Im notorious
Mja, ook een boel apps gethemed hè, dan ben je dus wel even bezig... Dan liever wachten tot de dev hem heeft aangepast.Thenotorious schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:12:
Is het heel veel moeite om deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134359 geschikt te maken voor me telefoon?
Nickname does not reflect reality
Ben al een aantal uur bezig met rooten, helaas niet helemaal uitgekomen. Op het moment dat ik de galnet wilde installen bleef ik hangen in een bootloop.
Eerst netjes geroot via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056334. Daarna CWM geinstalled en factory wipe plus cache wipe gedaan, install zip from sd ---> Bootloop!
Toen geprobeerd via Odin de originele kernel te flashen, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 en dan Kernel_I9100XWKJ3.tar.md5 flashen.
Dit lukt wel, maar daarna probeert de phone op te starten, echter krijg ik na het samsung logo een zwart scherm en start hij niet meer door.
Iemand enig idee hoe ik 'm nog werkend krijg? Heb ik t erg verprutst
Alvast bedankt!
Edit: Hij is weer werkzaam, nadat ik een factory reset heb gedaan. Al lijkt het erop of hij langzamer is. Zo loopt mijn toetsenbord al vast bij het instellen van de tel. Morgen maar weer verder proberen te rooten.
[ Voor 13% gewijzigd door floydje07 op 13-12-2011 02:08 ]
Draai ook CR V4 maar About the phone biedt niet de nodige info, was uiteraard ook de eerste plek om te kijken.Rhodan schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:38:
Kijk even bij settings > over de telefoon.
Bij mijn huidige versie, Checkrom V4 heb ik onderaan Theme version staan.
True that. Alleen folder die in het midden van de dock verschijnt FC als je erop drukt.
Ik had hetzelfde probleem (boot loop) met Galnet. Vervolgens de normale MIUI er opgegooid, en die deed het wel prima.floydje07 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 01:43:
Ik heb een probleempje.
Ben al een aantal uur bezig met rooten, helaas niet helemaal uitgekomen. Op het moment dat ik de galnet wilde installen bleef ik hangen in een bootloop.
Eerst netjes geroot via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056334. Daarna CWM geinstalled en factory wipe plus cache wipe gedaan, install zip from sd ---> Bootloop!
Toen geprobeerd via Odin de originele kernel te flashen, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 en dan Kernel_I9100XWKJ3.tar.md5 flashen.
Dit lukt wel, maar daarna probeert de phone op te starten, echter krijg ik na het samsung logo een zwart scherm en start hij niet meer door.
Iemand enig idee hoe ik 'm nog werkend krijg? Heb ik t erg verprutst?
Alvast bedankt!
Edit: Hij is weer werkzaam, nadat ik een factory reset heb gedaan. Al lijkt het erop of hij langzamer is. Zo loopt mijn toetsenbord al vast bij het instellen van de tel. Morgen maar weer verder proberen te rooten.
Werkt voor deodexed Roms in de versies: XXKI4, XWKI8, XWKJ1, XWKJ2, XWKJ3, XWKK2 en XWKK5.
Doet het hier op KK5 in ieder geval helemaal prima en ben weer een stapje gelukkiger nu met de S2
Overscroll glow rules! (is idd subjectiefBrad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:45:
Bounce i.p.v. die lelijke (ik weet, subjectief...) glow in de browser, contacten-lijst, SMS-app etc. kan via de zip in deze thread.
Congrats on b-day btw!
Ben bang dat het toch er aan wennen gaat moeten worden want wie weet komt er geen bounce in ICS
Thx!Congrats on b-day btw!![]()
Ik vind de bounce alleen noodzakelijk in de browser eigenlijk, verder vind ik het niet heel boeiendBrad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:37:
[...]
Ben bang dat het toch er aan wennen gaat moeten worden want wie weet komt er geen bounce in ICS
[...]
Thx!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Een losse bounce-browser kan je zo downloaden hè... Je hoeft daar geen Rom voor uit te kiezenEwivis schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:41:
gelukkig heb ik nu de juiste rom gevonden die dat heeft
Wel als je de stock browser wilt gebruiken toch? Of heb ik voor niets zolang gewacht met custom rom? xDBrad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:44:
[...]
Een losse bounce-browser kan je zo downloaden hè... Je hoeft daar geen Rom voor uit te kiezen
Draai nu gewoon met de stock browser (accelerated) incl. bounce en user agent switch. Op een Rom waar die dus niet in zat.Ewivis schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:15:
Wel als je de stock browser wilt gebruiken toch? Of heb ik voor niets zolang gewacht met custom rom? xD
Nee precies, dat heb ik nu ookBrad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:22:
[...]
Draai nu gewoon met de stock browser (accelerated) incl. bounce en user agent switch. Op een Rom waar die dus niet in zat.
Ik wil de stock firmware flashen (via Odin) uit dit topic op XDA.
Nou had ik er een paar vraagjes over:
-Kan ik deze firmware gewoon over mijn huidige rom flashen via odin? Na wipe ofc
-Als ik er Speedmod kernel op flash, heb ik dan ook gewoon root of moet ik er een CF-root kernel op flashen?
-En ik kan nergens vinden of het (deo)-odexed is. Wil graag met J-Kay themes (voor XWKK5 dan) aan de slag.
Ja, dat kan. Let wel, de meeste packages zijn non-wipe. Je kunt ofwel manueel wipen of ervoor kiezen om niets te wipen. In veel gevallen zal dat goed gaan, maar mocht je FCs krijgen of andere problemen, raad ik je alsnog aan een wipe te doen. En voordat je start, backuppen!TheBleeder schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:50:
Even tussen door.
-Kan ik deze firmware gewoon over mijn huidige rom flashen via odin? Na wipe ofc
-Als ik er Speedmod kernel op flash, heb ik dan ook gewoon root of moet ik er een CF-root kernel op flashen?
-En ik kan nergens vinden of het (deo)-odexed is. Wil graag met J-Kay themes (voor XWKK5 dan) aan de slag.
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Ik bedoelde trouwens met rom de Exynos custom rom. Maar ik was eig van plan om sowieso een full wipe te doen. Back up maak ik via Titanium BackUp en CWM, das wel voldoende toch?mbroeders schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:30:
[...]
Ja, dat kan. Let wel, de meeste packages zijn non-wipe. Je kunt ofwel manueel wipen of ervoor kiezen om niets te wipen. In veel gevallen zal dat goed gaan, maar mocht je FCs krijgen of andere problemen, raad ik je alsnog aan een wipe te doen. En voordat je start, backuppen!
Zo draai ik ook, een stock kk5 met bijpassende CF kernel, met TB van de bloatware geschoond en met Jkay en libsurfacelinger aanpassing voor het mooiere draaien. En en DA ics Swype bèta die OTA update.TheBleeder schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:50:
Even tussen door.
[ Voor 0% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-12-2011 19:38 . Reden: typo ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Toch verwacht ik een brakke rom. Zoals Codeworkx zelf aangeeft zijn er 2 leaks (en beschikt Team Hacksung over de meest recente). Ik hecht persoonlijk meer waarde aan Team Hacksung dan aan Sammobile.Frigolamptje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:56:
Benieuwd of het vandaag ICS-dag wordt. Codeworkx klinkt eerder pessimistisch, maar mijn telefoon hangt voor de zekerheid toch aan de lader. Aan een kant zou het ook idioot zijn van die mannen van sammobile als ze zo'n aandacht naar zich toe trekken en pas willen releasen als hun nieuwe website klaar is als promotiestunt, om dan met iets half braks te komen...
Overigens ga ik de rom sowieso effe proberen
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 14-12-2011 10:10 ]
ik dacht om 12u 's middags. Maakt ook niet uit. Hij doet wel iets, maar ik neem aan dat de beruchte leak wel een paar keer over twitter geschreeuwd zal worden. De vorige beta's van Samsung waren vrij stabiel naar mijn beleving, maar ik heb het flauwe vermoeden dat deze iets te vroeg gelekt is/wordt. Ik ga hem toch proberen voor het idee; lang leve de backup iddJay-v schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:09:
[...]
Toch verwacht ik een brakke rom. Zoals Codeworkx zelf aangeeft zijn er 2 leaks (en beschikt Team Hacksung over de meest recente). Ik hecht persoonlijk meer waarde aan Team Hacksung dan aan Sammobile.
Overigens ga ik de rom sowieso effe proberen. We hebben natuurlijk niet voor niets een Nandroid backup
. Site gaat vannacht om 12 online toch?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Veel mensen lijken echter te vergeten dat het onstabiele builds zijn, en dus met name alleen interessant zijn voor developers.@SamMobiles
SamMobile
whoops found one bug. O and we start uploading 2 files
Dat snappen ze denk ik wel. De meeste zullen gewoon ICS nog niet geprobeerd hebben en willen er gewoon even mee spelen.MaZo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:16:
[...]
Veel mensen lijken echter te vergeten dat het onstabiele builds zijn, en dus met name alleen interessant zijn voor developers.
Staat er nog niet op http://www.sammobile.com/firmware/Frigolamptje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:22:
Site is trouwens online, geen idee of je al iets kan downloaden, even de tijd niet om veel te zoeken.
Binnen halfuur download! Wel jammer natuurlijk van die touchwiz, ziet er amper ics uit zo

Erg jammer van de app drawer ja... Sowieso TW gebruik ik niet dus ik hoop dat er inderdaad nog wat getweaked kan wordenFrigolamptje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:07:
ICS van sammobile: YouTube: SGS2 I9100XXKP1 Android 4.0.1
Binnen halfuur download! Wel jammer natuurlijk van die touchwiz, ziet er amper ics uit zo. Hopelijk kan codeworkx er toch iets mee...
Edit: gaat niet te snel vooruit hier, aan een goeie 200kbps...
[ Voor 29% gewijzigd door Frigolamptje op 14-12-2011 12:48 ]
Dit is KP1. Team Hacksung heeft KP2 in hun bezit. Geen progress dus....
[ Voor 25% gewijzigd door Jay-v op 14-12-2011 12:56 ]
~600MB uitgepaktJay-v schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:40:
329.8 MB Tering! http://hotfile.com/dl/137...oid_4.0.1_CUSTOM.rar.html
Dit is KP1. Team Hacksung heeft KP2 in hun bezit. Geen progress dus....
Deze bedoel je: http://goo.gl/dHfuvJay-v schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:12:
Heeft iemand een linkje naar de drivers van dit toestel zonder kies? Kan ze niet terug vinden op XDA. Weet dat daar een package van was...
Mooi, wel fijn zo'n filmpje. Scheelt me weer een zinloze flash. Wat een mega downer zeg mfg.
Joh! Geen enkele reden dit te testen vooralsnog. Leuk hoor, zo'n ICS settings gedoe maar verder nul voordeel!Wel jammer natuurlijk van die touchwiz, ziet er amper ics uit zo
Yes thanks... staan in het i9000 forum geen wonder dat ik ze niet kon vinden...
Ben benieuwd of er alleen de TW launcher op staat of dat ze iig de originele ICS launcher er ook op hebben gelaten, dan is het gewoon een simpele kwestie van standaard waarden wissen en de ICS launcher als default instellen.Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:13:
[...]
Mooi, wel fijn zo'n filmpje. Scheelt me weer een zinloze flash. Wat een mega downer zeg mfg.
[...]
Joh! Geen enkele reden dit te testen vooralsnog. Leuk hoor, zo'n ICS settings gedoe maar verder nul voordeel!
Ja en 'under the hood' veranderingen natuurlijk...Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:13:
Joh! Geen enkele reden dit te testen vooralsnog. Leuk hoor, zo'n ICS settings gedoe maar verder nul voordeel!
Dat zal best. Plus de dingen die niet (goed) werken. Dus (voor mij i.i.g) geen enkele reden KK5 op te geven.Frigolamptje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:24:
Ja en 'under the hood' veranderingen natuurlijk...
Alleen een ander kernel flashen is voldoendeFrigolamptje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:16:
Mensen die nog willen flashen: rom is niet echt bruikbaar. Interface lagt, ik kreeg geen mobile data, sms gaf constant fouten, beeld vond ik ook niet echt goed,... en je ben CWM kwijt, dus je moet eerst weer een andere rom flashen vooraleer je je backup kan terug zetten...
Wat ik ook graag niet terug zie komen is die oranje rand om het scherm als feedback voor het starten van een applicatie.
Ik wacht geduldig op een ICS zonder Touch Wizz
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ongeduldigAllSeeyinEye schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:40:
Ik wacht geduldig op een ICS zonder Touch Wizz
Als TW niet een enorme update krijgt voor de officiële ROM wordt uitgebracht zou het echt waardeloos zijn. Android 4.0 ziet er erg strak uit en dan komt Samsung met een TW versie die doet alsof je nog op 2.3 zit. Zodra er een goed draaiende AOSP ROM is, flash ik die wel. Een skin hoort iets toe te voegen, niet te verslechteren..AllSeeyinEye schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:40:
Oef, TW Launcher verpest inderdaad een heleboel
Je hebt dus die van 580MB. Moet die bij PDA in Odin? Waar moet dan die Kernel? Bij CSC?
Wie helpt me ff in de juiste richting?
In de comments op sammobile wordt het volgende gezegd;AzzKickah schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:13:
Hey guys, ik wil ook die ICS van SamFirmware flashen maar je krijgt 4 files:
[afbeelding]
Je hebt dus die van 580MB. Moet die bij PDA in Odin? Waar moet dan die Kernel? Bij CSC?
Wie helpt me ff in de juiste richting?
en eronder1-Download Odin
2-I9100_APBOOT_I9100XXKP1_CL16459_REV02_eng_mid_ship .tar for Bootloader
I9100_APBOOT_I9100XXKP1_CL16459_REV02_eng_mid_ship .tar for PDA
I9100_KERNEL_I9100XXKP1_CL16459_REV02_eng_mid_ship .tar for CSC
I9100_KERNEL_I9100XXKP1_CL16459_REV02_eng_mid_ship .tar for PHONE
demon82 | 14 December 2011 at 13:24
Niet heel duidelijk als je het mij vraagt.bootloader: I9100_APBOOT….
pda: I9100_CODE….
phone: MODEM_I9100XXKP1…
after finish, flash again just the kernel as pda:
pda: I9100_KERNEL…
!!!! make a backup / use at your own risk / do not touch anything else in odin !!!
De grootste is iig voor PDA, die met boot voor bootloader, modem bij phone. Dan blijft alleen het bestand met 'kernel' over voor CSC, maar dat klinkt niet logisch voor mij. Voor de zekerheid zou je eerst de eerste drie kunnen flashen zoals logisch lijkt, en dan daarna het kernel deel bij PDA (zoals de tweede optie dus)
Misschien kan iemand hierboven die het al geprobeerd heeft zeggen welke bestanden hij waar heeft gezet? Ik weet eigenlijk niet of de plek van die bestanden gewoon een volgorde inhoudt of ook een bepaalde bestemming. Als de bestemming in het bestand zit en Odin alleen de flashvolgorde aangeeft, is er niet veel aan de hand. Ik flash liever geen kernel als CSC, omdat dat voor mijn gevoel twee compleet verschillende dingen zijn.
edit: nog iets lager staat een link naar een installation guide. Daarin wordt de eerste optie die ik net gaf aangehouden, dus blijkbaar werkt het allebei
[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 14-12-2011 21:33 ]
Exactly. Ik 'durf' die Kernel niet bij CSC in te voeren en dan te flashen.gwystyl schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:30:
[...]
In de comments op sammobile wordt het volgende gezegd;
[...]
en eronder
[...]
Niet heel duidelijk als je het mij vraagt.
De grootste is iig voor PDA, die met boot voor bootloader, modem bij phone. Dan blijft alleen het bestand met 'kernel' over voor CSC, maar dat klinkt niet logisch voor mij. Voor de zekerheid zou je eerst de eerste drie kunnen flashen zoals logisch lijkt, en dan daarna het kernel deel bij PDA (zoals de tweede optie dus)
Misschien kan iemand hierboven die het al geprobeerd heeft zeggen welke bestanden hij waar heeft gezet? Ik weet eigenlijk niet of de plek van die bestanden gewoon een volgorde inhoudt of ook een bepaalde bestemming. Als de bestemming in het bestand zit en Odin alleen de flashvolgorde aangeeft, is er niet veel aan de hand. Ik flash liever geen kernel als CSC, omdat dat voor mijn gevoel twee compleet verschillende dingen zijn.
edit: nog iets lager staat een link naar een installation guide. Daarin wordt de eerste optie die ik net gaf aangehouden, dus blijkbaar werkt het allebei
Religion is Opium for the Masses
Ach boeie, die topicstarter was nog minder dan een man in the middle. Developed zelf niks. Het leek er eerder op dat hij gewoon die blog posts 1:1 op XDA postte.Frigolamptje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:58:
Hoop dat er eerstdaags weer wat voor komt in de ICS ontwikkeling want zoals het er nu uitziet 'wachten op samsung' is er weinig reden tot euforie... En wat een geluk dat Codeworkx zelf een blog bijhoudt, dat topic op XDA is echt een peutertuin geworden, de topicstarter heeft ze emotioneel niet allemaal op een rijtje denk ik
Volgens Codeworkx hoeven we niks van Samsung zelf te verwachten, dus het is nog maar de vraag of er überhaupt er een AOSP versie voor het nieuwe jaar verschijnt (alpha, beta, whatever).
Wat een misbaksel idd. Voor de SGS gaan de developers voor ICS snel. CM9 van teamhacksung's begint het met BUILD9 inmiddels ergens op te lijken. Jammer de dev's voor de II zo ver achter raken..Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:13:
[...]
Tubes....It's what make music music!
Twijfel soms om nexus galaxy te kopen, maar hardware van SGS2 is eigenlijk nog sneller... en 2.3 werkt eigenlijk ook wel heel vlot...silitek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:52:
[...]
Wat een misbaksel idd. Voor de SGS gaan de developers voor ICS snel. CM9 van teamhacksung's begint het met BUILD9 inmiddels ergens op te lijken. Jammer de dev's voor de II zo ver achter raken..
Ik voel me totaal niet aangetrokken tot de Nexus. Hij is niet beter dan de SGS2, enkel het scherm is lekkerder door de hoge resolutie, that's it... Ik wacht lekker tot ICS goed uitgewerkt is, 2.3.6 werkt op dit moment primaFrigolamptje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:37:
[...]
Twijfel soms om nexus galaxy te kopen, maar hardware van SGS2 is eigenlijk nog sneller... en 2.3 werkt eigenlijk ook wel heel vlot...
Eigenlijk werkt alles redelijk prima, alleen met typen gaat het traag. Je tikt gewoon snel achter elkaar de letters aan maar ze komen langzaam 1 voor 1 in het scherm.
Wifi en 3G doet het. SD-kaart doet het. Camera nog niet helemaal lekker.
En TouchWiz is lelijk. Maar goed, daar knal ik zometeen wel Go Launcher overheen.
Of gewoon de ICS Launcher die in de Market staatAzzKickah schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:56:
En TouchWiz is lelijk. Maar goed, daar knal ik zometeen wel Go Launcher overheen.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
En dan alsnog een trage half-functionerende Rom hebben. Alleen om zogenaamd wat nieuws te hebben. Okay.Arjan A schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:29:
Of gewoon de ICS Launcher die in de Market staat
Dit draagt toch niet bij aan de discussie. Experimenteren met rom's enz. is nu net waar het hier om gaat in dit topic
[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 15-12-2011 16:05 ]
Dan ook zeker niet kopen. Maar, ik heb nu een week geleden mijn SGS2 thuisgelaten en loop nu met de Nexus rond en ik zou niet meer terug kunnen! Het is echt niet alleen het scherm, maar nog talloze andere zaken (waaronder het geluid, wat een verbetering zeg). Maar goed, beetje offtopic hier (moest het even kwijtEwivis schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:51:
[...]
Ik voel me totaal niet aangetrokken tot de Nexus. Hij is niet beter dan de SGS2, enkel het scherm is lekkerder door de hoge resolutie, that's it... Ik wacht lekker tot ICS goed uitgewerkt is, 2.3.6 werkt op dit moment prima
Wat betreft het 'brakkke' karakter van de leak, er is ook nooit gepretendeerd dat het bruikbaar zou zijn voor niet-developers. Dus het feit dat mensen het hier nu gebruiken en dan kritiek gaan spuien op de bruikbaarheid vind ik een beetje apart. En ik zou gewoon lekker uitgaan van januari, dan komt het echt wel goed. Codeworkx krijgt vanmiddag zijn Nexus binnen en zal hopelijk daar eerst even mee aan de slag gaan, de SGS2 kan wel even wachten, nietwaar?!
Je hoeft het er niet mee eens te zijn hoorBrad Pitt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:32:
[...]
En dan alsnog een trage half-functionerende Rom hebben. Alleen om zogenaamd wat nieuws te hebben. Okay.
Zuurpruim ben je ook he. Hoezo 'zogenaamd wat nieuws'
Wat denk je? Dat ik nu op straat met m'n telefoon in de hand aan iedereen laat zien dat ik ICS erop heb staan? Kom op zeg.
Laat je geen reacties uitlokken, zijn denkwijze is duidelijk anders dan de jouwe
[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 15-12-2011 16:07 ]
Had 'ie een betere camera en GPU, SD-slot en geen Pentile gehad was ik er nu ook de eigenaar van geweest. Wacht nu gewoon op de S3 en neem aan (c.q. hoop) dat die wél de genoemde dingen heeft die ik wens.mbroeders schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:39:
Het is echt niet alleen het scherm, maar nog talloze andere zaken (waaronder het geluid, wat een verbetering zeg). Maar goed, beetje offtopic hier (moest het even kwijt)...
Zou mooi zijn! Pentile merk je alleen niets van, GPU werkt top en is first class. SD kaart is jammer, maar met de 'cloud' nog niet onoverkomelijk. En tja, de camera, laat ik het zo zeggen, de camera app is klasseBrad Pitt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:45:
[...]
Had 'ie een betere camera en GPU, SD-slot en geen Pentile gehad was ik er nu ook de eigenaar van geweest. Wacht nu gewoon op de S3 en neem aan (c.q. hoop) dat die wél de genoemde dingen heeft die ik wens.
Verwijderd
Risico dat hierbij komt kijken is dat het malware kan zijn toch? Hoe kan ik alvorens de app te installeren op mijn Samsung Galaxy S2(SGSII) er achter komen of de desbetreffende app malware is.
Ik moet dan op mijn telefoon ook aangeven dat ik apps van onbekende bronnen toesta. Wanneer ik eenmaal de app heb geinstalleerd. Blijft die dan ook werken indien ik aangeef dat ik apps van onbekende bronnen NIET meer toesta?
Ik wil namelijk GTA 3 installeren op mijn telefoon. Iemand een tip waar ik deze kan downloaden?
Verkeerde thread.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 16:25 . Reden: Verkeerd thread ]
@AzzKickah: Verander het toetsenbord naar standaard [android] ipv de samsung, die werkt wel gewoon goed
Eigenlijk wil ik wel eens een andere ROM proberen, iemand aanraders hier?
Ik heb Lite'ning ROM 6.1 en galnetMiui gedraaid.
Over Lite'ning was ik zeer tevreden, galnetMiui niet zo, paar leuke functies maar verder een aantal ontbrekende en niet logische... Ook ben ik nogal gehecht aan een paar samsung apps, bijvoorbeeld de camera, die is gewoon zoveel sneller daar
Anyway, ik zoek dus stock + snelheidsverbeteringen, niet echt ingrijpende veranderingen in de UI zoals MIUI heeft. Is Ultratoxic wat? Ik hoorde daar wat over van dat het de 'opvolger' van de Lite'ning rom was, nadat die gestopt was?
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Ik gebruik zelf OmegaROMv9 stock en ben er wel heel tevreden mee.ChrissieOne schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:33:
Dus, ik heb ICS hier draaien, maar ik ga toch maar terug tot er een stabiele versie komt
@AzzKickah: Verander het toetsenbord naar standaard [android] ipv de samsung, die werkt wel gewoon goed
Eigenlijk wil ik wel eens een andere ROM proberen, iemand aanraders hier?
Ik heb Lite'ning ROM 6.1 en galnetMiui gedraaid.
Over Lite'ning was ik zeer tevreden, galnetMiui niet zo, paar leuke functies maar verder een aantal ontbrekende en niet logische... Ook ben ik nogal gehecht aan een paar samsung apps, bijvoorbeeld de camera, die is gewoon zoveel sneller daar
Anyway, ik zoek dus stock + snelheidsverbeteringen, niet echt ingrijpende veranderingen in de UI zoals MIUI heeft. Is Ultratoxic wat? Ik hoorde daar wat over van dat het de 'opvolger' van de Lite'ning rom was, nadat die gestopt was?
Hij is lekker snel en eigenlijk heel stock (ik gebruik hem icm deze thema: http://forum.xda-develope...?t=1310527&highlight=miui)
Verder heb ik bounce-effect, gethemede widget en een gemodde toetsenbord.
Ik zal OmegaROM zeker eventjes uitproberen!
Im notorious
Ik ga geen Galaxy Nexus kopen maar weer wel zeker dat mijn volgende toestel een "Google" toestel word en geen toestel van Samsung zelf.Frigolamptje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:37:
[...]
Twijfel soms om nexus galaxy te kopen, maar hardware van SGS2 is eigenlijk nog sneller... en 2.3 werkt eigenlijk ook wel heel vlot...
Telefoons weg geven aan het Cyanogenmod team en vervolgens NIKS meer. Als ze nou eens zorgen dat de dev's vrij bij de info kunnen die ze nodig hebben zou het een veel beter toestel zijn.

nevermind that, vergeten opnieuw te rooten
[ Voor 19% gewijzigd door ChrissieOne op 15-12-2011 23:19 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Echter toen ik GTA3 aan het doen was of een ander spel en ik zet hem even op pauze of ik druk op de uit en aan knop dan is ineens het scherm gemirrord en verticaal omgedraaid en kan ik dat niet meer terugkrijgen, dan door een spel op te starten (erg moeilijk trouwens als het scherm wel zo raar weergeeft, maar de knoppen eigenlijk op dezelfde plek zitten als dat het normaal zou staan...

Ik gebruik op moment die crt effecten niet meer, wel jammer maar zo heb ik er geen last meer van. Iemand anders bekend met dit probleem trouwens?
Als ik een screenshot wil maken switched het weer naar normaal terug...
(sorry voor het warrige verhaal)
[ Voor 4% gewijzigd door Ewivis op 15-12-2011 23:50 ]
welk euvel?Rhodan schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:57:
Zijn volgens mij meer mensen met dat euvel wat ik lees op XDA en volgens mij ook op Checkrom.com
mijne? ;-) Heb het iig niet kunnen vinden...
Same here, soms zelfs dat hij na het unlocken alles op zn kop weergeeft (de unlock slider etc) maar de werking wel op de normale manier functioneert, de slider zit dus niet op de plaats waar je hem ziet (op zn kop) maar op de plaats waar hij hoort, erg verwarrendEwivis schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:22:
[...]
mijne? ;-) Heb het iig niet kunnen vinden...
Ik heb nu alleen CRT off aanstaan, dat werkt wel probleemloos.
Als ik alleen CRT off heb aanstaan heb ik er ook last van... Naja heb het even uitstaan iig, komt wellicht nog een update voor?N!co schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:47:
Dat heb ik ook als ik CRT on effect aan heb staan. Draai ook checkrom en screen rotation.
Ik heb nu alleen CRT off aanstaan, dat werkt wel probleemloos.
Ik heb de screen rotation niet uit de kitchen gehaald, maar gewoon door de 2 lib files te vervangen.Ewivis schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:49:
[...]
Als ik alleen CRT off heb aanstaan heb ik er ook last van... Naja heb het even uitstaan iig, komt wellicht nog een update voor?
Waarschijnlijk doet kitchpro hetzelfde toch? lijkt me iig, kan je eigenlijk een optie terugzetten? Dus als je dat draaien weer wil terugzetten naar standaard?AllSeeyinEye schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:26:
[...]
Ik heb de screen rotation niet uit de kitchen gehaald, maar gewoon door de 2 lib files te vervangen.
Is uiteraard precies hetzelfde. Heb ze ook manueel er op gezet en ook soms het geroteerde en geflipte beeld.Ewivis schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:34:
Waarschijnlijk doet kitchpro hetzelfde toch? lijkt me iig, kan je eigenlijk een optie terugzetten? Dus als je dat draaien weer wil terugzetten naar standaard?
Terugzetten kan je door de originele files te herplaatsen. Daar heb je uiteraard van tevoren even een kopie van gemaakt toch
Uhm, hoe weet ik nou wat ie veranderd met dat kitchenpro? Ik selecteer dat ding, zeg apply en hij installed het... Dus uhm nee geen backupBrad Pitt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:36:
[...]
Is uiteraard precies hetzelfde. Heb ze ook manueel er op gezet en ook soms het geroteerde en geflipte beeld.
Terugzetten kan je door de originele files te herplaatsen. Daar heb je uiteraard van tevoren even een kopie van gemaakt toch
De twee bestanden die 'ie overschrijft waren in dit topic toch genoemd...Ewivis schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:43:
Uhm, hoe weet ik nou wat ie veranderd met dat kitchenpro? Ik selecteer dat ding, zeg apply en hij installed het... Dus uhm nee geen backupopzich geen probleem verder, mn phone doet het prima
Nu wel jaBrad Pitt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:52:
[...]
De twee bestanden die 'ie overschrijft waren in dit topic toch genoemd...
Nou, nee, wel ietsjes langer geleden ook al hè.
hoooo sorry, daar had ik overheen gelezen, excusesBrad Pitt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:41:
[...]
Nou, nee, wel ietsjes langer geleden ook al hè.
Is niet erg natuurlijkEwivis schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:47:
hoooo sorry, daar had ik overheen gelezen, excuses
Die zip openen en je ziet wat er wordt overschreven. Wil je dan terug naar de oude situatie kan je eventueel uit de Rom-zip die bestanden weer extracten en op de juiste plek terugzetten. Reboot, en je bent weer terug bij af
Klopt wel ja, dat is een goede tip thnx!Brad Pitt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:50:
[...]
Is niet erg natuurlijkMaar vaak is het leerzaam/leerzamer om i.p.v. zo'n kitchen-file meteen er op te zetten gewoon even te kijken wat het doet. Of eventueel naderhand in de zip te kijken welke bestanden er in staan. De kitchen-app haalt meestal namelijk een zip binnen en zet die in een bepaalde directory op je telefoon.
Die zip openen en je ziet wat er wordt overschreven. Wil je dan terug naar de oude situatie kan je eventueel uit de Rom-zip die bestanden weer extracten en op de juiste plek terugzetten. Reboot, en je bent weer terug bij af
Heb hem sinds gisteren draaien in combi met ChechRom V4 and ziet er heel goed uit.
Gisteren 3 3/4 uur scherm open gehad met wat gamen, surfen, video kijken, 25 minuutjes gebeld en na bijna 14 uur 14 uur op de batterij draaiend, nog 54% over.
Wel met de 2000 mah versie batterij.
En wat vinden jullie van de samsung kernel cleaning script?
http://forum.xda-develope...highlight=cleaning+script
Nu al een paar keer gedraaid voor het flashen van een kernel en het lijkt zo ver ik nu kan zien toch wel een positieve invloed (gevoelsmatig dan). In ieder geval heb ik er nog geen nadeel aan gezien.
Nop, ff video gekeken, maar ziet er wel grappig uit.
Heb wel de KP1 modem geprobeerd, maar die viel tegen, KL1 vind ik beter voor mijn setup.
CyanogenMod 7 – 12172011 – GalaxyS2Meinon schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:50:
voor de liefhebbers:
cm_galaxys2_full-117
http://developer.clockwor...m-7-galaxys2-12172011.zip
I think everyone knows that there will be no new CyanogenMod 7 Nightlies anymore. But this doesn’t mean that we’re not able to do some builds for you.
Here is one, get and enjoy it!
Changelog:
http://cm-nightlies.appspot.com/?device=galaxys2
(last change: audio: soundbooster config file)
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Maarja opzich draait nightly 116 al stabiel dus ik knal 117 er maar op en dan hou ik het nog wel een paar weken vol tot er een CM9 nightly uitkomt die voldoende stabiel en functioneel is.
Als ik de gethemede apk in system>apps doe en dan wil installeren komt er 'applicatie niet geinstalleerd'
Weet iemand hoe dit komt?
Im notorious
Waarom wil/moet je hem installeren dan? Normaal is er in zetten, permissies aanpassen en eventueel een reboot erna voldoende om het te laten werken.Thenotorious schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:56:
Als ik de gethemede apk in system>apps doe en dan wil installeren komt er 'applicatie niet geinstalleerd'
Weet iemand hoe dit komt?
Meen ergens gelezen te hebben dat de server kapot is. Iets met harde schijven.Crazyanz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:47:
Hmm ik neem aan dat ze alle buildbots dan aan CM9 laten werken?
Stabiel genoeg voor dagelijks gebruik?Crazyanz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:47:
Hmm ik neem aan dat ze alle buildbots dan aan CM9 laten werken?
Maarja opzich draait nightly 116 al stabiel dus ik knal 117 er maar op en dan hou ik het nog wel een paar weken vol tot er een CM9 nightly uitkomt die voldoende stabiel en functioneel is.
Heb CM op mijn SGS1 gehad en dat beviel, alleen niet 100% stabiel.
Nu hecht ik wat meer waarde aan mijn telefoon qua gebruik, en ben ik benieuwd of dit voor dagelijks gebruik goed/perfect is?
Zucht...
Nu kun je opt-out doen op xapush.com door daar je IMEI nummer in te vullen.
In hoeverre is dat veilig? Kan ik daar gewoon m'n IMEI invullen?
Is er geen andere manier om die kutzooi niet meer te krijgen?
Ik heb ook geen idee waar het ooit mee is meegekomen... Zo kut he.
Is het niet gewoon een of andere app die dat doet?AzzKickah schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:00:
Ik krijg sinds een paar weken spam op m'n telefoonGodsgloeiende
Als ik een app zou moeten aanwijzen dan zou ik JaxtrSMS verdenken, maar die heb ik er al lang weer afgegooid..Kalua schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:13:
[...]
Is het niet gewoon een of andere app die dat doet?
Ik hoop dat er snel een ICS ROM komt die goed genoeg is om een dag of 3 te gebruiken zodat ik kan checken of het dan nog steeds komt.
Als het dan namelijk gewoon weg is ga ik mijn IMEI nummer niet invullen op die site. Dan maar nog een paar weken ergernis tot er een stabiele ICS is.
DIt maybe: AirPush DetectorAzzKickah schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:00:
Volgens de beschrijving bij Airpush is deze beter: Addons detector
Ik heb een SGS2 dus ik kan niet spreken voor jouw telefoon maar ik draai als sinds een van de eerste nightlies CM7 en ik heb echt 0 problemen gehad. Ja het is nu in een paar maanden 2x voorgekomen dat ie tijdens het browsen met Opera ineens compleet vastliep maar dat is na een restart ook verholpen en gezien dit het enige was in pak em beet 4-5 maanden vind ik dat stabiel genoeg.SgtElPotato schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:31:
[...]
Stabiel genoeg voor dagelijks gebruik?
Heb CM op mijn SGS1 gehad en dat beviel, alleen niet 100% stabiel.
Nu hecht ik wat meer waarde aan mijn telefoon qua gebruik, en ben ik benieuwd of dit voor dagelijks gebruik goed/perfect is?
Nou ik heb hem erin gezet, maar hij doet het nog niet.Brad Pitt schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:23:
[...]
Waarom wil/moet je hem installeren dan? Normaal is er in zetten, permissies aanpassen en eventueel een reboot erna voldoende om het te laten werken.
Daarom dacht ik dat ik em moet installeren.
Im notorious
Ik gok op de mp3 music download app..AzzKickah schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:00:
PSN ID: Beest41
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.