Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00
siddler schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:51:
Zijn er meer mensen die het meegemaakt hebben dat de batterij ineens heel snel leegloopt? Mijn moeder heeft sinds 1,5 jaar de telefoon en gebruikt hem alleen om te bellen, sms'n en whatsappen. Sinds 2 weken loopt de batterij binnen 2-3u leeg, zonder dat de telefoon noemenswaardig gebruikt wordt.

In eerste instantie leek het duidelijk dat het de accu was, dus hebben we een nieuwe accu erin gestopt. Toch blijft het probleem zich volhouden. Het lijkt me dan dat het iets softwarematig is, maar in Taakbeheer staan geen actieve applicaties. Verder heb ik via het toestel nog gezocht naar een software update (van Samsung zelf), maar dit was er niet. Het toestel draait Android 2.3.3
Hoi siddler, ik ken dit probleem van mijn schoonfamilie. Het gaat hier om 3!!! ja 3! Gio's die hetzelfde probleem vertonen sinds een week of 2.

De toestellen zijn allemaal aangeschaft via een AH garagesale actie.
Op 1 toestel is de accu verwisseld en een update van de rom uitgevoerd (gewoon origineel dus).
Echter is de accu binnen 8 uur leeg. 3 weken geleden was dit nog enkele dagen.
Ik weet verder niet veel over eventuele software updates van bijv. whatsapp.

extra info: het gaat hier over jonge ouders uit Gelderland en een 50+ser uit Brabant.
Alle toestellen kregen op hetzelfde moment problemen, ze gebruiken overigens allemaal T-mobile
Imei is onbekend

Ik ben nu zelf op onderzoek uit om te bekijken of er meerdere mensen dit probleem hebben.
Wellicht gaat het hier over een gehele batch die het probleem hebben of wellicht all Gio's die net 1,5-2 jaar op de markt zijn. In dat geval moeten we denk ik samenwerken om het probleem te tackelen en Samsung hiermee kunnen confronteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 03-03-2013 19:35 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 07:31
Kiswum schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:30:
[...]

Hoi siddler, ik ken dit probleem van mijn schoonfamilie. Het gaat hier om 3!!! ja 3! Gio's die hetzelfde probleem vertonen sinds een week of 2.

Op 1 toestel is de accu verwisseld en een update van de rom uitgevoerd (gewoon origineel dus).

extra info: het gaat hier over jonge ouders uit Gelderland en een 50+ser uit Brabant.
Alle toestellen kregen op hetzelfde moment problemen, ze gebruiken overigens allemaal T-mobile
Imei is onbekend

Ik ben nu zelf op onderzoek uit om te bekijken of er meerdere mensen dit probleem hebben.
Wellicht gaat het hier over een gehele batch die het probleem hebben of wellicht all Gio's die net 1,5-2 jaar op de markt zijn. In dat geval moeten we denk ik samenwerken om het probleem te tackelen en Samsung hiermee kunnen confronteren.
Hier precies hetzelfde probleem 2 weken geleden probleem begonnen en zit ook op T-Mobile.
Gio is ongeveer 9 mnd oud.
Gewoon origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook als jullie het synchroniseren e.d. uitschakelen?
Bluetooth, gps e.d. staan die ook uit?
Mijn gio heb ik bijna een jaar maar doe rustig nog een paar dagen met dezelfde lading.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Amadeus1966 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:14:
Mijn gio heb ik bijna een jaar maar doe rustig nog een paar dagen met dezelfde lading.
Aangeschaft in juli 2012: standaard Gio met Vodafone SIM, volledig standaard software, uitgebreid met Whatsapp, Treinverkeer en ANWB app. Half februari via KIES een update ontvangen, draait nu 2.3.6
Geen problemen, Bluetooth, gps en Wifi altijd aan, via 3G ca. 200MB data verbruik per maand, batterij doet het ongeveer twee dagen op een volle lading.
Ik doe alleen zakelijke dingen, geen facebook o.i.d., wel sync met Google account (google+, dus email en calendar)

[ Voor 7% gewijzigd door DeBolle op 04-03-2013 13:31 ]

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00
Amadeus1966 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:14:
Bij 1 van de drie personen kan ik het volgende zeggen:
GPS en WiFi staan af en toe aan, verder staat datasynchronisatie uit doordat ze geen mobiel internet heeft.

Het ik vermoed dat 1 van de volgende dingen het probleem kunnen zijn en ik zal dit allemaal langzaamaan gaan proberen te testen.

1. Ik denk dat het een software probleem is in de vorm van bijv. een bepaalde datum waardoor het fout gaat.
2. Het kan aan T-mobile liggen die onlangs misschien een update op het netwerk heeft uitgevoerd, bijv. naar aanleiding van NL Alert die sinds februari wordt getest.
3. Het kan een fout zijn bij een bepaalde reeks van Imei nummers, het kan zijn dat het hierdoor voorkomt dat niet elke bezitter er last van heeft.
4. Het viel me op dat er op 1 accu site sinds febr. meer reacties zijn geplaatst m.b.t. het aanschaffen van een accu. Hierbij zag ik overigens dat er eigenlijk maar 1-2 nog een probleem had gemeld na het plaatsen van de accu.

edit: het probleem is 2.
Diverse merken en toestelen hebben dit probleem ook!
Het komt door T-Mobile, zeer waarschijnlijk door T-mobile

https://forum.t-mobile.nl...atterij-snel-leeg-195266/
https://forum.t-mobile.nl...l-leeg-191735/index2.html
https://forum.t-mobile.nl...atterij-snel-leeg-195657/

Hier de overige +/- 12 topics die op de T-mobile site te vinden zijn sinds februari 2013.
https://forum.t-mobile.nl/search.php?searchid=952451

Hier op Tweakers melden deze topics soortgelijke problemen:
HTC Wildfire bizar snel leeg
Kiswum in "[Galaxy Ace] Accudrain door slecht signaal?"
Twijfelachtig of dit er ook over gaat:
aveenhuysen in "[Samsung Galaxy SII] Batterijduur"
Nieuwe batterij of software-issue?

Edit 06-03-2013:
Beste gedupteerden, ik heb inmiddels een bericht ontvangen van T-mobile. Om het onderzoek in een stroomversnelling te laten gaan, is het BELANGRIJK dat jullie dit probleem afzonderlijk zelf melden bij T-mobile. Ter versterking mag mijn post en info worden gebruikt.
Sorry Tweakers, maar ik ga dit advies nog wel even crossposten in de diverse topics die in de onderstande link zijn beschreven ;) Hier zal ik ook verder ingaan op de problemen en eventueel oplossingen

Alle info hierover heb ik hier neergezet:
Accu snel leeg (div. toestellen)

[ Voor 41% gewijzigd door Kiswum op 06-03-2013 18:41 . Reden: T-Mobile reactie ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste paar maanden dat ik hem had kon hij bijna vijf dagen mee.
Had ook weinig keus, had geen passende lader op de vrachtwagen.
Nu is dat om en nabij de 2 dagen soms 3 met intensiever gebruik van wifi
Opzicht niet slecht.
En dat terwijl ik nu op macclaw ics draai.

Ik weet wel dat de nieuwere (originele) versie meer sap vroeg dan de 2.3.4.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejhannen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07-2021
Kiswum schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:30:
[...]

Imei is onbekend

Staat de berichtenservice NL-Alert misschien aan? Ik had exact het zelfde probleem en na het uitzetten van deze service was het probleem opgelost.
Dit was wel de combinatie Samsung Galaxy Gio met T-mobile.

http://www.ejhannen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niektb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik heb ook een accuprobleem, maar dan van Vodafone. Heeft het zin een nieuwe accu erin te zetten?
Ik heb mijn Gio sinds 1,5 jaar en nooit last gehad van een snel leeglopende accu tot een paar weken terug.

[ Voor 35% gewijzigd door niektb op 08-04-2013 19:52 ]

AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:16
Heb nu een x aantal maanden die gold accu uit China erin zitten naar tevredenheid.
Sinds een paar dagen loopt mijn accu enorm snel leeg. Bekend probleem bij deze accu of moet ik mijn Gio doorspitten wat het probleem opeens kan zijn (app tip indien mogelijk?)?
(Zit bij Ben en heb Android 2.3.4, de latere versies waren trager)
ps. Ok lees nu dat het een bekend probleem is? Sorry :)

Zie dat het provider onafhankelijk ook is???
Ik heb niets geupdate wat betreft Android behalve de hotmail app en playstore app.
Áls het provider onafhankelijk is en het zijn niet de apps, dan zou ik zeggen dat er een account synchronisatie op hol slaat oid? Enfin ik raad maar wat, wacht de berichten af.

EDIT (remedie):
heb GSam geinstalleerd om te kijken wat het probleem was. Hij zei dat de mediaserver enorm veel energie opslokte. Ok maar welke app/software roept dan die mediaserver steeds aan? Enfin zoeken naar de bekende speld in een hooiberg.
Heb nu een fabrieksreset gedaan. Batterij gaat weer enorm lang mee nu. En het apparaat is meteen weer een stuk sneller. Ding wordt wel enorm langzaam als je veel dus veel apps installeert.
Denk er wel om dat je agenda en contacten ed ook gewist worden :) SD kaart heb ik niet gewist.
Gelukkig had ik nog een backupje van een aantal dagen geleden op mijn pc via MyPhoneExplorer.

[ Voor 80% gewijzigd door Harribo op 16-04-2013 11:00 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138569

Ook de Galaxy Gio van mijn vrouw vertoont problemen met de accu.
Moet nu tot 2x daags aan de stroom!
Is origineel, niet geroot e.d. en wordt niet extreem gebruikt.
Netwerk is KPN overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

RumaNoV

Folding

Anoniem: 138569 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:40:
Ook de Galaxy Gio van mijn vrouw vertoont problemen met de accu.
Moet nu tot 2x daags aan de stroom!
Is origineel, niet geroot e.d. en wordt niet extreem gebruikt.
Netwerk is KPN overigens.
Mijn accu heeft na ongeveer 1 jaar en een paar maand de geest gegeven. Ik moest meerdere keren per dag opladen en het toestel viel onverwacht uit. Bleek dat de !originele! accu van Samsung heel bol stond, de cover ging enkel nog met grote moeite toe! Dit leek mij een vrij gevaarlijke situatie en heb dan ook onmiddellijk een nieuwe accu van Samsung besteld. Nu gaat de accu terug 1 à 2 dagen mee bij gemiddeld gebruik, maar denk eraan om een custom firmware te installeren om de accuduur te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:27
RumaNoV schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:22:
[...]

Mijn accu heeft na ongeveer 1 jaar en een paar maand de geest gegeven. Ik moest meerdere keren per dag opladen en het toestel viel onverwacht uit. Bleek dat de !originele! accu van Samsung heel bol stond, de cover ging enkel nog met grote moeite toe! Dit leek mij een vrij gevaarlijke situatie en heb dan ook onmiddellijk een nieuwe accu van Samsung besteld. Nu gaat de accu terug 1 à 2 dagen mee bij gemiddeld gebruik, maar denk eraan om een custom firmware te installeren om de accuduur te verlengen.
Ik had hetzelfde, ook een nogal bolle batterij die nog maar een paar uur meeging, de cover paste er niet meer helemaal op.
Ik heb er 1 uit china gehaald die meer verhogen heeft, al zijn het altijd "chinese mahs". Nu red ik er makkelijk 2 dagen mee, op een custom rom, die wel gebaseerd is op de rom van samsung.
Custom rom als cyanogenmod 7, 9 of 10 zorgen alleen maar voor een minder batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 518278

Ook ik heb sinds december 2011 een Samsung Galaxy Gio. Ook bij mij loopt de batterij sinds enkele weken snel leeg. Herstellen naar fabrieksinstelling, andere accu, updaten, hielpen niets.
Ik gebruik een Simpel simkaart (gaat via het T-mobile netwerk!)
En idd ook NL Alert geïnstalleerd.
Ben benieuwd of er al iets bij T-mobile bekent is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:29
Je kan als workaround NL Alert uitzetten (Cell Broadcasting uitschakelen) totdat ze het bij T-Mobile gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436507

Beste Forum leden

Dit topic lijkt haast uitgeput, maar ik heb toch de volgende issue:

Vandaag een bluetooth toetsenbord gekocht bij de Action. Batterij erin en proberen te pairen met de GIO (gingerbread 2.3.6) Helaas, het keyboard wordt niet gevonden.

Vervolgens mijn laptop aangezet (met BT) En ja hoor, daar kan ik het toetsenbord zien én pairen met de laptop. Het keyboard werkt dus.

Nu lees ik dat BT keyboards het pas doen vanaf android 3.

Is er een simpele manier om dit Keyboard toch op deze versie 2.3.6 aan te sluiten? Wellicht een drivertje installeren?

Ik heb ook nog een tweetal apps geprobeerd, blueinput en bluetooth keyboard, maar dit hielp niet.

Graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-03 12:18
Mijn gio trils sinds kort niet meer. Ik heb trillen op altijd aanstaan (bij instellinge, geluid en trillen) maar hij doet niets. Uiteraard eens uit/aan gezet, batterij eruit gehaald. Helpt niets. Iemand een tip?

• niektb
Ik heb datzelfde ook een keer gehad (niet fatsoenlijk trillen, alleen wat sputteren), heb 'm vervolgens naar de winkel gebracht waar bleek dat het trilmechanisme moest worden vervangen.

AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB

• witteveder
Ah, ik heb nog ~2.5 maand garantie (uitgaande van 24 maanden), dus ik ga daar maar eens melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-03-2024
edit:
never mind...

[ Voor 82% gewijzigd door bramseltje op 01-09-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:29
Heeft iemand tips om de GPS te laten werken op de Gio? Schoonmoeder heeft dit toestelletje, maar hij krijgt met geen mogelijkheid een GPS fix. Heb de app "GPS Test" al geinstalleerd, en hij ziet dan wel een stuk of 5 satellieten (signaalsterkte rond de 21 - 25 per satelliet) maar een fix krijgt hij nooit...

Nu las ik ergens op internet dat bij de Galaxy S serie het nog wel eens wil helpen om een stukje papier tussen telefoon en achterklepje te doen, zodat de GPS antenne beter verbinding maakt met de printplaat. Dit heb ik ook geprobeerd, maar maakt niks uit....

Er staat overigens 2.3.3 op, officiële Samsung stock ROM. Zie hier mensen met 2.3.6. dus misschien is even updaten ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Kan best een minuut of twee duren, en als het bewolkt is, gebeurt het gewoon niet die dag. Nadeel van de Gio, denk ik dan maar :-(

• witteveder
Ik heb mijn gio een soort 2e leven gegeven door de rom van maclaw.pl erop te zetten (android 4.2.2). Deze bevalt nog best goed eigenlijk. Het gebrek aan opslaggeheugen heb ik oplost met link2sd, daarmee is een deel van de sd card nu opslaggeheugen voor apps geworden.

Ik mis alleen nu nog de toetsenbord app die standaard bij verie 2.3.3 zat. Weet iemand of ik die los er op kan zetten? Ik vond dat vegen wel makkelijk. Ook mis ik nu de dicteer functie, die ik best vaak gebruikte.

Weet iemand welke app het toetsenbord en dicteer functie was bij stock rom 2.3.3?

[ Voor 3% gewijzigd door witteveder op 14-11-2013 11:30 ]

• niektb
Het toetsenbord is toch best oké? Je kan even kijken bij de instellingen of het oude toetsenbord er nog op zit. Ik kan het niet meer checken, ik heb onlangs mijn gio ingewisseld.

• witteveder
niektb schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:13:
Het toetsenbord is toch best oké? Je kan even kijken bij de instellingen of het oude toetsenbord er nog op zit. Ik kan het niet meer checken, ik heb onlangs mijn gio ingewisseld.
het toetsenbord werkt wel, maar ik kan niet meer vegen om woorden te maken, alleen nog maar typen. De microfoon optie (dicteren) is er ook niet meer.

op mijn hele telefoon geen spoort meer van oude apps oid, het dingetje is helemaal gewist bij overstap naar cm10.

Anoniem: 325463

Wat op de stock rom staat is swype
Je kan nu beter swiftkey gebruiken(accurater en iets vriendelijker tegen de tenenkrommende cpu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:58
siddler schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:51:
Zijn er meer mensen die het meegemaakt hebben dat de batterij ineens heel snel leegloopt? Mijn moeder heeft sinds 1,5 jaar de telefoon en gebruikt hem alleen om te bellen, sms'n en whatsappen. Sinds 2 weken loopt de batterij binnen 2-3u leeg, zonder dat de telefoon noemenswaardig gebruikt wordt.

In eerste instantie leek het duidelijk dat het de accu was, dus hebben we een nieuwe accu erin gestopt. Toch blijft het probleem zich volhouden. Het lijkt me dan dat het iets softwarematig is, maar in Taakbeheer staan geen actieve applicaties. Verder heb ik via het toestel nog gezocht naar een software update (van Samsung zelf), maar dit was er niet. Het toestel draait Android 2.3.3
We zijn een dik jaar verder , hoe gaat het er nu mee bij anderen ? Is er een oplossing gekomen ?

Mijn moeder gebruikt mijn Gio , en vrijwel gelijk met overschakeling van Vodafone naar tele2 (tmobile-netwerk?) houdt de accu het nog geen 16 uur vol (sochtends van lader, voor einde van de dag " uit" )
Internet gebruikt ze niet, dus wifi en data-roaming etc staat uit, en verder zitten er geen niet-standaard apps op (google play om soms op updates te checken, dan zet ik wifi even aan )

Helpt de factory reset ? ga ik in ieder geval doen (zodra ik weet hoe, maar dat is 1 minuutje googelen, als ik er lang over doe ;) )

Verder nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:36
Afbeeldingslocatie: http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/alfetta-gtv6-1972-1986/52136d1166059834-gtv6-motor-swap-w-non-alfa-motor-breaking_news_-_thread_resurrected-21_dead_thread_br.jpg

Maar verder. Mijn vriendin gebruikt hem nog steeds, eigenlijk weinig batterij issues, meer geheugen en storage issues. Playstore updates etc. Gaan wat lastig. en GPS werkt ook niet lekker meer.

Zet fast dormancy eens uit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Biersteker op 04-05-2014 01:04 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niektb
Mijn Gio was nog erger!

Maar inmiddels heb ik een andere telefoon die me heel wat beter bevalt. (Huawei Ascend G525)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 21:05

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Ted038 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:58:
We zijn een dik jaar verder , hoe gaat het er nu mee bij anderen ? Is er een oplossing gekomen ?
Volgens mij is er geen oplossing gekomen. Ik gebruik dit toestel nog steeds en een maand of wat geleden was de batterij ineens weer snel leeg. Hoe het kan weet ik niet, maar het bleek dat een van de vinkjes in de settings verdwenen was:

"Alleen 2G-netwerken gebruiken / Spaart de batterij"

Als dit vinkje uit staat, dan moet ik elke dag opladen. Als deze aan staat, dan gaat de batterij ongeveer 5 dagen mee (NL ALERT uitgeschakeld natuurlijk).

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:27
Bij mij destijds begon de batterijduur ook minder te worden, maar de batterij zelf ook.
Duidelijke bobbel bijna onderaan, van links naar rechts. Werd uiteindelijk zo erg dat de backcover er niet meer op paste, en ie na een uurtje leeg was...

Voor 2 of 3 euro batterij in China besteld met meer mah's dan standaard batterij, zullen wel "Chinese Mah's" zijn geweest. :+ maar de batterij ging in ieder geval weer prima mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

franssie

Save the albatross

lol even een kick 3 jaar+. Bij het opruimen kwam ik mijn oude liefde de Gio tegen en deze werkte nog ... op 2.3.3
Na deze http://www.android.gs/upd...-android-4-2-2-jb-cm10-1/ tutorial gevolgd te hebben draait ze op 4.2.x en dus ook gewoon Sygic etc

Superleuk dat zo een klein traag ding toch nog werkbaar blijkt, nu nog even een nieuwe accu zoeken want die is wel redelijk op.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 21:05

aawe mwan

Wat ook leuk is:

franssie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:02:
Na deze http://www.android.gs/upd...-android-4-2-2-jb-cm10-1/ tutorial gevolgd te hebben draait ze op 4.2.x en dus ook gewoon Sygic etc
Heb je met 4.2.x geen last van dat veel te kleine geheugen?

Die van mij doet het nu ook nog. Ik heb een reset naar factory gedaan, maar bijna alles moeten verwijderen omdat 160MB te klein was voor alle updates van de standaardsoftware.

Ik heb hem in 2016 nog een half jaar gebruikt als 3G hotspot. Het grote voordeel van de S5660 is dat hij ondersteuning heeft voor 3G op 900MHz. Mijn veel nieuwere dedicated MiFi heeft dat niet en de ontvangst van de Gio is dus veel beter. De batterij is nog de eerste en gaat lang genoeg mee voor deze nieuwe toepassing: telkens een avond.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

franssie

Save the albatross

aawe mwan schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:47:
[...]

Heb je met 4.2.x geen last van dat veel te kleine geheugen?
Gek genoeg valt dat goed uit. Denk dat dat aan de custom firmware ligt. Zit geen bloatware in. Heb er wel een 64gb kaart in gedaan (had even niets kleiners) en gebruik haar nu als navigatie, werkt prima met Sygic.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en prijzen mogen hier besproken worden.