www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Mat acryl is onmogelijk om er tussen te zetten. Daar is simpelweg de ruimte niet voor. Maar op dit moment zijn we zeker tevreden met het resultaat en is het dus niet nodig om naar een andere oplossing te zoeken._ferry_ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:47:
Ik weet niet of het kan (de sleuven waren ook voor ventilatie?) maar kun je geen mat acryl (opaal of opgeschuurd) achter de kieren monteren? Dan is het "Tron" effect nog beter zichtbaar doordat het plexi het licht verder difuus maakt.
Bedankt, foto's zijn eerlijk gezegd ook niet met de beste camera gemaakt. We zullen volgende keer eens wat experimenteren met de spiegelreflex en wellicht een wit laken gebruiken. Nu ruimen we de werkbank even snel op en schieten we een paar plaatjes. Wat dat betreft zijn jou foto's altijd een stuk beter!kier schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:48:
erg mooi geworden, folie heeft goed geholpen
blijft lastig foto,s nemen van verlichting, maar ziet er top uit
We moeten er wellicht eens wat meer werk van maken, maar dat gaat ten koste van de mod-tijd en die is ook maar beperkt met 2 avondjes (als we dat al redden) per week. En dan van 20:15 tot 23:30 ofzo...
Basement Bios ---- Exo-S
Die fotoshoot met joop van tellingen die komt wel als alles klaar is

Ik ben ook blij met het effect van de folie, straks de voeding er in die ook geheel in reflecteerde folie is geplakt er in en hoogstwaarschijnlijk geeft dat nog niet iets beter effect!!
Van de week alles er in vast plakken en verder afbouwen.
No Inspiration to Inspire myself........
Android developer & dürüm-liefhebber
Alle verlichting zit inmiddels in de kast, leds en CCFL. Dat wil zeggen:
-CCFL in CPU cover.
-Led in CPU cover (2 stukjes waren wat slecht verlicht en hebben we nu verbeterd met led)
-rood led achter het Exo-S logo.
-CCFL wat over het mobo schijnt.
-Led in de CPU waterkoelings unit.
Alles is gesleeved. We moeten ons nu nog richten op de bulgin switches, het zoeken naar de beugels van de Corsair H50. Die zijn we voorlopig ergens verloren...
Verder zitten we echt in de afrondende fase. Nog een avond of 2 dan moet alles wel gemonteerd zijn (normaal gesproken). We moeten dan alleen de externe casing (voor transport) nog afmaken. En wellicht nog een final check doen en natuurlijk nog wat mooie foto's schieten. Maar dat doen we echt als ALLERLAATST.
We keep you posted!
Basement Bios ---- Exo-S
Anyway, het was weer een productief avondje idd, veel gesoldeerd, en de gluegun heeft ook goed werk verricht.
Woensdag de Bulgin switches er in maken, SSD afspuiten en vervolgens monteren!!
De laatste loodjes............... brengen het meest aan het licht!
Foto's van afgelopen maandag. Met name het monteren van de CCFL lampen en het monteren van de leds.

Led werkt, corsair logo is niet mooi. Dus dit hebben we zwart gespoten...

Paar korte opmerkingen bij de foto's (in willekeurige volgorde...)
Cpu pinnetje op het mobo zat niet goed
Corsair koeler past net niet naast het moederbord. USB pinnetjes moeten ombuigen en het schakelaartje eraf gehaald.... het is echt millimeter werk.....
Videokaart bracket aangepast, schroefgaten zaten niet helemaal lekker.
Corsair koeler backplate is blijkbaar niet voor een 1156 bord.. wel voor een 1155 bord. Dus paste ook niet goed. Dit hebben we ook aan kunnen passen...
Er is nog veel te doen, met name de puntjes op de i zetten.
En de foto's....

Zoek het verkeerde pinnetje....

De grote Exo-S quiz... Wat is dit?

[ Voor 16% gewijzigd door Mystikal op 23-02-2012 00:57 ]
Basement Bios ---- Exo-S
uhm een ssd?Mystikal schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 00:49:
De grote Exo-S quiz... Wat is dit?
[afbeelding]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
En de SSD gaat niet naar ReW
Basement Bios ---- Exo-S
Ga zo door man ziet er echt awesome uit!!
Mop mop, gas derop!
Ziet er vreselijk nice uit man!
Android developer & dürüm-liefhebber
Bedankt
Verder de SSD zwart gespoten, maar nog steeds niet tevreden. Dus die gaat nog 1 of 2 laagjes krijgen.
Met een beetje geluk is ie woensdagavond af. Dan nog fatsoenlijke foto's schieten. Dat wordt ook nog een uitdaging....
Keep you posted!
Basement Bios ---- Exo-S
Nu dat we de inverter onder de Exo-S gaan plaatsen, was het nog nodig om iets aan het kabelmanagement te doen, voor zover dat mogelijk is. Afgelopen maandag waren we niet tevreden over een aantal draden die op elkaar gesoldeerd waren voor alle lampen. Vandaar dat SqUeD gisteren even (toch weer 2 uur) bezig is geweest het iets meer te fatsoeneren.
Cable management anyone

Een iets nettere oplossing voor het bundelen van alle kabels voor de leds

Het ziet er naar uit dat vanavond de Exo-S afgemaakt gaat worden en wellicht voor het eerst geboot gaat worden.
Vanavond de SSD plaatsen, wat schroefjes bijwerken met zwarte verf, en de bracket plaatsen voor de inverter (onder de bodemplaat).
als dat allemaal voorspoedig loopt, slingeren we hem vanavond voor het eerst aan.
Op het TODO lijstje blijft dan nog staan:
-transport case verder afmaken
-wellicht nog busjes plaatsen over de schroeven van de radiator.
-andere dingen die ik nu vergeet...
Basement Bios ---- Exo-S
Erg strakke look, clean en stijlvol, maar alles behalve saai!
Ik heb nog een nieuwe kast nodig
Veel succes mensen!
Bedankt voor je compliment!TheNephilim schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:54:
Damn, dit is echt de mooiste mod die mijn ogen gestreeld hebben
Erg strakke look, clean en stijlvol, maar alles behalve saai!Ik mis hier de Facebook like knop
![]()
Ik heb nog een nieuwe kast nodig
Veel succes mensen!
Alles is te koop, behalve de Exo-S
Basement Bios ---- Exo-S
Hier alvast een preview van de Exo-S in bedrijf!

De foto van de voorkant was helaas mislukt... We moeten wat te wensen overhouden nietwaar.
De foto zorgt ervoor dat er veel blauw te zien is van de bovenste 2 lampen, dat is in het echt een stuk genuanceerder. De felle rode led op het mobo gaat uit als het mobo is opgestart.
Morgen een grotere update, met wat we vandaag allemaal nog gedaan hebben!
[ Voor 42% gewijzigd door Mystikal op 21-03-2012 07:41 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Hierbij de update van een succesvolle avond
Dit kastje:

moet ge-isoleerd worden met dit

en aan de onderkant van de Exo-S PSU cover geplaats worden. Linksboven zie je de custom made bracket, waar de inverter in komt te liggen.

Bracket uitmeten en boutjes uitboren met verzonken kop. Anders past de bodem niet meer tussen het frame.

2 gaten in de bodem gemaakt voor de 8 kabeltjes (2x4) van de CCFL lampen en 1 gaatje voor de kabel naar de voeding toe, die de converter van prik voorziet:

Stekkertje gemaakt, zodat wanneer we het bovenframe van de onderplaat losmaken, we de kabels makkelijk kunnen loskoppelen:

De kabeltjes van de CCFL lampen door de bodemplaat heen:

Dit hadden jullie nog te goed van ons. SqUeD kwam met het fantastische idee om een binder te maken van een sleeve. Tie-wrap gesleeved en voorzien van krimpkousje. Ziet er zeer netjes uit en past mooi in het geheel vinden wij.

Voor het eerst op een bureau sinds de geboorte

En we hebben prik! Bedankt ASUS Benelux en in het bijzonder Rogier!

Helaas was de frontal shot mislukt en we waren te enthousiast om de foto's meteen te checken...
Sowieso moeten we nog wat kleine dingetjes fixen. En ik moet nog iets bedenken om fatsoenlijke Final Pics te schieten!
Van:

Naar:

Tot de volgende update!
We gaan maandag meteen door met het maken van de transportcase voor de Exo-S, zodat hij veilig naar Lan's gesleept kan worden!

Basement Bios ---- Exo-S
ziet er leuk uit, is weer eens iets anders dan een gewone case gemod.
het finished product ziet er goed uit met een kwijl gehalte.
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Johann Sebastian Bach
hebben jullie al plannen voor een volgende casemod??
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Op zich zijn wij niet de types die mod op mod maken, zoals Asphiax, L3P en Kier (om maar een aantal grootheden te noemen). Wij zijn eigenlijk fanatieke gamers, die het wilde idee hadden om een scratch build casemod te maken... Echter zijn wij ook types die geen half werk verrichten, en zo ontstond de Exo-S in al zijn glorieSupsooi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:58:
hij ziet er wel heel erg stoer uit hoor![]()
hebben jullie al plannen voor een volgende casemod??
That being said... ons oorspronkelijke idee was om 2 identieke kasten te maken, daar zijn we echter na de 2e week vanaf gestapt
SqUed heeft al wel wat plannen, maar nog niets concreet! Eerst maar even een pauze en wellicht na de zomer (we hebben allebij een aardige tuin, waar veel werk in zit en nog een RC-auto hobby die we in de zomer bedrijven) misschien maar weer eens verder kijken! Eerst maar eens genieten van deze casemod (die nog niet af is!) en dan lekker weer op maandagavond en woensdagavond gamen met onze vriendenclub. Die hebben ons grotendeels 1,5 jaar moeten missen
Basement Bios ---- Exo-S
Hou wel van dat "open" design.
Als je mooie hardware hebt mag dat gezien worden
Mijn speeltje
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Kier, bedankt voor het compliment! Ik verwacht ook wel dat er nog minimaal 1 casemod gemaakt gaat worden, alleen zal dat niet 'back-to-back' zijn op deze mod. Maar ik ben het verplicht (en vind het gewoon hardstikke leuk!) om mijn maatje ook nog een keer te helpen met een casemod. Dus die 2e zal nog wel komen, en ja als er eenmaal een 2e is... dan kan er ook altijd nog een 3e komen.kier schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:52:
Kzou toch graag nog een mod uit jullie handen zien verschijnen. Heb met plezier in silent mode deze build gevolgd
Ik zou graag een keer een kopie willen maken van je fantastische Cars-tv pc mod voor mijn zoontje. Hij is nu nog iets te jong (2 jaar), maar over een paar jaar, lijkt me dat zeker een top idee!
Basement Bios ---- Exo-S
Ik had het er woensdag al over met Mystikal dat wanneer je iets custom made hebt dat je dan gewoon niet meer terug kan naar standaard, ik heb afgelopen weken het web afgesurft ;-) op zoek naar een case maar er is gewoon eigenlijk niets dat aan mijn specs/design idee voldoet. Dus kwam ik er toen eigenlijk achter dat er niets anders op zit om toch maar weer zelf te gaan bouwen! Once you start modding there's no way back!, toch Kier!!??kier schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:52:
Kzou toch graag nog een mod uit jullie handen zien verschijnen. Heb met plezier in silent mode deze build gevolgd
Allemaal bedankt voor jullie mooie reacties!
(waarschijnlijk krijgt de tranportcase van de Exo-S ook nog wel een overhaul
(d3squed (d3sk) in aankomst????)
met jullie metaal skils moet dat wel lukke toch??
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Op een van de foto's zie je mijn nieuwe desk (ff tussen de exo-s bedrijven door gebouwd. gemaakt met steigerbuizen en tubeclamps! zoals ik al in een voorgaande post zei: wanneer je iets custom made hebt dat je dan gewoon niet meer terug kan naar standaard!!Supsooi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:01:
we kunnen niet wachten
(d3squed (d3sk) in aankomst????)
met jullie metaal skils moet dat wel lukke toch??
Dus het zal geen d3sk worden, en ik zou er dan gewoon een bestellen. Je kunt ze tegenwoordig geloof ik bestellen bij l3p!! (geen geintje). quote: Fantastisch resultaat! Geweldig dat je het ook via je eigen bedrijf heb kunnen uitbouwen. Van je hobby je werk maken is maar voor weinig weggelegd!
maar na al de reacties kunnen we jullie niet teleurstellen en krijg 'ik' igg de motivatie om weer een andere te gaan bouwen (nog radicaler heb wel weer wat gekke 'waarschijnlijk niet uit te voeren' ideeën)

Trouwens, er staan een hoop losse [/url]'s in de laatste posts, wat hoorde dat te doen?
We zullen zien wat we er van kunnen maken. /URL's zijn weg. Die ingewikkelde FlickR links's ook..3XPER7 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:05:
Heerlijk op weg heren!Die transportcase zou, in thema, een huid-achtige tint moeten krijgen imo ^^
Trouwens, er staan een hoop losse [/url]'s in de laatste posts, wat hoorde dat te doen?
Basement Bios ---- Exo-S
Zooo dammit dit is een mooie build... krijg het hier gewoon warm van.Mystikal schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:09:
[...]
We zullen zien wat we er van kunnen maken. /URL's zijn weg. Die ingewikkelde FlickR links's ook..
Dit is het standaard exemplaar...
The American Audio ABS case... De aanschaf was het begin van onze mod plannen en wel in november 2010....

De hoogte van de case was te krap, dus we moesten er zelf een nieuwe bodem en bovenkant inmaken.
Een plaat op maat gezaagd voor de bodem...

Deze strips zaten aan de voor en achterkant. Om de case makkelijk (en zonder te beschadigen) in de case te kunnen plaatsen moesten deze strips weg. Aan de achterkant hebben we ze laten zitten.

De bodem zit er inmiddels in...

We willen natuurlijk geen beschadigingen, dus bekleden we de binnenkant met dit noppenschuim.

De andere kant natuurlijk ook...

Even passen en het past echt PERFECT. Hij zit er mooi strak in en kan geen kant meer op. De bovenkant moet echter ook nog gedaan worden, om ook daar beschadigingen te voorkomen.

De deksel aan de achterzijde doen we op dezelfde manier, zodat het 1 geheel wordt.

En de Exo-S in de case...

We willen nu proberen om ook het Exo-S logo in de buitenste case te krijgen.
Mijn elite paint-skilzz laten zien waar. We proberen hier wederom een metalen plaatje voor te laten maken en vervolgens willen we ook hier rood led-licht achter zetten met een schakelaar en een batterij in de case verwerkt.

Op deze foto kun je ook rechts onderaan zien dat er nog ruimte is voor een plaatje. Hier moeten we nog even over nadenken wat we daarmee gaan doen!
Eerst vandaag eens kijken of ik ergens nog een metalen logo kan laten snijden...
Basement Bios ---- Exo-S
Verder moet ik de kabels aan de achterkant nog wat fatsoeneren, met een binder.
Ook hebben we het idee om een monitor stand te gaan maken die bij de Exo-S past. De monitor staat nu namelijk te laag...
Keep you updated en ben benieuwd naar de comments!

Niet helemaal scherp helaas... Sommige heb ik uit de hand moeten schieten..

En een totaal overview, zoals mijn gameroom er nu bij staat!

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 26-03-2012 15:06 ]
Basement Bios ---- Exo-S
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
ik moet zeggen julli hebben echt eer van je werk
Ben ook benieuwd hoe je die monitor stand wil maken.
wat is dat ene "blokje" op foto 6 onder die USB poorten(HDD of ODD)
veel succes met het stofvrij houden
Prachtig tot in alle details. Lijnen, flightcase
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Eén dingetje.. dat noppenschuim is niet antistatisch meen ik (ik gebruik die handel ook vaak). Pas dus op met je mooie componenten..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Basement Bios ---- Exo-S
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Bedankt!
Het doorhangen is echt minimaal, als het al geen gezichtsbedrog is. Een ondersteuning maken, komt het design niet ten goede. Die kaart zit stevig vast, dus ik maak me daar eigenlijk totaal niet druk over.Meelobee schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:22:
Strak hoorZou je alleen niet een ondersteuning maken bij de videokaart? Je ziet em nu een beetje doorhangen. Verder een erg strakke build
Basement Bios ---- Exo-S
Hier zijn eerste render.

Basement Bios ---- Exo-S
We hebben de plannen om vanaf volgende week weer eens verder te gaan met de Exo-S. Naast dat we het logo nog in de transport case moeten maken inclusief verlichting, gaan we ook nog 'even' een monitor voet maken in dezelfde shape als de PSU cover. Daar willen we meteen ook een USB-hub inmaken. Natuurlijk ook hier komt het Exo-S logo in terug en wordt deze op dezelfde manier van sfeer verlichting voorzien.
Eerste schets.

Hier het overzicht van de Exo-S logo's. Bovenste wederom met een watersnijder gesneden uit metaal. Bedankt Rotako!

De andere 3 zijn met een 3D printer gemaakt! Bovenste wordt gebruikt voor de transport case. De andere 2 waren proefdrukken.
[ Voor 23% gewijzigd door Mystikal op 16-05-2012 14:10 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Wederom begonnen met het frame. Dit is het frame waar de monitor op komt staan. Echter de voet van de monitor zal niet te zien zijn. Er komt dus wederom een 'buiten' case om dit frame. Dit buiten frame zal hetzelfde ontwerp hebben als de PSU cover van de Exo-S.
Daarnaast zijn we ook nog begonnen om het Exo-S logo in de transport case te maken. Bedoeling is om via een schakelaar de led verlichting achter het logo aan en uit te zetten. De schakelaar zal niet zichtbaar aan de onderkant/voorkant komen.
Foto's zeggen meer dan woorden.

Basement Bios ---- Exo-S
Leuk om te zien dat wat er van mijn printer afgerold is zo bij iemand anders terecht komt
Ik bouw rare dingen.
Yep, ik zit nog te twijfelen of we het gaan plamuren, spuiten. Eerst maar eens kijken hoe het eruit ziet zonder.StackMySwitchUp schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:23:
Cool!
Leuk om te zien dat wat er van mijn printer afgerold is zo bij iemand anders terecht komt
Basement Bios ---- Exo-S
Op welke LAN's zal hij zoal te bewonderen zijn?
Dit jaar op mijn 1 lan. X-life! Volgend jaar wellicht ook in Eindhoven, ben de naam even kwijt. Voor de rest op onze eigen Lan's met de RFFN-boys....Reivilo21 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:50:
Echt een hele brute mod.
Op welke LAN's zal hij zoal te bewonderen zijn?
Basement Bios ---- Exo-S
Blijft m'n favoriete mod, KUTGW!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Ja, die! Helaas hadden we al een eigen lan geregeld, op de dag van die lan dit jaar. Ik hoorde het ook pas erg laat (en had nog nooit van het evenement gehoord).SpatieBalkToets schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:22:
THE-Party maybe?
Blijft m'n favoriete mod, KUTGW!
Wellicht volgend jaar!
Basement Bios ---- Exo-S
Allereerst was mijn SSD van Corsair overleden. Hij werd niet meer herkend door de bios en kreeg regelmatig BSOD's. Firmware upgrade mocht ook niet baten en toen was ik er klaar mee.
Ik stuur hem RMA, maar dat is niet meer op tijd voor de lan. Dus maar even een Samsung D830 128GB gekocht om deze in te bouwen. De Corsair SSD hadden we wel 10 keer geplamuurt en paar keer gespoten voordat hij strak was. De Samsung ziet er van zich zelf al strak uit en we hebben dus maar 1 keer geplamuurd en 2 keer gespoten.
Daarnaast was er helaas in de eerste week dat de Exo-S af was een van de CCFL kapot gegaan. Bad luck denk ik, dus die hebben we ook nog vervangen. Hij is nu in tiptop staat voor de X-life lan, waar we met RFFN met 8 man heen gaan!
Allereerst de SSD afplakken, oranje logo wegschuren en plamuren.

Het Exo-S logo moest ook nog wat strakker, dus ook die hebben we geplamuurd.

Daarnaast de switch op de transport case gemaakt, zodat we het licht kunnen aan en uitschakelen.

Voor achter het logo, moesten we een bakje maken, waar we de ledjes in kunnen verwerken. Van 2 bakjes 1 bakje gemaakt wat netjes past.

De batterijen bakjes in de binnenkant van de transportcase geplakt en beginnen met solderen.

Vervolgens de binnenkant beplakt met foam, zodat het weer netjes afgewerkt is. De batterijen zijn toegangelijk doordat het foam kan wegklappen, waar de batterijen zitten.

Het logo vast gezet met 4 inbusjes, geheel in de stijl van de Exo-S.

Het resultaat in het donker.

Het logo in close up!

We zijn klaar om te gamen! Na de lan gaan we verder met de monitor stand van de Exo-S!
Gisteren hebben we onze eerste plannen gehad om een 2e build te gaan doen. Dit zijn pas de eerste plannen en deze build is nog niet af (monitor stand). Maar het eerste idee is om een mini pc te gaan maken met externe voeding. Maar ons kennende verandert dit plan nog minimaal 150 keer voor dat we beginnen en passen we het plan nog 15 keer aan, nadat we zij begonnen.
Bedankt voor jullie interesse en input en tot de volgende!
[ Voor 12% gewijzigd door Mystikal op 12-06-2012 07:58 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Guru3D en Hilbert in bijzonder! Bedankt!
http://guru3d.com/article...-of-the-month--june-2012/
Basement Bios ---- Exo-S
Basement Bios ---- Exo-S
Komt er nog meer? Andere koeling op de videokaart bijvoorbeeld?
We zijn nog bezig met een monitor stand in dezelfde 'lay-out' als de PSU cover.Singular1ty schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 01:52:
Fantastische build is het geworden! Ik was in het begin nog een beetje sceptisch over zo'n 'log' buizenframe, maar het resultaat ziet er geweldig uit. En dan die LAN-case! Helemaal in stijl.
Komt er nog meer? Andere koeling op de videokaart bijvoorbeeld?
Aan de hardware wordt niet veel meer geschroefd.
Basement Bios ---- Exo-S
OT: Deze Casemod is super awesome, ooit komt er nog een dag dat ik ook aan het casemodden ga.
Totdan heb ik altijd respect voor dit soort mensen.
[img]http://foto.julesbastin.nl/pictures/care%20package.png[/img]
Reminds me dat we deze nog steeds af moeten maken, maar zit inmiddels weer met een ander projectje in de 'maag'. Mystikal's bioscoop kelder in aanbouw
Harman Kardon Soundsticks. Geluid is meer dan prima!
Basement Bios ---- Exo-S
Warhammer en PC games en lego