Vicariously I live while the whole world dies
Op dit moment geef ik Fnatic toch echt het voordeel hoor. 3 kills, 2 towers voordeel naast een iets betere farm.Vicarious schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:46:
Fnatic gaat worden uitgeschakeld....
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
3 van de 4 teams gaan door, en het lijkt er toch echt sterk op dat Pacific onderaan gaat eindigen.Vicarious schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:46:
Fnatic gaat worden uitgeschakeld....
Verwijderd
iemand deze gezien ?
http://imageshack.us/photo/my-images/815/dreamhacks.png/
triple vlad ftw
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 14:59 ]
Oké, dat is wel mooi dan, want het is wel erg lullig dat ze het momenteel met zijn vieren +1 moeten doen.the Virtual schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:50:
[...]
3 van de 4 teams gaan door, en het lijkt er toch echt sterk op dat Pacific onderaan gaat eindigen.
[ Voor 47% gewijzigd door Thormodo op 18-06-2011 15:03 ]
Verwijderd
gg ace.. its over
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 15:03 ]
@hieronder:
Nou ja na de groepsfase zou hij er wel weer bij zijn, dus dat is wel mooi voor ze dan.
[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 18-06-2011 15:08 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Dat hij amper met Fnatic heeft gespeeld doet niks af aan het feit dat hij totaal niet op de plek is waar een Swain hoort te zijn. De laatste teamfight was hij ook al weer op compleet de verkeerde positie. Als hij support zou spelen is zo'n positie helemaal waardeloos.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:03:
probleem is. Hij heeft amper gespeeld met Fntic. Hij speelt heroes die een rol hebben die hij niet gewoon is. (speelt normaal support champs) Met Xpeke zelf zou dit een heel andere game zijn ofc.
gg ace.. its over
Verwijderd
Ze zijn dus wss wel nog door. Alleen gaat het morgen grof worden voor hun 2 games winnen. en Xpeke is er morgen. dus morgen zien wel wel
Verwijderd
Ja maar dat is lijkt me het probleem juist. Als je gewend bent om support te spelen hang je lekker achterin. En nu moet je dan opeens swain tegen een supergoede vlad of akali spelen. En in teamfights meot je ook overal in zitten maar toch niet teveel damage krijgen. Lijkt mij lastig om in een keer zon switch te maken.Thormodo schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:11:
[...]
Dat hij amper met Fnatic heeft gespeeld doet niks af aan het feit dat hij totaal niet op de plek is waar een Swain hoort te zijn. De laatste teamfight was hij ook al weer op compleet de verkeerde positie. Als hij support zou spelen is zo'n positie helemaal waardeloos.
Ik vind dat die xPeke vervanger het nog redelijk gedaan heeft, inderdaad onder flinke stress. Maar GG voor EG, erg goed gespeeld.
Ik probeer zijn prestatie ook niet (hard) af te kraken (hoewel ik natuurlijk de fouten post i.p.v. de goede dingen). Alleen het was gewoon jammer om te zien dat hij (bij lage na) het niveau van de rest van het team niet haalde (wat natuurlijk ook wel te verwachten was).Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:15:
akkoord. Maar je moet zen prestatie niet afkraken. Het is Dreamhack en het grootste evenement. Als je even snel moet invallen etc... het is allemaal zo simpel niet. Hands down dat hij zich heeft opgeofferd als substitute
Ze zijn dus wss wel nog door. Alleen gaat het morgen grof worden voor hun 2 games winnen. en Xpeke is er morgen. dus morgen zien wel wel
En met Swain moet je niet ook lekker achterin rondhangen (i.i.g. niet vooraan)?Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:16:
[...]
Ja maar dat is lijkt me het probleem juist. Als je gewend bent om support te spelen hang je lekker achterin. En nu moet je dan opeens swain tegen een supergoede vlad of akali spelen. En in teamfights meot je ook overal in zitten maar toch niet teveel damage krijgen. Lijkt mij lastig om in een keer zon switch te maken.
Ik was aardig lam en moest ook afk op het einde (was mezelf eigenlijk aan het pownen) dus het was maar goed dat ik met sona aan het spelen was. Het was een rare games met veel kills in het begin (deels ook van mij ^^) maar uiteindelijk waren we sterker
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
sure add me "my lol account" ben nu >1400, ben vooral rond 0:00 onlinemichaeltb schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:10:
Is er nog iemand die naast de streams duo que 5v5 of 3vs3 premade wil spelen? 5x5 solo que zit ik nu op elo 1400, dus graag iemand die daar een beetje in de buurt zit (hoeft natuurlijk niet persé)
Allicht match details in spoiles voor mensen die het later willen kijken?
[ Voor 57% gewijzigd door Flapmo op 18-06-2011 16:44 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hoop echt dat gamed deze game wint en ver komt in het toernooi.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
gamed moet zo tegen Xan trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 18-06-2011 17:42 ]
Morgenmiddag als het goed is wat meer potjes zien!
EDIT - Wilde even in GoT channel live mee chatten over de match. Is er een queue van 30 minuten weer! Dat is de laatste tijd wel erg vaak het geval!
[ Voor 27% gewijzigd door Forn op 18-06-2011 17:44 ]
16:30
Team SoloMid vs. Xan
16:30
gamed!de vs. CLG
Group B - Round 2
18:00
gamed!de vs. Xan
19:15
Team SoloMid vs. CLG
Group B - Round 3
20:30
Team SoloMid vs. gamed!de
20:30
CLG vs. Xan
edit: zo dus Gamed vs Xan. Als Xan net zo goed speelt als tegen TSM wordt Gamed helemaal weggevaagd. Arme Candypanda. Als die bij AAA of Fnatic had gespeeld had hij die teams zeker sterker gemaakt.
[ Voor 26% gewijzigd door Vicarious op 18-06-2011 17:47 ]
Ja, dat was inderdaad wel een beetje heel triest.. Geen goede reclame ook natuurlijk..Vicarious schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:38:
Wat is dat voor gekloot met die disconnects? Zo wint Xan natuurlijk zeker niet...
Extreem faal
Verwijderd
fout in de client met packetlossBaristo schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:03:
Hoe kan je nou disconnecten in een gesloten LAN?
Extreem faal
GO TSM !!!

oooooow die tibbers van regi =:D
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 19:23 ]
TSM - gamed!de 1-0
CLG - Xan 1-0
1.TSM
2.CLG
3.gamed
4.Xan
TSM - gamed!de 1-0
CLG - Xan 0-1
1.Xan
2.TSM
3.CLG
4.gamed
TSM - gamed!de 0-1
CLG - Xan 1-0
1.CLG
2.gamed
3.Xan
4.TSM
TSM - gamed!de 0-1
CLG - Xan 0-1
1.gamed
2.Xan
3.TSM
4.CLG
Verwijderd
nice TSM ! orde op zaken
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 21:36 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
om in de queue te mogen zitten !speedzor schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:23:
Servers down en een match die niet begint. Je zou je afvragen waarom je zo vroeg opstaat
1h27
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 12:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
sudo apt-get rekt
Dan 1 uur en 5 minuten... Dan 2 uur en 6 minuten...
Dan krijg je de melding: Servers are currently Busy.
Dan log je opnieuw in en zit je 3 uur in de queue....
Maar je kan toch niet serieus voor NA zijn ?
Ze zijn wel weer lekker 45 min te laten begonnen trouwens -,-.
Leuk, Jarvan gedisconnect. Dat is vrij schandalig voor een LAN event...
[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 19-06-2011 13:39 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 13:40 ]
Heb zelf ook niet echt heel veel succes gehad met Mundo in ranked. Maar hij blijft wel superleuk om te spelen.. ga die nieuwe skin denk ik ook wel aanschaffen
EDIT - Wow, dat was nice teamwerk... Die Ashe arrow + Anivia wall + Jarvan Wall.
[ Voor 49% gewijzigd door Forn op 19-06-2011 13:43 ]
Verwijderd
Vicarious zal nu wel blij zijn
juist gebeurd: ACE
Verwijderd
Vergeet Lamia's arrows nietIntruder schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:57:
Ze spelen gewoon erg dom en elementz speelt echt een erg slechte annie deze game. xPeke en shushei heeft ze gewoon ziek hard geowned.
Bwahahaha, interview met hotshot. Hij geeft gelukkig wel toe dat Fnatic beter was.
Ik gaf Fanatic eerst geen enkel kans, maar zoals ik het nu zie maken ze zeker wel kans.
EDIT: zoals hierboven is gezegd, de que is idd voorbij had maar 3 secs
[ Voor 35% gewijzigd door axel101 op 19-06-2011 15:10 ]
League of Legends EUW: IBullit
The number one enemy of progress is question
@hieronder
Dit is zeker geen trol build hoor, zijn allemaal wel champions die ze goed kunnen spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Intruder op 19-06-2011 15:23 ]
Ik vind het grappig in ieder geval
Gooooo Jungle Gangplank!
League of Legends EUW: IBullit
Verwijderd
Is me al opgevallen dat waar tsm die laatste teamfight verloren heeft ,veel belangrijke teamfights beslecht worden. In al deze gevallen is het team dat niet via de river komt in het voordeel precies.
probeer je te reconnecten krijg je session closed error
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Dat is echt balen, maar ik moest tegelijkertijd ook erg lachen hieromblamauci schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:48:
bam 2 1/2 uur queue ben je eenmaal ingelogd word je uit de chat gegooid
probeer je te reconnecten krijg je session closed error
ja lach me maar uit ik vind het niet grappig:(
ik heb dalijk gewoon ff vrolijk meer als 3 uur in de queue gestaan
Verwijderd
ik ben er al paar keer tijdens de queue uitgezwierd, nu goed, niets aan te doen.
Vindt dat de winnaars hun geld in eu servers moeten investeren
TSM: Vlad, Nunu, Caitlynn, Alistar, Singed
AAA: Amumu, Rumble, Sona, Malzahar, Corki
Imo AAA een betere lineup: veel meer damage en Malz is een goede counter voor Vlad. Bovendien hebben ze meer AoE damage.
[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 19-06-2011 18:58 ]
Ze blijven maar roepen dat hun service en support prioriteit nummer 1 is maar ik heb tot op heden geen merkbare verbeteringen gezien...jammer want met fatsoenlijke servers zou dit spel geniaal zijn
The number one enemy of progress is question
Opnieuw inloggen, nu een que van 3h00....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Dit topic is gesloten.