Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
_H_G_ schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:55:
[...]

Zover ik begrijp kan je gegriefde locaties herstellen ipv een hele back-up terugzetten.
Nog beter zelfs, we kunnen de persoon selecteren voor wie we een rollback willen doen ;) . Alleen de dingen die die persoon heeft aangepast zullen dan ongedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Dat is wel zeer netjes! Als hij nog in een dagaanbieding verschijnt neem ik het spelletje wel even mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Eduardboon schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:54:
Dat is wel zeer netjes! Als hij nog in een dagaanbieding verschijnt neem ik het spelletje wel even mee :-)
Dat was 'ie gisteren als onderdeel van de Steam Summer Deals (oid.), toen kostte die 7,50 :')

En ik was te lui om het hier even te posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Zoveel kost ie tijdens de hele sale... ;)

Misschien zelfs 'n keer minder als het 'n daily wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Xylon op 03-07-2011 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:27
Zoek de verschillen
Afbeeldingslocatie: http://www.terraria.org/junk/inventory.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik zal wel blond zijn maar ik zie het niet :+

Edit: Yep, ik ben blond, is een screenshot van de 1.0.6 update :')

[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 03-07-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Waarbij de verschillen dus (oa) zijn:
- gekleurde inv
- loot all/quick stack

ziet er in elk geval een heel stuk overzichtelijker uit!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, zou ik ook op de tweakers server kunnen spelen?

mijn ingame naam Enrique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Maar natuurlijk. Je kunt altijd joinen. De eerste keer zul je wel even ingame je nick moeten registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

IP staat een paar pagina's terug, dus voor de people die wat lui zijn op deze zondagmiddag:

94.214.84.68
Port: 7777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:26:
IP staat een paar pagina's terug, dus voor de people die wat lui zijn op deze zondagmiddag:

94.214.84.68
Port: 7777
staat ook in de ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik las de TS ook pas anderhalve week geleden, nuff' said :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Mattie112 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:39:
Waarbij de verschillen dus (oa) zijn:
- gekleurde inv
- loot all/quick stack

ziet er in elk geval een heel stuk overzichtelijker uit!
O.a maar ook: nieuw soort seeds(?) een statue in de first slots, een soort pistool, meer mana dan normaal. mana komt warschijnlijk door jungle armor die een buff krijgt en nerfed wordt in defence van 19 naar 13 en dan nog een extra slot (die prullebak) voor net weggegooide spullen en het oppicken van spullen gaat anders worden. namelijk van rechts onder naar boven ipv van boven naar onder
edit: nieuwe kleurtjes ook + nieuw soort healing potion. Hmm

[ Voor 4% gewijzigd door memo001 op 03-07-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Waarom zijn mensen nog steeds aan het jatte op de server?

Piggy banks,boeken,glazen,chests,items,candles,haarden en bedden. Ze zijn allemaal weg gejat door iemand.

het zou toch erg makkelijk zijn dat je dingen kunt beveiligen net als in minecraft. Zodat alleen jij de items kunt weghalen en niet iemand anders (admin als uitzondering).

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Descriptor schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:11:
Waarom zijn mensen nog steeds aan het jatte op de server?

Piggy banks,boeken,glazen,chests,items,candles,haarden en bedden. Ze zijn allemaal weg gejat door iemand.

het zou toch erg makkelijk zijn dat je dingen kunt beveiligen net als in minecraft. Zodat alleen jij de items kunt weghalen en niet iemand anders (admin als uitzondering).
zou inderdaad erg makkelijk zijn, ik ben zelf namelijk ook meerdere signs stoelen en deuren kwijtgeraakt. Was het trouwens ook niet zo dat admins inmiddels ook op die items een blockchek konden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:58:
[...]

zou inderdaad erg makkelijk zijn, ik ben zelf namelijk ook meerdere signs stoelen en deuren kwijtgeraakt. Was het trouwens ook niet zo dat admins inmiddels ook op die items een blockchek konden doen?
Helaas niet, een grote fail van tMod :{

Edit: In ander nieuws:
Good afternoon everyone. Thought I would take a moment and offer you a word from our sponsors... (chuckles) Naw, its just me. I'll be talking about a few things regarding Terraria today.

Regarding Our Website
I've been doing some work making sure our website stays up to date, and Ive been sending information Redigits way to be added/updated on our website. So far I've sent him updates for our F.A.Q and Issues pages, since both have information from before release/updates. He should be able to update them sometime soon when he can take a moment away from coding. Also, I'm currently collecting a list of community sites related to Terraria to be able to add a page with links to all known websites that are focused on the game.

These would include communities of other languages, and also websites that offer good information on the game itself. Only sites with significant web traffic will be added. So far I have only been able to locate a few, so if you could please email blue@terraria.org with YOUR (only if you run or moderate on it) community page information. I don't need to receive emails from every person who knows about a website I should add as my email box would explode. (Feel free to mention them in a comment here however.)

Also, I plan to gather some new images for our Media page as it seems rather bland and out of date. Also possibly make a fan art page to show off some of our favorite fan creations. If we decide to do that page, we would contact the fans who made the art themselves and ask permission to showcase their artwork.

Mr. Fix-It
While I will not be giving away too many details about new features, as that is what Redigit will be doing when he writes up 'Part 2' of his 1.0.6 Dev-Blog, I will be sharing some of the bugs we have fixed since 1.0.5. Hopefully this will help the number of emails about bugs we've already fixed drop to a minimum.

Just a note. These fixes have been tested and seem to be working fine now, but may still have rare occurrences we have yet to be able to replicate. As with all bug fixes, we do not wish to promise an absolute fix, only to discover its still present.

Eater of Words message has been corrected when he 'flees'. He will no longer list as 'Defeated'.
Night Owl Potion has been given its effect.
Hot-keys for Mana and Healing Potions now work correctly with Rejuvenation potions.
Dungeons should no longer spawn in the ocean.
NPC's who are far from home and attempt to return home, will no longer 'flip out.'

Of course this is not a comprehensive list, and there are more that have been fixed.

Why Hello!

A couple weeks ago I attended PortCon Maine, and met up with a few fans at the convention. All in all, it was a rewarding experience and It was good to get feedback from fans in person. A few times I even heard conversation of Terraria before I even joined the conversation. It was a surprise to me how many Mainers (or people from other states who came for the convention) knew the game and played it so soon after release. Now about a month and a half after release, our community is growing steadily, and it's great to know people enjoy the game so much they tell all their friends about it.

This brings us a lot of joy here at Re-Logic, to know so many people have been entertained by something our studio has created. In regards to this, I am possibly also going to attend ConnetiCon this weekend to represent the game and spread word of it. I have yet to put down solid plans to go, but depending on where we are in regards to 1.0.6, I may attend.
It's almost three times the size of PortCon Maine was, and If I do go, it would be great to talk to any fans I may run into again. So maybe I'll see you there! Hopefully someday I can convince Redigit to attend a convention as well.

Its too quiet!
On a side note, without revealing too much, we have been working to add sounds to the game in places they were missing. Some enemies will gain the sounds they were lacking, and certain events, like talking to an NPC will become more prevalent. This should make the game have a bit more immersion than it already does.

Wait did he say something?
As always, I leave you with an image, to completely make your forget what you just read and create a splurge of speculation about what the image means! :p

http://www.terrariaonline...post-jpg.6512/?embedded=1
*O*

[ Voor 86% gewijzigd door Statiegeld op 04-07-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gisteren samen met mijn broertje (BladBlazer) het nieuwe huis van Askalon2, goeie vriend van me, onder water gezet. 8)7 Wat een humor zeg! Vooral toen hij niks door had en zijn deur open deed! Muahah! Volgende keer stoppen we zijn huis vol met lava. >:)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
FloydRaalte schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:39:
Gisteren samen met mijn broertje (BladBlazer) het nieuwe huis van Askalon2, goeie vriend van me, onder water gezet. 8)7 Wat een humor zeg! Vooral toen hij niks door had en zijn deur open deed! Muahah! Volgende keer stoppen we zijn huis vol met lava. >:)
Mooie actie! gaat er niets kapot verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Eduardboon schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Mooie actie! gaat er niets kapot verder?
Paar fakkels, die zet je zo terug. En het water wat uit zijn huis kwam toen hij hem open deed hebben we netjes afgevoerd via de watersluis links naast de gaybar. Wie heeft die gaybar gemaakt trouwens? LoL

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 04-07-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:23:
[...]

Paar fakkels, die zet je zo terug. En het water wat uit zijn huis kwam toen hij hem open deed hebben we netjes afgevoerd via de watersluis links naast de gaybar. Wie heeft die gaybar gemaakt trouwens? LoL
Cadeautje van mij aan Descriptor.

En ook aan jou Floyd, omdat je dat Electric Six zo'n vette band vond :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb Terraria even gespeeld via een maat, maar moet er nog veel aan leren. Kon niet eens de eerste dag ene huisje bouwen, omdat ik nog steeds niet weet hoe je verkeerd geplaatste platformen weghaalt, dirt in de "achtergrond" verwijderd en een concrete muur + dak kan maken. die oogballen hadden me meteen al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wel triest dat mijn bed nu weer uit mn huis gejat is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik kom als noobje binnen in de GoT server is er net een leger mobs bezig :P ik ga wel rustig in SP de basics leren dan :-). iemand nog een site met tuts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Gewoon met een nieuwe character op een nieuwe SP map beginnen en dan de guide om hulp vragen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Xylon schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:00:
Gewoon met een nieuwe character op een nieuwe SP map beginnen en dan de guide om hulp vragen ;) .
De guide is een dungeon ingewandeld en nergens meer te zien. Daarbij vertelt hij ook niet hoe ik nou stukjes muur weer weg kan halen van de achtergrond ofzo, dat is best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Eduardboon schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:15:
[...]

De guide is een dungeon ingewandeld en nergens meer te zien. Daarbij vertelt hij ook niet hoe ik nou stukjes muur weer weg kan halen van de achtergrond ofzo, dat is best jammer.
De officiele wiki. En het antwoord is een hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Eduardboon schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:33:
Heb Terraria even gespeeld via een maat, maar moet er nog veel aan leren. Kon niet eens de eerste dag ene huisje bouwen, omdat ik nog steeds niet weet hoe je verkeerd geplaatste platformen weghaalt, dirt in de "achtergrond" verwijderd en een concrete muur + dak kan maken. die oogballen hadden me meteen al :P
Verkeerd geplaatste platformen weghalen wanneer het hout is: gebruik je Axe. Deze is voor hout bedoeld.
Verkeerd geplaatste platformen weghalen wanneer het steen of wat anders is dan hout: gebruik je Pickaxe.
Dirt in de achtergrond verwijder je, net zoals meubels e.d., met de Hammer.

Let voor de rest goed op wat je kunt maken bij de workbench. Wanneer je steen (stone) wilt veranderen in baksteen (Brick) heb je een forge nodig. Check de wiki hoe je deze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Chuckster schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:31:
[...]

Cadeautje van mij aan Descriptor.

En ook aan jou Floyd, omdat je dat Electric Six zo'n vette band vond :')
Hahaha, thanks man, Electic Six is ook gewoon een vette band. Check het nummer High Voltage maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floyd, ik heb voor jou nog wel een setje rocketboots over, als je ze wil hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:21:
floyd, ik heb voor jou nog wel een setje rocketboots over, als je ze wil hoor ik het wel
Wohoo! Ofcourse I want them! I wantsss, I wantssss!

edit: heb echt al wel 100x die gob army verslagen. Minstens 15 Harpoons gekregen maar rocketboots, ho maar!

[ Voor 18% gewijzigd door FloydRaalte op 04-07-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roep maar wanneer ;)
edit ben nu online

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Zit op kantoor, vanavond weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Good job guys: you've killed the server *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Hoe hebben we dit nu weer voorelkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

kannie inloggeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Genesis zat met water te kutten, er was al een hoop lag :P

Iets met een druppel teveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Plons! Toen viel de server in het water..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders gezegt, wasp HELP!!!

edit: even een andere vraag: spawnen er eigenlijk NPC's op een floating island?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Het lukt me al aardig :-). Heb een leuk huisje met 3 kamers met tafel stoel en verlichting klaarstaan en ga zo maar eens grondstoffen delfen voor beter spul :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16
Back online! Watdedenjullie?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genesis deed een waterballet, lukte niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Jammer, word gekickt wegens hacken van de GoT server. Denk dat het komt door de wrapper om hem voor Mac os aan de praat te krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door lightstyle op 04-07-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
lightstyle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:50:
Jammer, word gekickt wegens hacken van de GoT server. Denk dat het komt door de wrapper om hem voor Mac os aan de praat te krijgen.
Ik draai Terraria ook op een Mac, maar dan in een VMWare omgeving (VMWare Fusion). Draait perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Lololololol de oude map staat er nu op :D

Edit: en iedereen moet op nieuw registreren :{

Edit²: heb dus ook geen admin powurz meer :-(

[ Voor 54% gewijzigd door Statiegeld op 04-07-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Wasp schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:51:
[...]

Ik draai Terraria ook op een Mac, maar dan in een VMWare omgeving (VMWare Fusion). Draait perfect :)
Ik draai ook via de wrapper nu, 1.05 en kan gewoon op GoT :-). zo nu en dan haakjes, maar dat lag aan growl (growl is echt een laggever soms :@)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
:F (nuff said)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
lightstyle schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:50:
De wrapper zal niet het probleem zijn, daarmee heb ik ook al best wat uurtjes gemaakt in de server ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heb even door de server gelopen, en damn wat staat het vol rond en onder de spawn :)

Flink wat spelers bij gekomen de afgelopen 2 weken, denk dat tegen de tijd dat 1.0.6 uit komt er misschien ook wel een nieuwe map nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe en weer gewoon elke cm benutten van de nieuwe map? dat ga je denk ik namelijk niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:27:
hehe en weer gewoon elke cm benutten van de nieuwe map? dat ga je denk ik namelijk niet tegen
Het gaat me meer om het opnieuw ontdekken van kisten, floating islands, verslaan van bosses en de nieuwe content die je alleen krijgt bij een nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb je wel weer ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:27:

Het gaat me meer om het opnieuw ontdekken van kisten, floating islands, verslaan van bosses en de nieuwe content die je alleen krijgt bij een nieuwe map.
Vindt het juist cool dat elke vierkante cm volgebouwd wordt. Heb net een dik kasteel gemaakt dus nog wel ff wacht met die nieuwe map! Gister nog 2 shadow orbs gevonden dus er is nog zat loot te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:52:
[...]

Vindt het juist cool dat elke vierkante cm volgebouwd wordt. Heb net een dik kasteel gemaakt dus nog wel ff wacht met die nieuwe map! Gister nog 2 shadow orbs gevonden dus er is nog zat loot te vinden.
Nog steeds shadow orbs? :o

Ik zal Wasp nog een keer vragen wat meer commands beschikbaar te maken voor de admins, zodat we voor de nieuwe mensen een keer Skeletron e.d. kunnen spawnen.

Heb daarstraks helaas ook iemand moeten rollbackbannen omdat hij na een kleine onenigheid met een medespeler een bommentapijt in diens huis neer had gelegd waarbij ook andermans bouwwerken werden beschadigd.

Als je iets dwars zit meld het dan aan Xylon, Wasp of mij en ga niet zelf griefen, want dan doe ik je een rollback/ban cadeau ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 05-07-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Toch niet BladBlazer hoop ik? Das mijn broertje en we hadden samen een huis voor hem gebouwd boven de gaybar. Gister was dat hele huis opgeblazen..... maar ik denk dat ie het zelf heeft gedaan, zal het eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:45:
Toch niet BladBlazer hoop ik? Das mijn broertje en we hadden samen een huis voor hem gebouwd boven de gaybar. Gister was dat hele huis opgeblazen..... maar ik denk dat ie het zelf heeft gedaan, zal het eens vragen.
Nope, ene Dwarf_Blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:09:
[...]

Nope, ene Dwarf_Blablabla
degene die hij al een keer eerder gewaarschuwd had floyd, dat herinner ik me.
edit: je bedoelt Dwarf_gably?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:39:
[...]

degene die hij al een keer eerder gewaarschuwd had floyd, dat herinner ik me.
edit: je bedoelt Dwarf_gably?
That's him :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gast deed al eerder raar namelijk en heeft ook met tnt gemijned dacht ik, en had al een waarschuwing te pakken door te griefen (al hoewel ik niet meer weet of die van jou kwam of van xylon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, mag met TNT minen niet? Ik heb gisteren namelijk ook een kijkje op de server genomen en had een meteorite gemined met m'n TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dan weten we dat nu toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Met TNT minen is volgens mij geen probleem hoor, zo lang je geen dingen vernielt van andere mensen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Xylon schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:30:
Met TNT minen is volgens mij geen probleem hoor, zo lang je geen dingen vernielt van andere mensen ;) .
Zo is het. Laatst nog sand gemined met TNT. Daar begin ik niet eens aan met een pickaxe. Duurt me veel te lang. Gewoon andermans shit heel laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sand minen is een van de makkelijkste dingen juist. Onder aan de sand staan en dan je muisknop ingeklikt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:53:
sand minen is een van de makkelijkste dingen juist. Onder aan de sand staan en dan je muisknop ingeklikt houden.
Allemaal prima en waar maar als ik ergens ver weg van de 'bebouwde wereld' sneller kan minen met TNT dan is daar toch niks op tegen? Snap het probleem niet waarom TNT verboden moet worden (of is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

FloydRaalte schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:55:
[...]

Allemaal prima en waar maar als ik ergens ver weg van de 'bebouwde wereld' sneller kan minen met TNT dan is daar toch niks op tegen? Snap het probleem niet waarom TNT verboden moet worden (of is).
Omdat 1 persoon die er mee mined niet opweegt tegen 10 personen die het misbruiken en er half de wereld mee opblazen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:55:
[...]

Daar reageer ik niet op. Enkel dat sand een van de meest makkelijke materialen zijn om te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

D4NG3R schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:56:
[...]

Omdat 1 persoon die er mee mined niet opweegt tegen 10 personen die het misbruiken en er half de wereld mee opblazen.
Met de rollback functies is dat toch geen probleem meer? Trouwens, SNDTR was erbij en doet het zelf ook.

p.s. ik wil niet vingerwijzen of griefen goedkeuren. Maar TNT zit niet voor niets in het spel. Het is gewoon handig wanneer je het gebruikt voor 'vreedzame' doeleinden en ik vindt het zonde dat het niet gebruikt mag worden omdat eens stelletje mallooten de boel verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik mine zelf ook met TNT, of als ik een ruimte onder de grond wil vrij maken voor een farm bijvoorbeeld gebruik ik ook TNT/bommen, maar heel gericht en voorzichtig.

Iedereen mag TNT gebruiken, maar zie ik ergens een krater dan heb ik in no-time de dader te pakken en geef ik 'm een rollback/ban cadeau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Na het resetten van het Ziggo modem is mijn oude vertrouwde internetsnelheid weer terug! Oftewel, geen gelag meer. :)

Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de server gereset? de afvoer die ik en genesis hebben gebouwd is namelijk weg :(
edit: en jongens aub geen zwaarden en armour in de chest, ik haal er net weer een aantal starfury's en molten armours uit

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zojuist er weer achter gekomen dat speler 'Niels' te beroerd was om de tree farm onder mijn huis op de normale manier te betreden maar een tunnel moest graven naar een van de afgesloten farms, deze tunnel begon vanuit een onder water staand gebied. Hij was ook te beroerd om het weer dicht te maken, gelukkig heeft iemand anders het met glas afgedicht zodat niet al het water de farm in stroomde.

Er zijn inmiddels veel spelers en iedereen heeft wel aan bijna elk gebouw geholpen/gezeten, dus is een rollback een slecht hulpmiddel, omdat in sommige gevallen dan de helft van de server teruggezet wordt.
Daarom krijg je voortaan slechts 1 (één) waarschuwing, daarna een ban :)

Dus doe jezelf en de rest een lol: blijf met je dikke vingertjes van dingen van anderen af, tenzij je toestemming hebt van diegene ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet eventjes iets weten: van wie dat vliegende palijs is: daarin zit namelijk de arms dealer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
De server kan echt beter via een whitelist gaan werken, dit werkt gewoon niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo moeten we werken met en whitelist?
ik bedoel, hoe wil je dan dat iedereen die iets gebouwd heeft weer in de server kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:41:
Moet eventjes iets weten: van wie dat vliegende palijs is: daarin zit namelijk de arms dealer etc.
Hoe ziet het er uit? Waar ten opzichte van spawn ligt het? Details willen we weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zit allereerst in de lucht, met erboven in hellstone romin, gouden muren en gouden rand, en clothier,merchant,arms deler en nurse erin, met gravi pot rechts van ons huis, kannie missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh van spawn :O, als je die brug hebt van die platvormen moet je aan het begin(Rechts) naar boven gaan, en als je het dan niet ziet, moet je iets meer naar rechts als het ware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:35
Ik probeer momenteel te connecten met de server, klopt het dat hij offline is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Chuckster schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:35:
[...]

Hoe ziet het er uit? Waar ten opzichte van spawn ligt het? Details willen we weten :P
Ietsje links naast de gaybar moet je recht omhoog. Dat kan alleen met zo'n 'op de kop' potion. Een of andere dude heeft daar een gouden woning gebouwd op een floating island en de nurse, armsdealer, clothier en een trader zitten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat bedoel ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:07:
[...]

Ietsje links naast de gaybar moet je recht omhoog. Dat kan alleen met zo'n 'op de kop' potion. Een of andere dude heeft daar een gouden woning gebouwd op een floating island en de nurse, armsdealer, clothier en een trader zitten daar.
Ik ga t zo ff checken, als t opzettelijk gedaan lijkt te zijn (irritant is het sowieso) dan haal ik die NPC's ff weg ;)

Edit: lol het was dus mijn oude floating paleis, wat een slechte omschrijving :>

[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 07-07-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:57:
hoezo moeten we werken met en whitelist?
ik bedoel, hoe wil je dan dat iedereen die iets gebouwd heeft weer in de server kan?
Na een server reset :)

Plus, misschien door je op te geven voor de Whitelist ? Wow daar had ik zelf ook niet op kunnen komen, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nieuws over de 1.0.6 update: http://www.terrariaonline...-6-progress-part-2.40415/

En blijkbaar lezen ze toch het Suggestions gedeelte op TerrariaOnline.com, want er komen locked chests, dus geen gezeik meer dat items gejat worden (hoop ik) *O*

Afbeeldingslocatie: http://www.terraria.org/junk/locked.png

Mijn post: http://www.terrariaonline...oden-golden-chests.34718/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:21
Ik heb dit spel net gekocht, uiteraard ben ik direct hiernaartoe gekomen om te kijken of er een server voor dit spel is van tweakers. Ik zag dat deze er is en ik ging er direct naar toe alleen, er is niemand! XD.

Hoe ver moet ik trouwens lopen wil ik een lege vlakte tegen komen waar ik een huisje kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

PietjePuk schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:53:
Ik heb dit spel net gekocht, uiteraard ben ik direct hiernaartoe gekomen om te kijken of er een server voor dit spel is van tweakers. Ik zag dat deze er is en ik ging er direct naar toe alleen, er is niemand! XD.

Hoe ver moet ik trouwens lopen wil ik een lege vlakte tegen komen waar ik een huisje kan bouwen?
Ik raad je af om te starten op een MP server..

Het beste kun je eerst een week in SP ronddwalen zodat je het spel op je gemak leert kennen en je zelf een fatsoenlijke set armor en tools gecraft hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
Dit spel voelt zo nutteloos maar is toch erg verslavend :'), helemaal als je alleen bent.
Misschien moet ik maar is iemand gaan zoeken die ook net begint om zo samen een beetje door die immens grote wereld te dwalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Chuckster schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:50:
Nieuws over de 1.0.6 update: http://www.terrariaonline...-6-progress-part-2.40415/

En blijkbaar lezen ze toch het Suggestions gedeelte op TerrariaOnline.com, want er komen locked chests, dus geen gezeik meer dat items gejat worden (hoop ik) *O*

[afbeelding]

Mijn post: http://www.terrariaonline...oden-golden-chests.34718/
Donders, daar zitten een paar goeie changes in zeg! 4 extra ammo slots naast coin slots, wapen die ammo gebruiken hebben het ammo aantal in hun icon staan, magic en health is verbeterd enzzz.... Ik lees alleen nergens de conformatie dat er locked chests in de volgende patch zitten die ook echt alleen voor jouw persoonlijk toegankelijk zijn. Wel locked chests die je tegen kunt komen in dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:10:
[...]

Donders, daar zitten een paar goeie changes in zeg! 4 extra ammo slots naast coin slots, wapen die ammo gebruiken hebben het ammo aantal in hun icon staan, magic en health is verbeterd enzzz.... Ik lees alleen nergens de conformatie dat er locked chests in de volgende patch zitten die ook echt alleen voor jouw persoonlijk toegankelijk zijn. Wel locked chests die je tegen kunt komen in dungeons.
Vandaar ook de "(hoop ik)" in mijn post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Zo, Terraria in de aanbieding op Steam. €2,49. Mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:56
Xylon schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:08:
Zo, Terraria in de aanbieding op Steam. €2,49. Mooie prijs!
omfg, heb hem vanmiddag gekocht voor 3 x zoveel :(
Daar kan ik nu gewoon een 4pack van kopen :o Doet steam echt niet aan refunden :+ ?

[ Voor 16% gewijzigd door Bobmeister op 09-07-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
Vanochtend vertelde ik dus dat ik dit spel net gekocht had (voor €7,50 op steam, helaas istie nu tijdelijk €2,50 but nm). Momenteel heb ik er al bijna 9 uur in dit spel opzitten, Opnieuw zeg ik, zo nutteloos maar oh zo verslavend XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ondertussen is ie weer €5,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
9 uur voor 7,50 Euri.. dat red je niet op de wallen of bij heel veel andere dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:49
Pfoe, gisteren gekocht en al lekker 9 uur weggeknalt.
Heerlijk, mja mot nog wel ffkes huisjes voor de npc's maken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Ik heb sinds gisteravond door hoe ik kan Frame skipping in terraria..

het klaar maken van een farm - 10 minuten. (een grote ;))
het laten groeien: 1 minuut

:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Killion schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:15:
Ik heb sinds gisteravond door hoe ik kan Frame skipping in terraria..

het klaar maken van een farm - 10 minuten. (een grote ;))
het laten groeien: 1 minuut

:D :D
Wat heeft Frame Skipping daarmee te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik het beste moonglow kan kweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Dylan93 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:11:
[...]

Wat heeft Frame Skipping daarmee te maken ?
Normaliter als je een stukje grond plant en je speelt normaal door duurt het een aantal 'ingame' dagen voordat het goed begint te groeien.

Met behulp van Frame Skipping (is btw geen hacking) is 1 dag in een paar seconden voorbij wat in normaal gametime zo'n 15 minuten is.

Je skipt dus 'frames' ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
Ik loop zo af en toe rond op de GoT server met een char genaamd Henk.

De map op de GoT server is trouwens al aardig vol gebouwd, kan er geen 2e worden gestart?

Edit: nm, ik heb al gezien dat er helemaal rechts nog ruimte zat is, kan iemand mij even naar de server regels verwijzen?

[ Voor 28% gewijzigd door PietjePuk op 11-07-2011 19:53 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste