OCZ Vertex 2 op SATA600

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou gewoon weten of er performance winst of verlies is als je de Vertex2 (Sata300) op een Sata600 poort op je Mobo aansluit?
Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je snelheidswinst als je met een auto die 100 km/h gaat rijden op een snelweg die 600 km/h aankan? Nee. :)

In de praktijk zelfs langzamer, omdat het wellicht geen échte SATA600 poort is van je chipset afkomstig, maar van een extra chip meestal Marvell, die aan een PCI-express 2.0 x1 lijntje hangt en zodoende iets meer latency heeft dan je échte chipset SATA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Een beetje lui vandaag? Met andere woorden dit is met een beetje moeite toch echt wel terug te vinden in de ervaring topic's. Daarnaast heb je ook veel te weinig verder info gegeven, misschien is het verstandig de huisregels nogmaals door te nemen, dit topic gaat dan ook op slot. :)

Om je een klein beetje opweg te helpen: [BBG aanschaf] SSD of Het grote SSD topic ~ Deel 8 en eventueel SSD performance op AMD borden info en handleiding

Edit: O ik zie het al een nieuw lid, welkom op GoT :w , zoals uit mijn tekst hierboven blijkt verwachten wij hier op GoT toch echt enig eigen initiatief voordat iemand een topic opend. Er wordt dan ook op zijn minst verwacht dat je voortijd eerst de FAQ's hebt doorgenomen en gezocht hebt met de GoT search.

[ Voor 23% gewijzigd door _Dune_ op 05-05-2011 13:08 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.