http://www.own3d.tv/live/...es_High_Definition_Stream
[ Voor 88% gewijzigd door Intruder op 19-06-2011 19:15 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 88% gewijzigd door Intruder op 19-06-2011 19:15 ]
Niet echt, early BF sword is een stuk beter dan pickaxe, en als je veel pushing power wilt kun je beter voor een bloodthurster gaan, goedkoper item en meer dmg. Crits werken toch niet op turrets. Op champions die veel skill reliant zijn (caitlyn) is een bloodthurster ook beter. en daarna pas een IE.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:15:
Valt mij op dat al die AD carry's starten met Blade, Boots, Blade, Pickaxe, Blade, Greaves, BF Sword, Infinity Edge. Is dat echt de beste build?
Doran's Blade wordt ook vaak genoeg overgeslagen om meteen te starten met boots. Er is geen "beste" build maar er zijn wel goede builds en die zijn afhankelijk van je champion, speelstijl en runes/masteries.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:15:
Valt mij op dat al die AD carry's starten met Blade, Boots, Blade, Pickaxe, Blade, Greaves, BF Sword, Infinity Edge. Is dat echt de beste build?
Verwijderd
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
KlikkerDeKlikHu9o schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:14:
Is er nu een match aan de gang? zo ja, iemand een linkje?
League of Legends EUW: IBullit
Nope; alles wat in de upperbracket verliest kan nog via de lowerbracket in de finale komen. Als bijv. aAa via de upperbracket in de finale komt ten kostte van fnatic, dan kan fnatic via een extra wedstrijd alsnog in de finale komen. Het schema op http://s1.leagueoflegends.com/ geeft het vrij duidelijk weer.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:44:
Fnatic zou mooi zijn natuurlijk, dan zit er zeker eu team in de finale.
Maar dat wilt ook zeggen dat we zeker geen europese finale krijgen als ik het systeem een beetje begrijp.
Verwijderd
aha op die manier. Thx om het uit te klaren.RTG schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:51:
[...]
Nope; alles wat in de upperbracket verliest kan nog via de lowerbracket in de finale komen. Als bijv. aAa via de upperbracket in de finale komt ten kostte van fnatic, dan kan fnatic via een extra wedstrijd alsnog in de finale komen. Het schema op http://s1.leagueoflegends.com/ geeft het vrij duidelijk weer.
Maar dat kun je toch allemaal in-game aanpassen? Om daarvoor nou de game opnieuw te laten starten...Vicarious schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:58:
Andere reden: mensen binden hotkeys anders en moeten dat dus steeds veranderen.
Verwijderd
Mjah das allemaal stress en afleiding en geeft degenen die het moeten aanpassen een nadeel. HAdden ze van tevoren moeten doen, maargoed...the Virtual schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
[...]
Maar dat kun je toch allemaal in-game aanpassen? Om daarvoor nou de game opnieuw te laten starten...
Verwijderd
Ik word gek van die andere commentator die met die duitser shoutcast. HIj zegt echt constant at this point in time. Echt heel irritantVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
Man man. Kan phreak niet meer bezig zien eens ik op zijn handen beginnen letten ben als hij iets uitlegt.
Zeker zo'n eikol die alleen met Zilian speeltVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:36:
[...]
Ik word gek van die andere commentator die met die duitser shoutcast. HIj zegt echt constant at this point in time. Echt heel irritant
Surfin' paradise!
[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 20:40 ]
Ook in de Guardsman Bob IRC?Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:02:
Man man. Kan phreak niet meer bezig zien eens ik op zijn handen beginnen letten ben als hij iets uitlegt.
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Nee, gewoon op mumble met iemand, viel me op en begon me te irriteren
Doe geen moeite. Als je straks klaar met met de queue krijg je een bericht: "The servers are busy" en wordt je uit het spel geschopt.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:45:
[...]
Nee, gewoon op mumble met iemand, viel me op en begon me te irriteren
Wordt daar hetzelfde gezegd misschien?![]()
Sorry for the slowchat trouwens. Ben al kleine 3uur bezig met in te loggen ><
[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 21:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de laatste game grotendeels gemistVicarious schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:50:
WAT EEN FUCKING EPISCHE GAME IS DIT! Zoveel turnarounds en ZO'N GOEIE BLITZ!
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 22:01 ]
Werkelijk waar, je kon gewoon totaan die 2e Epik inhibitor niet zeggen wie er ging winnen. (En zelfs daarna...)Vicarious schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:50:
WAT EEN FUCKING EPISCHE GAME IS DIT! Zoveel turnarounds en ZO'N GOEIE BLITZ!
sudo apt-get rekt
Ja alles staat ook op de site. Via het event schedule kan je er komen. Zoals bijv : TSM vs aAaThormodo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:01:
[...]
Ik heb de laatste game grotendeels gemist. Hopelijk kunnen we hem straks nog ergens een keer terug kijken.
Hallo met Tim
Mjah ik zei het al aan het begin van het toernooi. Tot nu toe is alleen AaA degene die niet in mn voorspellingen voorkwam die het tegen mijn verwachtingen in erg goed doet. Ik had alleen gegokt dat Gamed zou verrassen, in hun plaats is dus AaA sterker gebleken.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:59:
Wat heb ik gisteren gezegd... Pas op van Fnatic met hun full line up met xPeke ?
Ookal cheer ik voor TSM en hun comeback. Damn Fnatic
Verwijderd
om alle matches ook in US op een redelijke tijd uit te zenden denk ikThormodo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:23:
Waarom beginnen ze morgen pas om half 2? Straks moet arme 16-jarige Cyanidefi uit Fnatic tussen 0:00 en 2:00 zijn championship matches spelen.
Verwijderd
Ja heb ook 2 uur gewacht om in te loggen, toen keek ik zon game op de stream en wilde ik daarna spelen, session closed. Dus ik ok log wel opnieuw in ga wel even wat anders doen, 2.5 uur later ingelogd 1 potje gespeeld keihard verloren in 20 minuten ik wil nog een keer, sesion closed. En nu zou ik weer een uur moeten wachten. Snap dan ook niet waarom ze niet gewoon de server uitzetten als het toch niet werkt.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:53:
Hele dag LoL aangehad zodat ik 's avonds kon spelen zonder queue.
Dus dacht net: nog even filmpje afkijken en dan potje spelen. En serieus 2 minuten voor het einde krijg ik: Session closed. DE TERING LIJERS! ze doen het er gewoon om.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het reporten van een leaver en of bad player heeft geen gevolgen.Airdack schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:23:
Mooie is nog dat 3 in mijn team premade waren en die hebben me natuurlijk alle 3 gereport, dus als het een beetje tegenzit dan heb ik straks nog gezeur ook omdat het tribunal een beetje neerkomt op 'punish all' voor vrij veel mensen
[ Voor 28% gewijzigd door kaluro2 op 20-06-2011 09:32 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Is er een VOD ergens van die match?Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:46:
Gister nog wat matches gezien van Dreamhack. Die matches van Fnatic tegen CLG en Fnatic tegen EG, mijn god. Ik heb een nieuwe favoriet denk ikNou ja met name game 2 van Fnatic - EG was echt super spannend. CLG werd echt omver gewandeld om eerlijk te zijn. Prachtig toernooi tot nu toe!
@Airdack; shit happens.
Als dat het verhaal is, had je het ook niet goed gedaan als je wél je main carry gekozen had. Want dan ben je die last-pick idioot die niet aan het team denkt en geen tank pakt!Gewoon negeren (eventueel letterlijk ingame via /ignore) en doorspelen. Zodra je wat hoger qua ELO komt, neemt het aantal van dat soort gevallen wel af. Voor tribubal zou ik niet bang zijn, 1 reported game zie je echt vrijwel nooit voorbijkomen. En iemand van Riot velt nog altijd het eindoordeel
Welke game is dat dan? Als ik op 19 juni de game van fnatic tegen EG kijk zie ik geen blitz? En geen karth.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:01:
amumu ban, niet slecht gezien van epik maar had eerder alistar ban verwacht.
blitzcrank op doublelift, hij schijnt een van de beste blitz spelers te zijn.
fnaticMSI lineup :
jarvan
alistar
ashe
karthus
janna
EG:
Nunu
Malzahar
Vayne
Blitzcrank
Soraka
Nee klopt maar de meeste staan al op YT.Vicarious schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:30:
Alle matches komen op de website te staan, deze staat er nog niet.
[ Voor 30% gewijzigd door ApexAlpha op 20-06-2011 10:39 ]
Verwijderd
Alleen jammer dat deze het einde mist.ApexAlpha schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:43:
Kijk, ik heb hem al.
Voor de liefhebbers:
YouTube: FnaticMSI vs Epik Gaming Dreamhack 2011 day 2 Game #9 FULL
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik moet zo werken en kan daar niet kijken helaas.Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:52:
Daarnaast is de kwaliteit wat lager dankzij een transcode vanaf die own3d.tv stream naar Youtube toe. Ik zou gewoon de replays kijken op de Season One website. De meeste games staan vrij snel online
Dan kijk je het na je werk;)ApexAlpha schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:55:
[...]
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik moet zo werken en kan daar niet kijken helaas.
1
2
3
4
| 1) Ga naar: 'League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\xxx\deploy\DATA\CFG' 2) Open "game.cfg" met notepad 3) Zoek: "Windowed=" en zorg dat er een '1' achter staat 5) Voeg daaronder deze regel toe 'BorderlessWindow=1' |
[ Voor 3% gewijzigd door SaphuA op 20-06-2011 11:33 ]
Ik gebruik het sinds die post ook al ipv shifwindow en het werk super. Je moet misschien alleen even uitkijken met "always on top" vensters of popups, want daar kreeg ik nu soms wel even last, bij shiftwindow nooit hoewel dat misschien wel aan m'n eigen instellingen heeft gelegen.SaphuA schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:14:
Even iets totaal anders:
Mensen die League of Legends full-screen, maar windowed willen draaien gebruiken vaak een tool. Blijkbaar kan het ook eenvoudiger (heb het hier getest):
code:
1 2 3 4 1) Ga naar: 'League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\xxx\deploy\DATA\CFG' 2) Open "game.cfg" met notepad 3) Zoek: "Windowed=" en zorg dat er een '1' achter staat 5) Voeg daaronder deze regel toe 'BorderlessWindow=1'
Van: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=816970
[ Voor 3% gewijzigd door RTG op 20-06-2011 11:49 ]
Is dit niet een in-game optie?SaphuA schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:14:
Even iets totaal anders:
Mensen die League of Legends full-screen, maar windowed willen draaien gebruiken vaak een tool. Blijkbaar kan het ook eenvoudiger (heb het hier getest):
code:
1 2 3 4 1) Ga naar: 'League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\releases\xxx\deploy\DATA\CFG' 2) Open "game.cfg" met notepad 3) Zoek: "Windowed=" en zorg dat er een '1' achter staat 5) Voeg daaronder deze regel toe 'BorderlessWindow=1'
Van: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=816970
Verwijderd
neen. De windowed optie wel. Maar borderless niet
13:30, aAa vs FnaticMSIVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:51:
[...]
neen. De windowed optie wel. Maar borderless niet
wanneer is de eerste match vandaag ? (zit werk dusja)
Wel jammer dat ze die upper bracket final zo vroeg al doen.
Lower bracket is vaak veel interessanter dan top brackets.Awaken1 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:06:
[...]
Had die liever na de 7th place match gezien of na de 4th place match.
Nu moet ook TSM of Epik gaming 3 games achter elkaar spelen als alles winnen.
Ik zie helemaal geen 7th place match meer staan in het schema, zou die soms geschrapt zijn? Vond het ook eigenlijk wel wat raar om de teams die op dag 1 al waren uitgeschakeld een dag te laten wachten en dan op dag 3 nog een lullig potje laten spelen om de plekken 7 en 8.Awaken1 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:06:
[...]
Had die liever na de 7th place match gezien of na de 4th place match.
Nu moet ook TSM of Epik gaming 3 games achter elkaar spelen als alles winnen.
Vind je? De opkomende Top level match van aAa vs Fnatic wordt volgens mij wel een pareltje hoor. Het gaat wel even om de bepaling van het beste EU team van dit moment. Hetzelfde geldt voor TSM vs EG. Volgens mij is er nog geen enkele match voorbij gekomen die echt saai te noemen was, daar is LoL gewoon niet het spel voor. Het is geen voetbal of zokaluro2 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:19:
[...]
Lower bracket is vaak veel interessanter dan top brackets.
Minder safe-play en minder lame-play.
Top level play is zo saai en flauw, heeft wat hete pepers nodig.
Verwijderd
EG vs TSMCloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Vind je? De opkomende Top level match van aAa vs Fnatic wordt volgens mij wel een pareltje hoor. Het gaat wel even om de bepaling van het beste EU team van dit moment. Hetzelfde geldt voor TSM vs EG. Volgens mij is er nog geen enkele match voorbij gekomen die echt saai te noemen was, daar is LoL gewoon niet het spel voor. Het is geen voetbal of zo[/nofi]
Ik vond team Pacific nou niet echt indrukwekkend. aAa tegen TSM daarentegen.Cloud schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Vind je? De opkomende Top level match van aAa vs Fnatic wordt volgens mij wel een pareltje hoor. Het gaat wel even om de bepaling van het beste EU team van dit moment. Hetzelfde geldt voor TSM vs EG. Volgens mij is er nog geen enkele match voorbij gekomen die echt saai te noemen was, daar is LoL gewoon niet het spel voor. Het is geen voetbal of zo[/nofi]
Andy Dinh (Reginald)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Brother vs Brother. Dan Dinh vs (weet niet meer)
Verwijderd
Ik zeg aAa vs. Fnatic.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:52:
pronostiek finale: fnatic vs TSM. (winnaar wordt heel close .. maar als AnnieReginal biased fanhoop ik op TSM)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
of zen 3dubbele facecheck als lee sin ?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:20:
Dan vergeet je doublelift.
Zijn poppy, janna, blitzcrank en zelfs zijn garen play heeft complete potjes gewonnen.
Ook het laatste potje was de loss te danken aan dan dihn die gewoon 24/7 uit positie was, terwijl doublelift als een baas blitzcrank speelde.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:27 ]
Verwijderd
hoho, 17-1axel101 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:10:
wow AAA tegen fnatic was echt sick !
Sushei op gragas is gewoon een genot om naar te kijken. uiteindelijk heeft fnatic gewonnen met 17-0 in kills in het voordeel van fnatic
ah ik hoor het idd nu ook in het interview. was me niet eens opgevallen dat hij dood ging
ja nog steeds best of three. Ze gaan nu beginnen met bannen en pickenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:21:
fnatic met xPeke = legendary![]()
Sushei met gragas is gwn insane
bo3 toch nog ?
Verwijderd
keep us working people updatedaxel101 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:23:
[...]
ja nog steeds best of three. Ze gaan nu beginnen met bannen en picken
fantic bans: nunu, warwick, amumu
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[ Voor 27% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2011 14:35 ]
[ Voor 119% gewijzigd door axel101 op 20-06-2011 14:44 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2011 14:57 ]
Spoiler tags man!Flapmo schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:57:
spoiler:aaa staat dit keer voor 33.9k vs 31.3 k, 4tr vs 3tr fnatic. en 9 kills vs 2 kills en inhibitor down bij fnatic.
Pak dan spoiler tags.. damn!axel101 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:36:
spoiler:Ik ga gewoon hier de updates neerzetten anders krijg je inderdaad 150 pagina's![]()
fantic bans: nunu, warwick, amumu
aaa bans: alistar, rumble, gragas
fnatic picks: anivia, malzahar, jarven, ashe, sona
aaa picks: corki, karthus, nocture, janna, annie
fb voor AAA nocture killed malz
1-3 in kills voor AAA.
1.5k gold verschil in het voordeel van AAA
Flapmo schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:40:
spoiler:wow brilliante actie van gamed.de vs CLG :d. first blood is theirs. CLG komt terug met een gank maar CandyPanda showt zijn skills en ramt het weer naar 1-1
.
Allicht match details in spoiles voor mensen die het later willen kijken?
[ Voor 54% gewijzigd door Flapmo op 20-06-2011 15:09 ]
Verwijderd
In de relegation matches moesten de teams die een weighted win achter stonden met 0:2 winnen om door te gaan, het andere team had maar 1 win nodig. In de finale zal het wel net zo werken, al zou het ook wel eens een best of 5 kunnen zijn. (In dat geval moet de lower bracket winner dus 3 games winnen, terwijl ze maximaal 1 mogen verliezen.)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:33:
Ik probeer te kijken wat nu nog de kansen zijn dat een lower bracket speler wint.
UB winner heeft een weighted win (extra win of hoe?) in een best of 3.
dus in UB : LB zou dan het volgende gelden:
1:0, UB wint
0:1 gevolgt door 1:1, UB wint
0:2 , UB kan nog 1 keer winnen en heeft dan nog een weighted win? dus kan dat nog 2-2 worden met een extra match? of wint de LB dan wel?
Anders kan de LB alleen nog maar winnen met een 0:3 of een 0:2 , 2:2 , 2:3 en dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Volgens mij heb ik ze op de stream wel eens horen zeggen da het de eerste optie is (UB hoeft er maar 1 te winnen en lower bracket moet 0:2 winnen).the Virtual schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:42:
[...]
In de relegation matches moesten de teams die een weighted win achter stonden met 0:2 winnen om door te gaan, het andere team had maar 1 win nodig. In de finale zal het wel net zo werken, al zou het ook wel eens een best of 5 kunnen zijn. (In dat geval moet de lower bracket winner dus 3 games winnen, terwijl ze maximaal 1 mogen verliezen.)
Ik kom niet op de LoL site en ook andere websites ontwijk ikVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:12:
toch nutteloos ... je wordt zoeizo gespoiledal is het via de LoL site
Het is een voordeel, of beter gezegd een nadeel van de anderen, wat ze aan zichzelf te danken hebben. Als je een steekje laat vallen zul je harder moeten knokken om weer terug te komen.Vicarious schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:47:
Best lomp... dat een championship match begint met een voordeel voor een team. Waarom niet gewoon standaard semi's en daarna wedstrijd om plek 3/4 en dan de final?
[ Voor 4% gewijzigd door RTG op 20-06-2011 15:56 ]
Verwijderd
Hoezo? Ik was voor aAanukidin247 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:08:
Wacht dus fnatic heefts nu 2x achter elkaar gewonnen van aaa? Niceeee!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq