Hoi,
Ik zit met het volgende probleem;
Ik heb een waanzinnig mooie HTPC kast van Silverstone in mijn woonkamer staan die ik eigenlijk niet kwijt wil.
Eigenlijk doe ik er tegenwoordig niet meer mee dan internetten (sinds de aanschaf van een popcornhour) en hij functioneert als server voor mijn Squeezebox.
Staat dus vaak aan voor die laatste functie.
Er zit nu een silent nexus 400W voeding in, zal niet echt zuinig zijn en heeft een AMD nogwat processor, wilde er toen HD spul op af kunnen spelen.
Dat is nu dus niet meer nodig.
Wat kan ik kopen?
Om deze kast super zuinig te houden en super stil.
Het heeft weinig kracht nodig, maar wil wel de DVDrom en de twee HDD's kunnen blijven aansturen.
De kast kan ook mATX kwijt.
Ik ben benieuwd of jullie een oplossing hebben?!
Bedankt alvast
Ik zit met het volgende probleem;
Ik heb een waanzinnig mooie HTPC kast van Silverstone in mijn woonkamer staan die ik eigenlijk niet kwijt wil.
Eigenlijk doe ik er tegenwoordig niet meer mee dan internetten (sinds de aanschaf van een popcornhour) en hij functioneert als server voor mijn Squeezebox.
Staat dus vaak aan voor die laatste functie.
Er zit nu een silent nexus 400W voeding in, zal niet echt zuinig zijn en heeft een AMD nogwat processor, wilde er toen HD spul op af kunnen spelen.
Dat is nu dus niet meer nodig.
Wat kan ik kopen?
Om deze kast super zuinig te houden en super stil.
Het heeft weinig kracht nodig, maar wil wel de DVDrom en de twee HDD's kunnen blijven aansturen.
De kast kan ook mATX kwijt.
Ik ben benieuwd of jullie een oplossing hebben?!
Bedankt alvast