hmm ik ben nogsteeds banned....
Waarom was je de 2e keer gebanned dan?Adib schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:17:
hmm ik ben nogsteeds banned....
Heb je Wasp z'n auto al gewassen dan? Misschien dat 'ie dan je ban kwijtscheldAdib schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:10:
zelfde als 1e...
Even een bump naar de nieuwe pagina.XpanD schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:53:
Chests maak ik leeg als alles duidelijk is. (dus wanneer we over gaan, wat de regels worden, etc.)
Wasp, ik zou je graag op Steam willen spreken als dat mogelijk is.
had ik al gedaan en ook zijn huis geschilderdChuckster schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:19:
[...]
Heb je Wasp z'n auto al gewassen dan? Misschien dat 'ie dan je ban kwijtscheld
Een tsunami in RL is er niets bij:

Edit: 2 minuten later:

[ Voor 33% gewijzigd door Statiegeld op 14-06-2011 21:22 ]
goddamn grieferChuckster schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:19:
Een tsunami in RL is er niets bij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste waar ik aan dacht was, dat de experimenten in de waterfabriek uit de hand liepen.. maar lijkt meer op een hack, alweer.
Jammer, voortaan gewoon simpel blijven denken, je eerste gedachte was namelijk goedWicky747 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:32:
Eerste waar ik aan dacht was, dat de experimenten in de waterfabriek uit de hand liepen.. maar lijkt meer op een hack, alweer.
Ik ben een tijdje geleden ook met Terraria begonnen. Momenteel ben ik nog lekker in singleplayer op mijn eigen kleine wereldje aan het adventuren. Nu duikt de laatste tijd regelmatig ineens Eye of Cthulhu 's nachts op. En ook nog elke keer als ik er natuurlijk niet klaar voor ben (geen shurikens en/of genoeg health potions op zak).
Ik dacht dat deze boss alleen spawnde als je hem expliciet summoned met zo'n Suspicious Looking Eye. Begint hij ook spontaan te spawnen als je een bepaald gear niveau behaalt ofzo, of is dit gewoon een bug?
Ik dacht dat deze boss alleen spawnde als je hem expliciet summoned met zo'n Suspicious Looking Eye. Begint hij ook spontaan te spawnen als je een bepaald gear niveau behaalt ofzo, of is dit gewoon een bug?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik geloof dat hij ook komt wanneer je een xx aantal van die ogen dood 
edit:
edit:
http://terraria.wikia.com/wiki/Eye_of_CthulhuTo summon it, you will first need 10 Lenses and be standing near a Demon Altar to craft a Suspicious Looking Eye, which can later be consumed to instantly summon it. Eye of Cthulhu can randomly summon itself with a 33% chance each night if any player has at least 200 health, there are at least four town NPCs, and the Eye of Cthulhu has not yet been defeated.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Aah, dat verklaart een hele hoop. Thanks! Wordt hoog tijd dat ik hem eens ga verslaan, kan ik ook m'n armor weer wat upgraden met die demonite die hij dropt.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Heb hetzelfde probleem, zijn er nog tricks om hem te verslagen?
JA, lees de wiki link 2 post boven jou postqanar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:34:
Heb hetzelfde probleem, zijn er nog tricks om hem te verslagen?
hmm nog steeds niet unbanned?
wasp unban me please?
IK GA NIET NOG EEN KEER JE AUTO WASSEN JE HUIS SCHILDEREN!!!
wasp unban me please?
IK GA NIET NOG EEN KEER JE AUTO WASSEN JE HUIS SCHILDEREN!!!
[ Voor 37% gewijzigd door Adib op 15-06-2011 18:25 ]
Hou je dan wel op met hacken?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
eigenlijk is het alleen een tijdje vliegen met rocketboots en bloks plaatsen.
tuurlijk stop ik daarmee
tuurlijk stop ik daarmee
Niet meer vliegen en geen blocks meer plaatsen dus, je mag nog wel rondlopen en tegen mensen en NPC's pratenAdib schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:08:
eigenlijk is het alleen een tijdje vliegen met rocketboots en bloks plaatsen.
tuurlijk stop ik daarmee
Lol en zombie is weer gebanned, hij joined de server maar wordt er gelijk uitgeschopt vanwege hacked health, sukkel
Sinds een week ook actief bezig met Terraria. Fascinerend spelletje zeg.
Indien mogelijk ontvang ik graag het password voor de server.
Verwijderd
Jullie waren toch compleet overnieuw begonnen met map en karakters ?
Hoe bereiken jullie dan shadoworbs als dynamietgebruik gebanned is/wordt ?
Er is geen password, enkele pagina's terug staat het IP.LordRAN schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:56:
Sinds een week ook actief bezig met Terraria. Fascinerend spelletje zeg.
En een tip: laat je niet allerlei pro spullen geven. Het is veel leuker als je alles zelf ontdekt!
QFT!k4kl44s schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:41:
[...]
Er is geen password, enkele pagina's terug staat het IP.
En een tip: laat je niet allerlei pro spullen geven. Het is veel leuker als je alles zelf ontdekt!
IP is nogmaals: 94.214.84.68
Edit: veel zombies in eens

[ Voor 16% gewijzigd door Statiegeld op 16-06-2011 18:46 ]
Ik moet toegeven.. das wel een starcannon momentje ;d
Btw, beetje heet onder de voeten? ^^
Die kan je juist heel leuk met een Thorn Chakrum of Flamarang doen, veel leuker dan die veel te overpowerde starcannon...
Vergat idd even dat ik in de lava stond, alles negeren voor dat Kodak Nikon-momentjeWicky747 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:25:
Ik moet toegeven.. das wel een starcannon momentje ;d
[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 16-06-2011 21:04 ]
We zijn nog niet opnieuw begonnen, maar wat jij zegt is makkelijk te halen. Wachten tot Eye of Cthulhu 's avonds spawned, deze killen en vervolgens rustig wachten tot de Dryad verschijnt, zodat je purification powder kunt kopen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:17:
Jullie waren toch compleet overnieuw begonnen met map en karakters ?
Of Eye of Cthulhu killen en een demonite pickaxe makenXylon schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:27:
[...]
We zijn nog niet opnieuw begonnen, maar wat jij zegt is makkelijk te halen. Wachten tot Eye of Cthulhu 's avonds spawned, deze killen en vervolgens rustig wachten tot de Dryad verschijnt, zodat je purification powder kunt kopen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Of dat, inderdaad.D4NG3R schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:41:
[...]
Of Eye of Cthulhu killen en een demonite pickaxe maken..
Spreken we eigenlijk af als we met een nieuwe map beginnen dat we dan ook nieuwe characters doen??
To be honest heb ik geen zin om wéér met een nieuwe char te moeten beginnen, mogen jullie van uiteraard doen aangezien ik toch niets uitdeel, ik ben er slechts voor het bouwen en, waar nodig, het assisterenk4kl44s schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:29:
Spreken we eigenlijk af als we met een nieuwe map beginnen dat we dan ook nieuwe characters doen??
Ik ben van dezelfde mening. Ik speel maar 'n paar uurtjes per week en ik heb geen zin om dan weer 'n paar weken bezig te zijn om op het niveau te komen waar ik nu ben. Maar net zoals Chuckster doe ik nooit items uitdelen, hoogstens wat bouwen (waarvan veel mensen zelfs niet wisten dat het er was) en lekker wat kletsen.Chuckster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:32:
[...]
To be honest heb ik geen zin om wéér met een nieuwe char te moeten beginnen, mogen jullie van uiteraard doen aangezien ik toch niets uitdeel, ik ben er slechts voor het bouwen en, waar nodig, het assisteren
Dat blijft toch een moeilijk punt... Als mensen zich kunnen gedragen is het prima, maar niet iedereen kan dat. "zombie" zat daarstraks al bijna overal platinum coins te strooien, en als dat was doorgegaan was meteen de uitdaging eraf geweest voor een aantal mensen.
Ik wil in ieder geval een paar regels hebben staan voor de volgende map, maar dan moet Wasp me eerst is accepteren op Steam.
Ik wil in ieder geval een paar regels hebben staan voor de volgende map, maar dan moet Wasp me eerst is accepteren op Steam.
Zeg van mij wat je wilt, maar ik vind dat die Zombie überhaupt een gevalletje apart is, na de scheldkanonnades, verwensingen en grief acties van de afgelopen week past ook dit wel in het rijtje thuis.
XpanD en ik hadden het er vanmiddag ook al even over dat een aantal ongeschreven regels misschien wat strikter nageleefd kunnen worden. Een handjevol mensen doen hun best om de server geordend en overzichtelijk te houden, o.a. met bordjes, werkplaatsen en chests met bouwmateriaal, helaas zien we steeds vaker dat tot onze verbazing hellforges keer op keer weggehaald worden (waarom?
) en kisten leeggeroofd worden om de inhoud vervolgens ver van spawn onder de grond in een geheime opslag terug te vinden. (1 stack van 385 Suspicious Looking Eye's bijvoorbeeld
)
De hele opslag is al onder handen genomen door XpanD (petje af nogmaals) om het, zeker voor de mensen die net beginnen, wat makkelijker te maken en eerder genoemde 'ekster-acties' in te perken.
Maar deze woorden komen van iemand die de laatste tijd veelal bezig is het huis van Genesis onder water te zetten, so who cares
XpanD en ik hadden het er vanmiddag ook al even over dat een aantal ongeschreven regels misschien wat strikter nageleefd kunnen worden. Een handjevol mensen doen hun best om de server geordend en overzichtelijk te houden, o.a. met bordjes, werkplaatsen en chests met bouwmateriaal, helaas zien we steeds vaker dat tot onze verbazing hellforges keer op keer weggehaald worden (waarom?

De hele opslag is al onder handen genomen door XpanD (petje af nogmaals) om het, zeker voor de mensen die net beginnen, wat makkelijker te maken en eerder genoemde 'ekster-acties' in te perken.
Maar deze woorden komen van iemand die de laatste tijd veelal bezig is het huis van Genesis onder water te zetten, so who cares
Ik ben lekker de singleplayer aan het doen. Vond jullie server (world) er erg gaaf uit zien maar voor een noob zoals ik was het wel een beetje overkill. Geen idee wat ik er moest doen. Ik moest ongeveer een kwartier naar links lopen om uit de 'bewoonde/bebouwde' wereld te komen, lol. Ik begin dan liever ook van voor af aan. Dan snap ik het spel ook wat beter. Ben nu een beetje aan het minen maar dat wordt wel moeilijker, ik kom bats tegen en een soort springzombie die onder de grond leeft. Over die rot wormen nog maar te zwijgen!
Maar mochten jullie opnieuw beginnen dan doe ik graag mee. Je neemt je character en level toch mee?
Maar mochten jullie opnieuw beginnen dan doe ik graag mee. Je neemt je character en level toch mee?
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Character, 'level' en items op je piggybank neem je allemaal mee ja, dus waar je in principe in SP gebleven bent kun je doorgaan in MP als de nieuwe map er isFloydRaalte schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:08:
*knip*
net ff op de server geweest, ziet er awesome uit
Ziet er naar uit dat er wat leuke features aan zitten komen met 1.0.5.
- Hardcore mode: Als je een character maakt dan kun je hardcore mode voor deze nieuwe character aan zetten. Als deze vervolgens dood gaat, dan is het game over. De wereld waar je deze character in hebt gebruikt blijft echter wel intact en er ontstaat ook een grafsteen op de plek waar je character is overleden.
- Meer informatie als iemand dood gaat, in plaats van "SNDRT has died" krijg je bijvoorbeeld "SNDRT had his head ripped off by a Green Slime" te zien.
Piggybank? Soort storage voor je items dus? Net als een chest?Chuckster schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:58:
[...]
Character, 'level' en items op je piggybank neem je allemaal mee ja, dus waar je in principe in SP gebleven bent kun je doorgaan in MP als de nieuwe map er is
Ja fackin idioot he! Echt wat een bouwwerken allemaal! Kan zo op Discovey - Great Designs.
Piggybank is idd een soort van chest, maar dan persoonlijk, een soort van kluis dus, niemand kan jouw items zien die er in zitten behalve jijzelfFloydRaalte schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:32:
[...]
Piggybank? Soort storage voor je items dus? Net als een chest?
[...]
Ja fackin idioot he! Echt wat een bouwwerken allemaal! Kan zo op Discovey - Great Designs.
En wat die bouwwerken betreft, wacht maar totdat de nieuwe map er is, XpanD en ik hebben grootse plannen
Edit: zombie is weer bezig hoor: kisten vol met flamelashes en Molten armor sets in zijn huis, hopelijk vinden de groentjes het niet, anders verpest het hun gameplay...
[ Voor 13% gewijzigd door Statiegeld op 17-06-2011 12:52 ]
Had het er gisteren al met hem over, toen wou hij platinum coins in alle centrale chests stoppen. Heb ik 'em uiteindelijk uitgepraat, jammer dat hij alsnog dit soort dingen heeft gedaan in z'n eigen huis.
Erger nog: hij heeft nu 5 kisten verspreid over de map, 1 kist heb ik teruggevonden met daarin 4 stacks hellstone bars en een Molten armor set 
Hoop niet dat die overige kisten gevonden worden door mensen die net met de game beginnen...

Hoop niet dat die overige kisten gevonden worden door mensen die net met de game beginnen...
Hij heeft dus al een ban, maar meneer veranderd zijn IP continue dmv. een progje (zie paar posts terug voor een screenshot), vandaar dat hij dus kan blijven spelen..
Oprotten met die zombie. Nu zitten de publieke chests vol met gecheate Sunfuries, Hellforges en Hellstone Bars. Drie keer raden van wie dat komt...
(z'n eigen huis zit ook helemaal vol met dezelfde spullen)
(z'n eigen huis zit ook helemaal vol met dezelfde spullen)
Al gebruikte je een VPN, hoefde je alleen maar zijn/haar certificaat op de certificate revocation list te zetten...Chuckster schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:33:
[...]
Hij heeft dus al een ban, maar meneer veranderd zijn IP continue dmv. een progje (zie paar posts terug voor een screenshot), vandaar dat hij dus kan blijven spelen..
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Zombie vertrekt en komt terug onder zn alter ego?

wat een triest figuur..
Edit: en as we speak is hij de spawn aan het griefen met o.a. lava, weet niet wat ik er nog van kan zeggen zonder grove taal te gebruiken
wat een triest figuur..
Edit: en as we speak is hij de spawn aan het griefen met o.a. lava, weet niet wat ik er nog van kan zeggen zonder grove taal te gebruiken
[ Voor 27% gewijzigd door Statiegeld op 17-06-2011 17:09 ]
tja als alles al was leeggeroofd en gesloopt met lava wat rest je dan? wachten op de backup
wel sneaky dat je alleen mijn actie hebt gepost
Tja, dat was gewoon overduidelijkChuckster schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:33:
[...]
tja als alles al was leeggeroofd en gesloopt met lava wat rest je dan? wachten op de backup
wel sneaky dat je alleen mijn actie hebt gepost
Ik lach wel leuk op die foto, ondanks dat ik renXylon schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:35:
[...]
Tja, dat was gewoon overduidelijkMaar zoals hij al zegt, het viel al niet meer te redden door de acties van Zombie, dus we zijn gewoon ff los gegaan.

Zo wat een kloot*** is die Zombie zeg, sorry dat ik het zeg.
Lekker dit weer! Zombie, grow up and get some zwaggah
[ Voor 112% gewijzigd door memo001 op 17-06-2011 18:52 ]
Was net online met hem... Nogal recalcitrant gedrag vertoonde hij. Beetje jammer inderdaad.
Denk dat het tijd wordt voor een patch waarin mensen "lees/schrijf-rechten" op servers kunnen krijgen.
Denk dat het tijd wordt voor een patch waarin mensen "lees/schrijf-rechten" op servers kunnen krijgen.
Lijkt me sterk dat er open proxies zijn voor dit soort internetverkeer; en dat "continue IP adres aanpassen" zal in feite maar enkele adressen/ranges zijn, maar kan me vergissen.Chuckster schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:33:
[ Voor 0% gewijzigd door _H_G_ op 18-06-2011 00:17 . Reden: typo ]
Kom net evil eye of chukychuky tegen, goddamn niet te doen man met iron armor en net 7 hartjes! Heb een golden broadsword met 11 dmg. Dat kreng heeft 3000 health, how in the world??!
Aarrgghh... Wasp, kom eens online 
Edit: Nog steeds gebanned Adib?
[ Voor 35% gewijzigd door Statiegeld op 17-06-2011 23:10 ]
Probeer ondergrond te zoeken naar een crystal heart. Deze voegt 1 hartje toe aan je lifebar met een max van 20 hartjes. Eenmaal gevonden gewoon met een hamer er op slaan, equippen en dan gebruiken. Automatisch zal dan je lifebar groter worden.FloydRaalte schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:38:
Kom net evil eye of chukychuky tegen, goddamn niet te doen man met iron armor en net 7 hartjes! Heb een golden broadsword met 11 dmg. Dat kreng heeft 3000 health, how in the world??!
Als je eenmaal genoeg leven hebt, moet je even die skull afmaken die of uiterlijk links of rechts van je map zit. In die dungeon zitten veel handige items die je goed kunt gebruiken.
Band of regeneration is ook handig om te hebben.
Winners never cheat, Cheaters never win
neeChuckster schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:09:
Aarrgghh... Wasp, kom eens online
Ik wel
Edit: ik heb aan Wasp gevraagd de map terug te zetten naar gistermiddag 16:00 uur, toen was alles nog heel.
Ook blijft deze map nog een paar dagen zo, waarna er hoogsthoogsthoogstwaarschijnlijk woensdag a.s. een nieuwe Large map komt, waarop iedereen weer volop kan bouwen, bosses slachten en floating islands kan zoeken
De keuze om dan te beginnen met een nieuwe char is vrij, wel vraag ik dan de mensen die dat niet doen geen geld of goede items zoals armor sets of Nightmare pickaxes weg te geven, dat bederft de gameplay en kan via een kronkelweg gezien worden als griefen
[ Voor 68% gewijzigd door Statiegeld op 18-06-2011 14:07 ]
Wordt dan ook toevallig tMod in gebruik genomen? Want als ik dit lees lijkt het me echt uitermate handige software.
Tevens kun je dan meer mods instellen die mensen kunnen verwijderen en deze commands kunnen gebruiken.
TL;DR: Met /rban kun je iemand bannen en alles wat diegene die sessie heeft aangepast zal ongedaan gemaakt worden, zonder dat je de map hoeft te restarten oid.Rollbacks
Individual edits are logged in an SQL database. With a few simple commands, you can rollback individual users' edits, without affecting the rest of the map. /rollback takes a precise name as the parameter, and works on offline users. It searches the entire database for any edit ever made by a user with the given name, and reverses it. /rban is a bit more suitable for catching griefers on-the-spot. It reverses any changes made during that session, then bans the user. Unlike /rollback, /rban doesn't take a precise name: you can use just part of a name. For example, /rban zen or /rban exer would both rollback and ban me. /rban also works on blank names--use a dash as the parameter, like so: /rban -. /check allows you to examine who has interacted with a particular tile recently; simply type /check and read the instructions.
Tevens kun je dan meer mods instellen die mensen kunnen verwijderen en deze commands kunnen gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 18-06-2011 16:29 ]
Die /check command heb ik ook ooit gebruikt in mijn admin tijd op een Minecraft server: command typen en vervolgens op de plaats van een verdwenen blokje van een gegriefed bouwwerk en je ziet wie deze het laatst 'bewerkt' heeft, hoe laat en met welke tool.
Op dit moment wordt er nog Tshock gebruikt als ik het goed heb, waarom weet ik niet
Op dit moment wordt er nog Tshock gebruikt als ik het goed heb, waarom weet ik niet
Hopelijk zijn er backups van meer dan 24 uur geleden, anders is het dalijk allemaal weg
.
Verwijderd
Wat een enorme schadeaan de map D: . wasp kunnen we niet wat eerder aan een nieuwe beginnen?
Liever niet, wel zo sociaal om mensen hun kisten leeg te laten halen voordat we overstappenVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:34:
Wat een enorme schadeaan de map D: . wasp kunnen we niet wat eerder aan een nieuwe beginnen?
En besides, dan moet Wasp wel online zijn, wat 1x per 24 uur is
[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 18-06-2011 21:44 ]
Niet zo verwonderlijk nu de server total loss isVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:59:
zijn die er nog dan? ik kan de mijne bijvoorbeeld nergens meer vinden
http://terrariaitemshop.com/

Dit is best wel zielig, zo moeilijk is 't nou ook weer niet om aan items te komen...
Dit is best wel zielig, zo moeilijk is 't nou ook weer niet om aan items te komen...
Briljant, en dan zijn er nog mensen die het kopen ookk4kl44s schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:43:

Net als TF2 hats die voor 50 US dollar verkocht worden
Als ze daar geld mee verdienen... Geniaal!k4kl44s schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:43:
Terraria kan je je items gewoon rustig cheaten dus dit is best wel dom inderdaad.Chuckster schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:13:
[...]
Briljant, en dan zijn er nog mensen die het kopen ook
Net als TF2 hats die voor 50 US dollar verkocht worden
Paar bans verwijderd, backup van vandaag 16:00 teruggezet.
Sorry da'k erg weinig online ben, maar tMod lijkt idd nu ook aan de weg te timmeren met functies zoals /rban. Ziet er wel interessant uit. Alleen moet je dan wel weten WIE de griefer is he.. Ik weet dat Terraria zelf geen informatie bijhoudt wie welk blokje heeft aangepast ed.
Bovendien als je gastjes zoals zombie hebt, die gewoon simpelweg via een ander IP online komen, dan is het geen houden aan..
Sorry da'k erg weinig online ben, maar tMod lijkt idd nu ook aan de weg te timmeren met functies zoals /rban. Ziet er wel interessant uit. Alleen moet je dan wel weten WIE de griefer is he.. Ik weet dat Terraria zelf geen informatie bijhoudt wie welk blokje heeft aangepast ed.
Bovendien als je gastjes zoals zombie hebt, die gewoon simpelweg via een ander IP online komen, dan is het geen houden aan..
Maar het kost hem meer moeite om zn IP te veranderen dan voor ons om hem te kickenWasp schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:52:
Een groot voordeel zou al zijn dat je meerdere mods aan kunt stellen die alle mensen kunnen kicken/bannen en veranderingen ongedaan kunnen maken. Tevens kun je per blokje kijken wie deze aan heeft gepast. Stel je ziet dus bijvoorbeeld ergens een stuk uit een muur, dan kun je kijken wie dat heeft gedaan (er van uit gaande dat het ook op lege plaatsen werkt).Wasp schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:52:
Tevens kun je deze plugin gebruiken om mooi bij te houden wie joined en met welk IP. Stel iemand heeft met een character gegriefed, maar joined dan met een andere naam, dan kun je dus toch zien dat het dezelfde personen zijn.
Als ik me niet vergis is het ook mogelijk met tMod om mensen te blocken die niet online zijn. Dus stel iemand levert bewijs dat een character aan het griefen was, dan kun je deze mooi bannen en met /rollback alles ongedaan maken wat die persoon heeft aangepast. Ongeacht welke sessie.
Wasp moet daar ooit dan maar eens naar kijken, heeft zo te lezen meer functies dan TshockXylon schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:59:
[...]
Een groot voordeel zou al zijn dat je meerdere mods aan kunt stellen die alle mensen kunnen kicken/bannen en veranderingen ongedaan kunnen maken. Tevens kun je per blokje kijken wie deze aan heeft gepast. Stel je ziet dus bijvoorbeeld ergens een stuk uit een muur, dan kun je kijken wie dat heeft gedaan (er van uit gaande dat het ook op lege plaatsen werkt).
Tevens kun je deze plugin gebruiken om mooi bij te houden wie joined en met welk IP. Stel iemand heeft met een character gegriefed, maar joined dan met een andere naam, dan kun je dus toch zien dat het dezelfde personen zijn.
Als ik me niet vergis is het ook mogelijk met tMod om mensen te blocken die niet online zijn. Dus stel iemand levert bewijs dat een character aan het griefen was, dan kun je deze mooi bannen en met /rollback alles ongedaan maken wat die persoon heeft aangepast. Ongeacht welke sessie.
[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 19-06-2011 00:09 ]
De verkeerde backup is trouwens terug gezet. Het moest die van gister, vrijdag, 16:00 zijn.
Wasp is lekker bezig, het terugzetten van bans ging ook niet helemaal goedXylon schreef op zondag 19 juni 2011 @ 00:11:
De verkeerde backup is trouwens terug gezet. Het moest die van gister, vrijdag, 16:00 zijn.
Goede backup nu teruggezet 
Ik ga me vanavond even verdiepen in Tmod. De keer dat ik er naar keek waren er nog niet zoveel mooie dingen mogelijk, maar dat lijkt nu veranderd te zijn. Interesting!
Ik ga me vanavond even verdiepen in Tmod. De keer dat ik er naar keek waren er nog niet zoveel mooie dingen mogelijk, maar dat lijkt nu veranderd te zijn. Interesting!
Ik word telkens gebanned als ik op de server kom 
Krijg de melding dat ik gebanned wordt voor het gebruik van explosieven, terwijl ik die niet eens in mn inventory heb zitten
Krijg de melding dat ik gebanned wordt voor het gebruik van explosieven, terwijl ik die niet eens in mn inventory heb zitten
[ Voor 53% gewijzigd door Statiegeld op 19-06-2011 11:47 ]
De server is stomAdib schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:01:
lol serverfout prolly
of server wil je steeds bannen omdat je tnt spamde
Heb nu al bijna 2 dagen niet gespeeld, het begint te jeuken...
[ Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 19-06-2011 12:20 ]
Jammer dat er (volgens mij) geen demo van dit spel verkrijgbaar is. Ik heb namelijk geen flauw idee of ik een game als dit echt leuk zal vinden. De youtube filmpjes zeggen mij niet genoeg. Het lijkt me echt een spel dat je even moet spelen om er een goede indruk van te krijgen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Download de game via de bekende weg en speel de SP, kun je daarna besluiten of het die 10 euro waard is*Bor de Wollef schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:29:
Jammer dat er (volgens mij) geen demo van dit spel verkrijgbaar is. Ik heb namelijk geen flauw idee of ik een game als dit echt leuk zal vinden. De youtube filmpjes zeggen mij niet genoeg. Het lijkt me echt een spel dat je even moet spelen om er een goede indruk van te krijgen.
*ik denk van wel
Als je een amerikaan vindt die een 4-pack host kost het net iets meer dan 5 Euro. Dat is het spel echt wel waardBor de Wollef schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:29:
Verwijderd
To that end, We give you, Hardcore Mode.
I Mentioned it briefly in a tweet, to let everyone know it was on its way. I can verify now that It will be in 1.0.5 and it will offer to those who find themselves wanting more to do in Terraria, an option at just that. Yes, it will be an 'option' and wont be forced on everyone.
Here are a few things I can say about it.
Its a Character Based option, so your HCM character can move between servers. Be careful though. As a non-HCM players grief can end your run quite easily
Its set at character creation and can not be toggled off for that character afterward.
If you Die, thats it, game over. You must start a new Character at that point. Your world however will not be effected by this. So this means you may start a new HC mode character and utilize the house/chests your last character left behind. You will also see a gravestone where your old character met his fate.
It really changes the way you play the game, as every action could be your last. Caution is a good thing. Also, There is more of a sense of accomplishment as you play.
misschien word de game toch nog interesant d-;
I Mentioned it briefly in a tweet, to let everyone know it was on its way. I can verify now that It will be in 1.0.5 and it will offer to those who find themselves wanting more to do in Terraria, an option at just that. Yes, it will be an 'option' and wont be forced on everyone.
Here are a few things I can say about it.
Its a Character Based option, so your HCM character can move between servers. Be careful though. As a non-HCM players grief can end your run quite easily
Its set at character creation and can not be toggled off for that character afterward.
If you Die, thats it, game over. You must start a new Character at that point. Your world however will not be effected by this. So this means you may start a new HC mode character and utilize the house/chests your last character left behind. You will also see a gravestone where your old character met his fate.
It really changes the way you play the game, as every action could be your last. Caution is a good thing. Also, There is more of a sense of accomplishment as you play.
misschien word de game toch nog interesant d-;
Jemig, ik kan me dit spel echt niet indenken zonder dood te gaan, zeker de bosses niet xD
Verwijderd
ach ik kan me anderzijds niet herinneren waarneer ik voor het laatst ben doodgegaan d-;Pheace schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:42:
Jemig, ik kan me dit spel echt niet indenken zonder dood te gaan, zeker de bosses niet xD
Op een moment heb je inderdaad allemaal accesoires die het doodgaan tegengaan. Ook leer je doodgaan te vermijden, bij mij heeft het maken van "Big Health Pots" al een heel verschil gemaakt. Daarvoor was er geen denken aan dat ik Skeletron kon verslaan of In de Underworld overleven, daarna ging dat allemaal vrij gemakkelijk. En dan heb ik niet eens Molten Armor, maar Necro of Shadow.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:52:
[...]
ach ik kan me anderzijds niet herinneren waarneer ik voor het laatst ben doodgegaan d-;
Verwijderd
met molten armor aan is het allemaal einde oefening... als je dan doodgaat moet je je eigenlijk eens achter je oren krabben wat je verkeerd hebt gedaan. of je afvragen waarom je met het licht uit het dichstbijzijnde gat inspringtk4kl44s schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:28:
[...]
Op een moment heb je inderdaad allemaal accesoires die het doodgaan tegengaan. Ook leer je doodgaan te vermijden, bij mij heeft het maken van "Big Health Pots" al een heel verschil gemaakt. Daarvoor was er geen denken aan dat ik Skeletron kon verslaan of In de Underworld overleven, daarna ging dat allemaal vrij gemakkelijk. En dan heb ik niet eens Molten Armor, maar Necro of Shadow.
Slim is dan om met je vorige armor te gaan exploren tot je een tweede Molten set hebt. Maarja, ik denk nu terug aan mijn eerste poging om Eater of Worlds te verslaan, ongeveer 20 keer doodgegaanVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:47:
[...]
met molten armor aan is het allemaal einde oefening... als je dan doodgaat moet je je eigenlijk eens achter je oren krabben wat je verkeerd hebt gedaan. of je afvragen waarom je met het licht uit het dichstbijzijnde gat inspringt