Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dappertje25
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-03-2024
@ haro
bedankt voor je info dat is eigenlijk alles wat ik wilde weten! verder ga ik die nightly goed in de gaten houden! en af en toe ff bekijken! top man hopend dat ze de 3g snel werkend hebben
groet dapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioS5660
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2015
Ik heb een vraagje eigenlijk ik heb een samsung galaxy gio gekocht bij kijkshop met vodafone prepaid enzo.
Ik had eerst ge-update naar android 2.3.3 via samsung kies maar ik wou hoger toen had ik met iets onbekends geflasht en was ie gebrickt. ik heb android weer kunnen fixen met odin naar 2.2.1 maar als ik nu update met kies gaat ie updaten naar de onofficiele android 2.3.5 dus mijn vraag is hoe krijg ik de officiele 2.3.3 weer terug?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:39
Cyanogen werkt hier als een zonnetje, camera, wifi, bluetooth, 3G en market werken allemaal (wel de oude market) alleen crashen sommige apps meteen bij opstarten zoals Swiftkey X en Sygic, voor Swiftkey X heb ik de maand trial maar genomen omdat ik toch om de maand zowat flash en voor Sygic moet ik nog een oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dappertje25
Oceanview schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:34:
Cyanogen werkt hier als een zonnetje, camera, wifi, bluetooth, 3G en market werken allemaal (wel de oude market) alleen crashen sommige apps meteen bij opstarten zoals Swiftkey X en Sygic, voor Swiftkey X heb ik de maand trial maar genomen omdat ik toch om de maand zowat flash en voor Sygic moet ik nog een oplossing vinden.
klinkt goed klinkt heel lui maar kan je mij de directe link geven die jij hebt gebruikt?
dank je wel groet dapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioS5660
  • Laatst online: 16-12-2015
Ik heb een vraagje eigenlijk ik heb een samsung galaxy gio gekocht bij kijkshop met vodafone prepaid enzo.
Ik had eerst ge-update naar android 2.3.3 via samsung kies maar ik wou hoger toen had ik met iets onbekends geflasht en was ie gebrickt. ik heb android weer kunnen fixen met odin naar 2.2.1 maar als ik nu update met kies gaat ie updaten naar de onofficiele android 2.3.5 dus mijn vraag is hoe krijg ik de officiele 2.3.3 weer terug?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
dappertje25 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:46:
[...]

klinkt goed klinkt heel lui maar kan je mij de directe link geven die jij hebt gebruikt?
dank je wel groet dapp
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1337178
En stap voor stap volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
@Gio,

Hoeveel heb je al gezocht ipv je post nog een keer opnieuw te plaatsen?

Ben je al bij XDA geweest ( yep, link staat in deze topic) daar staat iedere officiele rom gelinkt, dus ook je 2.3.3

succes!

@Oceanview

Hoe heb jij je apn ingesteld? waant als ik 3G / data terug krijg, gaat ie er zo weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
GioS5660 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:48:
Mvg
Hoger staat niet gelijk aan beter.
Je moet op samfirmwire kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
har0 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:53:
@Gio,

Hoeveel heb je al gezocht ipv je post nog een keer opnieuw te plaatsen?

Ben je al bij XDA geweest ( yep, link staat in deze topic) daar staat iedere officiele rom gelinkt, dus ook je 2.3.3

succes!

@Oceanview

Hoe heb jij je apn ingesteld? waant als ik 3G / data terug krijg, gaat ie er zo weer op :)
Ik heb eigenlijk geen apn ingesteld want die van mij stond blijkbaar al ingesteld. Wat je ook kan doen onder het schermpje APN's is Menu-> Standaardinstellingen herstellen misschien dat dat wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey iedereeen,

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem, maar ik betwijfel het (kudo's voor degene die mij het tegendeel bewijst):
Sinds de update naar 2.3.4 heb ik nul problemen met wifi (wat ik dus eerst wel had), behalve op eduroam (het netwerk van de utwente). Ik kan connecten met dit netwerk, en het internet werkt dan ook, maar na ongeveer 1 minuut meldt de telefoon nog wel verbonden te zijn met eduroam, maar ik kan dan niet op internet. Laat ik hem dan langer verbonden (zeg een half uur) dan sluit de wifi uit zichzelf af, en als ik probeer te reconnecten dan geeft de gio "wifi error".
Eduroam maakt gebruikt van een TTLS EAP-methode, met als tweede verificatiefase PAP

Misschien heeft iemand hier ervaring mee, en hopelijk een oplossing!
Tycho

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gebeurt er als je de wifi handmatig even uitzet en dan weer aan?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt de wifi dan weer even, maar dat weet ik niet helemaal zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toots
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
@Amadeus
Met roaming heb ik ook al geprobeerd.
Waar kan ik 3G instellingen voor de provider instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toots
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
Laat maar...
Ik was alweer helemaal vergeten dat ik APN handmatig in moest stellen.
Alles werkt nu weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@your service

@ Tychomen, waar jij nu waarchijnlijk last van heb is een normaal doch hinderlijk verschijnsel.
Ik had elders een kleine tuto geschreven omtrend het handmatig wijzigen van kanaalinstellingen op de Gio.
Mischien dat dat iets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amadeus1966 Waar zou ik die kunnen vinden? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:40:
@Amadeus1966 Waar zou ik die kunnen vinden? ;p
In het zoekvlak rechts-boven-in, kanaal intypen, en dan even door de 10 posts die overblijven zoeken, of klik

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wss een noob vraag, maar waar vind ik het kanaal van een wifinetwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt op de market van die wifiscanners
wifi analyzer vind ik een hele aardige en is nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ah so - in je router, maar makkelijker is om gelijk een wifi scanner op je laptop te installeren, dan zie je ook gelijk op welke kanalen je buren zitten. Het zijn geen echte kanalen zoals ik uit het zenden gewend ben, neem aan dat 1, 6 en 11 goede kanlalen zijn, de rest overlapt wat je gaat hinderen.
De meeste APs hebben een voorkeur voor 1 of 11 merk ik, maar je moet dus je android op het kanaal van je router zetten volgens amadeus (wat mij raar lijkt want anders ontvangt ie weinig tot niets - en hij zou het automatisch moeten doen volgens de WIFI standaard, maar als het helpt, helpt het en probeer ik het hier ook).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bovenstaande is niet helemaal waar, grove lijnen wel en deze tweak is maar heel miniem doch.
Een ontvangende eenheid kan rustig vast op ch 1,2 of wat dan ook werken zonder daar hinder van ondervinden.
Pas wanneer je dusdanige signaal binnen krijgt ( meestal invloeden van buitenaf ) dat matig is of dat de verbinding gewoon wegvalt doordat een ander netwerk op het kanaal zit waar je netwerk op vast zit.
Zal dit signaal in bepaalde gevallen het eigen signaal hinderen.
De meeste zo niet alle werken op de 2.4 ghz dit is het zelfde freq bereik als waar de meeste ( huidige ) draadloos apparatuur op werkt.
Niet te vergeten de magnetron.
Normaliter pakt je modem dat signaal op en stelt zijn eigen daarop in "handshake" maar dat wil wel eens misgaan.
Eerder werkte veel van dat draadloos spul op de 27mhz gebied en had je indien je buiten dat freq gebied werkte minder last van storingen.
Men is overgestapt naar de 2.4 omdat dit minder storingsgevoelig was en er meer bandbreedte beschikbaar was ( de 27mhz was in dat opzicht heel beperkt ).
Vandaar dat de 2.4 ook een gigantische vlucht heeft genomen in de radiografische modelbouwsector
Een leuke bijkomstigheid in datgene was/is dat de antennelengtes veel korter konden.

Het eerste wat ik doe als ik een modem/router instaleer is kijken welke kanalen er in de directe omgeving gebruikt worden.
Ik kan er wel een heel verhaal aan breien, maar een beetje googlewerk zal veel meer resultaten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dappertje25
goeden morgen allen!

heb toch nog een vraagje aan de gene die de cyanogenmod gebruiken!
als ik het er helemaal heb opstaan, kan ik dan blijven updaten met deze link http://download.cyanogenm...nightly&device=vibrantmtd
of gebruiken jullie dan iets anders!

heel erg bedankt
groet dapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou gewoon xda in de gaten houden, niet klakkeloos zomaar wat updaten of fixen.
Ik verwacht niet dat er nog een megafix komt.
Zekers zoals het nu blijkt dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste android in de 2 x.x is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
Je moet alleen in de Gio sectie blijven anders kun je je telefoon onherstelbaar bricken.
Dus volg alleen het Cyanogenmod topic in de Gio sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar het ook mogelijk aan kan liggen, is dat ik heb gevonden dat de gio de verificatie fase 2 steeds "vergeet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dappertje25
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:42:
Waar het ook mogelijk aan kan liggen, is dat ik heb gevonden dat de gio de verificatie fase 2 steeds "vergeet".
oke? en wat houd dat exact in? als ik vragen mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, in de handleiding voor het instellen van eduroam staat dat als eap-methode TTLS moet worden ingevoerd en als tweede verficatiemethode pap. Als ik dit instel, en later het netwerk wil gaan wijzigen, dan is de tweede verficatiemethode weer teruggezet naar "geen" ipv "pap".
Ik had al even rondgekeken op het internet, en er zijn meerdere mensen die hier last van hebben. Een echte oplossing heb ik echter niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik volg je even niet, waar stel jij deze in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het eduroam netwerk stel je dat in als je voor het eerst verbinding maakt met het netwerk, of als je bij wifi-instellingen lang het netwerk indrukt. Dit kan alleen voor bepaalde netwerken, die dus wat ingewikkeldere instellingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
En voor de mensen die echt de weg kwijt zijn na deze post :)
Met je laptop of smartphone direct toegang hebben tot het internet? Dat kan met eduroam. Als student of medewerker kan je met je eigen inloggegevens van jouw instelling draadloos toegang krijgen tot een gastnetwerk binnen de SURFnet-doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net even gekeken, doch kom ik daar alleen het netwerk( beveiligings) type tegen.
En hier heb ik maar 3 keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het zou dan wel aan de manier van beveiliging van eduroam liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan, ik weet wel dat sommige modem/routers/access apparatuur niet compatible zijn met bepaalde apparatuur ( lees in dit geval dus de Gio ).
Ik heb zelf een soortgelijk geval met een laptop.
Daar heb ik toen de netwerkkaart vervangen voor een ander exemplaar.
Nu kan deze laptop met geen enkele manier communiceren met de router.
Alles al geprobeert, doch helaas.
Nu hangt deze laptop aan het draadloos N-werk van de buren en dat werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wocko
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 10:48
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:15:
Hmm het zou dan wel aan de manier van beveiliging van eduroam liggen
Amadeus1966 schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:37:
Kan, ik weet wel dat sommige modem/routers/access apparatuur niet compatible zijn met bepaalde apparatuur ( lees in dit geval dus de Gio ).
Ik heb zelf een soortgelijk geval met een laptop.
Daar heb ik toen de netwerkkaart vervangen voor een ander exemplaar.
Nu kan deze laptop met geen enkele manier communiceren met de router.
Alles al geprobeert, doch helaas.
Nu hangt deze laptop aan het draadloos N-werk van de buren en dat werkt wel.
Ik gebruik de Gio ook in combinatie met het eduroam wifi netwerk op de UT, maar heb geen verbindingsproblemen, dus het ligt iig niet aan de apparatuur op de UT. Ik gebruik echter niet vaak wifi, maar die keren dat ik het gebruik werkt het iig nog wel na enkele minuten. Als ik jou was zou ik nog ff goed kijken naar de handleiding (http://www.utwente.nl/ict...uroam_android_nlV2.1.doc/) en het gewoon nog een keer opnieuw instellen.

Ik heb een soortgelijk probleem wel eens thuis gehad, dus misschien dat het gewoon door de firmware-versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Update :)

Heb na wat tips toch Cyanogen 7.1 Mod er op gezet, kreeg tip om apn manager te gebruiken, backup te maken (op sd) dan Mod er op, apn manager weer downloaden (via wifi) en apn restore te doen, en dat werkt!! (duurde wel ff )

Gps, wifi, 3G werken nu (al meer als 2 uur no probs :) )

[ Voor 2% gewijzigd door har0 op 21-11-2011 17:07 . Reden: kannietypenie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

is 2.3.4 nou al uit voor samsung kies?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Dragon
Vreemde met kies is dat deze telkens andere updates aanbied.
Maar volgens mij is 234 ook al geweest.
Beter is gewoon via Odin.
Wel even een backup draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Okee vreemd, ik wil alles behouden en niet updaten en dat telefoon leeg of fabrieks instellingen zijn :O..
Backup is manier alleen moet toch ook anders kunnen xD

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wocko welke firmware-versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 06:22:
Okee vreemd, ik wil alles behouden en niet updaten en dat telefoon leeg of fabrieks instellingen zijn :O..
Backup is manier alleen moet toch ook anders kunnen xD
Je kan de gok wagen om gewoon te gaan updaten en geen reset te doen.
Kan goed gaan, doch kan je hierdoor wel eens rare meldingen krijgen.

Maar als je geen wijzigingen wilt en ook niet wilt updaten.
Dan doe je dat toch niet, niemand verplicht jou tot iets.
En jouw telefoon is er echt niets minder om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wocko
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 10:48
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:09:
@wocko welke firmware-versie heb jij?
PDA:KPS / PHONE:KPA / CSC:KP1 (XEN)

Android 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App Inventor
Voor het gebruik van App Inventor met Windows is er een driver nodig die Windows xp in staat stelt te communiceren met de op de USB poort aangesloten GalaxyGio. Weet iemand waar ik die driver kan vinden ? Tot nu toe heb ik deze niet kunnen googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Sorry, gebruik geen windows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn dat niet de drivers die meegeleverd worden tijdens de instalatie van kies of één van zijn voorgangers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App Inventor

Bedankt voor de reacties.

Ik dacht ook dat Kies voldoende zou zijn. Maar dat bleek niet het geval. Ook niet na de update van Kies.

In: http://www.appinventorbeta.com/learn/setup/phone.html vinden we de volgende opmerking:
[i]If your phone is on the lock screen, unlock it as you would to get ready to run an app. Now get your USB cable and connect the phone to the computer. Two status messages appear on the phone in the notifications area at the top of the screen: [/i
- USB Connected means the phone is connected to the computer.
- USB Debugging Connected allows the App Inventor on the computer to control the phone.

De tweede status message ontbreekt bij mij. Ik zal morgen doorgaan met het gegeven voorbeeld en kijken waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Maar debugging kan je zelf aan / uit zetten in je settings .. en windows (net ff geboot) ziet mijn telefoon in kies, en als ik usb storage aanzet, de sd kaart gewoom in exploder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Kies uberhaupt wel compatible met XP.
Volgens mij moet je dan kijken naar Kies zijn voorganger..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flodder11
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 12:57
Amadeus1966 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:33:
Is Kies uberhaupt wel compatible met XP.
Volgens mij moet je dan kijken naar Kies zijn voorganger..........
Heb kies op laptops met xp en windows 7.
werkt op beide maar met xp veel sneller.

Gr
Ok, duidelijk.
thx

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Sinds een aantal dagen in het bezit van een galaxy gio. Maar wat ik merk is dat m'n display regelmatig op een lage brightness schiet. Ik moet dan naar het betreffende menu-item en zodra ik daar de brightness aanraak is hij weer normaal, althans totdat ik het scherm lock.

Aangezien ik hem nog maar 2x opgeladen heb en het nu steeds gebeurt als de batterij ver leeg is, vermoed ik dat het daar mee te maken heeft. Zeker weten doe ik het niet, irritant vind ik het wel. :+

Weet iemand of het hier om een fout gaat, een automatisch ingebouwde functie? (zo ja, hoe omzeil ik die? :D )

offtopic:
Ik heb gezocht op brightness maar kwam daar in dit topic geen antwoord tegen, ook verschillende zoektermen in google werd ik niet wijzer van

My middle finger salutes you.

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:34
Even een vraagje over dit toestel:

Is het ook mogelijk om er voor te zorgen dat de telefoon enkel connectie kan maken met internet via Wifi
(dus geen 3G, UMPS, GPRS..). Ik heb nl (nog) geen data-abonnement en wens niet voor verrassingen te komen op einde van de maand.

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

• pribo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-08 10:27

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Ja dat kan, ga naar: Instellingen/Draadloos en netwerken/Mobiele netwerken... en daar alles uit vinken.
@ Edwin
Of nog sneller, de powerknop ingedrukt houden.
Je krijgt dan een snelmenu.
Even dataverbindingstand uitschakelen.
Klaar.
Je hebt voor deze functie via de market ook leuke togglebuttons.
Dan kan je het vanaf je hoofdscherm bedienen.

@Bartva
Ga naar instellingen/display/helderheid.
Om de tijdsduur te wijzigen voordat het scherm uitgeschakelt word.
instellingen/display/timeout scherm.

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Amadeus1966 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:09:
@Bartva
Ga naar instellingen/display/helderheid.
Om de tijdsduur te wijzigen voordat het scherm uitgeschakelt word.
instellingen/display/timeout scherm.
Bedankt voor de snelle reactie, maar ik kan daar enkel met een slider de helderheid aanpassen voor de rest geen opties?

[ Voor 5% gewijzigd door barktus op 24-11-2011 21:33 ]

My middle finger salutes you.

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
bartva schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:33:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie, maar ik kan daar enkel met een slider de helderheid aanpassen voor de rest geen opties?
Het is een soort van "battery saver", Vanaf de 10% batterij pleurt hij de helderheid omlaag.
Heb tot nu toe nog geen optie/oplossing hier voor gevonden (mij stoort het niet zo)
Ach, zo.
Klopt, als de batterij bijna leeg is gaat hij inderdaad over op energie besparing.

Ik gebruik een toggle van beautifull widgets.
Hiermee kan ik het scherm op een vooraf ingstelde helderheid in één tik dimmen of op 100% zetten.
Vind het in het donker prettiger werken als hij wat gedimt is.
Maar als je batterij bijna leeg is, helpt die toggle ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Zag deze telefoon toevallig laatst bij de mediamarkt liggen en heb er even mee gespeeld. Vond hem best snel werken en goede beeldkwaliteit hebben. Kwam op mij over als een vrij volledige smartphone. Vooral voor die prijs.

Ik heb nu een iPhone 3GS en het zal nog wel wat nodig hebben voordat ik overstap naar Android, maar ik was eens aan het vergelijken. Kan iemand ook zeggen hoe deze Galaxy Gio zich in de praktijk verhoudt tot de iPhone 3GS qua snelheid en features? Is ie qua gebruikservaring vergelijkbaar/beter, of zitten er nog wel wat 'budgetaspecten' aan die hem minder maken dan de iPhone 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Jah .. da's een beetje vragen aan een daf rijder of zijn auto lijkt op de mercedes ... tuurlijk zijn er wezenlijke verschillen (al heb ik nog nooit een Iphone gehad) maar ik kan er mee bellen, smssen en whatsappen, en de nodige leuke dingen, andere roms etc ..... dus .. kan je niet echt beantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Palomar schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:25:
Zag deze telefoon toevallig laatst bij de mediamarkt liggen en heb er even mee gespeeld. Vond hem best snel werken en goede beeldkwaliteit hebben. Kwam op mij over als een vrij volledige smartphone. Vooral voor die prijs.

Ik heb nu een iPhone 3GS en het zal nog wel wat nodig hebben voordat ik overstap naar Android, maar ik was eens aan het vergelijken. Kan iemand ook zeggen hoe deze Galaxy Gio zich in de praktijk verhoudt tot de iPhone 3GS qua snelheid en features? Is ie qua gebruikservaring vergelijkbaar/beter, of zitten er nog wel wat 'budgetaspecten' aan die hem minder maken dan de iPhone 3GS?
Is errrg vergelijkbaar qua snelheid en features, behalve video recorden, dat is echt brak op de Gio. Maar dat is qua specs. Alles om de telefoon heen, dat is helemaal anders.

Er is in de Android wereld niks dat lijkt op het sync'en van iTunes met iPhone. Dat werkt gewoon naadloos. Aan de andere kant is het grote verschil dat Android veel verder te configureren is. Google eens op 'ios android differences' dan kom je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet de open cource karakter van android.

De camera is hetzelfde 3 mp vs 3 mp
Video Gio QVGA 15fps / WVGA 30fps iphone 30 fps/vga

Zoek de verschillen
http://www.apple.com/nl/iphone/iphone-3gs/specs.html

http://www.samsung.com/galaxyace/gio_techspec.html

Als ik dan een vergelijk moet maken met een zgnd highend of een lowbudgetmodel.
Dan heeft er iemand de plank behoorlijk misgeglagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youran
  • Laatst online: 12-09 10:13
Hallo,

Ik heb deze Gio nu al ongeveer een half jaar en nog nooit problemen mee ondervonden tot de laatste 2 maand. Ik heb mijn originele mms.apk aangepast door een gemodde versie die smsen die langer dan 3 berichten niet meer automatisch converteert naar een mms. Heel handig en ziet er net als de normale versie uit. Nu merk ik de laatste maanden dat sommige berichten niet meer toekomen op mijn gsm. Dit gebeurt zo één keer in de twee weken en is heel handig te testen door het volledige alfabet naar mezelf te smsen in aparte berichten. Gemiddeld komen er dan 5 letters niet toe. Heeft iemand dit al eens ervaren? Ik begin te denken dat het aan mijn aangepaste mms.apk zou kunnen liggen.

Bij deze dan ook mijn oproep: kan er iemand de originele mms.apk, mms.odex, mmsprovisioning.apk en mmsprovisioning.odex uploaden? (liefst android 2.3.3 kernel 2.6.35.7-perf-CL561624, maar een andere versie is ook goed).

Alvast bedankt,
Youran

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Youran schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:14:
Hallo,

Ik heb deze Gio nu al ongeveer een half jaar en nog nooit problemen mee ondervonden tot de laatste 2 maand. Ik heb mijn originele mms.apk aangepast door een gemodde versie die smsen die langer dan 3 berichten niet meer automatisch converteert naar een mms. Heel handig en ziet er net als de normale versie uit. Nu merk ik de laatste maanden dat sommige berichten niet meer toekomen op mijn gsm. Dit gebeurt zo één keer in de twee weken en is heel handig te testen door het volledige alfabet naar mezelf te smsen in aparte berichten. Gemiddeld komen er dan 5 letters niet toe. Heeft iemand dit al eens ervaren? Ik begin te denken dat het aan mijn aangepaste mms.apk zou kunnen liggen.

Bij deze dan ook mijn oproep: kan er iemand de originele mms.apk, mms.odex, mmsprovisioning.apk en mmsprovisioning.odex uploaden? (liefst android 2.3.3 kernel 2.6.35.7-perf-CL561624, maar een andere versie is ook goed).

Alvast bedankt,
Youran
Wat is er mis met een update naar 2.3.6 ?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er minder aan 233?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

snelheid
accu duur

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waaraan staaf jij dat?
Ik heb diverse roms getest, ook costumroms.
Na 234 heb ik geen noemenswaardige verbeteringen opgemerkt.

Accu duur?
Cliche verhaal, net als de snelheid.
Ligt er net aan hoe en wat je er op hebt staan en wat je er mee doet.

Ik kan rustig een week uithouden met één lading.
Maar dan is het alleen maar voor het bellen, en daarvoor heb ik geen smartphone.
S'nachts hangt ze aan het infuus en als ik de gps gebruik in de wagen hangt ze ook aan het sap.

De vraagsteller claimt dat hij voor de rest nooit geen problemen heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2.3.3 Released on 9 February 2011, Android 2.3.3 included several improvements and API fixes.

2.3.4 Version 2.3.4 introduced support for voice or video chat using Google Talk.

2.3.5 Released on 25 July 2011, Android 2.3.5 included a number of amendments:

Improved network performance for the Nexus S 4G, among other fixes and improvements
Fixed Bluetooth bug on Samsung Galaxy S
Improved Gmail application

2.3.6 This version fixed a voice search bug.

2.3.7 Android 2.3.7 introduced Google Wallet support for the Nexus S 4G.

Bron;
Wikipedia: Android version history

[ Voor 9% gewijzigd door Amadeus1966 op 25-11-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Amadeus1966 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:55:
De camera is hetzelfde 3 mp vs 3 mp
Video Gio QVGA 15fps / WVGA 30fps iphone 30 fps/vga
[....]
Als ik dan een vergelijk moet maken met een zgnd highend of een lowbudgetmodel.
Dan heeft er iemand de plank behoorlijk misgeglagen.
Heh ja, daar heb je gelijk in. De Gio is spectaculair goedkoper. De framerate van de videocamera maakt hem echter mijns inziens haast onbruikbaar. Maar die prijs maakt dat meer dan goed.

[ Voor 3% gewijzigd door cerberusss op 26-11-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Lol de framerate..... het is een telefoon met optie's, geen camera lolol 8)7 8)7 8)7

Heb er zelf 2 (ik 1 en gf 1) oudste heeft een S II, maar ik ben meer tevreden met de io als zij met de SII .. en ik film er niet mee :)

[ Voor 43% gewijzigd door har0 op 26-11-2011 11:41 . Reden: zinnige tekst toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eh, was het geen fototoestel met een belfunctie??????????
Heb vandaag nog even iemand geadviseerd bij de phonehouse voor een losse Gio.
Gezien hun prijs was mijn advies dan ook............rennen.
De man achter de balie was niet blij met mij hahaha

Zoonlief heeft gisteren zijn galaxy plus binnen gekregen.
Leuk compleet toestel, maar wel groot en dun.
Denk niet dat zo'n toestel een lang leven heeft bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Amadeus1966 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:11:
Eh, was het geen fototoestel met een belfunctie??????????
Heb vandaag nog even iemand geadviseerd bij de phonehouse voor een losse Gio.
Gezien hun prijs was mijn advies dan ook............rennen.
De man achter de balie was niet blij met mij hahaha

Zoonlief heeft gisteren zijn galaxy plus binnen gekregen.
Leuk compleet toestel, maar wel groot en dun.
Denk niet dat zo'n toestel een lang leven heeft bij mij.
De Gia is ook een telefoon(tje) dat nog niet eens 1 jaar geleden top of the bill was, en dat voor deze prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Samsung Gio ziet het web niet meer. Alleen met een wifi-verbinding wel. Hoe kan/komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youran
kiwie2 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:49:
[...]

Wat is er mis met een update naar 2.3.6 ?
Eindelijk heb ik mijn Gio upgedate van 2.3.3 naar 2.3.4 (naar het schijnt is 2.3.5 niet echt stabiel..) en ik moet zeggen, alles werkt toch net iets vlotter. Heel prettig! Enige minpuntje is nu dat mijn tun.ko module niet meer werkt en ik nergens een kan vinden die geschikt is voor mijn versie (heb er al héél veel getest). Ik heb al verschillende linux guides gevolgd waarbij je de de kernel moest recompilen, maar helaas liep ik telkens ergens vast.

Heeft er iemand een werkende tun.ko of kan er iemand deze maken?
2.3.4
GINGERBREAD.XXKQG
Kernel 2.6.35.7-perf-CL561540 root@DELL81 #1

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je deze handmatig plaatst en dan weer opstart?
Denk wel dat je root moet hebben, maar dat staat hier wel op het forum.
En natuurlijk rootexplorer.
Anders moet je even een zijsprong nemen richting de diverse linuxfora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youran
Het plaatsen ervan is geen probleem, daar heb ik een scriptje voor. Het probleem ligt hem aan de tun.ko module zelf. Deze moet namelijk opnieuw gecompileerd worden voor elke nieuwe kernel versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, maar wat als je dan een stap terug gaat en dan weer naar 233 ipv 234
Wel gelet op de kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youran
Ah je begrijpt me verkeerd. De vorige tun.ko heb ik na uren zoeken gevonden op het internet, zelf heb ik deze niet gecompileerd. Ik dacht geluk te hebben en plots een goeie te vinden die past voor mijn nieuwe kernel, maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mischien dat deze mannen je verder kunnen helpen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1121467

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
ok, heb vanavond de [2.3.7]CyanogenMod 7.1 KANG & ClockworkMod 5.x RC3 er maar op gezet, miste toch de snelheid van deze Mod .. schitterend, snel, verbeterd ... (mijn mening) evt missers nog niet bemerkt, maar laat ik wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

har0 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:05:
Maar debugging kan je zelf aan / uit zetten in je settings .. en windows (net ff geboot) ziet mijn telefoon in kies, en als ik usb storage aanzet, de sd kaart gewoom in exploder
AppInventor
Bedankt voor de aanwijzingen.Mijn probleem was echter dat ik de Gio nog niet geroot had.Dit lukte met de voortreffelijke aanwijzingen van strunkie ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1111414).
Daarna 4 GB sd kaartje en Titanium geinstalleerd. Echt een aanrader zoals de meesten al weten. Alles loopt nu als een zonnetje
Btw...voor allen die nieuwsgierig zijn naar het programmeren van apps op een eenvoudige wijze : google op app inventor (beta) en je vrije tijd is voor de komende weken opgesoupeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbeast41
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2023
Is de 100€ verschil tussen een Gio en een Ace te rechtvaardigen? Ik twijfel nog wat maar denk toch een Gio te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

cyberbeast41 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:40:
Is de 100€ verschil tussen een Gio en een Ace te rechtvaardigen? Ik twijfel nog wat maar denk toch een Gio te halen.
Welke verschillen zouden voor je het prijsverschil kunnen verklaren?

Het andere ding is bijna 2x zo duur, maar verschillen zijn er zeker - maar wij weten niet wat je belangrijk vindt.

edit:// wat ik zo wel lees is:
By default, every device in this mid-range stable runs on Android 2.2 (Froyo), powered by a Qualcomm MSM7227 processor which is 600MHz, though this has been overclocked to 800MHz for the Samsung Galaxy Ace and Samsung Galaxy Gio.
Dus los van de iets betere camera (voor wat MPs waard zijn bij die kleine klote lensjes) ben ik blij met mijn Gio.

[ Voor 28% gewijzigd door franssie op 29-11-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.compare-cellph...Ace-vs-Samsung-GALAXY-Gio

En inderdaad, ongeacht hoeveel megapixels, een camera op een telefoon moet je niet als een serieus iets beschouwen.

Hier iets over megapixels...............
Niet mijn werk, maar een simpele zoektocht op Google levert al aardig wat leesvoer op.

Wat zijn megapixels?
In elke camera zit er een sensor.
Deze sensor is ervoor verantwoordelijk dat het licht kan opgevangen worden om dan omgezet te worden in het digitale formaat die dan leidt tot een digitale foto.
Je kan het vergelijken met het netvlies van je eigen ogen.
Een sensor bestaat uit allemaal puntjes die elk afzonderlijk licht kunnen opvangen.
Elke puntje noemt men een pixel.
Je beeldscherm heeft dit ook, maar deze pixels zenden licht uit in plaats van dat ze licht opvangen.

“Hoe meer pixels, hoe meer licht er dus kan opgevangen worden?” hoor ik je al denken.
Fout.
Het is namelijk zo dat als je meer pixels wil krijgen op een even grote sensor,
je pixels dus kleiner worden.
Dit is altijd zo, tenzij je sensor ook zou vergroten maar aangezien alles tegenwoordig kleiner moet worden, is dit zelden tot nooit waar.

Maar zijn nu meer megapixels slecht?
Ja en nee.
Tot op een bepaald punt zijn meer megapixels goed omdat ze meer details in je foto’s creeëren.
Maar op een gegeven punt zijn er zodanig veel megapixels dat je het verschil met het blote oog haast niet ziet.
Tenzij je op gigantisch posterformaat wil printen, ga je het verschil niet zien tussen een 5 megapixel en een 8 megapixel foto op gewoon formaat tot zelfs mini-posterformaat.

Meer megapixels op een sensor wil ook zeggen dat de pixels kleiner van formaat worden.
Ze kunnen dus minder licht opvangen waardoor de kwaliteit van je foto’s wel eens achteruit zou kunnen gaan in plaats van vooruit.
Dit noemt men ook wel eens ruis.
Er komt zodanig weinig licht op je pixels dat deze foute gegevens opslaan.
Het laatste wat je wil bij een foto is dat die foute kleuren of ruis krijgt (tenzij je dit juist wil, kan ook natuurlijk).

Een ander nadeel van de megapixelhype is dat je foto’s steeds groter worden.
Qua formaat (wat goed is) maar ook qua grootte op je harde schijf of op je geheugenkaartjes.
Gevolg: er kunnen steeds minder foto’s op je hardware (tenzij je steeds nieuwe hardware aanschaft).

Conclusie
Meer megapixels zijn niet beter.
Tot een bepaald niveau wel, wat afhangt van wat je ermee wil doen.
Het is veel beter om een camera te zoeken met een goede sensor.
Je bent veel beter af met een betere sensor en bv. 2 megapixels minder dan een slechtere sensor en 2 megapixels meer.
Voor je een camera koopt, zoek eens naar reviews.
Zorg ervoor dat je vooral reviews vindt met voorbeeldfoto’s om te vergelijken.
Je zal zien dat een betere sensor in veel gevallen beter is dan meer megapixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dus als ik het allemaal zo begrijp, kan ik backup maken met samsung kies van al mijn geinstaleerde apps + contacten en instellingen. Na Odin flash kan ik dus gewoon die backup terugzetten zodat ik whaps app en twitter en hyves en noem maar op gewoon weer erop heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbeast41
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10-2023
Vandaag een Gio gekocht. Ik kreeg er 80 euro korting op omdat ik een goedkoop abonnement had afgesloten.
70 euro is geen slechte prijs :p Ik ben benieuwd. Deze gsm was liefde op het eerste gezicht, hopelijk ontgoocheld het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
Hij kan je bijna niet ontgooglen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn geroote gio (2.2.1) heeft nog 5,85mb ruimte over terwijl ik nagenoeg alle apps heb verplaats naar de sd kaart. (behalve maps, market, samsung apps, youtube, gmail, volume control, superuser, link2sd en streetview).

Met android assistant heb ik de cache en het systeem geschoond.

Ik heb geprobeerd het interne geheugen uit te breiden door een partitie te maken, met Gparted, op m'n sd kaart, zowel ext2, ext3 als ext4 geprobeerd, werken geen van allen (sd-kaart: 16gb snelheid 4, geprobeerde partitie grote 512mb en 2000mb).

Nu vermoedt ik dat er ergens gedownloade apk's zijn opgeslagen welke niet zijn geïnstalleerd en heb geprobeerd deze met root explorer te vinden, dit vermoeden heb ik omdat als ik met android assitent de batch installer open of easy installer open ik programma's zie die ik wel ooit heb gedownload maar door foutmeldingen nooit heb geïnstalleerd of heb verwijderd.

Wie kan mij helpen de onderstaande vragen?

- Hoe/waar vind ik de opgeslagen apk's (heb gezocht Linda manager en Root explorer), is hier een goeie app voor?
- Hoe kan ik het interne geheugen uitbreiden met een partitie (als ik google is dit met hetzelfde besturingssysteem op andere telefoon's wel gelukt)
(als ik versie 2.2.1 probeer te updaten via kies loopt dat telkens vast (w7), kan wel via spotnet 2.3.4. downloaden maar dat vind ik vrij eng)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ G_Dragon
G_Dragon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:01:
Dus als ik het allemaal zo begrijp, kan ik backup maken met samsung kies van al mijn geinstaleerde apps + contacten en instellingen. Na Odin flash kan ik dus gewoon die backup terugzetten zodat ik whaps app en twitter en hyves en noem maar op gewoon weer erop heb :D
Neen, niet met samsung Kies.
Met kies kan je wel je contacten backuppen.
Voor je aps en instellingen heb je "titanium backup" nodig.
Voor je sms kan je "sms backup & restore" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Woldo
Firmware upgraden kan je doen dmv Odin ( staat genoeg hier over geschreven ).
Met partitie's knoeien doe ik liever niet, is mij slecht bevallen.
Windows kan dan vrij lastig doen met het inlezen, daarnaast heeft het mij al een sd kaartje gekost.

Jouw apk's kan je verplaatsen dmv Titanium backup en dan staan ze gewoon op je sdkaartje.

Gewoon proberen, leer je het meeste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Nadat ik mijn toestel uit zet en later weer aan, dan zijn de iconen van mijn apps allemaal verplaatst. Ze zijn nog wel op dezelfde (sub)pagina, maar door elkaar, elke keer weer... Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet meer uitzetten?

Gekheid........
Je bedoelt de apps in je drawer?
De mijne staan netjes in alfabetische volgorde.
Mischien dat het komt doordat je apps op de sdkaart hebt weggeschreven.
Tijdens het opstarten doet hij eerst een mediascan, mischien dat daar iets mis gaat?
Probeer het eens met een ander kaartje ( als je die nog ergens liggen hebt ).
Deze bestanden kan je zo één op één copieren.
Dan even weer kijken wat ze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Hier een Android n00b met een vraag.
Gister hebben wij deze telefoon aan ons zoontje gegeven voor Sint.

Nu heb ik de Gio naar fabrieks instelling gezet. Er zit een extra 4ig kaartje er in.
Maar als hij nu Angry birds wilt binnen halen krijgt hij de melding dat er niet genoeg ruimte is.

Daarom deze vraag: kan ik ergens instellen dat alles wat er gedownload wordt gelijk op de SD gezet worden?
En , Hoe kan ik instellen dat een programma op de zelfde sd geinstalleerd wordt?

Lees verder hier dat je programmas kan overzetten op de sd kaartje, hoe doe ik dat weer?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

seninha schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:20:
Lees verder hier dat je programmas kan overzetten op de sd kaartje, hoe doe ik dat weer?
Door gewoon dit topic helemaal te lezen. Dan kom je zo bij het antwoord. Wat je ook kan doen is yahoo gebruiken als google lastig is om mee te werken

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

nu is dit topic wel 1400+ posts groot ondertussen. Het is ook meer een android dan een gio vraag. Maar er zijn vele apps hiervoor. Voor sommige apps moet je telefoon geroot zijn. app2sd kan bijvoorbeeld een zoekterm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
seninha schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:20:
Daarom deze vraag: kan ik ergens instellen dat alles wat er gedownload wordt gelijk op de SD gezet worden?
En , Hoe kan ik instellen dat een programma op de zelfde sd geinstalleerd wordt?

3 Postings eerder dan waar de vraagsteller zijn vraag stelde stond een mogelijke oplossing.....
Leest men niet meer??????
Of is het simpel niet meer de moeite willen nemen.

[ Voor 53% gewijzigd door Amadeus1966 op 05-12-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ja ik lees wel maar zoals ik al zei heb ik geen bal verstand van Android. Nou lees ik iets over partities, rooten enz
En dat is iets wat ik niet wil. Mijn vraag is gewoon simpel of android zelf de mogenlijkheid geeft om aan te geven waar je een programma wil installeren.
Android geeft zelf de kans om SD kaarten te gebruiken dus lijkt me het ook logisch dat het als een standaard iets meegenomen is.

En @ Abomiantion: snap niet dat men nog tegenwoordig naar school gaat, als je alles op internet kan vinden.
Zoals fanssie al aangaf topic is erg groot en ruim de helft gaat over waar en hoe je deze telefoon kan kopen.
Resterend gaat over fw, en wifi problemen. Dus ja ik heb gelezen, alleen kon niets vinden wat mijn vraag op een simpele manier kon oplossen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neen, android geeft je hierin geen keuze.
Niet voor niets dat al de tools op de markt zijn gebracht.

Root kom je nagenoeg niet onderuit, diverse tools hebben simpelweg root nodig.
Waarvan de aversie tegen rooten?
Doet geen pijn en je merkt er niets van.
Vergelijk het met administratorrechten in een windowsmachine.

Over de partitionering, tja ik vind het zelf onnodig en windows kan er niet altijd goed mee overweg.

[ Voor 13% gewijzigd door Amadeus1966 op 05-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Heb niets tegen root, heb zelf een gejailbreak iphone.
Maar omdat Gio niet voor mij is wil ik het liefst niet veel tijd aan besteden.

Als ik dit lees zal ik me toch even in dat rooten verdiepen. Misschien is het ooit nodig.

Heb trouwens apps2sd geinstalleerd en die werkt goed.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet alle twee op de zelfde kast leggen, het schijnt dat ze elkander bijten............... ;)

De androidtoestellen hebben een hoog tweakgehalte, dus je kunt nog even vooruit. :)

Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en prijzen mogen hier besproken worden.