Nee ik heb daar geen last meer van.BillSpaarbank schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:35:
Vraagje voor de MIUI gebruikers? Hebben jullie nog steeds last van verdwijnende woorden tijdens het bellen?
Dat is de enige reden om MIUI nog niet als daily driver te gebruiken.
Ik heb net de lite'ning rom geflasht, en die werkt ook naar mijn idee. Alleen alle standaard apps, vorige wallpapers, lockscreen wallpaper en widget van de vorige rom staan er nog.
Ik kom van de htc desire, waar alles verdween zodra je een nieuwe rom flashte. Is dat anders als je flasht met Odin oid?
Ik wil namelijk graag al die samsung apps zooi etc eraf, gewoon een cleane rom dus. Hoe moet je dit doen?
Ik kom van de htc desire, waar alles verdween zodra je een nieuwe rom flashte. Is dat anders als je flasht met Odin oid?
Ik wil namelijk graag al die samsung apps zooi etc eraf, gewoon een cleane rom dus. Hoe moet je dit doen?
Je plaatje doet het niet.Radiance schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:34:
Screenshotje was inderdaad wel makkelijk geweest dus bij deze
Ik had daar juist wel last van en ben daarom vorige week teruggegaan naar Litening.BillSpaarbank schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:35:
Vraagje voor de MIUI gebruikers? Hebben jullie nog steeds last van verdwijnende woorden tijdens het bellen?
Dat is de enige reden om MIUI nog niet als daily driver te gebruiken.
[ Voor 21% gewijzigd door AzzKickah op 22-08-2011 13:10 ]
Zit de oplossing dan in 1.8.19?AzzKickah schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:09:
[...]
Ik had daar juist wel last van en ben daarom vorige week teruggegaan naar Litening.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat is idd normaal. Het id namelijk een no wipe rom. Je kan met titanium backup pro bloatware verwijderen als je wilt.6pack15 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:08:
Ik heb net de lite'ning rom geflasht, en die werkt ook naar mijn idee. Alleen alle standaard apps, vorige wallpapers, lockscreen wallpaper en widget van de vorige rom staan er nog.
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Is er dan ook een wipe lite'ning rom?Dekar1 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:43:
[...]
Dat is idd normaal. Het id namelijk een no wipe rom. Je kan met titanium backup pro bloatware verwijderen als je wilt.
Nee, ik zit nog op 1.8.12 en heb er geen last van. Wellicht eens een ander modem flashen?BillSpaarbank schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
[...]
Zit de oplossing dan in 1.8.19?
Dat kan je toch zelf
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
je kan 'm toch ook gewoon zelf een factory reset geven, dat is gewoon hetzelfde als 'wipen'.
Wat watercooler (veel beter geformuleerd) zegt
Wat watercooler (veel beter geformuleerd) zegt
[ Voor 37% gewijzigd door Dekar op 22-08-2011 15:36 ]
Verwijderd
hallo,
ik heb dus een probleem met mijn Galaxy SII. afgelopen weekend heb ik geprobeerd om hem te updaten naar 2.3.4 via Odin. omdat ik niet zeker wist wat ik deed. heb ik dus een hele stomme fout gemaakt. ik heb tijdens het flashen (ik dacht dat het vastgelopen was omdat ik het zo lang vond duren..) de usb kabel eruit getrokken..
als ik nu mijn SII wil opstarten gebeurt er helemaal niks. zwart scherm, geen trilling of oplichtende touch buttons. maar hij wordt bij de processor wel erg warm (ter hoogte van de camera toch).
en hij ik krijg hem ook niet meer in download mode volgens de 3-button methode
ik heb wel gelijk een USB Jig besteld op ebay maar ik heb het gevoel dat dit m niet gaat worden.
hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen (ik ben nu terug naar mn back-up telefoon, HTC Desire, wat een tegenvaller dan..
)
Bij voorbaat dank,
Alikz
ik heb dus een probleem met mijn Galaxy SII. afgelopen weekend heb ik geprobeerd om hem te updaten naar 2.3.4 via Odin. omdat ik niet zeker wist wat ik deed. heb ik dus een hele stomme fout gemaakt. ik heb tijdens het flashen (ik dacht dat het vastgelopen was omdat ik het zo lang vond duren..) de usb kabel eruit getrokken..
als ik nu mijn SII wil opstarten gebeurt er helemaal niks. zwart scherm, geen trilling of oplichtende touch buttons. maar hij wordt bij de processor wel erg warm (ter hoogte van de camera toch).
ik heb wel gelijk een USB Jig besteld op ebay maar ik heb het gevoel dat dit m niet gaat worden.
hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen (ik ben nu terug naar mn back-up telefoon, HTC Desire, wat een tegenvaller dan..
Bij voorbaat dank,
Alikz
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 17:34 ]
Ik heb nu in CWM dus die factory resit/wipe data gedaan, en daarna normaal die lite'ning rom geflasht. Alleen ik heb nog steeds die samsung apps erbij staan. Zitten die nu standaard ook in die lite'ning rom, OF doe ik toch nog iets verkeerd ?watercoolertje schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:33:
[...]
Dat kan je toch zelfGewoon opstarten in recovey en hard-reset /wipe data doen... En dan pas de no-wipe installeren, komt op EXACT hetzelfde neer als de wipe versie, alleen moet je nu 1 stap zelf doen!
Ben weer lekker aan de klooi geweest met me GSG2.
SetCPU op 1600 en ff een bench gedaan, ongeveer 4500+ in Quandrant.
Ook weer wezen klooien met Ubuntu. Was heel verbaasd dan Ubuntu ook mijn OC goed herkend, en eigenlijk amper batterij extra trekt. Ook met VNC Vieuwer via windows verbinding gemaakt met mijn SGS2Ubuntu, werkt bijzonder goed. Ga nu nog even klooien met een DynDNS voor Ubuntu, zodat ik altijd een volwaardig OS kan benaderen.
SetCPU op 1600 en ff een bench gedaan, ongeveer 4500+ in Quandrant.
Ook weer wezen klooien met Ubuntu. Was heel verbaasd dan Ubuntu ook mijn OC goed herkend, en eigenlijk amper batterij extra trekt. Ook met VNC Vieuwer via windows verbinding gemaakt met mijn SGS2Ubuntu, werkt bijzonder goed. Ga nu nog even klooien met een DynDNS voor Ubuntu, zodat ik altijd een volwaardig OS kan benaderen.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Hmmm.. Dit levert je geen streepje op onder 'Slimme Acties' nee...Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:30:
hallo,
hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen (ik ben nu terug naar mn back-up telefoon, HTC Desire, wat een tegenvaller dan..)
Bij voorbaat dank,
Alikz
Hoe lang duurde het dan? Bewoog er niks meer in Odin? Reageerde Odin niet meer?
Heel misschien dat de jig wat doet maar ik ben er bang voor...
Terugbrengen naar de winkel en opsturen voor reparatie en dan het beste er maar van hopen. Een andere optie zie ik niet echt.
Verwijderd
i know, ik ben wel echt stom geweestAzzKickah schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:48:
[...]
Hmmm.. Dit levert je geen streepje op onder 'Slimme Acties' nee...
Hoe lang duurde het dan? Bewoog er niks meer in Odin? Reageerde Odin niet meer?
Heel misschien dat de jig wat doet maar ik ben er bang voor...
Terugbrengen naar de winkel en opsturen voor reparatie en dan het beste er maar van hopen. Een andere optie zie ik niet echt.

ik was gewoon bezig met andere dingen en keek af en toe. geen idee van tijd. er veranderde ook niks meer in het log-schermpje
maar terug brengen zal toch niet gaan? mn flashcount staat nu dan toch op 1?
of ervoor zorgen dat ik een 'ongelukje' heb gehad op vakantie en dan de reisverzekering aanspreken
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 18:33 ]
hopen dat de jig uitkomst biedt, en anders opsturen. Meer kan je anders toch niet doen denk ik.
Freezen met Titanium backup pro6pack15 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:35:
[...]
Ik heb nu in CWM dus die factory resit/wipe data gedaan, en daarna normaal die lite'ning rom geflasht. Alleen ik heb nog steeds die samsung apps erbij staan. Zitten die nu standaard ook in die lite'ning rom, OF doe ik toch nog iets verkeerd ?. Bij voorbaat dank!
[ Voor 69% gewijzigd door Dekar op 22-08-2011 18:03 ]
Het lijkt erop dat ik niet de market in kan met mobiel internet. Moet ik ergens iets aanvinken hiervoor?
Wat gebeurd er dan (niet) ?6pack15 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:52:
Het lijkt erop dat ik niet de market in kan met mobiel internet. Moet ik ergens iets aanvinken hiervoor?
Verwijderd
Ik ben er klaar mee. Mijn MIUI blijft slecht geluid geven tijdens het bellen. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar mensen waar ik mee bel horen mij nauwelijk. Deze jongen gaat dus ook overstappen naar Lightening.. (of raden mensen dit nog af?) Wel vraag ik me af hoe ik deze nu erop moet zetten. Is dit gewoon simpel (aangezien ik al op MIUI zit) bestandje op SD-kaart zetten en even wipe en vervolgens lightning erop?
Hij heeft dezelfde melding als wanneer ik wifi en mobiele data uit heb (dus geen internet), maar bijv de whatsappberichten blijven wel binnenkomen en de gmail, dus het internet doet het wel.
Heb zelf geflashed via ODIN, maar volgens xda zou het ook moeten kunnen via CWMVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:38:
Ik ben er klaar mee. Mijn MIUI blijft slecht geluid geven tijdens het bellen. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar mensen waar ik mee bel horen mij nauwelijk. Deze jongen gaat dus ook overstappen naar Lightening.. (of raden mensen dit nog af?) Wel vraag ik me af hoe ik deze nu erop moet zetten. Is dit gewoon simpel (aangezien ik al op MIUI zit) bestandje op SD-kaart zetten en even wipe en vervolgens lightning erop?
Verwijderd
Oke, en hoe behoud ik al mijn apps? Kan dit of niet?Biersteker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:49:
[...]
Heb zelf geflashed via ODIN, maar volgens xda zou het ook moeten kunnen via CWM
Litening 6.1 is een No Wipe rom, bij mij stond alles er nog in. (Had overal backups van gemaakt, maar bleek echt volledig overbodig:D)
Verwijderd
Kooooning!!Biersteker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:59:
Litening 6.1 is een No Wipe rom, bij mij stond alles er nog in. (Had overal backups van gemaakt, maar bleek echt volledig overbodig:D)
Hier de uitleg en rom in het Nederlands: (Is een Nederlandse Dev): http://www.androidworld.n...-sgs2-fast-lightning.html
Hier in het Engels: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274
Ik zou lekker op XDA kijken, want in het NL forum beginnnen ze over het flashen van .pit files en dat wil je gewoon simpelweg niet doen.
Ik zou lekker op XDA kijken, want in het NL forum beginnnen ze over het flashen van .pit files en dat wil je gewoon simpelweg niet doen.
Verwijderd
Toppie thnx! Ik heb hem gedownload, echter is het een winrar bestand en bij uitpakken een md5 bestand. Deze kan ik zeker niet gewoon op sd knallen en via CWM installeren of wel?Biersteker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:13:
Hier de uitleg en rom in het Nederlands: (Is een Nederlandse Dev): http://www.androidworld.n...-sgs2-fast-lightning.html
*Alles* staat beschreven in de eerste posts in dat topic. Echt gewoon letterlijk alles.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:21:
Toppie thnx! Ik heb hem gedownload, echter is het een winrar bestand en bij uitpakken een md5 bestand. Deze kan ik zeker niet gewoon op sd knallen en via CWM installeren of wel?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Klopt, alleen iemand noemde zojuist dat het ook kan zonder odin en direct op je sd. Maar dan flash ik hem met odin:) Welk programma kan helpen bij het bewaren van mijn apps?Brad Pitt schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:23:
[...]
*Alles* staat beschreven in de eerste posts in dat topic. Echt gewoon letterlijk alles.
Zucht, zoek en lees volgende keer ffe of de topicstart of XDA door, maar koop Titanium Backup Pro in de market zou ik zeggen ...Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:26:
[...] Welk programma kan helpen bij het bewaren van mijn apps?
gewoon flashen met ODIN, is alles nog behouden.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:26:
[...]
Klopt, alleen iemand noemde zojuist dat het ook kan zonder odin en direct op je sd. Maar dan flash ik hem met odin:) Welk programma kan helpen bij het bewaren van mijn apps?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1108499
Daar staat het goed uitgelegd wat je moet doen, maar in principe moet je een wipe doen, en dan stock firmware flashen.
je kan ook een wipe via CWM doen (download mode). Kans dat hij het dat alweer doet.
Daar staat het goed uitgelegd wat je moet doen, maar in principe moet je een wipe doen, en dan stock firmware flashen.
je kan ook een wipe via CWM doen (download mode). Kans dat hij het dat alweer doet.
[ Voor 19% gewijzigd door Biersteker op 22-08-2011 22:36 ]
Heb je zowel download mode als recovery mode geprobeerd? Misschien werkt één van beide nog, zodat je ofwel kan flashen, of een factory reset kan doen.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:30:
hallo,
hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen (ik ben nu terug naar mn back-up telefoon, HTC Desire, wat een tegenvaller dan..)
Bij voorbaat dank,
Alikz
volume down + home + power = download mode
volume up + home + power = recovery mode
toetsen in die volgorde indrukken en ongeveer 10-15 sec vasthouden tot er iets gebeurt.
Verwijderd
Heb nu een paar dagen Lite'ning rom 6.1 draaien en ik wil er het volgende over kwijt:
- Batterij duur uitstekend: 2 dagen draait ie nu al zonder opladen (moet zeggen dat ik veel op WiFI zit en niet erg intens bel/whatsapp)
- Interface is idem aan stock, wat ik toch een achteruitgang vind nadat ik een maand MIUI heb gedraaid; het font is daar kleiner wat voor mij een stuk fijner werkt, nu lijkt het soms echt of dit toestel voor slechtzienden is.
- Het aantal functies is ook meer beperkt dan bij MIUI: dit is wezenlijk een andere OS, Lite'ning is niet meer dan een aanpassing op de stock.
- Desondanks, is het echt re-te-snel. Het werkt als een tierelier.
- Als laatste minpuntje, maar dat is puur persoonlijk, vind ik het zo jammer dat de toetsenbord layout niet veranderd is ten opzichte van stock (of MIUI). Ik vind het heel fijn als ik naar een punt (.) in te hebben gedrukt gevolgd door een spatie, ik meteen het ABC toetsenbord krijg. Ben ik nog gewend van HTC. Ook is de komma (heel raar) niet standaard in het ABC toetsenbord te vinden, maar onder de leestekens.
Dit waren mijn bevindingen. Ik blijf nog ff op Lite'ning, maar als MIUI final wordt ga ik daar weer naar terug. Reden waarom ik nu geswitcht ben, is vanwege geen bereikbaarheid/slecht verstaanbaar zijn/zacht volume wat nog kenmerkend was voor early builds van MIUI.
C'est ca!
- Batterij duur uitstekend: 2 dagen draait ie nu al zonder opladen (moet zeggen dat ik veel op WiFI zit en niet erg intens bel/whatsapp)
- Interface is idem aan stock, wat ik toch een achteruitgang vind nadat ik een maand MIUI heb gedraaid; het font is daar kleiner wat voor mij een stuk fijner werkt, nu lijkt het soms echt of dit toestel voor slechtzienden is.
- Het aantal functies is ook meer beperkt dan bij MIUI: dit is wezenlijk een andere OS, Lite'ning is niet meer dan een aanpassing op de stock.
- Desondanks, is het echt re-te-snel. Het werkt als een tierelier.
- Als laatste minpuntje, maar dat is puur persoonlijk, vind ik het zo jammer dat de toetsenbord layout niet veranderd is ten opzichte van stock (of MIUI). Ik vind het heel fijn als ik naar een punt (.) in te hebben gedrukt gevolgd door een spatie, ik meteen het ABC toetsenbord krijg. Ben ik nog gewend van HTC. Ook is de komma (heel raar) niet standaard in het ABC toetsenbord te vinden, maar onder de leestekens.
Dit waren mijn bevindingen. Ik blijf nog ff op Lite'ning, maar als MIUI final wordt ga ik daar weer naar terug. Reden waarom ik nu geswitcht ben, is vanwege geen bereikbaarheid/slecht verstaanbaar zijn/zacht volume wat nog kenmerkend was voor early builds van MIUI.
C'est ca!
Verwijderd
Worked! ThnxBiersteker schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:35:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1108499
Je kunt de miniatuurschermen verplaatsen.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:35:
Met lightning wil ik dat me startscherm in het midden is en dus niet 7 keer naar rechts hoef te scrollen als ik de laatste pagina wil zien. Dit zie ik echter niet terug komen in de opties. Is het wel mogelijk?
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Heb zelf hackers keyboard geinstalleerd, ik moet gewoon pijltjes op me toetsenbord hebben. Niet drie keer klikken om een typo te veranderen, gewoon 1 keer klikken en dan iets naar links of rechts met het pijltje.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:12:
- Als laatste minpuntje, maar dat is puur persoonlijk, vind ik het zo jammer dat de toetsenbord layout niet veranderd is ten opzichte van stock (of MIUI).
C'est ca!
Nice
[ Voor 60% gewijzigd door Biersteker op 22-08-2011 23:46 ]
Voordat je weer een hoeveelheid vragen gaat afvuren wil ik je er wel op wijzen dat het niet de bedoeling is om je vragen hier te dumpen zonder enige eigen inzet om het zelf op te lossen. Zoals al een aantal malen eerder gemeld staat in de startpost hier en op XDA duidelijk omschreven wat je moet doen. Dus eerst zelf zoeken en als je er niet uitkomt dan stel je hier je vraag.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:35:
Met lightning wil ik dat me startscherm in het midden is en dus niet 7 keer naar rechts hoef te scrollen als ik de laatste pagina wil zien. Dit zie ik echter niet terug komen in de opties. Is het wel mogelijk?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Misschien heb ik niet alles goed gelezen, of het ging gewoon fout bij mij, maar SuperOneClick liep vast tijdens het rooten, en ik vraag me af of ie nou geroot is of niet. Iemand een idee?

Hij loopt dus vast en dan opent ODIN weer op de voorgrond....

[ Voor 11% gewijzigd door ChrissieOne op 23-08-2011 01:49 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Wil je er een andere rom op zetten? Bij veel custom roms wordt je s2 automatisch geroot. Dat OneClick werkte bij mij ook niet goed...
Volgens mij had ik dit ook met SuperOneClick en nadat ik dit opnieuw heb uitgevoerd, werkte het bij mij wel. Ik gebruik Win 7 64.ChrissieOne schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:26:
Misschien heb ik niet alles goed gelezen, of het ging gewoon fout bij mij, maar SuperOneClick liep vast tijdens het rooten, en ik vraag me af of ie nou geroot is of niet. Iemand een idee?
Verwijderd
Yes! Alles staat er nog op.
Tja miniatuur kan ik wel verandere, maar verder kom ik niet. Want als ik dit doe en ik druk op de home button schiet hij toch weer terug naar pagina 1. Heb alles afgezocht, maar kom niet verder..?
Die vraag hoort volgens mij niet eens in deze thread, daarnaast heb ik vaker de vraag gezien dus het is vast en zeker wel ergens besproken. probeer volgende keer eens een keer Google?
Hebben mensen met lite'ning 6.1 ook dat wanneer je je mobiel in gebruik hebt de battery drain een stuk sneller is dan bij vorige versies? Ik ga m even terug flashen naar 6.0...
Hebben mensen met lite'ning 6.1 ook dat wanneer je je mobiel in gebruik hebt de battery drain een stuk sneller is dan bij vorige versies? Ik ga m even terug flashen naar 6.0...
Geen idee, ik heb sinds 10 minuten hem er pas opstaan 
Nu even opladen en dan ga ik kijken hoe lang ie het onder mijn gebruik met volle accu volhoud
Root heb ik overigens toch maar met CF-Root gedaan
Nu even opladen en dan ga ik kijken hoe lang ie het onder mijn gebruik met volle accu volhoud
Root heb ik overigens toch maar met CF-Root gedaan
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Kan niet met de recentere Lite'ning Roms. Aangepaste default.prop's worden niet meer ondersteund. Is al besproken. Ofwel hier mee leren leven dan wel een andere Launcher installeren waar het wél mee kan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:37:
Heb alles afgezocht
Verwijderd
Heb nu al weer even TW 4.5 draaien en ik moet zeggen dat dat alle 'problemen' van de originele TW 4 weg werkt.
Je kan daar bijvoorbeeld ook instellen wat je defaulkt homescreen is et cetera.
Je kan daar bijvoorbeeld ook instellen wat je defaulkt homescreen is et cetera.
Ik krijg dus met geen mogelijkheid die instellingen te pakken van TW4.5.
Heb TW4 Manager gebruikt om het te installeren én die losse APK geprobeerd maar ik kan nergens die instellingen vinden.
Ook heb ik dat de dock bar niet goed word uitgelijnd (zie screenshot 2 pagina's terug) en krijg ik de knop "Bellen" niet terug.
Heb TW4 Manager gebruikt om het te installeren én die losse APK geprobeerd maar ik kan nergens die instellingen vinden.
Ook heb ik dat de dock bar niet goed word uitgelijnd (zie screenshot 2 pagina's terug) en krijg ik de knop "Bellen" niet terug.
Welke instelling? Dat je scherm-X wilt hebben als default screen? Dat staat gewoon bij Meldingen / Homescreen Settings / Default Screen.Radiance schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:53:
én die losse APK geprobeerd maar ik kan nergens die instellingen vinden.
Wat mankeert daar aan? Die staan toch prima? Je bedoelt dat ze verder uit elkaar moeten zoals bij de normale Touchwiz Launcher? Dan moet je ofwel 5 apps er "in" zetten dan wel het aantal dock-apps gewoon verlagen tot 4. Wederom bij Meldingen / Dock Settings / Icon Dock Count / 4.Ook heb ik dat de dock bar niet goed word uitgelijnd (zie screenshot 2 pagina's terug) en krijg ik de knop "Bellen" niet terug.
Geen idee wat je bedoelt met dat je Bellen niet terug krijgt. Hier heten de "bel" apps Contacten en Telefoon. Deze kan je beiden gewoon toevoegen naar wens. Speciaal hiervoor die hele 4.5 Launcher zitten installeren. Knal hem er nu weer vanaf, verdere settings lijken me obvious. Gewoon een beetje klikken en rommelen lijkt mij zo.
Ik voel me best wel stom nu hehe.
Had dus nog niet onder de knop meldingen gekeken.
Zag op XDA Preferences staan dus was er van uit gegaan dat ze instellingen bedoelden.
Dat "Bellen" eigenlijk "Telefoon" heet vind ik nog stommer van mezelf
Mijn dank is in ieder geval groot!
Zag op XDA Preferences staan dus was er van uit gegaan dat ze instellingen bedoelden.
Dat "Bellen" eigenlijk "Telefoon" heet vind ik nog stommer van mezelf

Mijn dank is in ieder geval groot!
Normaal gesproken is Meldingen de notificatiebalk die omlaag schuift jaRadiance schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:15:
Ik voel me best wel stom nu hehe.
Hehe, Brad Pitt wordt weer aan het werk gezet, het is dat het een extra excuus is om weer aan de S2 te zitten héBrad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:11:
Speciaal hiervoor die hele 4.5 Launcher zitten installeren. Knal hem er nu weer vanaf, verdere settings lijken me obvious. Gewoon een beetje klikken en rommelen lijkt mij zo.
"Meldingen" slaat ook iig nergens op, daarom hier ook alles standaard in het EngelsBrad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:18:
Normaal gesproken is Meldingen de notificatiebalk die omlaag schuift ja
Ik draai TW 4.5 nu 3 weken en ik moet zeggen dat die op alle fronten voldoetBrad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:18:
Zat dus ook eerst even raar te kijken moet ik toegevenLoopt wel erg soepel die 4.5! Toch weer terug naar GoLauncher, vind ik nóg iets fijner.
Was toch al aan het rommelen hoor. Lekker weer terug gegaan naar Lite'ning 1.5. Mis nu natuurlijk wel de enórme snelheid en de bizar goede accuduur van 6.x, maar ja, het is niet andersbusinka19 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:34:
Hehe, Brad Pitt wordt weer aan het werk gezet, het is dat het een extra excuus is om weer aan de S2 te zitten hé
Heb hier ook een app waarbij Exit in de Nederlandse versie "Uitgang" is. Ook best wel triest"Meldingen" slaat ook iig nergens op, daarom hier ook alles standaard in het Engels
Elke Launcher heeft zo inderdaad wel zijn voor-en nadelen en aanhangers. Vind de themes erg mooi gedaan bij GoLauncher. Plus het feit dat je themes zelfs kan mengen, dus voor iconen, dock, appdrawer etc. een andere theme bijvoorbeeld. Oh well, over een week is een andere Launcher misschien weer favo, da's juist het leukeIk draai TW 4.5 nu 3 weken en ik moet zeggen dat die op alle fronten voldoet
Zo, even kicken, mag wel naar een week hé?businka19 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
Even iets anders: gisteren overgestapt naar LR5.0. Even binnen half uurtje weer alle instellingen finetuned naar de wensen en toen kwam het: bootanimation veranderen. Flashen via recovery mocht niet baten dus weer eens advies van AzzKickah opgevolgd, bootanimation.zip in data/local geplaatst (werkte vorige keer prima), reboot - geen verandering. bootanimation.zip in system/media geplaatst nadat ik de oude bootanimation.zip hernoemd heb en verplaatst. Reboot - geen verandering. Nog 1.5u zo bezig geweest met verschillende zip's. De enige actie die resultaat oplevert (niet het gewenste) is als ik in system/media bootsamsung.qmg en bootsamsungloop.qmg hernoem met .bak erachter. Dan wordt bootanimation vervangen door zwarte scherm/niets. Suggesties?
True. Ik geef juist weinig om dat visuele gedeelte (oh, behalve de overscroll glow dan, 'cause it rules!Brad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:39:
Elke Launcher heeft zo inderdaad wel zijn voor-en nadelen en aanhangers. Vind de themes erg mooi gedaan bij GoLauncher. Plus het feit dat je themes zelfs kan mengen, dus voor iconen, dock, appdrawer etc. een andere theme bijvoorbeeld. Oh well, over een week is een andere Launcher misschien weer favo, da's juist het leuke
[ Voor 4% gewijzigd door businka19 op 23-08-2011 16:50 ]
Doe eens een linkje van zo'n niet-werkende bootanimation dan?
Bij dezeBrad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Doe eens een linkje van zo'n niet-werkende bootanimation dan?
Komt uit deze topic vandaan.
Ik vrees alleen dat het niet aan BA zelf ligt aangezien ik er stuk of 6 heb uitgeprobeerd heb voordat ik me had bedacht dat het tijd was om naar Lowlands te vertrekken
Net op Lite'ning 1.5 geprobeerd d.m.v. de bootanimation.zip uit de flashable zip te halen en deze zelf in /system/media te zetten. Had geen zin in een flash namelijk. Reboot: doet het primabusinka19 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:44:
Ik vrees alleen dat het niet aan BA zelf ligt aangezien ik er stuk of 6 heb uitgeprobeerd heb voordat ik me had bedacht dat het tijd was om naar Lowlands te vertrekken
Nu, waarom weet ik eigenlijk ook niet
[Edit] Ook op Lite'ning 5.0 werkt deze prima... En weer terug naar 1.5 nu

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 23-08-2011 18:02 ]
Ik heb Lite'ning 6.0 op mijn toestel staan. Daarnaast heb ik de Lookout app op mijn telefoon. Deze geeft een security alert melding bij mijn camera app (version 1.0).
De melding is als volgt:
Malware alert
Classification: Trojan.Android.Bgserv.a
This application contains trojan code that exposes private user data to remote servers. It is possible this is a repackaged legitimate application. Reported data inclused your subscriber, ID, phone number, and SMSC.
Nu heb ik deze app 'gefreezed' in Titanium, maar de camera app is wel een van m'n favoriete apps... Het staat mij bij dat ik de 'verbeterde cameraversie' heb gedownload van xda (met hogere bitrate van geluid).
Wat kan ik het beste doen mbt deze app? Verwijderen en opnieuw installeren? Zo ja, waar vind ik een 'correcte' standaard camera-app?
De melding is als volgt:
Malware alert
Classification: Trojan.Android.Bgserv.a
This application contains trojan code that exposes private user data to remote servers. It is possible this is a repackaged legitimate application. Reported data inclused your subscriber, ID, phone number, and SMSC.
Nu heb ik deze app 'gefreezed' in Titanium, maar de camera app is wel een van m'n favoriete apps... Het staat mij bij dat ik de 'verbeterde cameraversie' heb gedownload van xda (met hogere bitrate van geluid).
Wat kan ik het beste doen mbt deze app? Verwijderen en opnieuw installeren? Zo ja, waar vind ik een 'correcte' standaard camera-app?
Je kan deze apk met wat moeite zelf uit de Lite'ning 6 Rom halen dan wel aan iemand lief vragen of hij/zij deze even ergens wil uploaden. Zo extreem veel moeite is dat ook weer niet. Weiger zelf 6.x te installeren dus kan je hiermee niet helpen maar er zijn genoeg mensen op dit forum die die Rom draaien. Of op XDA. Moet lukkenwilmundo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:56:
[Edit] Lite'ning 6.0 voor je gedownload en de Camera.apk geëxtract voor je. Je vindt deze hier
[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 23-08-2011 22:48 ]
Binnenkort maar eens GalnetMIUI Chameleon RC1 proberen, als die er eindelijk is. Enige wat niet zou werken is, wederom, de FM Radio. Hopelijk werkt het "fatsoenlijk" kan ik weer gaan rotzooien met al die thema's
.
Je kan deze gewoon al downloaden hè...Nivk schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:28:
Binnenkort maar eens GalnetMIUI Chameleon RC1 proberen, als die er eindelijk is.
Bluetooth audio werkt ook niet zeggen ze op het forum. Nu boeit mij dat nul, dus gooi hem er nu even opEnige wat niet zou werken is, wederom, de FM Radio.
Tsjonge zit ik daar in de subforum te wachtenBrad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:04:
Je kan deze gewoon al downloaden hè...
Bluetooth audio werkt ook niet zeggen ze op het forum. Nu boeit mij dat nul, dus gooi hem er nu even op
Het crossposten van je vraag is niet toegestaan, zie Het algemeen beleid .
[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2011 23:32 ]
Vind hem persoonlijk (default) stukken minder mooi dan de "normale" MIUI. Is te themen uiteraard, dat snap ik wel. Echter het feit dat ik het allemaal maar sluggish vond werken maakte het een experiment van nog geen kwartier. Terug naar Lite'ning it is. Blijkbaar raak je toch aan bepaalde dingen gewendNivk schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:14:
Tsjonge zit ik daar in de subforum te wachten. Bedankt, zo maar eens even kijken.
Hetzelfde methode uitgeprobeerd met /system/media en met /data/local - mocht niet baten. Het ligt dus niet aan het bestand en niet aan de Lite'ning maar aan mijn specifieke toestel. Oh well, dat is ook een resultaat, tnx voor het testen Brad PittBrad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:53:
[...]
Net op Lite'ning 1.5 geprobeerd d.m.v. de bootanimation.zip uit de flashable zip te halen en deze zelf in /system/media te zetten. Had geen zin in een flash namelijk. Reboot: doet het prima
Nu, waarom weet ik eigenlijk ook niet, Lite'ning 5.0 aan het restoren om nogmaals te testen. Iéts zegt mij dat het daar ook gewoon zou moeten werken. Brb
Je draait toch wel een "bootanimation compatible" kernel hè... Op Ninphetamine doet ie het dus prima, dit geldt niet voor elke willekeurige andere kernel...businka19 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:13:
Hetzelfde methode uitgeprobeerd met /system/media en met /data/local - mocht niet baten. Het ligt dus niet aan het bestand en niet aan de Lite'ning maar aan mijn specifieke toestel. Oh well, dat is ook een resultaat, tnx voor het testen Brad Pitt
Hehe, komt die daar nu meeBrad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
Je draait toch wel een "bootanimation compatible" kernel hè... Op Ninphetamine doet ie het dus prima, dit geldt niet voor elke willekeurige andere kernel...
EDIT: eerste wat ik zag na het flashen van ninphetamine kernel was mijn nieuwe bootanimation. Live and learn
[ Voor 7% gewijzigd door businka19 op 24-08-2011 12:10 ]
Beter laat dan nooit toch!
Yup, meteen na de install van Lite'ning 5.0 "toen" de kernel veranderd omdat Speedmod minder te tweaken is met SetCPU en zo. En inderdaad een Nandroid met die kernel er in terug gezet.Ik zou me haast niet kunnen voorstellen dat toen je het aan het testen was met LR 5.0 eerst Ninphetamine kernel erop heb gezet ipv. "stock" speedmod? Tenzij jij het reeds eerder heb gedaan uiteraard en backup/restore heb gebruikt (wat ook logischer zou zijn).
Kernel 2.11 draait ook prima met Lite'ning 5.0. En zo niet flash je gewoon een andereBut just to be sure even andere kernel erop, ninphetamine 2.0.5 draait prima met LR 5.0 of ben ik safer met 2.0.2?
1.5? Is dat nog vóór Ijsperiode?Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:06:
Draai nu zelf gewoon Lite'ning 1.5 met kernel 2.11.
But seriously, tnx, niet dat ik zo veel geef om bootanimation maar het idee dat iets niet werkt terwijl het wel zou moeten werken

Is er misschien al iemand die voor de grap zn toestel heeft gebricked om dat weer op te lossen met de JIG? Ik heb m net binnen gekregen en de teller op 0 gezet en de gele driehoek verwijderd...
Is er zekerheid dat JIG je toestel kan un-bricken? Anders is het natuurlijk niet meer "voor de grap".MetalManic schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:48:
Is er misschien al iemand die voor de grap zn toestel heeft gebricked om dat weer op te lossen met de JIG? Ik heb m net binnen gekregen en de teller op 0 gezet en de gele driehoek verwijderd...
Vind de term bricked veel te vaak worden gebruikt. Als er ook maar iéts niet werkt is het meteen "heb 'me' toestel gebrickt". Al betreft het maar een bootloop o.i.d.Vrijwel altijd is het toch weer op te lossen. Als 'ie echt helemaal gebricked is doet 'ie gewoon niets meer. Al kan je met een Jig uiteraard wel wat meer dan zonder.
Desalnietemin ben ik natuurlijk ook wel benieuwd wat het Jigje allemaal kan "oplossen" dus kom op, flash even een i9000 Rom en trek tijdens de installatie de kabel er uit of zo
Desalnietemin ben ik natuurlijk ook wel benieuwd wat het Jigje allemaal kan "oplossen" dus kom op, flash even een i9000 Rom en trek tijdens de installatie de kabel er uit of zo
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 24-08-2011 13:20 ]
Ik was meer op zoek naar ervaringen van anderen die dat soort geintjes aandurven. (Ik kan me nog herinneren dat jij indertijd ook zo'n soort fataal grapje hebt uitgehaald met je Magic)Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:19:
Voor de grapBrad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:19:
[ Voor 34% gewijzigd door TheFes op 24-08-2011 13:25 ]
Precies, een spreekwoordelijke baksteen dus. En ik geloof niet dat Jig daar veel aan zal kunnen veranderen.Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:19:
Als 'ie echt helemaal gebricked is doet 'ie gewoon niets meer.
Maar om meer mensen te bereiken zouden we deze oproep in de algemene topic moeten plaatsen
Hmmm, net begonnen met flashen vanaf litening 4,0 naar 6.1. In odin op start gedrukt en blijft nu hangen op "<ID:0/023> factoryfs.img" Wat kan ik nu het beste doen? Ik weet niet of ik mijn telefoon uit kan zetten of de kabel er uit kan halen zonder mijn telefoon te bricken..
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
Ik zoek de default firmware die ik terug moet zetten omdat mn telefoon naar de reparatie moet. Overal waar ik zoek word ik verwezen naar deze thread op xda. In de OP staat dat je de downloads vind in de tweede of derde post. Of ik ben enorm kippig, maar het staat er echt niet, ik zie alleen gewone comments, en zelf kan ik daar niet posten, daar heb ik de rechten niet voor. Ik zoek dus een download link voor de laatste reguliere unbranded rom voor Nederland. Iemand die mij kan helpen?
Vastlopen van ODIN, dat is een behoorlijke nachtmerrie. Maar als hij echt niets meer doet dan doet hij niets. Het schijnt dat je als je de gebruikelijke methode gebruikt je hem niet kan bricken, maar zeker weet ik het niet. Volgens mij kan je gewoon weer opnieuw booten in download mode en zou hij het dan wel moeten doen. Maar is op eigen risico!whiskyslok schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:22:
Hmmm, net begonnen met flashen vanaf litening 4,0 naar 6.1. In odin op start gedrukt en blijft nu hangen op "<ID:0/023> factoryfs.img" Wat kan ik nu het beste doen? Ik weet niet of ik mijn telefoon uit kan zetten of de kabel er uit kan halen zonder mijn telefoon te bricken..
Alvast bedankt,
[ Voor 40% gewijzigd door ph4ge op 24-08-2011 17:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://forum.xda-develope...hp?p=16781156&postcount=2ph4ge schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:26:
Ik zoek de default firmware die ik terug moet zetten omdat mn telefoon naar de reparatie moet. Overal waar ik zoek word ik verwezen naar deze thread op xda. In de OP staat dat je de downloads vind in de tweede of derde post. Of ik ben enorm kippig, maar het staat er echt niet, ik zie alleen gewone comments, en zelf kan ik daar niet posten, daar heb ik de rechten niet voor. Ik zoek dus een download link voor de laatste reguliere unbranded rom voor Nederland. Iemand die mij kan helpen?
[...]
Vastlopen van ODIN, dat is een behoorlijke nachtmerrie. Maar als hij echt niets meer doet dan doet hij niets. Het schijnt dat je als je de gebruikelijke methode gebruikt je hem niet kan bricken, maar zeker weet ik het niet. Volgens mij kan je gewoon weer opnieuw booten in download mode en zou hij het dan wel moeten doen. Maar is op eigen risico!
Dit is de link naar de Nederlandse firmware (XWKE2): http://www.multiupload.com/B38SP5RHLH
Andere (XWKF nogwat): http://www.multiupload.com/6Y37MAMVEQ
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Bedankt!Arjan A schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:29:
[...]
http://forum.xda-develope...hp?p=16781156&postcount=2
Dit is de link naar de Nederlandse firmware: http://www.multiupload.com/B38SP5RHLH
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verdomd, dat maakt wel verschil (nou ja, verschilletjeBrad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:06:
Kernel 2.11 draait ook prima met Lite'ning 5.0. En zo niet flash je gewoon een andereHier geen problemen i.i.g. Heel misschien heb je met de oudere een iets betere accuduur omdat daar nog helemaal geen BLN support in zit al weet ik niet of het daadwerkelijk verschil maakt.
Laat ff weten of je foon het nog doet en hoe precies gehandeld hebt na het vastlopen van Odin
Hoe 'wist' je dat ie vast zat/waar merkte je dat aan? Hoe lang hing ie al vast?
Probeer dan ook 2.02, daar zit helemaal geen BLN crap in. Versie 2.11 doet het hier prima trouwens, qua drain. Gooi er morgen ook weer even 2.02 op als test. In het kader van zinloos bezig zijnbusinka19 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:44:
Verdomd, dat maakt wel verschil (nou ja, verschilletje). Met 2.11 trok die binnen 1.5u 1% leeg in standby, speedmod kernel presteerde iets beter qua drain. Nu even kijken naar 2.05.
Verwijderd
Zowel voor degen hierboven waarbij odin vastloopt als voor Brad Pitt, ik heb een keer tijdens een Odin flash mijn kabel eruit getrokken wanneer je het toestel dan opstart zie je 3 icoontjes: de eerste is een telefoon dan 3 puntjes naar het derde icoontje en dat is een soort stekker. Je kunt je telefoon de gewoon handmatig in download mode booten. Wanneer je telefoon helemaal is ge-bricked kun je hem alleen aan de praat krijgen via een J-Tag. Een Jig is dus eigenlijk alleen om die driehoek weg te halen en de counter op 0 te zetten.Brad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:19:
Vind de term bricked veel te vaak worden gebruikt. Als er ook maar iéts niet werkt is het meteen "heb 'me' toestel gebrickt". Al betreft het maar een bootloop o.i.d.Vrijwel altijd is het toch weer op te lossen. Als 'ie echt helemaal gebricked is doet 'ie gewoon niets meer. Al kan je met een Jig uiteraard wel wat meer dan zonder.
Ere wie ere toekomt: Brad, thanks voor de camera app! Ondertussen heb ik jouw versie geïnstalleerd en lookout geeft niet langer de melding dat de app malware/een trojan bevat.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:06:
[...]
Je kan deze apk met wat moeite zelf uit de Lite'ning 6 Rom halen dan wel aan iemand lief vragen of hij/zij deze even ergens wil uploaden. Zo extreem veel moeite is dat ook weer niet. Weiger zelf 6.x te installeren dus kan je hiermee niet helpen maar er zijn genoeg mensen op dit forum die die Rom draaien. Of op XDA. Moet lukken
[Edit] Lite'ning 6.0 voor je gedownload en de Camera.apk geëxtract voor je. Je vindt deze hier
Verwijderd
vandaag eens CM7 geprobeerd voor de S2.
erggggg snel (boot tijd is bijzonder kort, echt een paar sec). ook had ie maar 32mb in gebruik nadat ie uitgeladen was wat ook een pluspunt is. jammer dat verschillende apps nog niet helemaal lekker draaien, zo krijg je regelmatig crashes met bv whatsapp, en de mail client. hoop dat deze mod snel door ontwikkeld word, lijkt me zeker de overstap waard als dit een volwassen mod is geworden uiteindelijk. voor nu maar even terug naar exynos 5.2+ninmphetamine
erggggg snel (boot tijd is bijzonder kort, echt een paar sec). ook had ie maar 32mb in gebruik nadat ie uitgeladen was wat ook een pluspunt is. jammer dat verschillende apps nog niet helemaal lekker draaien, zo krijg je regelmatig crashes met bv whatsapp, en de mail client. hoop dat deze mod snel door ontwikkeld word, lijkt me zeker de overstap waard als dit een volwassen mod is geworden uiteindelijk. voor nu maar even terug naar exynos 5.2+ninmphetamine
cm7 draai ik al ruim een maand zonder merkwaardigheden eigenlijk. Whatsapp en email doen het hier prima.
Da's natuurlijk twee maal zwaar overdreven. Snel booten, okay. Paar seconden, onmogelijk. Relatief weinig geheugen in beslag, kan. Slechts 32MB? Nou nee, pure onzin.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:29:
erggggg snel (boot tijd is bijzonder kort, echt een paar sec). ook had ie maar 32mb in gebruik nadat ie uitgeladen was wat ook een pluspunt is.
geheugen gebruik is irrelevant ook trouwens het is geen windows...
Ik heb gister geprobeerd om Litening rom te flashen via Odin. Odin zegt dat het geslaagd is, echter blijft me telefoon in een Boot loop, hij gaat dan niet verder als het galaxy boot logo. Nu via Clockwork een rom via SD geflasht maar wou toch graag Litening proberen.
Iemand hier ervaring mee ?
Iemand hier ervaring mee ?
Wipe gedaan? Lost 9 van de 10 keer alle problemen op.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Had 2.05 overgeslagen idd, met 2.02 is het verschil nog steeds marginaal maar hij is er! En als we toch zinloos bezig zijn dan mag zo'n zinloze overwinning ook genoemd wordenBrad Pitt schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:32:
Probeer dan ook 2.02, daar zit helemaal geen BLN crap in. Versie 2.11 doet het hier prima trouwens, qua drain. Gooi er morgen ook weer even 2.02 op als test. In het kader van zinloos bezig zijn

Vroeg me laatst af waarom de caller id's altijd zo klein zijn op de smartphones. De schermen zijn tegenwoordig mooi groot -en al helemaal dat van de SGSII- dus waarom wordt dat niet benut.
Enfin ik had het idee dat ik vast niet de enige ben dus ik zoeken op XDA.
In dit threadje staat bijna wat ik voor ogen had. Waren het niet dat ontwikkelaar van deze feature ook een aantal (in mijn ogen) triviale zaken heeft weggelaten, waaronder de noice cancellation door de tweede microfoon.
Het is dat ik niet genoeg technische kennis heb om zelf een rom met deze feature te bakken, maar dit lijkt mij toch een zeer welkome functie. Hoe denken jullie hierover?
Enfin ik had het idee dat ik vast niet de enige ben dus ik zoeken op XDA.
In dit threadje staat bijna wat ik voor ogen had. Waren het niet dat ontwikkelaar van deze feature ook een aantal (in mijn ogen) triviale zaken heeft weggelaten, waaronder de noice cancellation door de tweede microfoon.
Het is dat ik niet genoeg technische kennis heb om zelf een rom met deze feature te bakken, maar dit lijkt mij toch een zeer welkome functie. Hoe denken jullie hierover?
Ik heb geprobeerd om via CWM een ZIP te flashen (heb Lit'ning 5 met niphetamine 2.0.5), maar het geluid doet het wel, alleen ik heb de standaard Samsung bootanimation nog.Brad Pitt schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:53:
[...]
Net op Lite'ning 1.5 geprobeerd d.m.v. de bootanimation.zip uit de flashable zip te halen en deze zelf in /system/media te zetten. Had geen zin in een flash namelijk. Reboot: doet het prima
Nu, waarom weet ik eigenlijk ook niet, Lite'ning 5.0 aan het restoren om nogmaals te testen. Iéts zegt mij dat het daar ook gewoon zou moeten werken. Brb
ZIP: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1121716
Ik heb al via google gezocht, maar ik kan niet vinden hoe ik handmatig de zip in system/media kan plaatsen. Als ik de telefoon aansluit op de computer is map system niet zichtbaar.
Graag advies
rootexplorer gebruiken.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Indeed, en dan wel rechtsboven het geheel op read/write zetten, voordat ook daar een vraag over komtl3art schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:40:
rootexplorer gebruiken.
Ik krijg a.s. week een SII en vraag me af of het al mogelijk is om de counter software-matig te resetten? Anders is het in mijn ogen onverantwoord om te flashen zonder een JIG bij de hand te hebben...
Ok, ben bezig met Root explorer en heb de zip kunnen verplaatsen naar system/media. Kwam er al achter dat ik de knop rechtsboven moets indrukken. Ik heb voor de zekerheid de naam aangepast van bootsamsung en loop, een 1-tje erachter.Brad Pitt schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:47:
[...]
Indeed, en dan wel rechtsboven het geheel op read/write zetten, voordat ook daar een vraag over komt
Ik heb reboot gedaan, maar alleen nog maar geleuid. Vervolgens optie "extract all" gedaan en beide keuzes geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat.
Ik ben niet bekend met root explorer en heb op you-tube gezocht, maar kom er niet uit....
gabn88 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:06:
Ik krijg a.s. week een SII en vraag me af of het al mogelijk is om de counter software-matig te resetten? Anders is het in mijn ogen onverantwoord om te flashen zonder een JIG bij de hand te hebben...
gabn88 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:18:
Als ik het goed begrijp moet je door voor je updates doet zorgen dat je die usb-jig hebt om de counter te resetten, mocht het mis gaan? Of kan je ook software matig de counter al resetten?
Joh.gabn88 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:54:
Lees gewoon aandachtig deze topic en die van xda door en daar staat je antwoord.
Je hebt toch wel uit de flashable zip die je hebt gedownload bootanimation.zip geëxtract en daarna alleen déze file in /system/media gezet? Op die manier moet het gewoon werken. Vaak zat gedaan.Siers schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:06:
Ik heb reboot gedaan, maar alleen nog maar geleuid. Vervolgens optie "extract all" gedaan en beide keuzes geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat.
Dank je, is nu wel gelukt, had niet in 1e instantie de bootanimation zip geëxtract.In de thread van xda stond dat je de gedownloade zip moest flashen en dat had ik ook gedaan en had daarom ook deze in system/media gezet. Nu met alleen de bootanimation zip in system/media werkt het nu wel, nogmaals bedankt.Brad Pitt schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:31:
[...]
Je hebt toch wel uit de flashable zip die je hebt gedownload bootanimation.zip geëxtract en daarna alleen déze file in /system/media gezet? Op die manier moet het gewoon werken. Vaak zat gedaan.
Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.