Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ah... ga jouw farm maar eens namaken dan.... lijkt me beter. :)

Is er nog een voorkeurs locatie? Onder de grond neem ik aan. Ik heb er net 1 gemaakt in een crimstone underground cave.. Maar die dropt niet veel meer. Ik ga ervan uit dat de blokken die je gebruikt zijn: snowblock, pearlstone, crimstone en mud+jungle grass... Hmm.. misschien hebben ze het generfed sinds laatste patch?

[ Voor 75% gewijzigd door Darth Malak op 24-12-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmm, kan je wat meer info geven hoe die farm er uit ziet? 50 blocks van elke biome (cobblestone ofzo?) en wat heb je precies in het midden?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06 08:20

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

De farm bestaat uit:

100 Crimstone blocks
100 Pearlstone blocks
100 Mud blocks met Jungle Grass erop
100 Snow blocks
60 Meteorite blocks

In het midden is een kamer met daarin een poeltje met honing. Deze is expres zo klein gehouden, zodat mijn character op 1 plek blijft staan als ze geraakt wordt. Het maakt niet uit welke blocks je kiest voor deze kamer. Ik heb blocks uit de hell gebruikt, omdat deze zwart zijn. De biome waar de farm in staat is een crimson/hallowed biome.

Om te farmen gebruik in een Turtle Armor en 5 accessories met Warding (+4 def) erop. Turtle Armor reflecteert damage terug naar vijanden en omdat de Meteor Heads meer damage doen dan ze zelf aan HP hebben, oneshotten ze zichzelf. De Meteor Heads gaan ook pas dood als ze dichtbij je zijn, dus in 99% van de gevallen zal je ook automatisch de loot oppakken. Met deze farm heb ik de hallowed, crimson, snow en jungle key molds zien droppen. De droprate is echter wel maar 1/4000, dus je zult flink geduld moeten hebben.

Hier is nog een screenshot waarop de kamer in het midden iets beter te zien is:
Key Mold farm 2

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Thx.. :) Ja ik heb zojuist ook in hell het opnieuw geprobeert.. Killen van de meteorites en niet veel damage pakken is geen enkel probleem.. Mijn shard van cholopythe armor killed de meeste al ruim van afstand.. Enige wat ik nog ff moet doen is ff rondhuppelen na afloop om alles op te rapen maar dat is geen probleem. Health lamp en campfire voor wat extra health regen.

Souls of night droppen wel frequent zoals het hoort als ik op het crimstone block ga staan... pearlstone geeft om de een of andere vage reden nog wat meer problemen... Gelukkig heb ik uit reguliere drops de jungle key mold en ice key mold al gehad.. Dus daar hoef ik me niet druk meer om te maken. :) Belangrijkste in eerste instantie is volgens mij de crimstone key mold voor dat plantera wapen in de dungeon..

Ik ga d'r vanuit dat je op het block met ore/block moet gaan staan welke biome je wilt nabootsen en dus de betreffende loot dropt.. Verder vraag ik me af of een candle nog effect heeft op het aantal meteorite heads dat spawned want dat lijkt niet zo te zijn.

Het is trouwens jammer dat je dit soort cheesy methodes moet gebruiken om verder te komen.. Gezien de extreem zeldzame dropkans moet je gewoon echt extreem veel geluk hebben dat die molds droppen uit normale mobs. Mja... aan de andere kant, de jungle en frozen mold zijn al wel gedropt.. Ik weet t niet..

Weet ff niet meer wat ik moet doen op t moment...

###Trouwens erg veel problemen met mijn muis als ik in servermode run.. 1 Click wordt vaak automatisch weer gevolgd door nog een click waardoor je bijv. iets uit je inventory selecteerd en meteen weer de-selecteerd... ook met andere dingen gebeurt dit.. Erg vaag... Net zoals het feit dat ondanks destroyer, twins, skeleton prime al lang plat liggen ik nog nooit een solar eclipse heb gezien..

[ Voor 62% gewijzigd door Darth Malak op 26-12-2013 13:08 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Terraria kost nu via steam € 2,49!!!! Voor degene die nog twijfelen.. Dat gaat de best bestede knaak zijn!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
Darth Malak schreef op woensdag 25 december 2013 @ 14:55:

Ik ga d'r vanuit dat je op het block met ore/block moet gaan staan welke biome je wilt nabootsen en dus de betreffende loot dropt.. Verder vraag ik me af of een candle nog effect heeft op het aantal meteorite heads dat spawned want dat lijkt niet zo te zijn.
Het is niet de blok waarop je staat, maar het aantal blokken dat 'in beeld' is. Dat is 74 blokken links/rechts en 48 boven/beneden als ik me goed herinner. Als je een volledig leeg scherm hebt, en je plaats 100 blokken die uit de hallow komen (pearlstone bijv.), dan ben je in een hallow biome. Je kan het zien aan de achtergrond, of horen aan de muziek in welke biome je bent.

Die vereisten vind je hier terug: http://terraria.gamepedia.com/Guide:Artificial_biomes

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat is plantera een eitje als je de megashark en cholophyte bullets gebruikt en de nodig ruimte om te bewegen hebt gemaakt.... Nou es kijken wat de rest van de game nog te bieden heeft... :)

Die crimson key mold is uiteindelijk na vele uren eindelijk gedropt uit de farm... heb nu de jungle, ice, crimson mold... rest komt nog wel.

##

hah.. hardmode dungeon is een heel ander verhaal.. Zelfs in turtle armor, shromite armor overleef ik daar nog geen 3 minuten.. lol... Toch maar buff potions gaan gebruiken. :)

##

heb trouwens nu een erg irritante (bug?)... Kan de wall of flesh niet meer summonen.. Guide is er gewoon om gesacrificed te worden.... gebeurt helemaal nop als ik die doll in de lava mik... Erg vaag.. T is me nog 1x gelukt maar daarna na 20 pogingen, niks... Ook op een andere wereld trouwens.

Mis nog een melee emblem... Wilde die avenger emblem maken.. Helaas... Of kun je WOF sowieso niet meer summonen na plantera?

[ Voor 76% gewijzigd door Darth Malak op 30-12-2013 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Begin me af te vragen wat nog te doen in terraria nadat plantera plat ligt... heb een poosje in de dungeon gefarmed, helaas nauwelijks iets echt bruikbaars buiten de ectoplasm, een magnetic sphere en een sniper rifle... Helaas komt de paladin nauwelijks te voorschijn. Wel eindelijk een ankh shield kunnen maken. Het ukt me ook niet om WOF te summonen voor ontbrekende emblems vanwege bug waarschijnlijk... mijn game is overigens 100% UNmodded of geedit.

Solar eclipse heb ik helaas in de vele uren nog maar 1x meegemaakt dus de drop van de vampires e.d. zitten er ook niet echt in. Vreemd dat events om nog wat progressie te maken gewoon totaal niet plaatsvinden.

Ik begrijp dat de enige echte endgame events, pumpkin moon en frost moon zijn. Helaas heb ik daar de wapens en gear niet voor en als ik het zo lees moet je eerst heel je wereld leegplunderen qua traps e.d. en een mega arena maken om uberhaupt een kans op iets van drops te hebben.. beetje jammmer dus dat je ivm volle inventory de meeste traps gewoon getrashed hebt en niet wetend dat deze traps essentieel zijn later in de game... Erg vreemd.

Ik heb alle endgame armor, spectre, shroomite, turtle, chlorophyte maar met alleen vampire knives ga ik volgens mij niet zover komen in deze events. Beetje zware anticlimax dus van een overigens erg leuke game.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 31-12-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Voor WoF: wachten tot de guide er terug is voordat je een popje in de lava gooit, anders doet het niks.
De traps die je nodig hebt zijn in feite enkel de traps uit de Jungle Temple, dat zijn de super dart traps, flame traps en spiky ball traps. Als je de Golem een paar keer verslagen hebt, zal je zijn pickaxe (210% power) ook wel hebben, en dan kan je in een randon nieuwe wereld ook die dungeons leeghalen zonder de deur open te doen.

http://images.internix.be...aria/2013-12-22_00027.jpg

Dit is een arena waar ik overlaatst samen met twee andere personen de frostmoon heb aangepakt. In de put onderaan zie je een rij super dart traps, met daarvoor flame traps. De dart traps kunnen door 1 blok die er vlak voor staat schieten. De traps in het midden boven de put zijn de spiky ball traps.
Met die kleine arena kan je al ver geraken. Al moet ik wel zeggen dat in de Frost Moon je veeeeeeeel geluk moet hebben om in je eentje ver e kunnen geraken.

Solo Frost Moon: YouTube: Terraria Melee, SOLO Frost Moon - 90 Seconds of Final Wave, Buffed

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, klopt.. Ik weet dat de guide terug moet zijn en dat is ie ook maar er gebeurt nog steeds niks. :)

Dat van die pickaxe van Golem wist ik niet.. Heb hem nog niet verslagen, wist niet eens dat ik hem summonde met die power cel dus ging geheel onvoorbereid dood de 1ste keer. :P Weet niet waar of hoe die powercells respawnen of hoe ze te krijgen, heb er nu nog 2 of 3.. Met mijn geluk gaat die pickaxe sowieso never nooit droppen.

Ik weet trouwens niet of ik echt zin heb om met cheesy methodes andere werelden te gaan leeghalen (buiten het feit dat het erug lastig kan zijn die temple te vinden en het niet erg veel fun is om dit te doen). Maar goed, ik zal eens kijken wat ik toch nog aan traps heb liggen.

Leuke arena heb je daar.. Lijkt me inderdaad best leuk om dit samen met anderen te doen.. :)

Zal die arena van jou eens proberen na te maken alhoewel ik wiring en de onderste laag niet echt goed kan zien.

Ik heb verder ook geen enkele heart statue kunnen vinden en die zijn volgens mij helemaal essentieel om iets te berieken... :(

Zie trouwens in dat filmpje dat die gast het zwaarste OP wapen en lastig te krijgen wapen north pole gebruikt o.a... Tja... Dan zul je volgens mij toch eerst een keer of 80 dat event moeten doen en hopen dat je niet plat ligt in wave 5..... Vergeten we ff de 40 uur aan grinden om de mats te krijgen om die events te summonen..

oh lol.. great.. net 3 van mijn 6 powercells kwijtgeraakt door de bug dat iedere stack er een verliest als je golem summoned... :/

Helaas geen pickaxe.. wel eye of the golem en 2x heat ray...

[ Voor 29% gewijzigd door Darth Malak op 31-12-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Heeft iemand een goede guide voor dit spel? Ik en m'n vriend hebben nu lead armor en platinum pickaxes. En we hebben 5-6 NPC's. We gaan dit weekend het eye of cthulu verslaan, maar wat moeten we daarna doen?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Het spel verloopt in de regel ongeveer zo:
  • Bouw een huis waar je 's nachts veilig kan staan.
  • Verzamel ore voor tools, wapens en armor. Gold (en de nieuwe gelijkwaardige variant) is op dit moment het beste wat je kan krijgen.
  • Versla Eye of Cthulhu zodra deze spawnt of maak de item om hem te spawnen.
  • Ga de Crimson/Corruption in en vernietig de orbs in de biomes. Als je er 3 sloopt, zal Eater of Worlds/Brain of Cthulhu spawnen. Om bij de orbs te komen zal je waarschijnlijk bombs/dynamiet moeten gebruiken.
  • Elke keer dat je een orb sloopt, heb je een kans dat er een meteorite valt. Hier kan je ore vandaan halen om betere gear te maken.
  • Ga naar de Jungle biome en farm items om een Ivy Whip en eventueel Jungle armor/Blade of Grass te maken. Open hier ook kisten tot je Hermes Boots en een Magic Mirror gevonden hebt.
  • Ga naar de Dungeon en versla Skeletron.
  • Graaf een tunnel naar de Hell (een hellevator). Met z'n tweeen is dit snel gedaan en vergeet niet om rope mee te nemen, zodat je niet te pletter valt als je nog eens naar beneden moet.
  • Farm hier een aantal Guide Voodoo Dolls. Zorg ervoor dat je een arena bouwt, zodat je de Wall of Flesh kan verslaan. Wall of Flesh spawnt wanneer de Guide in leven is en je een Guide Voodoo Doll in de lava gooit. Doe dit tot je allebei een Emblem en een Pwnhammer hebt.
De wereld waar je in speelt zal na het verslaan van de Wall of Flesh een hardmode wereld worden. Dit houdt in dat de crimson/corruption zich sneller verspreidt en dat er een nieuw biome genaamd Hallow zal spawnen.
  • Zoek Demon Altars en sla deze met je Pwnhammer. Elke keer dat je een Demon Altar kapot maakt, zal er een van de volgende ores spawnen: Cobalt, Mithril of Adamantite. Deze ores kan je vervolgens farmen om nieuwe items te maken.
  • Zodra hardmode is geactiveerd is er elke nacht een kans dat een van de hardmode bazen spawnt, tot je ze allemaal een keer dood hebt gekregen. Zeker in het begin kan het ontzettend moeilijk zijn om deze te verslaan, maar dit wordt beter zodra je meer gear hebt. Deze bazen kan je ook summonen met craftable items.
  • Bouw een trap/ladder naar boven met wooden platforms, zodat je souls/feathers kan farmen en loot kan halen op de sky islands. Hiermee kan je Wings maken, zodat je kan vliegen.
  • Als je de 3 hardmode bazen hebt verslagen, kan je de Jungle weer in gaan om de strijd aan te gaan met Plantera. Als je Plantera hebt verslagen, krijg je een key waarmee je de Jungle Dungeon in kan. In de Jungle kan je tevens Chlorophyte ore halen welke toegang geeft tot craftable end game wapens en armor (Chlorophyte, Shroomite, Turtle, Spectre).
  • In de Jungle Dungeon kan je energy cells verzamelen waarmee je Golem kan summonen.
  • Farm keymolds en ga de Dungeon in om de laatste tier wapens te halen.
Als je Golem hebt verslagen, heb je de laatste baas gehad. Hiernaast zijn er nog een hoop events die je kan doen voor gear, zoals Pumpkin Moon, Pirate Invasion, etc.

Er zijn ook nog een aantal optionele bazen, maar deze kunnen niet gesummond worden met een bepaalde handeling, maar deze zullen op willekeurige momenten spawnen. Als je eenmaal hardmode gear hebt, stellen deze bazen echter niets meer voor en is de gear ook niet bepaald bruikbaar meer.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. :+

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

De Hell is toch waar de lava is? Ik denk dat we daar iets te snel naar toe gegaan zijn. Dit is ons huis: Afbeeldingslocatie: http://www.ezimba.com/work/140112C/ezimba13477859639500.png

We voldoen nog nuet aan alle requirements voor de eye of cthulu dus we moeten nog even wachten. In ieder geval bedankt voor je post!

[ Voor 10% gewijzigd door Niellz op 11-01-2014 14:10 ]

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handgas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12-2021

Handgas

Hiervoor is V&A

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 13-01-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Update 1.2.3 komt binnen dit en een uurtje uit: https://twitter.com/Demilogic/status/434097229616250880

Niet zo een grote update. Voor wat meer content zullen we moeten wachten op 1.3 denk ik. Dat is de laatste update waar Redigit zelf zou aan meewerken (of was dat nu al de 1.2.3 update?)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 17:23

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

1.2.3. new stuff hieronder. Voor de rest is HIER de changelog met een lange bugfix lijst.

Features and Mechanics:
  • You can now name chests.
  • Added ingame settings menu.
  • There's now options for the ambient sound.
  • Save and Exit is now in the settings menu.
  • Added sliders for parallax & volume settings.
  • Game now loads at saved resolution and even remembers if you use maximized window.
  • Reforging cost is now 1/3 the value of an item, instead of 1/2 the value.
  • You can now turn platforms into stairs using the hammer.
  • Added infinite wiring support across the map.
  • Updated Robe graphics.
  • Updated Music Box graphics. Each music box now has a unique design.
  • Music notes now come from music boxes.
  • Update the graphics for Cobalt Shield, Obsidian Shield, and Paladin Shield.
  • You can now place switches and levers on walls.
  • Accessories now have an option to be visible and show on your character. This can be toggled off and on.
  • You can now wear vanity wings.
  • Wings can now be dyed.
  • Dyes are now stackable.
  • Buckets are now stackable.
  • Ore now stacks to 999.
  • You can now change cloths colors at a dresser.
  • Added Ctrl + Z, X, C, and V (clear line, cut line, copy line, and paste into line respectively).
  • Added Shift+Insert, Shift+Delete, Ctrl+Insert (paste, cut, and copy respectively).
  • Added the ability to mine multiple tiles without resetting the hit count on every tile.
  • Increased tile limit to 65536.
  • Added cactus variations.
  • Added biome specific stalactite variations.
  • You can now place saplings on all grass types.
  • Reduced the effect of campfire and heart lantern regeneration.
  • Ancient Shadow armor drop rate was reduced slightly.
  • Multicore Lighting added to options menu.
  • There are now critter sounds.
  • Added sounds for Waterfalls and Lavafalls.
  • Birds are now more likely to spawn in mornings. Each type has several songs to sing.
  • When you hover over text in the interface menu the text now turns yellow.
  • Replaced Tree 9's graphic.
  • Players have a longer respawn delay after a non pvp death with a boss alive in multiplayer.
  • Dark tiles on the map no longer tell you what they are when moused over.
  • Added upside down slopes.
  • Upside down slopes spawn in new worlds.
  • Using Mana Potions now puts a debuff on the player that lowers magic damage based on the amount of time left.
  • Mana potions all have higher stacks.
  • Spelunker no longer gives off light. This prevents ore from showing up on the map
  • Spelunker now causes ore to be gold colored on the screen
  • Hunter potion no longer gives off light. enemies will appear in red, friendly creatures appear in green.
  • Slightly reduced the chance for rain.
  • Pyramids are slightly more common.
  • Waterleaf now only blooms in the rain.
  • Life crystals no longer spawn in the dungeon.
  • New Items:
  • Added several new paint colors: Brown, Shadow, and Negative paint.
  • Added Team Dye: Changes colors depending on team.
  • Added Beetle Armor. There are two difference chest pieces, one for melee offense another for melee defense.
  • Added Beetle Husks to craft Beetle Armor - drops from Golem.
  • Added Beetle Wings.
  • Added Shroomite Digging Claw.
  • Added Gemspark Blocks.
  • Added Gemspark Block waterfalls.
  • Added Womannequin.
  • Added several new wallpapers to the Painter.
  • You can now craft an animated steampunk tileset out of Cogs.
  • Added several new weapons racks that can be made at a Sawmill.
  • All bosses now have a chance to drop a Boss Mask.
  • Added Waterfall and Lavafall Walls. These are craftable by having a Crystal Ball and glass near a water or lava source.
  • The Merchant now sells a Bug Net.
  • You can now catch and release several critters using the Bug Net.
  • You can now place critters in cages.
  • Added Crimson seeds.
  • Added 8 new crafting stations.
  • Over 100 new furnitures were added to existing tilesets.
  • Added Heavy Workbench.
  • Added Copper Plating, Stone Slabs, and Sandstone Slabs. These are crafted at the Heavy Workbench.
  • Added Venom Staff.
  • Added Super Mana Potions.
New Npc:
  • Added Stylist NPC (Congratulations Ripsand!) - Sells rare hair dye, changes hair style and color. (spawns in spider caves). She will also sell new hair styles! (Thanks Omnir)
  • Added 20 new friendly critters.
  • Added Traveling Merchant. He will randomly show up once you have at least 2 NPCS and stay for one day. His inventory will always be random and present things he has found during his time spent traveling. He has over 30 different things he can sell.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ik probeer Terraria uit: (video, 40min)
/b/: Gamebuster probeert: Terraria

Vond het wel een leuke ervaring voor even. Wel 2 momenten van bijna-rage-quit.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56
Terraria is er nu ook op Windows Phone! Moet zeggen dat het erg goed speelt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

NeP2013 schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:03:
Terraria is er nu ook op Windows Phone! Moet zeggen dat het erg goed speelt!!
Ik heb Terraria al sinds tijden op mijn Android smartphone en dat speelt echt ruk. Een game zoals Terraria is niet te spelen met een touchscreen imo. Je hebt gewoon een keyboard of controler nodig. Wellicht speelt de windows phone anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56
FloydRaalte schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:49:
[...]

Ik heb Terraria al sinds tijden op mijn Android smartphone en dat speelt echt ruk. Een game zoals Terraria is niet te spelen met een touchscreen imo. Je hebt gewoon een keyboard of controler nodig. Wellicht speelt de windows phone anders?
Hm, ik vind het niet tegenvallen moet ik zeggen, maar ik heb hem nog nooit gespeeld op een ander platform.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:42
Ja echt vet dat ie ook op WP uit is! :D
Het is even wennen met een touchscreen, maar je kan goed gedetailleerd selecties maken.
Op dit moment ben ik nog wel erg traag qua combat (ikzelf, niet m'n poppetje qua equipment), dus ik ben benieuwd hoe de bossbattles gaan verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

NeP2013 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:17:
[...]

Hm, ik vind het niet tegenvallen moet ik zeggen, maar ik heb hem nog nooit gespeeld op een ander platform.. :)
Er waren een drietal primaire zaken die mij (als doorgewinterd PC gebruiker) direct opvielen aan Terraria op android:
  • Ten eerste het overzicht. Op je 1920 1080 scherm zie je veel. Erg veel. Fijn. Op mijn smartphone heb je dat overzicht niet en kun je niet tijdig reageren op inkomende aanvallen. Ook mis je veel grondstoffen aangezien deze niet op je beeldscherm passen en zodoende graaf je er totaal langsheen. Beklemmend. Claustrofobisch.
  • Op de PC versie klik je eenvoudig aan wat je wilt 'afgraven' of 'minen'. Hetzelfde geld voor opbouwen. Simpel en gemakkelijk. Op de smartphone versie krijg je een 'blokjes interface' om je poppetje. (met zoom functie geloof ik) Elk bokje kun je afzondelijk afgraven. Hoewel dit best inventief is (je ziet direct je afgraaf radius) werkt dit niet. Ik zit continu op de verkeerde vakjes te drukken met mijn vingers. Zo kun je toch nooit het juiste materiaal weggraven laat staan een huis bouwen! Je breekt meer af dan je bouwt :P
  • Een vijand verslaan via touchscreeninterface is een examen opzich. Je zit continu met je klauwen in de weg en dan zie je niets! Ook reageerd het scherm niet altijd exact hoe jij dat bedoeld.
Wellicht eens op een Pad proberen, dat lijkt me dan in ieder geval stukken beter besturen. Hoewel je dan nog steeds met dat touchscreen zit te hanesen.

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

Als je nou eens de virtual joysticks gebruikt ipv het scherm aan te raken, speelt het al 10x beter!

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:02
Sinds gisteren ook Terraria op de PC in huis. Ik moet zeggen dat ik wat sceptisch was erover, omdat ik op basis van de YouTube filmpjes niet echt een idee kreeg hoe het speelde, maar sinds het spel in huis is heb ik eigenlijk niets anders meer gespeeld :P

Huisje bouwen, zombies stompen, grotten in en uitpluizen. Het is echt leuk! :)
Wel Spotify op de achtergrond aan, want dat deuntje ben je na een paar uurtjes wel zat. Maar als dat alles is.

Wel even uitzoeken hoe je alles moet craften etc. maar dat gaat wel lukken.
Ben wel benieuwd of ik een keer in iemands wereld mee kan kijken, om te kijken of ik nog nieuwe dingen kan leren (vast wel!).

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Iemand tips hoe ik MP aan de praat krijg? Lukt me niet, zelfs met een youtube tutorial met port forwarding enzo.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:02
Ik had gisteren hetzelfde probleem. Kijk even in je (windows) firewall of alles goed staat. Deze stond nog dicht bij mij. En zorg dat je zowel TCP als UDP open hebt staan.

[ Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 18-09-2014 13:58 ]

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:26
Bah, dacht even dat er een update was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:23

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

eL_Jay schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:40:
Iemand tips hoe ik MP aan de praat krijg? Lukt me niet, zelfs met een youtube tutorial met port forwarding enzo.
Ik gebruik altijd deze video. Vindt hem goed uitgelegd/lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-05 13:01

Adinias

Thobbius

Darth Malak schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:38:
Wat is plantera een eitje als je de megashark en cholophyte bullets gebruikt en de nodig ruimte om te bewegen hebt gemaakt.... Nou es kijken wat de rest van de game nog te bieden heeft... :)

Die crimson key mold is uiteindelijk na vele uren eindelijk gedropt uit de farm... heb nu de jungle, ice, crimson mold... rest komt nog wel.

##

hah.. hardmode dungeon is een heel ander verhaal.. Zelfs in turtle armor, shromite armor overleef ik daar nog geen 3 minuten.. lol... Toch maar buff potions gaan gebruiken. :)

##

heb trouwens nu een erg irritante (bug?)... Kan de wall of flesh niet meer summonen.. Guide is er gewoon om gesacrificed te worden.... gebeurt helemaal nop als ik die doll in de lava mik... Erg vaag.. T is me nog 1x gelukt maar daarna na 20 pogingen, niks... Ook op een andere wereld trouwens.

Mis nog een melee emblem... Wilde die avenger emblem maken.. Helaas... Of kun je WOF sowieso niet meer summonen na plantera?
Ik kan de Golem zo extreem makkelik ownen met mijn Terra Blade. Gewoon een beetje rondvliegen en hem doodmaken met de terra blade beams.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias

Adinias

Thobbius

Ik heb het spel nu in totaal ongeveer 700 uur gespeeld. Mijn laatste playthrough was met een vriend. Ik heb daar een Terra Blade, magnet sphere, platinum armor, etc. Duurde twee weken en ik had het allemaal. Als de nieuwe 1.3 update uitkomt zou dat echt awesome worden.

Nieuwe biomes, iets van 140 nieuwe items, nieuwe eindbazen, etc.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Heb al tijden Terraria niet aangeraakt. En na een korte version history check blijkt dat er ondertussen een nieuwe update is bijgekomen (in mei) en dat de 1.3 Luna Update er ook aan zit te komen! Nice!

Waar de mei update zaken zoals Mine carts (sneller reizen), Fishing en een nieuwe Boss genaamd Duke Fishron introduceerde is de 1.3 Lunar update stukken groter qua content:
  • Lunar Event
  • Another side Event
  • Expert game mode: Identical enemies and bosses with new, more difficult AIs and increased drops
  • 250 new items, bringing the total Item count to 3000
  • New mini-Biomes
  • New summon items (Minions/Pets)
  • Achievements
  • Enchanted Sword shrine
  • More unknown stuff
New items:
  • Laser Ruler accessory, which allows live measuring of tile distances via the cursor
  • Meowmur (possibly referring to a sword, cat sounds when swung. It may also be a hammer due to the name similarity to Mjölnir (Thor's hammer)
  • Sinks added to each furniture set
  • Portal Gun
  • Cultist clothes vanity set
  • Honeyfall Blocks and Walls
  • Alchemy Table: Offers a 1/3 chance of not consuming ingredients when crafting Potions
  • Vine Rope
  • New Dyes: Living Rainbow, Living Flame, Pixie, Wisp, Chlorophyte, Gold
  • Re-designed Water Fountains and possible new
  • A new Block with gradual light-up function
  • 3 new Mounts, one being a futuristic digging vehicle
  • A fourth liquid
New Characters:
  • Crimson Bunny
  • Cultist (enemy/NPC/event)
  • New Eclipse Monsters
Mechanics
  • Events have progress bars
  • Weapons can be used while on Mounts
  • Minion modifiers added
  • Starting outfit options at character creation
  • Dyes more visible
  • NPCs have better AI and animations, will no longer stand in front of Chests to block access, and sit in Chairs
  • Characters have "spring in their step," especially during running
  • "Cleaner" and "smarter" starting areas on world generation
  • Smart cursor will build stairs
  • Updated some of the older NPC sprites
  • Bunny Mount no longer incurs fall damage
  • Liquid flow looks more fluid and less "blocky."
Item/character stats:
  • Platform stack limit increase to 999 (from 99)
  • Living Wood Chests always contain a Living Wood Wand and Leaf Wand
  • The Axe drop rate increased from 1/200 to 1/50
  • Voodoo Demon increased spawn rate.
  • Sunflowers get "buffed"
  • Jellyfish has a shock effect when they attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
IdieEasy schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:03:
[...]

Ik gebruik altijd deze video. Vindt hem goed uitgelegd/lekker werken.

[video]
PdeBie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:56:
Ik had gisteren hetzelfde probleem. Kijk even in je (windows) firewall of alles goed staat. Deze stond nog dicht bij mij. En zorg dat je zowel TCP als UDP open hebt staan.
Dank voor de reacties, ik ga ermee aan de slag als er weer eens een goed moment voor een terraria poging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

eL_Jay schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

[...]

Dank voor de reacties, ik ga ermee aan de slag als er weer eens een goed moment voor een terraria poging is.
Geen probleem, je mag me ook altijd lastig vallen op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Zijn er ook xbox gangers die hier rondhangen?:) Natuurlijk een stomme vraag om hier te vragen of Terraria de moeite waard is :+ Toch zoek ik nog even een duwtje in de rug waarom ik Terraria juist wel zou moeten kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Is het al 1 april? MMMmm nee blijkbaar gaat het dan toch echt om een nieuwe Terraria game!

Terwijl wij nog met smart wachten op de volgende versie (1.3 Lunar update) van Terraria wordt daar opeens de opvolger (dus geen echt vervolg, maar een 'spinoff') van Terraria is aangekondigd: Terraria Otherworld. De game is nog in pre-alpha fase dus een releasedate is nog lang niet in zicht.

Re-Logic and Engine Software have combined forces to develop the next progression in the open world/sandbox arena: Terraria: Otherworld.

Expanding upon the immensely popular action-sandbox title Terraria, exploring what might have been, and approaching gameplay in a new direction; Terraria: Otherworld represents a novel take on the Terraria experience.

Set in an alternate dimension within the Terraria universe, Terraria: Otherworld places the player in a life-and-death struggle to restore a once-pristine world – now overrun by a malevolent force that has corrupted nature itself – to its original splendor.

Combining elements of sandbox gameplay with role-playing and strategy elements, Terraria: Otherworld explores the Terraria experience in an innovative and unique way - providing a fresh approach to the “open world” genre.

Watch this space for further details as development progresses – and come see us at GDC Booth #2230 in San Francisco!

[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 17-02-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Dat trekt precies op Terraria + Starbound. Aan de vorm van bomen te zien op het einde en zo.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:50
Gaat hier ook opeens de developer weg zonder iets te laten weten? :p

Heb te lang terraria niet meer gespeeld (Sinds de console releases), misschien toch maar een keer kijken wat er allemaal bij is gekomen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:47

jasjenl

Liab A Tymo

lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:29:
Nee hoor, wij zijn er nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:29:

Heb te lang terraria niet meer gespeeld (Sinds de console releases), misschien toch maar een keer kijken wat er allemaal bij is gekomen.
In feite een beetje oud-zeer. De developer is er nog. Al was dat in het verleden soap-serie waardig.
Realistisch gezien zit het met Terraria wel goed. Ze hebben op het originele spel behoorlijk wat contentpatches en verbeteringen uitgevoerd. Daarbij zit er nog een nieuwe versie (1.3: The Lunar Update) in de pijpleiding. Een echte releasedate is er nog niet maar die kan in korte tijd zomaar komen. Daarnaast dus deze nieuwe telg en spinoff op Terraria. Compleet nieuwe aankleding van de game met nieuwe game mechanics. En dan heb ik het nog niet eens over Terraria 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Was ook niet zo bedoelt :) Meer om even fun te poken :+

Terraria blijft voor mij een geweldig spel. Vooral de Blood Moon invasion of whatever zal in mijn geheugen blijven als "je denkt dat je goede gear hebt. Wel, fuck you!"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

lanerios schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:01:
Was ook niet zo bedoelt :) Meer om even fun te poken :+

Terraria blijft voor mij een geweldig spel. Vooral de Blood Moon invasion of whatever zal in mijn geheugen blijven als "je denkt dat je goede gear hebt. Wel, fuck you!"
:D

Herinner me nog goed dat ik voor het eerst die Skeletor even ging verslaan... nou mooi niet! En dan die afdaling in de dungeon.... ging ook niet bepaald van een leien dakje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
lol dat klinkt bekend ja :+ nu krijg ik weer zin om te gaan spelen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Eerste release 'date' voor de Lunar Update 1.3 is vrijgegeven: Juni 2015

Bron:
YouTube: TERRARIA 1.3 RELEASE DATE CONFIRMED!
http://i.imgur.com/COpNpr4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakuMaku
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-05 22:30
Zo lang nog...! Dat is best jammer. Gelukkig in de tussentijd nog genoeg games te spelen (D3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Goed om te weten! En het is ook wel weer een grote pach, dus logisch dat het nog eventjes duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

voor de leifhebbers, ik heb al terraria en ooit via ene humblebundle een extra key gekregen. ik ging net door me bundle en zag hem. als iemand deze wilt stuur me een pm (ik kijk niet elke dag op tweakers).
de eerste die komt krijgt hem:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Nog 3 weken te gaan, mensen al plannen aan het maken voor servers?

Ik weet zelf nog niet hoe ik het ga spelen, compleet nieuwe server/chars of oude chars meenemen. Ligt waarschijnlijk aan wie ik meeneem en of ik een server voor onszelf kan maken (via T-schock).
Voor zover ik kan achterhalen wordt T-Schock nog steeds geupdate, dus ik hoop op een update 1-2 weken na de terraria update.

[ Voor 10% gewijzigd door IdieEasy op 09-06-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias

Adinias

Thobbius

IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:34:
Nog 3 weken te gaan, mensen al plannen aan het maken voor servers?

[video]

Ik weet zelf nog niet hoe ik het ga spelen, compleet nieuwe server/chars of oude chars meenemen. Ligt waarschijnlijk aan wie ik meeneem en of ik een server voor onszelf kan maken (via T-schock).
Voor zover ik kan achterhalen wordt T-Schock nog steeds geupdate, dus ik hoop op een update 1-2 weken na de terraria update.
Ik ga sowieso weer een ijskasteel bouwen zoals ik in mijn beste wereld heb gedaan. Die wereld was echt de fijnste die ik ook gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Trailer voor 1.3!
YouTube: Good. Bad. I'm the Guy with the YoYo: The Terraria 1.3 Official Trailer

Krijg toch wel weer zin om te spelen :) Zoek alleen nog een server en mensen om samen mee te ouwehoeren onder het spelen. Solo is niet leuk meer.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TepelStreeltje schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:09:
Trailer voor 1.3!
YouTube: Good. Bad. I'm the Guy with the YoYo: The Terraria 1.3 Official Trailer

Krijg toch wel weer zin om te spelen :) Zoek alleen nog een server en mensen om samen mee te ouwehoeren onder het spelen. Solo is niet leuk meer.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGHHHH

nou wil ik ook spelen, NU xD

Maar werk, en hij is nog niet uit, en er is nog geen T-shock :(

Maar damn, die 2,50 is er wel uit gehaald inmiddels xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:29

D4NG3R

kiwi

:)

Ik draai zelf wel een server, maar die is bedoeld voor m'n vriendengroep. Ik kan ook niet wachten op 1.3, tijdens de steamsale hebben een aantal bekenden Terraria ook gekocht - dus straks met nog meer mensen lekker rondkloten. :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-06 10:39
Patch 1.3 die het spel enorm zal vergroten heeft een changelog nu:

http://forums.terraria.or...eads/1-3-changelog.20617/

paar a4-tjes vol! Wat een geweldig bedrijf dat het gratis DLC blijft ! Dinsdag ga ik een nieuwe world / char maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 13:35
Dinsdag, 30 juni, is nog steeds de officiële release date voor 1.3? If so ... YEEEAAAH!!!!! :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Laatst online: 07-06 11:48
Baelrog schreef op zondag 28 juni 2015 @ 07:54:
Patch 1.3 die het spel enorm zal vergroten heeft een changelog nu:

http://forums.terraria.or...eads/1-3-changelog.20617/

paar a4-tjes vol! Wat een geweldig bedrijf dat het gratis DLC blijft ! Dinsdag ga ik een nieuwe world / char maken
Dat ziet er uit alsof het me weer een paar honderd uurtjes zoet houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Happy Terraria 1.3 Launch Eve Everyone!

In order to help you survive the last few hours until you have your hands on this amazing update, we have partnered with a whole host of Live Streaming individuals and groups - each of which will be playing various aspects of Terraria 1.3 for your advance viewing pleasure. This will all take place tomorrow - June 29th,
The centerpiece of tomorrow's streaming extravaganza will be a streaming event hosted by PC Gamer from 5pm-8pm EST!

As many members of the Re-Logic team as possible plan to be in attendance at the PC Gamer event - and we will be making appearances at other streams throughout the day as well.
Check out the TCF thread linked below for the full schedule of events tomorrow. We look forward to seeing you there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 13:35
Iedereen is natuurlijk nu Terraria aan het spelen gezien 1.3.0.1 nu uit is! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/15a1586f182efd157b30b65d9ba49213.png

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Gisteravond weer even lekker bezig geweest :) (zie alweer dat ik me weer heel wat uurtjes kan gaan vermaken).

2 Nieuwe expert werelden begonnen. De eerste was de spawn bij een sky lake dus ik donder naar onder en dood :( als ik een stukje meer naar links spring val ik gelukkig in het water. Dus de wereld moet te doen zijn.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:39
Zelf eerst weer begonnen op een normal. Ging even later de diepte in, kwam een minecart tegen, ging erin, en WEEEEeeeeee dood door een ruimte met veel monsters.. xD

Toch maar weer iets meer gear verzamelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 06-06 08:06

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben gisteren ook weer begonnen te spelen, zat erg te twijfelen tussen normal en expert. Ben toch maar normal gaan spelen, voor mij een aardige tijd terug dat ik het gespeeld heb dus is weer even inkomen. Plan is om rustig aan door te spelen, en alle/meeste achievements te halen, daar ben ik nog wel even zoet mee denk ik (als het ooit gaat lukken).

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:42
Ik ben gisteren ook weer begonnen op Expert samen met m'n vriendin. Het is wel erg pittig, maar wel leuk.
We zijn nog maar net bezig, dus eerst weer eens goed uitzoeken hoe alles ook alweer werkt...

En vanavond maar eens een server opzetten op m'n HTPC, eens kijken of die het aankan, want als m'n vriendin dan een keer solo in onze wereld wilt spelen dan hoeft mijn pc niet steeds aan te staan (de HTPC staat 24x7 aan).

[ Voor 36% gewijzigd door Remy!!!! op 01-07-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Zijn hier met 4-7 man een nieuwe server begonnen. Aangezien er 3 die hard terraria spelers zijn schoot het aardig op. Een medium wereld + expert om eerst maar uit te proberen.

We hebben de Eye nog niet aangepakt, gezien de langere death timers tijdens boss fights, en aangezien we nog regelmatig dood gaan tegen normal enemies (zelfs zombies) leek ons het niet al te slim.

Wel al een hoop leuke nieuwe dingen gevonden en gecraft, yoyo is behoorlijk sterk in het begin, en het feit dat je dingen kan favorieten (en dus niet kan weg gooien/quick stacken) is ook erg fijn (alt left click). Ook kan je items sharen in de chat (incl prefixes). Chat open: alt left click op item.

Wat een beetje raar is, zowel in single player wereld als in multiplayer wereld (gescheiden) enkel de "normale" ores +normale corruption. Tuurlijk is de kans er, maar die leek ons vrij klein.

Nog een vraagje: Ik zie op de site van Terraria nu ook dedicated server software staan. Weet iemand het verschil tussen dit en T-shock? Op zich deed T-shock het altijd wel goed, maar de random "freezes" van personen, en de bans voor het gebruik van explosives maakte het altijd iritant :x

[ Voor 14% gewijzigd door IdieEasy op 01-07-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ben gisteren ook begonnen, in mijn eentje helaas... Is wel weer leuk om te spelen!
mocht er iemand servertje met een plekje beschikbaar hebben...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
IdieEasy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:09:
Z en het feit dat je dingen kan favorieten (en dus niet kan weg gooien/quick stacken) is ook erg fijn (alt left click).
Dat zat ik gister dus te zoeken.. ;) kon het niet vinden in de controls..

Terzijde, hier ook alleen de normale ores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Rann schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:27:
[...]

Dat zat ik gister dus te zoeken.. ;) kon het niet vinden in de controls..

Terzijde, hier ook alleen de normale ores.
Hmmm, vreemd toch. Zou haast gaan denken dat dat een setting is ergens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Goed, paar uurtjes in expert mode zitten... Wat bosses geprobeert en Eye of Cthulu is wel te doen, hoewel zijn expert truukje wel erg irritant is. Eater of worlds is echt ff te lastig op expert. Elk stuk schiet ook nog es een keer op je...
Loop in full platinum rond, dus beter dan dat kan bijna niet (meteorite, maar die heb ik nog niet gezien)
Denk dat je expert toch echt beter met meerdere mensen kan spelen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TepelStreeltje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:03:
Goed, paar uurtjes in expert mode zitten... Wat bosses geprobeert en Eye of Cthulu is wel te doen, hoewel zijn expert truukje wel erg irritant is. Eater of worlds is echt ff te lastig op expert. Elk stuk schiet ook nog es een keer op je...
Loop in full platinum rond, dus beter dan dat kan bijna niet (meteorite, maar die heb ik nog niet gezien)
Denk dat je expert toch echt beter met meerdere mensen kan spelen.
Ja en nee, op expert scalen enemies met het aantal mensen wat rond loopt. Dat is HP en Damage!

Toen we met 4 man op de server zaten deden zombies 50+ damage, met iron armor. Expert is meer farmen, en meer abusen voor zover ik nu kan zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

IdieEasy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:35:
[...]

Ja en nee, op expert scalen enemies met het aantal mensen wat rond loopt. Dat is HP en Damage!

Toen we met 4 man op de server zaten deden zombies 50+ damage, met iron armor. Expert is meer farmen, en meer abusen voor zover ik nu kan zien :D
ah jah, true!

maar heb Eater en Eye al paar keer net niet kunnen slopen, en de respawn duurt te lang, dus ze despawnen. Alleen al daarom zou het beter zijn denk ik. :P

Misschien maar voor een minishark gaan sparen... Geld is niet echt een probleem. Heb al met bommen een hellavator gemaakt (mijn aanvankelijke hellavator ging door zo'n kleine spinnen biome heen... dus je valt steeds door de webben heen)

[ Voor 18% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-07-2015 10:21 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TepelStreeltje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:20:
[...]

ah jah, true!

maar heb Eater en Eye al paar keer net niet kunnen slopen, en de respawn duurt te lang, dus ze despawnen. Alleen al daarom zou het beter zijn denk ik. :P

Misschien maar voor een minishark gaan sparen... Geld is niet echt een probleem. Heb al met bommen een hellavator gemaakt (mijn aanvankelijke hellavator ging door zo'n kleine spinnen biome heen... dus je valt steeds door de webben heen)
Hmmm ja, Dat kan inderdaad een probleem zijn :D. Al geprobeerd om de npc's mee te laten vechten? ^_^

Maar zo ver ben ik nog allemaal niet... Heb pas 2-3 uurtjes kunnen spelen. En gaat nog niet echt meer worden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

ARGH, ik krijg skeletron maar niet dood. De Brain en Eye zijn beide neer, maar bij Skeletron ben ik inmiddels al een 3 a 4 keer gefaald. Draag gear van hellstone (naam kwijt), en gebruik een bow van hellstone, maar op één of andere manier doet hij zoveel damage dat ik steeds weer neer ga (speel op expert)..
Vanavond nog maar een poging of 2 doen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Madstorm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:27:
ARGH, ik krijg skeletron maar niet dood. De Brain en Eye zijn beide neer, maar bij Skeletron ben ik inmiddels al een 3 a 4 keer gefaald. Draag gear van hellstone (naam kwijt), en gebruik een bow van hellstone, maar op één of andere manier doet hij zoveel damage dat ik steeds weer neer ga (speel op expert)..
Vanavond nog maar een poging of 2 doen.
gebruik je buffs van potions en accesories?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Uncle Mel schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:12:
[...]

gebruik je buffs van potions en accesories?
De enige potion die wat behulpzaam kan zijn (die ik heb) is de ironskin potion (meer def). Meer potions heb ik niet die mij buffs geven in combat. Moet ik eerlijk zijn dat ik niet echt heb gezocht of er een paar zijn die ik kan craften, dit kan ik voor vanavond nog wel doen. Accesories gebruik ik wel goed, meest nuttige heb ik aan. Ook veel combined met tinkersworkshop.

Moet wel zeggen dat ik niet eens close was met het verslaan van Skeletron, elke keer kreeg ik zoveel damage dat ik binnen een minuut dood was, terwijl Skeletron nog op 75% zit.
Ook heb ik gelezen dat op expert skeletron minder damage neemt terwijl zijn handen nog 'leven', is het verstandig die eerst neer te halen, of gewoon meteen naar het hoofd?
De aanval die mij de nek omdraait is wanneer hij met zijn hoofd gaat draaien, als je daar in komt zit je vast en krijg je erg veel damage. Maar soms is het onmogelijk om deze te ontwijken.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Madstorm schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:24:
[...]

De enige potion die wat behulpzaam kan zijn (die ik heb) is de ironskin potion (meer def). Meer potions heb ik niet die mij buffs geven in combat. Moet ik eerlijk zijn dat ik niet echt heb gezocht of er een paar zijn die ik kan craften, dit kan ik voor vanavond nog wel doen. Accesories gebruik ik wel goed, meest nuttige heb ik aan. Ook veel combined met tinkersworkshop.

Moet wel zeggen dat ik niet eens close was met het verslaan van Skeletron, elke keer kreeg ik zoveel damage dat ik binnen een minuut dood was, terwijl Skeletron nog op 75% zit.
Ook heb ik gelezen dat op expert skeletron minder damage neemt terwijl zijn handen nog 'leven', is het verstandig die eerst neer te halen, of gewoon meteen naar het hoofd?
De aanval die mij de nek omdraait is wanneer hij met zijn hoofd gaat draaien, als je daar in komt zit je vast en krijg je erg veel damage. Maar soms is het onmogelijk om deze te ontwijken.
Heb hem zelf nog niet gedaan maar toch wat tips waar je misschien wat aan hebt:

Gebruik meerdere buffs (heb alleen genomen wat je nu waarschijnlijk kan maken:
Well fed komt van voedsel -> life regen.
Life regen potion helpt ook al.
Iron skin Armor
Archery Potion
Swiftness
En dankzij Uncle mel:
Heart Lantern
Campfire
Mocht je al kunnen reforgen -> alles op warding zetten (is toch al zo'n 16 armor erbij).
Dodgen is alles.
Als je in het hoofd zit je graple gebruiken om eruit te komen.
Je kan huisje met nurse in de buurt maken + bed en een magic mirror gebruiken om er snel weer heen te gaan.

En een Arena bouwen (alweer uncle mel) is ook praktisch. Hier wat tips: http://terraria.gamepedia.com/Arena (wist je vast al, maar goed :P)

[ Voor 17% gewijzigd door IdieEasy op 06-07-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik speel samen met een vriend op een large wereld met expert mode aan. Op dit moment hebben we King Slime, Eye, Brain, Skeletron en Queen Bee al neer. De volgende baas wordt WoF waar we op de eerste (en enige try) tot ongeveer 40% HP zijn gekomen.

Wat voor expert mode heel erg belangrijk is, is dat je fatsoenlijke arena's bouwt om de bazen in te killen. Dat maakt alles zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
IdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:47:
[...]

Heb hem zelf nog niet gedaan maar toch wat tips waar je misschien wat aan hebt:

Gebruik meerdere buffs: Well fed komt van voedsel -> life regen.
Life regen potion helpt ook al.
heart lantarn en campfire voegen daar nog een beetje regen aan toe.

Aangezien je op expert speelt zonder hardmode items uit een andere wereld kan het inderdaad aardig moeilijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nou gisteren nog een 3 keer geprobeerd, maar helaas drie keer gefaald. Kom met de tips wel een heel stuk verder, maar het dodgen gaat me niet goed af. Zal vanavond nog een paar keer proberen, en zal het ook eens proberen met een huis dicht bij (met respawn mogelijkheid), met de nurse erin. Despawned Skeletron niet als je dood gaat?
Anders start ik eerst een andere wereld op Normal, en ga ik betere gear farmen (in hardmode).

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Madstorm schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:28:
Zal vanavond nog een paar keer proberen, en zal het ook eens proberen met een huis dicht bij (met respawn mogelijkheid), met de nurse erin. Despawned Skeletron niet als je dood gaat?
Anders start ik eerst een andere wereld op Normal, en ga ik betere gear farmen (in hardmode).
Ja hij despawned als je in je eentje bent en je gaat dood.
Maar wat je dus kan doen is een bed erin zetten. Dat je spawnpunt maken. En een magic mirror gebruiken om erheen te gaan -> healen -> snel naar buiten te rennen om je nurse in leven te houden en door te vechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

IdieEasy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:02:
[...]

Ja hij despawned als je in je eentje bent en je gaat dood.
Maar wat je dus kan doen is een bed erin zetten. Dat je spawnpunt maken. En een magic mirror gebruiken om erheen te gaan -> healen -> snel naar buiten te rennen om je nurse in leven te houden en door te vechten ;)
Ah natuurlijk, had ik nog niet eens over nagedacht. Thanks

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Als je dan toch terug gaat naar een normal wereld om hardmode gear te farmen, kan je Skeletron net zo goed gelijk cheesen met een mining cart. :P

Terraria

Zo is 'ie behoorlijk simpel om te halen. Je moet alleen een ranged weapon hebben, zoals de Bee Gun of Minishark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
Minishark is sowieso een redelijke must voor een snelle mobiele boss als skeletron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ja, die heb ik wel.
Maar, de eerste keer dat ik tegen hem vocht gebruikte ik hem ook, alleen deed hij maar 1 - 5 damage op zijn hoofd per schot. Dus dat schiet ook niet echt op.

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 07-07-2015 11:17 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 14:33

ErikKo

Rippie

Madstorm schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:09:
Ja, die heb ik wel.
Maar, de eerste keer dat ik tegen hem vocht gebruikte ik hem ook, alleen deed hij maar 1 - 5 damage op zijn hoofd per schot. Dus dat schiet ook niet echt op.
Ik geloof dat je in expert mode eerst zijn handen moet verslaan en dat je daarna pas (echt) damage op zijn hoofd kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Wij willen zeer binnenkort met 4 man eye of cthulu gaan doen in een expert wereld.. We lopen allemaal (bijna) in gold gear, hebben de jungle yoyo's (20 dmg) en de ijszwaarden.

Gaat dit een beetje lukken of moet er nog iets bij gemaakt worden?

Potions gaat goed komen, we zijn al bezig met farmen etc.

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 07-07-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
IdieEasy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:51:
Wij willen zeer binnenkort met 4 man eye of cthulu gaan doen in een expert wereld.. We lopen allemaal (bijna) in gold gear, hebben de jungle yoyo's (20 dmg) en de ijszwaarden.

Het mooie aan expert is dat hoe meer mensen je hebt, hoe meer damage de boss doet en hoe meer health hij heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Uncle Mel schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:26:
[...]

Het mooie aan expert is dat hoe meer mensen je hebt, hoe meer damage de boss doet en hoe meer health hij heeft >:)
True, maar de respawn telt natuurlijk ook mee :P

En daarom willen we dus gold gear... Omdat we weten dat we het zwaar gaan krijgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

IdieEasy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:31:
[...]

True, maar de respawn telt natuurlijk ook mee :P

En daarom willen we dus gold gear... Omdat we weten dat we het zwaar gaan krijgen xD
Waarom niet alle focus op een hellevator en gewoon direct voor een Moltenarmor + weapons gaan? Toch minimaal voor bossfights? Zo doe ik het in ieder geval. En on the way down vindt je genoeg goodies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Dat zou ik je ook aanraden :) Pots en molten armor. Evt kan je ook meteorite nemen. Maar ik meen dat de eerste meteor pas komt als je een shadow orb hebt gesloopt. Bij de derde summon je eater of worlds. Maar er kan ook best leuke gear uit komen. De Musket is best een prima ding!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb Eye of Chtulu met behulp van meteorite armor verslagen op expert. Moet ook zeggen dat ik niet zonder de Hermes Boots had gekund, en laat ik die nu pas heel laat gevonden hebben. Na 5 Magic Mirror's, heel veel flare guns en nog wat andere gear.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Skeletron is dan eindelijk neer gegaan. Toch helemaal niet zo moeilijk :+

Heb me eerst compleet op zijn handen gefocust, deze gingen redelijk snel neer. Als de handen dood zijn, is zijn hoofd niet zo moeilijk meer en krijgt hij veel meer damage.
De key is toch echt zijn hoofd ontwijken wanneer deze rond draait, dit heeft tot gisteren elke keer mij de nek omgedraaid. Toen ik eenmaal doorhad hoe ik dit redelijk makkelijk kon doen was hij zo dood.

Nu de dungeon omspitten. Ik wil de Queen bee nog verslaan voordat ik de Wall of Flesh doe en naar Hardmode ga. Verwacht dat de Queen Bee niet heel moeilijk zal zijn vergeleken met Skeletron.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Queen Bee is inderdaad niet heel moeilijk, al zijn sommige aanvallen wat lastig te ontwijken. Queen Bee is een stuk makkelijker als je de slime mount hebt, aangezien je dan hoger kan springen.

Bij ons is WoF eergisteren ook neer gegaan. Gisteren spawnde Twins opeens en die was toch wel behoorlijk moeilijk. We hebben er net aan 5% HP vanaf gekregen. Eerst moet er nog maar wat gear gefarmd worden voordat we dat nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
IdieEasy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:51:

Snelheid (hermes boos) zijn wel een must voor eye of cthulu, dan kun je hem voor blijven als hij 'mad charged' ;-)

Zelf zou ik toch voor iets meer ranged wapens gaan, space gun perhaps ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Rann schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:42:
[...]

Snelheid (hermes boos) zijn wel een must voor eye of cthulu, dan kun je hem voor blijven als hij 'mad charged' ;-)

Zelf zou ik toch voor iets meer ranged wapens gaan, space gun perhaps ? ;)
Ja, die hermes boots zouden erg welkom zijn. Op deze medium wereld hebben we er nu 2 van de 4. Wel tig bands of regen, meerdere mirrors (6-7 of zo) en nog een hoop andere crap xD

De meteorite set kan inderdaad erg handig zijn, maar meestal doen wij eater na Eye.. Is het in expert slim om het andersom te doen? Aangezien 1 meteorite meestal niet genoeg is voor een complete set :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

IdieEasy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Ja, die hermes boots zouden erg welkom zijn. Op deze medium wereld hebben we er nu 2 van de 4. Wel tig bands of regen, meerdere mirrors (6-7 of zo) en nog een hoop andere crap xD

De meteorite set kan inderdaad erg handig zijn, maar meestal doen wij eater na Eye.. Is het in expert slim om het andersom te doen? Aangezien 1 meteorite meestal niet genoeg is voor een complete set :x
Mijn ervaring zegt juist dat één meteorite meer dan genoeg is voor één complete set. Ik heb de Eye eerst gedaan, daarna de Eater (Brain in mijn geval). De Eye is niet heel erg moeilijk, je moet hem alleen dodgen wanneer hij de hele snelle aanvallen gaat doen dit kan soms nog wel lastig zijn.
Maar aangezien jullie met zijn vieren doen moet het volgens mij geen probleem zijn.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Madstorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Mijn ervaring zegt juist dat één meteorite meer dan genoeg is voor één complete set. Ik heb de Eye eerst gedaan, daarna de Eater (Brain in mijn geval). De Eye is niet heel erg moeilijk, je moet hem alleen dodgen wanneer hij de hele snelle aanvallen gaat doen dit kan soms nog wel lastig zijn.
Maar aangezien jullie met zijn vieren doen moet het volgens mij geen probleem zijn.
Het is wel Expert, dus hij scaled mee en de death timer is 1 minuut (ongeveer) per persoon...

Wij zijn een beetje bang, slechte dingen gehoord over bosses op expert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

IdieEasy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Het is wel Expert, dus hij scaled mee en de death timer is 1 minuut (ongeveer) per persoon...

Wij zijn een beetje bang, slechte dingen gehoord over bosses op expert ;)
Hehe, geloof me, ik weet er alles van.
Ik speel ook op expert en heb Skeletron pas na een 10 keer dood gekregen. Best frustrerend. Al meerdere keren 'alt-f4' gebruikt na een death (gelukkig werkt 'alt-f4' niet in Terraria bij mij) :+

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Madstorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:02:
[...]

Hehe, geloof me, ik weet er alles van.
Ik speel ook op expert en heb Skeletron pas na een 10 keer dood gekregen. Best frustrerend. Al meerdere keren 'alt-f4' gebruikt na een death (gelukkig werkt 'alt-f4' niet in Terraria bij mij) :+
Moet zeggen dat ik een grote fan aan het worden ben van vissen in terraria. Vindt het steeds leuker.
Alle crates, alle vissen. Voelt gewoon leuk. Alleen jammer dat de tijden zoveel verschil maken. Maar een horloge gecraft om het in de gaten te kunnen houden xD

Gisteren met 25 bait 2x rock fish en 2x golden koi gevangen <3
Wil graag nog wat "speciale" crates... De jungle crate en de sky crate lijken me interesant. En meer iron crates zou ook mogen, gezien ik graag de boots eruit wil hebben.

Maar ja, Amber is onmogelijk aan te komen (nodig voor potion) xD Dus maar gewoon door vissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik vis inderdaad ook wel regelmatig, ik doe het meer omdat ik naar de 'PDA' wil werken, en daar heb je de 3 items van nodig die je krijgt van de angler als reward. Maar tot zover nog geen geluk met drops van die man. :(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Madstorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:16:
Ik vis inderdaad ook wel regelmatig, ik doe het meer omdat ik naar de 'PDA' wil werken, en daar heb je de 3 items van nodig die je krijgt van de angler als reward. Maar tot zover nog geen geluk met drops van die man. :(
Na 100 quests zou je een 1/10 droprate moeten hebben van die items (als quest reward). Weet niet op hoeveel je al zit? :P

Na 150 reset hij geloof ik, en ga je weer terug naar 1/40.

Als het me allemaal erg gaat iriteren dan start ik T-shock op en spawn ik er gewoon 1 xD. Maar dat gebeurt pas als ik de game zoveel gespeeld heb dat ik geen zin meer heb in grinden <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

IdieEasy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:32:
[...]

Na 100 quests zou je een 1/10 droprate moeten hebben van die items (als quest reward). Weet niet op hoeveel je al zit? :P

Na 150 reset hij geloof ik, en ga je weer terug naar 1/40.

Als het me allemaal erg gaat iriteren dan start ik T-shock op en spawn ik er gewoon 1 xD. Maar dat gebeurt pas als ik de game zoveel gespeeld heb dat ik geen zin meer heb in grinden <3
Hehe, ik heb wel geteld een stuk of 3 a 4 quests gedaan :P

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Madstorm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:39:
[...]

Hehe, ik heb wel geteld een stuk of 3 a 4 quests gedaan :P
Luilak!

De quests zijn vrij simpel om te doen, en met regen + 300+ water + beter bait is het ook niet lastig om ze te vangen.

Als je dan ook nog een chest/piggy bank meeneemt kan je de quest fish daarin proppen en er meerdere op 1 dag vangen (en dus opslaan voor latere quests).

Ik ben nu aan het proberen om overal 1 zo'n lake te maken, en dat te combineren met "afk" farm (kleine laag lava boven me). Gaat redelijk :D

Edit:

Was weer een leuke dag gisteren.
Ten eerste in 1 nacht 2x Eye of Chtulhu verslagen op expert.

De shields blijken nu al handig te zijn, als is het maar voor de speedboost!

Verder weer leuk aan het vissen geweest. De pet gekregen (vliegende vis). Mooie drop, 1/1650!
Per ongeluk crate potion gebruikt, dus als een gek naar sky island gerend.... Nog even 2 iron, 1 gold en 2 sky chests kunnen opvissen voor hij stopte (wel meteen maar masterbait gebruikt). Niets leuks uit de gold gekregen. :(

Mijn grootste frustratie tot nu toe is een Skelton merchant die Magic lantern verkocht, en ik die geen 10 gold had....
Toen ik eenmaal 10 gold verzameld had (zat op 9 gold 50 silver) was de moon over (wist ik toen nog niet) en had hij het niet meer....

Sindsdien die gozer niet meer gezien xD (en ja, ik zou de wacht gaan houden bij hem, puur om dat item te krijgen >:()

[ Voor 43% gewijzigd door IdieEasy op 09-07-2015 11:28 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste