[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Ben ik de enige of heeft iedereen een 4 wins ip boost gekregen? Ik zat heletijd te denken dat ik de enige ben om dat ik zo'n aardige speler ben en altijd mensen help en zo nodig 'slechte' mensen report xD naja ik hoop toch wel dat iedereen het heeft gekregen, want dat zou iedereen wel happy maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ik heb er ook 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Heeft iedereen gehad, had met downtime te maken.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Want Cho gath is een carry?
En ja hij is verbeterd, waar hij eerst nog te beroerd was om zijn eigen lane te warden koopt hij er nu voortdurend 2 bij recalls. Hij is ook niet meer 100% de tijd aan het farmen, maar roamed nu ook wat meer.
Dat jij een hekel aan hsgg hebt is wat anders, maar dan kan je beter niets zeggen of je gekleurde bril afzetten. Ik kijk zelf zijn stream al lang niet meer, guardsman bob is leuker om te kijken (en luisteren :) ). Vooral omdat hij meer fouten maakt waar je prima van kan leren.
Ik vind Guardsman Bob echt een leuke stream om te kijken, leuk commentaar etc. Maar hij speelt alleen champions die ik helemaal niks vind :/. Heel erg jammer. Denk aan een Xin, Jarvan, Warwick en een Sion.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Rub3s schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:46:
Heb een paar potje LOL gedaan, nog niet zeker of ik er mee door ga. Grootste reden daarvoor is dat ik niet alle heroes kan picken. Hebben ze daar ook nog een reden voor, of is het puur voor hun om geld te verdienen?

Met dota heb ik flink wat jaren ervaring en daar kan ik ook gewoon met elke hero spelen, met LOL zou ik dat ook graag willen..... Speelde eerste keer LOL met vayne en ik had op het eind 18 kills en 1 death (wist niet dat hun fountain ZOVEEL damage deed). Nu zou ik natuurlijk meer vayne willen spelen, maar dat gaat niet meer.... Daarvoor moet je eerst een triljard potjes spelen om de leuke heroes te spelen (waardoor het aardig veel op WOW gaat lijken: hoe meer je speelt, des te meer kansen je hebt).
League of Legends is in principe gratis te spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Heroes of Newerth, waar je eerst de game moet kopen voor $30. Het kopen van champions met RP (en dan vooral de nieuwe champions die meestal elke twee weken uitkomen) is een van de belangrijkste bronnen van inkomsten. Als je meteen een redelijke selectie wilt hebben, kun je voor ongeveer €20 aan RP een Bundle kopen met 20 champions.

Veel spelers zullen zich overigens beperken tot het spelen van een aantal favorieten, dus hoeven ze ook niks uit te geven aan champions die ze niet spelen. Vaak heb je aan alleen IP al genoeg daarvoor.
Rub3s schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:55:
[...]

Wat ik ook vreemd vindt is dat je zelfs towers niet eens kan denyen. In dota onstaat er soms een hele strijd rond een toren wie hem lasthit. In lol maakt het weinig uit of hij blijft staan of niet, vroeger of later zal hij toch de volledige bonus geld geven. Wat ik ook jammer vind is dat je de vijandelijke creeps nauwelijks van je eigen toren weg kan trekken door er op te slaan/schieten.

Misschien heb ik ook gewoon teveel dota gedaan >:)
In League of Legends heeft men er doelbewust voor gekozen om zaken als denying uit het spel te halen. Als je liever iets speelt wat dichter bij DotA aan blijft, kun je een Alienware Arena account aanmaken en 10 gratis potjes Heroes of Newerth (GoT-topic) proberen. (Of wachten op DotA 2.)
(Jaja, HoN suggereren in een LoL-Topic, heiligschennis, etc. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
LOL, ik heb HoN 2 potjes gespeeld en weer geuninstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoN heeft inderdaad denyen, maar LoL heeft zonen.
Daarnaast heeft LoL AD én AP schaling, runes , masteries en summoner spells.
Goede spelers houden dit allemaal in de gaten, kijken in het begin en gedurende de match naar de stats en items van hun tegenstander en zien zo welke masteries/ runes / dps / survivablity ze waarschijnlijk hebben, en beginnen daar zelf rond te spelen. Imho voegt dat genoeg extra diepgang toe, jammer dat er maar weinig mensen zijn die er ook echt actief rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 19:54
Baristo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:44:
LOL, ik heb HoN 2 potjes gespeeld en weer geuninstalled.
Waha schijt spel is het he? Ik vind het gewoon niks aan omdat mensen vanaf level 1 kunnen towerdiven en dat soort dingen. kwam tegen iemand die ons na 10 minuuten 5 v1 aan kon en ook nog een X aantal towerhits heeft genomen. Toen was ik dr al snel achter dat het geen spel voor mij is.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:05
Intruder schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:05:
[...]

Waha schijt spel is het he? Ik vind het gewoon niks aan omdat mensen vanaf level 1 kunnen towerdiven en dat soort dingen. kwam tegen iemand die ons na 10 minuuten 5 v1 aan kon en ook nog een X aantal towerhits heeft genomen. Toen was ik dr al snel achter dat het geen spel voor mij is.
Idem, heb zelf Dota gespeeld, maar HoN speelt niet echt lekker imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Over het niet kunnen denyen in LoL vind ik aan de ene kant jammer maar aan de andere kant las ik in de FAQ de redenatie erachter. Ze willen proberen te voorkomen dat early game (laning) veranderd van een last hitting festijn naar meer actie tussen de champions. Vooral dankzij de bushes is er veel vaker actie in de top en bottom lane tussen de champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Denyen vind ik sowieso maar een vreemd mechanisme... "Jij mag niet winnen dus val ik mijn eigen dudes aan"
Random WTF moment van de dag :S

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 07-10 13:17

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het is gewoon creeps en towers opofferen om hun geen geld te geven(for the greater cause...). Bovendien geeft het ook een leuk psychologisch effect, namelijk dat de tegenstander flink pissed raakt als je het goed doet en dat hij bij volgende acties misschien teveel risico's neemt om je terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:01:
[...]

LLL was voor mij zelfs een geduchte kandidaat :s aangezien ze in de EMS ook van iedereen zo maar zonder enige moeite wonnen.
en CLG gwn hard inmaakten :D

(hmm zie net dat fntic gewonnen heeft van aAa ... daar gaat me filosofie van Fntic te zwak :p )
Low Land Lions zit er niet bij omdat de qualifiers alleen toegang gaven tot teams die punten hebben behaald in officiele toernooien. ESL telt hier niet bij maar alleen de toernooien door Riot gecertificeerd. Daarin konden ze punten halen en dat hebben ze niet gedaan. Mede omdat ze een paar maanden geleden pas beter zijn gaan spelen, sinds Go4LoL 34 ongeveer. Daarvoor haalden ze met moeite de 12de-20ste plek in dit soort toernooien en dan krijg je geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Free rotation:

Alistar
Corki
Caitlyn
Gangplank
Galio
Garen
Veigar
Nocurne
Janna
Heimerdinger

Niet 100% zeker dat het waar is, maar yay corki en Nocturne proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Same here, Corki en Nocturne :D
En galio weer eens spelen (ga hem niet kopen, vind het wel leuk om hem af en toe eens te spelen dus dat doe ik dan maar in de free rotation). Ook gangplank eens proberen, die heb ik maar 1x eerder gespeeld maar toen was ik nog een heel wat lager level en snapte ik hem nog niet goed. Zal nu wel anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Yay voor gangplank haha. Heb nooit zin om hem te kopen maar zoals hierboven al genoemd word het is leuk af en toe een leuke champ te spelen. Dit is voor mij meer een troll champion maar hij kan wel epic goed zijn late game ;].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:40:
Denyen vind ik sowieso maar een vreemd mechanisme... "Jij mag niet winnen dus val ik mijn eigen dudes aan"
Random WTF moment van de dag :S
Ik speel lol en hon ,atm speel ik lol iets meer maar dat is niet omdat ik het een beter spel vind ofzo maar gewoon voor de verandering .
HoN is veel moeilijker en veel meer skill-intensive , waar je in lol gewoon easy lasthits haalt ben je in hon bezig met – moeilijker lasthitten , denieen , creep pullen , towers denieen en creep stacken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:21:
[...]

Ik speel lol en hon ,atm speel ik lol iets meer maar dat is niet omdat ik het een beter spel vind ofzo maar gewoon voor de verandering .
HoN is veel moeilijker en veel meer skill-intensive , waar je in lol gewoon easy lasthits haalt ben je in hon bezig met – moeilijker lasthitten , denieen , creep pullen en creep stacken .
Klopt, maar zoals hier al eerder genoemd is en waar ik het ook mee eens ben is dat er in LoL veel meer actie is doordat er niet gedenied, gepulld en creep gestackd wordt. Het enige wat in HoN meer actie zou kunnen opleveren zijn eigenlijk de runes in de river. Maar daar heb je in LoL een beetje de blue en red buff voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:21:
[...]

HoN is veel moeilijker en veel meer skill-intensive , waar je in lol gewoon easy lasthits haalt ben je in hon bezig met – moeilijker lasthitten , denieen , creep pullen , towers denieen en creep stacken .
En juist omdat je niet met al die dingen bezig hoeft te zijn ben je in LoL meer bezig met hoe je je tegenstander kunt harrassen en zonen om te voorkomen dat ze die easy last hits halen ;)
Naar mijn mening meer fun want je bent meer bezig met daadwerkelijk player vs player dan "randzaken" :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:26:
[...]

Klopt, maar zoals hier al eerder genoemd is en waar ik het ook mee eens ben is dat er in LoL veel meer actie is doordat er niet gedenied, gepulld en creep gestackd wordt. Het enige wat in HoN meer actie zou kunnen opleveren zijn eigenlijk de runes in de river. Maar daar heb je in LoL een beetje de blue en red buff voor.
Daar ben ik het niet mee eens , in lol kan je gewoon makkelijk binnen xp range staan in solo lane en zelfs met shen zijn zwaard skill alleen al nog genoeg last hits halen bijvoorbeeld , je kan eigenlijk gewoon zo goed als in tower range staan en omdat het andere team niet kan denieen maakt het kwa xp niet eens echt iets uit .

Hierdoor zie je in lol heel vaak dat mensen gewoon bij hun toren staan en de eerste 15 minuten gewoon dodelijk saai zijn .

Ook word er in hon over het algemeen veel meer gegankt , dit kan makkelijker door het gebrek aan summoner abbilities .

Ook zijn de teamfights in hon veel moeilijker in lol heb je bijvoorbeeld poppetjes waar je echt gewoon alleen je rechter muis knop moet gebruiken en eens een keertje op r moet klikken ( bv xin en twitch ) waar in hon elke heroe gewoon een of meerdere fight changing skills heeft ( denk aan : group stun ,group silence , group slow , lange disables etc ) hierdoor zijn ook de teamfights in hon veel ` spectaculairder ` .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:34:
[...]

En juist omdat je niet met al die dingen bezig hoeft te zijn ben je in LoL meer bezig met hoe je je tegenstander kunt harrassen en zonen om te voorkomen dat ze die easy last hits halen ;)
Naar mijn mening meer fun want je bent meer bezig met daadwerkelijk player vs player dan "randzaken" :)
In hon moet je mischien wel harder herassen , want als de carry van het andere team farmed raakt is het gewoon afgelopen , denk bijvoorbeeld aan witch slayer , nymphora , Empath en dergelijke die early game haast alleen maar harrasen en creep pullen .

Overigens heb ik niks tegen lol ik speel het al een tijdje , langer dan een jaar, maar het is gewoon veel minder skill based en daar verander je niks aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Ik snap het principe van Denyen wel in HoN en ik kan het waarderen (ik ben een oud DotA gediende, heb dat toch wel dik wat jaartjes gespeeld). Zoals zonen in LoL, is denyen er, om het je tegenstander moeilijk te maken. Minder geld, minder exp. Early game word een groot gedeelte van het spel al bepaald. Een paar vroege kills, en je zit misschien al op de helft van je core build. Hoe eerder je aan je potentieel zit, hoe makkelijker de overgang naar late game word, hoe meer kans je hebt om te winnen, maar het is ook een stukje psychologische oorlogsvoering.. Je baalt natuurlijk enorm als je een paar levels en items achterloopt. Het is dan niet zozeer het gebrek aan items/levels dat je slechter speelt, maar meer dat irritante gevoel dat je eraan overhoudt, je gaat misschien ook onnodige risico's nemen, etc.

Ik baal een beetje van die hele "Burden of Knowledge" discussie, op gang gebracht door Zileas. Waarom zou je geen aparte mechanieken oid in het spel brengen? Simpel voorbeeldje, in de beta, zat er geen enkel item in het spel die een active had (DFG, Hourglass, Omen, etc). Waarom? Zodat we ons daar niet druk over hoefden te maken, terwijl ze toch heel wat dynamiek aan de game kunnen toevoegen, en characters mogelijkheden geeft, andere builds te proberen (die niet altijd even succesvol hoeven te zijn, maar de ruimte om te proberen is er in ieder geval). Voor mijn gevoel een hele welkome toevoeging.

Ik snap wel, dat ze het niet te ingewikkeld willen maken, iemand die net het spel oppikt moet niet bedolven worden onder de verschillende werkingen en mechanieken die in het spel terug te vinden zijn, maar als je ergens goed in wilt zijn, ben ik wel van mening dat je er wat moeite voor moet doen.

Zonder overdrijven, kan ik zeggen dat ik ong op gevoel weet, wat de range van alle skills zijn, wat ze doen, inschatting van CDs, duratie. Ik zal niet beweren dat ik alle namen ken, maar ik ken wel alle skillsets, vooral van de champs die ik meer dan graag speel. Maar dat is vooral gewenning. Spelen met en spelen tegen leert je dat op den duur vanzelf wel. Dus er is zeker wel ruimte voor wat meer ingewikkelde skills/items/spel mechanieken. Maar dat is een stukje voorkeur.

De developers van HoN, zijn daarnaast best wel laks en zelfs gewoon ronduit bot naar hun community. Het spel is niet echt gebalanceerd op het moment, en spelers die hun zorgen hierover uitten op de forums worden gewoon door de staff keihard afgekraakt en roepen dat ze dan maar moeten oprotten naar LoL oid. Als zelfs de developers van een spel zo rot zijn, wil je dit toch niet meer spelen? (Nog maar even los van de community, als je denkt zo af en toe erge Tribunal cases voorbij te zien komen, speel maar es 2-3 potjes HoN, wat je daar over je heen krijgt in 1 game, is erger dan 20 cases bij elkaar).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:05:
[...]

Low Land Lions zit er niet bij omdat de qualifiers alleen toegang gaven tot teams die punten hebben behaald in officiele toernooien. ESL telt hier niet bij maar alleen de toernooien door Riot gecertificeerd. Daarin konden ze punten halen en dat hebben ze niet gedaan. Mede omdat ze een paar maanden geleden pas beter zijn gaan spelen, sinds Go4LoL 34 ongeveer. Daarvoor haalden ze met moeite de 12de-20ste plek in dit soort toernooien en dan krijg je geen punten.
aha thanks for the update :)

Shoutcasters voor dit weekend zijn wss Colbycheeze en phreak

Amumu is boss :') zkr op een lane met soraka of sona :p Heb em 1x proberen junglen en dat ging voor mij veel vlotter als met WW of olaf :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Kan de discussie die nooit zal eindigen: "LoL versus HoN", niet een eigen topic krijgen of zo ? :z

OT: Eindelijk wat leuks kunnen kopen voor mijn gratis 350 RP: Totemic Maokai skin (voor 260) _/-\o_.
Ik had destijds eigenlijk ook Phaorah Amumu willen kopen voor 130 RP, maar PayPal aanmaken en geld overzetten etc. duurde te lang. (Zul je zien dat volgende week een Amumu skin in de sale gaat.)

En die Champion Rotation die Spunkjah postte klopt inderdaad.

Overigens heb ik nog steeds geen mail gekregen van Tribunal :(.

[ Voor 35% gewijzigd door Thormodo op 07-06-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:38:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens , in lol kan je gewoon makkelijk binnen xp range staan in solo lane en zelfs met shen zijn zwaard skill alleen al nog genoeg last hits halen bijvoorbeeld , je kan eigenlijk gewoon zo goed als in tower range staan en omdat het andere team niet kan denieen maakt het kwa xp niet eens echt iets uit .

Hierdoor zie je in lol heel vaak dat mensen gewoon bij hun toren staan en de eerste 15 minuten gewoon dodelijk saai zijn .

Ook word er in hon over het algemeen veel meer gegankt , dit kan makkelijker door het gebrek aan summoner abbilities .

Ook zijn de teamfights in hon veel moeilijker in lol heb je bijvoorbeeld poppetjes waar je echt gewoon alleen je rechter muis knop moet gebruiken en eens een keertje op r moet klikken ( bv xin en twitch ) waar in hon elke heroe gewoon een of meerdere fight changing skills heeft ( denk aan : group stun ,group silence , group slow , lange disables etc ) hierdoor zijn ook de teamfights in hon veel ` spectaculairder ` .
Meh, dan snap je het niet als je denkt dat je bij bijvoorbeeld Twitch alleen R moet gebruiken. Daar is de positionering zo belangrijk. Wanneer je uit stealth komt, wanneer je je gevechten pakt. Gaat niet alleen om skills te activeren.

Bij HoN is het toch precies hetzelfde met denk bijvoorbeeld Arachna, Bloodhunter of de Pyromancer dat alleen 4 nukes heeft?

Maar laten we dit niet zo'n loze discussie maken. Smaken verschillen, en mij smaakt LoL velen malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Net een mailtje van Riot gehad, 31 cases zijn afgehandeld, 155 IP rijker, alles goed beoordeelt dus.

Wel beetje jammer, in principe zou alles van een week terug (7 dagen precies dus), vandaag afgehandeld moeten zijn, en morgen ook weer van een week terug, etc. Elke dat zou je dan max 50 IP moeten krijgen, voor de cases die je hebt afgehandeld, alleen gaat het allemaal wat traagjes nu. Ik moet wel even toevoegen, dat het hier om de US server gaat. Ik mis voor mijn gevoel toch best wel veel opties voor het tribunal, al was de simpelste maar om een opmeerking te kunnen maken. Maar als ik zie dat andere spelers een heel team opzetten tegen de gene die gereport is (ben ik vaak tegen gekomen), zou ik niets liever willen dan DIE mensen een tribunal te geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Corki ga ik zeker eens proberen. Ik moet eigenlijk nog een support/healer vinden die me lekker ligt. Ik heb nu daarvoor Soraka gekocht (omdat die cheap is) alleen de enige keer dat ik haar heb geprobeerd was m'n build volgens mij erg slecht.

Gisteren wel 2 hele rare potjes gespeeld, bij de eerste pot waren er snel 4 champions gekozen zonder een echte tank erbij (tenzij die grote kerel met een biervat een tank is?). Dus ik koos Blitzcrank en ging voor tear->manamune(geloof ik)->boots->frozen heart. We speelde tegen een team van Tryndamere, Swain, Ashe, Warwick en ???. Ik moest mid tegen Tryndamere en maakte een paar early kills, ergens rond de 5/0/0 toen ik al level 10 was kwamen Warwick en Swain hem helpen. Punt was dat al die spelers erg aggresief waren en vaak deden overcommitten. Zo gebruikte WW z'n ult al voordat de rest in de buurt was of volgt Swain me recht naar m'n toren toe. Ik heb vaak kills kunnen maken door een knock-up te doen wanneer ze in range van m'n toren mij een klap gaven. In een hele korte tijd had ik ze alle drie wel meerdere keren kunnen snipen en er eigenlijk de hele tijd levend mee weg kwam. Ik had het wel een beetje met het andere team te doen want in de andere lanes hadden ze het ook erg moeilijk en eindigde rond de 40-2. Zelf kwam ik ergens rond de 23/0/4.

Krijg ik na de match ineens een friend invite en game invite van een van de spelers van mijn team van die match. Ik wilde op zich nog wel een potje spelen voor het slapen gaan dus accept ik. Komen we in een team van Fiddlesticks (de persoon die me invite), Alistair, Amumu en ik geloof Katrina. Met al 2 tanks in Alistair en Amumu kies ik maar een ranged met Ashe waarop Fiddle vroeg waarom ik geen Blitz pak want daar ging het zo goed mee. Nouja, 4 melee en 1 ranged leek me niet zo handig zeg maar en we hadden immers al 2 tanks. Ik ging bot samen met Amumu tegen Blitz en Kogmaw. Het ging heel aardig alleen waren we erg vroeg in de game 1 persoon kwijt (dc of leaver, idk) en speelde we in feite zonder mid lane waar een Vayne vrij spel kreeg. M'n lane ging erg goed en ik had erg snel al een kill of 6+ te pakken. Vayne ging op een gegeven moment maar ganken (voornamelijk top lane) en kreeg zo ook een paar kills. Op een gegeven moment dacht ik Vayne te kunnen ganken in mid (ze zat onze tower te pushen) alleen had slechte positionering en kreeg door knockback een stun die langer was als ik had verwacht, dan doet een Vayne eigenlijk best veel pijn. Ook waren m'n skillshots niet alles. Een keer achter Vayne langs en een paar keer wel raak maar ik was zelf nog te ver weg dat ik zelfs met ghost niet op tijd was om haar af te maken. De meest vette was wel Vayne die achter Fiddle of Alistair zat in top water (bij baron zeg maar) en ik vanuit mid base toren/inhibitor raak schoot net nadat ze haar kill had en weg aan het rennen was. Ineens nadat Fiddle voor de zoveelste keer dood ging en in caps vroeg wie Vayne zo had lopen feeden (Vayne was toen rond de 6/1/1, ik zat rond de 10/2/4) vote hij voor surrender waarop de 2 andere accept deden. We hadden 3 initiaters (Alistair, Amumu en mijn arrow) maar ipv als team te pushen gingen ze allemaal verspreid over 2-3 lanes telkens zich dood laten gaan door een ganking Vayne om vervolgens te rage-surrenderen. Zo jammer omdat ik echt het gevoel had dat we nog een goede kans maakte ondanks dat het de hele partij eigenlijk 4v5 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 vs. 5 hoeft inderdaad niet direct verliezen te betekenen. Gisteren zaten we met z'n 4en premade plus 1 random person. Die random ging midden met Kat, en ging vlak voor z'n toren staan. Hij stond daar maar, compleet niks te doen. Fiddle van het andere team viel 'm aan en binnen 20 sec. was er al FB voor het andere team. Daarna leavde Kat onmiddelijk. Toch wisten we met z'n 4en het andere team helemaal omver te lopen en zo de winst te pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Als je een goede setup hebt is het inderdaad mogelijk, maar anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Coole champion rotation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
En een beetje een team dat ook wilt winnen. Ben steeds minder LoL aant doen omdat ik non ranked gewoon amper wins krijg en nu ranked ook steeds minder wins, niet altijd liggend aan mijn team hoor. Maar zoveel Elo rating verloren dat het gewoon minder leuk word om weer te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ging het wel goed met premade team van Amumu / Lux / Soraka / Orianna / teemo

Amumu lunge erin met toss/ Orianna de bol derin met ult. Lux & teemo clean up the mess :p (en soraka healt iedereen voor dood :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:35:
[...]

Meh, dan snap je het niet als je denkt dat je bij bijvoorbeeld Twitch alleen R moet gebruiken. Daar is de positionering zo belangrijk. Wanneer je uit stealth komt, wanneer je je gevechten pakt. Gaat niet alleen om skills te activeren.

Bij HoN is het toch precies hetzelfde met denk bijvoorbeeld Arachna, Bloodhunter of de Pyromancer dat alleen 4 nukes heeft?

Maar laten we dit niet zo'n loze discussie maken. Smaken verschillen, en mij smaakt LoL velen malen beter.
ik vind dat hele ` positioning` verhaal van lol zo overdreven , in hon kan je zelfs het terein weghalen ( bomen ) mensen keihard djuken door de beperkte vision te gebruiken , in lol is dat allemaal zoveel simpeler , nou ben ik niet echt een ervaren twitch speler maar de normals waar ik hem even had geprobeerd waren wel relatief simpel met scores van 2 keer meer kills dan deaths zonder al te veel moeite .
Nu heeft lol ook wel lastige champions ( janna , tf en die nieuwe bijvoorbeeld ) .
Wat leuker is is natuurlijk persoonlijke smaak , atm speel ik ook veel meer lol , maar ik vind het spel eigenlijk een stuk slechter , het is imo wel een stuk leuker als je geen zin hebt om al te veel na te denken en gewoon een beetje te ` facerollen` , wat ik nu dus heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

@DSDSD
Ik denk er eigenlijk precies hetzelfde over qua dota & lol

Waarschijnlijk doe ik het ook alleen voor de afwisseling :P . Ik wil niet LOL afzeiken hoor, maar voor men gevoel is dota veel meer een mindgame en lol meer een rechttoe-rechtaan game. Maar misschien heb ik nog te weinig LOL gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 21:38
Ik stel voor dat we ophouden met het toekennen van waardeoordelen aan zowel HoN als LoL. De games lijken op elkaar, maar de doelgroepen verschillen volgens mij een beetje. LoL is duidelijk gericht op gebruiksvriendelijkheid terwijl HoN gericht is op mensen die DotA met betere graphics willen (?) :P

Sorry dat moest ik even zeggen, maar ik stel voor dat we stoppen met het slap lullen over HoN en LoL en misschien de teamcomp discussie maar weer eens aan moeten zwengelen. Als iedereen in deel 2 van dit topic even de trollteams opzoekt, die wil ik altijd nog een keer proberen in een custom game met tweakers, moet toch te doen zijn dacht ik.

~Rik

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Activeer jij maar eens jouw ultimate met Twitch als je er niet goed voor staat, dan mis je ze allemaal. Bovendien is het niet vreemd als je elk potje een goede score haalt met jouw DotA/HoN ervaring. Dat zal op level 30 wel wat minder zijn allemaal.

Djuken kan ook prima met LoL, hoe vaak ik dat niet gedaan hebt en daardoor ben ontsnapt. Ik geloof best dat HoN en DotA een moeilijker spel is, maar die argumenten die jij daarvoor gebruikt ben ik het helemaal niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:21
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:06:
[...]

ik vind dat hele ` positioning` verhaal van lol zo overdreven , in hon kan je zelfs het terein weghalen ( bomen ) mensen keihard djuken door de beperkte vision te gebruiken , in lol is dat allemaal zoveel simpeler , nou ben ik niet echt een ervaren twitch speler maar de normals waar ik hem even had geprobeerd waren wel relatief simpel met scores van 2 keer meer kills dan deaths zonder al te veel moeite .
Nu heeft lol ook wel lastige champions ( janna , tf en die nieuwe bijvoorbeeld ) .
Wat leuker is is natuurlijk persoonlijke smaak , atm speel ik ook veel meer lol , maar ik vind het spel eigenlijk een stuk slechter , het is imo wel een stuk leuker als je geen zin hebt om al te veel na te denken en gewoon een beetje te ` facerollen` , wat ik nu dus heb :P
Ga eerst maar eens level 30 worden en ga dan je mening plaatsen word beetje moe van mensen die argumenten plaatsen terwijl ze het spel nog niet lang genoeg gespeeld hebben. Je voorbeeld van twitch slaat nergens op als je op level 30 met twitch gaat is het echt niet leuk om met hem te spelen hoor. Je moet erg goed opletten waar wards staan, welke mensen elixers hebben en je goed positioneren in een teamgevecht zodat je het uiterste uit je ulti haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:12:
Activeer jij maar eens jouw ultimate met Twitch als je er niet goed voor staat, dan mis je ze allemaal. Bovendien is het niet vreemd als je elk potje een goede score haalt met jouw DotA/HoN ervaring. Dat zal op level 30 wel wat minder zijn allemaal.

Djuken kan ook prima met LoL, hoe vaak ik dat niet gedaan hebt en daardoor ben ontsnapt. Ik geloof best dat HoN en DotA een moeilijker spel is, maar die argumenten die jij daarvoor gebruikt ben ik het helemaal niet mee eens.
Ik ben echt al 8 maanden level 30 in lol 8)7 , djuken in lol is niet eens te vergelijken met hon in hon kan je zieke dingen doen zoek maar eens op youtube naar hon djukes dat is gewoon niet normaal meer wat sommige mensen doen ;)

In lol staat 80 % van de mensen al verbaast te kijken als je de struiken in loopt en er dan gelijk weer terug uitloopt :F

@ dragon3016

Ja dat elixer is zo moeilijk te zien ze hebben er zelfs een enorm paars oog ( ofzo ? ) opgezet zodat je zelfs daar niet meer op hoeft te letten .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Ik vind deze discussie niet constructief en daarom vraag ik jullie vriendelijk om ermee op te houden. Doe mij een lol en stop er dan ook mee, kom in teamspeak en praat het uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

en btw, ik wil niet zeiken hoor, maar het is toch juken ipv djuken? Of heeft Hon daar ook een nieuwe naam voor moeten vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:30:
en btw, ik wil niet zeiken hoor, maar het is toch juken ipv djuken? Of heeft Hon daar ook een nieuwe naam voor moeten vinden? :P
Ook zou best kunnen ik zeg altijd djuken omdat het zo klinkt als mensen het zegen kzou niet weten wat de officiële spellingsregels zijn voor zulke dingen haha ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Xenophon16 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:10:
Ik stel voor dat we ophouden met het toekennen van waardeoordelen aan zowel HoN als LoL. De games lijken op elkaar, maar de doelgroepen verschillen volgens mij een beetje. LoL is duidelijk gericht op gebruiksvriendelijkheid terwijl HoN gericht is op mensen die DotA met betere graphics willen (?) :P

Sorry dat moest ik even zeggen, maar ik stel voor dat we stoppen met het slap lullen over HoN en LoL en misschien de teamcomp discussie maar weer eens aan moeten zwengelen. Als iedereen in deel 2 van dit topic even de trollteams opzoekt, die wil ik altijd nog een keer proberen in een custom game met tweakers, moet toch te doen zijn dacht ik.

~Rik
O, die trollteams discussie was inderdaad briljant
Traps, Poison, NinjaPirate, Revenge-of-the-Supports, etc
En dan vergeet ik er nog een hoop maar er zaten echt briljante ideeën tussen die warempel nog zouden kunnen werken ook nog :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:20:
[...]
........

Ja dat elixer is zo moeilijk te zien ze hebben er zelfs een enorm paars oog ( ofzo ? ) opgezet zodat je zelfs daar niet meer op hoeft te letten .
Helemaal mee eens. Ik heb HoN nog nooit gespeeld ook niet van plan, zoon gamer ben ik nou ook weer niet met mijn 2 potjes op een dag :"]. Maar dit maakt idd alles overduidelijk voor de stealth mensen. Terwijl je wards wel onzichtbaar zijn :S? Ook idd een vooruitgang die RIOT zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Ik vraag me af hoe een game zou verlopen met allemaal champs die anderen zeg maar kunnen verplaatsen
Bijvoorbeeld Blitz, Alistair, Singed, Gragas en Oriana, lijkt me wel grappig, potje biljarten met de tegenstander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:41:
[...]

O, die trollteams discussie was inderdaad briljant
Traps, Poison, NinjaPirate, Revenge-of-the-Supports, etc
En dan vergeet ik er nog een hoop maar er zaten echt briljante ideeën tussen die warempel nog zouden kunnen werken ook nog :D
Je kan nu ook team stealth doen, met eve, vayne, shaco, twitch, teemo.
Hebben we in een normal geprobeerd omdat ik met 2 maten was, en de twee randoms lockten eve en twitch in. Daarna gingen ze natuurlijk klagen over onze picks, maar toch hebben we bijna gewonnen. Onze champs waren toch net iets te zwak. En ons team iets te unblanced ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Wat mij een grappig lijkt is gewoon een 5v5 met allemaal de zelfde champion. Gewoon een vote in het begin scherm en dan gewoon 5v5. Allemaal iemand als veigar haha 5 stuns en dan dikke instant kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik zou dolgraag dan 5v5 Mordekaiser zien wanneer iedereen tegelijk hun ults activeren.

Voor de ultime saaie game: 5v5 Soraka, voor het absolute tegenover gestelde: 5v5 Karthas.

Fun matches: 5v5 Blitzcrank, Pantheon (epic mandrops everywhere!), Kog'maw of TF.

Of ziets met 5v5 Signed die ook allemaal hun ult tegelijk aanzetten (FWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) en dan allemaal flings en adhesive overal.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
En mensen die geen veigar willen, die leaven. No thanx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Het zou echt zo makkelijk zijn om de community weken lang plezier te geven door zo'n gekke game mode in te bouwen, jammer dat ze dat niet doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@DivineNL Het was ook maar een fun idee.

@SaphuA Ze hebben het te druk met champions maken en ze dan vervolgens nerfen nadat ze optimaal verkocht zijn =3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Die nerf discussie is pas nog geweest, ik denk dat je beter eens een paar pagina's terug kijkt timmie, want ik ben het niet eens met wat je daar zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Ik was bij die discussie volgens mij zelfs een van de eerste posts als ik me niet vergis.

Back OT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Ik heb een keer Team Medic geprobeerd met een 5 man premade. Het team bestond uit Sona, Soraka, Janna, Nidalee en Taric. Ik ging mid als Nidalee en we hebben uiteindelijk zonder één turret te verliezen gewonnen (Nidalee 10-0-14). niemand van ons ging dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh na hon en dota en lol

kent iemand demigod? jammer van de bugs maar zaten ook wel paar leuke concepten in
daar kon je allemaal dezelfde peet kiezen en er zat een champ bij die beetje wegheeft van Caitlyn, met een snipe met een range over de helft van de kaart

het spel begint, ze spotten 1 iemand laten een van hun team even mee vechten en dan 3 snipes = dood

dat was toch niet zo plezant, om een of andere reden was het dan ook not done om double champs te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

Flapmo

and back is gigi!

Xenophon16 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:26:
Ik heb een keer Team Medic geprobeerd met een 5 man premade. Het team bestond uit Sona, Soraka, Janna, Nidalee en Taric. Ik ging mid als Nidalee en we hebben uiteindelijk zonder één turret te verliezen gewonnen (Nidalee 10-0-14). niemand van ons ging dood :)
Hm, je zou verwachten dat je gewoon compleet geslacht wordt omdat je gewoon geen dmg doet. Vooral late game gaan de dmg dealers (zeker AD) niet echt vaak meer OOM en jij op den duur wel. Nu doen soraka, sona en nidalee wel dmg dus het zou idd best kunnen als fun tussendoortje :).

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 07-06-2011 13:52 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:50:
[...]

Hm, je zou verwachten dat je gewoon compleet geslacht wordt omdat je gewoon geen dmg doet. Vooral late game gaan de dmg dealers (zeker AD) niet echt vaak meer OOM en jij op den duur wel. Nu doen soraka, sona en nidalee wel dmg dus het zou idd best kunnen als fun tussendoortje :).

Zat laatst te denken aan: een team met 5x smite en dan mensen gaan instagibben early game, zou dat werken als heerlijke troll game :? :+. Gewoon via ts/vent communiceren wanneer je wie pakt en dan BAMMERDEBAM 5 smites op je hasses :D.
Smite werkt alleen op minions ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

damn you, in for the edit. Dat bedacht ik me ook net :(. Waarschijnlijk om die reden >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ach 5x ignite werkt ook wel hoor.... watch him burn :P

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Flapmo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:50:
[...]

Dan zou ik Soraka toch echt in willen ruilen voor Kayle, die kan lategame tenminste ook nog flinke damage uitpoepen (sterker nog, echt heel heel veel damage doen als ze eenmaal haar items klaar heeft)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
En ik zou er liever ook een alistar tussen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik niet, alle alistars willen tegenwoordig alleen nog maar voor de kills gaan na de AP ALISTAR IMBA OP OMGWTFBBQPWNED. Er kan geen tank moment meer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
DivineNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:03:
En ik zou er liever ook een alistar tussen hebben :)
Hij is gewoon zwaarweg iritant als je hem tegen je krijgt XD Headbut je gewoon vol terug en dan word je wss gestunned ook nog. Moet hem eigenlijk keer spelen als hij free is. Valt hij ook te spelen met AD of AP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Een balanced heal-team:

Alistar (tanky AP)
Kayle (AP en AD hybrid)
Nidalee (vooral AP voor hele dikke heal en veel dmg)
Taric (full tank / support bouwen, denk aan aegis en soul shroud)
Warwick (alleen selfheal, maargoed, jungle en AD!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Timmiewimie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:06:
[...]

Hij is gewoon zwaarweg iritant als je hem tegen je krijgt XD Headbut je gewoon vol terug en dan word je wss gestunned ook nog. Moet hem eigenlijk keer spelen als hij free is. Valt hij ook te spelen met AD of AP?
Hij is heel goed te spelen als volledig AP. Je hebt AP items die ook health, armor of MR geven, als je die bouwt op hem ben je icm je ult zeer tanky en doe je echt MASSIVE damage en heb je nog heel veel CC ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Flapmo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:06:
Ik niet, alle alistars willen tegenwoordig alleen nog maar voor de kills gaan na de AP ALISTAR IMBA OP OMGWTFBBQPWNED. Er kan geen tank moment meer van af.
Dit probeer je natuurlijk in een 5-man premade uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:08:
[...]

Hij is heel goed te spelen als volledig AP. Je hebt AP items die ook health, armor of MR geven, als je die bouwt op hem ben je icm je ult zeer tanky en doe je echt MASSIVE damage en heb je nog heel veel CC ook.
ik blijf bij men AP sion roaming > AP alistar roaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:09:
[...]

ik blijf bij men AP sion roaming > AP alistar roaming
Ik niet. AP sion is heel erg item-afhankelijk, Alistar is dat veeeeeel minder. En als roamer farm je nou eenmaal heel weinig, die farm heeft Sion gewoon nodig (ook vanwege zijn e-skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:11:
[...]

Ik niet. AP sion is heel erg item-afhankelijk, Alistar is dat veeeeeel minder. En als roamer farm je nou eenmaal heel weinig, die farm heeft Sion gewoon nodig (ook vanwege zijn e-skill)
feit. Als roaming Sion hang je dan ook vooral af van je kills die je al dan niet maakt :) (dus in principe is hij toch beter af op lane )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Timmiewimie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:06:
[...]

Free rotation:

Alistar
Corki
Caitlyn
Gangplank
Galio
Garen
Veigar
Nocurne
Janna
Heimerdinger

:D
Tenminste, ik begreep dat dit klopte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, Alistar is free to play. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 08:23
Ik jungle de laatste tijd vaak met Rammus, iemand nog andere leuke junglers die ze vaak spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
basketnoobj3 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:18:
Ik jungle de laatste tijd vaak met Rammus, iemand nog andere leuke junglers die ze vaak spelen?
Goeie junglers zijn imo:
Nocturne
Warwick
Nunu
Amumu
Udyr
Trundle
Olaf

Stonewall(008) maakt altijd goede jungle guides en heeft ook een tier list hiervoor:
http://clgaming.net/board...ist-vayne-era/?highlight=

Deze kun je aanhouden om je jungler te kiezen. Buiten tier 1 zijn ook aardige junglers, maar die in tier 1 blinken echt uit in junglen en wil je eigenlijk niet in de lane spelen (midwick misschien uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Vicarious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Goeie junglers zijn imo:
Nocturne
Warwick
Nunu
Amumu
Udyr
Trundle
Olaf

Stonewall(008) maakt altijd goede jungle guides en heeft ook een tier list hiervoor:

Deze kun je aanhouden om je jungler te kiezen. Buiten tier 1 zijn ook aardige junglers, maar die in tier 1 blinken echt uit in junglen en wil je eigenlijk niet in de lane spelen (midwick misschien uitgezonderd)
ik heb mummy, nocturne geprobeerd in jungle zijn zeker leuke champs om te junglen, wil olaf/udyr zeker nog is proberen.

Handige site btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Vind het jammer dat ik afgelopen keer dat Trundle in de free rotation was hem niet geprobeerd heb. Lijkt me volgens mij toch 1 van de goede junglers en zijn slow vind ik gewoon geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik heb laatst ook Poppy jungle geprobeerd, ging ook wel redelijk moet ik zeggen! Niet echt super vergeleken met de tier 1 van stonewalls lijst natuurlijk, maar het ging best aardig. Je bent wel ontzettend buff afhankelijk, daarmee wil ik zeggen dat je red en blue echt nodig hebt. Zonder deze twee kun je beter even tijdelijk lanen, want dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Forn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:29:
Ik heb laatst ook Poppy jungle geprobeerd, ging ook wel redelijk moet ik zeggen! Niet echt super vergeleken met de tier 1 van stonewalls lijst natuurlijk, maar het ging best aardig. Je bent wel ontzettend buff afhankelijk, daarmee wil ik zeggen dat je red en blue echt nodig hebt. Zonder deze twee kun je beter even tijdelijk lanen, want dan werkt het niet.
mm poppy jungle nog nooit gezien, haar lane vind ik ook zeer sterk zeker met rammus o.i.d (iets met CC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 08:41
Yi is een ook een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:05
Niet zo goed om meteen mee te junglen, na lvl 4 / juiste items pas enorm goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
xminator schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Niet zo goed om meteen mee te junglen, na lvl 4 / juiste items pas enorm goed.
Je laat blue buff leachen en je koop meteen wriggle's lantern, werkt perfect. Enorme dps die Yi, echt super dodelijk icm met een stun of taunt van een teammate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
basketnoobj3 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:30:
[...]

mm poppy jungle nog nooit gezien, haar lane vind ik ook zeer sterk zeker met rammus o.i.d (iets met CC)
Ik ben best wel een fervent Poppy speler. En ik vind juist haar laning phase zeer zwak. Je hebt geen ranged skill, geen bizar goede escape, en je skills kosten vrij veel geld.

Je hebt dan ook in ieder geval een of twee philosophers stone nodig om je early game wat sterker te maken. Dan zorg je dat je genoeg hp en mana regen hebt en tegelijk stroomt het geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Forn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Ik ben best wel een fervent Poppy speler. En ik vind juist haar laning phase zeer zwak. Je hebt geen ranged skill, geen bizar goede escape, en je skills kosten vrij veel geld.

Je hebt dan ook in ieder geval een of twee philosophers stone nodig om je early game wat sterker te maken. Dan zorg je dat je genoeg hp en mana regen hebt en tegelijk stroomt het geld binnen.
ik vind die stun van haar 1 van de beste zeker op lvl 1 al, CS krijgen is idd pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 16:56
Vicarious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Goeie junglers zijn imo:
Nocturne
Warwick
Nunu
Amumu
Udyr
Trundle
Olaf

En lee sin dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Die is imo sowieso overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
ApexAlpha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:40:
[...]

hij heeft wel een buffje gehad en in combinatie met een bugje die er nu in zit (dubbele tempest) is hij stiekem best sterk. Maar ik ben inderdaad normaal gesproken geen fan van lee sin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
ApexAlpha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:40:
[...]

Lee Sin overrated? als ik iemand NIET overatted vind is het Lee Sin wel :P ik zie hem bijna nooit en heb pas 1x iemand gezien die er een beetje mee overweg kon. maar mss heb ik gewoon pech gehad qua games ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 16:56
Ja speel hem zelf graag en ranked gaat daar gewoon goed mee.
Meestal wordt je toch wel onderschat als lee sin zijnde gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
basketnoobj3 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Lee Sin overrated? als ik iemand NIET overatted vind is het Lee Sin wel :P ik zie hem bijna nooit en heb pas 1x iemand gezien die er een beetje mee overweg kon. maar mss heb ik gewoon pech gehad qua games ofzo :p
http://www.thefreedictionary.com/overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
basketnoobj3 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:46:
[...]

ik weet wel wat overrated betekent 8)7
Maar bedoel je nu dat Lee sin wel of niet goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
ApexAlpha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:52:
[...]

Maar bedoel je nu dat Lee sin wel of niet goed is?
ik vind hem juist niet goed, maar de community zoals ik heb gezien ook niet, vandaar dat ik hem dus niet echt overrated vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
basketnoobj3 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:53:
[...]

ik vind hem juist niet goed, maar de community zoals ik heb gezien ook niet, vandaar dat ik hem dus niet echt overrated vind
Lee Sin was toen hij uitkwam echt heel erg un. De laatste paar patches is hij steeds wel iets gebuffed en in de jungle is hij ook best gevaarlijk. Ben er echter nog steeds helemaal niet blij mee als ik hem in mijn team zie.

Het probleem is dat hij alles net niet kan, geen echte assasin, geen echte AD carry, geen echt off-tank. Je weet nooit zo goed wat je aan een Lee Sin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Forn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:55:
[...]

Lee Sin was toen hij uitkwam echt heel erg un. De laatste paar patches is hij steeds wel iets gebuffed en in de jungle is hij ook best gevaarlijk. Ben er echter nog steeds helemaal niet blij mee als ik hem in mijn team zie.

Het probleem is dat hij alles net niet kan, geen echte assasin, geen echte AD carry, geen echt off-tank. Je weet nooit zo goed wat je aan een Lee Sin hebt.
Nee precies, en die ult van hem werkt vaker in het voordeel van de tegenstander dan van z'n eigen team helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vraagje tussendoor, ik zie wel vaak jungle guides maar lang niet alle werken voor onder de lvl 30 spelers. Ik ben pas 18 (:X) maar zou wel eens een keer willen junglen, vraag me alleen altijd af of dat lukt zonder je runes (koop pas greater runes op lvl 20, tot die tijd lekker IP sparen).

Welke champs zou je mee kunnen junglen (degelijk) zonder runes + op lvl 18. En welke vanaf lvl 20 - 30 :?. Of zijn je masteries ook te belangrijk en kan je pas echt junglen vanaf lvl 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:03:
Vraagje tussendoor, ik zie wel vaak jungle guides maar lang niet alle werken voor onder de lvl 30 spelers. Ik ben pas 18 (:X) maar zou wel eens een keer willen junglen, vraag me alleen altijd af of dat lukt zonder je runes (koop pas greater runes op lvl 20, tot die tijd lekker IP sparen).

Welke champs zou je mee kunnen junglen (degelijk) zonder runes + op lvl 18. En welke vanaf lvl 20 - 30 :?. Of zijn je masteries ook te belangrijk en kan je pas echt junglen vanaf lvl 30?
WW / Trundle / amumu ? (mijn persoonlijke mening :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha

junglen werkt pas echt goed vanaf level 30 inderdaad. Maar misschien met warwick of fiddlesticks icm smite dat je daarmee wel kan junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3

je kan eerder al junglen, raad ik je wel smite aan, ook zou ik in je mastery's sowieso longer buff durations aanvinken (kan dat al op lvl 18?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
basketnoobj3 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:05:
[...]

je kan eerder al junglen, raad ik je wel smite aan, ook zou ik in je mastery's sowieso longer buff durations aanvinken (kan dat al op lvl 18?)
Ja voor 2/2 van die masterie heb je lvl 10 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Dit is misschien een oude discussie, maar smite moet je sowieso nemen als jungler. Ik zie af en toe mensen zonder smite junglen, en daar word ik meteen erg nerveus van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Forn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:11:
Dit is misschien een oude discussie, maar smite moet je sowieso nemen als jungler. Ik zie af en toe mensen zonder smite junglen, en daar word ik meteen erg nerveus van.
Fiddlesticks kan makkelijk zonder smite, en een extra flash of ghost spell komt bij hem ook erg goed uit als je ult ietsje naast gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
ApexAlpha schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:16:
[...]

Fiddlesticks kan makkelijk zonder smite, en een extra flash of ghost spell komt bij hem ook erg goed uit als je ult ietsje naast gaat.
klopt puur omdat hij kan drainen, toch versnelt smite de jungle + kan je snel een buff jatten van een andere jungles of iemand die je buff probeert te jatten. (geldt btw ook voor dragon + nashor)
Pagina: 1 ... 18 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.