Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 22:25
Zoek je zo iets voor de SGS2 of voor de Sensation?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 12:59
AtlAntA schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:12:
[...]

Zoek je zo iets voor de SGS2 of voor de Sensation?
:+ ROFL!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:16:
[...]

Weet wel zeker dat er een speakertje in zit maar waar die precies voor is weet ik niet.
edit: Alhoewel nu ik de foto's wat beter bekijk kan je best wel eens gelijk hebben. Nou ja ik zal het morgen wel zien.
[afbeelding]
Hier is het wat duidelijker.

Afbeeldingslocatie: http://www.careace.net/wp-content/uploads/2011/03/Galaxy-S-2-_Access_06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nou ik heb de dock binnen. Het is inderdaad geen speakertje maar een echo kastje wat mij iig een beetje tegen valt.

Als je de telefoon in de dock schuift dan krijg je het dock scherm ervoor. Ook springt de telefoon dan op luidspreker modus vanwege het echo kastje. Verder staat er een klok op met wat icoontjes onderin die je kan aanpassen. Ik heb de speaker line-out nog niet geprobeerd maar ga er van uit dat die wel gewoon werkt.

Sluit ik hem aan op de PC dan wordt de telefoon niet gevonden door windows wat dan wel weer jammer is.

edit: Het scherm gaat niet uit in dock modus. Wel kan je de dock modus redelijk makkelijk afsluiten door op de back toets te drukken. En dan gaat het scherm wel uit.

[ Voor 13% gewijzigd door AtlAntA op 28-05-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Originele Mesh Cover van Samsung zelf kan ik in Nederland niet vinden. Heeft iemand hem ergens toevallig gezien?

Deze bedoel ik.
http://www.mobilefun.co.u...esh-case-black-p29893.htm

De MHL adapter kan ik ook nergens vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:39:
Nou ik heb de dock binnen. Het is inderdaad geen speakertje maar een echo kastje wat mij iig een beetje tegen valt.

Als je de telefoon in de dock schuift dan krijg je het dock scherm ervoor. Ook springt de telefoon dan op luidspreker modus vanwege het echo kastje. Verder staat er een klok op met wat icoontjes onderin die je kan aanpassen. Ik heb de speaker line-out nog niet geprobeerd maar ga er van uit dat die wel gewoon werkt.

Sluit ik hem aan op de PC dan wordt de telefoon niet gevonden door windows wat dan wel weer jammer is.

edit: Het scherm gaat niet uit in dock modus. Wel kan je de dock modus redelijk makkelijk afsluiten door op de back toets te drukken. En dan gaat het scherm wel uit.
Ik heb hem ook maar gekocht. Was voor mij toch hoofdzakelijk bedoelt als oplader en dat die dan een beetje netjes op de kast staat. :) Jammer dat die niet verbind met windows, maar het is niet anders.
Externe speaker aansluiting is een leuke bonus die best aardig klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Vandaag mijn nieuwe hoesje van Phonextra.nl gekregen. Super service!!

Achtergrond info: In eerste instantie had ik de Katinka's cover gekocht, deze bleek uiteindelijk absoluut niet te passen. Phonextra.nl heeft dit zeer netjes opgelost door de PDair hoes toe te zenden (nog een duurder hoesje ook!).

Helaas kan ik dit hoesje niet passen, daar ik mijn SGSII heb moeten retourneren vanwege een defect scherm. Ik wacht momenteel op reparatie....

Anyway, Phonextra.nl bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde dat inderdaad ook nog opmerken. Exact hetzelfde verhaal, prima service van Phonextra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 11:15

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Gisteren eindelijk mijn toestel binnengekregen en meteen maar even voorzien van de $2 black silicone case die ik ervoor had besteld (eBay).

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2uh8lsy.jpg

Moet toegeven dat de case toch ietwat tegenvalt; hij ziet er (naar mijn mening) erg goed uit, maar hij zit wat slapjes om het toestel heen, waardoor hij er niet altijd mooi omheen blijft zitten (gisteren kwam hij in mijn broekzak los van het toestel)

Iemand enig idee of andere (duurdere) siliconen cases er strakker omheen zitten?

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasje91
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-05 11:01
Ik wil graag een siliconen hoesje die perfect aansluit om de randen. Voornamelijk om valschade te voorkomen. Een beetje net als bijna iedereen heeft bij de iphone 4. Heeft iemand een tip? Hij moet er goed strak omheen zitten anders heeft het voor mij geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Mnstrspeed schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:43:

[afbeelding]

Iemand enig idee of andere (duurdere) siliconen cases er strakker omheen zitten?
Ik heb de Muvit Minigel Case Black bij Cool Blue gekocht voor €19
De look is wat glossy/glimmend en pakt ook geen vuil aan.
Zit er goed strak omheen en kan er niet zomaar een rand losraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 19-09 12:56
Ik heb vanmiddag een Case Mate bescherm bumpertje gehaald, extreem stevig, bevalt goed.. moet alleen nog een screen protector bestellen online.. Vroeg me eigenlijk af wat de impact van zo'n screen protector is op de gevoeligheid van het scherm, if any..

Anyway, het fijne van deze case is dat alle hoeken erg goed afgeschermd zijn (ik heb gelezen dat er bepaalde cases zijn waar de rechterhoek vrij is omdat de Koreaanse GSII versie een extra feature heeft daar?)

Dit is de case btw:

http://www.case-mate.com/...laxy-S-II-Tough-Cases.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.case-mate.com/getDynamicImage.aspx?path=ssgs2TOUGH%2D1%2Ejpg&w=385&h=385

[ Voor 18% gewijzigd door CeetjeBeetje op 28-05-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnstrspeed schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:43:
Deze zit goed strak, ziet er leuk uit en bevalt prima.
https://www.telecomteleco...100-galaxy-s-2-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is inderdaad erg fijn, en kost op ebay minder dan een vijfde hiervan :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 15:47
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:16:
[...]

Die is inderdaad erg fijn, en kost op ebay minder dan een vijfde hiervan :P
Of bij dealextreame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor als je écht geduld hebt kan dat ook ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
CeetjeBeetje schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:14:
Ik heb vanmiddag een Case Mate bescherm bumpertje gehaald, extreem stevig, bevalt goed.. moet alleen nog een screen protector bestellen online.. Vroeg me eigenlijk af wat de impact van zo'n screen protector is op de gevoeligheid van het scherm, if any..

Anyway, het fijne van deze case is dat alle hoeken erg goed afgeschermd zijn (ik heb gelezen dat er bepaalde cases zijn waar de rechterhoek vrij is omdat de Koreaanse GSII versie een extra feature heeft daar?)

Dit is de case btw:

[afbeelding]
Ik heb die ook, en kan het zeker aanraden als je een lekkere stevige case zoek. Zit echt heel strak om de telefoon heen en beschermt gewoon alles. Scherm en de camera uiteraard niet, maar de randen zijn wel opgehoogd zodat het geen contact maakt met een vlak oppervlak (bijv. als je het op een tafel legt).

Had ook al zo'n case-mate tough voor de Galaxy S1 (die overigens te koop wordt aangeboden in de vraag en aanbod ;)), was er zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:09
Ik heb vandaag het Konkis hoesje (leather, ice grey) ontvangen, ben er erg tevreden mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedsmoel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 16:32
Ik vraag me af, past de foon nog in de car en docking stations van Samsung als ik zulke hoesjes zou gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
CeetjeBeetje schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:14:

Dit is de case btw:

[afbeelding]
Is die niet erg dik? Ziet er een beetje wat dikker uit. Of valt het mee?

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 29-05-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
bloedsmoel schreef op zondag 29 mei 2011 @ 08:52:
[...]

Ik vraag me af, past de foon nog in de car en docking stations van Samsung als ik zulke hoesjes zou gebruiken?
Ben ik ook benieuwd naar. Wil graag zo'n siliconenhoesje, maar wil tegelijkertijd de foon in een dockingstation kunnen plaatsen zonder steeds het hoesje te verwijderen.

Iemand een idee, of ben ik nu te veeleisend... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:09
[...]

Dat is ook de reden waarom ik niet zo'n hoesje heb gekocht, want ik betwijfel of de telefoon dan nog in een Brodit houder past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sylvesterrr schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:30:
Dat is ook de reden waarom ik niet zo'n hoesje heb gekocht, want ik betwijfel of de telefoon dan nog in een Brodit houder past...
In een Brodit denk ik niet. In een generieke klem-houder waarschijnlijk wel. Denk dat het of-of gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
Brad Pitt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:31:
[...]

In een Brodit denk ik niet. In een generieke klem-houder waarschijnlijk wel. Denk dat het of-of gaat worden :P
Welke generieke houder heb je het over? Link? En enig idee welk goedkoop 32sd kaart goed genoeg is voor films en muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In de Samsung Dock zal die met hoes zeker niet passen, wellicht in deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:34
Net mn sgp ultra capsule case binnen. Zoals op xda al vermeld, echt een superieur ding. Als je niet oplet heb je niet door dat er een case om de tel zit. Screenprotector die er bij zat heb ik weggedaan want dies veel gevoeliger voor vingerafdrukken dan het scherm van de tel. zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Ik denk bij deze armband te kopen voor tijdens het sporten

http://cgi.benl.ebay.be/B...bands&hash=item4aab7e98ac

Zouden hier geen krassen of vuil op kunnen komen daardoor ? Zijn er transparante sluitbare zakjes waar ik deze in zou kunnen steken om daarna in de armband te gaan ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Laatst online: 19-09 12:56
alwaysleft schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:59:
[...]
Is die niet erg dik? Ziet er een beetje wat dikker uit. Of valt het mee?
Ik vind het persoonlijk wel meevallen met de dikte. Ik vind dat het geheel juist lekkerder in de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Iemand al de MHL adapter gekocht? Waar is hij het goedkoopst te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
En heeft iemand plz een linkje naar dat S-vormige hoesje dat hier eerder genoemd werd voor iets van 2 euro van Ebay. Ik kan de post niet terug vinden. Past hij overigens goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NACBreda schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:17:
En heeft iemand plz een linkje naar dat S-vormige hoesje dat hier eerder genoemd werd voor iets van 2 euro van Ebay. Ik kan de post niet terug vinden. Past hij overigens goed?
Heb hem van deze seller. Prima prijs, snel binnen. En ja, past werkelijk prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de geheugenkaart van samsung binnen die je bij aankoop van de s2 kon aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52
Vandaag mijn Breffo Spider podium (car mount) binnen gekregen en die werkt erg erg goed. Zal er zo wel ff een foto van maken.

Helaas was ik ff vergeten dat ik ook al een andere car mount via ebay had besteld. Deze heb ik nu dus over.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

Als iemand interesse heeft mag hij hem voor 10 euro kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39
Weet iemand een degelijke autohouder met laadfunctie? Lijkt me interessant voor navigatie.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56
Heb zelf ook de Breffo Spiderpodium in bestelling staan. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat hier ook echt alleen maar over sileconen hoesjes. mijn vriendin heeft sileconen maar ik ben bang dat ik die niet als safety voor mijn telefoon kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:52

spanx

_Sp[A]nX_

heeft je vriendin siliconen? Good for you!

(pure nature=best)

[ Voor 20% gewijzigd door spanx op 30-05-2011 11:07 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:39:
Iemand al de geheugenkaart van samsung binnen die je bij aankoop van de s2 kon aanvragen?
Heb hem vrijdag ontvangen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32
Had van buyincoins voor mn iPod ooit een voordelig cradeltje gekocht, daarbij zat ook een autolader-naar-USB geval waarop '1000 mAh' staat...

Afgelopen weekend aan het navigeren gegaan met Sygic Aura aan, na een paar uur was het gebeurt: S2 bijna leeg... Ik had het genoemde ladertje in de auto gebruikt met de bij de S2 meegeleverde USB-microUSB kabel.

Nu neem ik aan dat die lader zeker geen 1A levert, ik zie in NL bij diverse webshops wel autoladers met rechtstreeks een mircoUSB aansluiting van 1A voor rond de 7 euro - zijn die in staat om tijdens het navigeren de S2 vol te la(t/d)en?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 20:01
Bij de SG1 zat een stekker om hem op te laden, bij de 2 zit deze er niet meer bij. Waar kan ik zo'n stekker voordelig kopen? (ik wil hem niet altijd aan USB hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:57
BOEFJE_NL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:40:
Bij de SG1 zat een stekker om hem op te laden, bij de 2 zit deze er niet meer bij. Waar kan ik zo'n stekker voordelig kopen? (ik wil hem niet altijd aan USB hangen)
? Ik had geen usb kabel, wel een oplader?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:54

The Wizard

Moderator Mobile
In de doos hoort een USB kabel + een oplader te zitten.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Wizard schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:05:
In de doos hoort een USB kabel + een oplader te zitten.
Hmm had geen usb kabel, zeker weten, was al blij dat ik die van mijn HTC nog had :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een mooi lederen hoesje voor mijn gs2. Uiteindelijk vond ik deze site

http://www.zenuscase.net/product-29865.html

Iemand ervaring met die site en dat soort hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22

Oekol

waka waka hey hey

Heb het konkis (black) hoesje ook maar besteld voor mijn SGSII die ik eind van de week krijg. Ben benieuwd, goeie reacties hier op het forum over het hoesje!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22

Oekol

waka waka hey hey

Even de search gebruiken: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Leoon. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:40:
Heb het konkis (black) hoesje ook maar besteld voor mijn SGSII die ik eind van de week krijg. Ben benieuwd, goeie reacties hier op het forum over het hoesje!
Voelt degelijk aan en past goed om het toestel. Minpuntje vind ik de vouwen die in het leer zitten. Moet iets voorstellen alsof je er 20 jaar bovenop hebt gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Hmm had geen usb kabel, zeker weten, was al blij dat ik die van mijn HTC nog had :S
Dan is jou verpakking al open geweest ofzo, er hoort een USB kabel EN een lader (met kabel eraan vast) in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
LuckyLukeNL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:29:
Ik ben op zoek naar een mooi lederen hoesje voor mijn gs2. Uiteindelijk vond ik deze site

http://www.zenuscase.net/product-29865.html

Iemand ervaring met die site en dat soort hoesjes?
Zie
ApOE schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:16:
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII

Mobiparts Luxury Pouch Samsung i9100 Galaxy S II Black
[afbeelding]

Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch :*)
Maandag besteld bij smartphoneworld.nl voor €14,95 (kost daar nu €18,95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BioHazard schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:55:
[...]

Dan is jou verpakking al open geweest ofzo, er hoort een USB kabel EN een lader (met kabel eraan vast) in te zitten.
Pff het is dat zo'n ding maar 1 euro kost ofzo en het dus te duur is om te gaan bellen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Heeft iemand al back covers gespot?

Niet dat de mijne al kapot is hoor :P

Maar wil er asap eentje extra hebben voor enig misbruik.
Hou de originele liever netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ganjakru
  • Laatst online: 14-02 21:51
MyrddinLXXIIX schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:24:
Heeft iemand al back covers gespot?

Niet dat de mijne al kapot is hoor :P

Maar wil er asap eentje extra hebben voor enig misbruik.
Hou de originele liever netjes.
Zag dat ze deze hebben bij b2c telecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
ganjakru schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Zag dat ze deze hebben bij b2c telecom
Inderdaad!
Maar pijnlijk.
Auw, bijna 22 euro voor dat stukje plastic :S

Denk dat ik m'n mods maar even uitstel totdat er wat OEM's beschikbaar komen.
Het ongemak overleef ik wel met zo'n prijs in m'n achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:43:
Ik wilde dat inderdaad ook nog opmerken. Exact hetzelfde verhaal, prima service van Phonextra!
Welk hoesje is dat precies, kan hem niet vinden op de site van phonextra. Ik heb begrepen dat het om deze gaat:
http://www.pdair.com/cata...1001206&products_id=32476

Maar die vind ik dus niet bij Phonextra.

Iemand een idee bij welke NL webshop die verkrijgbaar is?

[ Voor 30% gewijzigd door ruurdkoetjeboe op 30-05-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruurdkoetjeboe schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:05:
[...]

Welk hoesje is dat precies, kan hem niet vinden op de site van phonextra. Ik heb begrepen dat het om deze gaat:
http://www.pdair.com/cata...1001206&products_id=32476

Maar die vind ik dus niet bij Phonextra.

Iemand een idee bij welke NL webshop die verkrijgbaar is?
Ja, het is inderdaad dat hoesje. Ik zie 'm op Phonextra ook niet staan, misschien omdat ze 'm pas net binnen hebben. Ik heb 'm dus zaterdag binnengekregen. Misschien kun je Phonextra even mailen? Dan krijg je ongetwijfeld snel antwoord. Ik ben er in elk geval erg tevreden over (Phonextra maar vooral ook het hoesje zelf; de telefoon ook, maar dat is off-topic :D)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Originele backcovers? Volgens mij genoeg van gezien op eBay.

Je kunt het beste zoeken op i9100, dat levert de meeste relevante hits op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intraphyx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-11-2021
Zo,
heb net deze besteld:
https://www.telecomteleco...carbon-black-size-sl.html
€19

Als meeneem pouch,

En vervolgens voor om mijn telefoon:
http://www.zenuscase.net/galaxy-s2-skin-air-jaket-nl.html
~€22

Die case ziet er imo echt vet uit. Eigenlijk was het niet erg nodig, maar alsnog.. misschien bevalt hij.

Het liefst had ik dat een fabrikant gewoon de batterijdeksel verving voor aluminium en dat als accessoire zou verkopen. Zou je telefoon toch iets unieker maken en zal hem nog luxer aan laten voelen.

Maarja.. we zullen zien wanneer het binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Laatst online: 13-03 16:08
Ben benieuwd hoe die skin air jaket gaat bevallen. Kun je wat foto's plaatsen als je hem binnen hebt? Kan op de site niet goed zien hoe ver hij om de voorkant heen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Pff het is dat zo'n ding maar 1 euro kost ofzo en het dus te duur is om te gaan bellen hierover.
Dat toestel van jou begint echt een shady geval te worden. Dat er geen USB kabel bij zit is des te meer reden om hem alsnog in te ruilen. Net als je verbroken zegel en je niet goed werkend toestel. proberen rechtstreeks in de winkel om te ruilen. Ga even half uurtje in een hoekje zitten om alles over te gooien en wipe dan je ouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52
AtlAntA schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:55:
[...]

Dat toestel van jou begint echt een shady geval te worden. Dat er geen USB kabel bij zit is des te meer reden om hem alsnog in te ruilen. Net als je verbroken zegel en je niet goed werkend toestel. proberen rechtstreeks in de winkel om te ruilen. Ga even half uurtje in een hoekje zitten om alles over te gooien en wipe dan je ouwe.
+1 voor deze reactie.
Het begint er op te lijken dat jij gewoon een gebruikt toestel hebt. Ga naar de vodafone winkel en keer niet eerder terug voordat je een nieuwe hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 16:41

Mickroz

Mickroz#2491

vandaag krijg ik mijn accessoires binnen :D

Samsung Galaxy S II Desktop Cradle
Adapt Screenprotector Samsung Galaxy S II
Muvit Minigel Case Black Samsung Galaxy S II

Hopenlijk komt brodit snel met zijn houders uit, en zijn ze ook leverbaar in NL.

513255 Active holder for fixed installation.
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/270/513255.jpg

512255 Active holder with cig-plug.
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/270/512255.jpg

Ik denk dat ik zelf voor de bovenste ga, dan kan ik de sigarettenaanstekker voor de oplader van mijn vriendin gebruiken, of voor de TomTom :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:22:
Nadat ik eerder deze case had gekocht heb ik nu deze besteld:

[afbeelding]

[afbeelding]
Eerder had ik van dezelfde verkoper een case besteld voor mijn LG Optimus Speed, welke erg snel binnen was.

Cover ziet er mooi uit en voor de prijs hoef je het niet te laten € 7.33 incl. verzenden. :)
Goedemorgen Megapaul,

Zou je me kunnen laten weten waar ik deze cover kan bestellen,

Gr
Melvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:56:
De Originele Mesh Cover van Samsung zelf kan ik in Nederland niet vinden. Heeft iemand hem ergens toevallig gezien?

Deze bedoel ik.
http://www.mobilefun.co.u...esh-case-black-p29893.htm

De MHL adapter kan ik ook nergens vinden.
Baby turnaround and let me see that sexy body go BUMP BUMP BUMP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag Android stickertjes en een "krachtige" (2A) autolader binnen gekregen. Zal eens kijken of deze laatste in staat is om de telefoon daadwerkelijk op te laden tijdens het navigeren i.p.v. alsnog leeg te trekken :P

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/CarAdapter.jpg

[Edit] Nog niet op uithoudingsvermogen getest maar de lader wordt erg warm en heeft zeer brakke contacten. Uit/aan/uit. Ach ja :P

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 31-05-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyrddinLXXIIX schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Inderdaad!
Maar pijnlijk.
Auw, bijna 22 euro voor dat stukje plastic :S

Denk dat ik m'n mods maar even uitstel totdat er wat OEM's beschikbaar komen.
Het ongemak overleef ik wel met zo'n prijs in m'n achterhoofd.
ik heb deze om de zelfde reden deze http://www.mobielbereikba...9100-galaxy-s-ii/frontjes besteld. Idd twee tientjes, maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze: YouTube: ‪Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case‬‏ al in huis, wil hem graag kopen maar is lastig iemand te vinden die wereldwijd verzend en geen namaak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:16:
Vandaag Android stickertjes en een "krachtige" (2A) autolader binnen gekregen. Zal eens kijken of deze laatste in staat is om de telefoon daadwerkelijk op te laden tijdens het navigeren i.p.v. alsnog leeg te trekken :P

[Edit] Nog niet op uithoudingsvermogen getest maar de lader wordt erg warm en heeft zeer brakke contacten. Uit/aan/uit. Ach ja :P
Las op XDA dat er iets in de Samsung firmware is geprogrammeerd zodat de telefoon maar max 0.65A trekt. Een sterkere lader heeft dus geen enkel nut want de S2 zal maar 0.65 vragen.

Kan het topic alleen zo snel niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05
Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:16:

[afbeelding]

Merkte bij mij echt verschil tussen KE2/7 Waarbij het navigeren met Navigon icm KE2 mn toestel gewoon oplaadde, was dat bij KE7 niet het geval.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Polster schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:43:
Las op XDA dat er iets in de Samsung firmware is geprogrammeerd zodat de telefoon maar max 0.65A trekt. Een sterkere lader heeft dus geen enkel nut want de S2 zal maar 0.65 vragen.

Kan het topic alleen zo snel niet meer vinden.
Ja ook gelezen uiteraard :P Bestandje met die waardes er in. Misschien komt er wel een kernel tweak :)

Aangezien je niet kan "overladen" leek me een 2A lader die wellicht in de praktijk 1A levert verstandiger dan een even cheape 700mA lader die misschien 500mA levert. Wellicht zijn ze beiden even crap, kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:37:
Iemand deze: YouTube: ‪Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case‬‏ al in huis, wil hem graag kopen maar is lastig iemand te vinden die wereldwijd verzend en geen namaak heeft.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...K:MEWNX:IT#ht_1886wt_1139

2 quid bij de prijs op gekomen since mijn aankoop zie ik :o

[ Voor 5% gewijzigd door Consty op 31-05-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 10:01

RMX

Vandaag de Genuine Samsung Galaxy S2 i9100 Vehicle Dock binnen gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/28967.jpg

http://www.mobilefun.co.u...0-vehicle-dock-p28967.htm

Bouwkwaliteit is heel goed.
Lineout voor naar de speakers.
Zit een lange autolader bij!
Als je de Galaxy erin klikt, gaat ie meteen in Auto-stand.
Tevens een gat opengehouden voor de camera!
Aangezien je niet kan "overladen" leek me een 2A lader die wellicht in de praktijk 1A levert verstandiger dan een even cheape 700mA lader die misschien 500mA levert. Wellicht zijn ze beiden even crap, kan natuurlijk ook.
Bij deze vehicle dock zit ook 700mA. Tis een official Samsung accessoire dus verwacht dat dat meer dan genoeg is dan..

[ Voor 29% gewijzigd door RMX op 31-05-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMX schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:40:
Bij deze vehicle dock zit ook 700mA. Tis een official Samsung accessoire dus verwacht dat dat meer dan genoeg is dan..
Dat is het dus niet helaas :P Trekt gewoon leeg tijdens navigeren als je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Als je de helderheid terugschroeft van het scherm? Dat lijkt me de grootste verbruiker als je de stats van het batterijverbruik mag geloven. Ik neem aan dat de 700ma genoeg moet zijn om het toestel op te laden als de helderheid niet maximaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:39:
[...]

Goedemorgen Megapaul,

Zou je me kunnen laten weten waar ik deze cover kan bestellen,

Gr
Melvin
Ik heb de cover via ebay besteld.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Vraag me af hoe dat precies werkt en of die ook werken met de S2, die IDAPT docks op deze pagina:

http://www.play.com/Searc...earchstring=desktop+docks

Samsung staat er wel bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Voor degene die de Samsung Galaxy S II Desktop Cradle hebben:
Als je je SGSII in de Cradle plaatst kan je geen verbinding meer krijgen met Kies.
Een oplossing hiervoor is Kies Air te installeren en starten op je SGSII, hierdoor krijg je een netwerk adres waarmee je via WiFi en je webbrowser kan connecten met je SGSII, je hebt dan Kies niet nodig op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mickroz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:09:
Voor degene die de Samsung Galaxy S II Desktop Cradle hebben:
Als je je SGSII in de Cradle plaatst kan je geen verbinding meer krijgen met Kies.
Een oplossing hiervoor is Kies Air te installeren en starten op je SGSII, hierdoor krijg je een netwerk adres waarmee je via WiFi en je webbrowser kan connecten met je SGSII, je hebt dan Kies niet nodig op je PC.
Wat ik me nog het meeste afvraag van die Cradle is dat je wel leuk zo'n klok krijgt enzo, maar hoe zit het dan met inbranden? Aangezien de schermen daar toch best gevoelig voor zijn. Ik zie de klok niet bewegen ofzo op de video's die ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

hij gaat bij mij gewoon op zwart na zoveel seconden, ik heb gewoon een balk zoals normaal bovenin, dan een blauw/zwart vlak met een icoontje om de speaker van de cradle of telefoon te gebruiken, en een sluit icoontje.
dan de tijd met datum, en daaronder een balk met:
alarm, muziek, galerij, voice search en readers hub.

Edit:
nu springt hij idd over naar de tijd, heb zwarte achtergrond met gele tijd erin, die dus niet beweegt.

[ Voor 15% gewijzigd door Mickroz op 01-06-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 10:01

RMX

Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:59:
[...]

Dat is het dus niet helaas :P Trekt gewoon leeg tijdens navigeren als je pech hebt.
NoepZor schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:37:
Als je de helderheid terugschroeft van het scherm? Dat lijkt me de grootste verbruiker als je de stats van het batterijverbruik mag geloven. Ik neem aan dat de 700ma genoeg moet zijn om het toestel op te laden als de helderheid niet maximaal staat.
Vanmorgen uitgetest.
Naar mijn werk navigatie aangezet, auto lader erin, en scherm op maximaal gezet. GPS, Kompas, 3G allemaal aan, en geen 1(!) procent eraf! Rit van 40 minuten! _/-\o_
Hij laad ook niet bij, dus 700mA is precies genoeg waardoor hij niet terugloopt! (Misschien op grotere afstanden maar dit was al 55 km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMX schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:08:
Vanmorgen uitgetest.
Naar mijn werk navigatie aangezet, auto lader erin, en scherm op maximaal gezet. GPS, Kompas, 3G allemaal aan, en geen 1(!) procent eraf! Rit van 40 minuten! _/-\o_
Hij laad ook niet bij, dus 700mA is precies genoeg waardoor hij niet terugloopt! (Misschien op grotere afstanden maar dit was al 55 km)
Dat is nice :) Hier liep ie gewoon leeg als ik met de foon aan de oplader thuis er mee aan het spelen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 15:47
Heb een autolader binnengekregen met 2 usb poorten, waarbij bij de usb poort staat "for ipad" en de andere "other". Bij ipad staat 2,1A en de andere 1A. Zou ik de s2 met usb kabel mogen aansluiten op de 2,1A aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaJohn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:42:
Heb een autolader binnengekregen met 2 usb poorten, waarbij bij de usb poort staat "for ipad" en de andere "other". Bij ipad staat 2,1A en de andere 1A. Zou ik de s2 met usb kabel mogen aansluiten op de 2,1A aansluiting?
Ja hoor, de telefoon trekt zoals reeds is gezegd gewoon wat 'ie nodig acht te hebben, niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was even benieuwd of iemand al zijn Zenus-case binnen heeft. Ik heb zelf vorige week besteld via de website www.zenuscase.com zelf en ik kreeg vandaag bericht dat het pakketje verzonden wordt. Per Airmail. Heb ook een trackingnummer, maar weet niet precies waar ik nu moet checken wat de status is. Ik ben nieuwsgierig naar de tijd die eroverheen gaat voordat ik hem thuis krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen ervaring mee, maar volgens mij kun je hem hier een stuk goedkoper krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
BamSlam_ schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:00:
[...]

Geen ervaring mee, maar volgens mij kun je hem hier een stuk goedkoper krijgen :-)
Hmhm, zo ook bij Dealextreme, maar krijg m'n toestel vrijdag waarschijnlijk binnen en heb geen zin om dan 2-3 weken of iets dergelijks te wachten op een case zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recrush schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:03:
Hmhm, zo ook bij Dealextreme, maar krijg m'n toestel vrijdag waarschijnlijk binnen en heb geen zin om dan 2-3 weken of iets dergelijks te wachten op een case zegmaar :P
Voor 2 Euro incl. verzenden mag je de mijne hebben :) Of ophalen, als je in de buurt woont :P

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 01-06-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Brad Pitt schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:05:
[...]

Voor 2 Euro incl. verzenden mag je de mijne hebben :) Of ophalen, als je in de buurt woont :P
Okay, is prima :) ophalen lijkt me niet zo handig, kilometertje of 100 is wel veel voor zoiets :P

Kan je e-mail alleen niet zien en ik heb geen idee hoe DM hier werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
RMX schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:40:
Vandaag de Genuine Samsung Galaxy S2 i9100 Vehicle Dock binnen gekregen.

Bouwkwaliteit is heel goed.
Lineout voor naar de speakers.
Zit een lange autolader bij!
Als je de Galaxy erin klikt, gaat ie meteen in Auto-stand.
Tevens een gat opengehouden voor de camera!
Wat is de auto-stand precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 05:37
edit: nevermind, niet goed gelezen..

[ Voor 91% gewijzigd door Brambo84 op 01-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand weet waar ik een MHL kabel kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de Case mate barely There in bezit?
De silver versie ziet er wel strak uit...

http://www.mobielbereikba...llic-silver-display-folie

Wordt het toestel er erg dikker van? Blijft ie passen in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Ik zat zelf ook voor een MHL adapter te kijken maar vraag me af een "cheap ass" micro usb naar hdmi kabel ook gewoon werkt ? Deze zijn incl. verzending wel te krijgen voor rond de € 5,-
En hoe zit het nu, moet je ook de telefoon op de stroom hebben tijdens afspelen met deze adapter op TV of kan het wel zonder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 22:24
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:06:
Iemand al de Case mate barely There in bezit?
De silver versie ziet er wel strak uit...

http://www.mobielbereikba...llic-silver-display-folie

Wordt het toestel er erg dikker van? Blijft ie passen in je broekzak?
Als deze van hetzelfde materiaal gemaakt is als die voor de Galaxy S1 dan zou ik zeggen niet doen. Ik heb ooit zo'n ding voor de S1 aangeschaft maar die was er weer snel vanaf. Je toestel gaat er echt niet mooier op worden en de achterkant wordt met zo'n ding een stuk gladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:45:
[...]

Als deze van hetzelfde materiaal gemaakt is als die voor de Galaxy S1 dan zou ik zeggen niet doen. Ik heb ooit zo'n ding voor de S1 aangeschaft maar die was er weer snel vanaf. Je toestel gaat er echt niet mooier op worden en de achterkant wordt met zo'n ding een stuk gladder.
Dank voor het commentaar.

Welke zou je dan aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 05:10
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:49:
[...]

Dank voor het commentaar.

Welke zou je dan aanbevelen?
Ik wou deze ook halen, maar nadat ik de tastbare versie zag bij de belcompany winkel heb ik van de koop afgezien. Het ziet er in het echt minder mooi uit en is ook gemaakt van kunststof wat persoonlijk wat minder gemakkelijk voelt.Verder zij die meneer dat er wel mogelijk in een latere stadium tekenen van slijtage zou vertonen. Maar vanwege het kunststof zou het geen signalen verstoren

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:11:
[...]

Wat ik me nog het meeste afvraag van die Cradle is dat je wel leuk zo'n klok krijgt enzo, maar hoe zit het dan met inbranden? Aangezien de schermen daar toch best gevoelig voor zijn. Ik zie de klok niet bewegen ofzo op de video's die ik heb gezien.
Dat klopt en begint een beetje irritant te worden. Je kan het hele docking scherm wel afsluiten maar elke keer als je hem in de dock drukt komt ie weer terug natuurlijk. Ik zoek me het lazerus maar kan geen enkele instelling vinden die voorkomt dat ie automatisch in het dock scherm gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb gisteren de "Case Mate Samsung Galaxy S II I9100 Gelli Case Clear" gekocht. Bij de Belcompany voor 20 euri. Inclusief een "Adapt Brilliant screenprotector" (12 euro voor twee stuks). Beiden voldoen goed. Protector zat er al snel goed op. Maar vooral de case is prettig: de camera is door opstaande randen beschermd en ook als je het toestel op de kop legt raakt alleen de case de ondergrond. Je hebt de case in het zwart en doorzichtig. Waar ik de case gekocht heb, hadden ze op dat moment geen zwarte. Zwart is misschien stijlvoller, maar maakt het toestel ook weer massiever. Van de achterkant van deze doorzichtige ben ik weer niet zo gecharmeerd, maar ja.
Hier wat foto's:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5137991/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5137991/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5137991/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5137991/04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5137991/05.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door heutsm op 02-06-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
joswillems86 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:40:
[...]

Ik ook, erg netjes!
Gebruik je je orginele hoes wel? Ik heb hem een nacht tussen 2 stokken gespannen waardoor hij nu eigenlijk perfect past.
Ik heb ook deze mail gehad.
Mijn huidige valenta zakje is nu wel perfect trouwens.
Met de haardroger heb ik het hoesje goed warm gestookt, en dan met 2 houten lepels de binnenkant opgerekt. Na zo'n kwartiertje werken past het nu perfect. Lichte spanning maar erg vlot eruit te halen.
Dat ik er nu een extra bijkrijg is alleen maar positief. Super service trouwens van coolblue _/-\o_
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste