Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

PietjePuk schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:39:
Ik loop zo af en toe rond op de GoT server met een char genaamd Henk.

De map op de GoT server is trouwens al aardig vol gebouwd, kan er geen 2e worden gestart?

Edit: nm, ik heb al gezien dat er helemaal rechts nog ruimte zat is, kan iemand mij even naar de server regels verwijzen?
Voor de exacte regels moet je bij SNDRT of WASP zijn. In feite moet je gewoon de bouwwerken van anderen heel laten. Kijk bijvoorbeeld uit met TNT.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:21
Ik ben dus een huisje gaan bouwen in de jungle, maar er is daar weinig te vinden aan steen en hout :S.

Verhuizen maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
ik vind het maar een rotspel terraria. Het is 1 grote timesink. eergister om 22:00 uur even een nieuwe wereld gemaakt om snel te kijken wat er veranderd was. Toen ik stopte was het 0:30 niet normaal toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Bornhald schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:05:
ik vind het maar een rotspel terraria. Het is 1 grote timesink. eergister om 22:00 uur even een nieuwe wereld gemaakt om snel te kijken wat er veranderd was. Toen ik stopte was het 0:30 niet normaal toch
Tja.. dat is de definitie van een 'rotspel' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Killion schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:49:
[...]

Normaliter als je een stukje grond plant en je speelt normaal door duurt het een aantal 'ingame' dagen voordat het goed begint te groeien.

Met behulp van Frame Skipping (is btw geen hacking) is 1 dag in een paar seconden voorbij wat in normaal gametime zo'n 15 minuten is.

Je skipt dus 'frames' ingame.
En dit gaat automatisch of moet je hier iets voor doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
Bornhald schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:05:
Ik heb dit spel zaterdag gekocht en ik heb er nu al bijna meer dan 18 uur opzitten, zoveel game ik normaal gesproken in de week als ik een echt interessante game heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
maniak schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:08:
[...]

Tja.. dat is de definitie van een 'rotspel' 8)
Ja want als een volwassen man ben ik totaal niet verantwoordelijk voor mijn eigen acties, dus het is de schuld van het spel. /sarcasme (sorry moest denken aan het feit dat mensen altijd spellen de schuld geven als er iets ergs gebeurt)

heb het wel al een tijdje geleden gekocht en gespeeld, maar even naast me neergelegd. En recentelijk dus weer even gekeken. Maar ze veranderen best rap zeg. jammer alleen dat modder nu naar beneden valt en ik mijn farm niet afgemaakt heb voor dat dat gebeurde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:27
Bornhald schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:35:
heb het wel al een tijdje geleden gekocht en gespeeld, maar even naast me neergelegd. En recentelijk dus weer even gekeken. Maar ze veranderen best rap zeg. jammer alleen dat modder nu naar beneden valt en ik mijn farm niet afgemaakt heb voor dat dat gebeurde :D
Mag ik je daar een tip voor geven? Gewoon alles in de lucht moet zweven wat dirt/woodenledge onder plaatsen, zo opgelost! Verder is dat mud idd zwaar irritant, ook in underground jungle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Dylan93 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:06:
[...]

En dit gaat automatisch of moet je hier iets voor doen ?
nee, maar ik geloof dat Windows 7 een must is.

Wat je doet: speel in windowed mode.
druk op de Terraria knop in de start balk zodat hij minimized. Als je muziek aan hebt staan - dan blijft dat ook gewoon door spelen.

Nu wachten. Indien je in je base staat zul je horen dat de NPC's deuren continue open en dicht doen, dan weet je al dat het werkt.

Voor mijn PC is 10 seconden niets doen zo'n 9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Klein vraagje:
Ondergrondse outpost maken; hoe zorg ik ervoor dat monsters (vooral wormen) buiten blijven? Is het mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MeltedForest schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:29:
Klein vraagje:
Ondergrondse outpost maken; hoe zorg ik ervoor dat monsters (vooral wormen) buiten blijven? Is het mogelijk?
volgens mij met een brick of houten background... not sure though!
werkt iig wel om te zorgen dat er geen monsters spawnen

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
memo001 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Mag ik je daar een tip voor geven? Gewoon alles in de lucht moet zweven wat dirt/woodenledge onder plaatsen, zo opgelost! Verder is dat mud idd zwaar irritant, ook in underground jungle...
tips zijn altijd welkom. zal dit eens gaan doen komt die dirt toch nog goed van pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Killion schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:25:
[...]

nee, maar ik geloof dat Windows 7 een must is.

Wat je doet: speel in windowed mode.
druk op de Terraria knop in de start balk zodat hij minimized. Als je muziek aan hebt staan - dan blijft dat ook gewoon door spelen.

Nu wachten. Indien je in je base staat zul je horen dat de NPC's deuren continue open en dicht doen, dan weet je al dat het werkt.

Voor mijn PC is 10 seconden niets doen zo'n 9 uur.
Dankje, en Windows 7 heb ik inderdaad :)
Wat is trouwens "jou'n PC" ? Ik heb een i7 2630QM en 6 GB RAM daar moet het toch wel mee lukken neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
Vanmorgen mijn eerste crystal heart gevonden en ook mijn eerste dynamiet en bom. Zit nu "vast" in het midden van mijn wereld. Rechts zit een flink stuk demonitewat ik nog niet kan minen en links is een meteoriet waar ik steeds doodga door meteorheads.

Dus maar tunnelen in het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Pirate-Bozz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:58:
Vanmorgen mijn eerste crystal heart gevonden en ook mijn eerste dynamiet en bom. Zit nu "vast" in het midden van mijn wereld. Rechts zit een flink stuk demonitewat ik nog niet kan minen en links is een meteoriet waar ik steeds doodga door meteorheads.

Dus maar tunnelen in het midden :)
Je hebt pas je eerste heart gevonden waaruit blijkt dat je net begonnen bent. Toch vindt je meteorite ore wat dacht ik pas achterblijft na een meteorite inslag. En die komt pas na een levelboss. Heb je nu al een levelboss verslagen met maar een paar hartjes? Nice.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
FloydRaalte schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:23:
[...]

Je hebt pas je eerste heart gevonden waaruit blijkt dat je net begonnen bent. Toch vindt je meteorite ore wat dacht ik pas achterblijft na een meteorite inslag. En die komt pas na een levelboss. Heb je nu al een levelboss verslagen met maar een paar hartjes? Nice.
sinds 1.5 vind je ook meteoriet in stacks van 3 ores randomly generated. En meteors droppen op rare occasion ook terwijl je nog geen bosses of glowing balls dingetjes gemepped hebt

[ Voor 10% gewijzigd door Killion op 14-07-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
WAAROM!!!! :'(

Ik joinde zojuist de server en werd in het midden van de map gespawnt, ik voelde al dat er iets niet goed zat. Nadat ik naar mn huisje ging zoeken kwam ik erachter dat alles KAPOT gemaakt is! Mn huisje is kapot, mn grachtenpanden zijn kapot, mn tunnel systeem is kapot en onvindbaar en zelfs alles wat ik op het uiterste einde van de map had achtergelaten is weg! Er is nergens meer een spoor van te vinden. :'(

Ik ben klaar met dit spel en ik hoop voor degene die me deze vuile streek heeft geleverd dat hij..., ach laat ook maar....

[ Voor 8% gewijzigd door PietjePuk op 17-07-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Lijkt erop dat je gerollbacked bent :/ heb je niet ergens de regels overtreden?

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terraria is ook weer zo'n verslavend spel
Zeker de €10,- waard!

Heb nu al 3 NPC's in m'n huisjes ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
speedydown schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:13:
Lijkt erop dat je gerollbacked bent :/ heb je niet ergens de regels overtreden?
Mja ik zou niet weten op welk punt ik dat gedaan kan hebben, en als ik het per ongeluk toch wel gedaan heb zou een waarschuwing vooraf wel op zijn plek zijn imho.

Laten we hopen op een spoedig bericht van de admin die mij misschien meer kan vertellen over wat er gebeurd is, want ik baal wel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
FloydRaalte schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:23:
[...]

Ehm, ik heb wel vaker een meteoriet inslag gehad door alleen een Shadow Orb kapot te maken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
PietjePuk schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:36:
[...]

Mja ik zou niet weten op welk punt ik dat gedaan kan hebben, en als ik het per ongeluk toch wel gedaan heb zou een waarschuwing vooraf wel op zijn plek zijn imho.

Laten we hopen op een spoedig bericht van de admin die mij misschien meer kan vertellen over wat er gebeurd is, want ik baal wel nu.
als iemand iets gegriefed heeft kan je geen waarschuwing geven want "de rotzooi" moet ook opgeruimd worden en dat is teveel werk met de hand, dus is er een rollback command die alles verwijderd wat die persoon gedaan heeft. anders moet je een keer online komen en sndrt vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:27
Sndrt is amper online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
Adib schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:10:
[...]

als iemand iets gegriefed heeft kan je geen waarschuwing geven want "de rotzooi" moet ook opgeruimd worden en dat is teveel werk met de hand, dus is er een rollback command die alles verwijderd wat die persoon gedaan heeft. anders moet je een keer online komen en sndrt vragen
Mja ik heb alleen tnt gebruikt onder mn eigen huisje en in mn tunnelsysteem, ik blijf het vreemd vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
misschien heb je toen iets van iemand anders geraakt, en die zat te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Bleh, al twee keer geprobeerd om het eye van cthulu te doden maar het lukt me niet. Nog maar wat meer crystal hearts zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
met iets van 10 potions 150 shurikens en 200 hp ofzo lukt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Adib schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:04:
met iets van 10 potions 150 shurikens en 200 hp ofzo lukt het wel
Ja, ik had 30-35 potions, en 700 shurikens. Maar op de één of andere manier gaat het schakelen van shurikens naar potions nog wel eens mis. Dan druk ik op de toets (bv. 3) voor het slot waar de potions inzitten en dan schakelt hij niet goed. Pas als ik nog een keer druk doet hij het wel. Dat nekte me de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
jammer, hoeveel hp heb je? je zou het moeten kunnen. blijven bewegen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11

SilencerNL

No remorse

Potions drinken kan ook met 'H', dan hoef je niet te schakelen :)

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik ben idd. weinig online de laatste tijd, heb het druk met andere dingen (volgens mij geld dit ook voor Wasp en Xylon?)

Heb al contact gehad met pgijsbertsen en hem doorverwezen naar Wasp, de man met de antwoorden op al jullie vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:05

Asphyxion

I am, therefor I think

Pirate-Bozz schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:24:
[...]

Ja, ik had 30-35 potions, en 700 shurikens. Maar op de één of andere manier gaat het schakelen van shurikens naar potions nog wel eens mis. Dan druk ik op de toets (bv. 3) voor het slot waar de potions inzitten en dan schakelt hij niet goed. Pas als ik nog een keer druk doet hij het wel. Dat nekte me de laatste keer.
Je kunt toch gewoon "H" gebruiken om te healen? Da's wat makkelijker....

Edit: * Asphyxion is spuit 11.... again... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Asphyxion op 19-07-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nu online zit ergens? DM mij het ip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Check de TS :F ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No Offense maar die had ik inderdaad al geprobeerd.
Helaas was er niemand maar ik neem aan dat ik net het verkeerde moment heb gekozen? :P
Verder ging ik meteen dood omdat ik niet zo thuis ben in deze game, net een uurtje gespeeld misschien.
Iemand zin om strakkies eens wat samen rond te rennen in de tweakers server?
Moet wel nog veel leren, heb geen idee waar ik moet zijn voor een tutorial, of misschien een wiki zodat ik wat meer informatie over de game zelf kan vinden.
Ik kon ook bepaalde soort houd niet meer weghalen als ik het geplaatst had.
Wel een erg creatieve game moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

hmmm , kan een admin even een blockcheck doen in mijn kasteeltje?:) ik heb een vandaal op bezoek gehad:(

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

speedydown schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:03:
hmmm , kan een admin even een blockcheck doen in mijn kasteeltje?:) ik heb een vandaal op bezoek gehad:(
Ik zal later vandaag even kijken :)

Waar staat je huis precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

helemaal links, bijna tegen het einde van de server ( zou toch verwachten dat daar geen vandalisme plaats vind ) :)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
Ik wacht nu al een tijdje op een antwoord, maar Wasp heeft nog steeds niet gereageerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

speedydown schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:42:
helemaal links, bijna tegen het einde van de server ( zou toch verwachten dat daar geen vandalisme plaats vind ) :)
En wat is er precies gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16
Heren,

Ik heb besloten om de server uit te schakelen.

De server staat nu nog aan, maar zal hoogstwaarschijnlijk morgenavond of woensdagochtend uitgezet worden. Dit in verband met a) de verhuizing, op m'n nieuwe adres heb ik geen internet nog en b) ik merk dat ik te afwezig ben om standaard admintaken te vervullen.

Wie zich geroepen voelt om een servertje te draaien mag zich bij mij melden, ik zal de map aan die persoon beschikbaar stellen.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 08:28:
Heren,

Ik heb besloten om de server uit te schakelen.

De server staat nu nog aan, maar zal hoogstwaarschijnlijk morgenavond of woensdagochtend uitgezet worden. Dit in verband met a) de verhuizing, op m'n nieuwe adres heb ik geen internet nog en b) ik merk dat ik te afwezig ben om standaard admintaken te vervullen.

Wie zich geroepen voelt om een servertje te draaien mag zich bij mij melden, ik zal de map aan die persoon beschikbaar stellen.
Oke, jammer :O
Is het mogelijk om mijn eigen huisje af te breken zodat ik 'm in singleplayer zelf erbij kan bouwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heb gister ff gecheckt maar toen was er kennelijk ook niemand. Wel apart dat je je SP character mee kunt nemen, het is nogal simpel om te cheaten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een methode om makkelijk aan moonglow te komen?
Ik heb er nu een paar geplant in potten maar het groeit niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
Moet je deze draad eens doorzoeken op Chuckster's posts. Die kruidentuin die hij heeft gemaakt is niet normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Boven mijn huis zweeft idd een flinke tuin, in de kisten zit ook flink wat moonglow + seeds, dus pak wat je pakken kan voordat de server uit gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:13:
Boven mijn huis zweeft idd een flinke tuin, in de kisten zit ook flink wat moonglow + seeds, dus pak wat je pakken kan voordat de server uit gaat :)
Ik wil het liefste zelf moonglow kunnen kweken. Maar er zijn dus geen truukjes voor?
Ik zal ff searchen op chuckster in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen op welke server de meeste van jullie nu spelen?
Ik heb het spel zojuist aangeschaft en zoek een main server :)

bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

hehe, onze main server is of kan elk moment offline gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog plannen voor deze game? Ik krijg een klein beetje het minecraft gevoel. In het begin lekker graven, maar al gauw bekruipt je het gevoel is dit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:44:
Zijn er nog plannen voor deze game? Ik krijg een klein beetje het minecraft gevoel. In het begin lekker graven, maar al gauw bekruipt je het gevoel is dit het?
Verre van, binnenkort komt er een behoorlijke balance update aan met 1.0.6 en daarna komen ze met nieuwe builder content, mobs, bosses, materials etc.

Zie ook http://wiki.terrariaonline.com/Upcoming_features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ik heb een server gestart voor wat mensen die op tweakers een nieuwe server zochten. Ik weet niet of jullie dat erg vinden, maar als het niet erg is, dan kunnen meer mensen er op.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldenflame schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:21:
Ik heb een server gestart voor wat mensen die op tweakers een nieuwe server zochten. Ik weet niet of jullie dat erg vinden, maar als het niet erg is, dan kunnen meer mensen er op.
Ik denk dat een nieuwe GoT server wel aan wat voorwaarden moet voldoen.

- Uptime over langere tijd. (Hoewel je wel de map kunt overgeven naar een ander, maar je wilt lijkt me eigenlijk als je iets groots gaat bouwen dat de plek waar je dat doet er de komende tijd nog is)
- Een soort van vouching systeem niemand heeft mining rights tenzij die aangevraagd is hier in dit topic en er iemand is die voor hem vouched. Die iemand draagt dan ook de verantwoordelijkheid voor de acties van de persoon waarvoor je vouched.
- Admins die griefing adequaat en gericht kunnen rollbacken en bans uit kunnen delen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Ik zat al te kijken naar T-mod, wat draait op de huidige T.net server. Ik was wel van plan de server voor lange tijd up te houden. De verbinding moet ook geen probleem zijn. :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldenflame schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:48:
Ik zat al te kijken naar T-mod, wat draait op de huidige T.net server. Ik was wel van plan de server voor lange tijd up te houden. De verbinding moet ook geen probleem zijn. :)
Ik weet niet wat het T-mod doet, maar zoals de vorige server in elkaar zat werkte het niet. 80% van dit topic leek wel over gegrief op de server te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Veel servers waar ik op heb gezeten hebben T-mod, je kan een gebied instellen waar bouwen uit staat. Je kan daar na het inschakelen dus niets veranderen (wenselijk?). Helaas zal je nooit griefen helemaal weg kunnen krijgen met unsecure gebieden, daar heb je goede admins voor nodig/backups (wat ook met t-mod in te stellen is).

Maargoed, ik ben mij er nog in aan het verdiepen.

[ Voor 7% gewijzigd door Goldenflame op 28-07-2011 11:58 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Hey Golden :)

tMod heeft ook een rollback functie waarmee al het werk van een persoon sinds de laatste keer dat ie ingelogd is ongedaan wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Dat klinkt zowel goed als slecht :P, goed tegen griefers, maar slecht als bijvoorbeeld een hotel gebouwd is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Goldenflame schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:07:
Dat klinkt zowel goed als slecht :P, goed tegen griefers, maar slecht als bijvoorbeeld een hotel gebouwd is.
Klopt, maar griefers staan er nou niet echt om bekend dat ze veel bouwen ^^

Daarnaast, als hij een hotel bouwt en dan gaat griefen en z'n hotel is daarna weg, pech! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Flowmo op 28-07-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:50:
[...]

Ik weet niet wat het T-mod doet, maar zoals de vorige server in elkaar zat werkte het niet. 80% van dit topic leek wel over gegrief op de server te gaan.
dan zat je in het verkeerde topic want Tmod was geweldig op de nieuwe server, als er een keer gegriefed werd was het in 5 seconden hersteld, werkte prima.

Ik denk dat je tShock bedoeld, dat draaiden we daarvoor en dat was drama :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:33:
[...]

dan zat je in het verkeerde topic want Tmod was geweldig op de nieuwe server, als er een keer gegriefed werd was het in 5 seconden hersteld, werkte prima.

Ik denk dat je tShock bedoeld, dat draaiden we daarvoor en dat was drama :P
Blijft erbij dat het iedereen kom ermaar in en heeft bouwrechten idee ervoor zorgde dat er veel meer drama dan nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

net het spel gescoord (gekocht met BTC *O*)
nu val je gelijk in het diepe, en ik heb het voor elkaar gekregen om op m'n eerste nacht m'n guide te laten sterven :')
naja, lekker zorgen dat ik de volgende nacht veilig sta dan maar
muurtje gebouwd, bunkertje gegraven, home sweet home zeg maar :)
maar goed, nu zit ik dus een beetje...
'k ga straks maar 's wat dieper graven om wat mineralen te scoren ofzo

draait er op 't moment nou een GoT server? heb zo'n forever alone idee als ik dit soort spelletjes solo speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Jammer dat de GoT server niet meer up is nu ik net weer zin had in Terraria :(.
Ik heb zelf ook een server, maar die heeft alleen genoeg RAM geheugen voor een kleine map en maar 20 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Oke, ik heb een nieuwe server gehuurd met een i7, 2GB DDR3 RAM, 160GB HDD, 100MBs internet connectie etc. Hierop zou ik graag de nieuwe GOT server op willen hosten. De server kost zo'n 70 euro per maand (da's een hoop geld voor een 15-jarige) dus donaties via PayPal zijn altijd welkom :). Maar ik zal eerst de server opzetten, en ik laat het weten zodra de server online gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een hoop geld voor een 15jarige. Heb je hem alleen voor terraria gehuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:54:
Dat is idd een hoop geld voor een 15jarige. Heb je hem alleen voor terraria gehuurd?
Ja alleen voor Terraria :). Hij moet alleen nog opgezet worden, en dat schijnt erg lang te duren O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timons106 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:04:
[...]

Ja alleen voor Terraria :). Hij moet alleen nog opgezet worden, en dat schijnt erg lang te duren O-).
Heb je dit wel uitgedacht? Ik bedoel voor een topic dat half dood is, en zonder een rondvraag te doen wie bereid is om mee te betalen, lijkt me niet al te verstandig.

Maar misschien zie ik het verkeerd. En zijn er wel meerdere gotter's die maandelijks mee willen chippen en zal deze server lang bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet of er nog te switchen val maar is een i7 server niet wat overkill hiervoor ?
Denk dat je ook met een stuk goedkopere server uit de voeten kan komen.
De server is per maand 7X zo duur als het spel zelf.

Voor de rest vermaak ik me eigen nog steeds het meeste met de single player versie
Heb wel is multiplayer gedaan dan was ik een beetje aan het exploren en een andere groep van een mannetje of 8 deed niets anders dan "The eye of oublabla" (naam even kwijt) oproepen en slachten.
Dus nee hou het zelf op single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Je hebt inderdaad voldoende aan een goedkopere processor. Wel is juist meer geheugen handig, bv 4 á 6 GB..

Ter info, de GoT server draaide voorheen op een virtuele Windows 2008 server, 6 GB toegewezen, en 2 cores (AMD Phenom X4 955).

De keren dat er lag was kwam door Ziggo en niet door de server. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Wasp op 05-08-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Het is een 4 core 3.4GHz i7 processor, misschien een beetje overkill ja maarja :p. En elke 1GB geheugen meer kost 10 pond meer per maand, 2GB is ruim genoeg voor een grote map en veel spelers (ervaring met een server met P4, 2GB DDR2 geheugen, kon makkelijk 40 spelers aan op een grote map :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
HADES2001 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:14:
Heb wel is multiplayer gedaan dan was ik een beetje aan het exploren en een andere groep van een mannetje of 8 deed niets anders dan "The eye of oublabla" (naam even kwijt) oproepen en slachten.
Dus nee hou het zelf op single player
Idd. Een persistent world heeft imho niet veel te bieden: je kan wel wat leuks bouwen, maar dan is minecraft tig keer interessanter. En de adventure mode berust op kisten en end-bosses, welke zo dood zijn in een persistent world.

@Timons106: Misschien dat varianten wat publiek trekt: zoals om de zoveel tijd een nieuwe wereld, of een pvp arena met regels. Zelf zie er niet veel heil in, maar wat suggesties mocht er niemand inloggen. Of misschien zijn er intussen wat mods ofzo die wat afwisseling creërt. En als je nooit minecraft hebt gespeeld: da's nog wel interessant :) Er is al een minecraft server, maar als je wat vrienden onverhaalt: net zoals Terraria is dat best leuk om wat aan te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Opzich heb ik wel intresse in een GoT Terraria server en wil ik best mee financiëren maar dan hoop ik wel dat er meer animo is want 2-3 man om een hele server te onderhouden is wel wat weinig. :)
(Laat maar weten zodra de server draait, dan kunnen we kijken hoeveel animo er is).

Overigens zitten we hier tenslotte op Tweakers.net misschien is er wel iemand die op zijn werk een box kan hosten oid. Ik kom er helaas niet mee weg...
In het Minecraft topic was er ook iemand die al een server tot zijn beschikking had blijkbaar.

[ Voor 57% gewijzigd door Da_maniaC op 06-08-2011 11:58 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

@ Timons: Waar blijft de server dan? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Heuj! Redigit heeft zojuist op twitter aangekondigd dat 1.06 morgen uitkomt :> Erg benieuwd naar wat het allemaal gaat brengen aan nieuwe content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

In een eerder bercht hebben ze laten weten dat de game een stuk moeilijker zal worden (waaronder de boss fights) en dat het op die manier ook moeilijker wordt om zomaar 'end-game' te geraken.
Ik hoop niet dat het hierdoor in Single player een onmogelijke uitgaging wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjah. Het stelt ook niet veel voor stiekem als je het eenmaal een beetje door hebt.

Had liever gezien dat ze ook wat meer endgame content erbij gooide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Het wordt een stuk lastiger omdat je nu een potion sickness van 1 min hebt. Dat houdt dus in dat je niet een bossfight in kan gaan met 30 pots en schade kan blijven nemen tot de boss dood is... Je zal dus een stuk actiever moeten gaan dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of 1.6 al uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11

SilencerNL

No remorse

Just a headsup... Terraria is nu in de aanbieding voor 5 euro op Steam...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Heeft iemand hier toevallig een idee hoe ik TDSM kan benaderen op een dedicated server?
(Heb zelf maar een Terraria server gehuurd, en waarschijnlijk is deze mod al actief maar ik snap nog niet hoe ik op afstand de command line kan benaderen).
Als het goed is kan je met deze mod (net als bij Tmod) ook aangeven welke delen van de map niet verbouwd mogen worden, of welke spelers wel/geen rights hebben. Weet iemand toevallig hoe ik dat in moet richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:34:
Tsjah. Het stelt ook niet veel voor stiekem als je het eenmaal een beetje door hebt.

Had liever gezien dat ze ook wat meer endgame content erbij gooide.
Dat gaan ze waarschijnlijk ook doen met 1.1 . Ik heb net een 1.06 wereld geprobeerd, maar nu is hellstone minen toch een stuk moeilijker (omdat je niet kan potion spammen en hellstone kan lava droppen als deze gemined wordt).

Gelukkig valt modder en as niet meer :)
Linkje voor de patch notes (je kunt ze ook op steam vinden natuurlijk: http://terraria.wikia.com/wiki/Update_News:_1.0.6)

[ Voor 10% gewijzigd door Swandertj op 10-08-2011 15:49 ]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ook vandaag Terraria gekocht, erg grappig spelletje al heb ik een vraagje,
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2luexjk.png
Bij de afleveringen van Totalbiscuit is een indicator te zien die aangeeft hoever jij van bepaalde spelers af zit (zie screenshot). Nu vroeg ik mij af of dit een server-mod is of gewoon een instelling waar ik overheen kijk.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Klik rechtsboven op je inventoryscreen (boven bij je equipment) op een van de vier gekleurde schildjes, zodat je bij je teamgenoot in het desbetreffende team zit. Zo zie je waar iemand anders uit jouw team is.

De kick van Electric!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
Steamdeal: Terraria
MIDWEEK MADNESS! nu voor maar €4,99 voor de liefhebbers.

http://store.steampowered.com/app/105600/

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

• Da_maniaC

Da_maniaC

Weet iemand hier of er met FTP access naar een server Tmod te installeren valt?
Of moet er persé een executable uitgevoerd worden op de server zelf?

• Ken G
  • Laatst online: 08-09 12:33
Gisteren gekocht op Steam (4,99€) en lijkt me wel een leuke game :-)
Enig nieuws ivm de T.net-server?
Volgens deze link zou het niet zo moeilijk moeten zijn om een server op te zetten met Linux...

• Flowmo
Da_maniaC schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:33:
Weet iemand hier of er met FTP access naar een server Tmod te installeren valt?
Of moet er persé een executable uitgevoerd worden op de server zelf?
tmod is een executable die fungeert als een wrapper om de standaard terraria server. Dus om tmod te kunnen draaien dient de tmod executable gestart te worden. Ook de installatie en configuratie geschieden via een executable. Heb je virtual deskop access ofzo?

• Da_maniaC

Da_maniaC

Flowmo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:33:
[...]

tmod is een executable die fungeert als een wrapper om de standaard terraria server. Dus om tmod te kunnen draaien dient de tmod executable gestart te worden. Ook de installatie en configuratie geschieden via een executable. Heb je virtual deskop access ofzo?
Helaas niet, dan ben ik dus afhankelijk van de server host welke momenteel de mogelijkheden nog onderzoekt om Tmod te installeren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Terraria ook op steam gekocht :) Man, wat verslavend. Tot nu toe elke dag zo'n 4 uur gespeeld, ik ben zelfs aan het spelen voordat ik richting werk moet :')

Zit nu een beetje Shadow Orbs te farmen en probeer Eater of Worlds te slopen zodat ik een beetje demonite gear kan craften. Heb al de nightmare axe en de helm.

Waar kan ik na the Corruption heen? Jungle ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Paar dagen geleden ook maar Terraria gekocht via steam.
Wat een heerlijk spelletje. Na het door lezen van deze thread zag ik dat de Got server offline was.
Opzich zou ik wel een server met Tmod kunnen hosten heb op zich een best snelle bak daar voor staan hier.
(I5 2500k, 8GB ram).

Nu is mijn vraag een beetje of daar animo voor is ? en of iemand zin heeft mee te helpen met het opzetten van dit allemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan vertellen hoe ik een aboveground underground jungle maak?

Ik heb nu een vierkant van mud 2 dik met daarin jungle seeds erin. Maar er groeien geen underground jungle dingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
vestras schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:18:
Paar dagen geleden ook maar Terraria gekocht via steam.
Wat een heerlijk spelletje. Na het door lezen van deze thread zag ik dat de Got server offline was.
Opzich zou ik wel een server met Tmod kunnen hosten heb op zich een best snelle bak daar voor staan hier.
(I5 2500k, 8GB ram).

Nu is mijn vraag een beetje of daar animo voor is ? en of iemand zin heeft mee te helpen met het opzetten van dit allemaal ?
Het gaat niet zo zeer om de bak waar de server op draait, vooral de snelheid van je internetverbinding (upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vestras
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 20:11
Hmm upload op het moment is niet zo slecht maar als het goed is hebben we hier aan het einde van de maand een nieuwe verbinding van upc met 10mbit up als ik me niet vergis.

Heb beetje zitten klussen vanmmiddag en heb nu een server draaien met T-mod.

Speel er nu op met paar maten. Is het trouwens mogelijk met tmod om een bepaald gebied te beschermen gebouwen enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb een dedicated Terraria server gehuurd (12 slots) maar men is op het moment nog uit aan het zoeken of Tmod geintegreerd kan worden in hun management applicatie etc. Dus helaas kan ik op dit moment de server nog niet echt openbaar maken (er hoeft maar 1 grapjas tussen te zitten en heel je world gaat naar de donder :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Sorry! Was op vakantie voor een weekje :). Ik ben de server nu aan het opzetten.
Wat hebben jullie liever, Tshock of Tmod?

EDIT:
Server is opgezet met Tmod :).
Het IP is: 94.76.221.128 en de port is 7777.
De server is nog niet klaar, zo moet er nog een basis gemaakt worden etc. maar het werkt wel!

[ Voor 43% gewijzigd door Timons106 op 14-08-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Cool. Ik zal eens komen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm. Ik heb me verkeerd geregged daar.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Oke, de server werkt helemaal naar behoren :). Het enige wat we nu moeten hebben zijn mensen die goed kunnen bouwen om een hele mooie basis te kunnen bouwen :p.
Dus wie kan er goed bouwen?

EDIT:
Basis is gebouwd :).

[ Voor 7% gewijzigd door Timons106 op 14-08-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik ben beter in bruggen O-) :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/bridge.jpg

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste