[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream

[ Voor 88% gewijzigd door Intruder op 19-06-2011 19:15 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Geen idee Intruder, ik zie er niet direct iets over op beide fora

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:15:
Valt mij op dat al die AD carry's starten met Blade, Boots, Blade, Pickaxe, Blade, Greaves, BF Sword, Infinity Edge. Is dat echt de beste build?
Niet echt, early BF sword is een stuk beter dan pickaxe, en als je veel pushing power wilt kun je beter voor een bloodthurster gaan, goedkoper item en meer dmg. Crits werken toch niet op turrets. Op champions die veel skill reliant zijn (caitlyn) is een bloodthurster ook beter. en daarna pas een IE.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:15:
Valt mij op dat al die AD carry's starten met Blade, Boots, Blade, Pickaxe, Blade, Greaves, BF Sword, Infinity Edge. Is dat echt de beste build?
Doran's Blade wordt ook vaak genoeg overgeslagen om meteen te starten met boots. Er is geen "beste" build maar er zijn wel goede builds en die zijn afhankelijk van je champion, speelstijl en runes/masteries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSM ingemaakt.

Vond het niet zo snugger dat ze met z'n 3tjes een volledig team trachten te bedreigen bij baron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Slechte game van TSM inderdaad. Ben benieuwd hoe ze het morgen doen, want ik acht ze nog steeds het beste team.

Epik vs Fnatic nu, wie wint? Ik denk en hoop Fnatic, en dat zou betekenen dat Epik en TSM tegen elkaar moeten. Dinh vs Dinh!

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fnatic zou mooi zijn natuurlijk, dan zit er zeker eu team in de finale.

Maar dat wilt ook zeggen dat we zeker geen europese finale krijgen als ik het systeem een beetje begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Hu9o schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:14:
Is er nu een match aan de gang? zo ja, iemand een linkje?
KlikkerDeKlik

hier worden alle wedstrijden van dreamhack uitgezonden :)

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

dan gaat er ook een europees team in de lower bracket. maar er zijn sowieso 2 europese en 2 amerikaanse teams over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:44:
Fnatic zou mooi zijn natuurlijk, dan zit er zeker eu team in de finale.

Maar dat wilt ook zeggen dat we zeker geen europese finale krijgen als ik het systeem een beetje begrijp.
Nope; alles wat in de upperbracket verliest kan nog via de lowerbracket in de finale komen. Als bijv. aAa via de upperbracket in de finale komt ten kostte van fnatic, dan kan fnatic via een extra wedstrijd alsnog in de finale komen. Het schema op http://s1.leagueoflegends.com/ geeft het vrij duidelijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:51:
[...]

Nope; alles wat in de upperbracket verliest kan nog via de lowerbracket in de finale komen. Als bijv. aAa via de upperbracket in de finale komt ten kostte van fnatic, dan kan fnatic via een extra wedstrijd alsnog in de finale komen. Het schema op http://s1.leagueoflegends.com/ geeft het vrij duidelijk weer.
aha op die manier. Thx om het uit te klaren.

AP Alistar wordt weer leuk om te zien :D

Go Fnatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ennn we krijgen een remake. Wtf is er nu weer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Hmm wel opvallend dat er zo vaak een disconnect is, of andere reden zijn om overnieuw te beginnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Andere reden: mensen binden hotkeys anders en moeten dat dus steeds veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Vicarious schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:58:
Andere reden: mensen binden hotkeys anders en moeten dat dus steeds veranderen.
Maar dat kun je toch allemaal in-game aanpassen? Om daarvoor nou de game opnieuw te laten starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man. Kan phreak niet meer bezig zien eens ik op zijn handen beginnen letten ben als hij iets uitlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
the Virtual schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
[...]

Maar dat kun je toch allemaal in-game aanpassen? Om daarvoor nou de game opnieuw te laten starten...
Mjah das allemaal stress en afleiding en geeft degenen die het moeten aanpassen een nadeel. HAdden ze van tevoren moeten doen, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fnatic powerplay.

EG maakt niet veel kans nog in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Deze game niet, maar ik verwacht dat ze de volgende game gewoon winnen en dat er een derde nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
Man man. Kan phreak niet meer bezig zien eens ik op zijn handen beginnen letten ben als hij iets uitlegt.
Ik word gek van die andere commentator die met die duitser shoutcast. HIj zegt echt constant at this point in time. Echt heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:36:
[...]

Ik word gek van die andere commentator die met die duitser shoutcast. HIj zegt echt constant at this point in time. Echt heel irritant
Zeker zo'n eikol die alleen met Zilian speelt :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Wel slecht ook dat ze het bleven hadden over Soraka die minions farmde. En vervolgens het hadden over dat Ashe veel meer minions had dan Vayne, terwijl Vayne+Soraka bijna evenveel minions hadden als Ashe+Janna. Gewoon totaal de DC negerende, terwijl die best lang duurde.

Ook fijn trouwens dat League of Legends de hele dag al plat ligt...

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een super gespeelde ashe imo. Was een genot om naar die ulti's te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
Ook in de Guardsman Bob IRC? :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:42:
[...]

Ook in de Guardsman Bob IRC? :P
Nee, gewoon op mumble met iemand, viel me op en begon me te irriteren

Wordt daar hetzelfde gezegd misschien? 8)

Sorry for the slowchat trouwens. Ben al kleine 3uur bezig met in te loggen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:45:
[...]

Nee, gewoon op mumble met iemand, viel me op en begon me te irriteren

Wordt daar hetzelfde gezegd misschien? 8)

Sorry for the slowchat trouwens. Ben al kleine 3uur bezig met in te loggen ><
Doe geen moeite. Als je straks klaar met met de queue krijg je een bericht: "The servers are busy" en wordt je uit het spel geschopt.

Edit: toenstarks dacht ik, nu zal het wel werken met een queue van 30 min, maar het werkt dus nog steeds niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amumu ban, niet slecht gezien van epik maar had eerder alistar ban verwacht.

blitzcrank op doublelift, hij schijnt een van de beste blitz spelers te zijn.

fnaticMSI lineup :

jarvan
alistar
ashe
karthus
janna

EG:
Nunu
Malzahar
Vayne
Blitzcrank
Soraka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Karthus is best een zwakke pick in deze game denk ik. Die gaat ze de game kosten, zeker tegen een Soraka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
WAT EEN FUCKING EPISCHE GAME IS DIT! Zoveel turnarounds en ZO'N GOEIE BLITZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik gisteren gezegd... Pas op van Fnatic met hun full line up met xPeke ?

Ookal cheer ik voor TSM en hun comeback. Damn Fnatic _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
:D geniale game, genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Vicarious schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:50:
Ik heb de laatste game grotendeels gemist :(. Hopelijk kunnen we hem straks nog ergens een keer terug kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:50:
Werkelijk waar, je kon gewoon totaan die 2e Epik inhibitor niet zeggen wie er ging winnen. (En zelfs daarna...)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Thormodo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:01:
[...]

Ik heb de laatste game grotendeels gemist :(. Hopelijk kunnen we hem straks nog ergens een keer terug kijken.
Ja alles staat ook op de site. Via het event schedule kan je er komen. Zoals bijv : TSM vs aAa

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:59:
Wat heb ik gisteren gezegd... Pas op van Fnatic met hun full line up met xPeke ?

Ookal cheer ik voor TSM en hun comeback. Damn Fnatic _O_
Mjah ik zei het al aan het begin van het toernooi. Tot nu toe is alleen AaA degene die niet in mn voorspellingen voorkwam die het tegen mijn verwachtingen in erg goed doet. Ik had alleen gegokt dat Gamed zou verrassen, in hun plaats is dus AaA sterker gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Waarom beginnen ze morgen pas om half 2? Straks moet arme 16-jarige Cyanidefi uit Fnatic tussen 0:00 en 2:00 zijn championship matches spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele dag LoL aangehad zodat ik 's avonds kon spelen zonder queue.
Dus dacht net: nog even filmpje afkijken en dan potje spelen. En serieus 2 minuten voor het einde krijg ik: Session closed. DE TERING LIJERS! ze doen het er gewoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Thormodo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:23:
Waarom beginnen ze morgen pas om half 2? Straks moet arme 16-jarige Cyanidefi uit Fnatic tussen 0:00 en 2:00 zijn championship matches spelen :P.
om alle matches ook in US op een redelijke tijd uit te zenden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:53:
Hele dag LoL aangehad zodat ik 's avonds kon spelen zonder queue.
Dus dacht net: nog even filmpje afkijken en dan potje spelen. En serieus 2 minuten voor het einde krijg ik: Session closed. DE TERING LIJERS! ze doen het er gewoon om.
Ja heb ook 2 uur gewacht om in te loggen, toen keek ik zon game op de stream en wilde ik daarna spelen, session closed. Dus ik ok log wel opnieuw in ga wel even wat anders doen, 2.5 uur later ingelogd 1 potje gespeeld keihard verloren in 20 minuten ik wil nog een keer, sesion closed. En nu zou ik weer een uur moeten wachten. Snap dan ook niet waarom ze niet gewoon de server uitzetten als het toch niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:07
Was ik er gisteravond eindelijk in, denk ik: Yay toch nog 1 potje voor ik ga slapen!

Had ik dat nou maar niet gedaan ....

ik ga in de soloqueue normal, en als ik in de lobby beland zie ik in no time 4 squishies, waarvan 1 niet gelocked. Damn denk ik, laat ik dan maar een beetje een tanky champion pakken, en ik pak Maokai. Helemaal vergeten dat ik er voor gewaarschuwd was dat je in zo'n situatie gewoon je main moet pakken omdat je als enige tanky tussen 4 squishies natuurlijk de schuld krijgt voor alles wat fout gaat -.-

In het begin kwamen we heel snel 3 toren en 3 kills voor, dus ging helemaal goed. Toen besloten 3 teamgenootjes echter te overextenden terwijl ik aan de andere kant van de map bezig was om minion bij 1 van onze torens weg te houden, en tegen de tijd dat ik ook maar weer een beetje in de buurt was van die 3 waren ze helemaal dood. Allemaal mijn schuld vonden ze natuurlijk, ik was de 'tank', en ik kreeg vooral van 1 van hun crap over me heen alsof ik de slechtste speler ben op de hele aardbol.

Op een gegeven moment werd de verbal abuse zo erg dat ik het helemaal niet meer trok, ik voelde me letterlijk ziek zo erg werd het.... dit is de eerste keer dat ik het zó erg meemaak en hopelijk ook de laatste :s
Mooie is nog dat 3 in mijn team premade waren en die hebben me natuurlijk alle 3 gereport, dus als het een beetje tegenzit dan heb ik straks nog gezeur ook omdat het tribunal een beetje neerkomt op 'punish all' voor vrij veel mensen :(

Moraal van het verhaal: als je 4 teamgenoten 4 squishies instalocken speel dan vooral je favoriete champion, en laat je niet verleiden tot tank want als er ook maar 1 ding foutgaat word je zo behandeld als platgetrapte drol |:(

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister nog wat matches gezien van Dreamhack. Die matches van Fnatic tegen CLG en Fnatic tegen EG, mijn god. Ik heb een nieuwe favoriet denk ik :) Nou ja met name game 2 van Fnatic - EG was echt super spannend. CLG werd echt omver gewandeld om eerlijk te zijn. Prachtig toernooi tot nu toe!

@Airdack; shit happens.
Als dat het verhaal is, had je het ook niet goed gedaan als je wél je main carry gekozen had. Want dan ben je die last-pick idioot die niet aan het team denkt en geen tank pakt! :| Gewoon negeren (eventueel letterlijk ingame via /ignore) en doorspelen. Zodra je wat hoger qua ELO komt, neemt het aantal van dat soort gevallen wel af. Voor tribubal zou ik niet bang zijn, 1 reported game zie je echt vrijwel nooit voorbijkomen. En iemand van Riot velt nog altijd het eindoordeel :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Tanks zijn overrated in de low ELO bracket en dan ook zwaar overrated.
In die ELO brackets kan je beter een 5 tal goede solo heroes pakken waar elk goed mee is.

Teamwork mag er misschien wel minimaal zijn maar goede coordinatie, synergie en timings zijn er toch niet.
Als je dan al niet je CC optimaal kan gebruiken kan je net zo goed full out DPS gaan waarbij je minimaal je targets coördineert.

Low ELO players die high-ELO strategieën toepast, werkt gewoon niet.
De verschillende ELO brackets hebben verschillende speelstijlen, waarbij verschilende strategieën een veel betere uitkomst bieden dan standaard high-ELO strategieën, dat is gewoon een feit.

in Low-ELO kan je bijvoorbeeld een singed of een shen etc. echt niet (optimaal) gebruiken. Net zoals een soraka.
Het enige wat er zal gebeuren is dat soraka met je gaat vechten over CK en niet ward en full AP gaat bouwen.
En als ze dan wel goed support (lees: ward en geen CK pakt), zal ze hard feeden.

etc.
Airdack schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:23:
Mooie is nog dat 3 in mijn team premade waren en die hebben me natuurlijk alle 3 gereport, dus als het een beetje tegenzit dan heb ik straks nog gezeur ook omdat het tribunal een beetje neerkomt op 'punish all' voor vrij veel mensen :(
Het reporten van een leaver en of bad player heeft geen gevolgen.
DIt is puur om te meten hoe het matchmaking system het doet.
Als er in bracket 1550 bijvoorbeeld heel vaak een bad player gereport wordt, dan wordt het duidelijk dat het matchmaking systeem rond die ELO niet goed functioneert.

Of als er rond die ELO veel leavers zijn.

Het is puur om te peilen, het heeft geen consequenties. Is helemaal uitgelegd door een Riot CM.

[ Voor 28% gewijzigd door kaluro2 op 20-06-2011 09:32 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 20:56
Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:46:
Gister nog wat matches gezien van Dreamhack. Die matches van Fnatic tegen CLG en Fnatic tegen EG, mijn god. Ik heb een nieuwe favoriet denk ik :) Nou ja met name game 2 van Fnatic - EG was echt super spannend. CLG werd echt omver gewandeld om eerlijk te zijn. Prachtig toernooi tot nu toe!

@Airdack; shit happens.
Als dat het verhaal is, had je het ook niet goed gedaan als je wél je main carry gekozen had. Want dan ben je die last-pick idioot die niet aan het team denkt en geen tank pakt! :| Gewoon negeren (eventueel letterlijk ingame via /ignore) en doorspelen. Zodra je wat hoger qua ELO komt, neemt het aantal van dat soort gevallen wel af. Voor tribubal zou ik niet bang zijn, 1 reported game zie je echt vrijwel nooit voorbijkomen. En iemand van Riot velt nog altijd het eindoordeel :)
Is er een VOD ergens van die match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Alle matches komen op de website te staan, deze staat er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:01:
amumu ban, niet slecht gezien van epik maar had eerder alistar ban verwacht.

blitzcrank op doublelift, hij schijnt een van de beste blitz spelers te zijn.

fnaticMSI lineup :

jarvan
alistar
ashe
karthus
janna

EG:
Nunu
Malzahar
Vayne
Blitzcrank
Soraka
Welke game is dat dan? Als ik op 19 juni de game van fnatic tegen EG kijk zie ik geen blitz? En geen karth.
Vicarious schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:30:
Alle matches komen op de website te staan, deze staat er nog niet.
Nee klopt maar de meeste staan al op YT.

[ Voor 30% gewijzigd door ApexAlpha op 20-06-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben 2 games gespeeld e
als je op 19 juni kijkt fnatic tegen eg dan zie je bij de resultaten van de champs dat er zo boven 2 tabs zijn game1 en game2 en dat was game 2 als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Alleen jammer dat deze het einde mist.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daarnaast is de kwaliteit wat lager dankzij een transcode vanaf die own3d.tv stream naar Youtube toe. Ik zou gewoon de replays kijken op de Season One website. De meeste games staan vrij snel online :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:52:
Daarnaast is de kwaliteit wat lager dankzij een transcode vanaf die own3d.tv stream naar Youtube toe. Ik zou gewoon de replays kijken op de Season One website. De meeste games staan vrij snel online :)
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik moet zo werken en kan daar niet kijken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

ApexAlpha schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Dat is allemaal leuk en aardig maar ik moet zo werken en kan daar niet kijken helaas.
Dan kijk je het na je werk;)

Iemand die zo gek is om vanmiddag te gaan slapen zodat hij vanavond de finale kan kijken en toch fris op het werk kan zitten morgen?
Ow wacht dat was ik zelf :P

Maar die tweede game van Fnatic tegen Epik was echt episch!
Dit is echt esports op zijn top!

Hopelijk staat straks game 2 van aAa vs TSM erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Even iets totaal anders:

Mensen die League of Legends full-screen, maar windowed willen draaien gebruiken vaak een tool. Blijkbaar kan het ook eenvoudiger (heb het hier getest):

code:
1
2
3
4
1) Ga naar: 'League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\xxx\deploy\DATA\CFG'
2) Open "game.cfg" met notepad
3) Zoek: "Windowed=" en zorg dat er een '1' achter staat
5) Voeg daaronder deze regel toe 'BorderlessWindow=1'

Van: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=816970

[ Voor 3% gewijzigd door SaphuA op 20-06-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

SaphuA schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:14:
Even iets totaal anders:

Mensen die League of Legends full-screen, maar windowed willen draaien gebruiken vaak een tool. Blijkbaar kan het ook eenvoudiger (heb het hier getest):

code:
1
2
3
4
1) Ga naar: 'League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\xxx\deploy\DATA\CFG'

Ik gebruik het sinds die post ook al ipv shifwindow en het werk super. Je moet misschien alleen even uitkijken met "always on top" vensters of popups, want daar kreeg ik nu soms wel even last, bij shiftwindow nooit hoewel dat misschien wel aan m'n eigen instellingen heeft gelegen.

[ Voor 3% gewijzigd door RTG op 20-06-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
SaphuA schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:14:
Even iets totaal anders:

code:
1
2
3
4

Is dit niet een in-game optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApexAlpha schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:48:
[...]

Is dit niet een in-game optie?
neen. De windowed optie wel. Maar borderless niet :)

wanneer is de eerste match vandaag ? (zit werk dusja :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:51:
[...]

neen. De windowed optie wel. Maar borderless niet :)

wanneer is de eerste match vandaag ? (zit werk dusja :( )
13:30, aAa vs FnaticMSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Wel jammer dat ze die upper bracket final zo vroeg al doen.
Had die liever na de 7th place match gezien of na de 4th place match.
Nu moet ook TSM of Epik gaming 3 games achter elkaar spelen als alles winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Awaken1 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:06:
[...]

Lower bracket is vaak veel interessanter dan top brackets.
Minder safe-play en minder lame-play.

Top level play is zo saai en flauw, heeft wat hete pepers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Awaken1 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:06:
[...]

Ik zie helemaal geen 7th place match meer staan in het schema, zou die soms geschrapt zijn? Vond het ook eigenlijk wel wat raar om de teams die op dag 1 al waren uitgeschakeld een dag te laten wachten en dan op dag 3 nog een lullig potje laten spelen om de plekken 7 en 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

kaluro2 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:19:
[...]

Lower bracket is vaak veel interessanter dan top brackets.
Minder safe-play en minder lame-play.

Top level play is zo saai en flauw, heeft wat hete pepers nodig.
Vind je? De opkomende Top level match van aAa vs Fnatic wordt volgens mij wel een pareltje hoor. Het gaat wel even om de bepaling van het beste EU team van dit moment. Hetzelfde geldt voor TSM vs EG. Volgens mij is er nog geen enkele match voorbij gekomen die echt saai te noemen was, daar is LoL gewoon niet het spel voor. Het is geen voetbal of zo :P [/nofi]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Vind je? De opkomende Top level match van aAa vs Fnatic wordt volgens mij wel een pareltje hoor. Het gaat wel even om de bepaling van het beste EU team van dit moment. Hetzelfde geldt voor TSM vs EG. Volgens mij is er nog geen enkele match voorbij gekomen die echt saai te noemen was, daar is LoL gewoon niet het spel voor. Het is geen voetbal of zo :P [/nofi]
EG vs TSM

Brother vs Brother. Dan Dinh vs (weet niet meer)

was zalig om te volgen gisteren die matches van EG&TSM aangezien Moeder Dinh op #Solomid.LoL zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Ik vond team Pacific nou niet echt indrukwekkend. aAa tegen TSM daarentegen. :o
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Brother vs Brother. Dan Dinh vs (weet niet meer)
Andy Dinh (Reginald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pronostiek finale: fnatic vs TSM. (winnaar wordt heel close .. maar als AnnieReginal biased fan :p hoop ik op TSM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:52:
pronostiek finale: fnatic vs TSM. (winnaar wordt heel close .. maar als AnnieReginal biased fan :p hoop ik op TSM)
Ik zeg aAa vs. Fnatic.

aAa verliest straks en wint dan van TSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ik ga met miZ mee, maar dat had ik al voor het toernooi voorspeld dus daar blijf ik gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als TSM wint van EG ( als ze tenminste nu eindelijk is de goeie counterpicks doen zoals ze gewoon zijn .. ) en Regi gaat niet Zilean maar Annie en hij kan zen Annie streak voorzetten dan kan TSM echt brokken maken.
en Rainman als CAPTAIN TEEMO ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
TSM wint echt wel van EG. Ik ben, behalve van Dyrus zn Singed, nou niet heel erg onder de indruk van EG. Vooral Dan Dinh maakt soms echt hele domme fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan vergeet je doublelift.
Zijn poppy, janna, blitzcrank en zelfs zijn garen play heeft complete potjes gewonnen.
Ook het laatste potje was de loss te danken aan dan dihn die gewoon 24/7 uit positie was, terwijl doublelift als een baas blitzcrank speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:20:
Dan vergeet je doublelift.
Zijn poppy, janna, blitzcrank en zelfs zijn garen play heeft complete potjes gewonnen.
Ook het laatste potje was de loss te danken aan dan dihn die gewoon 24/7 uit positie was, terwijl doublelift als een baas blitzcrank speelde.
of zen 3dubbele facecheck als lee sin ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe aAa vs Fnatic saai en voorzichtig??
ik denk het niet, ik hoop nog eens een base race te zien die was hilarisch en echt spannend
ik zag het aankomen toen de twee teams gewoon verder gingen in hun lanes en ik riep al luid BASERACE vanachter mn pc

maar als ik die topteams zo zie spelen en dan zelf een normal soloQ speel dan heb ik echt last van frustraties van hoe slecht sommige mensen omgaan met hun team of gebrek aan inzicht hebben.
2 ff sidelanes verdedigen na een push en die 3vs5 is niet de moment om mid te pushen, ik zeg hun only push in 5man team en dan zeggen ze zo we did that no? kvertel ze dat ze te greedy zijn en dan gaan ze mij uitschijten voor te greedy terwijl ik 8/0/10 sta en zei de deaths aan het opstapelen zijn door met slechts een deel van ons team tegen heel hun team te vechten
toch best van al bij premades blijven denk ik, dan zijn er minder frustraties

van mij mag aAa winnen, ik bewonder hun all-in mentaliteit wel van bij de base race hoewel ze die verloren

lol ja die facechecks in de bosjes had ik wel niet verwacht te zien op dat niveau

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
wow AAA tegen fnatic was echt sick !
Sushei op gragas is gewoon een genot om naar te kijken. uiteindelijk heeft fnatic gewonnen met 17-0 in kills in het voordeel van fnatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:10:
wow AAA tegen fnatic was echt sick !
Sushei op gragas is gewoon een genot om naar te kijken. uiteindelijk heeft fnatic gewonnen met 17-0 in kills in het voordeel van fnatic
hoho, 17-1

Sushei is dood gegaan :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:11:
[...]

hoho, 17-1

Sushei is dood gegaan :p.
ah ik hoor het idd nu ook in het interview. was me niet eens opgevallen dat hij dood ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fnatic met xPeke = legendary :p

Sushei met gragas is gwn insane :p
bo3 toch nog ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:21:
fnatic met xPeke = legendary :p

Sushei met gragas is gwn insane :p
bo3 toch nog ? :)
ja nog steeds best of three. Ze gaan nu beginnen met bannen en picken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axel101 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:23:
[...]

ja nog steeds best of three. Ze gaan nu beginnen met bannen en picken
keep us working people updated ;) :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:24:
[...]

keep us working people updated ;) :d
fantic bans: nunu, warwick, amumu
aaa bans: alistar, rumble, gragas

fnatic picks: anivia, malzahar, jarven, ashe, sona
aaa picks: corki, karthus, nocture, janna, annie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

Meteen die gragas ban erop haha.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die anivia uit de handen van moma gehaald blijkbaar.

en meteen de gragas & alistar bans :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Jammer dat ik het hier op me werk niet kan kijken, die browser wil de stream niet laden. updates aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Idd updates please, hier op school is de site geblokkeedd en als reden 'gaming'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

anivia (fnatic) op top vs karthus (aaa)
ashe+sona bottom voor fnatic tegen corki en janna
malzahar (fnatic) mid tegen annie (aaa)

jarvan jungle voor fnatic
nocturne voor aaa

aaa first kill
aaa mist een easy shot op egged anivia voor second kill LOL

early gank van aaa mislukt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
Ik ga gewoon hier de updates neerzetten anders krijg je inderdaad 150 pagina's :P

fb voor AAA nocture killed malz

1-3 in kills voor AAA.

1.5k gold verschil in het voordeel van AAA

[ Voor 119% gewijzigd door axel101 op 20-06-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeeee spannend, wel dik schijt dat ik moet werken, nu zal k vanavond van thuis nog eens moeten kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja en liefst 1 iemand ofzo :p dat we niet in 1x op 150 pagina's zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

aaa staat dit keer voor 33.9k vs 31.3 k, 4tr vs 3tr fnatic. en 9 kills vs 2 kills en inhibitor down bij fnatic.

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Flapmo schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:57:
spoiler:
aaa staat dit keer voor 33.9k vs 31.3 k, 4tr vs 3tr fnatic. en 9 kills vs 2 kills en inhibitor down bij fnatic.
Spoiler tags man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

axel101 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:36:
spoiler:
Ik ga gewoon hier de updates neerzetten anders krijg je inderdaad 150 pagina's :P

fb voor AAA nocture killed malz

1-3 in kills voor AAA.

1.5k gold verschil in het voordeel van AAA
Pak dan spoiler tags.. damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik stelde gister/eergister spoiler tags voor maar niemand gebruikte ze, dus gaf ik het maar op :). Wil best taggen hoor als het nu opeens wel moet :).
Flapmo schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:40:
spoiler:
wow brilliante actie van gamed.de vs CLG :d. first blood is theirs :). CLG komt terug met een gank maar CandyPanda showt zijn skills en ramt het weer naar 1-1 :D.

Allicht match details in spoiles voor mensen die het later willen kijken?
spoiler:
baron steal + 2 for 0 voor fnatic in teamfight, n1

spoiler:
Damn fnatic teamfights zijn zo sick, ze winnen de game alsnog, nu gold lead, nog een stolen baron.

[ Voor 54% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nutteloos ... je wordt zoeizo gespoiled ;) al is het via de LoL site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

spoiler:
gg fnatic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer te kijken wat nu nog de kansen zijn dat een lower bracket speler wint.
UB winner heeft een weighted win (extra win of hoe?) in een best of 3.
dus in UB : LB zou dan het volgende gelden:
1:0, UB wint
0:1 gevolgt door 1:1, UB wint
0:2 , UB kan nog 1 keer winnen en heeft dan nog een weighted win? dus kan dat nog 2-2 worden met een extra match? of wint de LB dan wel?
Anders kan de LB alleen nog maar winnen met een 0:3 of een 0:2 , 2:2 , 2:3 en dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:33:
Ik probeer te kijken wat nu nog de kansen zijn dat een lower bracket speler wint.
UB winner heeft een weighted win (extra win of hoe?) in een best of 3.
dus in UB : LB zou dan het volgende gelden:
1:0, UB wint
0:1 gevolgt door 1:1, UB wint
0:2 , UB kan nog 1 keer winnen en heeft dan nog een weighted win? dus kan dat nog 2-2 worden met een extra match? of wint de LB dan wel?
Anders kan de LB alleen nog maar winnen met een 0:3 of een 0:2 , 2:2 , 2:3 en dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
In de relegation matches moesten de teams die een weighted win achter stonden met 0:2 winnen om door te gaan, het andere team had maar 1 win nodig. In de finale zal het wel net zo werken, al zou het ook wel eens een best of 5 kunnen zijn. (In dat geval moet de lower bracket winner dus 3 games winnen, terwijl ze maximaal 1 mogen verliezen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
the Virtual schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:42:
[...]

In de relegation matches moesten de teams die een weighted win achter stonden met 0:2 winnen om door te gaan, het andere team had maar 1 win nodig. In de finale zal het wel net zo werken, al zou het ook wel eens een best of 5 kunnen zijn. (In dat geval moet de lower bracket winner dus 3 games winnen, terwijl ze maximaal 1 mogen verliezen.)
Volgens mij heb ik ze op de stream wel eens horen zeggen da het de eerste optie is (UB hoeft er maar 1 te winnen en lower bracket moet 0:2 winnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Best lomp... dat een championship match begint met een voordeel voor een team. Waarom niet gewoon standaard semi's en daarna wedstrijd om plek 3/4 en dan de final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:12:
toch nutteloos ... je wordt zoeizo gespoiled ;) al is het via de LoL site :)
Ik kom niet op de LoL site en ook andere websites ontwijk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Vicarious schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:47:
Best lomp... dat een championship match begint met een voordeel voor een team. Waarom niet gewoon standaard semi's en daarna wedstrijd om plek 3/4 en dan de final?
Het is een voordeel, of beter gezegd een nadeel van de anderen, wat ze aan zichzelf te danken hebben. Als je een steekje laat vallen zul je harder moeten knokken om weer terug te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door RTG op 20-06-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
Daarnaast heeft de lower bracket al verloren van de upper bracket en om dan 2:0 te moeten winnen in de finale is dan een helse taak. Stel aAa gaat door naar de finale dan moeten ze weer tegen Fnatic die hun net 2:0 heeft verslagen en dan moeten ze nu 2:0 gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Wacht dus fnatic heefts nu 2x achter elkaar gewonnen van aaa? Niceeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:08:
Wacht dus fnatic heefts nu 2x achter elkaar gewonnen van aaa? Niceeee!
Hoezo? Ik was voor aAa :P
Pagina: 1 ... 28 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.