Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
memo001 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:25:
Ik en Descriptor bouwen nu een magic-missile parcours!
Jup. Op de volgende server zullen we een nog wat betere bouwen. Maar het idéé is het zelfde als een spiraal spel. Je hebt dus wel een flamelash of magic missle nodig.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
miss is het handig dat het op 1 scherm past als je een klein scherm hebt....
atm heb ik niet zoon grote dus kan ik hem zowiezo niet voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice ziet er fun uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Maak er dan op de nieuwe map buiten spawn een speciaal gebouw voor, met meerdere ruimtes met oplopende moeilijkheidsgraad oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:37
Hebben we eerst nieuwe map nodig! @Adib, lijkt me toch het handigste om het op fullscreen af te stellen, anders heb je veel te weinig ruimte. Of men moet maar meelopen, wat nu ook al kan. Maakt het dan wel een stuk moeilijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16
Nieuwe serversoftware zijn we momenteel aan het testen en ziet er goed uit. Meer functionaliteiten dan Tshock in ieder geval. :)

Idee is om halverwege volgende week over te gaan naar de nieuwe server. Meer info volgt. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wasp schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:55:
Nieuwe serversoftware zijn we momenteel aan het testen en ziet er goed uit. Meer functionaliteiten dan Tshock in ieder geval. :)

Idee is om halverwege volgende week over te gaan naar de nieuwe server. Meer info volgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48

Ik heb er in ieder geval zeer veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Xylon schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:29:
[...]

[video]

Ik heb er in ieder geval zeer veel zin in!
Anders ik wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Er is weer nieuwe informatie over 1.0.5!

Onder andere worden enkele lege biomes opgevuld, een van de nieuwe monsters is
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Iow1.gif

Je kunt onder andere ook een item aan de guide laten zien en deze vertelt je dan wat je er mee kunt maken.

Alchemy wordt ook uitgebreid, je krijgt meer potions en ook buffs, bijvoorbeeld lopen op water en het vinden van zeldzame ore.

Twee screenshots waar je ook de buffs op kunt zien
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6M9jS.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f1I0q.jpg

Edit: Nu met filmpje!

[ Voor 6% gewijzigd door Xylon op 20-06-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

En wat nou als je bovengronds de zwaartekracht-omkeer-potion gebruikt? :D

Aardig wat nieuwe content zo te zien, the best thing keeps getting better :)

[ Voor 101% gewijzigd door Statiegeld op 20-06-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

De server is zo goed als ready om open te gaan. (Xpand moet nog de verzamelde spullen overhevelen, maar hij heeft het te druk met Minecraft... :> )

Met zo goed als ready bedoel ik dat de spawn bijna klaar is om bevolkt te worden, ik ben nu bezig met de Tweakers Inn 2.0, moet hier en daar nog wat items plaatsen, maar dat zal niet veel zijn.

Op dit moment ziet het er zo uit (zie ook uitleg onder de afbeelding):

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/rh0k6s.jpg

Het idee is om jullie zelf de kamers in te laten richten, dat houd dus in: plaatsing van meubels, lampen en achtergrondmuur. Hier heb ik expres voor gekozen omdat de Inn op de oude server nogal kleurrijk was, nu aan jullie de opdracht om hetzelfde voor elkaar te krijgen :)

We werken weer met de welbekende naambordjes met daarop Status en Naam die je zelf even aan moet passen als je een vrijstaande kamer inneemt. We hebben, exclusief de lobby, de storage zolder en 2 tussenliggende werkkamers maar liefst 24 kamers vrij, met rondom spawn nog voldoende ruimte voor eventuele uitbreiding, mochten we straks kamers te kort komen :)

Ik zal hier vanavond rond 21:00 uur de gegevens van de nieuwe server posten, zodat jullie je intrede kunnen nemen, dus jullie kunnen alvast beginnen met het verzamelen van je spullen uit je kamer op de oude server (stoelen/tafels/bedden/lampen e.d.) om zo snel te kunnen beginnen met inrichten op de nieuwe.

In overleg met Wasp is besloten om de oude server zsm. uit de lucht te halen en alleen op de nieuwe door te blijven spelen, dus zorg dat je tijdig al je zooi hebt veiliggesteld voordat de server offline gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Klote, net nu ik moet leren voor de toetsweek :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zombie jnd nu net als ik ga leeghalen dus ik zou maar snel je zooi halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zombie heeft vast weer eens mee zitten lurken en gaat nu overal dingen jatten, ik heet hem graag welkom op de nieuwe server >:)

* Statiegeld gaat even zijn banhammer afstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Je hebt trouwens geen anvils geplaatst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

k4kl44s schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:53:
Je hebt trouwens geen anvils geplaatst :9
Echt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Dan is 't plaatje niet up to date :)
Het zou by the way wel vet zijn als je gouden anvils enzo kon maken :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Wordt de oude map nog ergens beschikbaar gesteld? Want ik zou m'n basis daar graag als SP basis gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Xylon schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:09:
Wordt de oude map nog ergens beschikbaar gesteld? Want ik zou m'n basis daar graag als SP basis gebruiken.
Als het goed is stelt Wasp deze beschikbaar als download kort nadat de oude server offline gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Vet cool. Ik ga (als het mag) vanavond meteen mijn kamertje uitzoeken, eentje met zeezicht dicht bij het koffiezetapparaat :P Even een vraagje: ik neem aan dat ik mijn materialen uit mijn Singleplayer map mee kan nemen naar deze server via mijn inventory en de piggybank? (piggybank dan ook in mijn eigen inventory plaatsen) Correct?

Trouwens weer dezelfde IP nr?

[ Voor 8% gewijzigd door FloydRaalte op 20-06-2011 17:29 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Piggybank hoef je niet eens in je inventory te plaatsen, het is gewoon opgeslagen op jou computer! Invenory neem je ook mee naar elke map die je bezoekt (sp/mp)

Zoals SNDRT zegt, ip nummer krijg je om 9uur te weten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door memo001 op 20-06-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Ik neem aan dat alle kamers inclusief Room-Service, Champagne en schaars geklede vrouwelijke modellen/bediendes zijn?

Ik wilde ook voorstellen om een bepaald gebied om de spawn niet al te vol te bouwen, misschien kunnen we er een kasteel van maken met gatehouses ofzo, en dan op de binnenplaats bomen.

[ Voor 44% gewijzigd door k4kl44s op 20-06-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k hoor het al we zijn vanavond druk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

k4kl44s schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:31:
Ik wilde ook voorstellen om een bepaald gebied om de spawn niet al te vol te bouwen, misschien kunnen we er een kasteel van maken met gatehouses ofzo, en dan op de binnenplaats bomen.
Ik heb een groot stuk rondom spawn afgevlakt, waarvan ruim 2/3e nu gebruikt is voor een NPC flat en de Tweakers Inn 2.0, maar er kan altijd nog wat naar links uitgebreid worden aangezien daar een klein meertje ligt wat we kunnen dichtgooien :)

We kunnen er, net als op de oude server, uiteindelijk een 2e gebouw naast bouwen en dit linken aan de 1e.

Wel lijkt het me verstandig om niet direct onder spawn allerlei circus attracties en spelkamers te bouwen, maar dit wat dieper of liever bovengronds even buiten spawn te doen ;)

Ik leg as we speak de laatste hand aan een paar dingen; troep opruimen, NPC's van mijn floating island verplaatsen naar de NPC flat en een tunnel naar Underworld bouwen, dus de deadline van 21:00 wordt gehaald en dan kunnen jullie een kamer inpikken: wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

Let wel: Ik heb geen bedden, dus graag zelf een bed uit een van je SP servers of uit de oude MP server meenemen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Statiegeld op 20-06-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Chuckster schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:22:
[...]

Ik heb een groot stuk rondom spawn afgevlakt, waarvan ruim 2/3e nu gebruikt is voor een NPC flat en de Tweakers Inn 2.0, maar er kan altijd nog wat naar links uitgebreid worden aangezien daar een klein meertje ligt wat we kunnen dichtgooien :)

We kunnen er, net als op de oude server, uiteindelijk een 2e gebouw naast bouwen en dit linken aan de 1e.

Wel lijkt het me verstandig om niet direct onder spawn allerlei circus attracties en spelkamers te bouwen, maar dit wat dieper of liever bovengronds even buiten spawn te doen ;)

Ik leg as we speak de laatste hand aan een paar dingen; troep opruimen, NPC's van mijn floating island verplaatsen naar de NPC flat en een tunnel naar Underworld bouwen, dus de deadline van 21:00 wordt gehaald en dan kunnen jullie een kamer inpikken: wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)

Let wel: Ik heb geen bedden, dus graag zelf een bed uit een van je SP servers of uit de oude MP server meenemen :)
Is de tunnel een groot gapend gat of een knappe hellevator?

Sorry voor al die vragen, dit is uitstelgedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik heb het spel net ook gekocht ben nu wat in de singleplayer aan het spelen. Is het aan te raden om eerst veel in de singleplayer te doen, of kan je meteen in de muliplayer server gaan?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

k4kl44s schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:37:
[...]

Is de tunnel een groot gapend gat of een knappe hellevator?

Sorry voor al die vragen, dit is uitstelgedrag :P
De tunnel is 2 blokjes breed, breed genoeg dus om direct door te schieten naar beneden, en als je ergens iets ziet waar je heen wilt kun je er altijd uit via de vele aansluitende grotten dmv. double jump of grappling hook :)
Alien B.O.B. schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:46:
Ik heb het spel net ook gekocht ben nu wat in de singleplayer aan het spelen. Is het aan te raden om eerst veel in de singleplayer te doen, of kan je meteen in de muliplayer server gaan?
Het is aan te raden de SP eerst te verkennen, beetje kennis van het spel op doen en wat goeie armor/wapens/items vinden, in MP kan dit ook, alleen zijn daar vaak in no time alle bosses al verslagen, de chests leeggeroofd en er zitten mensen bij die de beste items weggeven, dit verpest voor de beginners de gameplay weet ik uit ervaring.

Dus houdt het een weekje (of 2) bij de SP en maak dan de voorzichtige stap naar MP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Chuckster schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:01:
Het is aan te raden de SP eerst te verkennen, beetje kennis van het spel op doen en wat goeie armor/wapens/items vinden, in MP kan dit ook, alleen zijn daar vaak in no time alle bosses al verslagen, de chests leeggeroofd en er zitten mensen bij die de beste items weggeven, dit verpest voor de beginners de gameplay weet ik uit ervaring.

Dus houdt het een weekje (of 2) bij de SP en maak dan de voorzichtige stap naar MP ;)
Ok, zal ik doen. Bedankt voor de tips :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Almost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Voor degene die een spectucalaire vloedgolf mee willen maken moeten even naar de oude server komen :P.
We zijn even heel veel water aan het dupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik kwam er zojuist achter dat de tunnel naar de Underworld ruim 1500 feet in lengte vol stond met water, dus dat moest ik nog even wegpompen :')

Alright, daar gaan we dan *O*

Het IP van de nieuwe server is exact het zelfde als de oude, alleen gebruiken we vanaf nu poort 7778

Benieuwd hoe lang het duurt voordat de kamers op zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
Item stack hack.... Oke ik had wat water buckets gestacked xD.
We waren bezig met een gigantische vloedgolf op de normale server :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

heb paswoord nodig om uberhaupt te kunnen praten op de server! :S Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de crash vind alleen plaats bij het openen van deuren dus gewoon niet openen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

FloydRaalte schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:01:
heb paswoord nodig om uberhaupt te kunnen praten op de server! :S Iemand?
Registreer je eens, goed lezen is het halve werk ;)

Ik zie veel mensen joinen en leaven, hoe komt dit?

Hoor van NeoGenetic en Adib dat dit komt als er deuren geopend worden of randomly, wat zijn de foutmeldingen die de rest krijgt?

Wasp zou jij hier naar kunnen kijken?

Edit: Mensen worden gekicked voor tile hacks terwijl ze alleen maar een achtergrond muur plaatsen, ook worden ze gekicked bij het openen van deuren of het plaatsen van blokjes :?

[ Voor 16% gewijzigd door Statiegeld op 20-06-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Working on it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

And it's fixed, geen problemen meer nu, behalve een trollende Adib (hij schijnt op Tweakers al gebanned te zijn vanwege het trollen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heerlijk die tools van tMod; er was flink gegriefd met corruption stone door ene Speedyblablabla (weet de helft van zn naam niet meer) en Genesis plaatste er een bordje voor en ook was Xylon involved met het weghalen van blocks geloof ik.

Dus ik dacht, laat ik die rollback eens testen, en ja hoor, werkt als een zonnetje, al zijn zooi opgeruimd in less then a second :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Fantastisch idd. :) Username wel gebanned neem ik aan? Als je banned op username, wordt zowel de username als het IP gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wasp schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:55:
Fantastisch idd. :) Username wel gebanned neem ik aan? Als je banned op username, wordt zowel de username als het IP gebanned.
Dat lukte dus vreemd genoeg niet, ik kon wel een rollback uitvoeren, maar als ik probeerde te bannen dan kreeg ik de melding dat de user niet gevonden kon worden of dat het IP fout was :?

Wat ik ook vreemd vond is dat ik eerst /rollback [nickname] deed maar toen een foutmelding kreeg, toen ik een spatie achter zijn nickname zette lukte het wel (extra spatie probeerde ik ook bij het bannen, werkte dus niet)

Zal vast aan mij liggen overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Klinkt goed allemaal! Eens even checken of mijn kamer nog niet ingepikt is ;)

btw Chuckster = SNRDT (ofzoiets)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Correct, dat is SNDRT.

Ik ben weer begonnen aan een nieuw huis, ditmaal onder water. Is het nu wel toegestaan om TNT te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Ja, dat is inmiddels gewoon toegestaan aangezien we griefers nu vrij makkeljk de nek om kunnen draaien middels de rollback functie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wasp schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:02:
Ja, dat is inmiddels gewoon toegestaan aangezien we griefers nu vrij makkeljk de nek om kunnen draaien middels de rollback functie. :)
Het kost de griefer meer moeite en inspanning om te slopen dan voor ons om even een rollback te doen *O*

@Wasp: is er trouwens de mogelijkheid om de tekst die iemand ziet weer te geven boven die char? Dat was op de oude server ook zo, best handig, nu moet veel heen en weer rennen als iemand wat nodig heeft omdat ik niet kan zien wie wie is :P

En om telkens heen en weer springende poppetjes proberen aan te wijzen met m'n cursor is irritant :P

Tot slot een goede vraag van Xylon: kan de poort terug naar 7777? Ik vergis me er ook regelmatig in dat ik uit gewoonte op Enter ram ipv het laatste getal te veranderen :+

[ Voor 46% gewijzigd door Statiegeld op 21-06-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
He, ik heb zojuist een race server geopend voor de geintereseerden, op de bordjes staan de regels (in het Engels dan wel).

IP: 213.229.89.175

Het is een dedicated server, dus hij blijft dag en nacht aan staan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Hey! ik ben hier al een tijdje niet meer geweest :( ! alles nu goed met de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

MrGizMo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:25:
Hey! ik ben hier al een tijdje niet meer geweest :(! alles nu goed met de server?
Nu ik mod ben wel ja :')

Nee, tMod runt nu op de server, en het griefen is nu makkelijk tegen te gaan dmv. rollback.

Tot nu toe geen problemen gehad, behalve wat gekut van Speedydown, die inmiddels z'n laatste waarschuwing heeft gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
@Chuckster: Ik zie er geen parameter voor in de tMod software.. vrees dat het een bug is, want het zit er volgens mij standaard wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Ben nu spullen aan het verhuizen, dit duurt wel even! We hebben nu iig wel weer flink wat bouwspullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Ik wil mijzelf registreren op de server maar mijn naam is al in gebruik?

SNDRT heb jij dit al voor me gedaan?

Rejoin en nu kan ik wel inloggen....

[ Voor 17% gewijzigd door Descriptor op 21-06-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Zo! Alle spullen zijn over! 8 inventories vol met voornamelijk bouwspullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
XpanD schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:05:
Zo! Alle spullen zijn over! 8 inventories vol met voornamelijk bouwspullen!
Kan jij of wasp mij weer de mogelijkheid geven tot inloggen?

Ik wordt zojuist voor niks beticht tot inventory hacking omdat ik een chest sloop met mijn hamer :?
Nu kan ik dus niet inloggen en verder bouwen aan mijn mansion :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Was dit niet een van de problemen waar veel mensen gisteravond last van hadden Wasp?

Je bent te streng met je restricties :P

En of je ook even Descriptor z'n wachtwoord kunt resetten

[ Voor 19% gewijzigd door Statiegeld op 21-06-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
heeft er iemand toevallig de server IP? kan hem zo niet terug vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
94.214.84.68
7778

Ik join te vaak, ken hem helemaal uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
Xylon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:08:
94.214.84.68
7778

Dat probleem heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Xylon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:08:
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag windows weer in dual-boot op mijn pc staan en heb dit spel maar gelijk gekocht, had toch nog 15 euro op een paypal rekening staan die ik niet gebruik :). ben vannochtend begonnen in de single-player en ik denk dat jullie me over een tijdje ook wel online tegen zullen komen.

wie wil kan me toevoegen op steam: omejerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Zozo, komen zo wel steeds meer spelers erbij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:33:
heb sinds vandaag windows weer in dual-boot op mijn pc staan en heb dit spel maar gelijk gekocht, had toch nog 15 euro op een paypal rekening staan die ik niet gebruik :). ben vannochtend begonnen in de single-player en ik denk dat jullie me over een tijdje ook wel online tegen zullen komen.

wie wil kan me toevoegen op steam: omejerry
Ik wil je wel aanraden om eerst gewoon alles in de singeplayer vrij te spelen. Online is wel leuk en aardig, maar daar heb je vaak binnen een uurtje de beste gear die er is. Het is veel leuker om alles zelf stuk voor stuk vrij te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xylon schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:50:
Ik wil je wel aanraden om eerst gewoon alles in de singeplayer vrij te spelen. Online is wel leuk en aardig, maar daar heb je vaak binnen een uurtje de beste gear die er is. Het is veel leuker om alles zelf stuk voor stuk vrij te spelen ;)
ja, ben voorlopig toch nog wel bezig met ontdekken wat je allemaal kan maken en hoe het precies werkt. ik heb net m'n eerste NPC een huis gegeven dus het gaat al de goede kant op !
thanks voor de tip in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Chest farms zijn in deze zomer :P

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/04ae49fe8a2d3c41e7b5577c3abb68d6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
En wat doet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022

CoB

Wij zijn bezig via Hamachi gewoon met z'n 2en een privé server. Ook leuk, alles gewoon wat ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

NeoGenetic en ik hebben de boel even opgeleukt. Nu nog een bar waar we kunnen pilsen.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/tweakers.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
Smaken verschillen zo te zien: "lekker boeien zo'n achterwand. Een bed om te maffen is voldoende!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

_H_G_ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:08:
Smaken verschillen zo te zien: "lekker boeien zo'n achterwand. Een bed om te maffen is voldoende!" :+
De helft van de bedden doet het niet eens vanwege het gebruik van verschillende achterwand materialen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
He,

zoals ik eerder al zei ben ik ook mijn eigen server begonnen, met whitelist, dus als je op de server wilt moet je je even aanmelden op www.TerrariaRP.com

Het IP adres is: 213.229.89.175

Het is altijd best druk, en de server kan maar 20 mensen aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
FloydRaalte schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:37:
NeoGenetic en ik hebben de boel even opgeleukt. Nu nog een bar waar we kunnen pilsen.

[afbeelding]
Die bar die is al in aanbouw. Sinds gister avond ben ik bezig met m'n eigen huis + bar rechts van de inn.
Het is nog niet af, maar het begin is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Descriptor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:52:
[...]

Die bar die is al in aanbouw. Sinds gister avond ben ik bezig met m'n eigen huis + bar rechts van de inn.
Het is nog niet af, maar het begin is er :)
De Descriptor bar, voor 18 jaar en ouder, legitimatie verplicht.
Gebouwd door Descriptor B.V.

En dan ook alle soorten kleuren steen gebruiken :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI]

[ Voor 13% gewijzigd door Statiegeld op 22-06-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraagje over het spel, wat ik zelf altijd in minecraft doe is als het donker word en de mobs komen ga ik snel m'n mine in en doe ik daar iets nuttigs. nu merk ik dus dat die zombies in dit spel er heel anders over denken, en rustig je deur slopen als je ze niet tegen houd. is het verstandig om een mijn onder m'n huis te maken en in de nacht gewoon de boel de boel te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/5366/floatinglava.png

ehm?

[ Voor 20% gewijzigd door speedydown op 22-06-2011 23:13 ]

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Chuckster schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:21:
[...]

[video]
Je bent gewoon jaloers :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:42:
klein vraagje over het spel, wat ik zelf altijd in minecraft doe is als het donker word en de mobs komen ga ik snel m'n mine in en doe ik daar iets nuttigs. nu merk ik dus dat die zombies in dit spel er heel anders over denken, en rustig je deur slopen als je ze niet tegen houd. is het verstandig om een mijn onder m'n huis te maken en in de nacht gewoon de boel de boel te laten?
Ze komen alleen door je deuren heen bij Blood Moon, anders krijgen ze ze niet open. Als je ondergronds zit zal er zowieso niet veel gebeuren bij je huis - mobs worden automatisch rondom spelers gespawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

haaax!! :')

over hacks gesproken, vanmiddag weer een leuk momentje met Zombie, hij kwam op de server en vertrok weer, dit een keer of 10, fun thing is dat ik de naam Zombie had gebruikt als test account voordat de server open ging en er dus al een wachtwoord voor had ingesteld.

Zombie had dit op gegeven moment blijkbaar ook door en kwam toen terug een aantal vage nicknames, dankzij XpanD een handig tooltje gevonden om hem nu zonder een scheet moeite te kunnen identifyen als een en dezelfde persoon.

Na tig keer gekicked te zijn kwam hij na een kwartier tot slot terug met een 'SNDRTsucks!' account, kon m'n lach niet inhouden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XpanD schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:47:
Ze komen alleen door je deuren heen bij Blood Moon, anders krijgen ze ze niet open. Als je ondergronds zit zal er zowieso niet veel gebeuren bij je huis - mobs worden automatisch rondom spelers gespawnt.
Ah okee, ik zag zo'n zombie op m'n deur bonken en ging er eigenlijk al van uit dat hij niet vriendelijk aan het aankloppen was. Verkeerd gedacht dus, kan ik met een gerust hart gaan minen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ik heb ondertussen ook last van die TNT bug. Als m'n TNT ergens ontploft dan lijkt eerst voor een klein gedeelte van een seconde daadwerkelijk alles ontploft te zijn, maar vervolgens verschijnt het meeste in het midden weer en zijn alleen de randen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terraria_Blue Blue
(Whispers) So far there's more than 50 new items in 1.0.5.... shhhhh. Dont tell anyone I told you... oh right... tweets are public... shoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:03:
Terraria_Blue Blue
(Whispers) So far there's more than 50 new items in 1.0.5.... shhhhh. Dont tell anyone I told you... oh right... tweets are public... shoot.
t word dan ook tijd dat die piggybank en/of ons inventory wat meer slots krijgen, begin last te krijgen van ruimte gebrek en heb geen zin om alles op mn SP te moeten zetten, zal ik voor elk item switchje naar SP moeten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Chuckster schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:21:
[...]

[video]
LoL vette band Electric Six!
De zombies kunnen alleen je deur slopen als het 'Bloodmoon' is. Random happening geloof ik. Simpele oplossing: plaats 1 tile voor of achter je deur. De ingang wordt dan 2 tiles hoog en zombies passen niet meer door de deur. Ook de goblin army kan deuren openen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Zombies kunnen je deur alleen slopen tijdens een Bloodmoon. Verder niet ;) .

Daarnaast spawnen er geen mobs als je niet in de buurt bent, dus je NPC's zijn veilig :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
en als je een drempel van 2 blokjes maakt, en dan de deur plaatst en dicht doet, kloppen ze zelfs niet eens en krijgen ze de deur niet open :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Bornhald schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:42:
en als je een drempel van 2 blokjes maakt, en dan de deur plaatst en dicht doet, kloppen ze zelfs niet eens en krijgen ze de deur niet open :D
Gewoon aan 1 kant van de deur 1 blokje plaatsen is al voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Witcher 2, Fable 3, de nieuwe Dirt, allemaal leuk voor 5 minuutjes en dan wordt ik al moe van die laffe hap.

Terraria = oneindige pret!

Ik heb nu dus dat donkere armor waardoor je sneller loopt. Ook al een deel van Meteorite armor... Wat is jullie advies.... waarvoor moet ik nu gaan? Ik heb geprobeerd hellstones te delven voor molten lava armor maar daar ga ik toch redelijk snel dood door die spawnende fire-imps e.d. Gewoon te veel vijanden daar. Heb al wel wat leuke items:
- Lucky horse shoe
- Obsedian skull
- Shiny balloon
- Ren boots
- Muramasa sword
- Grapling snizzle

Dus hoe kom ik verder? Waar moet ik de focus op zetten qua armor en waar haal je die spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
FloydRaalte schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:14:
Witcher 2, Fable 3, de nieuwe Dirt, allemaal leuk voor 5 minuutjes en dan wordt ik al moe van die laffe hap.

Terraria = oneindige pret!

Ik heb nu dus dat donkere armor waardoor je sneller loopt. Ook al een deel van Meteorite armor... Wat is jullie advies.... waarvoor moet ik nu gaan? Ik heb geprobeerd hellstones te delven voor molten lava armor maar daar ga ik toch redelijk snel dood door die spawnende fire-imps e.d. Gewoon te veel vijanden daar. Heb al wel wat leuke items:
- Lucky horse shoe
- Obsedian skull
- Shiny balloon
- Ren boots
- Muramasa sword
- Grapling snizzle

Dus hoe kom ik verder? Waar moet ik de focus op zetten qua armor en waar haal je die spullen?
Heb je al bosses verslagen?
Je kan in principe al hellstone gaan mijnen. Je moet alleen zorgen dat je geen Lesser maar Normal Healing Potions hebt (die 200 healen). Ik denk dat je dan wel moet kunnen overleven.
Je hebt wel een Nightmare pickaxe neem ik aan?
Misschien de Jungle opzoeken?
Ik zou eerst een stuk of 5/6 stacks Healing pots maken, en daarmee naar de Jungle of Hellstone gaan.
Ohja: vergeet niet je geld in een kist achter te laten, scheelt je met een beetje mazzel(of pech, hoe je 't bekijkt) snel 20/30 gold!
In de hell spawnen je vijanden met intervals, als je ze allemaal dood hebt heb je 30-40 seconden geen vijanden, dan moet je mijnen. Zorg ervoor dat je lange walkways hebt zodat je niet in de lava valt en dat de Imps niet boven of onder je kunnen komen. Ook is een cloud in a bottle handig om Serpents te ontwijken. Muramasa moet genoeg zijn om die vuurballen uit de lucht te slaan.

[ Voor 12% gewijzigd door k4kl44s op 23-06-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Komt dat zien, komt dat zien: zombie is terug op de server! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb nu een flinke mijn gemaakt naast m'n "dorp" heb ondertussen een golden broadsword en bow, iron pickaxe, silver axe, copper chestplate, iron helmet en ik had wat emerald en amethyst gevonden. Volgens mij gaat het al de goede kant op! Ben er ondertussen ook achter dat ik zelf bomen kan planten, eerst liep ik elke keer gewoon een end tot ik weer wat bomen tegen kwam haha.
Iemand nog suggesties wat ik het beste kan doen, of tips?

Heb ook al een hook gevonden maar kwam net 1 iron tekort om er een grappling hook van te maken, dat word dus in ieder geval het volgende wat ik met m'n iron ga doen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/rw8bki.png
De server heeft een nieuw bouwwerk! Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

OMG OMG OMG OMG OMG OMG AW MAH GAWD:
NPCs
- New Enemy - Lava slime, this enemy leaves behind lava on death
- New Enemy - Hellbat
- New Enemy - Demon
- New Enemy - Jellyfish (Two variations, Pink and Blue)
- New Enemy - Shark
- New Enemy - Vulture
- New Enemy - Crab
- New Enemy - Antlion
- Changed the way worm enemies spawn.
- Bats, Hornets, and Eyeballs no longer enter water.
- Slimes now float in water.
- Only one giant slime will appear at a time.
- The Guide now seems quite knowledgeable in what an item can be made into if you show it to him.
- NPC shops now sell some items on certain nights, or after certain events.
- Devourers should no longer gain random other enemies as its head.
- The Nurse now charges the correct amount for healing.
- Bats now have a death sound effect.
- Talking to the old man at night will give the player a warning now before summoning the dungeon boss.
- Entering the dungeon before defeating Skeletron now spawns a new NPC instead of Skeletron's head. This should fix several issues with that event.
- Enemy coin drops have been adjusted.
- Man Eaters and Snatchers are no longer effected by knockback and can attack through walls.
- Eater of Souls and Hornet AI has been improved.
- Enemies now take up different amount of *slots* depending on AI style and strength. This will help balance conditions when there are lots of strong monsters spawned at once, such as Imps and Bone Serpents.
- Fish are no longer upside-down when out of water.
- Green slimes have been weakend so that start players can deal with them more easily.
- Slimes and Flying enemies no longer make a splash sound when hitting water.
- Items of Blue Rarity or higher no longer burn up in lava.
- Burning Skull has been renamed to Cursed Skull, and given different AI.
- Enemy casters have had their rate of fire slowed down.
- Meteor heads have less health, do more damage, and move slower.
- There are now slight size variations to the Eater of Souls and the Angry Bones.
- Skeletron has less defense and health.

Items
- New Feature : Buffs activated by Using Potions. Right click a buff to remove it from yourself.
- New Item : Hellfire Arrow.
- New Item : Sandgun.
- New Item : Guide Voodoo Doll.
- New Vanity Items : Familiar Wig, Shirt, Pants to be worn in Social slots to hide your Armor
- New Vanity Items : Doctors Shirt and Pants.
- New Item : Diving Helmet.
- New Item : Night's Edge
- New Item : Dark Lance
- New Item : Demon Scythe
- New Item : Trident
- New Item : Coral
- New Item : Cactus
- New Item : Spear
- New Item : Glowstick
- New Item : Sticky Glowstick
- New Item : Throwing Knife
- New Item : Poison Knife
- New Item : Silver Bullet
- New Item : Wooden Boomerang
- New Item : Blowpipe
- New Item : Seed (Ammo for Blowpipe)
- New Item : Obsidian Skin Potion
- New Item : Regeneration Potion
- New Item : Swiftness Potion
- New Item : Gills Potion
- New Item : Defense Potion
- New Item : Mana Regeneration Potion
- New Item : Magic Power Potion
- New Item : Featherfall potion
- New Item : Spelunker Potion
- New Item : Invisibility Potion
- New Item : Shine Potion
- New Item : Night Owl Potion
- New Item : Battle Potion
- New Item : Thorns Potion
- New Item : Archery Potion
- New Item : Water Walking Potion
- New Item : Hunter Potion
- New Item : Gravitation Potion
- New Item : Daybloom
- New Item : Daybloom Seeds
- New Item : Moonglow
- New Item : Moonglow Seeds
- New Item : Blinkroot
- New Item : Blinkroot Seeds
- New Item : Deathweed
- New Item : Deathweed Seeds
- New Item : Waterleaf
- New Item : Waterleaf Seeds
- New Item : Fireblossom
- New Item : Fireblossom Seeds
- New Item : Shark Fin
- New Item : Feather
- New Item : Gold Chest
- New Item : Bottled Water
- New Item : Tombstone
- New Item : Illegal Gun Parts
- New Item : Antlion Mandible
- The Silver Short swords recipe has been corrected, it is now craftable.
- Torches and candles no longer work when wet.
- Destroying a placed sign while you are reading it will no longer cause your character to become frozen.
- Rocket boots no longer require mana. They will provide lift for 1 second and recharge every time the player touches the ground or uses grapple. Lift speed has been slightly increased to offset loss of long flights. This makes the boots more viable for caster Characters.
- The explosion animation for bombs is now correctly displayed in multiplayer.
- There is now a message pop-up when the player receives an item.
- Filled Buckets may no longer be emptied into solid ground.
- Pots in the underworld now have a chance to drop hellfire arrows.
- Handgun and Phoenix Blaster have been reduced in size.
- Lowered the knockback of Muramasa.
- Reduced the damage of the Blue Moon.
- Flintlock Pistol and Musket have increased damage.
- Only normal trees drop acorns.
- Falling sand clumps are no longer carried by magic missiles/flamelash.
- Jungle armor is no longer a drop. It is a craftable set.
- Magic Mirror now requires mana to be used.
- Harpoon and Maces now correctly show the player's arm animation.
- The arms dealer will sell unholy arrows at night after the Eater of Worlds has been defeated.
- Space Gun does more damage, but only penetrates 2 enemies.

Server
- Spam detection is less aggressive.
- Increase multiplayer security.
- Fixed a bug that could crash the server when the max amount of clients are connected.
- Added an option to enable additional cheat protection for servers.
- Servers now hibernate when no players are connected.
- Blood Moons now stop correctly if time is changed to day by the server.

Game Interface
- Upon death, A more specific death message will appear for other players, so they know how you died.
- The crafting and armor interface text will fade out when an item tooltip is in front of it.
- The Hot Bar now shows the name of the selected item.
- PVP now requires 5 seconds between Activation and Deactivation and visa versa to prevent PVP spam. The same cooldown is in effect for Team Changing as well.
- Added hotkeys for quickly drinking healing, mana, and buff potions.The healing/mana potion you use is based on the same principle arrows are. Top-Left most item first. The buff potions are all used at once.
- Holding right click on an empty space in the inventory will no longer make a sound effect as if something was there to be picked up.
- Defense totals are now shown in your inventory.

World Gen
- Tweaked the way sand is created during world gen. (Requires new world.)
- Oceans are now slightly larger and generation layout has been improved. (Requires new world.)
- Cactus now grow on sand.
- Coral now grows in the ocean.
- Chests can now spawn near the surface of the world. They will contain treasure that new players may find useful. (Requires new world.)
- Chests and pots now contain loot based on the level they spawn in. (Requires new world.)
- Gold chests will now spawn in some parts of the world. (Requires new world.)
- Corrupt chasms have less of a chance to spawn on jungles. They also now have a cave connecting most of the chasms. (Requires new world.
- Traces of demonite are created during world gen. (Requires new world.
- Surface jungles have been enlarged, and will override deserts. (Requires new world.
*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20
En het beste vind ik nog:

Zo vervelend als je een boss killt, vaas kapot maakt of dacht iets voorbij zien flitsen maar je weet niet wat je nou loot. :D

Owja, de rest is ook wel leuk /sarcasm

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dreanor schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:46:
En het beste vind ik nog:

Zo vervelend als je een boss killt, vaas kapot maakt of dacht iets voorbij zien flitsen maar je weet niet wat je nou loot. :D

Owja, de rest is ook wel leuk /sarcasm
Lol je wordt kapot gespammed nu, beter krijg je dat alleen te zien bij items van de kleur blauw en hoger, anders krijg je voor elk stuk dirt dat je oppakt zo'n spambericht :{

@Wasp: Le server moet geupdate worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Waarom draaien de stoelen allemaal om? Bug van de server ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Wow. Ik had echt niet verwacht dat de nieuwe patch er zo snel zou zijn :o .

Edit: Nog enkele dingen die niet in het bericht van Chuckster staan:

Misc
● Corrected some spelling and grammar mistakes.
● Lighting code has been optimized to increase performance.
● Mud and ash now have a chance to fall like sand when struck.
● World update rate has been reduced slightly.
● Water now evaporates when it reaches the underworld. :'(
● Slowed the rate of plant growth.
● Hardcore is now an option when creating a new player. Hardcore players are gone for good after dying.
● The Jungle now has its own music track.
● Vines that refused to grow longer than 1 tile in length while underwater, will now grow correctly.
● Pot graphic was brightened to make it more visible.
● Plants growing out of a clay pot can no longer be cut with a weapon. The new alchemy plants can be grown in these pots.
● Gems, ore, and gold chests now have a sparkle effect.
● Giant glowing mushrooms will now grow back over time.
● The player now starts out with a copper shortsword.
Dungeon bricks and walls have had their brightness reduced. :'(

[ Voor 88% gewijzigd door Xylon op 24-06-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een random demonite ore gemined??????

is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Server is ge-update! Kan alleen niet testen vanaf hier, zit op m'n werk... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:53:
net een random demonite ore gemined??????

is dat normaal?
jep nu wel

- Traces of demonite are created during world gen. (Requires new world]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:21:
[...]

jep nu wel

- Traces of demonite are created during world gen. (Requires new world]
niceeeeeeeeeee

zo gold chests d-;

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Wasp schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:54:
Server is ge-update! Kan alleen niet testen vanaf hier, zit op m'n werk... Iemand?
Ik kan joinen en het lijkt goed te werken d:)b . Alleen tMod is nog niet actief, maar daar ben je waarschijnlijk wel van op de hoogte. De versie voor 1.0.5 is zo te zien in ieder geval wel al beschikbaar.

Tevens nog een kleine request. Als je de server opnieuw aan het instellen/opstarten bent, zou je dan de poort naar 7777 kunnen zetten? Bedankt :) .

Edit: Slecht nieuws voor alle boomfarms. Lava vernietigt mud, dus ze zijn kapot.

[ Voor 6% gewijzigd door Xylon op 24-06-2011 09:50 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste