Wel een mooie prestatie.
Het is mij dus gelukt om 2 dagen met een batterijlading te doen terwijl ik juist gewend ben dat ik hem elke nacht moet opladen
[ Voor 45% gewijzigd door Oceanview op 05-12-2011 18:14 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Oceanview op 05-12-2011 18:14 ]
grappige is dat dat klopt, steeds meer vrienden en collega's van me zijn 'm aan het kopen omdat ze niet wisten dat je voor dat geld een telefoon kan kopen die de belangrijkste apps allemaal draait, enige nadeel zover wat ik heb gehoord is dat er twee gebruikers een front-cam missen ipv skype. Eén iemand gebruikt 'm als e-reader, zonder sim en zocyberbeast41 schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:13:
Ik heb die Gio nu bijna een week. Wat een leuke smartphone zeg.
Dit is/was allemaal nieuw voor. De apps zijn bijzonder leuk, surfen op internet gaat heel gemakkelijk.
Enkel Kies trekt echt op niks.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 21% gewijzigd door cyberbeast41 op 05-12-2011 21:46 ]
Kies dient zelf een upgrade aan.cyberbeast41 schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:40:
Hoe kan ik de Android-versie op mijn GIO upgraden met KIES?
Edit: ik heb nu 2.3.3 draaien.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:38:
@witteveder: de Ace is vanbinnen vrijwel hetzelfde: zelfde CPU, geheugen enzovoort, als ik me dat goed herinner. Alleen de batterij van de Ace is iets beter en het scherm is 0,3" groter. Of je dat het prijsverschil waard is, moet je zelf beslissen.
Vandaar dus de betere accupribo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:34:
En de Ace heeft een flitser en die heeft de Gio helaas niet...
Daar kan ik alleen Stil aan / stil uit kiezen, toch ?1. Mijn vorige telefoon was een Nokia. daarop kan je bepaalde profielen instellen. bvb. stil, luid, vergadering: (dan rinkelt hij niet maar geeft 1 biep en vibreert hi). Dat mis ik wel op de Gio. Is dit omdat ik het nog niet vond of omdat het er gewoon niet opzit.
1: knop aan zijkant rechts indrukken, keuze menu
Dit begrijp ik al helemaal niet :2. is het mogelijk om contacten verder te personaliseren, bv met foto en eigen ringtone. met 'edit' kan ik enkel naam, tel en email invullen.
2: Go contact
Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh
[ Voor 35% gewijzigd door har0 op 12-12-2011 11:42 ]
Verwijderd
Signature
[ Voor 7% gewijzigd door Amadeus1966 op 13-12-2011 23:55 ]
Welke gebruik jij het meest?Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:15:
Misschien is het ooit al gevraagd, maar ik doe het toch even.
Ik heb het vermoeden dat er een applicatie erg veel batterij verbruikt de laatste tijd, maar kan er niet achter komen welke dat is. Is hier een handige (gratis) app voor te downloaden?
Dus gewoon om te zien hoeveel % een applicatie van de batterij verbruikt.
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 14-12-2011 03:11 ]
[ Voor 22% gewijzigd door franssie op 14-12-2011 19:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Signature
Verwijderd
Signature
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik hiervoor: Wheres My Droid PowerVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:15:
Ik heb het vermoeden dat er een applicatie erg veel batterij verbruikt de laatste tijd, maar kan er niet achter komen welke dat is. Is hier een handige (gratis) app voor te downloaden?
Dus gewoon om te zien hoeveel % een applicatie van de batterij verbruikt.
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Verwijderd
Verwijderd
2.3.5 is er ook voor de Gio.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:48:
Dat er geen ics komt voor de Gio, daar kan ik nog wel inkomen. Wat ik wel raar vind, is dat de Ace al een hele tijd terug via Kies de 2.3.4 update heeft gekregen, maar dat deze er voor de Gio nog steeds niet is.
En ik weet het, updaten kan ook via Odin, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n technisch meisje
Alle 2011 modellen van Sony Ericssons krijgen overigens wel de update naar ics, ook de budgetmodellen als de xperia mini. Misschien volgende keer dan toch geen Samsung meer.
[ Voor 18% gewijzigd door Amadeus1966 op 21-12-2011 01:05 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Amadeus1966 op 21-12-2011 23:29 ]
Kies is helemaal niet geinstalleerd puur samsung drivers.Amadeus1966 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:31:
Als hij in een continues loop blijft hangen is er nog een mogelijkheid.
De gio afschakelen, de batterij verwijderen.
Even een paar minuten wachten en dan de batterij weer plaatsen en dan weer proberen te flashen met Odin.
Let wel, indien je werkt met Odin moet kies gedeactiveerd zijn, ook in taakbeheer even kijken of hij ook echt uit is. ( kies heeft de nare eigenschap dat deze in de achtergrond actief blijft ).
Ik heb hetzelfde 'probleem' gehad, en er zit niets anders op dan een andere firmware te gebruiken.Oceanview schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:06:
@Amadeus
Ik heb geprobeerd de originele 2.3.4 te flashen dmv van Odin nu kwam ik een scherm verder dus dat bewegende samsunglogo en dan blijft ie daar weer op hangen en ik heb echt van alles geprobeerd niks heeft gewerkt gewoon een gevalletje garantie dit?
[ Voor 9% gewijzigd door Oceanview op 24-12-2011 13:32 ]
Dat heb ik al geprobeerd precies hetzelfde, ik denk dat het kwestie wordt van terugsturen.Amadeus1966 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:19:
Ok, vreemd dat hij iets probeert up te daten of te instaleren zonder specifieke opdracht.
Tenzij die instructie van elders komt........................
Als je straks gaat flashen, doe dat eens zonder sd kaart.
Kijken wat ze dan doet.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 18:37 ]
Ja met Odin inderdaad en vanaf daar naar GioPro.
Verwijderd
Hoe krijg je dit voor elkaar?Oceanview schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:07:
[afbeelding]
Wel een mooie prestatie.
Het is mij dus gelukt om 2 dagen met een batterijlading te doen terwijl ik juist gewend ben dat ik hem elke nacht moet opladen
[ Voor 5% gewijzigd door -j-k- op 26-12-2011 12:18 ]
[ Voor 18% gewijzigd door -j-k- op 26-12-2011 13:58 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Amadeus1966 op 26-12-2011 14:57 ]
Ik heb Cyanogenmod en ik gebruik alleen maar 2G inclusief Opera Mini.Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:58:
[...]
Hoe krijg je dit voor elkaar?
Welke rom heb je erop staan en hoe staan je instellingen?
Je moet er dus vanuit gaan dat alles bij elkaar 100% is en over de gehele periode gebruiken mobiel standby en telefoon standby x aantal %-j-k- schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:09:
Mijn typische batterijgebruik ziet er zo uit:
[afbeelding]
Wat opvalt is dat mobiel standby en telefoon standby zo verschrikkelijk veel energie vragen. Meer mensen die hier last van hebben (gehad)?
Er staat nu Android 2.3.3 op...
Oplossing is zeer welkom, nu red ik krap een dag met een lading.
[ Voor 53% gewijzigd door Oceanview op 26-12-2011 19:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Deze accu zou beter moeten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:22:
zijn er ook betere accu's te verkrijgen voor de gio zodat ik minder snel moet opladen
interessant, deze heeft 150 mah meer dan de standaard batterij, zou dat dan ook ~10% meer tijd opleveren?Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:55:
[...]
Deze accu zou beter moeten zijn.
http://www.dealextreme.co...ng-s5830-galaxy-ace-59496
Die is voor de Ace is die niet een stuk groter?Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:55:
[...]
Deze accu zou beter moeten zijn.
http://www.dealextreme.co...ng-s5830-galaxy-ace-59496
[ Voor 4% gewijzigd door Oceanview op 28-12-2011 21:24 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq