PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
speel hem nooit
en ivm je voorbeeld dat kan mss in bepaalde gevallen, maar hij zal met een beetje teamplay al snel neergaan
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 21:14 ]
Verwijderd
Dat kan toch gewoon met elke champ? Als je heel fed bent.Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:10:
[...]
Must be your main am I right?![]()
Met mordekaiser kan je met DPS spec gewoon een heel team inlopen, 2 of 3 killen en er levend uit komen. Maar dat is natuurlijk niet overpowered.
Mordekaiser kan dus echt niet een team inlopen, er 2 killen en dan weer weggaan. Als een mordekaiser dat ooit bij jou gedaan heeft mag je jezelf en je eigen team wel even aankijken.Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:14:
Veel mensen zijn blind voor de waarheid zo te zien. Zet je gekleurde bril af en zet een neutrale op dan zie je de feiten wel.
En die offtopic post van mij was er omdat jij op die "kinderen" die lol maken aan het flamen was zonder even je mening te onderbouwen.
Je moet hem niet te veel farm op het begin geven. Gewoon wat agressievere speelstijl. Dat je anders tegen hem moet spelen betekent niet dat hij OP is.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Hoelang neemt niemand jou serieus? Sinds deze postDreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:06:
[...]
Vage offtopic post ...
Waarom zou ik het werk van andere op moeten knappen. Ik state gewoon wat facts. Hoe lang bestaan de server problemen? Precies.
Hoe lang zijn champs als mordekaiser (bijvoorbeeld) al niet overpowered? Precies.
Hoe lang zijn er niet bugs zoals tower agro in het spel? Precies.
Simpele feitjes.
HOI.
En ja, ik speel mordekaiser af en toe, gewoon of ff lekker te steamrollen. Even zonder skill alles ownen op zijn tijd kan erg leuk zijn.
Tegen bots telt niet hè!Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:22:
Erg grappig hoeveel mensen de feiten niet onder ogen durven te zien.
En ja, ik speel mordekaiser af en toe, gewoon of ff lekker te steamrollen. Even zonder skill alles ownen op zijn tijd kan erg leuk zijn.
Maar even serieus, de champions lijken of dit moment een stuk beter gebalanceerd dan bevoorbeeld vroeger toen Heimerdinger alles aankon. (die kon toen écht 1v5 aan).
Verwijderd
Verwijderd
Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:06:
[...]
Vage offtopic post ...
Waarom zou ik het werk van andere op moeten knappen. Ik state gewoon wat facts. Hoe lang bestaan de server problemen? Precies.
Hoe lang zijn champs als mordekaiser (bijvoorbeeld) al niet overpowered? Precies.
Hoe lang zijn er niet bugs zoals tower agro in het spel? Precies.
Simpele feitjes.
Niet klagen als je het zelf niet beter kan en gewoon stoppen met spelen aub!
Mordekaiser is zeker OP, daarom word hij ook constant gebanned/gespeeld op high ELO of uberhaupt elo games.
En tower agro bug is in het leven geroepen door teemo's die te achterlijk zijn om te snappen dat een enemy nog poisen op zich heeft.
edit: oh shit, im feeding ze troll
Dit slaat natuurlijk nergens op want dan, volgens jou beredenering mag je nergens commentaar op hebben. Immers, jij weet ook niks van politiek, voetbal, het leven.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:31:
[...]
![]()
Niet klagen als je het zelf niet beter kan en gewoon stoppen met spelen aub!
Mordekaiser is zeker OP, daarom word hij ook constant gebanned/gespeeld op high ELO of uberhaupt elo games.
En tower agro bug is in het leven geroepen door teemo's die te achterlijk zijn om te snappen dat een enemy nog poisen op zich heeft.
edit: oh shit, im feeding ze troll
Verwijderd
Slaat redelijk ergens op als 2 van de 3 argumenten sowieso al volledig de plank mis slaan, en je 1e nog twijfelachtig is omdat er weinig te zeggen valt van de servers van LoL zonder insiders info.Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:36:
[...]
Dit slaat natuurlijk nergens op want dan, volgens jou beredenering mag je nergens commentaar op hebben. Immers, jij weet ook niks van politiek, voetbal, het leven.Faal argument zeg. Hierbij zijn dit gewoon random voorbeelden btw.
ben het geklaag gewoon een beetje zat.
Iedereen weet dat de servers redelijk unstable kunnen zijn, maar blijkbaar is er elke keer weer rede tot klagen terwijl je blijkbaar al geruime tijd waar je aan toe bent.
Speel niet of klaag niet imo.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 21:38 ]
Waar haal jij het vandaan dat die servers niet in orde zijn? LulzSec heeft ook de website van de CIA neergehaald met een DDOS, lijkt me sterk dat die servers ook niet in orde zijn.Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:36:
[...]
Dit slaat natuurlijk nergens op want dan, volgens jou beredenering mag je nergens commentaar op hebben. Immers, jij weet ook niks van politiek, voetbal, het leven.Faal argument zeg. Hierbij zijn dit gewoon random voorbeelden btw.
Heb je bewijs dat LoL ontwerpers alles in eigen zak steken? En wat is precies die tower aggro bug waar jij het over hebt? En waarom zouden ze het niet 'willen' fixen?
Amen. zeker omdat het niet eens betaald is.
[ Voor 12% gewijzigd door ApexAlpha op 16-06-2011 21:48 ]
Gebeurt veel te vaak.
Dat de makers van LoL het geld in eigen zak steken lijkt mij logisch, ze steken het in ieder geval niet in het spel, nieuwe maps of servers. Zelfs ik kan 1 map per maand solo maken voor Warcraft 3 bijvoorbeeld.
En misschien wist je het niet Apex, maar de server issues bestaan al jaren!!!
Edit: Msss, tis langer stil dan normal! Truth for the win!
[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 16-06-2011 21:56 ]
Verwijderd
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 21:58 ]
De waarheid voegt niks toe?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:56:
laat maar zitten, we zijn meer het topic aan het vernaggelen dan iets toe te voegen.
Anyways. Het is logisch dat ze geen haast hebben met nieuwe maps maken, die brengen geen geld op!
Champions aan de andere kant wel. Champions brengen geld op omdat mensen de nieuwe champs snel willen. Dus is het logisch dat het ze geen ruk kan schelen dat er geen nieuwe maps komen (of dat ze op een slakken gangetje een map maken).
Daarom is het ook logisch dat er nooit champion balance zal zijn. Immers, een OP champ breng geld op van mensen die niet goed kunnen spelen. Buy morde and own the world. Dus is het logisch dat ze geen moeite doen om de champions te balancen.
Klein uitstapje maken naar World of Warcraft. Daar is op zijn tijd ook een champ gigantisch OP, want mensen switchen class en spelen langer = meer geld.
En dat mensen andere bugs meemaken kan. Enkele pagina's terug klaagde iemand dat Nidalee onspeelbaar was door de bugs. Nu speel ik Nidalee veel en lang niet alle bugs waren mij opgevallen en voor mij was Nidalee speelbaar.
Zo heb ik dus vaak last van de tower bug, of van de bug dat je champion stopt tijdens het lopen ...
Maargoed, de meeste mensen kunnen het niet hebben als iemand kritiek heeft op iets wat ze leuk vinden.
Verwijderd
De waarheid wel, jouw gezever niet.
En al is het 1000 tegen 1, je blijft toch bij je mening.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 22:12 ]
Hoe lang denk je dat LoL al bestaat?Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:50:
Tower bug is 1 van vele bugs die al jaren in het spel zit.
Mordekaiser is allesbehalve OP, het feit dat jij er niet tegen kan vechten zegt daarentegen wel iets over jou. Kun jij er goed mee spelen en faceroll je ermee? Dan zegt dat iets over de elo-range waar je in zit. Het feit dat hij uberhaupt gekozen wordt zegt al veel.
Je claims over de servers zijn ongefundeerd en je claims over RIOT nog minder.
Ik veronderstel dat je tryndamere ook OP vindt? Dit zijn natuurlijk first picks en banpriorities op High Elo, niet?
Laat dit topic in rust verder gaan, zeggen dat een champ OP is en dan iedereen afschieten die het tegendeel beweerd slaat nergens op.
Verwijderd
Wat jij doet is geen kritiek geven, maar speculeren en argumenten doortrekken tot ridicule proporties. Je weet niet hoeveel geld Riot's serverpark kost, je weet niet hoeveel geld een nieuwe champion opbrengt, hoe kun je dan daarover oordelen? Hoeveel geld zou een goede nieuwe map denk je opbrengen door de influx van nieuwe spelers? Veel!Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:08:
[...]
De waarheid voegt niks toe?![]()
Anyways. Het is logisch dat ze geen haast hebben met nieuwe maps maken, die brengen geen geld op!
Champions aan de andere kant wel. Champions brengen geld op omdat mensen de nieuwe champs snel willen. Dus is het logisch dat het ze geen ruk kan schelen dat er geen nieuwe maps komen (of dat ze op een slakken gangetje een map maken).
Daarom is het ook logisch dat er nooit champion balance zal zijn. Immers, een OP champ breng geld op van mensen die niet goed kunnen spelen. Buy morde and own the world. Dus is het logisch dat ze geen moeite doen om de champions te balancen.
Klein uitstapje maken naar World of Warcraft. Daar is op zijn tijd ook een champ gigantisch OP, want mensen switchen class en spelen langer = meer geld.
En dat mensen andere bugs meemaken kan. Enkele pagina's terug klaagde iemand dat Nidalee onspeelbaar was door de bugs. Nu speel ik Nidalee veel en lang niet alle bugs waren mij opgevallen en voor mij was Nidalee speelbaar.
Zo heb ik dus vaak last van de tower bug, of van de bug dat je champion stopt tijdens het lopen ...
Maargoed, de meeste mensen kunnen het niet hebben als iemand kritiek heeft op iets wat ze leuk vinden.
Ik ben zelf van de mening dat Riot best wel een maandje vrij kan nemen van champions bouwen en de graphics kan gaan oppoetsen samen met de bugs fixen. Maar aangezien daar verschillende teams mee bezig zijn, kan ik het begrijpen dat het allemaal niet zo snel gaat.
En over de maps: Is het je nooit opgevallen dat sommige champions gigantisch OP zijn in 3v3? Tryn is een van de beste picks in die map. Het lijkt mij gigantisch moeilijk om een map te ontwerpen die gebalanceerd is tov elke comp vs comp. Summoner's Rift is aardig goed, maar de meeste champions worden dan ook ontworpen met die map in gedachten.
Ik ook
Vicariously I live while the whole world dies
Hihi,wat een faal reactie omdat ik Lee Sin op release dag met IP gekocht heb en hem nooit underpowered heb gevonden en dat hier ook gezegd heb. Vond het juist een balanced champ waar ik goed mee overweg kon gaan. (Bijna) Altijd positieve scores gehad met hem.YbonG schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:18:
ben jij niet dezelfde gozer die eerder al liep te janken dat iedereen lee sin underpowered vond? (wat ie was, want hij is daarna keihard gebuffed) en toen ook constant je mening liep door te drammen? was toen al vermoeiend, nu is het net zo vermoeiend. Als je mordekaiser nog altijd OP vind dan doe je echt iets fout. morde is goed om noobs mee te stompen, een beetje team heeft er weinig moeite mee.
Beetje jammer dat je probeert iets negatiefs over mij te zeggen omdat ik iets negatiefs over een spelletje zeg, doe het dan wel goed en ga niet dingen verzinnen.
speedzor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:24:
Hoe lang denk je dat LoL al bestaat?
Mordekaiser is allesbehalve OP, het feit dat jij er niet tegen kan vechten zegt daarentegen wel iets over jou. Kun jij er goed mee spelen en faceroll je ermee? Dan zegt dat iets over de elo-range waar je in zit. Het feit dat hij uberhaupt gekozen wordt zegt al veel.
Je claims over de servers zijn ongefundeerd en je claims over RIOT nog minder.
Ik veronderstel dat je tryndamere ook OP vindt? Dit zijn natuurlijk first picks en banpriorities op High Elo, niet?
Laat dit topic in rust verder gaan, zeggen dat een champ OP is en dan iedereen afschieten die het tegendeel beweerd slaat nergens op.
Ik claim dat ze geen geld steken in hun servers omdat de problemen met de servers sinds dag 1 bestaan dat ik speel en dat is zeker 1.5 jaar. Dus dan kan je toch echt niet zeggen dat ze hun servers verbeteren.
Zolang Riot met gemak honderden duizenden euro's (of dollars) aan goede doelen schenken zit er zeker genoeg geld in om hun servers te verbeteren. Maar wel grappig hoe je claimt dat ik niks kan weten over het geld wat Riot verdient maar dan zelf wel zegt dat een nieuwe map veel geld opbrengt.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:31:Wat jij doet is geen kritiek geven, maar speculeren en argumenten doortrekken tot ridicule proporties. Je weet niet hoeveel geld Riot's serverpark kost, je weet niet hoeveel geld een nieuwe champion opbrengt, hoe kun je dan daarover oordelen? Hoeveel geld zou een goede nieuwe map denk je opbrengen door de influx van nieuwe spelers? Veel!
Ik ben zelf van de mening dat Riot best wel een maandje vrij kan nemen van champions bouwen en de graphics kan gaan oppoetsen samen met de bugs fixen. Maar aangezien daar verschillende teams mee bezig zijn, kan ik het begrijpen dat het allemaal niet zo snel gaat.
En over de maps: Is het je nooit opgevallen dat sommige champions gigantisch OP zijn in 3v3? Tryn is een van de beste picks in die map. Het lijkt mij gigantisch moeilijk om een map te ontwerpen die gebalanceerd is tov elke comp vs comp. Summoner's Rift is aardig goed, maar de meeste champions worden dan ook ontworpen met die map in gedachten.
En dan wordt het nog leuker, ik mag niet zeggen dat champ X overpowered is, maar jij mag wel zeggen dat sommige champs OP in 3v3 zijn? Beetje meten met twee maten of niet?
Draenor is inderdaad een troll. Jammer dat zijn naam zoveel lijkt op de mijne: DrEAnor.Vicarious schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:02:
Ik ookMaar dat was wel duidelijk een paar pagina's terug voordat Draenor terugkwam om te trollen
Dan kom ik gelijk bij het andere punt: OP in hoog elo is essentieel anders dan ''OP'' in laag elo, simpelweg omdat in de lagero elo sferen alles gewoon OP kan zijn omdat
1.niemand goed countert op wat voor manier dan ook(picks,counterjunglen,goed ganken, goed warden, lane denyen,harassen).
2. Het algemene skill niveau veel lager is wat ligt aan de voorgenoemde punten maar ook slechtere reflexen,slechtere game kennis(Welke hero doet wat?), slechte map awareness, slecht last-hitten etc.
Als er een speler in zo'n game is die dit wel allemaal wat beter kan is hij de spreekwoordelijke eenoog in het rijk der blinden, met welke character dan ook.
Mordekaiser,specifiek, is een goede farmer en sterke 1v1'er die als je hem gewoon lekker zijn gang laat gaan(zoals in laag elo) sneller dan andere goede items heeft. Nogal wiedes dat hij dan sterk kan zijn.
Maar een game op zo'n manier stompen betekent niet dat een held OP is, het betekent dat je tegenstanders slechter zijn.
(excuus als het allemaal wat warrig overkomt, ben beetje moe
Pubstompen =/= overpowered.
Dat is gewoon goed gebruik maken van het feit dat er mensen zijn die niet weten wat ze met hem aanmoeten.
Moet je iemand die een belachelijk goede Twitch speelt eens tegen 1000ELO mensen zetten. Kun je lachen. Zet diezelfde Twitch in een 1800+ game en grote kans dat er weinig van overblijft.
Zelfde met andere zogenaamde OP champions. En in al die gevallen moet je ook rekening houden met het feit dat niet alle champions perfect gebalanced kunnen worden in een 1v1 met alle andere champions.
Dat is waar jungle-ganks binnenkomen (of in het ergste geval, een lane-switch)
Als we het over OP hebben. Een goede Anivia (en dan ECHT goed)...
[ Voor 22% gewijzigd door MazeMouse op 17-06-2011 00:44 ]
sudo apt-get rekt
Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:22:
Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:10:
Met mordekaiser kan je met DPS spec gewoon een heel team inlopen, 2 of 3 killen en er levend uit komen.
Laat ik maar eens toehappen en proberen deze discussie wat neutraler te voeren dan nu het geval is geweest; kun je wat meer informatie geven over je steamrolls met Morde? Wat voor build gebruik je met die DPS spec? Maakt het andere team geen schijn van kans omdat je in het begin je lane domineert, of ben je soms in teamfights niet te stoppen? Het mooiste zou zijn als je met LoLReplay een van die games zou opnemen en hier post, dan kan de rest zien of je tegenstanders totaal niet weten hoe ze je moeten counteren, of dat inderdaad zelfs met optimaal tegenspel niemand iets in te brengen heeft tegen de almachtige Mordekaiser.Dreanor schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:14:
Zet je gekleurde bril af en zet een neutrale op dan zie je de feiten wel.
Mordekaiser is een erg sterke champion in de wat lagere regionen. Hij farmt zeer makkelijk, terwijl spelers daar met andere champions veel meer moeite mee zullen hebben. Verder is het feit dat hij zijn lane moet pushen als hij zijn schild hoog wil houden op dit niveau veel minder of zelfs nauwelijks een probleem, omdat de meeste teams geen jungler/roamer hebben die kan komen ganken, en omdat vrijwel niemand weet hoe ze moeten lasthitten onder de turret.
Anderszijds kan Morde tijdens teamfights ook eenvoudig sterk zijn als de tegenstanders hem niet goed counteren. Als een full-tank Morde je team in rent en iedereen zijn abilities op hem gebruikt, dan zal zijn team weinig moeite hebben om de boel op te vegen, terwijl hij zelf nauwelijks meer zal oplopen dan een paar schrammetjes. Negeer je hem echter zoveel mogelijk, dan zul je zien hoe bijzonder weinig hij met zo'n build aan teamfights toe te voegen heeft. Een full-damage Morde daarentegen is een high priority target voor silences en stuns, waarna hij zonder zijn shield generation met wat focus fire vrij snel dood neervalt. Ook zijn slows handig om hem bij je squishies uit de buurt te houden. Mordekaisers die zowel damage als survivability kopen zijn wat dat betreft moeilijker om te counteren. Als door slechte samenwerking het team hem een beetje half zit te focussen, blijft hij dankzij zijn schild wel in leven, terwijl hij ondertussen je carry neermaait. Toch blijven slows en silences
Overigens, zelfs een Morde die qua spelverloop op gelijke hoogte blijft met de rest van het veld zal relatief veel schade doen en moeilijk neer te krijgen zijn. Dit komt door zijn grootste zwaktepunt: damage en survivability zijn in gevechten zo'n beetje alles wat hij heeft. Vooral het gebrek aan cc en een gap closing ability zijn een gemis. Mordekaiser zal dit toch waarschijnlijk moeten compenseren met zijn summoner spells en item build, waar andere champions hier misschien nuttigere keuzes hebben.
Dit, ik speel toch wel >70% mordekaiser.Forn schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:18:
Haha, Mordekaiser is echt niet overpowered. Door het zomaar te roepen maak je het echt niet waar. Mordekaiser wordt echt NOOIT meer gebanned.
Je moet hem niet te veel farm op het begin geven. Gewoon wat agressievere speelstijl. Dat je anders tegen hem moet spelen betekent niet dat hij OP is.
Quicksilversash zorgt ervoor dat ik mijn ult maar voor de halve effectiveness kan gebruiken.
Ik ga de 2x hextech en 1x lichbane build.
Als het enemy team geen CC heeft dan krijgen ze mij niet doet, dan haal ik makkelijk een pentakill en ren weg met full hp. als ze mij voor 2-4 seconden CCen, heb ik al geen kans meer.
Quicksilversash zorgt ervoor dat mijn ult maar 50% effectief is en ik het DoT component niet meer kan gebruiken.
QSS werkt ook tegen mijn hextech gunblade ranged slow.
Als ik niet dichtbij kan komen kan ik vrij weinig als morde.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De spellvamp van hextech is nu overigens unique dus 2x hextech werkt niet meer.kaluro2 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:36:
[...]
Dit, ik speel toch wel >70% mordekaiser.
Quicksilversash zorgt ervoor dat ik mijn ult maar voor de halve effectiveness kan gebruiken.
Ik ga de 2x hextech en 1x lichbane build.
Als het enemy team geen CC heeft dan krijgen ze mij niet doet, dan haal ik makkelijk een pentakill en ren weg met full hp. als ze mij voor 2-4 seconden CCen, heb ik al geen kans meer.
Quicksilversash zorgt ervoor dat mijn ult maar 50% effectief is en ik het DoT component niet meer kan gebruiken.
QSS werkt ook tegen mijn hextech gunblade ranged slow.
Als ik niet dichtbij kan komen kan ik vrij weinig als morde.
Althans dat heb ik begrepen, ik kan er naast zitten.
Maar Dreanor, ga jij toch even in het world of warcraft topic posten.
Je post offtopic, zit alleen maar te whinen en voegt niks toe.
Tuurlijk, de LoL servers zijn niet echt fantastisch maar je kan toch gewoon spelen?
Ik heb gister nog 3 uur zitten spelen.
En denk jij dat die mensen bij Riot gratis werken? Als ze 100 medewerkers hebben (en ze hebben er meer) die gemiddeld 20 euro per uur verdienen (en dit zal ook meer zijn) dan hebben ze kosten van 80000 euro per maand! En dat alleen voor personeel! Reken daar nog eens kosten voor de huur van het kantoor, onderhoud van de huidige servers, de office supplies (stoelen, bureaus, pennen, etc.), de computers, de licenties van de software en nog veel meer bij.
Dan kom je bij elkaar toch wel op minimaal € 500.000,-, dat zijn 50.000 aankopen van 10 euro per maand om Break even te staan. Met 1.000.000 spelers zijn dat 5% van de playerbase die 1x per maand iets moet kopen van 10 euro. Ik vraag me af of dat ook echt gebeurd, als ik het forum zo lees is dit percentage lager.
En nu wegwezen.
Ben nu trouwens Nunu aan het practicen met de guild van theoddone. Die counter jungles van hem zijn geniaal, die wil ik ook nog een keer gaan toepassen
Ik ben vooral met nunu nu aan het spelen omdat ik eigenlijk 9/10 een jungler in ons team wil en als niemand die pakt en amumu is al gepakt/geband door de andere kant dan blijft nunu voor mij over
Is iniedergeval wel een leuke ganking champ.
Dat klopt inderdaad, die stacken dus niet meer. Nu krijg je alleen nog 2x de 40 AP per revolver denk ik.Awaken1 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:57:
[...]
De spellvamp van hextech is nu overigens unique dus 2x hextech werkt niet meer.
[...]
Laat het hele Dreanor verhaal maar hangen, dat hoofdstuk is afgesloten.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Alleen de active is unique (die 900 range slow)Awaken1 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:57:
De spellvamp van hextech is nu overigens unique dus 2x hextech werkt niet meer.
De spellvamp op hextech gunblades stacked zeker wel, als ik 1 hextech heb merk ik niet denderend veel verschil als ik een creepwave aoe, maar met 2 stuks ben ik in notime full hp.
Hextech revolvers zijn wel unique qua spellvamp ja, maar ik had het over gunblades.
edit: ik lees dat ik inderdaad alleen 'hextech' heb getypt, dit moet dus hextech gunblade zijn. my bad!
[ Voor 8% gewijzigd door kaluro2 op 17-06-2011 09:05 ]
Het grappig om te zien hoeveel mensen geen kritiek kunnen hebben over hun spelletje. En dan met twee maten gaan meten, of met nog slechtere argumenten komen, of zeggen dat je offtopic post omdat je het woord world of warcraft in je tekst hebt.
En tuurlijk zit er verschil in overpoweredness in hoog ELO en laag ELO. Als ik mijn doel dicht metsel op 1 gat na waar een bal door kan is dit voor een geoefende voetballer misschien geen probleem. Maar voor mij is het spel unbalanced.
Maargoed, ik zie dat het een kansloze missie is om gewoon feiten te zeggen en ik zal wel ja/amen zeggen zoals het hoort en ik zal ook een kaarsje aansteken in het altar van LoL.
ps. I am here to stay!
Dreanor schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:31:
Ik vind het spel wel leuk, maar ik wordt niet blind zoals velen voor de minpunten (zoals de meesten hier wel zijn helaas).
Het grappig om te zien hoeveel mensen geen kritiek kunnen hebben over hun spelletje. En dan met twee maten gaan meten, of met nog slechtere argumenten komen, of zeggen dat je offtopic post omdat je het woord world of warcraft in je tekst hebt.![]()
![]()
En tuurlijk zit er verschil in overpoweredness in hoog ELO en laag ELO. Als ik mijn doel dicht metsel op 1 gat na waar een bal door kan is dit voor een geoefende voetballer misschien geen probleem. Maar voor mij is het spel unbalanced.
Maargoed, ik zie dat het een kansloze missie is om gewoon feiten te zeggen en ik zal wel ja/amen zeggen zoals het hoort en ik zal ook een kaarsje aansteken in het altar van LoL.
![]()
ps. I am here to stay!
Stop nu eens met te zeggen dat je feiten opsomt, dit doe je totaal niet, je speculeert. Het enige feit in je berichten is dat de LoL servers 'vaak' down zijn, en 'vaak' is nog eens subjectief ook. Verder weet jij niets over de cashflow bij RIOT, en berichten over OP champs zijn al helemaal geen feiten. Als je ons voor eens en voor altijd wilt laten zien wat er mis is, zet dan even alle feiten op een rijtje incl. bronnen en zeg waar je je aan stoort.
Daarnaast slaat je voetbal voorbeeld als een tang op een varken. Als jij een doel dichtmetselt op een gat na maar het andere niet dan zullen zelfs de high elo (pro's) spelers dit unbalanced vinden hoor. Zij moeten dan namelijk meer moeite doen dan hun tegenstander, ze kunnen het dan wel maar vinden het wel unbalanced. Als je beide dichtmetselt op 1 gat na is het gewoon eerlijk en balanced. Dat jij dan als low ELO (amateur) niet kan scoren heeft niets te maken met al dan niet (un)balanced zijn van het spel, alleen met de moeilijkheidsgraad.
Somehow vind ik tegenwoordig de GoT customs met all random het leukst om te doen. Ik heb de champs, maar toch pak ik sommige gewoon nooit, terwijl ik als ik random wel leuk vind om te spelen :d.
[ Voor 14% gewijzigd door Flapmo op 17-06-2011 09:42 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Zeker. Maar het kan backfiren als je die champion packs gekocht hebtFlapmo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:38:
[...]
Somehow vind ik tegenwoordig de GoT customs met all random het leukst om te doen. Ik heb de champs, maar toch pak ik sommige gewoon nooit, terwijl ik als ik random wel leuk vind om te spelen :d.
Zo had ik eergister in de got aram match voor het eerst karthus, en gisteren kassadin, ook allereerste keer.
Beide wel leuk om te spelen maar zou ze anders nooit zelf kiezen in games.
Champs krijgen die ik nooit gespeeld heb vind ik dus een van de grappigste dingen die er isVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:41:
[...]
Zeker. Maar het kan backfiren als je die champion packs gekocht hebt
Zo had ik eergister in de got aram match voor het eerst karthus, en gisteren kassadin, ook allereerste keer.
Beide wel leuk om te spelen maar zou ze anders nooit zelf kiezen in games.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
234 AD
230 AP
Mace of Spades single target 1386 damage
Mace of spades multi target 526 per target en +464 van de lichbane op een enkele target
En dit op 2 seconds cooldown
Ult = 40% van max hp weg.
Ik heb 10 magic pen runes en pak de boots met 20 magic pen.
Hierna kan ik of nog 2 gunblades bouwen of survivability gaan, maar de damage output is redelijk insane.
Met 4 gunblades wordt het:
mace of spades:
1972 damage single target
706 multi target +735 op de target die je raakt.
De ult doet dan 42% damage van max HP.
lekker lekker, en dan nog zijn shield die insta 100% recovered als je iemand hit (dit is zelfs zonder je aoe!) en 25% spellvamp per gunblade, kun je nagaan hoe moeilijk je dood gaat als ze geen CC hebben. Als je hun carry weet uit te schakelen met je ult heb je zo een penta.
Verwijderd
ben je dan niet beter met nog een 1 gunblade en 1 Rabaddon's Deathcap?kaluro2 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:51:
Hierna kan ik of nog 2 gunblades bouwen of survivability gaan,
just checking
Nouja zijn Q (Mace of spades ) scaled single target +1.75 per AD en maar +0.7 per APVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:54:
[...]
ben je dan niet beter met nog een 1 gunblade en 1 Rabaddon's Deathcap?
just checking
Multi target scaled het +1 per AD en maar +0.4 per AD.
Het doel met deze build is om je Mace of spades zo hard mogelijk te laten hitten.
met 230ap erbij doet mace dan 350+1.75*120+0.7*230 met lich enzo is toch 1100 maar hoor. zonder MR. mace zal dus niet boven de 600 uitkomen tops?
Je hebt mordekaiser zijn base damage er niet bij gerekend, hij begint met iets van 51.7 en krijgt 3.5 per level erbij.Cpt.Chaos schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:59:
60ad/75ap per gb, das dan dus 120ad
met 230ap erbij doet mace dan 350+1.75*120+0.7*230 met lich enzo is toch 1100 maar hoor. zonder MR. mace zal dus niet boven de 600 uitkomen tops?
51.7+3.5*18 = 115+120 = 235 AD
230 AP (75+75+80)
mace of spades: 350+1.75*235+0.7*230 = 913
lichbane: 230 damage
auto attack: 235
913+230+235 = 1378 damage met 30 m.armor pen.
..zoiets
Ik vind het zelf soms ook leuk om met Morde te rampagen in een normal maar ik merk altijd maar weer dat zijn gebrek aan CC dodelijk vervelend kan zijn!
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Voor de rest is het gewoon zaak om hem slecht te laten farmen, dat is eigenlijk nog het moeilijkste. Maar met wat aggressief spel als ranged speler moet het wel kunnen
Je snapt het doel van Hextech mordekaiser niet.Airdack schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:16:
Het klinkt op papier heel leuk maar in de praktijk heeft zo'n build met Mordekaiser nogal wat gaten. Je hebt nameklijk bijna geen defense (behalve van Creeping Death), en je gaat dus echt in no time neer. Ik speelde een keer als Ashe tegen zo'n Morde en door hem te focussen nam je minstens 10% van zn hp per schot van hem weg, laat staan als je een crit hit. En hij is inderdaad heel gevoellig voor CC, 1 stun en hij is er geweest. Tel hierbij op dat hij zelf geen CC met zich meebrengt (alleen van items) en ik snap waarom Morde niet vaak gepicked wordt in high ELO.
Ik vind het zelf soms ook leuk om met Morde te rampagen in een normal maar ik merk altijd maar weer dat zijn gebrek aan CC dodelijk vervelend kan zijn!
Zijn doel is om in no-time de enemy carry uit te schakelen en te overleven doordat zijn shield constant up is.
Op level 18 is zijn shield 630 HP. Per attack die je doet (of het nu je Q of E is ), zit je shield weer op 100%.
dus per attack krijg jij effectief 630 HP erbij.
Creeping death zorgt ook voor een constante stroom.
Terwijl het shield up is, kan jij je gewone HP op 100% houden vanwege 50% tot 100% spellvamp.
Je nuked hun carry neer binnen 5 seconden ( Blink -> hextech gunblade nuke -> Q -> W -> E -> ignite -> Q-> R ) en dan ga je gezellig hun gehele team slopen.
Zolang jij niet constant geCCed bent zit je shield gezellig op 100% en kan jij je HP bijvullen omdat je shield als buffer dient.
En in de tussentijd schiet je carry-ghost hun aan flarden.
En je hebt natuurlijk nog een team van 4 man achter je die helpen.
Mordekaiser heeft zeer veel EHP en is niet zo makkelijk om neer te halen als je denkt.
Het kost wat tijd om mordekaiser goed te leren kennen en situaties goed te kunnen beoordelen maar dan heb je ook wat.
Zodra hij zijn gunblade nuke op je krijgt, ben jij 50% slowed. Zodra jij slowed bent, kan hij in range komen voor zijn Q. Zodra zijn Q en E je geraakt hebben, is zijn Q weer off-cooldown en gooit hij zijn ult op je.Cloud schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:19:
Misschien toch maar eens met Morde spelen, nog nooit gedaan.Moet ook zeggen dat ik weinig moeite met Morde heb als tegenspeler. CC of een gebrek aan creeps is echt ultra dodelijk voor hem. De keren dat ik hem als ranged AD carry tegenkwam bleef er weinig van hem over. Dat schild is dan slechts uitstel van executie.
Voor de rest is het gewoon zaak om hem slecht te laten farmen, dat is eigenlijk nog het moeilijkste. Maar met wat aggressief spel als ranged speler moet het wel kunnen
Dan is hij full hp met full armor en ben jij zijn slaafje in de vorm van een ghost :-)
Deze mordekaiser build is anti-kite en assassin-tanking.
[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 17-06-2011 10:30 ]
HOI.
Het zou kunnen dat ik gewoon alleen maar noob-Morde's tegenkom of dat ik er goed genoeg voor gezorgd heb dat hij niet kon farmen earlygame. Maar ik ben zoiets tot op heden nog niet tegengekomen.kaluro2 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:28:
[...]
Zodra hij zijn gunblade nuke op je krijgt, ben jij 50% slowed. Zodra jij slowed bent, kan hij in range komen voor zijn Q. Zodra zijn Q en E je geraakt hebben, is zijn Q weer off-cooldown en gooit hij zijn ult op je.
Dan is hij full hp met full armor en ben jij zijn slaafje in de vorm van een ghost :-)
Kijk is snap best het doel van die build, en ik zeg ook niet dat het een slechte build is ofzo, maar ik zeg gewoon dat in de praktijk het je niet zomaar gaat lukken. Dit is typisch een build die heeel goed werkt in solo queque, want daar kan je nou wat harder farmen en wordt de enemy carry niet zo goed beschermd. Tegen een beetje georganiseerd team echter staat de enemy carry achteraan, en moet je je door een tank etc heenworstelen om daar te komen. Tanks staan er niet echt om bekend dat ze geen cc hebben, dus heb je een probleemkaluro2 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:28:
[...]
Je snapt het doel van Hextech mordekaiser niet.
Zijn doel is om in no-time de enemy carry uit te schakelen en te overleven doordat zijn shield constant up is.
Op level 18 is zijn shield 630 HP. Per attack die je doet (of het nu je Q of E is ), zit je shield weer op 100%.
dus per attack krijg jij effectief 630 HP erbij.
Creeping death zorgt ook voor een constante stroom.
Terwijl het shield up is, kan jij je gewone HP op 100% houden vanwege 50% tot 100% spellvamp.
Je nuked hun carry neer binnen 5 seconden ( Blink -> hextech gunblade nuke -> Q -> W -> E -> ignite -> Q-> R ) en dan ga je gezellig hun gehele team slopen.
Zolang jij niet constant geCCed bent zit je shield gezellig op 100% en kan jij je HP bijvullen omdat je shield als buffer dient.
En in de tussentijd schiet je carry-ghost hun aan flarden.
En je hebt natuurlijk nog een team van 4 man achter je die helpen.
Mordekaiser heeft zeer veel EHP en is niet zo makkelijk om neer te halen als je denkt.
Het kost wat tijd om mordekaiser goed te leren kennen en situaties goed te kunnen beoordelen maar dan heb je ook wat.
[...]
Zodra hij zijn gunblade nuke op je krijgt, ben jij 50% slowed. Zodra jij slowed bent, kan hij in range komen voor zijn Q. Zodra zijn Q en E je geraakt hebben, is zijn Q weer off-cooldown en gooit hij zijn ult op je.
Verder moet je behoorlijk ver in de game zijn om 2x een gunblade te kunnen kopen, zelfs met de farm van Mordekaiser. Tegen die tijd hebben andere mensen ook echt wel goede items, en een Ashe met een IE en een TBC hit gewoon voor haar volle damage omdat je armor spelt als sneeuw voor de zon. Hits van tegen de 800 gaan je echt veel pijn doen en ik denk gewoon niet dat je en helemaal naar Ashe kan lopen en haar plat kan nuken terwijl niemand je tegenhoudt of sterft
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
er waren geplande werken deze morgen bananaspider. Vermoedelijk is dit wat de queue veroorzaakt.Bananenspin schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:33:
Lol in de ochtend een que van 9000 man? Heeft iedereen vrij genomen vandaag?
De meeste Morde's spelen al vanaf lvl1 alsof ze king-of-the-hill zijn. (Ergo: aggressief en pushy)Cloud schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Het zou kunnen dat ik gewoon alleen maar noob-Morde's tegenkom of dat ik er goed genoeg voor gezorgd heb dat hij niet kon farmen earlygame. Maar ik ben zoiets tot op heden nog niet tegengekomen.Morde heeft me altijd wel interessant geleken gewoon door hoe hij eruit ziet, misschien toch maar eens aanschaffen.
Hoe dat te counteren? Simpel: harrass. Geen shield en Morde moet voorzichtig zijn. Helemaal als hij in het begin de skills en damage nog niet heeft om zijn shield makkelijk up te houden.
Verder dient de jungler een abbonement te nemen op mordegank
Tikje CC er nog tegenaan en we hebben FeederKaiser ipv MordeKaiser
EDIT:
Het nadeel aan Morde is dat zijn speelstijl ook niet extreem veel variatie heeft. Hij moet wel op die manier spelen want hij is zo verdomd afhankelijk van zijn shield. Maar om zijn shield up te krijgen moet hij pushen...
Morde die zijn ding kan doen: OMFG OP
Morde die zijn ding niet kan doen: DAMNIT MORDE STOP FEEDING!!!!!!111111oneoneeleven
[ Voor 16% gewijzigd door MazeMouse op 17-06-2011 10:53 ]
sudo apt-get rekt
Dat verhaal ken ik;)MazeMouse schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:49:
[...]
De meeste Morde's spelen al vanaf lvl1 alsof ze king-of-the-hill zijn. (Ergo: aggressief en pushy)
Hoe dat te counteren? Simpel: harrass. Geen shield en Morde moet voorzichtig zijn. Helemaal als hij in het begin de skills en damage nog niet heeft om zijn shield makkelijk up te houden.
Verder dient de jungler een abbonement te nemen op mordegank
Tikje CC er nog tegenaan en we hebben FeederKaiser ipv MordeKaiser
Ik jungle graag xinzao of Warwick en als ik mordes stun of een knockup doe heb ik of degene in die lane altijd een kill (mits ze geen flash hebben). Als mordes op mid gaan dan kom ik vaak al op level 2 of 3 ganken omdat ze dan nog erg weak zijn ten opzichte van level 5 of 6.
Level 6 kan ook geniaal zijn als er iemand met enige vorm van cc in mid staat.Awaken1 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:52:
[...]
Dat verhaal ken ik;)
Ik jungle graag xinzao of Warwick en als ik mordes stun of een knockup doe heb ik of degene in die lane altijd een kill (mits ze geen flash hebben). Als mordes op mid gaan dan kom ik vaak al op level 2 of 3 ganken omdat ze dan nog erg weak zijn ten opzichte van level 5 of 6.
Stel jij jungled met WW en je gaat morde mid ganken op level 6 doe jij hem eerst vast zetten, daarna bijv. malzahar. Weinig kans dat die het dan overleefd.
Ehm, het begint ZATERDAG. Vandaag is het vrijdag.speedzor schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:40:
wat was de uitslag van aAa vs Epik?
en waar vind ik de streamlink naar de match binnen 5 minuten?
oh.. Dat verklaart veel van m'n vragen ja..Vicarious schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:45:
[...]
Ehm, het begint ZATERDAG. Vandaag is het vrijdag.
Ben ik voor niets asap naar huis gekomen
SaphuA schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:14:
Ik ben de laatste tijd ook dik fan van de AR-normals. Zo speel je tenminste verschillende champions. Zo nu en dan een kill jatten van BatsAap en mijn dag kan niet meer stuk
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Hahaha heel mooi.speedzor schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:47:
[...]
oh.. Dat verklaart veel van m'n vragen ja..
Ben ik voor niets asap naar huis gekomen
Maar inderdaad op zaterdag.
http://runeterra.com/forums/index.php?topic=3591.0
Zijn dit ook onze tijden, zo niet, wat zijn de onze dan wel? (Ik ben zó slecht met die tijd zonesAgainst All Authority vs. Epik Gaming - 4:30 AM EST
FnaticMSI vs. Team Pacific - 5:45 AM EST
FnaticMSI vs. Against All Authority - 7:00 AM EST
Team Pacific vs. Epik Gaming - 7:00 AM EST
Against All Authority vs. Team Pacific - 8:15 AM EST
Epik Gaming vs. FnaticMSI - 8:15 AM EST
EST = European Summer Time dus ja;)DivineNL schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Zijn dit ook onze tijden, zo niet, wat zijn de onze dan wel? (Ik ben zó slecht met die tijd zones)
GMT +1;)
De tijden die hier staan zijn ook onze tijden
edit: die van jou zijn dus verkeerd, da's midden in de nacht
edit2: EST is Eastern Standard Time, amerikaanse tijd
[ Voor 36% gewijzigd door speedzor op 17-06-2011 11:54 ]
Verwijderd
Dat is met een beetje pech dik 2 uur aan een stuk puur geconcentreerd spelen zonder echte pauze.
All times listed are GMT +2speedzor schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:53:
http://season-one-championship.eu.leagueoflegends.com/
De tijden die hier staan zijn ook onze tijden
edit: die van jou zijn dus verkeerd, da's midden in de nacht
edit2: EST is Eastern Standard Time, amerikaanse tijd
Uurtje eraf trekken dus
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=239SaphuA schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:56:
[...]
All times listed are GMT +2
Uurtje eraf trekken dus
Het is wel degelijk hetzelfde uur hoor
Iets met zomertijd te maken ofzo, geen idee wat het is. M'n research is gedaan, enkel de dag zelf was ik wat over verward
Morde werd altijd gespeeld als een tank met een beetje AP, en zo word hij de laatste tijd nog steeds veel gespeeld, die build is lang niet zo goed als de hexteck build imho. met die build heb je ult/q/e nodig om iemand af te maken, meer gewoon niet.Cloud schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Het zou kunnen dat ik gewoon alleen maar noob-Morde's tegenkom of dat ik er goed genoeg voor gezorgd heb dat hij niet kon farmen earlygame. Maar ik ben zoiets tot op heden nog niet tegengekomen.Morde heeft me altijd wel interessant geleken gewoon door hoe hij eruit ziet, misschien toch maar eens aanschaffen.
Ik neem zelf alleen geen double hextech op morde. Ga maar voor 1 gunblade,sheen,rabbadons, lich bane.
Zo doet je lich bane proc ook veel meer en buff je zijn andere ability's ook nog in plaats van alleen zn Q.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
neenSaphuA schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:56:
[...]
All times listed are GMT +2
Uurtje eraf trekken dus
Group A - Round 1
10:30 aAa vs. Epik Gaming
11:45 FnaticMSI vs. Team PacificGroup A
- Round 2
13:00 aAa vs. FnaticMSI
13:00 Epik Gaming vs. Team PacificGroup A
- Round 3
14:15 aAa vs. Team Pacific
14:15 Epik Gaming vs. FnaticMSI
Group B - Round 1
15:30 Team SoloMid vs. gamed!de
16:45 CLG vs. XanGroup B
- Round 2
18:00 Team SoloMid vs. CLG
18:00 gamed!de vs. XanGroup B
- Round 3
19:15 Team SoloMid vs. Xan
19:15 gamed!de vs. CLG
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=847781
Lore:
The work of gravediggers is essential amongst the living, but invaluable in the Shadow Isles. There are many shades of death there, and each is embraced rather than feared or reviled. One can only ascend from one state to the next with the magical aid of a skilled professional. At the end of the first Rune War, Yorick Mori made his living as a gravedigger. His family owned and maintained the Final Rest Memorial, one of the oldest cemeteries in Valoran. The shovel he employed for his work had been passed down for generations. Each gravedigger taught his son that this shovel was imbued with the spirit of every forefather, and that those spirits would protect him during the long lonely nights amongst the tombstones. To his eternal regret, Yorick died without an heir, bringing the proud Mori line to a close. His body was interred with his shovel in the family mausoleum, and the Final Rest Memorial soon fell to ruin. Death, however, was not the end Yorick had expected.
Yorick emerged on the haunted shores of the Shadow Isles – not quite dead, definitely not alive – still clutching his beloved shovel. He soon learned that with it he could act as a ferryman for the Isles’ undead denizens, helping them climb death’s many-tiered ladder. This proved a curse, as a gravedigger must “bury his quota” before he too can ascend, or so the legend goes. No one knows what “his quota” is. Yorick dug tirelessly, waiting in vain for the day when he would be freed of his burden. As decades turned to centuries, the shame of his failures came to a head. He returned to Valoran to find his corpse, convinced that salvation might be buried with it. When he arrived, no trace remained of either the mausoleum or the memorial. Hope nearly lost, he discovered the League of Legends, and there saw an opportunity to immortalize the family name he allowed to be forgotten ages ago.
“Die first, then we’ll talk.” -Yorick
Abilities:
Omen of War: Yorick’s next attack will deal bonus physical damage and summon a Spectral Ghoul that deals additional damage and moves faster than Yorick’s other ghouls. While the Spectral Ghoul is alive, Yorick moves faster as well.
Omen of Pestilence: Yorick summons a Decaying Ghoul that arrives with a violent explosion, dealing damage and slowing nearby enemies. While the Decaying Ghoul remains alive, nearby enemies continue to be slowed.
Omen of Famine: Yorick steals life from his target and summons a Ravenous Ghoul that heals Yorick for the damage it deals.
Omen of Death (Ultimate): Yorick conjures a revenant in the image of one of his allies. If his ally dies while its revenant is alive, the revenant sacrifices itself to reanimate them and give them time to enact vengeance.
Unholy Covenant (Passive): Yorick’s attacks deal more damage for each summon that is active. Meanwhile, Yorick’s ghouls deal some percent of Yorick’s Attack Damage and have some percent of his total health.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Edit: Aangezien we op de 100 zitten zal ik deeltje 4 maken zodra Yorick is gereleased.
[ Voor 36% gewijzigd door SaphuA op 17-06-2011 13:11 ]
Verwijderd
minder champs maken ... meer balancing & bug-en serverfixes please
(was gisteren ookweer hele avond problemen... queues gedisabled enz.. )
(is mijn mening.. )
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 12:57 ]
[ Voor 96% gewijzigd door DivineNL op 17-06-2011 13:08 ]
Even snel een reactie: Het team dat nieuwe champs maakt, staat verder los van de mensen die zorgen voor het server onderhoud of het daadwerkelijk balanceren van de game.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:40:
is gwn orianna 2 ... ipv de bol ... ghouls.
minder champs maken ... meer balancing & bug-en serverfixes please(maar dat komt wel in orde hopelijk ...)
(was gisteren ookweer hele avond problemen... queues gedisabled enz.. )
(is mijn mening.. )
Even over Yorick:
Eindelijk een echte minion champ, hier heb ik naar uitgekeken. Ik ben wel benieuwd wat voor prijsje er aan hem hangt, maar zal vermoedelijk niet onder de 4800 zijn. Echter ben ik benieuwd wat voor builds er zullen komen voor hem. Volgens de passive krijgen zijn minions een percentage van zijn HP + attack damage. Er word niet gesproken over resists (ik ga ervan uit dat deze statisch zijn, en bepaald worden door zijn skills?)
HP + AD builds lijken op zich dan the way to go: Sunfire, Warmogs, Omen, Atma's. Lijken op zich items die heerlijk samen gaan werken met zijn Passive. Ik zie hem ook wel meer tanky dan een caster zijn, voornamelijk omdat hij zelf melee is. Zijn ult lijkt me ook erg geweldig, heel erg handig tijdens teamfights dunkt me.
We zullen dinsdag zien, hoewel ik ook heel heel erg uitkijk naar de patchnotes, met name balance changes. En of we iets te zien krijgen van de herimplementering van de Locket.
-
Balance changes ben ik ook heel benieuwd naar, er staan volgens mij nogal wat changes op stapel als ik Morello mag geloven. Weet overigens niet hoeveel daarvan meteen de komende patch al mee gaan.
Verwijderd
Waarschijnlijk de intervating locket die in 10tal patches geleden verwijderd is omdat hij veel te OP was op champs als alistar.Cloud schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:31:
Yorick lijkt mij ook heel gaaf, maar ik kijk het na release denk ik eerst even aan.Wat bedoel je met herimplementering van de 'Locket'?
Balance changes ben ik ook heel benieuwd naar, er staan volgens mij nogal wat changes op stapel als ik Morello mag geloven. Weet overigens niet hoeveel daarvan meteen de komende patch al mee gaan.
Verwijderd
op gragas, udyr en irelia was locket ook ziekelijk, die healen al snel uit zichzelf en hebben lage cooldowns. met locket kwamen ze dan nooit zonder mana en waren bijna zo unkillable als vlad.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Waarschijnlijk de intervating locket die in 10tal patches geleden verwijderd is omdat hij veel te OP was op champs als alistar.
Denk dat een chalice of harmony ook niet verkeerd is die ghouls gaan vast wel wat mana kosten. En denk dat je zonder die ghouls weinig kun uithalen dus heb je zo item wel nodig.Nazanir schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:28:
[...]
Even snel een reactie: Het team dat nieuwe champs maakt, staat verder los van de mensen die zorgen voor het server onderhoud of het daadwerkelijk balanceren van de game.
Even over Yorick:
Eindelijk een echte minion champ, hier heb ik naar uitgekeken. Ik ben wel benieuwd wat voor prijsje er aan hem hangt, maar zal vermoedelijk niet onder de 4800 zijn. Echter ben ik benieuwd wat voor builds er zullen komen voor hem. Volgens de passive krijgen zijn minions een percentage van zijn HP + attack damage. Er word niet gesproken over resists (ik ga ervan uit dat deze statisch zijn, en bepaald worden door zijn skills?)
HP + AD builds lijken op zich dan the way to go: Sunfire, Warmogs, Omen, Atma's. Lijken op zich items die heerlijk samen gaan werken met zijn Passive. Ik zie hem ook wel meer tanky dan een caster zijn, voornamelijk omdat hij zelf melee is. Zijn ult lijkt me ook erg geweldig, heel erg handig tijdens teamfights dunkt me.
We zullen dinsdag zien, hoewel ik ook heel heel erg uitkijk naar de patchnotes, met name balance changes. En of we iets te zien krijgen van de herimplementering van de Locket.
[ Voor 30% gewijzigd door Ninjaman op 17-06-2011 14:11 ]
Verwijderd
ik zal em zoeizo wel spelen. puur om em te leren kennen als ik tegen hem speel.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 14:20 ]
Da tvind ik nouw jammerRTG schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:44:
Er komt geen ward slot, het twitterbericht had waarschijnlijk te doen met het hele ward/CV gebeuren wat ze willen veranderen; http://clgaming.net/redtracker/topic/6738/?p=1
Misschien komt er wel een soort van aanpassing dat er mee te maken heeft?
Zonder dar RIOT daarover iets heeft gezegd is het allemaal moeilijk te geloven hoor.nukidin247 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:29:
Ik heb zonet een reactie ergens op youtube op een LoL filmpje gelezen dat er na de championship ook magma chamber komt (nieuwe map). Dus ik hoop wel dat het zo is... Toch? ^^
Na veel uurtjes SoloQ gespeeld te hebben, zou ik graag een 5x5 ranked team willen oprichten die serieus ELO wil halen. Ik weet zeker dat hier wel belangstelling naar is door sommige mede GoTLoL'rs. Ik dacht aan een team van 5-8 man die goed op elkaar ingespeeld is en verschillende strategieen kan; of wil proberen.
Ik zelf schommel tussen de 1300 - 1600 ELO op soloQ (ja zo random is soloQ) en heb er genoeg van om mijn lane te winnen en de game te verliezen met goede stats doordat mensen in champ select het al verkloten of hun lane in 10 min verliezen. Er zijn hele goede teams op de 5x5 ranked dus zouden we met goede strategy + spelers moetten aankomen.
Als we 5 spelers met een winning mindset, redelijke skills en inzicht kunnen vinden dan zouden we zowiezo de >1400 moetten halen. Season 2 begint snel dus er is tijd te wennen aan de 5x5 ranked games.Voordat er de ELO word geresset (als dat uberhaubt gebeurd)
Mijn ingame name is "My LoL Account" (EU), en ben zelf een allrounder qua champs (heb veel runes/champs etc), maar speel Ashe/Shen/Sona het best.
Ik denk wel dat er enkele GoT'ers SoloQ ranked and premade normals wel een beetje beu aan het worden zijn, en ook niet beter worden door SoloQ te spelen (een goede premade pot, is leuker een verijst 10X meer skill dan een soloQ game). Wat ik wel graag heb is dat je: goed lasthit/lane wint 1v1, +5 champs kan spelen, geen rager bent, soloQ ranked ervaring hebt en redelijke inzicht hebt. (Er zijn verschillende META games en Counter picks)
PM mijn GoT account als je SoloQ ook beu word.
Verwijderd
maar nergens een officiele Riot mededeling gevonden dat de nieuwe map er komt
en kvind ook wel dat er 10 nieuwe maps mogen komen
maja tmaakt me op zich zoveel nog niet uit want alleen al op summoners rift zijn er zoveel verschillende situaties mogelijk dat het me nog niet echt verveeld heeft, kheb dan ook nog maar 180wins 160 losses zoix dus ja kkan me wel voorstellen dat als je 500-500 hebt dat je het misschien wat beu bent
maar toch verandering van spijs doet eten dus meer maps mogen zeker en vast
Zelf schommel ik rond de 1400, speel dagelijks tussen de 5 à 10 games en vervolledig dit met forums en streams
Champions die ik normaal gezien heel goed speel: Amumu, Ashe, Sona, Teemo, Brand, Malzahar, Soraka, Janna.
Matig indien ik daar niet meer uit kan kiezen: Xin Zhao, Shen, Nocturne.
Laat me maar weten als ik eens kan uittesten voor je team
Verwijderd
ik had al :
Quint : ArmPen // MovSpeed
Mark : ArmPen // MagPen
Seal : Armor
Glyph : MR/lvl // CDR
maar ik heb me dus de runepage bundel gekocht en ik was dus aan het denken: wat zijn nog goeie runes?
ik heb al full critical runepages gezien voor bvb Tryndamere en Gangplank
ik heb al dodge runes gezien voor tanks en Jax
in beide ben k wel geintresseerd maar zijn er nog runes die echt de moeite zijn?
zou quint of wisdom +2%xp werken op zilean? samen met zn passive en masteries kan je dan wel +19%XP hebben wat me wel aantrekkelijk lijkt natuurlijk eenmaal lvl18 heb je er niets meer aan
als iemand nog een idee heeft, ik hoor het graag
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 17:22 ]
Verwijderd
Health regen yellows of quints zijn erg goed om in lane te blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:21:
ik ken de algemene runes voor heel gemakkelijk met verschillende champs te kunnen spelen
als iemand nog een idee heeft, ik hoor het graag
You have my axe! Ik ben hier zeker voor te porren!
Heeft er iemand trouwens ingame last van irritante Spanjaarden? Kan ze nu namelijk ff flink te grazen nemen!
[ Voor 25% gewijzigd door Snappie88 op 17-06-2011 17:31 ]
Surfin' paradise!
Ik ben geen fan van Dodge quints, zelfs niet op Jax. Ze zijn -zeer- situationeel, en heel veel AD champs hebben meer dan genoeg tools om toch damage te doen, zonder right clicks.
Crit runes vind ik moeilijk het is namelijk een afwegeing tegen Crit en Armor pen. Je kan wel een crit doen voor dubbele damage, maar als iemand armor heeft om 50% damage te reducen, ben je nog niets opgeschoten. Eerlijk is eerlijk, ik kan geen goed oordeel hierop geven.
Magic pen quints zijn zeker goed, maar erg tricky voor casters early game. Dit omdat casters de neiging hebben hele kleine HP pools te hebben (450-500 is redelijk standaard). Early game, maakt dat een risico voor ganks, mid game is het al verwaarloosbaar en zijn magic pen quints weer handiger dan flat HP quints. Het is een afweging van early vs late game.
Bedenk je wel, dat hoe slechter je early game, hoe moeilijker het word hier van terug te komen. Je loopt achter qua items, level dus je bent dan minder waardevol.
Quints of Wisdom zou ik dus never nooit niet doen. Je neemt de exp masteries, omdat de andere masteries nog waardelozer zijn, maar vooral op junglers geven deze een substantiele bonus. Voor een Zilean, zeker niet doen. Je bent misschien wel snel level 18, maar daarna doen deze quints helemaal niets meer. Zelfs Flat HP is dan nog beter (welke naar mijn idee wel wat overrated zijn). Exp quints raad ik echt compleet af ze geven je geen echte voordelen zoals stat bonussen.
-
Dit topic is gesloten.
![]()