Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16
tMod is nu ook actief, graag even testen. En de poort staat weer op 7777!

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Hij blijft steken op "Found server".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 23:45
Bij mij ook, zo lijkt het. Even kijken of er een foutmelding uitkomt...

EDIT: Geen foutmelding, blijft gewoon hangen op "Found Server".

[ Voor 32% gewijzigd door XpanD op 24-06-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Try again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 23:45
Ik kan verbinden! Er vielen me overigens wel een paar dingen op. Sommige chests zijn geglitcht - er missen er bij een aantal stukken. De stukken die nog wel zichtbaar zijn zijn overigens prima bruikbaar.

Ook vond ik nog een bug met tMod die misschien tot misbruik kan leiden. SNDRT, als je dit leest neem dan even contact met me op via Steam.

[ Voor 90% gewijzigd door XpanD op 24-06-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Heel nice. :) Er is een nieuwe configuratiebestand ivm nieuwe versie, dus het kan zijn dat de boel weer wat te strak staat ingesteld. Overigens zijn er wel weer een boel bugs opgelost, dus vandaar dat ik ze niet weer direct uitzet, maar dat even laat afhangen van de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs ze moeten echt elevator towers maken alla clonk

nnu je je water drop niet meer de underworld in kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:28:
ffs ze moeten echt elevator towers maken alla clonk

nnu je je water drop niet meer de underworld in kan doen
Lucky Horseshoe? Cloud in a Bottle? Rocket Boots? Grapplink Hook? Ivy Whip? Zijn al vijf oplossingen ;) .

[ Voor 5% gewijzigd door Xylon op 24-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xylon schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Lucky Horseshoe? Cloud in a Bottle? Rocket Boots? Grapplink Hook? Ivy Whip? Zijn al vijf oplossingen ;) .
no shit sherlock...

gaat gewoon om het creeeren van een makkelijke weg naar benee die ze hebben weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:48:
[...]

no shit sherlock...

gaat gewoon om het creeeren van een makkelijke weg naar benee die ze hebben weggehaald.
Err.... Jezelf laten vallen met een Lucky Horseshoe vind ik makkelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Kut, die nieuwe wijziging dat mud blocks kunnen vallen... dag dag jungle farm...

[ Voor 79% gewijzigd door Statiegeld op 24-06-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
SNDRT, kom eens gauw terug om de map te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/7306/raarz.png

Spawnpoint in de underworld en heel terraria gaat laggen en raar doen :( tiles helemaal misvormd

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een manier om de hotkey-bar knoppen te veranderen? Dat ik bijvoorbeeld in plaats van de 0 de F doe en de 9 Shift. Loop namelijk erg te kloten met de cijfers 5-0. Net buiten mijn bereik en ik heb toch liever alles bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Chuckster schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:26:
[...]

Nu ik mod ben wel ja :')

Nee, tMod runt nu op de server, en het griefen is nu makkelijk tegen te gaan dmv. rollback.

Tot nu toe geen problemen gehad, behalve wat gekut van Speedydown, die inmiddels z'n laatste waarschuwing heeft gekregen :)
Mooi ! dit weekend kom ik ook weer eens langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Aaarghh, de star cannon is generfd, ding is nu very slow speed :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:40
Ik kom er niet in
'create a new char (00x02)'
Is ook geen stack hack, want dat heb ik niet. Soms krijg ik die foutmelding, soms sluit terraria gewoon. Andere chars werken wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wasp schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:27:
Heel nice. :) Er is een nieuwe configuratiebestand ivm nieuwe versie, dus het kan zijn dat de boel weer wat te strak staat ingesteld. Overigens zijn er wel weer een boel bugs opgelost, dus vandaar dat ik ze niet weer direct uitzet, maar dat even laat afhangen van de ervaringen.
Denk dat het idd allemaal wat strak staat, mensen worden nu zonder reden gekicked/geweerd van de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Argh. Opzich een hele mooie nieuwe optie die we ooit wel kunnen gaan gebruiken (iedereen verplichten een nieuwe character aan te laten maken), maar deze staat op dit moment uit:

code:
1
2
  <RequireNewCharacterIfNotRegistered>false</RequireNewCharacterIfNotRegistered>
  <RequireNewCharacterAlways>false</RequireNewCharacterAlways>

Dus waarom bovenstaande foutmelding verschijnt, géén idee.. Ik vrees een bug in Tmod. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
Zo, nu thuis eens die patchnotes volledig doorgelezen. Lekker hoor, deze patch geeft mij eindelijk weer zin om Terraria te spelen want sinds dat ik endgame armor gekregen had heb ik het spel niet meer gespeeld.

Zo maar eens kijken hoe erg je gespamt wordt door de loot message! :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Dat valt allemaal best mee ;)
Spellunker potion is echt super handig, en die potion dat je op water kan lopen laat je ook op lava lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

memo001 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:32:
Dat valt allemaal best mee ;)
Spellunker potion is echt super handig, en die potion dat je op water kan lopen laat je ook op lava lopen!
Die potion dat je chests/potten/ores en enemies kunt zien is ook handig :)

Heb samen met Xylon onder mijn huis een Blinkroot farm gemaakt, Blinkroot is het basisingrediënt voor al die potions, voel je vrij om wat te farmen maar plant het aub wel weer terug.
Er hangt een bordje met wat info, lezen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Wauw ... wat is er veel toegevoegd aan Terraria zeg!

Heb zelf al redelijk lang niet gespeeld. Maar ik zie kwallen, nieuwe bloemen, items en veel meer. Het is zo weer leuk om met een nieuw char te beginnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dreanor schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:47:
Wauw ... wat is er veel toegevoegd aan Terraria zeg!

Heb zelf al redelijk lang niet gespeeld. Maar ik zie kwallen, nieuwe bloemen, items en veel meer. Het is zo weer leuk om met een nieuw char te beginnen! :D
En dan te bedenken dat ze bijna elke 2 weken een update met heul wat nieuwe content uitbrengen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Chuckster schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:25:
[...]

En dan te bedenken dat ze bijna elke 2 weken een update met heul wat nieuwe content uitbrengen *O*
Ja, ik vind het echt geweldig dat er zoveel nieuws is. Want toen ik met mijn character alle endgame gear had vond ik het spel niet leuk meer. Sindsdien niet meer gespeeld en nu echt ZOVEEL nieuws! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
SensaClip is aan het griefen. Zogenaamd wraak aan het nemen, maar op wie wil hij niet zeggen "Dat weet diegene zelf wel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

ehm, alles is kapot :x

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Thanks Zombie (ik ga er maar even vanuit dat jij het bent) voor je 'wraak-actie' _O-

Met jouw traagheid van begrip zal het nog zeker 2 weken duren voordat je er achter komt dat de tijden van een dag lang wachten op een server reset voorbij zijn, 't is nu in 5 seconden gefixed, admin powers ftw. :>

Dus blijf lekker langskomen op de server, gezellig ;)

Afbeeldingslocatie: http://cryptic-truth.webs.com/haters-gonna-hate-fat-dude-animated.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vanmiddag weer wat gespeeld. Heb m'n grappling hook eindelijk bij elkaar, man man man snap niet hoe ik daar nog zonder zou kunnen haha. verder een magic wand (om terug naar je spawn te gaan volgens mij, kan hem niet testen omdat ik nog 4 stars moet voor mana) en flink wat amethyst, ruby, en dat soort ongein gevonden. heb ook m'n eerste 2 heart containers en een demo-expert+nurse in m'n dorp :D

Iemand nog ideeën waar ik nu voor zou kunnen sparen? Of gewoon nog minen voor m'n leven en kijken wat ik allemaal tegen kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:27:
Zo, vanmiddag weer wat gespeeld. Heb m'n grappling hook eindelijk bij elkaar, man man man snap niet hoe ik daar nog zonder zou kunnen haha. verder een magic wand (om terug naar je spawn te gaan volgens mij, kan hem niet testen omdat ik nog 4 stars moet voor mana) en flink wat amethyst, ruby, en dat soort ongein gevonden. heb ook m'n eerste 2 heart containers en een demo-expert+nurse in m'n dorp :D

Iemand nog ideeën waar ik nu voor zou kunnen sparen? Of gewoon nog minen voor m'n leven en kijken wat ik allemaal tegen kom?
Ga farmen! :D

Heb samen met Xylon een farm gebouwd voor alle nieuwe soorten seeds uit 1.0.5, 3 van de 6 zijn nu profitable: er droppen meer seeds dan dat we bij moeten planten.

Als we genoeg planten hebben verzameld gaan we op zoek naar overige ingrediënten om een shitload van die nieuwe potions te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wil het anonieme lafbekje dat, terwijl ik afk in mijn huis sta, allerlei spullen (tafels, stoelen, gold chests, boeken) jat opstaan? Nee? Dacht ik al, zeker een lurker hier in 't topique..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:47:

Ga farmen! :D

Heb samen met Xylon een farm gebouwd voor alle nieuwe soorten seeds uit 1.0.5, 3 van de 6 zijn nu profitable: er droppen meer seeds dan dat we bij moeten planten.

Als we genoeg planten hebben verzameld gaan we op zoek naar overige ingrediënten om een shitload van die nieuwe potions te maken :P
Heb wel zo'n soort boon gevonden ondergronds die licht geeft, kreeg ik 2 seeds van dus zal daar ff naar kijken. Leuk aan dit spel vind ik trouwens dat het minen niet saai word, in minecraft (sorry dat ik het vergelijk) vond ik het minen een van de saaiste dingen in het spel en het bouwen juist leuk. Hier is dat compleet omgedraaid. Ondergronds blijven is juist leuk en een beetje avontuurlijk, elke keer maar weer kijken wat je allemaal tegenkomt en als je inventory vol is of als je dood gaat pas weer naar boven om te kijken wat je allemaal kan maken. 8)

EDIT: Lichtgevende boon was blinkroot (kon niet op de naam komen haha), nu heb ik 7 blinkroot bij elkaar gevonden en heb wat bottled water gemaakt en na een tijdje bovengronds rondgelopen te hebben kwam ik wat cactussen tegen. Ik weet dat ik daarmee een speedpotion kan maken, maar heb geen idee hoe. Heb ik hier iets speciaals voor nodig? Komt namelijk niet bij me crafting menu tevoorschijn.
Heb ondertussen ook m'n eerste 10 vallende sterren gevonden en heb dus 20 mana :+ had een gravity potion gevonden en tijdens het vliegen heb ik een zwevend eiland gevonden met een huis met een kist er in waar ik een zwaard in vond die sterren uit de hemel laat vallen als ik aanval 8) ook heb ik nu 2 health regen bands en bijna genoeg gold om een chestplate te maken (benen heb ik al), dan dus alleen de helm en ik heb full gold :D .

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:14:
[...]

Heb wel zo'n soort boon gevonden ondergronds die licht geeft, kreeg ik 2 seeds van dus zal daar ff naar kijken. Leuk aan dit spel vind ik trouwens dat het minen niet saai word, in minecraft (sorry dat ik het vergelijk) vond ik het minen een van de saaiste dingen in het spel en het bouwen juist leuk. Hier is dat compleet omgedraaid. Ondergronds blijven is juist leuk en een beetje avontuurlijk, elke keer maar weer kijken wat je allemaal tegenkomt en als je inventory vol is of als je dood gaat pas weer naar boven om te kijken wat je allemaal kan maken. 8)

EDIT: Lichtgevende boon was blinkroot (kon niet op de naam komen haha), nu heb ik 7 blinkroot bij elkaar gevonden en heb wat bottled water gemaakt en na een tijdje bovengronds rondgelopen te hebben kwam ik wat cactussen tegen. Ik weet dat ik daarmee een speedpotion kan maken, maar heb geen idee hoe. Heb ik hier iets speciaals voor nodig? Komt namelijk niet bij me crafting menu tevoorschijn.
Heb ondertussen ook m'n eerste 10 vallende sterren gevonden en heb dus 20 mana :+ had een gravity potion gevonden en tijdens het vliegen heb ik een zwevend eiland gevonden met een huis met een kist er in waar ik een zwaard in vond die sterren uit de hemel laat vallen als ik aanval 8) ook heb ik nu 2 health regen bands en bijna genoeg gold om een chestplate te maken (benen heb ik al), dan dus alleen de helm en ik heb full gold :D .
You're just getting started ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het leek op het eerste gezicht een simpel 2d spel. Maar na 10 uur op de steam timer ben ik er al achter dat het je helemaal opzuigt haha. Elke keer ontdek je wel weer wat nieuws en wil je uitzoeken wat het doet en hoe het werkt. En het word nog stevig ge-update ook merk ik. Was zeker m'n 10 euro waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Zomaar een Bone Serpent gevangen in de boomfarm :o .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hD1ym.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Xylon op 25-06-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Xylon schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:43:
Zomaar een Bone Serpent gevangen in de boomfarm :o .

[afbeelding]
Ik dacht dat het echt een volledige slang was, valt me weer tegen :P

Oh en ik zat Terraria Online door te spitten, toch wel wat ideeën door spelers die verwerkt zijn in de game, dus beter komt dit er ook in:

*knip*

Zeer handig als het aan mij ligt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Statiegeld op 26-06-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Je plaatje doet het niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

zucht, 5 minuten geleden nog wel :P

Dan maar de link: http://www.terrariaonline...oden-golden-chests.34718/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
nou ik ben er ook aan begonnen hoor. speel al heel lang minecraft maar heb het iets teveel gespeeld dus het begon een beetje te vervelen. Paar van mijn vrienden hadden toen terraria gekocht en ik dacht waarom ook niet. dus had vandaag terraria gekocht en was eigenlijk meteen verslaafd. echt een super leuke game! meteen met mijn vrienden gaan spelen en ben nu al verslaafd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Heerlijk, mijn computer is gecrashed. Nu weer steam aan het installeren, ik denk alleen niet dat ik mijn spullen nog heb :\ Dan maar met een hardcore mannetje beginnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cloud.steampowered...FD23C7DCF8F56694A9FF8F42/

m'n eerste farm :D

1) plant blinkroot
2) harvest blinkroot
3) collect seeds
4) alchemy
5) ???
6) profit

EDIT: onderste laag steen is iets naar beneden verplaatst en er is een tweede rij met potten bij gekomen. farm is dus weer uitgebreid en werpt snel vruchten af :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Als we dan toch bezig zijn :P

Oude farm (blinkroot only):
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/783161abe6049f8de7655732968bdc12.png

En de nieuwe:
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/194e41425ac15f6efd5efdc33e4a4f7f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er kicke uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Vette farm. Waar zit die farm ergens? Hopelijk heb ik geen rockets nodig om er te komen. Mocht er iemand rockets over hebben dan houdt ik me aanbevolen. Al wel 20x die gob army gedaan maar rockets droppen ho maar!
We zijn trouwens 2 NPC's kwijt, de Clothier en de Arms Dealer. Of iemand heeft ergens een secret huisje gebouwd en die 2 NPC zijn daar naar toe verhuist of er zit een bug in het spel. Ik heb ze nodig en ze zijn al minstens 3 dagen weg!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Die zitten gewoon ergens in een huisje verstopt wat we nog niet hebben gevonden. Dus gewoon een kwestie van blijven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Moar farming:

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/5en7j8hkh/farm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Chuckster: Je plaatje doet het hier niet...

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 10:45
Dricus schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:59:
@Chuckster: Je plaatje doet het hier niet...
doet het hier prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Sinds zondag ook in het bezit van het spel.Alleen het enige minpuntje dat ik nu voorzie is dat ik er te veel uur in ga stoppen. ben nu eerst met de sp bezig om alles een beetje te snappen.Mss vanavond eens kijken op de GoT server.

gaat nu weer verder met doodgaan.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Doet het prima via direct url, anders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Doe ze voortaan maar via imgur uploaden, want dit lijkt niet zo handig te werken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Niet schrikken als je bovenin het level bent en er opeens een gigantisch bouwwerk verschijnt ;$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
@SuikerBrood je hebt iets mooit gebouwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
De clothier has arrived! Zit in m'n watertoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net voor het eerst the eye of chtulu verslagen :D. Nu een sword gemaakt (naam er van vergeten) met de demonite ore die ik kreeg. ondertussen m'n farm ook weer uitgebreid met daybloom, ondertussen een stuk of 8 potten voor in gebruik en langzaam aan het groeien tot ik weer een rij vol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

net uit frustratie de NPC flat opgeblazen. voor de 6de x is mn huis gevandaliseerd.

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

speedydown schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:59:
net uit frustratie de NPC flat opgeblazen. voor de 6de x is mn huis gevandaliseerd.
Mijn huis wordt ook steeds afgetuigd. Tafel verdwenen, stuk muur weg, boomhut omgehakt, noem maar op! Maar om nu daarom andere bouwwerken te gaan mollen.... nee. Liever de dader bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Maar wat is er vernield dan? Doe ik ff een blockcheck :)

Mijn huis word ook regelmatig leeggeroofd: stoelen, boeken, signs die buiten hangen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welkom bij de club. Ik heb dan nog het geluk dat mijn huis moeilijk berijkbaar is maar zelfs daar steelt men regelmatig boeken en candles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heet allen uw nieuwe admin welkom: Xylon *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 28-06-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Chuckster schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:13:
Maar wat is er vernield dan? Doe ik ff een blockcheck :)

Mijn huis word ook regelmatig leeggeroofd: stoelen, boeken, signs die buiten hangen :{
Had eindelijk alles gerepareerd, kwam ik er achter dat de grapjurk ook 2314414140 liter water in mn gangen heeft laten lopen. blub

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedydown schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:32:
[...]

Had eindelijk alles gerepareerd, kwam ik er achter dat de grapjurk ook 2314414140 liter water in mn gangen heeft laten lopen. blub
bedoel je die gangen in the underworld?
dat was ik perongeluk, maar ik dacht dat het weer zou verdampen vanwege underworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
speedydown schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:32:
[...]

Heb het laatste water daar ook opgeruimd, dus het staat weer helemaal droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Server staat uit ivm onweer... Tot in ieder geval morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wasp schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:23:
Kan ik eindelijk een keertje uitslapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Goede nachtrust gehad? ;) De server staat weer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Wasp schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:23:
Koop dan een speciaal stekkerblok hiervoor. Een server uitzetten alleen maar vanwege onweer is nutteloos :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

D4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:10:
[...]

Koop dan een stekkerblok hiervoor. Een server uitzetten alleen maar vanwege onweer is nutteloos :') .
Een stekkerblok help niet. Tenzij er een speciale beveiliging om zit tegen blikseminslagen. Stekkers eruit is vrij ouderwets maar het help wel. Maar waarom een stekkerblok verder niet helpt: veel mensen vergeten dat de bliksem ook via de modem, UTP en coaxkabels (CAI) binnen kan komen. De aardlekschakelaar zou alles op moeten vangen maar ook dat gebeurd niet altijd. Ik strek in ieder geval alles uit het stopcontact wat duur is. TV's, modem, PC, digitale ontvanger etc. Zelfs mijn MV (mechanische ventilatie) trek ik eruit. Wordt allemaal wel vergoed maar het is een hoop gedoe om te vervangen. Dus ik heb gisteravond eens een boek gelezen. Wordt je slim van zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

FloydRaalte schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:23:
[...]

Een stekkerblok help niet. Tenzij er een speciale beveiliging om zit tegen blikseminslagen.
Hier doelde ik ook op. Ik was vergeten een woord erbij te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 29-06-2011 11:25 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Server crashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Server revived :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:06:
[...]

bedoel je die gangen in the underworld?
dat was ik perongeluk, maar ik dacht dat het weer zou verdampen vanwege underworld.
perongeluk is glas en steen kapot maken en zo laten? :+

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ziehier de Gathering Of Tweakers Arena gemaakt door Enyo en Jasper! Hulde!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/arena.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop gegrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:45:
Ziehier de Gathering Of Tweakers Arena gemaakt door Enyo en Jasper! Hulde!

[afbeelding]
Misschien dat je gescheiden ingangen kunt maken, en wat willekeurig geplaatste muurtjes/blokken om achter te schuilen :P

Daarnet bij toeval een aparte kist glitch ontdekt: bij het openen en sluiten van de deur dropten er ± 5 gouden kisten, velen hadden al gauw een stack of 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Misschien nog een mooi spawnpunt maken voor als je een aantal keren ontzettend dood wordt gemaakt tijdens een PvP gevecht, maar dat je dan vrij snel weer bij de arena bent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nieuwe trap gemaakt in SP:

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/fb8e00a7b48c069211518f03afa4b2e4.png

Op deze manier makkelijk shark fins, glowsticks en misschien wel diving helmets farmen :P

Wil dit bouwwerk ook nog maken bovenop een bassin met een muur van jungle grass, zodat er piranha's spawnen, wil nu eindelijk wel eens een keer die Robot Hat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Kan iemand mij vertellen hoeveel bandbreedte een gemiddelde Terraria server gebruikt bij ongeveer 20-30 mensen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:27:

[afbeelding]

Op deze manier makkelijk shark fins, glowsticks en misschien wel diving helmets farmen :P

Wil dit bouwwerk ook nog maken bovenop een bassin met een muur van jungle grass, zodat er piranha's spawnen, wil nu eindelijk wel eens een keer die Robot Hat :P
Hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

D4NG3R schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:10:
[...]

Koop dan een speciaal stekkerblok hiervoor. Een server uitzetten alleen maar vanwege onweer is nutteloos :') .
bliksem springt gewoon vrolijk over je schakelaar heen en zapt alsnog je server. Dus nee, een stekkerblok is ook nutteloos.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heel simpel:

Over de gehele breedte van de oceaan maak je een 'brug', ongeveer in het midden haal je een gedeelte weg waar je onder water platforms plaatst, hierbovenop een laag lava zodat haaien/kwallen daarin vast komen te zitten.

De laag water waar je zelf in moet staan is een soort van trigger: pas als je in water staat wordt je aangevallen door bepaalde mobs (kwallen/haaien/piranha's)

De mobs zwemmen naar boven, komen boven het platform uit en kunnen dan niet meer terug en worden gekilled door het laagje lava.

De lava bóven op de brug dient ervoor om zombies/blobs/ogen/etc te killen, mocht het zwart zien van de zombies dan spawnen er dus (bijna) geen zee-mobs meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:03:
[...]

bliksem springt gewoon vrolijk over je schakelaar heen en zapt alsnog je server. Dus nee, een stekkerblok is ook nutteloos.
Waarom bestaan die speciale stekkerblokken dan ?
Chuckster schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:14:
[...]

Heel simpel:

Over de gehele breedte van de oceaan maak je een 'brug', ongeveer in het midden haal je een gedeelte weg waar je onder water platforms plaatst, hierbovenop een laag lava zodat haaien/kwallen daarin vast komen te zitten.

De laag water waar je zelf in moet staan is een soort van trigger: pas als je in water staat wordt je aangevallen door bepaalde mobs (kwallen/haaien/piranha's)

De mobs zwemmen naar boven, komen boven het platform uit en kunnen dan niet meer terug en worden gekilled door het laagje lava.

De lava bóven op de brug dient ervoor om zombies/blobs/ogen/etc te killen, mocht het zwart zien van de zombies dan spawnen er dus (bijna) geen zee-mobs meer :)
Leuk gedaan, maar maakt lava de drops dan niet kapot? Ben al een paar keer al mijn spullen kwijtgeraakt in lava.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:17:
[...]

Waarom bestaan die speciale stekkerblokken dan ?
Slimme marketing heet dat, mensen troep aansmeren. Kijk anders telsel of amazing discoveries en je snapt em.

Even wat anders: waarom lagged de server zo? En kom nou niet met 'koop een betere PC' of 'je hebt zeker een 8kbs telefoonmodem'. Mijn PC is ongeveer nieuw en verder niets mis mee aangezien ik alle nieuwe games full HD AA max speel. Heb verder de snelste particuliere internetverbinding van Ziggo.

Ik heb namelijk last van lag wanneer ik bijvoorbeeld Meteorite mine. Die kutvijanden die dan op je afkomen kan ik normaal gesproken verslaan door simpelweg door te hakken met mijn hoogste trier pickaxe. Wanneer er weer eens lag optreed dan komen deze vuurballen of wat het ook mag wezen door mijn verdediging heen. Het zelfde geld voor minen in de underworld. Normaal gesproken kun je vuurballen e.d. makkelijk afweren met je pickaxe wanneer je mined. Met deze lag dus niet en dat is zwaar irritant.

[ Voor 58% gewijzigd door FloydRaalte op 30-06-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Ik heb de laatste tijd ook steeds vaker last van lag idd, wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Ziggo ligt te fucken. Ben al aan het mailen geslagen, heb er vooral 's avonds last van.. Moet 40 Mbit hebben, maar 's avonds schommelt dat tussen 1-5 Mbit. :(

Knooppunt hier in de buurt is overbelast vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:27:

[afbeelding]

Hij werkt. Vet! :D

Edit: gruwelijk fout gegaan er is van alles nu obsidian.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Hij werkt. Vet! :D

Edit: gruwelijk fout gegaan er is van alles nu obsidian.
Haha, post eens een screenshot kan ik zien wat er fout is :P

Zojuist mn eerste Robot Hat gekregen met deze farm :D

Edit: Heb er inmiddels al 4 _O-

Iemand kopen? 10 platinum per stuk *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 30-06-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tejuX.png

Inmiddels een eind verder op een nieuwe gemaakt. 30 haaievinnen en een hoop glowsticks.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:29:
[afbeelding]

Inmiddels een eind verder op een nieuwe gemaakt. 30 haaievinnen en een hoop glowsticks.
Mmm deze is wel fucked up ja :P

Die ander doet het nog steeds zonder dat er obsidian komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckster schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:33:
[...]

Mmm deze is wel fucked up ja :P

Die ander doet het nog steeds zonder dat er obsidian komt?
Ja ik heb mijn helm nu. Ben wel een hoop spul kwijt geraakt omdat ik er zelf inviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik heb inmiddels 5 kisten vol met helmen, geen idee wat ik er nu mee moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maar 1 helm bij de 2de poging had ik iets van zeventig vinnen en geen helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:16:
ik maar 1 helm bij de 2de poging had ik iets van zeventig vinnen en geen helm.
Diving helmets bedoeld u? Ik had het over die Robot Hats, ook al schreef ik helmen :')

Ruim 5 kisten vol Robot Hats dus, aangezien die piranha's daarnaast alleen spikes droppen is dat zo verzameld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Heb ondertussen full meteorite armor en net met behulp van dat zwaard wat volgens mij starfury heet skeletron verslagen :D . Heb nu ook een nightmare pickaxe, phaseblade, vilethorn, blue moon, enchanted boomerang, en nog een zooi spul gevonden! Ben nu aan het sparen voor 30 meteorite bars zodat ik een space gun kan maken, slimme zet of kan ik beter ergens anders voor gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Er is een bug met de ivy whip, als je omhoog of omlaag valt en je klikt vrij snel, kan je er meer dan 3 vines spawnen. Mijn max zit nu op 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

memo001 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:56:
Er is een bug met de ivy whip, als je omhoog of omlaag valt en je klikt vrij snel, kan je er meer dan 3 vines spawnen. Mijn max zit nu op 6 ;)
Moet je je eens vastklampen aan een dichte deur en dan de deur open doen. WWWEEEEE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak komen er eigenlijk updates uit?

Net op de GoT server geweest. Geen wonder dat er zoveel gegriefed word. Iedereen kan doen en laten wat ie wil. Ik dacht dat daarvoor wel vouching/bansystemen e.d. voor waren.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:32:
Hoe vaak komen er eigenlijk updates uit?

Net op de GoT server geweest. Geen wonder dat er zoveel gegriefed word. Iedereen kan doen en laten wat ie wil. Ik dacht dat daarvoor wel vouching/bansystemen e.d. voor waren.
Updates komen er elke paar weken.

Het griefen is tegenwoordig nauwelijks een probleem, aangezien er snel een rollback gedaan kan worden zonder ook maar de server opnieuw op te hoeven starten. Gewoon een kwestie van een simpele command uitvoeren en alles is terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Xylon schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:13:
[...]

Updates komen er elke paar weken.

Het griefen is tegenwoordig nauwelijks een probleem, aangezien er snel een rollback gedaan kan worden zonder ook maar de server opnieuw op te hoeven starten. Gewoon een kwestie van een simpele command uitvoeren en alles is terug.
Vervelend als je net je meester-bouwerk hebt zitten bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
Eduardboon schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:31:
Vervelend als je net je meester-bouwerk hebt zitten bakken
Zover ik begrijp kan je gegriefde locaties herstellen ipv een hele back-up terugzetten.
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste