@ Bltzkrg: waar heb je die case en folie besteld?
Heeft iemand misschien nog een goeie link voor screen protectors?
Heb de SGP Ultra Capsule Silicone Case, alleen houdt deze dus stof tegen maar komt dit dus tegen de randen aan te zitten..... Wat ik verder ook jammer vind is dat ie.... in de zon een glitter effect heeft door het materiaal wat gebruikt is.. Maar goed omdat dit al het tweede hoesje is , eerste was de Valenta 17 die dus te krap is, ben ik niet van plan om nog eens iets anders aan te schaffen...
Linkje naar de case:
http://www.exportprive.co...y-soul-black-p-16085.html
Heb de SGP Ultra Capsule Silicone Case, alleen houdt deze dus stof tegen maar komt dit dus tegen de randen aan te zitten..... Wat ik verder ook jammer vind is dat ie.... in de zon een glitter effect heeft door het materiaal wat gebruikt is.. Maar goed omdat dit al het tweede hoesje is , eerste was de Valenta 17 die dus te krap is, ben ik niet van plan om nog eens iets anders aan te schaffen...
Linkje naar de case:
Ik heb zelf de Zenus Estime nu, en ben er erg tevreden over. Alleen jammer dat het niet zo'n mooi licht getekend leer is als op de foto, het is vrij egaal geverds, maar dat slijt nog wel.

Zal zsm wat eigen foto's plaatsen. Tevens heb ik nog wat andere cases van hun in mijn handen gehad, zagen er allemaal goed uit.

Zal zsm wat eigen foto's plaatsen. Tevens heb ik nog wat andere cases van hun in mijn handen gehad, zagen er allemaal goed uit.
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2011 15:41 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Wow deze Silicone Case heb ik ook besteld.IcedCoffee schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:11:
Linkje naar de case:
Zou je Foto's kunnen posten?
Ik krijg deze als het goed is vandaag of morgen binnen.
Thnx
Mn Digitale Camera is leeg dus hierbij alleen een foto van de Case:Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Wow deze Silicone Case heb ik ook besteld.
Zou je Foto's kunnen posten?
Ik krijg deze als het goed is vandaag of morgen binnen.
Thnx
http://imageshack.us/f/19/20110523170430.jpg/
Toevallig ook de Anaconda? Zat zelf te twijfelen tussen de Anaconda en E'stime, puur omdat het patroon van de Anaconda mooier oogt. En die van Estime zo saai egaal is. Maar het past allemaal wel prima? (ga daar wel vanuit, maar even vragen voor de zekerheid)Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:40:
Tevens heb ik nog wat andere cases van hun in mijn handen gehad, zagen er allemaal goed uit.
Heb deze vandaag ook besteld, hopen dat die snel aan komtBaiko schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:48:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=320692700572
Zojuist deze besteld. Mijn ervaring met cheap hoesjes zijn over het algemeen goed. 2.7 euro voor twee hoesjes inc verzendkosten. Levertijd kan wel 1-3 weken zijn.
[afbeelding]
De S2 kan aardig heet worden af en toe. Zou zo'n leren mapje of iets dergelijks dat je constant eromheen houdt dat niet nog eens kunnen verergeren?
Ik wou deze dus ook bestellen. Maar vandaar ook mijn vorige vraag of deze niet de telefoon nog warmer kan maken? Waar heb jij hem gekocht?Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:40:
Ik heb zelf de Zenus Estime nu, en ben er erg tevreden over. Alleen jammer dat het niet zo'n mooi licht getekend leer is als op de foto, het is vrij egaal geverds, maar dat slijt nog wel.
[afbeelding]
Zijn de konkis hoesjes ook te koop in telecom winkels in de stad? of alleen op internet online?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Edit: klopt niet, heb nu case van Samsung, deze past niet (hoewel hij niet dik is) in de BugattiConsty schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:40:
[...]
Wellicht de hoesjes van Bugatti, zie eereder post met foto's, hier is zoveel ruimte rondom over dat een case (als ie niet erg dik is zoals bv de Toughcase van Casemate) wel moet passen mijns inziens
Mijn zenushoesje ligt nu bij de douane, waarschijnlijk nog wel iets langer. Heb hem besteld via exportprive.

Deze dus.

Deze dus.
[ Voor 57% gewijzigd door themole op 23-05-2011 19:23 ]
Ik weet niet of de USB On-The-Go kabel van $4 hier al is langs geweest, maar intussen heb ik deze binnen vanuit Hong Kong en hij werkt echt perfect. 1080p en muziek speelt uitstekend af vanaf mijn cheapo 16GB stickje van de Aldi.
Een externe HD of keyboard/muis heb ik nog niet getest, het ging mij voornamelijk om USB sticks aan te sluiten.
Echt een aanrader

Meer info inclusief een YouTube clip zie de link op XDA
Een externe HD of keyboard/muis heb ik nog niet getest, het ging mij voornamelijk om USB sticks aan te sluiten.
Echt een aanrader

Ik heb 2 van deze mounts besteld, maar dan op eBay en voor een lagere prijs incl. verzendkosten.l3art schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:25:
Iemand toevallig al ervaring met deze car mount?:
http://www.dealextreme.co...ell-phone-5-0-7-5cm-41529
Ik vraag me af of je, als je hem op de voorruit monteert, niet tegen de ruit komt, of als hij niet tegen de ruit komt of dan de volume knoppen niet ingerukt worden door de houder.
Vandaag verstuurd, kan wel even duren voor hij hier aankomt.
edit: Heb foto's gezien op andere sites, je kunt de telefoon ook wat hoger in de houder plaatsen, waardoor de volumeknoppen hoger komen te liggen dan de houder zelf.
[ Voor 12% gewijzigd door Sansar op 23-05-2011 20:50 ]
ziet er mooi uit heb er meteen 2 op ebay besteld. 10 dollar....Sansar schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Ik heb 2 van deze mounts besteld, maar dan op eBay en voor een lagere prijs incl. verzendkosten.
Vandaag verstuurd, kan wel even duren voor hij hier aankomt.
edit: Heb foto's gezien op andere sites, je kunt de telefoon ook wat hoger in de houder plaatsen, waardoor de volumeknoppen hoger komen te liggen dan de houder zelf.
Heeft iemand ervaring met deze Bugatti hoesjes?
http://www.bugatti-mobile...-black-bugatti_4871.html#

Volgens de specificaties is de maat SL geschikt voor de Galaxy S2

Verwijderd
Er zijn toch geen scherm beschermers i.v.m. met de werking van je capacitief touch-screen?
Zoals ik al eerder in dit topic heb aangeven vind ik deze hoesjes prima. Ze maken het scherm ook meteen schoon. Passen goed.Jubelteentje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:51:
Heeft iemand ervaring met deze Bugatti hoesjes?
[afbeelding]
Enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat het hoesje aan de buitenkant wat stroef is waardoor hij niet altijd even makkelijk in je broekzak te stoppen is.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Jawel hoor, werkt prima. Ik heb zelf een Brando (naar mijn mening de beste screenprotectors), maar andere merken werken ook prima.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:19:
Er zijn toch geen scherm beschermers i.v.m. met de werking van je capacitief touch-screen?
Heb je hier wat aan:IcedCoffee schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:11:
GuiltyNL in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3"
Nee niet de anaconda, ik heb liever een niet al te opvallend hoesje. Past allemaal perfect overigens.Joosie200 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:17:
[...]
Toevallig ook de Anaconda? Zat zelf te twijfelen tussen de Anaconda en E'stime, puur omdat het patroon van de Anaconda mooier oogt. En die van Estime zo saai egaal is. Maar het past allemaal wel prima? (ga daar wel vanuit, maar even vragen voor de zekerheid)
Heb hem uit Zuid Korea gehaald, via iemand waar ik wel vaker dingen kocht, die heeft ze speciaal voor mij besteld.Mirved schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:34:
[...]
Ik wou deze dus ook bestellen. Maar vandaar ook mijn vorige vraag of deze niet de telefoon nog warmer kan maken? Waar heb jij hem gekocht?
Heb nog niet echt gemerkt of de telefoon zoveel warmer wordt.
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 24-05-2011 08:11 ]
Welke autohouders zijn wat jullie betreft aan te bevelen?
Ik had deze besteld:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&Item=330564926328
Maar ben er niet helemaal weg van, de houder waar de telefoon zelf in zit is van rubber en past net, maar dan ook net.
Liever een hard plastic houder zoals ik had voor de i8910 en laatst voor de vrouw had gekocht voor haar HTC Incredible S:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Alleen deze zijn er nog niet voor Galaxy S2 voor zover ik weet.
Edit:
Zag deze staan:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190535866676
En deze besteld, laat wel weten hoe die is.
Maar ben er niet helemaal weg van, de houder waar de telefoon zelf in zit is van rubber en past net, maar dan ook net.
Liever een hard plastic houder zoals ik had voor de i8910 en laatst voor de vrouw had gekocht voor haar HTC Incredible S:
Edit:
Zag deze staan:
[ Voor 12% gewijzigd door Rhodan op 24-05-2011 09:17 ]
Update:Pantagruel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:35:
[...]
De barely-there net uit zijn envelopje gerukt, de case zelf zit als gegoten, de bijgeleverde screen protector past voor geen meter
. Folie is te kort, heeft geen uitsparing voor de home knop en de uitsparing voor de lens van de camera zit op de foute plaats
.
Case dus goed, screen protector een flinke FAIL!
Afwachten wat Case-mate van hun misser zal vinden, ik heb ze een email gestuurd.
Reactie van Case-mate gehad:
..Thank you for your email. After the device was released, we were made aware of an International and US Version of the device and some differences. The Screen Protectors included will only work on the International device. The case will work. it is a snug fit but it is compatible.
I do not have screen protectors available for the US Version of the device....
Hoe onwaarschijnlijk ook, zijn er klaarblijkelijk toch verschillen tussen het frontje van de sAMOled versie en de sLCD versie van de Galaxy S II.
U bent dus gewaarschuwd mbt de keuze van een screen protector!
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Zo net konkis hoesje en brando protector besteld. Beide op voorraad bij de b2c dus hopelijk snel in huis
De wijzen komen uit het Oosten!
Zal ook even deze bestellen, op Ebay staat dat ze eigenlijk voor een nokia N810 of N900 zijn, maar dit maakt toch geen moer uit of wel ?
Gaat puur om de aansluiting van micro usb naar female usb..
LZF schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:20:
Ik weet niet of de USB On-The-Go kabel van $4 hier al is langs geweest, maar intussen heb ik deze binnen vanuit Hong Kong en hij werkt echt perfect. 1080p en muziek speelt uitstekend af vanaf mijn cheapo 16GB stickje van de Aldi.
Echt een aanrader
[afbeelding]
Ik heb deze autohouder ook zojuist besteld. Duurt volgens mij circa 10 dagen en zal dan ook laten weten hoe hij bevalt.Edit:
Zag deze staan:
Nu alleen nog op zoek naar een betaalbare mhl kabel/adapter. Zag bij expansys een MHL adapter voor 17 euro, alleen nog in de pre-order status.
Zoals jij besteld had, had ik ook ongeveer. Maar ik heb hem meteen weg gedaan. Omdat het zo krap is, gaan er na verloop van tijd beschadegingen ontstaan aan de zijkant van je toestel. Ik moet nog een recensie geven, maar die wordt niet echt positief wat het product betreft.Rhodan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:46:
Ik had deze besteld:
Edit:
Zag deze staan:
Als je die laatste hebt, ben ik ook heel benieuwd hoe die bevalt....
edit:
Heeft iemand ook nog ervaring met houders als deze? Die zijn namelijk lekker klein en ook voor andere toestellen te gebruiken.... Echter hij is wel heel klein, dat ik bang ben dat de telefoon tegen de ruit komt.
edit 2:
Dit is ook wel een mooie oplossing van iemand op XDA
I've made my own:
[ Voor 39% gewijzigd door 13art op 24-05-2011 13:57 ]
Ik denk dat ik straks voor de brodit active ga. De pro-clip daarvan heb ik al (gebruikt voor N95 en N97). Deze zit bij mij op het ventilatie rooster, dan koelt de airco gelijk mijn s2 tijdens het navigerenl3art schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:25:
Welke autohouders zijn wat jullie betreft aan te bevelen?
Pro-clip:

Houder:

[ Voor 31% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-05-2011 15:51 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Afgelopen zaterdag bij de Belcompany een Adapt accessoire setje opgehaald.
2x silicone case (transparant en wit maar wat is die witte lelijk!)
1x screenprotector
1x car charger 1A
Prijs was 29,99 totdat de medewerker hem scande bij het afrekenen.
Toen werd het opeens 19,99.
Doe er je voordeel mee!
2x silicone case (transparant en wit maar wat is die witte lelijk!)
1x screenprotector
1x car charger 1A
Prijs was 29,99 totdat de medewerker hem scande bij het afrekenen.
Toen werd het opeens 19,99.
Doe er je voordeel mee!
Inderdaad, de omschrijving Nokia Nxxx maakt helemaal niets uit.Brabso schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:51:
Zal ook even deze bestellen, op Ebay staat dat ze eigenlijk voor een nokia N810 of N900 zijn, maar dit maakt toch geen moer uit of wel ?
[...]
Let er wel op dat je micro USB B hebt (schuine hoekjes), dus het type op Ebay wel even goed controleren, degene waarnaar wordt gelinkt is intussen verlopen. Gewoon zijn shop openen en het goede type onder Nokia opzoeken.

Ook ik zweer bij Brodit, ik hoop dan ook dat deze snel uitkomt, dit navigeert namelijk een stuk prettiger dan dat de telefoon op de rechter stoel ligtGolf2vr6 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat ik straks voor de brodit active ga. De pro-clip daarvan heb ik al (gebruikt voor N95 en N97). Deze zit bij mij op het ventilatie rooster, dan koelt de airco gelijk mijn s2 tijdens het navigeren
Pro-clip:
[afbeelding]
Houder:
[afbeelding]
[ Voor 35% gewijzigd door LZF op 24-05-2011 19:03 ]
Thnx inmiddels besteld en gelijk ook de brodit houder.LZF schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:53:
[...]
Inderdaad, de omschrijving Nokia Nxxx maakt helemaal niets uit.
Let er wel op dat je micro USB B hebt (schuine hoekjes), dus het type op Ebay wel even goed controleren, degene waarnaar wordt gelinkt is intussen verlopen. Gewoon zijn shop openen en het goede type onder Nokia opzoeken.
[afbeelding]
[...]
Ook ik zweer bij Brodit, ik hoop dan ook dat deze snel uitkomt, dit navigeert namelijk een stuk prettiger dan dat de telefoon op de rechter stoel ligt
Iemand ervaring met dit hoesje: http://www.accessoires4al...I_Barely_There_Black.aspx. ?
Ben van plan deze aan te schaffen. Hopenlijk is die net zo goed als die eruit ziet!
Ben van plan deze aan te schaffen. Hopenlijk is die net zo goed als die eruit ziet!
Heb vandaag een Konkis Premium Genuine Leather Case Samsung i9100 Galaxy S2 Black ontvangen, zit als gegoten en het trekkoortje werkt ook perfect.

Zit de Sammy op de foto in het hoesje verstoptkwiebus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:
Heb vandaag een Konkis Premium Genuine Leather Case Samsung i9100 Galaxy S2 Black ontvangen, zit als gegoten en het trekkoortje werkt ook perfect.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, aan de voorkant zit de rand van het hoesje exact gelijk met het toestel en aan de achterkant is het hoesje een paar mm hoger.Consty schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:22:
[...]
Zit de Sammy op de foto in het hoesje verstopt?
Kun je ook eens een foto maken van de bovenkant? Vind het een erg mooi hoesje, heb alleen het idee dat het hoesje nog wijder zal worden omdat het leer is. Ben je niet bang dat hij er dan uit gaat vallen?kwiebus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een exacte 1 op 1 kopie van het Katinkas hoesje dat ik ontving en weer retourneerde. Enkel met de naam verschilt, Konkis of Katinkas. Mooi om te horen dat die wel goed past. Maar ik ga toch voor een flip case, gemak dient de mensch enzokwiebus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:
Heb vandaag een Konkis Premium Genuine Leather Case ontvangen..
Daar wou ik ook voor gaan. Ziet er nogal verfrommeld uit?! Of zijn die er nu al uit?kwiebus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch ook maar een SGP Silke case besteld voor de S2, dit ondanks de op zich toch wel grote tevredenheid met het S-curve covertje. Vind de afwerking (op de plaatjes voorlopig) een stuk mooier van de SGP. Zal wel fotootjes plaatsen als het ding binnen is.
Maar meteen een hevige autolader en wat mini-micro USB verloopjes besteld. Soort spaarpotje, zo'n S2
Maar meteen een hevige autolader en wat mini-micro USB verloopjes besteld. Soort spaarpotje, zo'n S2
Nickname does not reflect reality
Onlangs heeft u een Valenta Leather Pocket 17 bij Coolblue besteld. Bij nadere inspectie blijkt echter dat de Valenta Leather Pocket 17 te strak om de toestellen zit waarvoor deze bestemd is. Onze excuses voor dit ongemak. Zowel Coolblue als Valenta stellen kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Daarom ontvangt u begin juni (zodra de voorraad beschikbaar is) gratis een nieuwe Valenta Leather Pocket 17 welke wel perfect om uw toestel past.
Wij wensen u veel plezier met uw Valenta Leather Pocket.
Super Service!
Super Service!
Heb ook het konkis hoesje binnen, past idd mooi om het toestel heen. Bij mij zitten er ook van die kreukels in, zal wel design zijn ofzo
ik heb alleen de verkeerde screenprotector geleverd gekregen, namelijk de naamloze ipv de brando screenprotector, hopelijk lost b2ctelecom dit goed op.
De wijzen komen uit het Oosten!
Volgens mij zijn de kreukels een feature van dit hoesje. Er is overigens ook nog een washed leather uitvoering van dit hoesje.baronruud schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:18:
[...]
Daar wou ik ook voor gaan. Ziet er nogal verfrommeld uit?! Of zijn die er nu al uit?
Hier nog een voor en zijaanzicht:

Ik ook, erg netjes!IcedCoffee schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:56:
Onlangs heeft u een Valenta Leather Pocket 17 bij Coolblue besteld. Bij nadere inspectie blijkt echter dat de Valenta Leather Pocket 17 te strak om de toestellen zit waarvoor deze bestemd is. Onze excuses voor dit ongemak. Zowel Coolblue als Valenta stellen kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Daarom ontvangt u begin juni (zodra de voorraad beschikbaar is) gratis een nieuwe Valenta Leather Pocket 17 welke wel perfect om uw toestel past.
Super Service!
Gebruik je je orginele hoes wel? Ik heb hem een nacht tussen 2 stokken gespannen waardoor hij nu eigenlijk perfect past.
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII
Mobiparts Luxury Pouch Samsung i9100 Galaxy S II Black

Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch
Maandag besteld bij smartphoneworld.nl voor €14,95 (kost daar nu €18,95).

Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch
Ik zoek nog steeds een draagtasje (hoeft niet leer te zijn, neopreen of nylon mag ook) waar de telefoon incl. silicone case in past.
Iemand al wat gevonden?
Iemand al wat gevonden?
Dank voor de plaatjes. Heb er zojuist ook een besteld.kwiebus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, die ziet er oo strak uit! Kun je misschien foto's plaatsen als de SII er in zit?ApOE schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:16:
Tip van * ApOE Een goede Pouch / Case voor onze SGII
[afbeelding]
Deze past perfect!, beter dan mijn oem HTC desire pouch![]()
Waar heb je de houder besteld? Ik ben op dit moment zó tevreden met de active cradle van mijn Motorola Milestone dat ik er ook een voor de SGS2 wil kopen. Ik kan echter zo 1,2,3 geen webshop vinden waar deze te vinden is. Op de website van Brodit staat ie er wel tussen.Brabso schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:49:
[...]
Thnx inmiddels besteld en gelijk ook de brodit houder.
Laat maar, heb al wat gevonden. Het is echter niet duidelijk of de producten op voorraad zijn...
http://www.broditcenter.n...y-s-2-i9100-sig-plug.html
http://www.carkitstunter....r_met_12v._Sig._Plug.html
[ Voor 26% gewijzigd door Mawlana op 26-05-2011 09:02 ]
Ik heb dat hoesje ook van mobiparts, besteld via www.gsm-paradise.nl (15 euro, incl. verzendkosten)baronruud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:12:
[...]
Zo, die ziet er oo strak uit! Kun je misschien foto's plaatsen als de SII er in zit?
telefoon past er strak in, glijd er niet vanzelf uit.
de bovenkant is EXACT gelijk, dus als je hem op de kop zou houden raakt het kunststof van je telefoon wel de grond/tafel of wat dan ook.
Vind dit niet storend ofzo, pasvorm is verder echt uitstekend.
helaas hier op het werk niet de mogelijkheid om een foto te plaatsen, zou het evt vanavond kunnen doen.
Ik snap eigenlijk de meerwaarde van een actieve houder niet?
Je beperkt jezelf toch veel meer, ik wil hem ook wel eens heel even erin zetten zonder dat ik meteen ook de stekker in moet steken, bovendien als je lader kapot gaat (wat al 3x is gebeurd op 2 jaar tijd) dan zit je met je dure houder te kijken.
Mis ik een magische functie van deze actieve houders die het de meerprijs en bijkomende problemen waard maakt?
Je beperkt jezelf toch veel meer, ik wil hem ook wel eens heel even erin zetten zonder dat ik meteen ook de stekker in moet steken, bovendien als je lader kapot gaat (wat al 3x is gebeurd op 2 jaar tijd) dan zit je met je dure houder te kijken.
Mis ik een magische functie van deze actieve houders die het de meerprijs en bijkomende problemen waard maakt?
Ik ben benieuwd, bedankt iig voor de infoFlipmo schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
[...]
helaas hier op het werk niet de mogelijkheid om een foto te plaatsen, zou het evt vanavond kunnen doen.
Ik heb de Brodit Proclip netjes gemonteerd op het ventilatierooster. De kabel gaat door het ventilatierooster naar beneden richting de autoradio alwaar ik 12V heb afgetapt. Met andere woorden, dit stelt mij in staat om de boel netjes weg te werken.Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:56:
Ik snap eigenlijk de meerwaarde van een actieve houder niet?
Ik mag toch hopen dat je 5V bedoelt ipv 12volt? check de output maar eens van je lader.sylvesterrr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:02:
[...]
Ik heb de Brodit Proclip netjes gemonteerd op het ventilatierooster. De kabel gaat door het ventilatierooster naar beneden richting de autoradio alwaar ik 12V heb afgetapt. Met andere woorden, dit stelt mij in staat om de boel netjes weg te werken.
Nee, 12V. De lader is gewoon voorzien van een sig.aanstekerplug die je normaliter ook op 12V aansluit.Occy74 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:04:
[...]
Ik mag toch hopen dat je 5V bedoelt ipv 12volt? check de output maar eens van je lader.
ah zo, ik dacht dat je rechtstreeks 12v naar je micro usb aansluiting had gepakt..sylvesterrr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:07:
[...]
Nee, 12V. De lader is gewoon voorzien van een sig.aanstekerplug die je normaliter ook op 12V aansluit.
Ik zoek eigenlijk een telefoonhouder voor in de auto die je in je luchtroosterding kan steken (weet zo snel even niet hoe je die noemt
). Weet iemand waar je zoiets kan vinden? Ik zie alleen van die zuignapdingen voor aan je raam..
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk met die mhl. ik zou graag is een film of een spelletje op mijn televisie willen afspelen maar dan zonder dat mijn batterij leeg loopt. een gewoon kabeltje werkt dan niet? dan heb ik echt een mhl adapter nodig ofzo?
Haha, ik ga wel zorgvuldig om met mijn dure smartphones hoor.Occy74 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:03:
[...]
ah zo, ik dacht dat je rechtstreeks 12v naar je micro usb aansluiting had gepakt..
Brodit Proclip! Vervolgens kan je een toestelspecifieke houder (eveneens van Brodit) op die Proclip monteren.ilhanko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:28:
Ik zoek eigenlijk een telefoonhouder voor in de auto die je in je luchtroosterding kan steken (weet zo snel even niet hoe je die noemt). Weet iemand waar je zoiets kan vinden? Ik zie alleen van die zuignapdingen voor aan je raam..
Heeft iemand toevallig dit hoesje gekocht en al in bezit?
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=120724817557
Verwijderd
aangezien wii controllers aangesloten kunnen worden op een android phone, zou de Logic3, Freebird Wireless Classic Controller dan ook werken voor android/galaxys2??
Ja, mooi plastic hoesje met gaatjes erin, zit perfect om toestel, boven en onderkant echter relatief vrij. Samjpullen heeft een clipje over dit hoesje, zoek maar eens op zijn kanaal op youtube. Heb em uit VK ook via Ebaymichel3vb schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:26:
Heeft iemand toevallig dit hoesje gekocht en al in bezit?
Iemand ervaring met deze case/winkel?
http://www.gsm-paradise.n...-Siliconenhoes-zwart.html
http://www.gsm-paradise.n...-Siliconenhoes-zwart.html
YouTube filmpje gevonden, bedankt voor de tip!Consty schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:06:
[...]
Ja, mooi plastic hoesje met gaatjes erin, zit perfect om toestel, boven en onderkant echter relatief vrij. Samjpullen heeft een clipje over dit hoesje, zoek maar eens op zijn kanaal op youtube. Heb em uit VK ook via Ebay
Hoesje maar besteld en dan zie ik het wel....mocht het niks zijn dan is het jammer van die 8 a 9 euro..
Deze staat op Ebay:ilhanko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:28:
Ik zoek eigenlijk een telefoonhouder voor in de auto die je in je luchtroosterding kan steken (weet zo snel even niet hoe je die noemt). Weet iemand waar je zoiets kan vinden? Ik zie alleen van die zuignapdingen voor aan je raam..
http://www.ebay.com.au/it...m256257f187#ht_2210wt_905
En Brodit heeft er eentje:
http://www.brodit.com/
Heb nu nog een zuignapdingetje
Zojuist mijn hoesjes allemaal ontvangen. Originele Samsung Mesh cover YouTube: Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case
En 2x siliconen hoesjes voor onder de 10 euro.

Nu nog een telefoon nodig
Zal morgen eens kijken of de telefoon goed past. Edit mijn post dan wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Baiko op 26-05-2011 16:05 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Iemand al ervaring met deze:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123
Schijnt de originele koreaanse versie van Samsung te zijn, lijkt ook erg veel op de europese versie, alleen nu kun je verschillende kleuren kiezen.
Heb wel een goed gevoel bij de gaatjes aangezien de telefoon nog wel eens warm wil worden.
Schijnt de originele koreaanse versie van Samsung te zijn, lijkt ook erg veel op de europese versie, alleen nu kun je verschillende kleuren kiezen.
Heb wel een goed gevoel bij de gaatjes aangezien de telefoon nog wel eens warm wil worden.
Verwijderd
Bij welke site heb je dit besteld? Alle 3 samen voor onder de 10 euro?!Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:04:
Zojuist mijn hoesjes allemaal ontvangen. Originele Samsung Mesh cover YouTube: Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case
[afbeelding]
Mesh Case:Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:19:
[...]
Bij welke site heb je dit besteld? Alle 3 samen voor onder de 10 euro?!
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=170642952202 ~€6.48
Siliconen:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&Item=320692700572 ~€2.78
Kreeg bij de mesh ook 2 screen protectors. Dacht eerst dat de Mesh een namaak was, maar het is een Koreaans bedrijf wat van samsung zelf is.
Ik ga het morgen voor je testen!Roelio86 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:13:
Iemand al ervaring met deze:
[ Voor 48% gewijzigd door Baiko op 26-05-2011 17:40 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Owww, kijk dat is dezelfde als ik heb besteld.. Van anycall?Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Mesh Case:
Siliconen:
Kreeg bij de mesh ook 2 screen protectors. Dacht eerst dat de Mesh een namaak was, maar het is een Koreaans bedrijf wat van samsung zelf is.
[...]
Ik ga het morgen voor je testen!
Hoe voelt hij aan en past die goed?
[ Voor 17% gewijzigd door Roelio86 op 26-05-2011 17:44 ]
Hij voelt goed aan, hij is wel iets te buigen. Ik vind hem lekker slank en geen afbreuk doen op de telefoon. Alleen ik moet het toestel nog krijgenRoelio86 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:43:
[...]
Owww, kijk dat is dezelfde als ik heb besteld.. Van anycall?
Hoe voelt hij aan en past die goed?
YouTube: Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case <- video van de case.
De verpakking in de video is voor de Europese markt. Je krijgt een Koreaanse verpakking waarschijnlijk, maar ze komen van hetzelfde bedrijf.
[ Voor 11% gewijzigd door Baiko op 26-05-2011 17:48 ]
Ja dat is de Europese versie heBaiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:46:
[...]
Hij voelt goed aan, hij is wel iets te buigen. Ik vind hem lekker slank en geen afbreuk doen op de telefoon. Alleen ik moet het toestel nog krijgen![]()
YouTube: Unboxing & First Look - Official Samsung Galaxy S2 Case <- video van de case.
De verpakking in de video is voor de Europese markt. Je krijgt een Koreaanse verpakking waarschijnlijk, maar ze komen van hetzelfde bedrijf.
Ik moet hem ook nog krijgen, als het goed is morgen!
Zit geen verschil in. Op de verpakking staat Anycall met onderaan "Official partner for samsung accessories". Een simpele google verteld dat Anycall door Samsung zelf is opgericht. Ik schrok ook even toen ik hem uit de verpakking haalde.Roelio86 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:49:
[...]
Ja dat is de Europese versie heZal wel niet veel verschil in zitten...
Ik moet hem ook nog krijgen, als het goed is morgen!
Nu met het hoesje kan je pas zien hoe groot de telefoon is. Als ik hem met mijn rechte hand vast heb kom ik amper met me duim aan de linker kant. En ik heb al van die grote poten.
Verwijderd
Eindelijk mij SGP Ultra Capsule Soul Black ontvangen van exportprive.com Alleen ik vind de case meer blauw/parelmoer dan zwart......
Die cover is "fake", niet dat dat heel erg is, maar het is geen officiele Samsung mesh cover. Wat ze zelf beweren zegt natuurlijk helemaal niets, daarvan moet je nooit uit gaan. Wel een mooie prijs hoor, daar niet van.Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:04:
Zojuist mijn hoesjes allemaal ontvangen. Originele Samsung Mesh cover
Anycall (Hangul: 애니콜) is a South Korean mobile phone brand established by Samsung Electronics in 1993.Brad Pitt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:28:
[...]
Die cover is "fake", niet dat dat heel erg is, maar het is geen officiele Samsung mesh cover. Wat ze zelf beweren zegt natuurlijk helemaal niets, daarvan moet je nooit uit gaan. Wel een mooie prijs hoor, daar niet van.
Als ik kijk naar de afwerking en touch vind ik het een hele goeie fake. Je zou gelijk kunnen hebben hoor.. ga het morgen testen.
[ Voor 12% gewijzigd door Baiko op 26-05-2011 21:37 ]
Wat heeft dit te maken met de cover van die ebay link dan?Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:36:
Anycall (Hangul: 애니콜) is a South Korean mobile phone brand established by Samsung Electronics in 1993.
Het IS een fake. Kijk maar naar de "S" van Galaxy S op de achterkant t.o.v. een "echte" mesh cover.Als ik kijk naar de afwerking en touch vind ik het een hele goeie fake. Je zou gelijk kunnen hebben hoor.. ga het morgen testen.
Je hebt gelijk! Ik zie het nu pas.Brad Pitt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:38:
[...]
Wat heeft dit te maken met de cover van die ebay link dan?
[...]
Het IS een fake. Kijk maar naar de "S" van Galaxy S op de achterkant t.o.v. een "echte" mesh cover.
Ziet toch verder niemand, dus lekker boeien tochBaiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:41:
Je hebt gelijk! Ik zie het nu pas.
Heb ook getwijfeld over zo'n mesh cover maar ik weet nu al dat ik de telefoon uiteraard precies laat kletteren op een van die onbeschermde stukken. Vind ik eng. Dus "moet" wel een geheel omsluitende cover, wacht op deze.
[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 26-05-2011 21:46 ]
Wat mij ook opviel van die Anycall mesh case is dat de koreaanse versie van die uitsparingen heeft op de hoekjes aan de bovenkant (voor die tv antenne op het koreaanse model ofzo). Dat vind ik toch niet zo mooi als dat in ons geval nergens voor dient, zelfde geld voor veel andere cases, zoals die van SGP, waar op de rechterbovenhoek ook zo'n gat in de case zit voor het koreaanse model. Hoop dat er nog wat meer internationale hoesjes komen die dit niet hebben. Wel jammer van die SGP, want de screenprotector die er bij zit schijnt ook wel goed te zijn en dat is dan toch weer twee in één
Nadat ik eerder deze case had gekocht heb ik nu deze besteld:

Eerder had ik van dezelfde verkoper een case besteld voor mijn LG Optimus Speed, welke erg snel binnen was.
Cover ziet er mooi uit en voor de prijs hoef je het niet te laten € 7.33 incl. verzenden.

Eerder had ik van dezelfde verkoper een case besteld voor mijn LG Optimus Speed, welke erg snel binnen was.
Cover ziet er mooi uit en voor de prijs hoef je het niet te laten € 7.33 incl. verzenden.
[ Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 27-05-2011 09:24 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Om te voorkomen dat dit een hoesjes topic wordt ipv een accesoires topic heb ik de volgende vraag:
Zijn er al mensen hier met de desktop dock? Enige gebruikservaringen?
http://www.smartphoneshop...-s-ii-desktop-cradle.html
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Ik heb hem zelf niet, wilde hem graag hebben totdat ik op XDA las dat deze niet synced met de PC maar alleen als oplader gebruikt kan worden.AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:35:
Om te voorkomen dat dit een hoesjes topic wordt ipv een accesoires topic heb ik de volgende vraag:
Ik ben dus ook zeer benieuwd of dat waar is.
Ik heb er net 2 besteld dus kan dat morgen wel even testen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:13:
[...]
Ik heb hem zelf niet, wilde hem graag hebben totdat ik op XDA las dat deze niet synced met de PC maar alleen als oplader gebruikt kan worden.
Ik ben dus ook zeer benieuwd of dat waar is.
Ik ben meer benieuwd waar dat kleine speakertje nou voor wordt gebruikt die in die dock zit. Zou je dan op je gemak handsfree kunnen bellen op een metertje afstand?
Verwijderd
Ik hoor het graag.AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Ik heb er net 2 besteld dus kan dat morgen wel even testen.![]()
Ik ben meer benieuwd waar dat kleine speakertje nou voor wordt gebruikt die in die dock zit. Zou je dan op je gemak handsfree kunnen bellen op een metertje afstand?
En als die wel synced dan bestel ik hem ook gelijk.
De 2 verschillende hoesjes die ik heb gekregen passen perfect. De Mesh case sluit erg goed aan, echter is het alleen goed om beschadigingen tegen te gaan op de achterkant.
Het siliconen hoesje sluit ook de randjes rondom het beeldscherm af, alleen had van mij het hoesje er iets strakker omheen gemogen.
Beide liggen ze lekker in de hand.
Het siliconen hoesje sluit ook de randjes rondom het beeldscherm af, alleen had van mij het hoesje er iets strakker omheen gemogen.
Beide liggen ze lekker in de hand.
Hmmm wat ik me afvraag, wat voor case zou nou beter de warmte kunnen afvoeren van de SGS2, een softcase of een hardcase? Mijn gevoel zegt een hardcase, maar aan de andere kant, een softcase sluit weer net even beter aan denk ik.
Sowieso gaat het een witte worden, aangezien ik hem alleen ga gebruik in de auto om mijn 'car mount' van te maken, en wit houdt nou eenmaal beter de warmte tegen achter een voorruit dan zwart.
Deze:

Of deze:
Sowieso gaat het een witte worden, aangezien ik hem alleen ga gebruik in de auto om mijn 'car mount' van te maken, en wit houdt nou eenmaal beter de warmte tegen achter een voorruit dan zwart.
Deze:

Of deze:

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 27-05-2011 13:56 ]
Verwijderd
Ik denk eerder dat er helemaal geen speakertje in zit.AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Het gaatje wat je links ziet zitten komt precies overeen met de locatie van de telefoon-speaker.
Ik denk dat die het geluid alleen maar 'doorgeeft'...

Case-Mate Barely There Case Black voor Samsung Galaxy S II i9100 besteld. Zag dat ik slijtage plekken begon te krijgen bij het camera gedeelte. En ik leg hem no wel zo voorzichtig neer
. Hopelijk is dit ding daar een oplossing voor.
Heeft iemand nog tips voor het aanbrengen van een screenprotector? En dan bedoel ik niet dat youtube filmpje waar die gast met zn plakbandje alle luchtbellen weg tovert. Heb al 2 brando's weggegooid omdat ik hem er niet zonder lucht bellen (vooral aan de rand) op kreeg. Heb het in een vochtige badkamer geprobeerd.
Heeft iemand nog tips voor het aanbrengen van een screenprotector? En dan bedoel ik niet dat youtube filmpje waar die gast met zn plakbandje alle luchtbellen weg tovert. Heb al 2 brando's weggegooid omdat ik hem er niet zonder lucht bellen (vooral aan de rand) op kreeg. Heb het in een vochtige badkamer geprobeerd.
Heb dit allemaal besteld om mijn eigen dock voor in de auto te maken:
- Cover €8,50
- Garmin holder bracket €1,38
- Garmin suction cup mount €1,79
Tutorial hoe hem te maken vind je hier.
- Cover €8,50
- Garmin holder bracket €1,38
- Garmin suction cup mount €1,79
Tutorial hoe hem te maken vind je hier.
Denk je dat die dunner is als deze? http://www.accessoires4al...I_Barely_There_Black.aspxBrad Pitt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:45:
[...]
Ziet toch verder niemand, dus lekker boeien tochWat niet weet...
Heb ook getwijfeld over zo'n mesh cover maar ik weet nu al dat ik de telefoon uiteraard precies laat kletteren op een van die onbeschermde stukken. Vind ik eng. Dus "moet" wel een geheel omsluitende cover, wacht op deze.
Vind die je post in je link namelijk erg mooi uitzien, dun ook. Of beetje photoshop
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 27-05-2011 19:49 ]
Weet wel zeker dat er een speakertje in zit maar waar die precies voor is weet ik niet.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:14:
[...]
Ik denk eerder dat er helemaal geen speakertje in zit.
Het gaatje wat je links ziet zitten komt precies overeen met de locatie van de telefoon-speaker.
Ik denk dat die het geluid alleen maar 'doorgeeft'...
[afbeelding]
edit: Alhoewel nu ik de foto's wat beter bekijk kan je best wel eens gelijk hebben. Nou ja ik zal het morgen wel zien.

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 27-05-2011 20:18 ]
Werkelijk geen ideealwaysleft schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:29:
Denk je dat die dunner is als deze? http://www.accessoires4al...I_Barely_There_Black.aspx
Vind die je post in je link namelijk erg mooi uitzien, dun ook. Of beetje photoshop
Ik wil ook graag die Mesh cover bestellen, maar hoe geef je aan bij die verkoper dat je een zwarte wilt?Baiko schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Mesh Case:
Siliconen:
[...]
Ik ga het morgen voor je testen!
Is goed. Hou ik je aanBrad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:27:
[...]
Werkelijk geen ideeZal wel wat fotootjes maken als ie er is. Voorlopig toch ook erg tevree met S-Curve
Vandaag heb ik de Zagg Invisible Sheat ontvangen via mobielbereikbaar. Hij is eenvoudig zonder luchtbellen aan te brengen als je de instructies volgt. Kost iets meer dan de Brando, maar goed aan te brengen. Moet wel zeggen dat hij niet echt invisible is. De beeldkwaliteit is wel iets minder geworden, maar voor mij nog steeds acceptabel. Eens even een tijdje aanzien. Samen met de Barely There Case van Case-Mate ben ik voorlopig goed beschermd :-)sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:50:
Volgens mij maakt het niet echt veel uit welke screenprotector je neemt als het om het aanbrengen gaat. Zodra er nog maar 1 klein miniscuul stofje op je scherm of de screenprotector zit dan krijg je er dus al bellen onder.
Badkamer vol waterdamp kan helpen ja. Verder is het belangrijk de screenprotector er niet in zijn geheel in één keer op te plakken, maar al 'rollend'.
Badkamer vol waterdamp kan helpen ja. Verder is het belangrijk de screenprotector er niet in zijn geheel in één keer op te plakken, maar al 'rollend'.
Tijdens het bestellings proces kan je een note achterlaten (even goed kijken, kan het niet nadoen want dan heb ik het item al gekocht). Als je besteld hebt en eventueel betaald kan je via ebay een message sturen naar de verkoper.Timo12 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:22:
[...]
Ik wil ook graag die Mesh cover bestellen, maar hoe geef je aan bij die verkoper dat je een zwarte wilt?
Ik heb het dubbel gedaan.
Mocht je een indicatie willen van de levertijd: ik heb hem Woensdag 18 mei besteld en had hem Donderdag 26 mei binnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Baiko op 28-05-2011 00:09 ]
Over docks:
Ik heb twee van deze besteld: http://cgi.ebay.nl/USB-Sy...ories&hash=item27ba878343
Prima om op te laden EN te syncen, staat 1 naast PC en 1 naast bed
Enige punt is dat als de telefoon in de dock staat er niet erg veel stabiliteit is zodat hij (of is de i9100 een zij
) de neiging heeft om wat te wiebelen als je er van alles mee doet, maar voor een laadpunt bevalt het echt prima, kost ook geen drol!
Ik heb twee van deze besteld: http://cgi.ebay.nl/USB-Sy...ories&hash=item27ba878343
Prima om op te laden EN te syncen, staat 1 naast PC en 1 naast bed
Enige punt is dat als de telefoon in de dock staat er niet erg veel stabiliteit is zodat hij (of is de i9100 een zij
Ik wacht eigenlijk op zoiets:AtlAntA schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:35:
http://www.pdashop.nl/pro...tm_medium=pricecomparison