Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Het is niet zo druk in de server op het moment.
Maar ik heb heel veel plugins toegevoegd, zo kunnen Admins nu itemshops en buffshops aanmaken en heb je een currency waarmee je kunt betalen, ook heb ik een makkelijke backup en rollback functie toegevoegd.

En een server is natuurlijk niets zonder een website, dus hierbij: www.TerrariaRP.com ;)

EDIT:
Er schijnt een bug te zijn dat er maar 1 player kan joinen :S. Ik ben op dit moment bezig om het te fixen!
Gefixed :Y).

[ Voor 34% gewijzigd door Timons106 op 15-08-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Kom straks wel ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt alsof er niet al te moeilijk gedaan word over "naturel" play.
Dus je eigen items vinden en grondstoffen winnen om te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Als ik wil joinen krijg ik de melding dat alleen Alphanumerieke nicknames zijn toegestaan ?!

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/33af7e1.png

[ Voor 23% gewijzigd door MeltedForest op 15-08-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:54:
Klinkt alsof er niet al te moeilijk gedaan word over "naturel" play.
Dus je eigen items vinden en grondstoffen winnen om te bouwen.
Je moet zeker weten je eigen items vinden, ik heb zelfs een plugin geïnstalleerd (nog niet geactiveerd) dat iedereen een serverside inventory heeft :).

EDIT:
En even wat anders, net was de server down voor 2 minuten, dit kwam door Windows Update 8)7.

EDIT 2:
Je kunt nu een class kiezen, standaard ben je een "Villager", door je dienst te bewijzen in een PVP battle kan je gepromoot worden tot: Archer, Warrior of Wizard.
Als je lang een Archer, Warrior of Wizard bent geweest kan je gepromoot worden tot: Archer > Ninja, Warrior > Knight of Wizard > Archmage.
Ook is er een class voor de creatieve mensen onder ons: Architect.

EDIT 3:
Het IP nog even:
Het IP is: 94.76.221.128 en de port is 7777.

[ Voor 41% gewijzigd door Timons106 op 15-08-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Timon, ik krijg nu een mana hack error als ik wil verbinden :\ enig idee hoe dit komt? Heb net van m'n alt wat mana crystals gepakt en jungle armor uit een kistje gepakt. zou de mana increase van jungle armor dit veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Gezellig in de server :D.

Hier even wat plaatjes :).

Afbeeldingslocatie: https://blufiles.storage.live.com/y1pKTIGpJmRhYG3bP4kzQ4EcGc_YJgs2YhDT29cmsR8D1yrFr6P-DVKetNwNJxhldL0S87ixBQLWaA/ter3.jpg?psid=1

Afbeeldingslocatie: https://blufiles.storage.live.com/y1p2UB3Xv8fGKL2KagcoJ1806vMg-FpBCok6IbYg_GecKesv2UUV_sYUmxMsLBzlZoY5IuweV0TePY/ter4.jpg?psid=1

EDIT:
Even een update over de server.

Classes:
  • Warrior > Knight > Paladin
  • Archer > Hunter > Bowmaster
  • Wizard > Mage > Archmage
  • Thief > Ninja > Assasin
  • Architect > World Builder > Designer of Dreams (dat is echt de maximale status die je kunt behalen :) thanks to Da_Maniac voor de naam).
Als je een class hebt gekozen dan kan je ook /warp doen.

Warps:
  • /warp home
  • /warp arena
  • /warp architect guild
Meer volgen er snel

Ook zijn we bezig met het maken van guilds voor alle classes en we hebben een arena die bijna af is en ik ben bezig met een CTF variant :).

Hier nog even het IP: 94.76.221.128 met poort 7777

[ Voor 48% gewijzigd door Timons106 op 16-08-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ja, er zit aardig wat leven op de server zo. :P
Ben begonnen aan een huisje voor mezelf. O-)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Ik zat er aan te denken om misschien een deel 2 van dit topic te maken? Het is een beetje onoverzichtelijk nu :p.

Ik ben nu bezig met het opstellen van de vereisten om een rang omhoog te gaan btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Timons106 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:26:
Ik zat er aan te denken om misschien een deel 2 van dit topic te maken? Het is een beetje onoverzichtelijk nu :p.

Ik ben nu bezig met het opstellen van de vereisten om een rang omhoog te gaan btw :).
Gefeliciteerd! (zag het icoontje naast je username ;))

De nieuwe server wordt wel awesome zo! Voegt wel wat toe aan de gameplay en sfeer vind ik, classes en ranks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Flowmo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:32:
[...]

Gefeliciteerd! (zag het icoontje naast je username ;))

De nieuwe server wordt wel awesome zo! Voegt wel wat toe aan de gameplay en sfeer vind ik, classes en ranks ^^
Bedankt! :D. Is dat nieuw van T.net? Echt wel geweldig :). Ja het wordt een soort van RP server zo, heb ik altijd al leuk gevonden, vooral de rank Desinger of Dreams is geweldig, ik moet alleen nog de eisen maken om dat te kunnen worden :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Timons106 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:28:
[...]

Bedankt! :D. Is dat nieuw van T.net? Echt wel geweldig :). Ja het wordt een soort van RP server zo, heb ik altijd al leuk gevonden, vooral de rank Desinger of Dreams is geweldig, ik moet alleen nog de eisen maken om dat te kunnen worden :9.
:P Wat doet die rank dan? Staat die rank nou boven de andere top-tier ranks? begrijp ik dat nou goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Flowmo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:57:
[...]

:P Wat doet die rank dan? Staat die rank nou boven de andere top-tier ranks? begrijp ik dat nou goed?
Jup die rank staat boven alle ranks (behalve Admin natuurlijk :)) het voordeel van Designer of Dreams zijn is dat je de command /setwarp mag gebruiken. Natuurlijk moeten er nog meer voordelen komen maar die ben ik nog even aan het bedenken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Das wel jammer, want dan kunnen andere 3rd tier classes geen setwarp gebruiken, dan moet je daar per se de architect lijn voor volgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Jongens, een klein probleempje :S, ik heb had perongeluk lava gespawned, en toen deed ik rollback op mijn eigen naam, en ja je raad het al, ik had geen truncate gedaan :S. Nu heb ik dus een backup van gisteren 16:54 moeten terugzetten waardoor er heel veel gebouwen weg zijn.
De getroffen gebouwen bevatten:
De Architect Guild, The Wizard Guild (het begin ervan), De Arena, deel van een huis in de lucht, en nog 2 onafgemaakte huizen.
Ik ga proberen alles te restoren met een World editor maar ik weet niet of dit me lukt, het spijt me zeer als je een van de gedupeerden bent. Daarom mogen alle gedupeerden de items terugvragen aan mij die ze missen.
Nogmaals sorry, ik heb hiervan geleerd dat ik nu vaker backups maak, sterker nog, ik heb autobackup aangezet (elk uur een backup).

EDIT:
De server gaat even offline om world editor te proberen.

EDIT 2:
En ja, het world editen werkt :). Alleen mijn eigen creaties zijn nu verwoest, de server gaat binnen een aantal minuten weer online :).

[ Voor 12% gewijzigd door Timons106 op 17-08-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Vaker uitloggen dan ;)

Met de Wizard Guild was ik toch nog niet heel erg ver, alleen de bodem van de toren stond er. Zal het vanavond weer herstellen voor zover dat nog nodig is.

[ Voor 78% gewijzigd door Flowmo op 17-08-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeker vaker aanwezig op de server =)

naam: Legitemy

nieuw poppetje enzo =) zie je daar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Timons106 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:29:
EDIT 2:
En ja, het world editen werkt :). Alleen mijn eigen creaties zijn nu verwoest, de server gaat binnen een aantal minuten weer online :).
Ik hoop dat mijn huis er nog staat...zal thuis even checken. O-)

@ Classes discussie hierboven:
Ik neem aan dat voor de top-tier classes ook privileges als \setwarp beschikbaar komen. :)
Toch Timon?

PS. Gefeliciteerd nog trouwens! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 17-08-2011 16:00 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Hey als Designer of Dreams /setwarp mag gebruiken, mag de Archmage dan /kill gebruiken? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Da_maniaC schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:59:
[...]

Ik hoop dat mijn huis er nog staat...zal thuis even checken. O-)

@ Classes discussie hierboven:
Ik neem aan dat voor de top-tier classes ook privileges als \setwarp beschikbaar komen. :)
Toch Timon?

PS. Gefeliciteerd nog trouwens! :P
Ik kijk nog even, iedere top-tier class krijgt haar eigen specialiteiten iig :).

@Flowmo, jij wel ja xD.

En dan nog @all, Terraria Update 1.0.6.1 is uit, dus de server ligt er even uit voor een update!

EDIT:
Server is weer up, hier even de changelog voor u:
Bug Fixes:
Fixed a bug that would cause chests to contain stacks of empty items.
The crafting list now correctly updates after using the container loot buttons.
The direction bathtubs face when placed is now correctly sent to the server. This prevents bathtub duplication issues.
Smashing Obsidian Walls no longer gives Obsidian Ore.
Walls that are automatically placed to fill small gaps are now correctly taken from the player’s inventory.
Fixed a bug that causes Green Slimes to get stuck in the ground and start sinking.
Player ghosts no longer move when typing.
Fixed a bug that would cause mana to sometimes not regenerate when the player has 0 mana.
Slimes no longer chase the player in water when they are not in aggressive mode.
Lesser Restoration Potions and Restoration Potions now only heal for 50/100 life and 50/100 mana.
Lesser Mana Potions and Mana Potions now only restore 50/100 mana.
Changed the way the value of stacked items is rounded to fix selling/buyback inconsistencies.
Some items can now be placed in lava, this includes clay pots and fire blossom seeds.
Fixed a bug that would cause shadow orbs to me smashed during world generation. This was causing meteors to start spawning before the player is at the appropriate gear level.
Generated dirt walls now correctly blend with player placed dirt walls. Player placed dirt walls now have new graphics to differ from generated walls.
Boomerangs now reset correctly when you use your magic mirror if they are still flying.
Mediumcore characters now correctly drop ammo on death.
“Misc” has been reworded to say “Shoes” on the shoes color settings screen.

Item Addition
Added the Sawmill which replaces the Workbench for “advanced” wood crafting. The Workbench is now designated for “basic” wood crafting.

[ Voor 64% gewijzigd door Timons106 op 17-08-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg het maar wanneer de server weer online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:05:
zeg het maar wanneer de server weer online is
Is al weer online, duurt maar 1 minuut het updaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Het spijt me dat ik even niet online ben geweest, er zijn verschillende oorzaken:
1. Dagje weggeweest met m'n beste vriend :D.
2. Boeken ophalen op school :(.
3. Nieuwe HDD gekocht (kom je erachter dat er maar 1 HDD en 1 DVD speler op SATA kunnen :() en Windows 7 opnieuw geïnstalleerd.
En 4, mijn verjaardag die ik morgen vier :P.

Hopelijk vinden jullie het dus niet erg dat ik het even druk heb, er zijn nog wel meer oorzaken, maar die zijn wat minder prettig om te noemen op het forum dus ik laat het hierbij.

Warrior > Knight > Paladin
Archer > Hunter > Bowmaster
Wizard > Mage > Archmage
Thief > Ninja > Assasin
Architect > World Builder > Designer of Dreams

EDIT:
Hierbij een paar van te vereisten om een rank omhoog te gaan:
  • Warrior > Knight - Versla de "Guild Master" in een "PVP battle", overleef "The Cave of Doom" met een "Battle Potion".
  • Knight > Paladin -
  • Archer > Hunter - Win een "Archery Tournament" (een doel om te raken, wordt gespeeld met 2 spelers en een scheidsrechter, degen die het doel het vaakst raakt wint),
  • Hunter > Bowmaster -
  • Wizard > Mage -
  • Mage > Archmage -
  • Thief > Ninja - Win het spel "Treasure Collector" (een paar eilanden met schatkisten, wordt gespeeld met 2 of meer spelers met een maximum van 4, je moet zoveel mogelijk "Chests" leeg plunderen, na 5 à 10 minuten bepaalt de scheidsrechter wie er heeft gewonnen (je moet de loot inleveren in een chest en die kijkt de scheidsrechter na).
  • Ninja > Assasin -
  • Architect > World Builder - Maak een "Library", "Chest Room" of vraag aan Timon om iets anders wat je mag maken,
  • World Builder > Designer of Dreams - Maak een droom in een droom eiland, om dit te starten moet je Timon vragen om een groot eiland om het op te bouwen, een aantal ideeën zijn: doolhoven, puzzels etc.
Verzin a.u.b mee ;).

[ Voor 61% gewijzigd door Timons106 op 19-08-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Update:
Ik wil binnenkort overgaan op TDSM (Terraria Dedicated Server Mod), met MMO en RPG plugins, dit houdt in dat als je voor het eerst joined dat je dan level 1 bent en alleen met copper tools kan werken (en dragen), des te meer monsters je dood, des te meer "experience" je krijgt, en bij een bepaald aantal "experience point" ga je één level omhoog en kan je nieuwe "armour" dragen en nieuwe wapens gebruiken. En dan bij de milestones zoals level 25 ga je een rank omhoog bijvoorbeeld :).

Of dit een goed idee is weet ik niet, en daarom vraag ik het nu aan jullie :).

[ Voor 7% gewijzigd door Timons106 op 20-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik heb net eindelijk Muramasa gevonden en gecraft naar Night's Edge... maar ik vond de 4 ingredienten toch wel meer kick-ass. Ik hoop dat ik snel nog een Muramasa vind :)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timons106 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:32:
Update:
Ik wil binnenkort overgaan op TDSM (Terraria Dedicated Server Mod), met MMO en RPG plugins, dit houdt in dat als je voor het eerst joined dat je dan level 1 bent en alleen met copper tools kan werken (en dragen), des te meer monsters je dood, des te meer "experience" je krijgt, en bij een bepaald aantal "experience point" ga je één level omhoog en kan je nieuwe "armour" dragen en nieuwe wapens gebruiken. En dan bij de milestones zoals level 25 ga je een rank omhoog bijvoorbeeld :).

goed idee als het goed uitgewerkt word :) krijg je echt een RPG achtige ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
Timons106 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:32:
Update:

Klinkt leuk!

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• HerrKauwer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:47
Ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en ik vind het echt een leuk spel. Vooral multiplayer met iemand die je kent. Beetje nieuwe dingen ontdekken, grondstoffen opgraven, monsters verslaan.

We zitten nu ergens voor het midden van het spel (gok ik). Met zilveren armor, gouden zwaard, enchanted boomerang en nog wat andere leuke items. Eye of Cthulhu kunnen we zonder problemen verslaan. Dus om nog betere wapens/uitrusting te bemachtigen moeten we volgens mij een dungeon in of de eater of worlds verslaan.

En die EoW probeerden we gister te verslaan. Op de wiki had ik gelezen over het truukje door hem op te roepen en dan met magic mirror naar een plek te gaan om hem dan op je gemakkie te verslaan. Dit probeerden we dus uit, ik roep het beest op met worm food en hij komt op me af. Ik gebruik magic mirror om naar ons 3e huis te gaan aan de rand van de wereld en wacht daar op hem. Maar hij kwam maar niet, totdat een volledige nacht voorbij was en er opeens stond dat hij verslagen was, zonder een enkele klap uitgedeeld te hebben. We konden het dode beest ook niet terugvinden dus geen loot :(

Weet iemand waarom dit niet werkte? Komt het misschien omdat we een stuk van de wereld missen aan de zijkant, we kunnen ze van zeeniveau naar de hel vallen? Of moesten we misschien teruggaan naar spawn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

HerrKauwer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:23:
Ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en ik vind het echt een leuk spel. Vooral multiplayer met iemand die je kent. Beetje nieuwe dingen ontdekken, grondstoffen opgraven, monsters verslaan.

We zitten nu ergens voor het midden van het spel (gok ik). Met zilveren armor, gouden zwaard, enchanted boomerang en nog wat andere leuke items. Eye of Cthulhu kunnen we zonder problemen verslaan. Dus om nog betere wapens/uitrusting te bemachtigen moeten we volgens mij een dungeon in of de eater of worlds verslaan.

En die EoW probeerden we gister te verslaan. Op de wiki had ik gelezen over het truukje door hem op te roepen en dan met magic mirror naar een plek te gaan om hem dan op je gemakkie te verslaan. Dit probeerden we dus uit, ik roep het beest op met worm food en hij komt op me af. Ik gebruik magic mirror om naar ons 3e huis te gaan aan de rand van de wereld en wacht daar op hem. Maar hij kwam maar niet, totdat een volledige nacht voorbij was en er opeens stond dat hij verslagen was, zonder een enkele klap uitgedeeld te hebben. We konden het dode beest ook niet terugvinden dus geen loot :(

Weet iemand waarom dit niet werkte? Komt het misschien omdat we een stuk van de wereld missen aan de zijkant, we kunnen ze van zeeniveau naar de hel vallen? Of moesten we misschien teruggaan naar spawn?
je kan em niet meer naar een locatie lokken. kiten werkt niet meer.
heb zelf ook al (helaas) paar summons verneukt hierdoor. ik heb em gewoon verslagen in een cavesystem van de corruption. shurikens werken erg goed, en anders jesters arrows ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

En anders zelf een afgesloten gedeelte bouwen met een vlakke grond waar je corrupted seeds op gooit. :)
Kun je, je eigen arena bouwen om de EoW op te roepen (zodra de lucht verkleurt/muziek verandert weet je dat het gebied als 'corrupted' wordt gezien...ik geloof dat je iets van 500 tiles moet hebben).
Artificial Corruption
An artificial Corruption can be created by planting Corrupt Seeds in dirt, and by adding around 500 blocks of Ebonstone. This will spawn all monsters from the Corruption, and can be used as a place to summon the Eater of Worlds. Placing an artificial Corruption close to your home is dangerous as Devourers will spawn and attack you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrKauwer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:47
Blijkbaar hebben we dat beest zwaar overschat. Die andere gast kon hem in zijn eentje verslaan met vile powder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Da_maniaC schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:50:
En anders zelf een afgesloten gedeelte bouwen met een vlakke grond waar je corrupted seeds op gooit. :)
Kun je, je eigen arena bouwen om de EoW op te roepen (zodra de lucht verkleurt/muziek verandert weet je dat het gebied als 'corrupted' wordt gezien...ik geloof dat je iets van 500 tiles moet hebben).

[...]
He gefeliciteerd :D.

We hebben een hoop bij gebouwd, en ook ene Tyuilp ofzo had een heel mooi gebouw gemaakt rechts van de spawn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Timons106 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:08:
[...]

He gefeliciteerd :D.

We hebben een hoop bij gebouwd, en ook ene Tyuilp ofzo had een heel mooi gebouw gemaakt rechts van de spawn :D.
Thanks. :)
Ik ben ook met een nieuw huis bezig...eindelijk. :P
Ben benieuwd of ik mijn idee goed uitgewerkt krijg O-) (wie het weet mag het zeggen lol).
Hoop alleen wel dat er niks uit mijn chests wordt gejat. xD

[Edit]
19:05h: Is de server down toevallig? Kan niet meer verbinden :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 30-08-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Sorry @allen, server was down door Windows Update (again). En ik was ten tijde dat het gebeurde aan het werk, de server gaat morgenochtend weer online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 13:36
Das nou jammer. Ging net lekker met mijn nieuwe huisje. Tot morgen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hier zijn scripts voor he. O-)
Die starten je gameserver app weer op zodra de server is gestart, OF kijken continue of de gameserver app nog draait (zoniet, dan herstart). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Timons106 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:13:
Sorry @allen, server was down door Windows Update (again). En ik was ten tijde dat het gebeurde aan het werk, de server gaat morgenochtend weer online :).
Huh ? Hoe kan de server down zijn door Windows update ? Schakel automatisch updaten uit en beheer het handmatig.
Als de PC opnieuw opstart na updates zet de server dan in de opstartvolgorde van Windows :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Dylan93 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:01:
[...]

Huh ? Hoe kan de server down zijn door Windows update ? Schakel automatisch updaten uit en beheer het handmatig.
Als de PC opnieuw opstart na updates zet de server dan in de opstartvolgorde van Windows :) ?
Had ik ook uitgezet :?. Maar door een of andere reden is de server toch opnieuw opgestart! Echt raar maarja.

• Dylan93
Timons106 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:05:
[...]

Had ik ook uitgezet :?. Maar door een of andere reden is de server toch opnieuw opgestart! Echt raar maarja.
Windows toets + R en typ "eventvwr" en ga na waarom de PC opnieuw is opgestart, dit zijn wel maatregelen maarja als je de server 24/7 wil draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themace
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 13:36
Meh wordt een beetje gek van die lag door die mass spawns om gold te farmen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik merk idd ook dat er af en toe lagspikes zijn. De synchronisatie lijkt dan ook wel erg van zijn stuk te raken (maar dat zegt ook wat over de netcode van Terraria).
Maarja het is sowieso geen competitive/fps game dus een spike hier en daar valt wel mee te leven.

@Timon:
Is dit eigenlijk al de nieuwe server machine, of ga je binnekort nog over? :)

----
Mijn huis is ook eindelijk af btw (en beveiligd door Timon :)).
Wel jammer dat de npc's telkens spontaan lijken te vertrekken...iemand enig idee of dit nog een bug in Terraria is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Klopt het dat dit spel gewoon €10,- kost? Of is dit ook ergens goedkoper te bemachtigen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Terraria is een Indie game enkel gedistribueerd via Steam.
Je kan de game op Steam kopen voor 9,99 EUR. en soms is er een actie waarbij de game 4,99 EUR. kost.
(Echter is de actie pas geweest, dus zou het best eens even kunnen duren voordat de volgende actie komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Heb wat filmpjes gekeken op youtube. Op dit moment spreekt Minecraft (welke in mijn bezit is) me nog iets meer aan. Ik wacht het nog eventjes af of ik deze wel of niet zal halen. Ziet er wel allemaal veel belovend uit. Al is het lijkt me het vetste dit in multiplayer te spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
@Da_maniaC, dit is nog niet de nieuwe server ;).
Maar er is een klein probleempje, ik wil eigenlijk niet nog eens €60,- neertellen volgende maand om de server weer up te houden.

Er zijn dus 2 oplossingen, 1. een paar van jullie willen mee betalen :9. of 2. er moet iemand anders zijn met een dedi die graag Terraria 24/7 zou willen hosten met Tmod.

Uiteraard zal ik een dump van de map uploaden als de server niet up kan blijven (wat wel heel jammer zou zijn :'()

@Oxigeon, als ik jou was zou ik 'm gelijk kopen, Terraria is echt super :D. Ik heb zelf ook MC, maar ik speel veel liever Terraria :).

[ Voor 12% gewijzigd door Timons106 op 05-09-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:52
Goed om te zien dat er nog een GoT server is! Ben er even een tijd tussenuit geweest, maar ik ben nu weer even terug.

EDIT: Meh, weinig aan zo. Heb slechts 1 andere speler gezien over een periode van meerdere dagen. :/

[ Voor 70% gewijzigd door XpanD op 14-09-2011 12:18 ]

• Timons106
XpanD schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:21:
Goed om te zien dat er nog een GoT server is! Ben er even een tijd tussenuit geweest, maar ik ben nu weer even terug.

EDIT: Meh, weinig aan zo. Heb slechts 1 andere speler gezien over een periode van meerdere dagen. :/
Hoi, welkom op de server :D.
Dat klopt, in de vakantie was het altijd heel druk in de server, maar sinds de scholen zijn begonnen hebben we minder tijd en ik denk dat we allemaal 1.0.6.1 wel hebben gezien :P, ik wil iniedergeval wel dat er weer nieuw leven wordt geblazen in Terraria :).

Een ander klein probleempje is, is dat dit waarschijnlijk de laatste maand is dat de server nog draait, Da_Maniac heeft met iniedergeval al geholpen om de server Up te houden, maar we hebben mensen nodig die iets mee zouden willen betalen om de Terraria server up te houden.

[ Voor 14% gewijzigd door Timons106 op 14-09-2011 16:56 ]

• Dylan93
Timons106 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:48:
[...]

Hoi, welkom op de server :D.
Dat klopt, in de vakantie was het altijd heel druk in de server, maar sinds de scholen zijn begonnen hebben we minder tijd en ik denk dat we allemaal 1.0.6.1 wel hebben gezien :P, ik wil iniedergeval wel dat er weer nieuw leven wordt geblazen in Terraria :).

Een ander klein probleempje is, is dat dit waarschijnlijk de laatste maand is dat de server nog draait, Da_Maniac heeft met iniedergeval al geholpen om de server Up te houden, maar we hebben mensen nodig die iets mee zouden willen betalen om de Terraria server up te houden.
Hoeveel betaal je per maand ?

• Timons106
@Dylan93 Ik betaal momenteel €60,- per maand voor de Dedi met Windows en 2GB DDR3 RAM.

EDIT:
En een 4 Core i7 op 3.4GHz natuurlijk :).

[ Voor 23% gewijzigd door Timons106 op 14-09-2011 21:23 ]

• Dylan93
Timons106 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:23:
@Dylan93 Ik betaal momenteel €60,- per maand voor de Dedi met Windows en 2GB DDR3 RAM.

EDIT:
En een 4 Core i7 op 3.4GHz natuurlijk :).
Wow, je kunt echt wel wat minder extreme hardware specs gebruiken hoor haha :P Om een Terraria server te draaien is een goed dual core'tje al voldoende, in elk geval is een i7 zwaar overkill.

Het is dat ik geen Terraria meer speel anders zou ik wel mee willen betalen, heb de server vaak bezocht (DM93).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Is er nog een GoT Terraria server levend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
ThijsWTF schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:54:
Is er nog een GoT Terraria server levend?
De server is nog steeds up :).
Het IP adres is: 94.76.221.128 met poort: 7777

Alleen is er niet echt een actieve community MEER. Er was eerst een zeer actieve community, maar Terraria is de laatste tijd een beetje eentonig geworden, als een een update uitkomt (1.1 teasers gezien en die zien er goed uit :D) dan ga ik het zeker weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 09:21
Timons106 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:23:
[...]

Alleen is er niet echt een actieve community MEER. Er was eerst een zeer actieve community, maar Terraria is de laatste tijd een beetje eentonig geworden, als een een update uitkomt (1.1 teasers gezien en die zien er goed uit :D) dan ga ik het zeker weer spelen!
De server ziet er wel echt goed uit. Mooie gebouwen staan er!

Is er al iets bekend over wanneer 1.1 gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbasten
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
[...]

Nog steeds online? Ik kan er niet op ;(
Alleen is er niet echt een actieve community MEER.
Ben momenteel net klaar met het opzetten van terrariaforum.nl, care to join?

Groetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Even grotendeels offtopic, heeft iemand van jullie al eens gehoord van King Arthur's gold?
Lijkt vrij veel op Terraria, maar is wat simpeler. Knights, archers en builders. Beetje een kasteel bouwen en andermans vlag veroveren. Moet zeggen dat ik niet die-hard genoeg ben voor al die 'effecten' en items in Terraria. Een spel moet voor mij binnen 10 minuten te begrijpen zijn. }:O
Alpha versie is gratis te downloaden. Nog wel alpha maar heeft denk ik wel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Pikoe schreef op donderdag 03 november 2011 @ 03:18:
Even grotendeels offtopic, heeft iemand van jullie al eens gehoord van King Arthur's gold?
Lijkt vrij veel op Terraria, maar is wat simpeler. Knights, archers en builders. Beetje een kasteel bouwen en andermans vlag veroveren. Moet zeggen dat ik niet die-hard genoeg ben voor al die 'effecten' en items in Terraria. Een spel moet voor mij binnen 10 minuten te begrijpen zijn. }:O
Alpha versie is gratis te downloaden. Nog wel alpha maar heeft denk ik wel potentie.
Ziet er goed uit, ik ga het zeker proberen.

*edit* Misschien leuk om voor King Arthur's Gold een apart topic te maken? *hint*

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 03-11-2011 13:16 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
FloydRaalte schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:10:
[...]

Ziet er goed uit, ik ga het zeker proberen.

*edit* Misschien leuk om voor King Arthur's Gold een apart topic te maken? *hint*
Voor een spel met in totaal 1000 betalende leden leek mij dat nog wat vroeg :)

edit: Toch maar een aangemaakt, eigenlijk te vroeg op submit gedrukt, maarja. Afgelopen 2 weken is het aantal betalende spelers verdubbeld, dus het kan ook wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Pikoe op 10-11-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Hopelijk komt 1.1 vandaag ook op steam, want heb hem sinds 1.0.3 niet meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
MrGizMo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:08:
Hopelijk komt 1.1 vandaag ook op steam, want heb hem sinds 1.0.3 niet meer aangeraakt.
Is al bekend wat ze gaan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Liteiten schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:12:
[...]

Is al bekend wat ze gaan updaten?
Ja staat sowieso wel op de site :P. nu ff te lam om hier te copy/pasten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ben nog niet zolang geleden hiermee begonnen, dus heb nog lang niet alles van 1.0.6 ontdekt, komt 1.1 al :) Ach ja we gaan gewoon door. Wel een verslavend k*t spel, lol

Edit: Hier staat welke aanpassingen er met 1.1 komen: http://wiki.terrariaonline.com/Upcoming_features

[ Voor 23% gewijzigd door shenr op 01-12-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
en hier een video :

http://youtu.be/Azq5IOrFtEI

http://youtu.be/mjs3yqHN-TM

[ Voor 24% gewijzigd door MrGizMo op 01-12-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Terraria is nu 2.50 op steam. 24 uurs actie, 75% korting! Dus allen die het spel nog niet hebben, nu is je kans!

Edit: En 1.1 is uit!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Dreanor op 01-12-2011 19:42 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Tiyuri Tiy
About 1:24 left
2 uur geleden

Over 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Ah update is er al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Die Terraria update heeft het spel op de 1 of andere manier een stuk trager gemaakt, meerdere vrienden van mij kunnen het spel niet op dezelfde resolutie e.d. spelen als hiervoor, dan loopt het spel met nog geen 20 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:16
tot nu toe ziet 1.1 er wel leuk uit, ben weer overnieuw begonnen na 4 maanden niet te hebben gespeeld.
ikzelf heb geen problemen met het trager lopen van het spel , miss driver problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Beetje wisselen tussen de verschillende quality options hielp voor mij. Als je het op auto laat staan dan probeert het spel elke zoveel seconden de kwaliteit aan te passen aan je computers snelheid wat vertraging oplevert. Dat was voor mij het geval.
Het spel is wel het leukst als je met iemand samen kan spelen. Singleplayer vind ik er niet heel veel aan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Wow de Terraria 1.1 update is best gaaf :).
Iemand zin om een servertje te hosten? Of moet ik er een regelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:10
Ik heb het spel gekocht op Steam (2.50 sale) En probeer verbinding te maken met de officieuze got server 94.76.221.128 met poort: 7777 maar ik krijg geen verbinding. Draait de server nog? Of zit hij gewoon vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik heb net een servertje gehuurd voor een maandje, 6 slots
was voornamelijk bedoelt voor mij en een maat, maar blijkt dat veel zooi nog steeds te sterk is voor 2 endlvl geared spelers :O (na wall of flesh natuurlijk)

als je erop wilt moet je ff een DM sturen :)
geen griefen aub, tis mijn main world

edit:
ik heb gewoon een clean wereld gemaakt voor GoT
is op dit moment nog niks aan gebeurd, alleen een simpel houten schuilhuisje gemaakt en een piggy bank erin gezet
server staat dus nog op easy (wall of flesh niet afgemaakt)
let op: je kan dus geen cobalt/mithril/adamant vinden of creëren (altar meppen met pwnhammer krijg je gewoon schade dus)

joinen kan op: 85.236.109.70
poort 9677
max 6 spelers

add me op steam als je zin heb om ff wat te kloten: godofal
waarschuw mij eerst ff voordat je de wall of flesh gaat proberen te slachten, dan kan ik een backup maken van de easy server

veel plezier d:)b

[ Voor 51% gewijzigd door godofal op 03-12-2011 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Felaria en ik (CaveDuder) hebben zojuist een paar uur op jouw server gespeeld, godofal. Torentje gebouwd (Rechts van spawn), begin gemaakt met een schacht, etc. Af en toe een latency piek (vijanden stuiteren over het scherm) maar voor de rest speelt ie goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 13-09 14:02
Oi, was Feralio :D Maar inderdaad begint al ergens op te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Die Terraria update heeft het spel op de 1 of andere manier een stuk trager gemaakt
Ik had precies het zelfde, hele sluggisch gameplay opeens

Frame skip staat volgens mij standaard aan, (is aanbevolen) toen ik het uit zette ging alles weer soepeltjes

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

@zodiac
ik ook, dacht dat het door onze crappy verbinding kwam (ging het net op een andere locatie testen)
het is een gehuurde server, staat in amsterdam als 't goed is
toch 's gaan klagen dus, want het speelt gelijk 10x lastiger als de knockback niet lekker werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dit spel is echt hilarisch met meerdere mensen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb pas Terraria gekocht met die Steam sale, maar ik snap er niet echt wat van :P
Is het een sandbox game zoals Minecraft?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Compizfox schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:48:
Ik heb pas Terraria gekocht met die Steam sale, maar ik snap er niet echt wat van :P
Is het een sandbox game zoals Minecraft?
Het is deels Minecraft in 2D en deels heeft het wat meer interactieve elementen en doelen, zoals het verslaan van grotere vijanden ('bazen'). Zoals traditioneel is met dit soort spellen, is de bijbehorende wiki een handig en vaak cruciale bron van informatie.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Thx :)

Heb net de server gejoint die een paar berichten terug staat en Feralio en TheCaveMan (ofzo, ben het nou alweer vergeten, sorry :P) hebben me heel goed geholpen met een begin :D

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
The Zep Man schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:59:
[...]
Het is deels Minecraft in 2D en deels heeft het wat meer interactieve elementen en doelen, zoals het verslaan van grotere vijanden ('bazen'). Zoals traditioneel is met dit soort spellen, is de bijbehorende wiki een handig en vaak cruciale bron van informatie.
Het heeft overeenkomsten met Minecraft (vierkante blokjes mijnen, bouwen en craften), MAAR ... Terarria is een echte game. Minecraft een echte sandbox.

Terraria heeft meer monsters, items, potions, en game progress. Je begint classic mijnen van ijzer/goud om armor te maken, maar later in de game moet je echt monsters killen voor betere items. Dungeon vinden, etc.

De perfecte game zou zijn Minecraft met de gameplay (combat/items/monsters) van Terraria (of Terraria 3d :P).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik heb laatst een nieuwe wereld gemaakt met de 1.1 patch, maar is het pech dat er weinig ore te vinden is? Heb er nu 5 uur in rondgehuppelt en heb net een copper armor bij elkaar gesprokkeld. Ook heb ik 2 schermen van m'n spawn al corruptions(beide kanten), best dodelijk in een copper armor en een iron broadsword.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

@ de teraarist
ga je wel ondergronds? hoe dieper je komt hoe meer ore er te vinden is, tot op zekere hoogte iig
hoe dieper je zit is ook meestal een goeie indicator voor hoe goed een ore is; copper zit bijna direct aan de oppervlakte, iets dieper iron, etc etc
zodra je goeie gear hebt (molten) kan je de wall of flesh afmaken en daarna demon altars slopen waardoor er weer nieuwe ore in de world gespawnd word, beter dan wat er voorheen beschikbaar was, maar dichter bij de oppervlakte

ik ben vandaag ff bezig geweest met wat souls of light te farmen, en ik ga nu al zien dat het láng gaat duren voordat je genoeg souls of light/night te pakken hebt voor alle gear, laat staan soul of flight en fright :S
naja, veel speelplezier ervan, tis lekker uitdagend nu na de 1.1
ervoor was het allemaal veels te makkelijk... bosses waren veels te simpel, nu zijn normale beesten al een uitdaging als je het verkeerd aanpakt :D

vooral die chaos elementals :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

ik moest wel ondergrond, want ik kon niet naar links of rechts, ik zit nu om en nabij de steenlaag. Denk dat het vooral pech is, heb er nog niemand anders over gehoord.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

waarom kan je niet naar links en rechts dan?
zelfs met highend gear (versnellende zooi) duurt het best lang om van de ene kant naar de andere te lopen op een small world
als er blokken in de weg staan: maak een trapje met je pickaxe zodat je omhoog kan springen

btw, ik zit nu een goeie manier te zoeken om gel te farmen, en zag net op youtube een filmpje door iemand die 2 statues, wat wire en een switch gebruikt om slimes en crabs te spawnen :o
iritant nu dat de hele wereld random is xD wil die slime statue vinden
heb al tig statues gevonden, maar niks werkt met wires en een switch
lijkt iig alsof het niks doet
en dan heb ik het over imp statue, hammer statue, sword statue, eyeball statue en pot statue

nou verwacht ik natuurlijk niet veel van een hamer of zwaard, laat staan een pot, maar een eyeball statue zou toch leuk flying eyeballs moeten spawnen (lijkt me dan)
's ff proberen in een wat openere ruimte :9
blijft leuk, random dingen proberen tot er iets gebeurt *O*

edit:
nope, meer ruimte geeft nog steeds geen resultaat met de imp en eyeball statue -O-
/edit

trouwens, heb net m'n wings gecraft, die dingen zijn vét!
kom je makkelijk 3x zo hoog mee als met rocket boots, ook geen horseshoe meer nodig dankzij glide
alleen jammer dat je niet én rocket boots én wings kan gebruiken :+

[ Voor 3% gewijzigd door godofal op 04-12-2011 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
Er staan 2 slimestatues in onze wereld op jouw server, godofal, mocht je ze nog nodig hebben

Edit: Zit de nieuwe ingredienten te bekijken - godskleretig wat een (leuk) werk om de nieuwe items te maken :> (Bv: Hamdrax)

[ Voor 48% gewijzigd door Zodiac op 04-12-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spawnen die statues beestjes? :o Heb ze als versiering in mijn huis staan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
Nah, wanneer je bedrading door de standbeelden laat lopen heeft het een bepaald effect, afhankelijk van het type standbeeld. Zelf nog niet mee kunnen spelen helaas, NPC die draad verkoopt zit in de dungeon (RAAAH SKELETRON!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool heb momenteel eyeball, skeleton en corrupt statue. Ben ook nog niet in de dungeon geweest, dat duurt nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:10
Ik heb net mijn eerste zilver gevonden en twijfelde of ik voor armour zou door sparen of direct een broadsword zou maken. Ik heb gekozen om een zwaard er van te maken maar nu heb ik een "dull" broadsword deze geeft -18% damage. Ik denk omdat hij dull/bot is. Is er een manier om mijn zwaard scherp te maken? op de wiki kan ik sowieso niets over zwaren vinden die dull kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

cctl01 schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:23:
Ik heb net mijn eerste zilver gevonden en twijfelde of ik voor armour zou door sparen of direct een broadsword zou maken. Ik heb gekozen om een zwaard er van te maken maar nu heb ik een "dull" broadsword deze geeft -18% damage. Ik denk omdat hij dull/bot is. Is er een manier om mijn zwaard scherp te maken? op de wiki kan ik sowieso niets over zwaren vinden die dull kunnen worden.
dat zijn de nieuwe eigenschappen van de wapens, die worden en er random op gegooit. je kan bij de goblin tinkerer de eigenschappen veranderen (voor (veel?) centen). deze krijg je na je eerste goblin invasion (afaik). zou nog ff wat meer proberen te vinden en kijken of je andere eigenschappen krijgt.
doet dat zwaard niet meer knockback ofzo?

overigens vind je genoeg resources, dus maak je niet teveel zorgen over het opnieuw maken.
ik zou persoonlijk zsm goude pickaxe maken, mine je stuk sneller mee :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

@tepelstreetje
die goblin doet dat idd, maar het ligt eraan wat voor item het is hoeveel ie ervoor vraagt
voor high tier spul (sunfury e.d.) cost het ~5 gold ofzo
voor zilver zal het flink minder zijn

en er zijn ook puur negatieve prefixes, die geven alleen een negatieve bonus
net zoals er puur positieve prefixes zijn

en idd, pickaxe is altijd het handigst om als eerste te craften als je een nieuwe tier bereikt

edit:
dankzij een griefer staat er nu een wachtwoord op de server
stuur me een DM of een berichtje op steam (nick=godofal) als je erin wilt
jammer dat dat moet, maar als een eikel dingen gaat "testen" zoals hij dat noemt, dan moet dat helaas

[ Voor 22% gewijzigd door godofal op 04-12-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Weet iemand een manier om een npc te vermoorden? De goblin tinkerer blijft in de dungeon rondlopen en heb hem liever thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

lava?
spikes?
explosieven?
mobs luren?
dart traps?

manieren genoeg lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

shenr schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:11:
Weet iemand een manier om een npc te vermoorden? De goblin tinkerer blijft in de dungeon rondlopen en heb hem liever thuis :)
Je hoeft hem niet te vermoorden om hem in je huis te krijgen :P.
Gewoon ervoor zorgen dat je een suitable living area voor hem hebt en dan een paar schermen van hem vandaan lopen. Hij teleport vanzelf naar je huis op deze manier :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Jerry schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:07:
[...]

Je hoeft hem niet te vermoorden om hem in je huis te krijgen :P.
Gewoon ervoor zorgen dat je een suitable living area voor hem hebt en dan een paar schermen van hem vandaan lopen. Hij teleport vanzelf naar je huis op deze manier :).
Dat gebeurt dus niet helaas. Heb genoeg plek in mijn huis, maar hij heeft geen zin. Kijken of dat nog steeds zo is als ik een emmer lava over zn hoofd heen gooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

na een paar daagjes stoeien met 1.1 moet ik zeggen dat het geweldig is :Y
in tegenstelling tot de softcore mode is hardcore toch echt een heel stuk pittiger
bijna elk nieuw monster maakt je binnen notime af als je niet oplet/de juiste tactiek gebruikt

de bosses zijn ook echt bosses, die krijg je echt niet makkelijk in je eentje dood, met z'n 2en is het nog erg lastig!
een maat van mij probeert nu al dagen de twins dood te krijgen, solo
is 'm nog niet gelukt, en hij loopt rond met full adamant armour en een heel arsenaal aan wapens 8)
vooral de tijd die je hebt (tot zonsopgang) is een lastige volgens hem

als je het voor het eerst probeert en nog niet met de laatste tier gear rond loopt van 1.1 kan je het het beste proberen met 3 of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Compizfox schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:54:
Thx :)

Heb net de server gejoint die een paar berichten terug staat en Feralio en TheCaveMan (ofzo, ben het nou alweer vergeten, sorry :P) hebben me heel goed geholpen met een begin :D
GoT Server werkt weer :/?

Ja dus
godofal schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:44:
ik heb net een servertje gehuurd voor een maandje, 6 slots
was voornamelijk bedoelt voor mij en een maat, maar blijkt dat veel zooi nog steeds te sterk is voor 2 endlvl geared spelers :O (na wall of flesh natuurlijk)

als je erop wilt moet je ff een DM sturen :)
geen griefen aub, tis mijn main world

edit:
ik heb gewoon een clean wereld gemaakt voor GoT
is op dit moment nog niks aan gebeurd, alleen een simpel houten schuilhuisje gemaakt en een piggy bank erin gezet
server staat dus nog op easy (wall of flesh niet afgemaakt)
let op: je kan dus geen cobalt/mithril/adamant vinden of creëren (altar meppen met pwnhammer krijg je gewoon schade dus)

joinen kan op: 85.236.109.70
poort 9677
max 6 spelers

add me op steam als je zin heb om ff wat te kloten: godofal
waarschuw mij eerst ff voordat je de wall of flesh gaat proberen te slachten, dan kan ik een backup maken van de easy server

veel plezier d:)b
Hmm wil in 1 van de komende dagen wel mee doen :) Kan je niet 123 adden op Steam :(

[ Voor 63% gewijzigd door MrGizMo op 07-12-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:52
Ik kom binnenkort ook weer een keer langs - 1.1 ziet er geweldig uit en GoT servers zijn altijd wel gezellig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

@mrgizmo
voeg me anders zo toe :)

[ Voor 28% gewijzigd door godofal op 08-12-2011 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
shenr schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:48:
[...]

Dat gebeurt dus niet helaas. Heb genoeg plek in mijn huis, maar hij heeft geen zin. Kijken of dat nog steeds zo is als ik een emmer lava over zn hoofd heen gooi :)
Je hebt hem al wel via de npc interface een plekje gegeven? Dan krijg je ook de requirements te zien geloof ik.

Via Escape > huis icoontje boven gear vakjes geloof ik
Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste