Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Jo... schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:38:

Android is zoals jij het noemt niet echt dummieproof, ik ken vele mensen die het niet meteen zouden doorhebben, en het al direct zouden wegleggen omdat ze het te ingewikkeld vinden. Maar ik bijvoorbeeld heb helemaal geen probleem met Android, en vind het veel prettiger werken dan iOS.. (Soort mensen waar ik heb over heb kunnen nog niet eens overweg met Word en Excel enzo :p)
haha, WOW. Je neemt me de woorden uit de mond. Vooral met die mensen die niet eens goed overweg kunnen met word en excel! Heb namelijk ook kameraden en veel iOS apparaten om me heen. Zo typisch hoe jij dat verteld. En dan nog mij overtuigen ook... Als ze niet eens weten hoe je een automatische inhoudsopgave in word kan maken!

Opzich wel mooi dat iOS bestaat voor zulke mensen die lui zijn om iets te leren en gauw tevreden zijn. Alleen voel ik me bij zo'n iOS apparaat vaak dom gehouden ofzo. Die mensen weten ook wel het woord retina te vinden maar wat het inhoud?? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 145867 op 18-04-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:00
Een officieel reclame filmpje van de SGS2:

YouTube: [GALAXY S II] 1st Commercial

Deze heeft ook het samsung logo voorop dus is een final.
Geen telefoon voor kleine meisjes!!

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 18-04-2011 21:47 ]

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-01 09:29
M-en-M schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:12:
[...]

Nu is het wel het geval dat bepaalde onderdelen (knopjes, sprites, etc.) vaak op slechts één bepaalde resolutie gemaakt zijn, deze zullen dan ook kleiner lijken en verplaatst worden.
Dat kan ook opgelost worden met 9-patch afbeeldingen: http://developer.android....ing/tools/draw9patch.html

Alleen moet je als dev'er dan een graficus vinden die dat wil doen .. en ik heb nog geen gevonden ..

Bijkomende randbemerking: afbeeldingen (drawables) kunnen in meerdere resoluties aangeleverd worden in Android, vanaf versie 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Wat is dit een prachtig toestel! Alleen los kopen gaat helaas aardig in de papieren lopen, eens rekenen of dat geld gaat kosten, of dat je er op toe moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:00
partyondude schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:36:
Wat is dit een prachtig toestel! Alleen los kopen gaat helaas aardig in de papieren lopen, eens rekenen of dat geld gaat kosten, of dat je er op toe moet leggen.
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:26
hmmm...,

negatieve punten, kan ik ze bedenken?
-dat ie mss te licht is?
-power button de facto overbodig?

wat het voor mij ultiem zou maken (met wat nu kan)
-ietsje dikker, meer batterij (dikte vd sensation en dan maar 1500 mah is echt faal)
- dual sim :-p
- extra xenon naast led (zodat je iig nog een lantaarn hebt)
-iets meer 'ruggedness'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nog maar wat (p)review filmpjes:

YouTube: Samsung Galaxy S II Review - Phones 4u

en een vrouw die zegt dat ie niet mooi is:

YouTube: Samsung Galaxy S II Review - Dialaphone
begeleidend stukje text: http://blog.dialaphone.co...axy-s-ii-galaxy-defender/

filmpje uit india:

http://tech2.in.com/gallery/videos/samsung-galaxy-sii/202272

Filmpje van techshow in Birmingham. SGS2 vanaf 03:52:

YouTube: Tech from the Gadget Show 2011

Nog geen enkele SGS2 gespot met het Samsung logo voorop dus allemaal pre-productie modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02-2024

.ini

.exe

XElD schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:16:
hmmm...,
- Samsung Logo op voorzijde
- Lelijk Lockscreen dat bij aantal van de video's niet lekker werkt
- eh..

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:21:
Nog maar wat (p)review filmpjes:

Filmpje van techshow in Birmingham. SGS2 vanaf 03:52:

YouTube: Tech from the Gadget Show 2011
SGS2 vanaf 3:53 (beetje rommelig niets nieuws filmpie)
.ini schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:25:
[...]

- eh..
Lockscreen werkt in de laatste filmpje die ik van SGS2 gezien heb perfect (bijv filmpje van dailaphone dat net gepost is).

[ Voor 36% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-04-2011 23:37 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:33:
[...]

SGS2 vanaf 3:53 (beetje rommelig niets nieuws filmpie)
Had ik er al bijgezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
.ini schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:25:
[...]

- eh..
- Metalen behuizing (die paar extra grammen maakt mij geen moer uit)
- Camera button
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345029

Eén seconde verschil. :P En volgens mij heeft die vrouw een leesbrilletje nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 345029 schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:44:
[...]

Eén seconde verschil. :P En volgens mij heeft die vrouw een leesbrilletje nodig. :+
Inderdaad! Lijkt wel alsof ze het touchscreen met haar neus probeert te beroeren.
Die kerel van Samsung laat de gyroscopische features toch wel op een andere wat leukere manier zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Laatst online: 10-03-2022
XElD schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:16:
hmmm...,

-dat ie mss te licht is?
-power button de facto overbodig?

wat het voor mij ultiem zou maken (met wat nu kan)
-ietsje dikker, meer batterij (dikte vd sensation en dan maar 1500 mah is echt faal)
- dual sim :-p
- extra xenon naast led (zodat je iig nog een lantaarn hebt)
-iets meer 'ruggedness'
Ik ben het met jou eens, er is nog genoeg te wensen.

Ik zou hierbij aan willen vullen:
Ik heb een sgs en het antenne probleem is zwaar irritant. Mijn hand zit in de meest prettige hou vast van het toestel om de antenne heen waardoor H verandert in G op de statusbalk en de data verbinding super traag wordt of zelfs verbroken :|
Ik hoop sowieso dat de ontvangers van betere kwaliteit zijn want bij de sgs is dit echt brak (fm transmitter, gps, gms)

Ik hoop ook dat handsfree bellen beter gaat nu ben ik nauwelijks verstaanbaar aan de andere kant van de lijn.

Laatste puntje (voor nu dan) de knopen. Het begint met de touch-knoppen soms handig maar vaker niet zeker mbt tot de back knop. Deze raak ik vaker ongewild als gewild aan :(
En dan die ielige power en volume knoppen die tegenover elkaar zitten op het device. Houd je het toestel tussen je duim en vingers dan knijp je ongewild ook in de powerknop als het harder of zachter wil zetten.

Oja, en nog één dingetje dan om het af te ronden. De sgs2 ziet er minstens zo glad uit als de sgs 1, dus hij zal ook wel weer zo glad als een aal zijn. Dit vind ik toch een gemiste kans van samsung. waarom geen rubberachtig materiaal gebruiken aan achterzijde, dit levert zoveel comfort!

Stja, er moet ook nog wel wat te wensen over blijven he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:26
Vlgs mij is de back cover nu van een soort ribbelig materiaal gemaakt dus dat zal wel minder zijn.

En wat betreft metaal. Ik heb een Nokia E52 als werktelefoon, volledig uit alluminium en glas. Neem niet weg dat ie niet hard gesleten is na een jaartje tijd. Maakt mij dus niet zoveel uit metaal of (hoogwaardig) plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 11:31
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/02/galaxy-s-ii-hands-on-18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5banner/galaxys2cam.jpg
hier is het een beetje te zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Gohan040 op 19-04-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 22:44
Gallant schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 01:31:
[...]

Ik ben het met jou eens, er is nog genoeg te wensen.

Ik zou hierbij aan willen vullen:
Ik heb een sgs en het antenne probleem is zwaar irritant. Mijn hand zit in de meest prettige hou vast van het toestel om de antenne heen waardoor H verandert in G op de statusbalk en de data verbinding super traag wordt of zelfs verbroken :|
Ik hoop sowieso dat de ontvangers van betere kwaliteit zijn want bij de sgs is dit echt brak (fm transmitter, gps, gms)

Ik hoop ook dat handsfree bellen beter gaat nu ben ik nauwelijks verstaanbaar aan de andere kant van de lijn.

Laatste puntje (voor nu dan) de knopen. Het begint met de touch-knoppen soms handig maar vaker niet zeker mbt tot de back knop. Deze raak ik vaker ongewild als gewild aan :(
En dan die ielige power en volume knoppen die tegenover elkaar zitten op het device. Houd je het toestel tussen je duim en vingers dan knijp je ongewild ook in de powerknop als het harder of zachter wil zetten.

Oja, en nog één dingetje dan om het af te ronden. De sgs2 ziet er minstens zo glad uit als de sgs 1, dus hij zal ook wel weer zo glad als een aal zijn. Dit vind ik toch een gemiste kans van samsung. waarom geen rubberachtig materiaal gebruiken aan achterzijde, dit levert zoveel comfort!

Stja, er moet ook nog wel wat te wensen over blijven he :P
Dat over die GPS hoop ik serieus ook. Maat van me heeft de SGS en daar duurt het echt eeuwen voordat de GPS keer locked... Mijn desire doet dat binnen 5 sec...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:06
Ewivis schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:44:
[...]

Dat over die GPS hoop ik serieus ook. Maat van me heeft de SGS en daar duurt het echt eeuwen voordat de GPS keer locked... Mijn desire doet dat binnen 5 sec...
Valt ook wel mee hoor... Met de software updates en andere fixes is het voor de meeste al prima opgelost (en heb zelf nooit last gehad van trage lock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 13:10
Wie weet miss dat er replacement metaal back covers komen. Zou wel mooi zijn iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:26
Die komen er niet. Er is voor kunststof gekozen omdat metaal te erg isoleert en de telefoon dan te heet zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
gebruikershaes schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:50:
Wie weet miss dat er replacement metaal back covers komen. Zou wel mooi zijn iig
+1
Als je die dunne plastic back cover in de review video's ziet dan ziet het er wel heel erg breekbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:44
Als dit toestel niet te duur gaat worden dan komt deze zeker in plaats van mijn iPhone 4. Hij lijkt er stiekem ook wel een beetje op echter vind ik het schermpje van de iPhone 4 net te klein en is het toestel te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40
Snoop schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:53:
[...]

+1
Als je die dunne plastic back cover in de review video's ziet dan ziet het er wel heel erg breekbaar uit.
Maar ook erg flexibel, dus breken zal die niet snel volgens mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:56:
[...]

Maar ook erg flexibel, dus breken zal die niet snel volgens mij.
Klopt, je kunt hem bijna dubbelklappen, zo flexibel. Ik heb dan echter toch liever iets in mijn handen wat steviger aanvoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:06

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

GranCanaria schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:55:
Als dit toestel niet te duur gaat worden dan komt deze zeker in plaats van mijn iPhone 4. Hij lijkt er stiekem ook wel een beetje op echter vind ik het schermpje van de iPhone 4 net te klein en is het toestel te zwaar.
Same here, ik heb ook de iphone 4 en dit is de eerste android telefoon waarvan ik zeg, die heeft echt alles wat ik zoek en meer. Ik wil hem meer als multimedia toestel gaan gebruiken en van itunes af zijn.

Wat mij betreft komt de S2 er wel, verkoop de iphone 4 wel voor een leuk bedrag, zodat ik de S2 met een normaal abbo kan nemen zonder me scheel te betalen per maand.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
Nomad schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:13:
[...]

Same here, ik heb ook de iphone 4 en dit is de eerste android telefoon waarvan ik zeg, die heeft echt alles wat ik zoek en meer. Ik wil hem meer als multimedia toestel gaan gebruiken en van itunes af zijn.

Wat mij betreft komt de S2 er wel, verkoop de iphone 4 wel voor een leuk bedrag, zodat ik de S2 met een normaal abbo kan nemen zonder me scheel te betalen per maand.
Zat precies vandaag dit topic te lezen om exact dezelfde reden :)
zoek al tijden naar een android phone die het waard is om voor over te stappen en dit toestel komt toch wel erg dicht in de buurt!

-groter scherm
-geen itunes
-storage mode
-xvid/divx/mkv playback

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verderf schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:18:
[...]

Zat precies vandaag dit topic te lezen om exact dezelfde reden :)
zoek al tijden naar een android phone die het waard is om voor over te stappen en dit toestel komt toch wel erg dicht in de buurt!

-groter scherm
-geen itunes
-storage mode
-xvid/divx/mkv playback
Heeft de Desire HD toch ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:55
418O2 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:53:
Die komen er niet. Er is voor kunststof gekozen omdat metaal te erg isoleert en de telefoon dan te heet zou worden.
Toch gek.... Volgens mij is het juist net andersom. Metaal geleid volgens mij beter dan plastic. Daarom voelt metaal ook vaak koud aan als je het aanraakt, het voert de warmte van je hand snel af. En als iets snel heet wordt dan is het metaal, waardoor je snel je vingers brand. En het wordt heeft omdat het juist goed de warmte geleid.
Het probleem zou eerder zijn, dat je toestel dan snel warm zou worden, en dat vinden de handjes weer niet fijn. Dus daarom plastic. En zelfs met plastic wordt een toestel soms al aardig warm, als je bijv aan het navigeren bent.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
l3art schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:26:
[...]

Toch gek.... Volgens mij is het juist net andersom. Metaal geleid volgens mij beter dan plastic. Daarom voelt metaal ook vaak koud aan als je het aanraakt, het voert de warmte van je hand snel af. En als iets snel heet wordt dan is het metaal, waardoor je snel je vingers brand. En het wordt heeft omdat het juist goed de warmte geleid.
Het probleem zou eerder zijn, dat je toestel dan snel warm zou worden, en dat vinden de handjes weer niet fijn. Dus daarom plastic. En zelfs met plastic wordt een toestel soms al aardig warm, als je bijv aan het navigeren bent.
Daarom zijn CPU koelers ook van plastic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ze isoleren ook meer en houden de warmte langer vast. Ik meende in ieder geval ergens te hebben gelezen dat dat de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:12
Bovendien: metaal is moeilijker omdat het de radio signalen (WIFI/GPS/GSM etc) kan verstoren!
Weet je nog, die metalen rand rond de iphone4? ;)
En als je je HTC aluminium telefoon laat vallen zit er direct een deuk in de omhuizing, terwijl je met een Samsung wss geen schade hebt.
Daarom liever plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dat had een heel andere oorzaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:44
Nomad schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:13:
[...]

Wel leuk dat meerdere mensen zo denken. Over het algemeen zorgt Samsung er meestal voor dat ze genoeg in hun telefoons stoppen.

En mede door de marked share van Android is de keuze voor mij snel gemaakt. Nu nog maar hopen dat de sg2 niet te duur wordt :)

Ik kan nog altijd mijn vrouw blij maken met mijn iPhone 4 en omdat zij nu mag verlengen, de sg2 nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:32
http://www.samsunggalaxy-...ok-andere-camera-gekregen

Iemand dat al gelezen? Kom ik nu met oud nieuws of was dit nog niet bekend? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Crusher77 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:16:

Het is dan maar te hopen dat de camera beter is geworden, anders zou dit toch wel jammer zijn. De testfoto's zagen er best goed uit, maar goed misschien zorgde dit onderdeel voor productieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phusebox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:23:
[...]

Het is dan maar te hopen dat de camera beter is geworden, anders zou dit toch wel jammer zijn. De testfoto's zagen er best goed uit, maar goed misschien zorgde dit onderdeel voor productieproblemen.
Volgens Eldar is hij verbeterd. Hij heeft "naar eigen zeggen" een productie model in handen. Volgens hem is ook het scherm verbeterd en zit er nu 1650 accu in ipv 1500 met 1650 sticker.

Zijn uitgebreide review zal/hoop ik deze week verschijnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2011 14:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Crusher77 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:16:

deze post nog niet maar uitspraak van Eldar waarnaar jouw post verwijst is reeds eerder gepost
Golf2vr6 schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:58:
http://mobile-review.com/...11/birulki-115-en.shtml#6

"The resulting review will be quite long as I am passionate about the model. I am pretty sure it will be one of the best in 2011."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Je antwoord (denk ik)
He also mentioned on his Tweeter account that the CPU and camera module are different and of course improved .. he said that the camera has completely new level of quality and much better than in the HTC Sensation; also, the phone will come with more software preinstalled..
Here are some examples of the new camera photos from his tweet:
http://t.co/Y2noJb5
http://t.co/efRMXCX
http://t.co/p5boDp4
http://t.co/QGSiUwt
linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm toch jammer dat ik de telefoon zelf niet echt mooi vindt anders was de beslissing wat sneller gemaakt. Qua internals wint Samsung makkelijk, maar ik vind de TW4 interface niet mooi evenals het design van de telefoon. Lastig.

Toch maar wachten tot ze beide in de winkel liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347066

Phusebox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:45:
Hmm toch jammer dat ik de telefoon zelf niet echt mooi vindt anders was de beslissing wat sneller gemaakt. Qua internals wint Samsung makkelijk, maar ik vind de TW4 interface niet mooi evenals het design van de telefoon. Lastig.

Ik vind het design juist mooi en ook TW4 zag er mooi uit, maarja het is nog niet de final er kan nog veel veranderen 8) kwa software dan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phusebox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:45:

Laat me raden, jij twijfelt tussen SGS2 en de Sensation. Deed ik ook totdat ik de specs en het uiterlijk van de Sensation zag. Smaak is persoonlijk en na mijn smaak is de Sensaation heel lelijk geworden (vooral de achterkant met 3 kleuren) en ziet Sense3.0 eruit alsof het door iemand van Disney gemaakt is. Mijn twijfels waren gelijk verdwenen.

Plastic of metaal....zoals een beroemd Nederland denker al eens zei:
"Ieder nadeel heeft zijn voordeel".
J. Cruijff

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:15:
[...]

Laat me raden, jij twijfelt tussen SGS2 en de Sensation. Deed ik ook totdat ik de specs en het uiterlijk van de Sensation zag. Smaak is persoonlijk en na mijn smaak is de Sensaation heel lelijk geworden (vooral de achterkant met 3 kleuren) en ziet Sense3.0 eruit alsof het door iemand van Disney gemaakt is. Mijn twijfels waren gelijk verdwenen.

Plastic of metaal....zoals een beroemd Nederland denker al eens zei:
"Ieder nadeel heeft zijn voordeel".
J. Cruijff
Ja eerst was er nog de Atrix, maar goed die zien we hier toch niet en heeft bovendien een pentile matrix scherm.
Dus idd Sensation of SGS II. Specs vind ik nog wel ok van de Sensation, en ik vind het design veel beter. Ook Sense3.0 ziet er beter uit. Ik vind TW4 nog erger dan Disney namelijk ;) meer FisherPrice met al die overdreven kleurtjes.

En Samsung wil net wat te graag op een iPhone lijken qua voorkant en icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Vanaf nu weer ontopic, fanboy gedrag en loze meldingen waarom de SGSII mooier is dan andere toestellen hoort hier niet thuis. Dit is een technisch topic, vervuil hem niet.
Discussie over levertijden mag in een levertijden en beschikbaarheid topic in de hoofdgroep Telecomproviders

ps. offtopic meldingen zijn verwijdert uit dit topic.

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 19-04-2011 15:31 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-05 12:36
Phusebox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:26:
[...]

Nog zo'n probleem. Over 3 maanden loopt iedereen met dat ding ;)
Dat is inderdaad verschikkelijk. Altijd een groot nadeel als de community zo groot is en ook iedereen op internet het erover heeft :+

Maargoed. Ik zie het wel duidelijk als voordeel dat veel mensen geinteresseerd zijn in dit toestel. naast probleemoplossingen zijn er ook veel meer mogelijkheden om het toestel te tweaken.

[ Voor 22% gewijzigd door Brambo84 op 19-04-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 17:24

spanx

_Sp[A]nX_

Excuses,

Ik ben benieuwd of de sgs2 nfc mee krijgt, maar dat gaat waarschijnlijk ten koste van de dikte....

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
spanx schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:59:
Excuses,

Ik ben benieuwd of de sgs2 nfc mee krijgt, maar dat gaat waarschijnlijk ten koste van de dikte....
hopelijk wel anders kunnen we de nieuwe angry birds niet spelen :'(

nieuws: Nieuwe versie Angry Birds vereist nfc

:+

edit: ik weet dat hij alleen voor symbian uitkomt voorlopig, maar waarschijnlijk komt hij wel voor android ook :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Ewivis op 19-04-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ewivis schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:06:
[...]

hopelijk wel anders kunnen we de nieuwe angry birds niet spelen :'(

nieuws: Nieuwe versie Angry Birds vereist nfc

:+
Vooralsnog komt de nieuwste versie van Angry Birds alleen beschikbaar voor Symbian-telefoons.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voor de mensen die dit topic niet lezen:
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

Leverbaar vanaf week 19 voor 499euro.

Niet hier op dit bericht reageren maar in het topic wat ik net aangaf!!!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 19:10
Eldar's volledige review komt trouwens tegen het einde van deze week, voor degenen die het zich afvroegen. (Zal dan natuurlijk de Russische variant zijn, maar er zijn altijd meer dan genoeg plaatjes, bovendien is Google Translate niet veel slechter dan wat hij er zelf van maakt. :+)

Verder heeft CNET even een klein artikeltje geschreven over hun verwachtingen en de voordelen van een aantal dual-core Android telefoons (o.a. de GSII en Sensation):
http://crave.cnet.co.uk/m...-motorola-atrix-50003481/
"We have such a crush on the Samsung Galaxy S 2 we've put up posters of it in our locker. It's worthy of our puppy love because in person, the Galaxy S 2 is fabulously good looking. Its huge 4.3-inch touchscreen is bright and sharp, but the phone remains surprisingly light."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ewivis schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:52:
[...]

Daarom zijn CPU koelers ook van plastic :+
Ik weet niet of jij ooit een koeler van een cpu in je handen hebt gehad, maar de 1e die van plastic is, moet nog gemaakt worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
catt4u schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:16:
[...]

Ik weet niet of jij ooit een koeler van een cpu in je handen hebt gehad, maar de 1e die van plastic is, moet nog gemaakt worden |:(
Ik denk dat hij het sarcastisch bedoelde, let ook even op de :+

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2011 18:22 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 08:25
F off topic maar galaxy s 2 vanaf mei verkrijgbaar en gaat los 500 euro kosten :-)

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
dave1972 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:22:
F off topic maar galaxy s 2 vanaf mei verkrijgbaar en gaat los 500 euro kosten :-)
Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification

Hier staat dat hij 8,49mm dik wordt, misschien een aanwijzing voor geen NFC, omdat hij dan dikker zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346786

iklucas schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:18:
http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification

Hier staat dat hij 8,49mm dik wordt, misschien een aanwijzing voor geen NFC, omdat hij dan dikker zou zijn?
maar hier staat het samsung logo ook nog niet op het plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-05 12:36
en volgens de hi site zit er wel nfc bij...
en gek genoeg staat in de link de i9000 en niet de i9100...

http://shop.www.hi.nl/hi/...y-S-i9000/TSAI9200bl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
Brambo84 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:33:

"NFC
De Samsung Galaxy S2 wordt een van de eerste telefoons met een ingebouwde NFC chip. NFC chips kunnen data ontvangen en versturen over een afstand van 10cm en zijn compatibel met RFID chips. Wat je kan doen met je NFC toestel is nog volop in ontwikkeling. Als je onderdeel wil zijn van die ontwikkeling is de Galaxy S2 een uitstekende keus voor je nieuwe handset.

* Er komt waarschijnlijk een versie van de Galaxy S2 met NFC chip en een zonder NFC chip. Het is nog niet bekend welke versie in Europa beschikbaar komt en welke versie Hi gaat leveren. We houden je hier op de hoogte.

Dual Core 1ghz processor
Net als de LG Optimus 2X Speed krijgt de Samsung Galaxy S2 een Dual Core 1Ghz processor. Het grote voordeel van Dual Core is dat twee processen volledig parallel kunnen worden uitgevoerd. Dit is niet alleen interessant voor gaming maar alles wordt er sneller en prettiger van.
"

Er staat bij die link ook 1 ghz processor en "waarschijnlijk" bij het NFC gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05

The Wizard

Moderator Mobile
De UK versie krijgt blijkbaar wel NFC.

Bron: Amazon.co.uk
The GALAXY S II comes with Near Field Technology (NFC), the advancement that lets you access or pay for products and services simply by swiping your phone near a reader.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Brambo84 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:33:

Hi heeft het ook nog steeds over 1 Ghz ipv 1.2, dus of die lui nou zo geloofwaardig zijn :P (ze moeten die dingen eens op de site zetten als pre-order, kan niet wachten O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

hoeveel dikker zou hij dan eigenlijk worden wanneer hij wél NFC zou hebben? is nog nergens gemeld toch?

en dan nog even een vraag die ik eerder had gesteld? dat Noice Cancellation, werkt dat ook bij muziek op je oortjes/headset?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 312857 op 19-04-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 10:53
Anoniem: 312857 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:53:
hoeveel dikker zou hij dan eigenlijk worden wanneer hij wél NFC zou hebben? is nog nergens gemeld toch?

en dan nog even een vraag die ik eerder had gesteld? dat Noice Cancellation, werkt dat ook bij muziek op je oortjes/headset?
Noise Cancellation is het 'weglaten' van geluid buiten je stem als je aan't bellen bent. Er zijn twee microfoons, één die je stem opneemt en eentje die het geluid opneemt, het geluid filtert hij er dan uit. Dus jou vraag klopt niet echt :p
Er zijn wel oordopjes die het geluid van buitenaf tegenhouden, maar dat heeft niets met de telefoon zelf te maken, maar met de oordopjes/hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Anoniem: 312857 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:53:
nou ik denk dat dat wel zou meevallen er zitten ook al NFC chips in sd kaartjes dus hij wordt echt niet 2 a 3 mm dikker hoor de telefoon hoogstes 1 mm.. (gok ik dan maar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
Jo... schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:58:
[...]

Noise Cancellation is het 'weglaten' van geluid buiten je stem als je aan't bellen bent. Er zijn twee microfoons, één die je stem opneemt en eentje die het geluid opneemt, het geluid filtert hij er dan uit. Dus jou vraag klopt niet echt :p
Er zijn wel oordopjes die het geluid van buitenaf tegenhouden, maar dat heeft niets met de telefoon zelf te maken, maar met de oordopjes/hoofdtelefoon.
Er bestaat wel degelijk een vorm van actieve noise cancellation voor bijvoorbeeld oortjes, dus de vraag is niet helemaal ongegrond.

Maar ik heb geen idee of dit met je mobiel werkt, en of je het wel echt wil, want als je mobiel in je zak zit zou je misschien het kraken van je zakken als cancellation horen.

edit:

even wat informatie over noise cancellation, en waarom het denk ik ook niet echt heeel nuttig is om in deze smartphone te gebruiken:

"Noise-cancelling headphones reduce unwanted ambient sounds (i.e., acoustic noise) by means of active noise control (ANC). This involves using one or more microphones placed near the ear, and electronic circuitry which uses the microphone signal to generate an "antinoise" signal. When the antinoise signal is produced by the speaker driver in the headphone, destructive interference cancels out the ambient noise as heard within the enclosed volume of the headphone.
Noise cancellation makes it possible to enjoy music without raising the volume excessively. It can also help a passenger sleep in a noisy vehicle such as an airliner.

Nadelen:

- They consume power, usually supplied by a USB port or a battery that must occasionally be replaced or recharged. Without power the headsets function like a regular headset or do not function at all, however, some such as the Solitude X, originally developed for military intelligence operations, employ a "pass through" system to allow the headphones to continue to operate normally, even if the battery power is expended.

- They work well for sounds that are continuous, such as the hum of a refrigerator or the sound in an airplane cabin, but are rather ineffective against speech or other rapidly changing audio signals.

- They may introduce additional noise, usually in the form of high-frequency hiss.
- The noise-cancelling circuitry required for them to operate inherently reduces audio quality.
- Early models were generally bulkier than traditional headphones. However, newer models tend to incorporate the batteries in pre-existing space. While this usually reduces the bulk, it does not reduce the extra weight of noise-cancelling headphones compared to traditional headphones."

bron: Wikipedia: Noise-cancelling headphones

[ Voor 55% gewijzigd door iklucas op 19-04-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

iklucas schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:03:
[...]

Er bestaat wel degelijk een vorm van actieve noise cancellation voor bijvoorbeeld oortjes, dus de vraag is niet helemaal ongegrond.

Maar ik heb geen idee of dit met je mobiel werkt, en of je het wel echt wil, want als je mobiel in je zak zit zou je misschien het kraken van je zakken als cancellation horen.
De dopjes met noise cancellation hebben de techniek verwerkt in de dopjes zelf. Niet in het apparaat waar ze ingeplugd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
MIQ schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:09:
[...]

De dopjes met noise cancellation hebben de techniek verwerkt in de dopjes zelf. Niet in het apparaat waar ze ingeplugd zijn.
Maar in principe zou dit ook via de telefoon moeten kunnen lopen, in de oortjes gaat het namelijk om een soort unit die op de kabel naar de oortjes zit waar o.a. een microfoon in zit. Hierlangs wordt gemeten en antisignaal doorgegeven, dus ik zou kunnen voorstellen dat een dergelijk antisignaal ook valt te versturen vanaf de telefoon zelf door middel van de microfoon(s) op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

@hierboven: precies.

@de andere reacties: ik gaf bij de eerste keer ook al aan dat het bijvoorbeeld fijn zou zijn in het vliegtuig. en inderdaad. op de fiets in je broekzak is natuurlijk niet handig aangezien hij dan inderdaad het gekraak gaat "cancellen". vroeg me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Anoniem: 403590 schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:09:
Ook leuk om te weten:

Volgens Koreaanse bronnen werkt Samsung aan een 2Ghz dualcore telefoon die in 2012 op de markt moet komen. Waarmee het toestel in feite een CPU-snelheid krijgt van 4Ghz.

Bron: Allaboutphones
nieuws: 'Samsung werkt aan smartphone met 2GHz-dualcoreprocessor'
Volgend dit artikel komt hij nog dit jaar uit. Ik vewacht binnenkort een aankondiging dat wordt smullen :9~
Ik hoop op een waardige vervanger van mijn sgs dus een 5 inch display en een 1850 mah accu O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gallant schreef op woensdag 20 april 2011 @ 01:48:
[...]

nieuws: 'Samsung werkt aan smartphone met 2GHz-dualcoreprocessor'
Volgend dit artikel komt hij nog dit jaar uit. Ik vewacht binnenkort een aankondiging dat wordt smullen :9~
Ik hoop op een waardige vervanger van mijn sgs dus een 5 inch display en een 1850 mah accu O-)
Je verwacht een tablet dus? :9

Filmpjes gemaakt met de SGS2. Geen idee of dit filmpjes van retail toestel zijn of van een pre productie.
Vooral 2e filmpje is nogal niet vloeiend te noemen.

YouTube: Пример 2 FullHD видео на Samsung Galaxy S II

YouTube: Пример FullHD видео на Samsung Galaxy S II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Wel erg veel Rolling shutter in de filmpjes te zien.... Het grootste nadeel van cmos hardware...

Misschien kunnen ze dit softwarematig verminderen? Of anders een andere videomode waar het minder op te zien is... 720p60? Qua bandbreedte ongeveer gelijk aan 1080p30.

Kinkje cmos Rolling shutter: http://www.dvxuser.com/jason/CMOS-CCD/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Volgens Eldar zit er een andere (betere) camera in de retail versie. Dus eerst maar even op zijn review (deze week) wachten. ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Nieuwe commercial:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-tyfxEl22Ac&feature=channel_video_title]

Lijkt me wel handig, al zie ik het me niet zo meteen gebruiken. Waarschijnlijk wel handig voor in de auto ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302361

Hoop dat de telefoon net zo'n goede camera als die van een blackberry krijgt. mijn vriendin heeft een blackberry die echt prachtige foto's maakt. Als je inzoomed kan je de haar gaatjes tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05

The Wizard

Moderator Mobile
He bah, hou die privé dingen voor je :P

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
_de_ haar gaatjes, niet haar gaatjes ;) :p

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jo... schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:02:
Nieuwe commercial:

[video]

Lijkt me wel handig, al zie ik het me niet zo meteen gebruiken. Waarschijnlijk wel handig voor in de auto ofzo.
Waauw... Voice Talk?

Serieus, welke mongool verzint die marketing termen. Wat heb je anders voor 'talk' behalve voice?

Doe dan Talk Text, of Voice Text of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De SGS2 wordt mijn vriend....en nog wel eentje waar ik tegen kan praten en (in tegenstelling tot mijn vriendin) dan ook nog luistert....... :9

PS Schat als je mee leest....Ik hou natuurlijk ook heel veel van jou!

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2011 14:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:36:
De SGS2 wordt mijn vriend....en nog wel eentje waar ik tegen kan praten en (in tegenstelling tot mijn vriendin) dan ook nog luistert....... :9
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Kewl , maar hoe vaak gebruik je het? Je bent bijna altijd omringd met mensen (bekend of onbekend) en dan ga je dit minder snel gebruiken.....

Voorbeeld: "(koosnaampje vrouw), ik zie je straks wat eten we vandaag oh en je irrimoeder heeft gebeld, SEND"

Marketing... Er zijn mensen die er in trappen.....ik niet :P

In de auto bel je ipv texten... Toch?

[ Voor 27% gewijzigd door spanx op 20-04-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-05 21:56
spanx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:01:
Kewl , maar hoe vaak gebruik je het? Je bent bijna altijd omringd met mensen (bekend of onbekend) en dan ga je dit minder snel gebruiken.....

Voorbeeld: "(koosnaampje vrouw), ik zie je straks wat eten we vandaag en je irrimoeder heeft gebeld, SEND"

In de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
spanx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:01:

Voorbeeld: "(koosnaampje vrouw), ik zie je straks wat eten we vandaag oh en je irrimoeder heeft gebeld, SEND"

In de auto bel je ipv texten... Toch?
Of je antwoordt op 'n mail in de auto. Maar denk inderdaad dat de meesten het niet in publieke plaatsen gaan gebruiken. De situatie die Samsung aangeeft komt ook niet zo heel vaak voor bij de meeste mensen denk ik.
Nog iets waar het leuk kan bij zijn is misschien bij het joggen ofzo, om muzieknummers door te spoelen enz.
Maar ja, er zijn zoveel functies die veel mensen niet zo vaak gebruiken, maar voor degene die het dan toch willen gebruiken is het handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voice (control) Talk in de auto is natuurlijk wel makkelijk als je iemand wil bellen.

commando: bel "naam" , werkt een stuk makkelijker dan je contacten openen het te bellen nummer zoeken en op call drukken (terwijl je je ogen op de weg houdt).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jo... schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:11:
[...]

Of je antwoordt op 'n mail in de auto. Maar denk inderdaad dat de meesten het niet in publieke plaatsen gaan gebruiken. De situatie die Samsung aangeeft komt ook niet zo heel vaak voor bij de meeste mensen denk ik.
Nog iets waar het leuk kan bij zijn is misschien bij het joggen ofzo, om muzieknummers door te spoelen enz.
Maar ja, er zijn zoveel functies die veel mensen niet zo vaak gebruiken, maar voor degene die het dan toch willen gebruiken is het handig.
De vraag is natuurlijk of het uberhaupt in het Nederlands werkt :)
Op mijn Desire heb ik ook al een soort speech-to-text maar dat werkt niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
AtlAntA schreef op woensdag 20 april 2011 @ 02:40:
[...]

Je verwacht een tablet dus?
Soort van, de sgs is voor mij nu ook al vooral een kleine tablet. Dus vandaar mijn wens voor een groter scherm die 0,3 inch extra op de sgs2 is te weinig. Ik wil met één device klaar zijn en niet nog een pad daarnaast van 7 of 10 inch, die zijn ook weer te groot om lekker vast te kunnen houden met één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dell Streak dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Juust, mooi ding. Twijfelde toen tussen de streak en de sgs 1. Ben benieuwd of samsung met zoiets komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Die is weer net te lomp om in je broekzak te steken (persoonlijke mening).

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:47:
[...]

Die is weer net te lomp om in je broekzak te steken (persoonlijke mening).
Ik denk dat dat meevalt. Ik was er toen ook een beetje bang voor zelfs al met de sgs maar blijkt in de praktijk erg mee te vallen, soms weet ik niet waar ik me phone gelaten hebt terwijl die in me broekzak zit. Daarnaast vind ik de sgs qua spec.s toen wat interessanter en was de prijs ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart

Inventarissen en wenslijsten:
2 gebruikers hebben dit product!

8)7 ????? :+ ????? }:O ????? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2011 16:06 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gallant schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:57:
[...]

Ik denk dat dat meevalt. Ik was er toen ook een beetje bang voor zelfs al met de sgs maar blijkt in de praktijk erg mee te vallen, soms weet ik niet waar ik me phone gelaten hebt terwijl die in me broekzak zit. Daarnaast vind ik de sgs qua spec.s toen wat interessanter en was de prijs ook beter.
ligt er ook aan wat voor broek je hebt natuurlijk. In mijn hot pants zal die niet passen. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik het toestel niet met 1 hand kan bedienen. Heb daar nu al wat moeite mee met de sgs1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik snap die pricewatch niet helemaal. Ten eerste inderdaad die twee mensen die hem al hebben. Lijkt mij persoonlijk stug, of het moeten test toestellen zijn.
Ten tweede waarom prijzen komen en verdwijnen terwijl het toestel nog gewoon in de webshop staat....

Wat betreft die text2speach. Inderdaad eerst zien en dan geloven of het zo simpel werkt. Heb zelf een carkit waarbij het ook kan, maar ook dat werkt lange niet ideaal. Daarom gebruik ik altijd de toetsen maar, dat is sneller, dan 100x een naam inspreken omdat hij anders steeds niet reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:09:
[...]

ligt er ook aan wat voor broek je hebt natuurlijk. In mijn hot pants zal die niet passen. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat ik het toestel niet met 1 hand kan bedienen. Heb daar nu al wat moeite mee met de sgs1.
In jouw hotpants? Neem aan dat je een dame bent dan... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phusebox schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:27:
[...]

In jouw hotpants? Neem aan dat je een dame bent dan... :o
Als de profiel foto, een foto van de persoon zelf is wel.

AtlAntA

:o

[ Voor 48% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2011 18:12 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Whahahahahaha we discrimineren niet, iedereen mag zelf weten wat hij/zij aandoet thuis of op het werk....

Nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347066

AtlAntA zei het niet I3art,

back on topic,
ik vind het persoonlijk niet erg die 800 bij 480 resolutie, qHD zal de apps nog niet goed kunnen spelen aangezien ze allemaal zijn gescaled op 800x480, ik vind het zowieso wel scherp genoeg,
HD films kijk ik wel op mn TV met het kabeltje van micro usb naar hdmi.
ik ben wel benieuwd hoelang die HD kan afspelen met die 1650 mAh batterij.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Anoniem: 347066 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:59:
AtlAntA zei het niet I3art,

back on topic,
ik vind het persoonlijk niet erg die 800 bij 480 resolutie, qHD zal de apps nog niet goed kunnen spelen aangezien ze allemaal zijn gescaled op 800x480, ik vind het zowieso wel scherp genoeg,
ik ben wel benieuwd hoelang die HD kan afspelen met die 1650 mAh batterij.........
Je kan hem wel voeden tijdens dat de MHL in werking is. Het is immerw een speciaal kabeltje met een aftakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Ik heb een iPad 2 maar de telefoon is ook een grijs gebied waar je steeds meer op kan doen...

Daarom moet het scherm van de sgs2 niet groter zijn/worden....

Ik zie ontzettend veel mogelijkheden met adroid, mijn vrouw heeft de sgs en is er super blij mee terwijl het haar niet boeide welk besturingssysteem er op stond, als hij maar kon bellen....

Nu wil ze niets anders. Ik ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we het een beetje ontopic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nee dat klopt, maar hij reageerde net eerder voor mij, daarom staat zijn post er tussen :)
Anoniem: 145867 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:13:
[...]
Je kan hem wel voeden tijdens dat de MHL in werking is. Het is immerw een speciaal kabeltje met een aftakking.
Ideaal ja... Al denk ik niet dat ik persoonlijk het veel zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 347066 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:59:
back on topic,
Ja en wat ik dan niet begrijp van de Sensation; je hebt een hogere resolutie, maar evengoed maar 4 kolommen voor je apps :S Dat kunnen er makkelijk 5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Volgens mij is dat een Android 'probleem' en niet zozeer van een toestel zelf.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.