Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pathfinder2k schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:38:
Ik zie net dat Albert Heijn m simlockvrij verkoopt vanaf vrijdag voor 129. Dat is wel erg weinig toch?
128* :)

Ik had het geluk dat ik hem op marktplaats heb kunnen kopen voor 90 euro simlock vrij.. (pakket was nog verzegeld, ongebruikt toestel)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:24

franssie

Save the albatross

Vandaag ook naar even twee gehaald voor mij en vriendin - voor het geld prima toestelletje!
Enige tegenvaller is dat er geen headset bij zit - zo maar eens op ebay kijken (moet yoch ook nieuwe auto laders, houders etc - zijn van nokia nu op samsung overgestapt).
Aangezien ik op mijn mobiel nauwelijks tot niet spelltjes speel heb ik geen G-II-S of iPhone nodig en ben ik hier vast weer een jaar of twee tevreden mee.
* franssie gaat zo eens dit topic doornemen op zoek naar hoesjes etc.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
franssie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:31:
* franssie gaat zo eens dit topic doornemen op zoek naar hoesjes etc.
Zit je verkeert, marktplaats lijkt mij beter.
Lader, screenprotector en siliconen cover incl. verzendkosten amper 12,-

Een houder voor in de wagen heb ik zo'n simplistisch geval opgehaald bij de halffords.
Headset als zodanig gebruik ik niet, oordopjes a 2,- bij de action voldoen mij prima voor een filmpje te kijken.
Tuurlijk zijn het geen topdingen, maar voor mij goed genoeg.
Vond het inderdaad ook tegenvallen dat er geen setje bij inbegrepen zat.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Heb er ook 2 gehaald bij de AH. Wat opviel:
- ene toestel was Portugees ingesteld (IIRC), met Android 2.3.3, geen extra 2GB SD kaart
- andere toestel was Hongaars/Tsjechisch ingesteld, met Android 2.2.1, en wel een extra 2GB SD kaart
- De Samsung 20 euro terug actie schijnt niet te werken, mijn ene IMEI wordt niet geaccepteerd
- Je kunt met Airmiles betalen, dan krijg je max. € 20,- korting

Het lijkt erop dat de AH een paar partijen elders in Europa heeft opgekocht? En dat zou ook kunnen verklaren waarom de geld terug actie niet schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

raar - de mijne waren beiden NL en van de eerste werd de IMEI geaccepteerd, de tweede (van vriendin) moet ik nog doen.

@Amadeus1966 klopt idd, uiteindelijk via ebay wat leuke dingen kunnen vinden, een echte passende auto houder lijkt niet te bestaan?

[ Voor 36% gewijzigd door franssie op 08-10-2011 02:09 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Die van mij was ook Nederlands met een geaccepteerde IMEI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
franssie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:56:
raar - de mijne waren beiden NL en van de eerste werd de IMEI geaccepteerd, de tweede (van vriendin) moet ik nog doen.

@Amadeus1966 klopt idd, uiteindelijk via ebay wat leuke dingen kunnen vinden, een echte passende auto houder lijkt niet te bestaan?
Echt passend, alszijnde een set, neen.
Gewoon een recht toe rechtaan "cradle" met een gigantische zuignap zijn er voldoende.
De mijne heb ik het schuimrubber aan de linkerkant wat in moeten korten, daar deze steed met het inklemmen de volume knop harder resp. zachter zetten deed.
Ga je voor een siliconen hoesje, moet je even het gat voor de usb kabel ietsjes groter maken.
Anders past de connector niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb weinig everaring met android, maar Is het mogelijk het dataverkeer via het GSm netwerk volledig blokken en alleen via Wifi toestaan? En zo ja hoe. Ik neem aan dat de market wel via wifi werkt?

Mijn ouders halen hem nu en ik moet ze straks gaan uitleggen hoe ze het moeten instellen (ze hebben prepaid)

@VonFox en franssie, thanks

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 09-10-2011 17:24 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Als je de aan/uit knop even ingedrukt houdt kies je voor
Dataverbindingsstand uitgeschakeld, dan gaat er niets via 3G.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

voor de zekerheid kan je ook het APN weggooien/leegmaken, of er een ongeldig APN in zetten (pas op, dat laatste heb ik wel in het buitenland zien werken dus liever geen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon ook gehaald bij AH:). Alleen ik heb mijn oude sim erin gedaan, maar ik vind nergens mijn telefoonboek/contacten die op mijn sim staan? Waar ken ik die vinden? Als ik gewoon een 06 nummer intoets staat er wel de persoon bij, maar ik kan nergens de lijst vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:59:
Ik heb de telefoon ook gehaald bij AH:). Alleen ik heb mijn oude sim erin gedaan, maar ik vind nergens mijn telefoonboek/contacten die op mijn sim staan? Waar ken ik die vinden? Als ik gewoon een 06 nummer intoets staat er wel de persoon bij, maar ik kan nergens de lijst vinden....
contacten, menu, meer, weergaveopties en dan in deze lijst op sim klikken en aanvinken.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:43
mmulders schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:24:
Op de toestellen bij AH zit ook nog een €20 cash back actie van Samsung
Ik heb twee Gio's bij AH gekocht. Het IMEI van mijn ene exemplaar heb ik geregistreerd bij Samsung, dat ging prima. Zou ik nou ook mijn 2e exemplaar met hetzelfde adres en rekeningnummer kunnen registreren? Als ik de voorwaarden op https://www.cheileurope.c...ckgalaxygio/tac_promo.pdf zo lees dan vind ik daar niks over terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
musicfreak schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:38:
[...]

Ik heb twee Gio's bij AH gekocht. Het IMEI van mijn ene exemplaar heb ik geregistreerd bij Samsung, dat ging prima. Zou ik nou ook mijn 2e exemplaar met hetzelfde adres en rekeningnummer kunnen registreren? Als ik de voorwaarden op https://www.cheileurope.c...ckgalaxygio/tac_promo.pdf zo lees dan vind ik daar niks over terug...
er staat bij 2.7:
De Deelname is beperkt tot eenmaal per Samsung handset, in dit geval, de
Samsung Galaxy Gio (S5660) of Galaxy Mini (S5570).
eemaal per samsung handset, en niet per persoon. dus ik denk dat het kan!
en anders, je merkt hetzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 23:21 . Reden: is al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
anoniem1 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:10:
[...]
eemaal per samsung handset, en niet per persoon. dus ik denk dat het kan!
Dank voor het uitzoeken, maar bij éénmaal per handset kan het neem ik aan juist niet twee keer. Maar goed, ik zie het wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:39
Die cashback-actie is wel een beetje vaag, want er zit geen enkele verificatie in.
In het bevestigingsmailtje wat je krijgt staat nergens het imei-nummer, dus dan kijken ze vermoedelijk alleen maar naar het emailadres, naam/adres, of rekeningnummer.
Ik heb dan dus net €20,- weggegooid met het registreren van mijn 2e toestel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Er staat wel duidelijk op de website "geldig voor post paid abo".

Niet voor pre paid van AH dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:06:
Die cashback-actie is wel een beetje vaag, want er zit geen enkele verificatie in.
In het bevestigingsmailtje wat je krijgt staat nergens het imei-nummer, dus dan kijken ze vermoedelijk alleen maar naar het emailadres, naam/adres, of rekeningnummer.
Ik heb dan dus net €20,- weggegooid met het registreren van mijn 2e toestel. :(
niet als je 2 verschillende bonnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Philflow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:30:
Er staat wel duidelijk op de website "geldig voor post paid abo".

Niet voor pre paid van AH dus?
wel, want het gaat om post paid of simlock vrije toestellen, in de pdf met voorwaarden op de actie site die hier boven gelinked staat, staat
Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van de Samsung Gio of Galaxy Mini (postpaid of simlock vrij) binnen de actieperiode. Het toestel dient een Nederlands IMEI nummer te hebben, de klant dient een vast woon- of verblijfplaats in Nederland te hebben. De actie is alleen geldig voor producten die in Nederland verkocht zijn door Samsung Nederland.
- Het is een simlock vrij toestel,
- de actie periode is
deze Actie heeft een looptijd van 18 juli tot en met 31 december 2011
Een belangrijke vraag is of het toestelen van Samsung NL zijn....

(ik heb hem nog niet in mijn handen gehad (mijn broer heeft er 1) dus dat heb ik nog niet kunnen controleren, ergens las ik dat het om portugese toestellen ging, maar geen idee of dat waar is...)

Met 20 euro cash back en 20 euro airmiles was het een erg leuke deal, helaas heb ik er naast gevist..

[ Voor 25% gewijzigd door jeanj op 09-10-2011 17:37 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

beide toestellen van mij hadden een NL handleiding en de IMEI is geaccepteerd -blijft wel raar dat er hier in het topic tenminste één buitenlands toestel is gesignaleerd. Maar ook zonder de refund is het een goede deal.
Vandaag bij de media markt twee houdertjes van het type crab gekocht, past prima in het rooster, het toestel zit er goed in en alle knoppen zijn vrij, voor EUR 9,99 wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Berichten over actie-prijzen en cashback acties horen thuis in het Galaxy Gio prijzen topic....

In het Gio topic op XDA-developers zag ik een verwijzing naar een interessante Galaxy Gio Custom ROM versie, samengesteld door Ingmar Steen.

Deze firmware is gebaseerd op firmware S5660XXKS2 (Android 2.3.5), maar heeft de wifi module van firmware S5660XXKQ6 (Android 2.3.4), om de eerder in dit topic vermelde wifi problemen met versie 2.3.5 te voorkomen. Verder zitten er diverse andere verbeteringen en modificaties in.

Lijkt me een interessante ROM. Is er iemand die deze firmware versie heeft uitgeprobeerd en zijn of haar ervaringen wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik heb vandaag de Gio gekocht. Bij mij doet GPS het niet. Ik heb de software al geupdate naar 2.3.3. Ook met de wifi connectie thuis blijft er staan "Zoeken naar GPS".

De GPS doet het volgens mij wel want hij ziet precies waar ik woon. Iemand een idee? Zou we balen zijn wat ik heb hem speciaal voor de GPS gekocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 09-10-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

je gps doet het maar doet het ook niet? Waar zie je precies dat ie meldt "zoekt naar GPS"? in een applicatie of gewoon altijd? Heb je een stabiel GPS (schotel) icoon in je homescreen als je in google maps of navigate zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik bedoel eigenlijk Google Maps doet het niet. De GPS indicator knippert. Wat betekent dat?

google maps zegt dus "zoeken naar GPS..."

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 09-10-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Philflow schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:08:
Ik heb vandaag de Gio gekocht. Bij mij doet GPS het niet. Ik heb de software al geupdate naar 2.3.3. Ook met de wifi connectie thuis blijft er staan "Zoeken naar GPS".

De GPS doet het volgens mij wel want hij ziet precies waar ik woon. Iemand een idee? Zou we balen zijn wat ik heb hem speciaal voor de GPS gekocht.
Gooi google maps er maar vanaf, dit is een internetaplicatie en werk samen met je gps.
Als je een abo hebt voor internet is dat geen probleem.............totdat je de grens overgaat.
Wil je serieus voor een gps aplicatie gaan moet je elders kijken.
Ik zelf gebruik met volle tevredenheid Copilot.
Als je twijffelt aan je gps, zoek dan even naar "gps test plus".
Het duurt vrij lang voordat de Gio de satelieten vind en om je positie te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik heb m gereset en nu werkt t. Thanks voor de andere tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik ga deze week door de VS rijden. Is copilot veel beter dan google maps? Of zijn er ook gratis apps die beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google maps werkt via internet.
Copilot heeft zijn kaarten op de sd kaart en werkt los van het internet.
Er zijn gratis alternatieven, maar echt goed vind ik ze niet.
Ik heb copilot gebruikt naast wat ik ( of wat mijn baasje ) in de auto had gebouwt.
En moet zeggen, ik vond dat copilot het aardig goed deed.
Tuurlijk heeft deze ook wel foutjes in het kaartsysteem, maar dat heeft TT en zijn soortgenoten ook wel.
Feiloos zijn ze geen van allen.
Klein voorbeeldje van een foutje van TT, dat deze mij naar een adresje begeleide in een klein stadje.
Op dat adres was een klein bedrijfje, volgens de kaarten van TT was er één smalle lange weg daar naar toe dwars door een kapitale luxe woonwijk met een paar mooi haakse bochten, aan het eind van die weg moest ik dan zijn.
Uiteindelijk daar aangekomen, ging die weg over in een fietspad.
Kon dat hele stuk dus achteruit.....................
Moest dus via de andere kant het stadje in.

Nu begrijp ik wel dat ze niet gelijk alle aanpassingen van het wegennet kunnen aanpassen.
Maar bij navraag bleek dat die weg al reeds een kleine tien jaar "eruit" lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Kan ik die kaarten dan niet eerst via wifi binnentrekken? Dan maar copilot voor $7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaarten naar keuze kun je idd via wifi binnenhalen.

Philflow, je hebt PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyriand
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 09:36
CornelisJ schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:59:
Berichten over actie-prijzen en cashback acties horen thuis in het Galaxy Gio prijzen topic....

In het Gio topic op XDA-developers zag ik een verwijzing naar een interessante Galaxy Gio Custom ROM versie, samengesteld door Ingmar Steen.

Deze firmware is gebaseerd op firmware S5660XXKS2 (Android 2.3.5), maar heeft de wifi module van firmware S5660XXKQ6 (Android 2.3.4), om de eerder in dit topic vermelde wifi problemen met versie 2.3.5 te voorkomen. Verder zitten er diverse andere verbeteringen en modificaties in.

Lijkt me een interessante ROM. Is er iemand die deze firmware versie heeft uitgeprobeerd en zijn of haar ervaringen wil delen?
Die rom komt bij mij uit de bakkerij :)

Als je geen Apps2SD gebruikt, probeer hem dan vooral eens uit zou ik zeggen. Apps2SD probeer ik binnenkort te integreren, er lijken momenteel wat problemen mee te zijn. Ben benieuwd wat je / jullie ervan vinden ('t is mijn eerste gepubliceerde android rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:20
Is er misschien een app / shortcut te maken welke er voor zorgt dat je telefoon in standby gaat (dus gewoon het aan/uit knopje nabootst bij 1 x kort indrukken zodat het beeldscherm zwart word).

Want ik heb een siliconen hoesje erom heen en daarbij is het een ramp om die in te drukken, dat gaat vrij moeizaam, maar hij "ontwaakt" ook als ik de middelste knop (home) indruk, dus heb alleen een shortcut nodig welke hem vergrendelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toots
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
Mijn bevindingen van het AH-toestel:

- Bij opstarten Duitse tekst -> daarna ingesteld op Nederlands (geen probleem dus).
- Op doosje Nederlandse actiesticker voor €20 cashback, maar bij invullen van IMEI-nr. op Samsung-site volgt een melding dat deze niet geldig zou zijn... (gelukkig wel €20 korting middels Airmiles).
- Android-versie: 2.3.3
- Géén micro-SD kaart bijgesloten, dus alleen intern geheugen beschikbaar.
- Bij aansluiten op PC geeft Kies aan dat deze telefoon niet meer "update-baar" is, dus hoger dan 2.3.3 zal niet meer lukken? Of is dit sowieso de hoogste officiële versie voor de Gio?

Meest irritante:
- Het lukt mij niet om op het 3G-netwerk te komen, oftewel geen internet via GSM-netwerk, terwijl als ik mijn SIM-kaart (T-Mobile, niet de pre-paid van AH) in de Galaxy S2 van mijn vrouw stop, dan krijg ik wel verbinding met internet via 3G...
- Ditzelfde gebeurt ook als ik de SIM-kaart (KPN) van mijn vrouw in mijn Gio stop, dan geen verbinding met 3G...

Pakket-gegevens gebruiken staat al aangevinkt bij Mobiele netwerken.
Iemand een idee hoe dit kan? Moeten er nog instellingen gedaan worden op de Gio ?
Is al opgelost, op T-Mobile.nl gezocht naar de instellingen en deze vervolgens handmatig ingevoerd (kijk bij toestel Galaxy S Plus, want Gio staat er (nog) niet bij...).

[ Voor 7% gewijzigd door Toots op 10-10-2011 12:26 . Reden: Instellingen gevonden op T-Mobile.nl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-08 10:27

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

hyriand schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Als je geen Apps2SD gebruikt, probeer hem dan vooral eens uit zou ik zeggen. Apps2SD probeer ik binnenkort te integreren, er lijken momenteel wat problemen mee te zijn. Ben benieuwd wat je / jullie ervan vinden ('t is mijn eerste gepubliceerde android rom).
Ik ben vrij onbekend met android... ik kom van Nokia af....
Maar je wilt zeggen dat ik beter bovengenoemd android versie niet op mijn Gio moet zetten omdat ik apps gebruik die geïnstalleerd zijn op mijn sd kaartjes?
Wat gebeurd er dan als ik wel bovengenoemde android versie 2.3.5 installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:20
Toots schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:14:
Mijn bevindingen van het AH-toestel:

- Bij opstarten Duitse tekst -> daarna ingesteld op Nederlands (geen probleem dus).
- Op doosje Nederlandse actiesticker voor €20 cashback, maar bij invullen van IMEI-nr. op Samsung-site volgt een melding dat deze niet geldig zou zijn... (gelukkig wel €20 korting middels Airmiles).
- Android-versie: 2.3.3
- Géén micro-SD kaart bijgesloten, dus alleen intern geheugen beschikbaar.
- Bij aansluiten op PC geeft Kies aan dat deze telefoon niet meer "update-baar" is, dus hoger dan 2.3.3 zal niet meer lukken? Of is dit sowieso de hoogste officiële versie voor de Gio?

Meest irritante:
- Het lukt mij niet om op het 3G-netwerk te komen, oftewel geen internet via GSM-netwerk, terwijl als ik mijn SIM-kaart (T-Mobile, niet de pre-paid van AH) in de Galaxy S2 van mijn vrouw stop, dan krijg ik wel verbinding met internet via 3G...
- Ditzelfde gebeurt ook als ik de SIM-kaart (KPN) van mijn vrouw in mijn Gio stop, dan geen verbinding met 3G...

Pakket-gegevens gebruiken staat al aangevinkt bij Mobiele netwerken.
Iemand een idee hoe dit kan? Moeten er nog instellingen gedaan worden op de Gio ?
Is al opgelost, op T-Mobile.nl gezocht naar de instellingen en deze vervolgens handmatig ingevoerd (kijk bij toestel Galaxy S Plus, want Gio staat er (nog) niet bij...).
Mijne komt ook bij abert heijn vandaan, gewoon nederlands bij opstarten, 128 euro, daarna 108 met airmiles en via de cashback zonder problemen formulier ingevult en komt dus op 88 euro, geen geld lijkt mij.

ohja en er zat een 2gb kaartje bij

Kon een kleine update via kies installeren, geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Wat is eigenlijk de reden dat google maps zich niet laat updaten tot de meest recente versie? Ik heb nu de recentste zelf maar even van inet geplukt en op mijn gio gezet, zodat ik wat meer offline functionaliteit heb.

Wordt de gio niet geschikt verondersteld voor de nieuwste versie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb onlangs de mobiel aangeschaft bij de AH. Vooralsnog een zeer fijne telefoon, maar ik raak niet verbonden met de wifi op Radboud Universiteit waar ik studeer.

Volgens de Ru site moet ik deze stappen doorlopen;
Gebruik bij smartphones met Android 2.1. de volgende instellingen (de precieze naamgeving kan afwijken!) voor ru-wlan (Wireless@RU).

Netwerknaam/SSID: ru-wlan (let op: kleine letters!)
Verificatie/Authenticatie: WPA in combinatie met IEEE 802.1X (deze combinatie wordt soms aangeduid als: WPA Enterprise)
Gegevenscodering/encryptie/versleuteling: TKIP
Authenticatiemethode: PEAP of TTLS (Beide methodes blijken na testen te werken)
Authenticatieprotocol: MS-CHAP-v2
Outer Identity (indien aanwezig): Uw RU-login (U-, S-, E-nummer)
Wachtwoord Uw RU-wachtwoord

Echter wanneer ik dit doe, verbreekt de wifi continue aka het werkt niet. Ligt dit aan de telefoon (denk zelf dat het aan de WPA kan liggen) of ik doe iets verkeerd.

Graag uw reactie op dit probleem
bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevindelange schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:55:
Is er misschien een app / shortcut te maken welke er voor zorgt dat je telefoon in standby gaat (dus gewoon het aan/uit knopje nabootst bij 1 x kort indrukken zodat het beeldscherm zwart word).

Want ik heb een siliconen hoesje erom heen en daarbij is het een ramp om die in te drukken, dat gaat vrij moeizaam, maar hij "ontwaakt" ook als ik de middelste knop (home) indruk, dus heb alleen een shortcut nodig welke hem vergrendelt.
Zoek eens op screenlocker........
Aurelium schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:51:
Wat is eigenlijk de reden dat google maps zich niet laat updaten tot de meest recente versie? Ik heb nu de recentste zelf maar even van inet geplukt en op mijn gio gezet, zodat ik wat meer offline functionaliteit heb.

Wordt de gio niet geschikt verondersteld voor de nieuwste versie ofzo?
Bij mij wordt maps gewoon bijgehouden.
Dus jouw veronderstelling/vermoeden dat gio uitgefilterd wordt voor deze update is niet correct.
Zelfde gaat ook op voor youtube.
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:58:
Ook ik heb onlangs de mobiel aangeschaft bij de AH. Vooralsnog een zeer fijne telefoon, maar ik raak niet verbonden met de wifi op Radboud Universiteit waar ik studeer.

Echter wanneer ik dit doe, verbreekt de wifi continue aka het werkt niet. Ligt dit aan de telefoon (denk zelf dat het aan de WPA kan liggen) of ik doe iets verkeerd.

bij voorbaat dank
Als je wifi aanzet en dan alle relevante netwerken laat "vergeten" .
Daarna even herstarten en dan kijken welke wifinetwerken hij dan aangeeft.
Daarna pak je het netwerk die je hebben moet en logt daarop in met de jouw aangeleverde wachtwoorden.
ssid ( bijvoorbeeld "Radboudnet") inloggen ( al of niet met eventuele netwerksleutels of wachtwoord ).
Dan zou je er toch moeten zijn lijkt mij.

[ Voor 61% gewijzigd door Amadeus1966 op 10-10-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Amadeus1966 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Ik heb Lock Screen Widget

http://nl.appbrain.com/ap...oidmania.lockscreenwidget

[ Voor 19% gewijzigd door WhatTheFuck op 10-10-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Amadeus1966 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

[...]

Bij mij wordt maps gewoon bijgehouden.
Dus jouw veronderstelling/vermoeden dat gio uitgefilterd wordt voor deze update is niet correct.
Zelfde gaat ook op voor youtube.

[...]

Als je wifi aanzet en dan alle relevante netwerken laat "vergeten" .
Daarna even herstarten en dan kijken welke wifinetwerken hij dan aangeeft.
Daarna pak je het netwerk die je hebben moet en logt daarop in met de jouw aangeleverde wachtwoorden.
ssid ( bijvoorbeeld "Radboudnet") inloggen ( al of niet met eventuele netwerksleutels of wachtwoord ).
Dan zou je er toch moeten zijn lijkt mij.
Mijn veronderstelling kreeg ik doordat de market bij de versie van maps zegt:

HUIDIGE VERSIE:
Varieert per apparaat

En aangezien ik maps 5.0 ofzo erop had en geen 5.10.x en ook geen update kon doen veronderstelde ik dus dat de nieuwste maps versie niet voor de gio beschikbaar was.

Maar dat kan ik dus fout hebben. Ik beschik wel over de laatste youtube e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn toestel Galxy Gio S5660 aansluit op pc, vraagt de wizard, gelieve installatie cd in te brengen
maar heb deze niet en zegt dus " Kan SAMSUNG ANDROID DEVICE" niet vinden, kan er mij iemand een link doorsturen of me een oplossing bieden

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:17:
kan er mij iemand een link doorsturen of me een oplossing bieden
Ik zou eerst Kies downloaden, dat heb ik ook gedaan. Zie http://www.samsung.com/nl...ge=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aurelium schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Mijn veronderstelling kreeg ik doordat de market bij de versie van maps zegt:

HUIDIGE VERSIE:
Varieert per apparaat

En aangezien ik maps 5.0 ofzo erop had en geen 5.10.x en ook geen update kon doen veronderstelde ik dus dat de nieuwste maps versie niet voor de gio beschikbaar was.

Maar dat kan ik dus fout hebben. Ik beschik wel over de laatste youtube e.d.
Heb het even nagezien, ik zit op 5.10.1
Ik weet niet op welke versie maps nu zit, maar lijkt jonger dan 5.0
Mischien automatische updates aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:41
hyriand schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

De musicapp ontbreekt, enige oplossing?
Verkeerd gekeken, oops :)
De screenshotapp van samsung zelf mist ook (helaas).

[ Voor 8% gewijzigd door Oceanview op 11-10-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

over video gesproken: ik heb net MoboPlayer erop gezet, en de laatste aflevering van charlies angels (een normale 350 mb SD versie) in de verwachting dat ie het niet aan zou kunnen, maar de Gio speelt het probeemloos af! Ben echt blij dat ik niet voor een EUR400+ android gegaan ben, de extra resolutie van een duurdere versie mis is nauwelijks en die gyroscoop komt wel in een volgende budgetversie over een jaar of anderhalf, wordt met de dag nog steeds blijer van deze aankoop :)

edit:// en het geluid is ook nog eens uitstekend...

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 10-10-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
franssie schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:48:
over video gesproken: ik heb net MoboPlayer erop gezet, en de laatste aflevering van charlies angels (een normale 350 mb SD versie) in de verwachting dat ie het niet aan zou kunnen, maar de Gio speelt het probeemloos af! Ben echt blij dat ik niet voor een EUR400+ android gegaan ben, de extra resolutie van een duurdere versie mis is nauwelijks en die gyroscoop komt wel in een volgende budgetversie over een jaar of anderhalf, wordt met de dag nog steeds blijer van deze aankoop :)

Leuk he zo'n minibioscoop in je broekzak...........
Ik pluk mijn films en series ook van het www en zet ze om naar 3Gp.
Het tooltje wat ik daarvoor gebruik heet FLV to Avi convertor.
Niet alleen voor alle gangbare bestanden, maar als het geluid ietwat aan de zachte kant is kun je deze ook nog instellen.
Er zullen hoogstwaarschijnlijk wel meerdere tooltjes hiervoor zijn.
Maar deze gebruik ik al ettelijke jaren en bevalt mij nog steeds.

Om mijn bestanden af te spelen gebruik ik qqplayer.
Met deze kun je zelf gemakkelijk bepalen wat hij in de playlist zet of niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Amadeus1966 op 11-10-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toots
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:58:

Volgens de Ru site moet ik deze stappen doorlopen;
[i]Gebruik bij smartphones met Android 2.1. de volgende instellingen (de precieze naamgeving kan afwijken!) voor ru-wlan (Wireless@RU).

bij voorbaat dank
Misschien is er nog een proxy ingesteld met een poortnummer? (bijv. proxy.radboud.nl met poort 8080...)
Te vinden bij Wifi-instellingen - Menu - Geavanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
@hyriand,

Omdat ik te hebberig was en mijn andere rom dus verz...kapot was, heb ik die van jou geprobeerd.

Heb door eigen schuld de wipe versie gekozen, loopt vlot, en wipe'd goed :)

heb hierna link2sd er op gegooid, en bevalt me prima tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
franssie schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:48:

Ik ben er ook erg blij mee. De enige beperking waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen is dat angry birds seasons niet lekker draaide ;) Maar heb het ding toch niet voor grafisch gelikte games en de rest doet ie zonder problemen. Ohja, een 1080p opname van een GalaxySII werd mijn Gio ook iets teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:41
Angry birds doet het top hier, seasons hapt soms een beetje maar voor de rest echt geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Misschien eens WiFi (als die aan staat) uitzetten, dan doet Angry Birds RIO bij mij het soepeler (op de grotere levels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Hallo allemaal,

Wie kan mij vertellen wat de laatste officiële android versie is voor mijn Gio 5660...?
Ik lees dat er hier een hoop mensen een andere versie op hun Gio hebben staan
Er staat nu op:
Android: 2.3.3

PDA: S5660XXKPS
PHONE: S5660XXKPA
CSC: S5660OXXKPC

Deze heb ik geïnstalleerd via ''Kies''.
Ik heb een prepaid Vodafone...

Alvast bedankt....Leo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyriand
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 09:36
pribo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:20:
Hallo allemaal,

Wie kan mij vertellen wat de laatste officiële android versie is voor mijn Gio 5660...?
Ik lees dat er hier een hoop mensen een andere versie op hun Gio hebben staan
Er staat nu op:
Android: 2.3.3

PDA: S5660XXKPS
PHONE: S5660XXKPA
CSC: S5660OXXKPC

Deze heb ik geïnstalleerd via ''Kies''.
Ik heb een prepaid Vodafone...

Alvast bedankt....Leo.
Het bepalen van de laatste officiele versie is heel simpel: Kies geeft in dit geval aan dat er geen updates beschikbaar zijn. Welke versie dit precies is hangt onder andere af van de branding van je toestel (in jouw geval Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Dat begrijp ik, maar ik lees dat er mensen zijn die ook een prepaid Vodafone hebben en die krijgen een andere versie aangeboden.
Zijn er dan meerdere 2.3.3 versie`s..? voor de Gio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel hobyisten halen hun roms bij samfirmware e.d. vandaan en instaleren deze dmv Odin.
Vandaar dat je ook diverse variateiten hebt.
Momenteel staat de jongste versie op 2.3.5

Van een bepaalde build kunnen idd verschillende versies zijn, mede dankzij de mensen die hun eigen rom's bouwen en aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Volgens Planet Android is versie 2.3.5 voor de Galaxy Ace via Kies beschikbaar:
http://www.androidplanet....e-te-downloaden-via-kies/

Hopelijk duurt het voor de Gio ook niet al te lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

2.3.5 voor de Gio was echt een ellende. Continue vastlopers, wifi errors, reboots. Ben teruggegaan naar 2.3.4.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik heb een extra batterij voor de Gio hier liggen, ongeopend nog in de verpakking. Bestelling ging onverwacht toch door, dus nu heb ik er 1 over. Het is een goed merk, Pisen.

Wie wil 'm overnemen? Ik woon in Utrecht. Kosten: 7,50 incl. verzenden.

[ Voor 5% gewijzigd door cerberusss op 11-10-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
cerberusss schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:53:
Ik heb een extra batterij voor de Gio hier liggen, ongeopend nog in de verpakking. Bestelling ging onverwacht toch door, dus nu heb ik er 1 over. Het is een goed merk, Pisen.

Wie wil 'm overnemen? Ik woon in Utrecht. Kosten: 7,50 incl. verzenden.
Ja.. ik wel..!
Ik woon ook in Utrecht. Stuur je wel even een PM.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht korvaag hem toch niet willen, zou ik hem ook graag willen overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VonFoX schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:32:
2.3.5 voor de Gio was echt een ellende. Continue vastlopers, wifi errors, reboots. Ben teruggegaan naar 2.3.4.
Hier dito, ben dus ook teruggegaan.
Eerder nooit geen problemen, tot de versie 235 elende alom, nu weer terug en gaat als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik ben zeker de uitzondering op de regel: 2.3.5 draait hier al 10 dagen als een zonnetje, geen vastloper gehad, geen Wifi-problemen, zuinige batterij etc.

Het enige wat ik gedaan heb en altijd doe na de update via Odin is fabrieksinstellingen teruggezet en cache gewist (in Recoverymode). Ik heb ooit mijn cache eens niet gewist en daarna had ik wel kuren met 2.3.3 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe ik ook altijd.
Even alles legen en dan gelijk de root eroverheen.
Kan in dezelfde modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
objectief2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:27:
Ik ben zeker de uitzondering op de regel: 2.3.5 draait hier al 10 dagen als een zonnetje, geen vastloper gehad, geen Wifi-problemen, zuinige batterij etc.
Wat betekent zuinige batterij in jouw geval? Gaat 'ie meer dan een dag mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
objectief2 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:27:

Het enige wat ik gedaan heb en altijd doe na de update via Odin is fabrieksinstellingen teruggezet en cache gewist (in Recoverymode). Ik heb ooit mijn cache eens niet gewist en daarna had ik wel kuren met 2.3.3 geloof ik.
Je bent niet de enige, ik heb nu ook een week 2.3.5 erop staan en geen enkel probleem ermee gehad, alles werkt juist erg snel.

Ook de gelekte Google Music 4.0.1. van Ice Cream Sandwich werkt bij mij perfect erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
@ Cerberusss

Afhankelijk van het gebruik gaat hij zeker langer mee als de 2.3.4 versie die ik hiervoor had. Met af en toe 3G en de rest Wifi, geen radio en GPS haalt hij zeker meer als 24 uren standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan zijn dat de combinatie van verschillende apps afbreuk doen aan het functioneren van 235
Maar zoveel heb ik er niet op staan.
3G watchdog *
4 in a row
Adobe reader
Angrybirds
Avg Antivirus
Beautiful widgets*
Beautiful widget animation*
Bebbled
Blackmarket Alpha
Carwidget
Clocksync*
Copilot live*
Dalmax checkers
Desktop visualizer
Frodo C64
Gps test plus*
Launcher pro*
Mount system r/w
Officesuit
Pc remote advance
Penguin basebal
QQplayer*
Racing moto
Record my call
Root explorer
SD speed increase
Sms backup/restore
Swiss army knife
Titaniumbackup*
Wordfeud *
Xda premium

De apps met een sterretje had ik tentijde van 235 er ook op zitten.
Dat zijn er maar tien, en deze heb ik ook allen reeds verwijdert gehad.
Maar desondanks bleef ik de problemen houden.

Accu gebruik, kan ik weinig over zeggen.
Heb hem vaak aan de usb hangen om wat heen en weer te slepen, tussen tijds wordt hij dan bijgeladen.
Maar 2 tot 3 dagen houd hij het zeker vol.
In het begin zonder autolader en als ik dan de hele week weg was, kon hij het gemakkelijk de hele week uihouden ( alleen bellen/sms-en en sávonds een uurtje video, voor de rest alles uit ).

[ Voor 19% gewijzigd door Amadeus1966 op 12-10-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu gebeld wordt dan houd die er na 15 sec op. Dan springt tie over op gesprekstoon. Weet iemand hoe ik dat instel dat hij gewoon door blijft bellen als er gebeld wordt en niet automatisch na 15 sec ophoudt?

Ook heb ik een mp3'tje op mijn telefoon gezet die ik wil gebruiken als beltoon voor melding, maar ik kan nergens die ringtone aangeven als de beltoon voor melding.

Als iemand antwoord heeft op de vragen, graag :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

@ justme!!

Die ringtone kan je met een app doen. Gewoon in de market 'ringtone maker' zoeken en die zet dan je mp3 in de lijst van beschikbare beltonen die der standaard op zitten :)

- nvm -

[ Voor 60% gewijzigd door freddy0519 op 12-10-2011 18:07 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

mp3 gewoon afspelen met de muziekspeler; en dan instellen als beltoon kiezen :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:20:
mp3 gewoon afspelen met de muziekspeler; en dan instellen als beltoon kiezen :)
Dan kan ik hem alleen kiezen als beltoon. niet als toon voor een smsje bijvoorbeeld.. ;)

@Freddy: Ik zal kijken of ik iets kan vinden..

In ieder geval bedankt voor het meedenken :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Kun je de USB kabel ook gebruiken om het toestel met een USB poweradapter op te laden? (of met een USB-sigaretten adapter voor in de auto)

[ Voor 4% gewijzigd door witteveder op 13-10-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan met een normale usb opgeladen worden, ook met de usbautolader.
Sms tones zet ik altijd om naar ogg en plaats deze in system/media/audio/notification.
Ook kan je op je sdkaart een map maken met de naam media in daarin de subdirectorie audio/notification.
Doch werk je veel vanaf de usb, dan zou ik voor optie 1 gaan daar android wel eens het pad kwijt is qua "tones" op de sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Ik heb op de andere Gio de android versie 2.3.5 geïnstalleerd en met ''Quadrant Standaard'' even een benchmark gedaan.
De 2.3.5 komt uit op: 1088 punten.
De 2.3.3 (originele android versie via Kies) en deze komt uit op: 589 punten.

Geen problemen tot nu toe ondervonden met de android versie 2.3.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Laatst online: 14:16
pribo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:47:
Ik heb op de andere Gio de android versie 2.3.5 geïnstalleerd en met ''Quadrant Standaard'' even een benchmark gedaan.
De 2.3.5 komt uit op: 1088 punten.
De 2.3.3 (originele android versie via Kies) en deze komt uit op: 589 punten.

Geen problemen tot nu toe ondervonden met de android versie 2.3.5.
Is het ook weer mogelijk om d.m.v. Odin 2.3.4 te installeren als 2.3.5 inderdaad die problemen geeft zoals ik op het forum van Samfirmware lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ja hoor, je kunt elke versie weer installeren. Aanrader is wel om Titanium backup (of soortgelijk) te gebruiken, anders ben je al je apps en instellingen kwijt 8). Na het flashen even in recoverymode je fabrieksinstellingen terugzetten en wipe cache doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddy0519 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:00:
@ justme!!

Die ringtone kan je met een app doen. Gewoon in de market 'ringtone maker' zoeken en die zet dan je mp3 in de lijst van beschikbare beltonen die der standaard op zitten :)

- nvm -
Dit was idd de oplossing.. bedankt freddy!
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:43:
Als ik nu gebeld wordt dan houd die er na 15 sec op. Dan springt tie over op gesprekstoon. Weet iemand hoe ik dat instel dat hij gewoon door blijft bellen als er gebeld wordt en niet automatisch na 15 sec ophoudt?
Heeft iemand hier nog een oplossing voor? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:14:
[...]

Dit was idd de oplossing.. bedankt freddy!

[...]

Heeft iemand hier nog een oplossing voor? :o
Dat is volgens mij geen Android setting, maar een provider setting. Volgens mij is het overal hetzelfde. Uittreksel van Telfort voicemail aanwijzingen:
U kunt zelf instellen na hoeveel seconden een binnenkomend gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Er zijn twee voorwaarden:
Maximaal 30 seconden
Aantal seconden moet een veelvoud van 5 zijn
Het instellen gaat als volgt:
Toets in op uw beeldscherm: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
Druk op OK of de groene beltoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cerberusss schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:54:
[...]

Dat is volgens mij geen Android setting, maar een provider setting. Volgens mij is het overal hetzelfde. Uittreksel van Telfort voicemail aanwijzingen:

[...]
tis niet overal hetzelfde;) Bij mijn vorige telefoon een nokia 6300 was het geen probleem en ging die gewoon oneindig door. Ook had ik voicemail helemaal uitgezet bij de vorige telefoon.

Er zal toch wel een manier zijn om dit te kunnen wijzigen in een setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij iets wat bij de provider moet liggen.
Kan geen enkele setting vinden binnen android die daar invloed op heeft.
Vind 15 sec wel heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

het is een provider setting, echter kunnen sommige telefoons deze aanpassen. Zoek eens op de *# codes waarmee ze dat doen en dan lukt het misschien.
Steeds meer providers ondersteunen ze echter niet meer, hoe meer voice mail hoe meer winst (uitzuigen klanten) voor hun, maar als het zomaar veranderd is, moet het waarschijnlijk ook lukken om het zomaar terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Laatst online: 14:16
Zit te overwegen om S5660XXKS2 ## CSC - OXXKS2 GIO_v1.0.ops 2.3.5 via Odin te installeren maar ik vraag met af of ik dan eerst de GIO naar de standaard fabrieksinstellingen moet terugbrengen (of daarna) of dat ik deze versie gewoon eroverheen kan installeren?

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

Ik heb hem er gewoon overheen geïnstalleerd en geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

En ik had een onwerkbare telefoon met 2.3.5, ook na reset van alles.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

2.3.5 draait hier als een tiet op Gio, alles doet het goed.... ook gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03 22:02
hoi hoi,

ben ook voor de gio gegaan, heb nog een paar vraagjes miss dat een van julie mij op weg kan helpen..

- lees hier en daar over het terugzetten van factory settings en cache legen (ken ik ook van een ander android device die ik heb). vind hier niet zo gauw iets over in de handleiding op de samsung site, anders dan binnen het instellingen menu → Privacy → Standaardgegevens herstellen → Telefoon opnieuw instellen → Alles wissen. bij mn andere device kon je met de aan/uit + home knoppen opstarten en kreeg je een android bios voor je neus met dergelijke opties.

- is er nog een noodzaak voor een backup van je huidige systeem, niet dat je met een update of custom rom je huidig meegeleverd tools (Thinkfree office, market en evt bijbehoorde licentie) kwijtraakt?? of zit dat in de installatie die je met Kies kan herinstalleren?

alvast bedankt voor de info!
-- Pete

-- Pete

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Factory settings en cash leeggooien?
Telefoon uitschakelen/ daarna de homeknop en power tegelijk indrukken.
Je komt dan in een menu terecht, vandaar uit kan je deze acties doen.

Backuppen van je apps is altijd raadzaam.

Tijdens een schone instalatie ( na een factory reset/cashwipe ) moet je wel weer je gegevens invoeren.
Omdat je hierbij dus je instellingen kwijt raakt.........factoryreset ( fabrieksinstellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Laatst online: 13:22

epic_gram

undercover moderator

Ik overweeg ook een gio, maar ik las in de userreviews hier op tweakers dat het wifi en de GPS wel eens faalden. Iemand enig idee of dat al is opgelost?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon even goed dit topic doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pribo

pribo

ヽ( ͝° ͜ʖ͡°)ヽ

epic_gram schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:48:
Ik overweeg ook een gio, maar ik las in de userreviews hier op tweakers dat het wifi en de GPS wel eens faalden. Iemand enig idee of dat al is opgelost?
Totaal geen problemen mee..... zowel GPS als de Wifi werkt hier vlekkeloos.
Misschien dat het wat gaat haperen als je veel apps op de achtergrond hebt draaien, maar ik hoef al die onzinnige apps niet. Ik heb er een paar opstaan en die hebben geen negatieve invloed op Wifi en GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Same here... Nergens last van... Ik heb er ook maar een handjevol (nuttige) apps op staan en het ding niet volgeduwd met zooi.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik had eerst ook geen problemen, 2.3.5 draaide erg goed. Totdat ik op een ander access point inlogde, de ene crash na de andere. Voor zover ik nu kan nagaan ligt dat echt aan de wifi verbinding, in het algemeen doet ie het goed op home wifi maar wifi op stations of treining gaat niet echt goed. Ik ga weer terug want dit is erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen?

Interne geheugenoplsag is vol, terwijl er op de sd-kaart nog 1,35 gb vrije ruimte is. Heb apps zoals app2sd en titanium al gebruikt maar kan niks meer overplaatsen... Moet ik echt apps weg gaan gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet alle apps zijn verplaatsbaar naar SD.
Denk dan toch dat je je apps tegen het licht aan moet gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Laatst online: 13:22

epic_gram

undercover moderator

Amadeus1966 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:45:
Niet alle apps zijn verplaatsbaar naar SD.
Denk dan toch dat je je apps tegen het licht aan moet gaan houden.
Niet alle apps kunnen altijd verplaatst worden toch?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige actieve widgets kunnen hier moeilijkheden gaan veroorzaken.
Als ik bijvoorbeeld mijn Carwidget of mijn Beautifull widgets verplaats naar SD, weigeren deze direct dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hoop dat de Gio ook de update krijgt :)

nieuws: Google kondigt Android Ice Cream Sandwich aan

Yo.

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en prijzen mogen hier besproken worden.