OpenVPN gebruikt kan worden?

[edit]
Meteen een andere vraag: zijn er ook drivers aanwezig voor USB -> RS-232 converters, zodat een GPS dongle gebruikt kan worden zonder Bluetooth? Ik heb een GPS dongle die gebruik maakt van de pl2303 driver onder Linux.

[ Voor 81% gewijzigd door The Zep Man op 14-07-2011 10:47 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

gaat lekker snel met FragCompany v1.4 ....aleen hij kantelt niet lekker. Ik heb hem voornamelijk in ligstand (landscape/landschap), maar hij flipt voor no reason zo naar portret .. en niet meer terug.
edit1: trouwens wifi doet het nu uitstekend (itt v 1.3)
EDIT2: hij wordt wel heel warm van onder.. ik denk dat ik terugga naar een andere rom.

[ Voor 26% gewijzigd door henkleerssen op 13-07-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

daPet schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:49:
Sinds gisteren heb ik ook de Dropad binnen!
Ik heb hem besteld bij DX en het heeft er vier weken over gedaan. De artikelen die ik er bij had besteld kwamen een week eerder. Ik mocht ook nog 22 euro aftikken bij de postbode. Maar dat mag de pret niet drukken.

Direct FCv1.3 erop geknald, draait heerlijk. nu nog de interne SD kaart vervangen :)

[...]

Ik heb dezelfde 'lederen' hoes Phyrro! En voor die prijs is hij echt verassend kwalitatief en voelt ook stevig aan. Hij functioneert ook naar behoren, alleen de pen die er bij zit werkt niet. De magneet sluitingen geven een mooie finish.

Ik kreeg er nog een screen protector bij, die eigenlijk net een tikkie te klein is (0,5 mm).
Helaas past de Dropad er niet meteen lekker tussen, je zult de drie beugeltjes een beetje moeten open buigen, wat echter zonder problemen lukt want de beugels zijn best stevig. De Dropad kan er niet uitvallen als je hem open, op zijn kop schud :P

Hoewel de case best fijn is wil ik toch ook nog een sleeve hebben om krassen te voorkomen want ik gebruik de standaart en keyboard eigenlijk alleen op een tafel. Als je de pad in de hand houdt is de case een beetje onhandig.

Ik zal zo even wat foto's toevoegen.

[insert pics]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er goed uit toch? :)
ik heb deze ook besteld en vandaag binnen gekregen. Is het usb aansluiting ipv mini-usb (zoals bij jou).... ja zeg ... :( moet ik er eerst weer aan adaptertje bij hebben...
De dropad zit wel goed in het hoesje btw. Robuust te noemen.. voor het geld.
edit:teruglezend zie ik dat er voor gewaarschuwd werd voor de usb aansluiting .. nou ja.. beter moeten lezen..

[ Voor 4% gewijzigd door henkleerssen op 14-07-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ondertussen een adaptertje gevonden.... Weer daar op wachten.
Ik vond in mijn burola toch nog een adapertje. En guess what... hij werkt als een tierelier! Ik typ er nu mee. Het is wel weer lastiger op schoot. Ben er tevreden mee...

[ Voor 29% gewijzigd door henkleerssen op 14-07-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Even ter info voor FC. De 1.4 werkt hier perfect wifi ook goed. Alleen de cameraapp loopt vast zodra je een foto maakt. Niet dat je nou veel foto's gaat maken maar misschien is het een kleinigheidje voor de 1.5 Rom

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

henkleerssen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:09:
gaat lekker snel met FragCompany v1.4 ....aleen hij kantelt niet lekker. Ik heb hem voornamelijk in ligstand (landscape/landschap), maar hij flipt voor no reason zo naar portret .. en niet meer terug.
edit1: trouwens wifi doet het nu uitstekend (itt v 1.3)
EDIT2: hij wordt wel heel warm van onder.. ik denk dat ik terugga naar een andere rom.
Hoe zit het met de warmte nu?

Is dit echt aanzienlijk erger (bij gamen bijv.) ? Of valt het nu wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Ik zou graag me hotmail account willen bekijken op de dropad. Alleen de standaard mail app is eruit in de custom roms. Klopt dit? Iemand een vervangende app?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zo.. 1.4 rotatie werkt niet hier.. dan maar 1.3 erop gezet waar ik gemengde gevoelens voor heb.. de batterijduur gaat ineens heel rap!!.wtf?

Denk dak morgen weer terugga naar 1.2 hoor... die vond k nog t beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Vis schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:41:
Zo.. 1.4 rotatie werkt niet hier.. dan maar 1.3 erop gezet waar ik gemengde gevoelens voor heb.. de batterijduur gaat ineens heel rap!!.wtf?

Denk dak morgen weer terugga naar 1.2 hoor... die vond k nog t beste
ik vind de c8lean 0.7 het beste tot nu toe voor mij (wel extra gecustomized tuurlijk)...Ik test dingen graag ... Alles werkt naar behoren bij deze rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkleerssen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:09:
Bij mij heeft de batterij het vrijwel van het ene op het andere moment begeven. Aan de oplader doet de Dropad het nog wel maar hij laadt niet meer op. Het viel mij de laatste dagen op dat de onderzijde erg warm werd. Dat was overigens onder 1.3. Ben nu met Kiddyl aan het corresponderen over een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 07:40
De starttopic verwijst naar de 4GB versie bij pandawill....ze bieden nu voor 1.50 dollar extra, een 8GB variant aan....

dit is de link
http://www.pandawill.com/...-stereo-output-black.html

ik ben erg benieuwd...heb hem net besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
coldasice schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:58:
De starttopic verwijst naar de 4GB versie bij pandawill....ze bieden nu voor 1.50 dollar extra, een 8GB variant aan....

dit is de link
http://www.pandawill.com/...-stereo-output-black.html

ik ben erg benieuwd...heb hem net besteld...
Is dat niet gewoon een 4GB met een 4GB kaartje in het SD slot? Of heeft ie echt 8GB intern?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hmmm mijn Dropad wordt ook warmer sinds ik ben overgestapt naar 1.3. Daarvoor deed ik het met 1.1 / 1.0 en werd hij niet zo warm. Hoe komt dit? Zal ff ook een ander rom proberen, kijken of dat helpt. De batterij is trouwens een stuk sneller leeg met 1.3 dan op 1.1. heb ik gemerkt.

edit: las op slatedroid bij C8lean dat de warmteprobleem wordt veroorzaakt door de recente originele firmware updates en dat die geen files wilt verwisselen met eerdere versies, waarschijnlijk is dat veels te veel werk. Zou dit een algemeen probleem zijn?
Changelog:
v1.0 (16/07/2011)

* Based on the new 2.3.1 0705 official firmware.
* Added the new Market.apk that's been released by Google.
* Yes, This version has the heating problem inherited from the recent official firmwares. No, I'm not going to mix and match files and kernels like most of the others around.
@Frag, kan je bij de volgende versie hiermee rekening houden? Vind je rom super werken tot nu toe ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Musta op 17-07-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 07:40
RemcoINC08 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:15:
[...]

Is dat niet gewoon een 4GB met een 4GB kaartje in het SD slot? Of heeft ie echt 8GB intern?
geen idee...lijkt me intern opslag geheugen....

verder staat er in de specs van pandawill dat er een 802.11n wifi verbinding in zit, maar die wordt verder nergens genoemd. Kan iemand dit bevestigen?

Verder zag ik op een russisch forum een poll waarin je kunt aangeven of je een standaard MID hebt, of dat je nog wijzigingen hebt...en of je mankementen aan je device hebt....daarmee is inzichtelijker welke veel voorkomende problemen er met een device zijn...

dit is de pagina vertaald uit het russisch: http://translate.google.n...26bih%3D649%26prmd%3Divns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Eindelijk werken de Gameloft spellen weer normaal in plaats van het halve scherm te gebruiken. In ieder geval assassins creed, dat is het enige wat ik heb gespeeld nu nadat ik 1.3 er opnieuw op heb gegooid én de warmte lijkt minder te zijn dan voorheen :) Misschien dat een re-flash het heeft verholpen?! Ik kan me natuurlijk vergissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Musta schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:19:
Eindelijk werken de Gameloft spellen weer normaal in plaats van het halve scherm te gebruiken. In ieder geval assassins creed, dat is het enige wat ik heb gespeeld nu nadat ik 1.3 er opnieuw op heb gegooid én de warmte lijkt minder te zijn dan voorheen :) Misschien dat een re-flash het heeft verholpen?! Ik kan me natuurlijk vergissen..
Ik heb met 1.3 juist minder het idee wat ie warmer word dan met 1.2

Ook de wifistoring ruis lijkt minder met 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat musta bedoelt dat 1.3 minder warm wordt dan 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220750 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:48:
[...]

Bij mij heeft de batterij het vrijwel van het ene op het andere moment begeven. Aan de oplader doet de Dropad het nog wel maar hij laadt niet meer op. Het viel mij de laatste dagen op dat de onderzijde erg warm werd. Dat was overigens onder 1.3. Ben nu met Kiddyl aan het corresponderen over een oplossing.
De heer Kiddyl wenst reparatie onder garantie opeens alleen uit te laten voeren indien het apparaat met fabrieks ROM wordt terugezonden. Zonder desgevraagd te melden waar die fabrieks ROM te vinden is. Heb al uren gezocht maar heb nog geen overtuigend juiste fabrieks ROM kunnen vinden. In de startpost is de link naar een mogelijke originele ROM niet (meer) werkzaam. Wie weet waar er een originele ROM te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vriend heeft op mijn aanraden een Dropad voor z'n nichtje gekocht en zij heeft nu het probleem dat externe HD's en USB-sticks niet meer herkend worden (versie Fc 1.3). Ik heb het probleem niet, in de map Udisk is alles gewoon terug te vinden, maar is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:13

tha_crazy

Mafketel

ik heb geprobeert de orginele android 2.2 en 2.3 versies te downloaden voor mijn dropad, maar beide links werken niet.
Heeft iemand deze nog ergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
Linkjes naar de originele firmware uit de startpost zijn aangepast, ze moeten het nu weer doen. Graag even een DM als je hem hebt geflashed zodat ik weet dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

de update hiervan werkt het zelfde als altijd?
als wat moet de SD kaart eigenlijk geformatteert zijn? FAT32 of NTFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janvanduschoten schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:38:
Linkjes naar de originele firmware uit de startpost zijn aangepast, ze moeten het nu weer doen. Graag even een DM als je hem hebt geflashed zodat ik weet dat het werkt.
Sorry Jan, geen idee hoe een DM werkt. Heb ernaar gezocht maar ongetwijfeld niet goed genoeg. Het goede nieuws is dat de link werkt. Heb de tablet geflasht en er verschijnt een opstartscherm met de tekst 'HAIPAD'. Lijkt mij dus aardig origineel. Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 18:16
Haipad M8 is onlangs uitgekomen, prijs is ongeveer 140-160 euro, met goede specs:

- Vimicro A8 VC882 1.3Ghz
- 8 inch capacitive scherm
- 1280x768 resolutie
- Android 2.3
- HDMI
- Bluetooth
- speelt full hd films af
- 4000mHA batterij

http://www.wholesaleonepi...hz-cpu-wifi-3g_p2604.html

http://www.aliexpress.com...t-PC-Epad-Capacitive.html

Review: http://www.chinatenq.com/...-tablet-haipad-m8-review/

Review: http://micdigi.com/2011/07/the-tests-of-haipad-m8/

[ Voor 27% gewijzigd door Geen12 op 24-07-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

de 2.3 android firmware erop geknalt en draait weer perfect.
alleen vraag, is deze nu ook geroot of dient daar nog meer voor gedaan te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb deze net binnen gekregen: http://www.dealextreme.co...7-8-tablet-pc-black-81329 en hij past perfect :)
En is de market veranderd? Had iets gelezen in de trend van dat de market zou veranderen, klopt dat? Want nadat ik me toetsenbord had aangesloten, kreeg ik ineens een heel ander market voor me kieze 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenDries
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-02 20:57
Iemand ervaring met het gebruiken van adhoc netwerken onder 1.3/1.4?

Heb al verschillende WPA_SUPPLICANT bestanden geprobeerd, maar geen enkele lijkt te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Gadget
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 16:22
Heren, deze vraag zal vast al eens gesteld zijn, maar ik kan het nergens terug vinden?

Ik wil de interne SD kaart van mijn Dropad A8 vervangen voor een grotere. Heb ik het correct dat ik deze als fat32 moet formatteren en gewoon de bestanden kan kopieren van de ene kaart naar de grotere kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
FragCompany op Slatedroid Let op, in het Engels, dus raarpraat :)

Edit: Linkje klopt weer, hij is Renault loos :)

[ Voor 49% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2011 13:27 . Reden: linkje gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemde link , ik zie een Renault !

(aha , het is gefixed !)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 39586 op 29-07-2011 08:34 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om de Dropad A8 / Herotab C8 / Haipad M7 te bespreken.
In dit topic is er geen ruimte voor aanbiedingen, daar is Vraag & Aanbod voor.