BB OS gaat wel de wekker als het toestel uit/hibernate staat..
Maar is idd niet echt heel belangrijk.
Maar is idd niet echt heel belangrijk.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
dat eeuwige verglijk met die iphone daaruit blijkt wel dat het een heel goed toestel was/is (iphone4)
Burp
Anoniem: 105188
Ik weet niet maar ik ben iig niet diegene die zo'n vergelijking maakt waaruit blijkt dat de iPhone niet het juiste toestel voor mij is. Dat de pers uit onwetendheid, commerciele belangen of hype zo'n vergelijking maakt is een andere zaak.Wii4all schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:05:
[...]
dat eeuwige verglijk met die iphone daaruit blijkt wel dat het een heel goed toestel was/is (iphone4)
Dan heb ik toch ff die vergelijkingen gemist!Wii4all schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:05:
[...]
Ja leuk maar op de trilstand gaat dat ding dus ook trillen 's nachts als ie klaar is met opladen.AdnanKananda schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:36:
Een vergelijking met de iPhone4 is best relevant. Apple maakt uitstekende apparaten imo. In de vergelijking tussen de camera's zie je dat ook terug: de oudere iPhone4 doet niet of niet veel onder ten opzichte van de SGSII.
Over de wekker-functie bij het uitstaan van de telefoon gesproken: als dat een vereiste is, dan laat je Android voorlopig links liggen. Ook niks mis mee. Ik heb er zelf geen last van bij mijn HTC Hero, ik zet mijn telefoon op trilstand en de wekker gaat 's morgens gewoon af. Bovendien: waarom moet de telefoon per se 's nachts opladen? Ik doe dat bijna nooit meer. Juist 's avonds heb je hier ruim de tijd voor, of als je een vroege vogel bent zoals ik, dan heb je 's morgens nog minstens een uurtje om op te laden
Ik lig dus ook niet wakker van het ontbreken van een wekker bij het uitstaan van de telefoon
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2011 17:54 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nogmaals, dit is waar jij tevreden mee bent en hoe jij de boel hebt georganiseerd. Natuurlijk zijn er allerlei oplossingen te bedenken, maar ik moet nu mijn gewoontes en gebruiken gaan aanpassen aan een telefoon. En dat is gewoon irritant, helemaal omdat het een idiote design keuze is die geen enkel voordeel biedt.FreshMaker schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:54:
En dus laat je ( net als ik ) de telefoon ergens anders liggen
Ik hoef er zo nodig niet naast te liggen ...
Hier de N900, die gaat op de lader als ik thuis kom, en na 1,5 uur als de accu vol is, wissel ik de (eerder leeggemaakte) accu en laat ik die opladen
Wekker heb ik naast mijn bed ( tik-toc-tic-toc ) zo'n opwindbaar apparaat van 5 euro - nooit batterijen wisselen !
Zo klinkt het anders wel als ik bovenstaand relaas zo lees...Polster schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:13:
[...]
Allemaal geen deal-breaker voor mij maar wel vervelend.
Mwah het is gewoon irritant, maargoed Itunes is ook irritant dus ja somthing has got to giveSnoop schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:20:
[...]
Zo klinkt het anders wel als ik bovenstaand relaas zo lees...
[ Voor 18% gewijzigd door Polster op 07-05-2011 19:28 ]
Ok, ik snap je ook wel een beetje.Polster schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:22:
[...]
Mwah het is gewoon irritant, maargoed Itunes is ook irritant dus ja somthing has got to give
edit: Mijn reactie was overigens meer als tegengeluid voor iedereen die zegt "Het is geen probleem want IK doe blablablabla"
Dude... Waar heb jij het allemaal over?FreshMaker schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:10:
Ik sprak een paar jaar geleden ( 2007 ) een man, die zijn alarmsysteem aanmeldde, zonder mobiele nummers
Op mijn vraag of hij dan niemand had die een mobiel had ( beter/ sneller respons bij meldingen van alarm ) zei hij (heel wijs ) ik ga anderen niet lastig vallen met mijn problemen.
De volgende vraag "wat is uw mobiel nummer" kreeg ik als antwoord terug
'de iPhone komt binnenkort naar Nederland, en dat is de ideale telefoon, ik wil NIETS anders'
Toevallig sprak ik hem een paar dagen geleden, en het gesprek kwam wederom op telefoonnummers uit, en hij wist te melden dat de nieuwe "ideale" telefoon de nieuwe Samsung zou zijn ..
Ik denk dat hij nu 4 jaar met de 'oude' Iphone heeft gedaan, om nu te "upgraden"
Die heeft het over een iPhone zieltje dat zich bekeerd heeft tot de Samsung clan.
Bekeerd +1bloedsmoel schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:59:
[...]
Die heeft het over een iPhone zieltje dat zich bekeerd heeft tot de Samsung clan.Al begrijp ik niet waarom dat dat zo belangrijk is om te vermelden, misschien stiekum een fanboy die liefst graag zou hebben dat alle iPhone gebruikers zich bekeren
Samsung S23 Ultra 256GB
Juist maar dan denken dat de SGS 2 nog op release firmware draait, er wordt nog veel verbeterd en het is al een toptoestel zoals ie is.Snoop schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:03:
Duidelijk wie de snelste browser heeft
IPhone is héél iets soepeler met scrollen en het scherm reageert wat sneller maar dat is in mijn ogen vrijwel te verwaarlozen.
Multiple pc builds in progress
[ Voor 3% gewijzigd door Floxie op 07-05-2011 23:47 ]
Ben onder de indruk van je gordijnen!Floxie schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:42:
Ook ik heb hem te pakken gekregen!![]()
Dus trakteer ik jullie op een paar foto's..
(Sorry van de mindere kwaliteit, de intensiteit van de kleuren zijn echt niet vast te leggen met deze digicam..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Extra info:
- i9100 versie
- UK model
- geen sporen van NFC
- ... geil toestel!
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
waar besteld?Floxie schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:42:
(Sorry van de mindere kwaliteit, de intensiteit van de kleuren zijn echt niet vast te leggen met deze digicam..)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Extra info:
- i9100 versie
- UK model
- geen sporen van NFC
- ... geil toestel!
Hij zegt UK model dus ga maar van expansys uit.
Kan me bijna niet voorstellen dat het toestel geen chroom randje heeft. Die reflectie van de tafel in het randje van het toestel.... Maar neem dus aan dat het bij jou ook gewoon een donker blauw randje is ipc chroom net als bij Menthix?Floxie schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Extra info:
- i9100 versie
- UK model
- geen sporen van NFC
- ... geil toestel!
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 08-05-2011 09:11 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 5% gewijzigd door Floxie op 08-05-2011 10:54 ]
Ik zou graag een nederlandse video review willen zien..Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:26:
Heb nog even een foto proberen schieten van de rand:
[afbeelding]
Heb ter vergelijking mijn netbook (met "chroom" rand) genomen. Zo zou het wel duidelijk moeten worden dat de S2 géén chroom rand heeft. Het is gewoon zeer reflectief materiaal, waardoor al snel de chroom rand look ontstaat in combinatie met licht. In werkelijkheid is het meer een mengeling van zwart/grijs/bruin antraciet. Ik vind dat bovenstaande foto wel redelijk de werkelijke kleur benadert. Het is zeker geen blauw![]()
Zijn jullie eventueel geinteresseerd in een paar benchmark of boot filmpjes?
*Edit* En ik heb 'm inderdaad van expansys
Dat idealen niet rotsvast zijn, en daarmee fanboy-reactie's kunnen omslaan
Zou je misschien wat benchmarks kunnen draaien? Quadrant, Neocore, Linpack enz?Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:26:
Heb nog even een foto proberen schieten van de rand:
[afbeelding]
Heb ter vergelijking mijn netbook (met "chroom" rand) genomen. Zo zou het wel duidelijk moeten worden dat de S2 géén chroom rand heeft. Het is gewoon zeer reflectief materiaal, waardoor al snel de chroom rand look ontstaat in combinatie met licht. In werkelijkheid is het meer een mengeling van zwart/grijs/bruin antraciet. Ik vind dat bovenstaande foto wel redelijk de werkelijke kleur benadert. Het is zeker geen blauw![]()
Zijn jullie eventueel geinteresseerd in een paar benchmark of boot filmpjes?
*Edit* En ik heb 'm inderdaad van expansys
Ik heb geen leuke ondertitel.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Niet van een retail exemplaar volgens mij.l3art schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:00:
Hebben we nog niet genoeg benchmarks voorbij zien komen dan???
Ik heb geen leuke ondertitel.
[ Voor 32% gewijzigd door DorkoTheBeast op 08-05-2011 12:04 ]
thnx...Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:52:
Voila: Quadrant filmpje staat online YouTube: Samsung Galaxy S II Quadrant Bench
De rest volgt straks
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Lol, euh, ja dat is de bedoeling denk ikGolf2vr6 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:25:
[...]
thnx...
ps tafelkleed en gordijnen matchen aardig
[ Voor 15% gewijzigd door spanx op 08-05-2011 13:09 ]
Damn it's good 2b a Tweaker!
Damn it's good 2b a Tweaker!
Eindelijk een SGS2 ingesteld op de nederlandse taal te zien op youtube. Bijna kippenvel!Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:13:
Euhmm, waar haal ik die GLBenchmark? Iemand die de apk weet staan?
Shutdown/Boot filmpje toegevoegd: YouTube: Samsung Galaxy S II Shutdown and Power on
[ Voor 21% gewijzigd door AtlAntA op 08-05-2011 13:31 ]
Anoniem: 323486
Dat werkt niet bij Android, een beperking helaas. Persoonlijk nooit echt vervelend gevonden eigenlijk.AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:22:
[...]
Edit:
Kan je de wekker even zetten op 5minuten vooruit en dan de telefoon uitdoen? Kunnen we even zien of het alarm het dan ook doet.
Wist al dat dat niet werkte. Probeerde een beetje lollig te doenAnoniem: 323486 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Dat werkt niet bij Android, een beperking helaas. Persoonlijk nooit echt vervelend gevonden eigenlijk.
Ben ik de enige die vindt dat het lockscreen echt heel erg lelijk is?
Ik doelde meer op hoe het lockscreen werkt, gewoon het scherm wegdraggen. Lelijke animatie. Vind die lockscreen van Sense 3 veel interessanter.AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:38:
[...]
Wist al dat dat niet werkte. Probeerde een beetje lollig te doen![]()
Je kan het lockscreen gewoon veranderen in elke andere willekeurige afbeelding.
Ben wel erg benieuwd naar het resultaat van *#0*# en hoe dat er uit ziet. Filmpje?
Ik vind de uitwerking erg lelijk, bij de HTC Sensation ziet het er veel beter uit imo. lol @ iedereen schreeuwt om filmpjesAnoniem: 323486 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:35:
[...]
Ben ik de enige die vindt dat het lockscreen echt heel erg lelijk is?
Ben geen android expert maar dat is wel te veranderen met de verschillende launchers en lockscreen apps.Anoniem: 323486 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Ik doelde meer op hoe het lockscreen werkt, gewoon het scherm wegdraggen. Lelijke animatie. Vind die lockscreen van Sense 3 veel interessanter.
Ja, natuurlijk. Is ook geen enorm probleem hoor. Maar het liefst heb je iets dat goed uitgewerkt is, lockscreen apps zoals die op de Sensation zit zijn niet in de market te vinden.AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:46:
[...]
Ben geen android expert maar dat is wel te veranderen met de verschillende launchers en lockscreen apps.
Anoniem: 346786
acht als hij maar functioneel is en je genoeg info kan zien voordat je je telefoon unlocked, zo niet android is open en dus market biedt uitkomst.Anoniem: 323486 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Ik doelde meer op hoe het lockscreen werkt, gewoon het scherm wegdraggen. Lelijke animatie. Vind die lockscreen van Sense 3 veel interessanter.
Ik heb precies hetzelfde met dat lockscreen. Ik heb zoveel mooie dingen voorbij zien komen op Android toestellen en dan komt Samsung met zoiets aanzetten...Anoniem: 323486 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:50:
[...]
Ja, natuurlijk. Is ook geen enorm probleem hoor. Maar het liefst heb je iets dat goed uitgewerkt is, lockscreen apps zoals die op de Sensation zit zijn niet in de market te vinden.
YouTube: Samsung Galaxy S II Review - Dialaphone
Bij 1:06, ze hadden er iets veel originelers en meer functioneel van kunnen maken.
Ben ik met je eens. Kan zijn dat samsung zoiets nog verandert in een update. Schijnt dat er al een update met Kies beschikbaar is. @Floxie: Zou je dat even kunnen checken en dan kijken wat er eventueel verandert of verbeterd is? (wake up tijd e.d)Anoniem: 323486 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:50:
[...]
Ja, natuurlijk. Is ook geen enorm probleem hoor. Maar het liefst heb je iets dat goed uitgewerkt is, lockscreen apps zoals die op de Sensation zit zijn niet in de market te vinden.
YouTube: Samsung Galaxy S II Review - Dialaphone
Bij 1:06, ze hadden er iets veel originelers en meer functioneel van kunnen maken.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Thnx ziet er strak uit! En is de 3g ontvangst vergelijkbaar/slechter/beter vergeleken met je vorige phone? Wat dat ook mag zijn geweest.Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:22:
U vraagt wij draaien: YouTube: Samsung Galaxy S II hardware selftest
Ohja, nog wat info die ik vergeten te vermelden ben:
- Op de doos staat er ook gewoon "Noble Black"
- Firmware XXKDH met CSC KD1 (XEU)
- MHL adapter niet aanwezig in de doos
- Leuk dingetje is dat er verschillende soorten oordopjes (vormen) inzitten.
Heb gekeken op de laatste nieuwe Kies en hij verteld me dat dit de laatste nieuwe firmware versie is.
Zou je mijn vraag over push notificaties kunnen beantwoorden? Vraag me af hoe snel dit precies gaat. Zijn de notificaties echt instant zoals het hoort of zit er enige vetraging in?Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:22:
U vraagt wij draaien: YouTube: Samsung Galaxy S II hardware selftest
Ohja, nog wat info die ik vergeten te vermelden ben:
- Op de doos staat er ook gewoon "Noble Black"
- Firmware XXKDH met CSC KD1 (XEU)
- MHL adapter niet aanwezig in de doos
- Leuk dingetje is dat er verschillende soorten oordopjes (vormen) inzitten.
Heb gekeken op de laatste nieuwe Kies en hij verteld me dat dit de laatste nieuwe firmware versie is.
[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 08-05-2011 14:52 ]
Geen dank! Geniet er maar van en van het lekkere weer in sint niklaas.
Ja bijvoorbeeld gmail of whatsapp/gtalk berichten. Ben benieuwd hoe snel dit gaat aangezien degene van het iphone 4 vs sgs2 filmpje klaagde over het lang uitblijven van de pushnotificaties bij de sgs2Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:55:
Welke push notificaties bedoel je net? Een mail die toekomt via gmail bijvoorbeeld?
[ Voor 46% gewijzigd door Snoop op 08-05-2011 14:59 ]
Ik heb een mailtje via de pc naar m'n eigen gmail doorgestuurd en na een 2-tal minuten werd het doorgepushed op mn SGS2 via HDSPA.Snoop schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Ja bijvoorbeeld gmail of whatsapp/gtalk berichten. Ben benieuwd hoe snel dit gaat aangezien degene van het iphone 4 vs sgs2 filmpje klaagde over het lang uitblijven van de pushnotificaties bij de sgs2
Dankjewel! Vind het eerlijk gezegd best lang. Bij mijn Hero gaat het stukken sneller binnen 10 a 15 seconden ongeveer.Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:21:
[...]
Ik heb een mailtje via de pc naar m'n eigen gmail doorgestuurd en na een 2-tal minuten werd het doorgepushed op mn SGS2 via HDSPA.
[ Voor 12% gewijzigd door Floxie op 08-05-2011 15:41 ]
Probeer deze site eensFloxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:13:
Euhmm, waar haal ik die GLBenchmark? Iemand die de apk weet staan?
[ Voor 9% gewijzigd door DorkoTheBeast op 08-05-2011 15:44 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Komt omdat de sd fat32 geformatteerd is toch?Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:01:
File Too Large
---------------------
The file "x" is too large for the destination file system.
Was een bestand van 4.37 GB
Dus: neen, gaat niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Floxie op 08-05-2011 16:17 ]
usb opslag is dus geen ext4 neem ik aan, aangezien daar geen 4gb file op kan?Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:17:
Yep, er is 1.97 GB beschikbaar voor systeemopslag voor applicaties.
Zie: [afbeelding]
En yep, normaal staat dit in het Linux EXT4 formaat.
Nope, de partitie voor "usb opslag" is dus fat32 (passen geen grote bestanden op), de partitie voor systeembestanden/applicaties ed. is ext4 maar dit kan niet gebruikt worden voor usb opslag.Mouki_9 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:20:
[...]
usb opslag is dus geen ext4 neem ik aan, aangezien daar geen 4gb file op kan?
Dat is vandaag wel goed te testen
[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-05-2011 16:40 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
[ Voor 17% gewijzigd door Floxie op 08-05-2011 21:34 ]
Zou het ook mogelijk zijn om SD kaartjes en EXT4 te formatteren en in de SGS2 te drukken? Ben benieuwd of ie ze dan wel zou pakken.Snoop schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:25:
[...]
Nope, de partitie voor "usb opslag" is dus fat32 (passen geen grote bestanden op), de partitie voor systeembestanden/applicaties ed. is ext4 maar dit kan niet gebruikt worden voor usb opslag.
Je zult dus grote bestanden moeten opslaan op een sd-kaartje in ntfs formaat en kijken of dat werkt. Maar volgens mij ondersteunt de S2 sd kaartjes met ntfs niet.
NL handleiding voor formatteren EXT4 van SD kaartjes in windows:AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:38:
[...]
Zou het ook mogelijk zijn om SD kaartjes en EXT4 te formatteren en in de SGS2 te drukken? Ben benieuwd of ie ze dan wel zou pakken.
[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-05-2011 17:55 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Je sgs2 in massa opslag mode via usb aansluiten op je pc en dan bestanden kopieren?Nuhvok schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:57:
Maar als je je SD kaartje naar EXT4 formatteert kun je er met Windows geen bestanden meer opzetten, of zijn daar wel tooltjes/manieren voor?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Daar hebben we hier nu niet zoveel aan omdat het hier even gaat om bestanden groter dan 4GB op de SGS2 via een SD kaartje te krijgen. Die tutorial laat je maximaal een 1024MB partitie maken op je SD kaart in ext.Golf2vr6 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:54:
[...]
NL handleiding voor formatteren EXT4 van SD kaartjes in windows:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=927512
mmm ok dit:AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:00:
[...]
Daar hebben we hier nu niet zoveel aan omdat het hier even gaat om bestanden groter dan 4GB op de SGS2 via een SD kaartje te krijgen. Die tutorial laat je maximaal een 1024MB partitie maken op je SD kaart in ext.
@Floxie: Er zijn meer mensen die dit geprobeerd hebben maar als het jou wel lukt ben je volgens mij de 1e!
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ben zelf niet echt thuis in bestandssystemen maar ik vind het toch wel erg jammer dat er niet wat meer compatibiliteit is onderling.Golf2vr6 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:03:
[...]
mmm ok dit:
Nu in het rode hokje ga je maximaal 1024mb kiezen. Elke waarde tussen 0 en 1024 mag, daarboven komen vaak fouten voor.
had ik dus niet gelezen
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
NTFS neem ik aan dat mislukt is, dat was te verwachten.Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:19:
Niet gelukt. SD kaart onleesbaar en dat soort dingen.
Terug naar FAT32 dan maar ^^
Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:56:
Ik ben even mn SD kaartje aan het formatteren in het NTFS formaat.
Waarschijnlijk verloren moeite, maar je weet nooit
Ik laat het jullie weten!
[ Voor 36% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-05-2011 18:28 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Widgetlocker is customizeable dus die shortcuts mag je weglaten. Het ziet er een stuk beter uit dan de standaard lockscreen en is nog handig ook. Ik weet alleen niet wat het met je batterij doet. Zie hier een review:AtlAntA schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 02:47:
[...]
Is het nut van een lockscreen niet om tegen te houden dat je telefoon dingen doet in je broekzak waarvan je niet wilt dat ze gebeuren? (pun intended) Kan me best voorstellen dat ik niet wil dat die flash steeds aan gaat in mijn broekzak.
[...]
Hoe is de verbinding van de wifi?Floxie schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:41:
Het is momenteel bewolkt in Gent
Hopelijk wordt het straks weer zonnig zoals vanmiddag.
Btw: ava zo beter?
*Edit* Geen probleem, ik doe het plezier
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Zijn antwoordt staat (weliswaar wat beknopt) op de vorige pagina:
[ Voor 27% gewijzigd door AtlAntA op 08-05-2011 19:48 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
volgens SAMSUNG.....
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Eerste 3 zijn over de WiFi thuis. Die 14.53 ligt volgens mij gewoon aan een brakke server, op die zelfde server ook de 1.21 over Vodafone. Na de screenshot nog een paar keer geprobeerd op andere servers, allemaal rond de 20.AtlAntA schreef op zondag 08 mei 2011 @ 19:17:
Een speedtest via wifi zou wel leuk zijn omdat er nogal wat berichten zijn over lage wifi snelheden en veel disconnects en slecht signaal etc.
Link?
[ Voor 6% gewijzigd door Menthix op 08-05-2011 20:36 ]
Steam: Grim
Dat zijn zeker geen slechte resultaten! Zou je misschien even kunnen proberen om met je SGS2 en je laptop wat verder van je router af te gaan en kijken welke het eerst disconnect?Menthix schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Eerste 3 zijn over de WiFi thuis. Die 14.53 ligt volgens mij gewoon aan een brakke server, op die zelfde server ook de 1.21 over Vodafone. Na de screenshot nog een paar keer geprobeerd op andere servers, allemaal rond de 20.
[afbeelding]
Lijkt me toch prima als dit de *wired* resultaten op een desktop zijn, over die zelfde connectie:
[afbeelding]
Verder sinds ik 'm heb (vrijdag) voornamelijk op WiFi gezeten, niets gemerkt van disconnects of slechte snelheid. Wat me wel opvalt is dat de S2 maar 2 (soms 1) streepje signaal sterke aangeeft tewijl Windows 7 laptop op de zelfde locatie 5 bars heeft. Maar die laptop komt op SpeedTest langzamer uit de bus als de Galaxy SII, so go figure.
Dat heeft de S1 ook, je moet haast naast de router staan voor het volledige bereik. Mijn ervaring is dat de S1 een stabiele verbinding houdt bij minimaal 1 streepje (het puntje niet mee gerekend).Verder sinds ik 'm heb (vrijdag) voornamelijk op WiFi gezeten, niets gemerkt van disconnects of slechte snelheid. Wat me wel opvalt is dat de S2 maar 2 (soms 1) streepje signaal sterke aangeeft tewijl Windows 7 laptop op de zelfde locatie 5 bars heeft. Maar die laptop komt op SpeedTest langzamer uit de bus als de Galaxy SII, so go figure.
[ Voor 39% gewijzigd door The Wizard op 08-05-2011 21:02 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq