Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Waarschijnlijk wel. Over ongeveer twee weken begint Hi ook met de leveringen en ik neem aan dat ze deze niet met Vodafone-branding gaan leveren. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 4 juli nu een zekere datum, of is er de kans dat ze net als de vorige data (8 en 28 juni zeiden ze eerst) gewoon weer de boel uitstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Oef, ik moet ook 169,95 bijbetalen als ik wil verlengen bij Hi, ik denk dat ik overstap naar Vodafone. Of is er nog kans op extra korting als je ze belt? Nou ja, dan moeten ze een hele grote korting regelen, het prijsverschil met VF over 2 jaar gezien is 300 euro, dat gaat nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:07:
Oef, ik moet ook 169,95 bijbetalen als ik wil verlengen bij Hi, ik denk dat ik overstap naar Vodafone. Of is er nog kans op extra korting als je ze belt? Nou ja, dan moeten ze een hele grote korting regelen, het prijsverschil met VF over 2 jaar gezien is 300 euro, dat gaat nooit lukken.
dan heb je wel een heel laag abonnement? ik heb hi online 30 en moet daarbij 79,95 bijbetalen (een paar weken geleden nog dezelfde abo 159,95) blijft duur maargoed, hoop dat de prijs nog meer zakt als ik nog eventjes wacht met verlengen, komt toch pas 4 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
Voor mij is een Hi 20 abonnement al voldoende. Bel niet zoveel en gebruik vooral veel whatsapp. Moet dan nog 229 bijbetalen :')
Overigens bij een Hi 30 blijft er nog 199 euro staan om bij te betalen, hoe kom jij aan zo'n laag bedrag dan?

[ Voor 30% gewijzigd door Southern Sun op 19-06-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:18:
Is 4 juli nu een zekere datum, of is er de kans dat ze net als de vorige data (8 en 28 juni zeiden ze eerst) gewoon weer de boel uitstellen?
Ik gok dat dit nu vrij zeker is. Andere winkels geven een vergelijkbare leverdatum aan met de unbranded-versie. Tevens heeft Hi de prijzen aangepast en dit zouden ze doen zodra ze wisten wanneer dit toestel leverbaar zou zijn. Het blijft echter wel altijd een indicatie.
Probeer de afdeling Opzeggingen eens. Ik heb ze een maand geleden gebeld en in vergelijking met Vodafone ben ik alsnog €40,- goedkoper uit. (€690 bij Hi vs. €730 bij Vodafone) Zeg dat je Hi te duur vindt in vergelijking met Vodafone en dan kunnen ze vast wel iets voor je betekenen. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
RobinNL schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:30:
Op dit moment heb ik een prepaid nummer van Telfort en ik zou dit nummer graag willen behouden als ik naar Hi ga. Werkt dit hetzelfde als normaal nummerbehoud of zijn er nog wat extra dingen? En duurt dit langer dan normaal nummerbehoud of gewoon hetzelfde?

Op Google kan ik geen volledig antwoord vinden.
Ik werk in een telefoonwinkel dus hi heb ik veel ervaring mee. Bij gewoon nummerbehoud kom je van een andere provider af met een post paid abonnement en zit je met een maand opzegtermijn waardoor nummerbehoud dus 1 maand zal duren. Bij prepaid hoeft er geen abo te worden opgezegd, waardoor dit wel sneller kan. In de praktijk is dit ergens tussen de 5 en 10 werkdagen. Je abo kan wel meteen ingaan bij hi, maar het kan zijn dar dit een 0 euro abo is waar je voor prepaid tarieven belt en internet. Let hier heel goed op, want dit kan veel geld kosten. Als je dit aanvraagd, zou ik aanraden om je prepaid te blijven gebruiken tot deze niet meer werkt als het nummer is overgezet.
Southern Sun schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:18:
Voor mij is een Hi 20 abonnement al voldoende. Bel niet zoveel en gebruik vooral veel whatsapp. Moet dan nog 229 bijbetalen :')
Overigens bij een Hi 30 blijft er nog 199 euro staan om bij te betalen, hoe kom jij aan zo'n laag bedrag dan?
Dit komt door klantwaarde. Hoe hoger je klantwaarde, hoe lager de prijs van het toestel. Waarschijnlijk bel je weinig buiten je bunel en heb je daarom een lage klantwaarde. Hi heeft weinig behoft om je als klant te behouden omdat ze alleen goed aan je verdienen als je buiten je bundel belt. Dus het is verstandig om over te stappen als je een betere deal krijgt bij Vodafone.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was even opbellen naar de Save afdeling, dat kan wel heel veel schelen. Ik zou via internet 79,95 moeten bijbetalen bij een tweejarig Hi 30 abbonement, nu verlenging via de Save-afdeling aangegaan en moet nu 19,95 bijbetalen bij een eenjarig Hi 30 abbonement. En dat was nog voor de prijzen van Hi voor de Sensation omlaag zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik telefonisch bestel bij Hi om mijn abonnement te verlengen, krijg ik waarschijnlijk een lagere prijs? ik moet nu 79,95 bijbetalen bi Hi 30, zou dit nog ver naar beneden kunnen?

(laat maar, antwoord staat hierboven)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:26:
[...]

Ik zou als ik jou was even opbellen naar de Save afdeling, dat kan wel heel veel schelen. Ik zou via internet 79,95 moeten bijbetalen bij een tweejarig Hi 30 abbonement, nu verlenging via de Save-afdeling aangegaan en moet nu 19,95 bijbetalen bij een eenjarig Hi 30 abbonement. En dat was nog voor de prijzen van Hi voor de Sensation omlaag zijn gegaan.
wat is de Save afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Save afdeling is de salesafdeling van de Hi klantenservice, die meer kortingen kan geven als retentie. De korting die je krijgt is afhankelijk van hoe vaak je over je abbonement gaat, van daaruit kunnen ze geloof ik vaak extra korting aanbieden. Het zal sowieso lonen, bij mij scheelde het 60,- en een vol jaar, terwijl ik niet bijzonder veel over mijn abbonement heen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:33
Waarschijnlijk al gezegd in dit topic maar kan het niet zo snel terugvinden:
Hoe lang duurt gemiddeld het over zetten van nummerbehoud van Hi naar Vodafone ?
Hoor van sommigen dat het zo gedaan is maar bij mij duurt het nu al bijna een week :S

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchmania op 20-06-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Als je bij Hi (telefonisch) wilt verlengen ga dan niet bij de afdeling Verlengingen langs. Die waren bij mij zeer onbeschoft en onbehulpzaam.

@Dutchmaniac, bij meerdere mensen was dit binnen een paar uur geklaard. Dit ging echter wel via een Vodafone-shop. Als je via de website hebt besteld dan kan het allemaal iets langer duren omdat het waarschijnlijk allemaal gecontroleerd moet worden hoewel een week me wel erg lang lijkt.

[ Voor 50% gewijzigd door The_Worst op 20-06-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
de Save afdeling is de salesafdeling van de Hi klantenservice, die meer kortingen kan geven als retentie. De korting die je krijgt is afhankelijk van hoe vaak je over je abbonement gaat, van daaruit kunnen ze geloof ik vaak extra korting aanbieden. Het zal sowieso lonen, bij mij scheelde het 60,- en een vol jaar, terwijl ik niet bijzonder veel over mijn abbonement heen zit.
Naja, dit klopt niet helemaal hoor. Want ik had mijn abbonement met telefoon gezien voor €170,-. Gegeven moment stond hij op de site voor €220,-. Ikke bellen, kreeg de telefoon alsnog voor €170,-. Dit terwijl ik nouwelijks over mijn abbonement heen zit, afgelopen 2 jaar maar 1 a 2 keer in het begin. Nu heb ik nog 50 euro beltegoed over van andere maanden.

Wat ik alleen raar vind, eerst scheelde verlengen en niet verlengen bij hij heel veel dat ik keek. Toen ik weer ging kijken was verlengen weer duurder (Die €220,-) ging ik later paar keer kijken zag ik de prijs steeds meer dalen inc. verlengen naar €110,- en nu staat hij weer voor €220,- op de website, hoezo we hebben wat aan de prijs gedaan? Helemaal niet dus. (Dit geld constant voor hetzelfde abbonenement en het zelfde internet abbonenement geselecteerd!)

[ Voor 7% gewijzigd door rolfie23 op 20-06-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:48:
welk nr moet ik dan bellen? er staat: telefonisch bestellen? bel 0800 etc. moet ik die gewoon hebben?

Ik heb wel een Hi online abo, maakt dat uit?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:18:
[...]

welk nr moet ik dan bellen? er staat: telefonisch bestellen? bel 0800 etc. moet ik die gewoon hebben?

Ik heb wel een Hi online abo, maakt dat uit?
Ja die moet je hebben. Dan krijg je zo'n receptioniste aan de telefoon die je doorverbind. Daar meld je gewoon dat je het niet eens bent met de prijs. Krijg je meteen de goede persoon aan de telefoon.

Hi online abbo maakt niet uit, die verstrekken ze daat ook gewoon. Aangezien dat de medewerkers van de hi online shop zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door rolfie23 op 20-06-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Dutchmanic schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:52:
Waarschijnlijk al gezegd in dit topic maar kan het niet zo snel terugvinden:
Hoe lang duurt gemiddeld het over zetten van nummerbehoud van Hi naar Vodafone ?
Hoor van sommigen dat het zo gedaan is maar bij mij duurt het nu al bijna een week :S
Ik maak dezelfde overstap en inmiddels zijn 7 werkdagen verstreken zonder bericht :'( Hoop toch echt dat ze even vaart maken, ga volgende week op vakantie

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Als je van provider wisselt vanaf een abo, duurt het toch altijd nog 1 maand, dus het maakt niet uit of het al geregeld hebben of niet.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Werd net gebeld door Belsimpel. Of ik, aangezien ik mijn Vodafone abonnement verlengd had, niet gewoon de Branded versie van de Sensation wilde hebben. Die kunnen ze meteen leveren ;-) Antwoord: Nee!!
Daarmee is dus bevestigd dat de versie die ze over twee weken gaan leveren niet branded is :-)

Ietsje off topic: heb meteen gevraagd of ze ook klachten hebben ontvangen over stof onder het scherm, aangezien ik daar veel over lees. Maar daar had deze medewerker nog niet van gehoord...

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Heeft een week geduurd voordat mijn nummer is goedgekeurd maar nu is mijn status dan eindelijk "Afleverafspraak wordt gemaakt" :D
Tijd om de telefoon in de gaten te gaan houden...

edit: Dat is snel, werd net gebeld door VF dat ze hem donderdag tussen 16:15 en 20:30 komen brengen :D
/me is toch weer blij met Vodafone

[ Voor 31% gewijzigd door Dutchmania op 21-06-2011 16:20 . Reden: Gebeld door VF ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 15:27
Zie vandaag dat hij ook bij the Phonehouse te leveren is met T-mobile abbo.
Wanneer je een i-plan abonnement neemt of verlengt, dan is het toestel gratis.
Zelfs bij het goedkoopste i-150 abonnement.
Dat is nou waar ik op zat te wachten. Niet bijbetalen voor dit toestel met een laag abonnement :)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Meekoh schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:27:
Dat is nou waar ik op zat te wachten. Niet bijbetalen voor dit toestel met een laag abonnement :)
Ah, goed nieuws. Hoop dat de Belcompany snel zal volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld naar Hi. Eerst zei hij dat hij bij een Hi online 30 abo 20 euro korting kon geven (dus 60 euro bijbetalen) en daarna dat bij een Hi online 35 abo het toestel voor mij zelfs gratis was. dus ik wou die wel laten verlengen. Voert ie alles in, blijkt het toch niet te kloppen en toch de voor de Hi 30 80 euro moeten bijbetalen en hi 35 ook gewoon 50 euro. Niks opgeschoten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Meekoh schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:27:
Jammer dat ik met T-Mobile dramatische ervaringen heb qua bereik ;( Zit nog te twijfelen of ik overstap naar Vodafone, maar volgens mij heb ik met Hi toch de beste resultaten. Dilemma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
M. Dahlhaus schreef op zondag 19 juni 2011 @ 09:52:
Weet iemand inmiddels of Belsimpel de Sensation unbranded levert? Ik zie dat er daar twee versies worden aangeboden: 'Sensation Vodafone' (direct leverbaar) en 'Sensation' (wachttijd 2 weken).
Mag ik er vanuit gaan dat die tweede unbranded is? Vind ik wel twee weken wachten waard ;)
Zojuist gebeld met Vodafone. Er zijn geen speciale Vodafone Sensation telefoons meer beschikbaar. Elke telefoon is volledig onbranded en vrij van Vodafone software. Aangezien ik dit niet helemaal vertrouwde heb ik voor een tweede maal gebeld (andere werkneemster) en ook deze kon mij dit bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23
Michiele93 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Zojuist gebeld met Vodafone. Er zijn geen speciale Vodafone Sensation telefoons meer beschikbaar. Elke telefoon is volledig onbranded en vrij van Vodafone software. Aangezien ik dit niet helemaal vertrouwde heb ik voor een tweede maal gebeld (andere werkneemster) en ook deze kon mij dit bevestigen.
Naar welk nummer bij vodafone heb jij gebeld?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:45
Maar let dan wel op dat je niet alsnog over een maand Vodafone geinstalleerd krijgt, middels een Over-the-air upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Southern Sun schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:14:
[...]

Jammer dat ik met T-Mobile dramatische ervaringen heb qua bereik ;( Zit nog te twijfelen of ik overstap naar Vodafone, maar volgens mij heb ik met Hi toch de beste resultaten. Dilemma's
Ze hebben op het moment mooie aanbiedingen, dus ik ga binnenkort wel even kijken. Vodafone is vrijwel net zo goed als KPN, maar kost minder en biedt hogere vergoedingen. Ik stap zelf ook over naar Vodafone en hoor er weinig klachten over.

[ Voor 0% gewijzigd door TenTimes op 23-06-2011 14:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb net naar Vodafone gebeld (ivm een verlening nr. 0800020005621) hier vertelden me ze dat het toestel gewoon gebrand is...... Vodafone logo enzo.

Ben dus zeer nieuwsgierig wie binnen Vodafone weet te vertellen dat er ongebrande toestelen worden verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Michiele93 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Apart, want ik werd (zoals ik eergisteren meldde) gebeld door Belsimpel met de vraag of ik toch niet de Branded Vodafone versie wilde hebben, aangezien ik een Vodafone abonnement heb. Belsimpel biedt deze per direct aan, én een versie die ze pas over anderhalve week leveren. Die is niet branded. Ik heb ze uitgelegd dat ik heel bewust voor de niet-branded versie heb gekozen ;)
Maar goed, Belsimpel is Vodafone niet natuurlijk. Ze zullen nog een voorraadje hebben.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
  • Laatst online: 14-06 22:34
Ik mag hopen dat hij niet Branded is!!! Heb hem 26 mei besteld en toen waren ze niet branded!!! Dus als ik hem morgen geleverd ga krijgen wil ik dat wel ff weten, anders mag het allemaal weer mee terug naar Vodafone!

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
M. Dahlhaus schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Apart, want ik werd (zoals ik eergisteren meldde) gebeld door Belsimpel met de vraag of ik toch niet de Branded Vodafone versie wilde hebben, aangezien ik een Vodafone abonnement heb. Belsimpel biedt deze per direct aan, én een versie die ze pas over anderhalve week leveren. Die is niet branded. Ik heb ze uitgelegd dat ik heel bewust voor de niet-branded versie heb gekozen ;)
Maar goed, Belsimpel is Vodafone niet natuurlijk. Ze zullen nog een voorraadje hebben.
Ik heb gebeld met de afdeling Verlengingen (2 verschillende medewerkers). Overigens heb ik me zo ook weer laten doorverbinden naar de fysieke winkel van Vodafone Almelo, zodat ik vandaag nog mijn toestel binnnen heb. Dat is gelukt. Helaas bleek er in de Vodafone winkel nog gewoon brandedmeuk te liggen, waardoor ik bij thuiskomst met een kuttoestel thuiszat. Meteen omgebracht en de hele verlenging geskipped. Ik bestel straks wel via een andere webwinkel.

Ook nog even gebeld met de technische afdeling hoe je van deze Vodafone-meuk afkwam. Er was nog geen andere ROM-software beschikbaar, waardoor niemand je branded-toestel kan unbranden. Het lijkt me dus dat de afdeling 'Verlengingen' anders geïnformeerd wordt dan de rest van de afdelingen. Grappig trouwens dat je met Verlengingen vriendelijk wordt behandeld, bel je vervolgens op dat je een probleem hebt en dus terug wilt en dan worden ze een stuk directer en kort af (+ 3 keer wordt doorverbonden). Typisch, grote bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Nou ik heb mijn Sensation binnen dus ga me maar eens melden bij het andere topic ;)
Voor de informatie, ik heb een unbranded toestel, 26-05-2011 verlengt van Hi naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Algebeld.nl betrouwbaar? Want daar ga ik mijn sensation bestellen, Daar is die gratis Bij vodafone Bel+SMS+WEB 200 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ik heb gisteren via GSMwijzer dus een Branded Vodafone toestel ontvangen. Opstartlogo ( zie je toch nooit ;) ) en 3 apps

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Daarnet gaan kijken bij vandenborre (België). Ze hadden hem op voorraad maar in de vorm van een "proxi pack" Proximus neem ik aan.. , weet iemand wat dat inhoudt heb namelijk geen zin in extra software of opstartlogos en dergelijke.

Of wanneer die exclusiviteit verdwijnt en ik hem dus zonder proxi pack bij smartphoneshop oid kan kopen?

zo ongeduldig!!! :o :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 08:41
Zojuist belsimpel.nl aan de telefoon gehad en meteen de Sensation besteld want ik zag op hun site dat de levertijd van de UNbranded op 24uur was gezet.
De heer aan de andere kant van de lijn verzekerde dat het ook daadwerkelijk om de unbranded versie ging en dat hij op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Moustache schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:58:
Zojuist belsimpel.nl aan de telefoon gehad en meteen de Sensation besteld want ik zag op hun site dat de levertijd van de UNbranded op 24uur was gezet.
De heer aan de andere kant van de lijn verzekerde dat het ook daadwerkelijk om de unbranded versie ging en dat hij op voorraad is.
Ik heb hem daar vorige week besteld, toen hij nog op twee weken stond... vandaag kreeg ik een mail dat de bestelling vertraging heeft opgelopen, maar dat ze verwachten hem maandag te kunnen versturen. Nou ja, als we het weekend niet meerekenen is dat bijna 24 uur. En nog steeds sneller dan ik had verwacht ;-)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11
Hoe zie je of het een branded of niet branded toestel is?
Ligt het aan de simlock of heeft de branded toestel ook software van VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
ChiMan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:49:
Dit wil ik ook weten + nog een paar andere dingen.

Wordt de snelheid van het toestel beinvloed?
Duurt het veel langer om de nieuwste updates te krijgen?
En is alleen de internetverbinding gelockt of ook de bel en sms functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
ChiMan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:49:
Branded als het vodafone logo komt als je hem opstart.
Ook staan er een aantal apps van Vodafone op de telefoon als hij branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Aangezien de Sensation nu vrij goed beschikbaar is weet ik niet of het nog heel veel toevoegt, maar ik heb in ieder geval een e-mail van GSMWEB gekregen dat ze gisteren een levering ontvangen hebben en mijn toestel vanavond nog aan PostNL aangeboden wordt :)

Dus voor degenen die net als ik een 1-jarig T-Mobile abonnement willen afsluiten/verlengen... bij GSMWEB was (en is?) dat het voordeligst. Ik denk dat als je nu bestelt, je 'm deze week nog thuis hebt.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Op Belcompany.nl kan je de Sensation nu ook bestellen met een KPN/MTV Mobile/Sizz of T-Mobile abonnement.

EDIT:
@Xurk: En, zijn ze ondertussen al bij je langs geweest?

[ Voor 33% gewijzigd door Ryan_ op 28-06-2011 09:39 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Nee, nog niet. Maar als ik bij TrackTrace kijk dan zie ik dat de status op "Bij PostNL distributie" staat :) Ik hoop alleen wel dat ze pas tegen het einde van de middag of 's avonds langskomen (in de e-mail stond dat zowel overdag als 's avonds zou kunnen) want op dit moment is er niemand thuis bij mij. Ik had 'm ook liever op mijn werk willen ontvangen, maar er was bij GSMWEB geen mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te vullen...

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Zo, hij is aangeboden thuis maar ik was niet aanwezig aldus TrackTrace. Goh ;) Jammer dat de knop "Wijzig bezorging" die erbij staat (super handig toch?) niet op mij van toepassing is, want als ik een ander bezorgadres (morgen op mijn werk) wil opgeven krijg ik de melding: "De bezorglocatie en moment van deze zending kunnen niet gewijzigd worden." - dat wordt dus op zijn vroegst morgenavond bij het postkantoor ophalen nadat ze het een tweede keer aanbieden (morgen wederom niemand thuis) en anders pas donderdag- of vrijdagavond :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus t-mobile levert al? waarom Hi dan pas 4 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:25:
Hi is kennelijk erg traag met nieuwe toestellen.
Ik was vandaag bij Belcompany, die hadden er nog een nieuw in doos liggen voor een willekeurig abbo, maar omdat zij niet bij KPN in konden loggen kon ik mijn abbo niet verlengen.
Gelukkig kon hij appart gehouden worden en kan ik donderdag waarschijnlijk wel verlengen. :D

Nu heb ik deze vraag al eerder gesteld maar ik wil het echt zeker weten, maar volgens die knul kan ik een KPN personal sim abbo nemen van 1000 minuten om zo het toestel bijna voor niets te krijgen, en na 4 a 5 maanden het abbo terug schroeven naar 200 minuten. Aangezien ze de actie hebben dat de eerste 6 maanden 20 euro kosten, kom je niet anders uit qua kosten voor het abbo. Want of je nu een 200 of een 1000 minuten abbo neemt, de eerste 6 maanden is het toch 20 euro.

Het lijkt me dat je wel 1 abbo omlaag kan, maar geen 4 of 5, wat is hier het addertje onder het gras?
Het klinkt namelijk te mooi om waar te zijn....

[ Voor 39% gewijzigd door HKS-Skyline op 28-06-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
ik heb zojuist met belnu.nl gebeld en die gaven aan dat de vodafone versie van de sensation vodafone software bevat :( Vreemd gezien eerdere meldingen in dit topic aangeven dat het een niet branded versie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:25:
Of T-Mobile zelf al de Sensation levert weet ik niet, ik geloof eigenlijk van niet. Ik heb de telefoon via GSMWEB besteld, die stoppen er gewoon een T-Mobile SIM-kaart bij voor mij :) Dus T-Mobile heeft bij mijn bestelling niets met het toestel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Bij de Phonehouse is de Sensation vanaf vandaag verkrijgbaar met een tweejarig T-Mobile abo van 29,50. Zonder bijbetaling voor het toestel. Bovendien betaal je de eerste 3 maanden niets. Volgens mij wel een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:21:
[...]

Hi is kennelijk erg traag met nieuwe toestellen.
Ik was vandaag bij Belcompany, die hadden er nog een nieuw in doos liggen voor een willekeurig abbo, maar omdat zij niet bij KPN in konden loggen kon ik mijn abbo niet verlengen.
Gelukkig kon hij appart gehouden worden en kan ik donderdag waarschijnlijk wel verlengen. :D

Nu heb ik deze vraag al eerder gesteld maar ik wil het echt zeker weten, maar volgens die knul kan ik een KPN personal sim abbo nemen van 1000 minuten om zo het toestel bijna voor niets te krijgen, en na 4 a 5 maanden het abbo terug schroeven naar 200 minuten. Aangezien ze de actie hebben dat de eerste 6 maanden 20 euro kosten, kom je niet anders uit qua kosten voor het abbo. Want of je nu een 200 of een 1000 minuten abbo neemt, de eerste 6 maanden is het toch 20 euro.

Het lijkt me dat je wel 1 abbo omlaag kan, maar geen 4 of 5, wat is hier het addertje onder het gras?
Het klinkt namelijk te mooi om waar te zijn....
Hierbij is de prijs van het toestel nog wel e100,00 (tenminste gister bij BelCompany).

Het abbo van KPN klopt wel. Je mag van bijv. abbo e77,00 naar een abbo e30,00 in 1 stap. Ik heb er over gebeld, want zocht ook naar het addertje.

M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:23:
[...]

Hierbij is de prijs van het toestel nog wel e100,00 (tenminste gister bij BelCompany).

Het abbo van KPN klopt wel. Je mag van bijv. abbo e77,00 naar een abbo e30,00 in 1 stap. Ik heb er over gebeld, want zocht ook naar het addertje.

M
Bedankt voor je reactie, maar ik hoop dat ik ook een bevestiging kan krijgen van een tweaker met meer dan 1 forum post van wie ik 100% zeker kan zijn dat die niet voor een telecom provider/winkelketen werkzaam is. (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Dit is inderdaad het geval. Dit is het abonnement wat de afdeling opzeggingen bij Hi voor me heeft geregeld omdat ik Hi te duur vond in vergelijking met Vodafone. Ze geven me 1000 belminuten voor €25 euro en na 6 maand zetten ze dit gratis voor me terug. Zover ik weet zit er geen addertje heb de persoon gevraagd om alle kosten op te noemen en er was alleen het abonnementsgeld. Daarnaast geen starttarief en je betaalt per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Bij ons in de winkel hadden we deze truc ook bedacht en verkopen we ze op deze manier al een tijdje. We hebben zelfs de helpdesk voor dealers gebelt om hier zeker van te zijn en zelfs bij KPN gaven ze aan dat dit een correcte manier was.
Dit gaat KPN veel geld kosten.
Let wel op dat het enige addertje is dat als je al na 3 maanden je abo wijzigt, de korting vervalt en je weer de gewone prijs betaald. Doe dit dus ook pas in de 5e maand.

[ Voor 24% gewijzigd door TenTimes op 29-06-2011 08:48 . Reden: Aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na problemen met Vodafone (bestelling halverwege april, en gerommel bij het uitleveren) volgde een annulering.

Na bestellen (verlengen via de webshop) bij T-mobile op maandagavond waarbij zowel (onder elkaar) een levertijd van 1 week als een levertijd van 2 weken vermeld stond, kreeg ik binnen een paar seconden een bevestiging. De dag erna (gisteren dus) had ik gelijk een mailtje voor het maken van een afleveringsafspraak. Toen ik op de site keek was de levertijd nergens meer te vinden. Het tijdvak voor de afspraak was tussen 8 en 13, gisteravond een mailtje gehad dat ze tussen 8 en kwart over 9 komen, en om vijf over 8 stond ie al voor m'n deur. Zo kan het dus ook Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Uiteindelijk was ik gisteren op tijd thuis om het pakketje aan te nemen met daarin de door mij felbegeerde HTC Sensation!

Via GSMWEB dus, met T-Mobile. Versienummer is 1.28.401.1 dus geen Vodafone / branded versie. Handig om te weten voor de mensen die misschien ook bij GSMWEB willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Xurk schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:57:
Uiteindelijk was ik gisteren op tijd thuis om het pakketje aan te nemen met daarin de door mij felbegeerde HTC Sensation!

Via GSMWEB dus, met T-Mobile. Versienummer is 1.28.401.1 dus geen Vodafone / branded versie. Handig om te weten voor de mensen die misschien ook bij GSMWEB willen bestellen.
Bedankt voor deze zeer nuttige informatie!
Zal vanavond eens serieus gaan kijken waar de Sensation nou precies het goedkoopst is in combinatie met een T-Mobile abbo. Ik heb/had namelijk zo mn bedenkingen bij GSMWEB ivm slechte recenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Graag gedaan :)

Wat GSMWEB betreft is het een lastig verhaal. Ik heb ook vaak zat negatieve recensies over hen gelezen, maar zelf heb ik nog nooit iets aan te merken gehad. Ik heb tot nu toe (sinds 2007) drie keer bij ze besteld - één jaar niet omdat ze de Desire niet in het zilver hadden - en alledrie de keren had ik de telefoon erg rap binnen tegen een erg scherpe prijs.

Ik moet echter wel bekennen dat ik nog nooit gebruik heb hoeven maken van hun service m.b.t. reparaties of klantennummer bellen. Dus ik heb geen idee hoe de kwaliteit daarvan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in de Metro een aanbieding bij Studentmobiel.nl/metro

Vodafone, toestel gratis, 12 mnd. 17,25 en 12 mnd. 34,50, internet tot 1GB.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
gisteren verlengd bij Hi voor een jaar. maandag zou ik de sensation al geleverd krijgen omdat hij op voorraad was. vandaag echter alweer een bericht dat het langer gaat duren..

ben benieuwd hoeveel langer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Fried schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:32:
gisteren verlengd bij Hi voor een jaar. maandag zou ik de sensation al geleverd krijgen omdat hij op voorraad was. vandaag echter alweer een bericht dat het langer gaat duren..

ben benieuwd hoeveel langer... :(
hmm, ik heb geen bericht ontvangen en op de website staat nogsteeds 4 Juli. Waar haal jij dus deze informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolfie23 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:38:
[...]

hmm, ik heb geen bericht ontvangen en op de website staat nogsteeds 4 Juli. Waar haal jij dus deze informatie vandaan?
same here, ook geen bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:40:
[...]

same here, ook geen bericht ontvangen.
per sms.. maar zojuist krijg ik er wéér een: je bestelling wordt vanaf morgen door tnt post aangeboden.

dus toch maandag :) lekker bezig HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Fried schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:18:
[...]

per sms.. maar zojuist krijg ik er wéér een: je bestelling wordt vanaf morgen door tnt post aangeboden.

dus toch maandag :) lekker bezig HI
Morgen is toch echt vrijdag voor mij? :P

Naja ik merk het wel, ik heb nog niets gehoord! Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:44

Sevyx

Facta non verba!

rolfie23 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:38:
[...]

Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms. De koerier belt je dan om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

----

Dit kreeg ik in de mail vandaag, ik hoop toch echt dat hij maandag als nog geleverd wordt. Mocht ik een update ontvangen van HI laat ik het jullie weten,

PS, ik had hem 3 weken geleden al gepreordered.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Sevyx schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:20:
[...]

Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms. De koerier belt je dan om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

----

Dit kreeg ik in de mail vandaag, ik hoop toch echt dat hij maandag als nog geleverd wordt. Mocht ik een update ontvangen van HI laat ik het jullie weten,

PS, ik had hem 3 weken geleden al gepreordered.
Oké, ik vermoed dat de exemplaren dus al binnen zijn (aangezien andere winkels ze al verkopen!) en ze dus weten hoeveel er zijn. Ik heb hem eerder besteld, en niets gehoord. Ik zal dus misschien bij de 1e lichting zitten. Misschien kan de andere persoon die geen bericht heeft gehad dit bevestigen?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik heb vorige maand verlengd bij Hi dus ik ga straks even bellen om te vragen hoe het zit met de leveringen en of de datum nu ook echt 4 juli is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Vandaag krijgen de meeste Hi winkels 1 of meerdere HTC Sensations binnen!:)

(voor de mensen die nu gaan vragen waar ik die info vandaan heb, ik werk er..)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBK
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11-2023
Volgens HI.nl zijn er 200 sensations op voorraad, zelf enkele weken geleden al besteld maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
De Sensations zijn inmiddels overal goed leverbaar, indien ze ergens nog niet zijn heeft dit vooral met de inkoop/verkoop van het betreffende bedrijf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem geloof ik 2 of 3 weken geleden besteld (met verlenging), vooralsnog niks gehoord, niks over of ie gewoon geleverd wordt of dat het vertraagd wordt. Betekent dit dat ik hem gewoon maandag kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:08:
Ik heb hem geloof ik 2 of 3 weken geleden besteld (met verlenging), vooralsnog niks gehoord, niks over of ie gewoon geleverd wordt of dat het vertraagd wordt. Betekent dit dat ik hem gewoon maandag kan verwachten?
Er zijn meer mensen die dit willen weten, het is druk bij de klantenservice. :+

Update: je krijgt bericht. Veel meer konden ze bij de Klantenservice niet kwijt. Mijn pre-order van vorige maand staat nog steeds op 'In behandeling'. Ik kan vandaag nog bericht krijgen en anders volgende week.

[ Voor 21% gewijzigd door The_Worst op 01-07-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Op de Hi website staat nu dat ze 207 stuks op voorraad hebben met een levertijd van 2 dagen.

Ik ga ze denk ik maar eens bellen of ze nog wat aan de prijs kunnen doen want 220 euro bijbetalen vind ik toch wel erg veel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

EUR 220 voor een 2-jarig abonnement? Dat is wel erg fors inderdaad. Ik heb nu een 1-jarig abonnement afgesloten [T-Mobile Relax 190] en heb EUR 243 bij moeten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Xurk schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:11:
EUR 220 voor een 2-jarig abonnement? Dat is wel erg fors inderdaad. Ik heb nu een 1-jarig abonnement afgesloten [T-Mobile Relax 190] en heb EUR 243 bij moeten leggen.
Yep, wel voor een Hi 20 abbonement aangezien ik niet zoveel bel en vooral via Whatsapp sms :P Maar goed Hi 30 zou nog steeds 200 kosten. Ik wil iig geen T-mobile dus maar eens kijken wat ze zeggen als ik meld dat ik er anders serieus over nadenk voor Vodafone te kiezen (dan maar een branded geval als het me 200 euro scheelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Southern Sun schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:55:
[...]

Yep, wel voor een Hi 20 abbonement aangezien ik niet zoveel bel en vooral via Whatsapp sms :P Maar goed Hi 30 zou nog steeds 200 kosten. Ik wil iig geen T-mobile dus maar eens kijken wat ze zeggen als ik meld dat ik er anders serieus over nadenk voor Vodafone te kiezen (dan maar een branded geval als het me 200 euro scheelt).
Apart, ik heb ook bij Hi verlengd voor 1 jaar en moest 180EU bijbetalen. Een abonnement met Internet Extreem erbij, totaal 45EU per maand.

Was wel tevreden met de prijs, gewoon via de website gedaan. Ik hoop dat hij maandag geleverd kan worden, en dat er iemand is om hem aan te nemen ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
ReCreator schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:45:
[...]

Apart, ik heb ook bij Hi verlengd voor 1 jaar en moest 180EU bijbetalen. Een abonnement met Internet Extreem erbij, totaal 45EU per maand.

Was wel tevreden met de prijs, gewoon via de website gedaan. Ik hoop dat hij maandag geleverd kan worden, en dat er iemand is om hem aan te nemen ;)
Nou, ook maar een belletje vanochtend gewaagd. Mijn bestelling was niet verder gestuurd. Dus dat zou die vrouw doen. Had destijds €170,- bijbetaling afgesproken. Nu zei deze vrouw dat ik €179,- moest bij betalen, na een discussie was ik maar zo sociaal om de 9 euro voor lief te nemen. Krijg ik een bevestiging binnen, telefoon moest ik €199,- bij betalen. Kijk ik naar de status, geannuleerd. Ik dacht WTF :|

Naja uurtje later dus weer een belletje gepleegd, probleem voorgelegd werdt doorverbonden. Kreeg een aardig vrouw aan de telefoon en die zou dit uitzoeken. 30 minuten laten (afentoe kwam ze terug om me op de hoogte te houden met wat ze aan het doen was) ze kon het probleem niet vinden, dus dit werdt verder uitgezocht. Maar ze had al een verkoop name onder de knop, en zou mij daarmee doorverbinden. Naja abbonement afgesproken internet erbij en ze vroeg heb je wat afgesproken qua prijs? Dus ik naja gratis... maar dat was niet goed, dus heel mijn verleden over prijs discussies verteld, dat ik hem op internet voor €109 heb gezien enz.. enz.. naja ze zou kijken wat ze kon doen. Weer in de wacht, deze keer met muziekje!!! (MJ)...

€129 zou ik bijbetalen, hiermee accoord gegaan. Naam gevraagd van deze mevrouw en opgehangen. Was me de tijd wel weer als je uit de nachtdienst kwam.... Maarja tot op heden heb ik nog geen bevestiging gehad, geef ze nog even de kans! Anders val ik ze wel weer lastig.

Maarja bij die eerste afspraak zou ik mijn toestel morgen binnen krijgen, maar dat was alleen bij een nieuw abbonement, verlengen duurt 2 dagen. Dus ik hoop mijn toestel maandag binnen te krijgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ReCreator schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:45:
[...]

Ja ok, met een Hi 20 zit je dus op 30 euro per maand zonder korting ;) (voor 2 jaar).

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 01-07-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
Hij ligt blijkbaar al sinds vanmiddag thuis op me te wachten :D jeej.

Snel gedaan bij Hi, woensdag besteld, vrijdag in huis!
respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:15
Waar ik zo enorm van baal is dat mensen met 10 jaar klanthistorie gewoonweg in de stront kunnen zakken. Neem ik hetzelfde abo als ik nu heb dan kan ik 150 euro bij dokken bij een tweejarig abo. Kwam ik als nieuwe klant aanzetten dan zou ik met een abo van net 2/3e van de prijs per maand gratis met de Sensation weg lopen.

Ga hem morgen eens in het echt bekijken, benieuwd hoe groot hij echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:20:
[...]

Er zijn meer mensen die dit willen weten, het is druk bij de klantenservice. :+

Update: je krijgt bericht. Veel meer konden ze bij de Klantenservice niet kwijt. Mijn pre-order van vorige maand staat nog steeds op 'In behandeling'. Ik kan vandaag nog bericht krijgen en anders volgende week.
Vandaag geen bericht gehad. kan ik dus maandag bericht verwachten? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik hem maandag zou krijgen.. als ik nu bij status bestelling krijg staat er 'order wordt gepickt in magazijn'. betekent dat dat ze hem zsm verzenden? En ik vind het wel raar dat er mensen zijn die hem pas woensdag besteld hebben nu al krijgen, terwijl ik toch veeel eerder was en zelfs ook maar niks gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Joster schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:13:
Waar ik zo enorm van baal is dat mensen met 10 jaar klanthistorie gewoonweg in de stront kunnen zakken. Neem ik hetzelfde abo als ik nu heb dan kan ik 150 euro bij dokken bij een tweejarig abo. Kwam ik als nieuwe klant aanzetten dan zou ik met een abo van net 2/3e van de prijs per maand gratis met de Sensation weg lopen.

Ga hem morgen eens in het echt bekijken, benieuwd hoe groot hij echt is.
Dit overkomt mij ook en ik vindt dit toch erg vreemd. De eerste les voor een bedrijf is toch dat het goedkoper is om een klant te behouden dan een nieuwe klant te maken? Ik ga iig overstappen naar Vodafone, want zij hebben lagere maandtarieven en lagere toestelprijzen dan KPN en weinig verschil in netwerk kwaliteit.

Nu alleen nog de prijs naar gratisnkrijgen via personeelskorting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04:33
Metalslave666 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 07:54:
[...]

Dit overkomt mij ook en ik vindt dit toch erg vreemd. De eerste les voor een bedrijf is toch dat het goedkoper is om een klant te behouden dan een nieuwe klant te maken? Ik ga iig overstappen naar Vodafone, want zij hebben lagere maandtarieven en lagere toestelprijzen dan KPN en weinig verschil in netwerk kwaliteit.

Nu alleen nog de prijs naar gratisnkrijgen via personeelskorting >:)
gwoon zeggen dat je dan per direct je contract wil beeindigen, en per direct een nieuw contract wil ....en dan er erachter aan...of gewoon verlengen..zeg maar wat makkelijker is voor jullie....dan kiezen ze meestal wel voor t laatste ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Helaas als je je contract opzegt en daarna weer een nieuw contract wil, dat je nummer veranderd. als je dit niet erg vindt, is het natuurlijk een goede onderhandelingspositie.

Ik ben er net achter gekomen dat ik een (unbranded!) toestel gratis kan krijgen bij Vodafone Bel-SMS-Web 275 via mijn personeelskorting. Dat is €140,- korting!
Belcompany biedt het op hun website voor de zelfde prijs aan, maar daar stond dat het toestel branded was, dus die wilde ik niet. Gelukkig nu voor een mooie prijs en zeker op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Metalslave666 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:43:
Helaas als je je contract opzegt en daarna weer een nieuw contract wil, dat je nummer veranderd. als je dit niet erg vindt, is het natuurlijk een goede onderhandelingspositie.

Ik ben er net achter gekomen dat ik een (unbranded!) toestel gratis kan krijgen bij Vodafone Bel-SMS-Web 275 via mijn personeelskorting. Dat is €140,- korting!
Belcompany biedt het op hun website voor de zelfde prijs aan, maar daar stond dat het toestel branded was, dus die wilde ik niet. Gelukkig nu voor een mooie prijs en zeker op voorraad.
Daar heb je wel een puntje maar goed als het je 140 euro scheelt heb ik dr wel een ander nummer voor over hahaha...maar goed jij bent in ieder geval geholpen...en unbranded..das toch t beste mbt tot eventuele updates :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Hhmmm, ik heb nu een bevestiging. Maar dit is wel een beetje een rare bevestiging. In de header:
Uw bestelling bij KPN, order 5******-1, klantreferentie n.v.t.

Overal in de brief staat KPN....

Tabbeletje kosten staat wel Hi!

Overzicht eenmalige kosten
De eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht:
Art.nr. Omschrijving Prijs/stuk Korting Netto Aantal Prijs
- Hi 2010 Bel&Sms 25, Actie bij 2 jr 12m krt, Contractverlenging 2 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
- Hi Internet Extra, Contractverlenging 2 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
872140 HTC Sensation 16GB, Black 268,86 159,64 109,22 1 109,22
- Verzend- en administratiekosten 0,00 0,00 0,00 1 0,00

BTW (19%) 20,75

Totaal 129,97

Als ik het pakketje ook wil opvragen krijg ik nu al voor de 2de dag de melding:
Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.

Ook heb ik 2 verschillende ordernummers binnen gekregen (2 mailtjes met zelfde inhoud alleen andere ordernummer).

Ik heb al ruim 2 uur in totaal met HI aan de telefoon gehangen, en laat het nu ff lekker zo. Maar meerdere mensen wel eens iets via kpn gehad van HI? Want ik kan nu niet meer naar dat 0800 nummer bellen van hi maar moet naar de kpn klantenservice bellen dit kost mij geld aangezien ik bij hi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
rolfie23 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:11:
Hhmmm, ik heb nu een bevestiging. Maar dit is wel een beetje een rare bevestiging. In de header:
Uw bestelling bij KPN, order 5******-1, klantreferentie n.v.t.

Overal in de brief staat KPN....

Tabbeletje kosten staat wel Hi!

Overzicht eenmalige kosten
De eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht:
Art.nr. Omschrijving Prijs/stuk Korting Netto Aantal Prijs
- Hi 2010 Bel&Sms 25, Actie bij 2 jr 12m krt, Contractverlenging 2 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
- Hi Internet Extra, Contractverlenging 2 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
872140 HTC Sensation 16GB, Black 268,86 159,64 109,22 1 109,22
- Verzend- en administratiekosten 0,00 0,00 0,00 1 0,00

BTW (19%) 20,75

Totaal 129,97

Als ik het pakketje ook wil opvragen krijg ik nu al voor de 2de dag de melding:
Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.

Ook heb ik 2 verschillende ordernummers binnen gekregen (2 mailtjes met zelfde inhoud alleen andere ordernummer).

Ik heb al ruim 2 uur in totaal met HI aan de telefoon gehangen, en laat het nu ff lekker zo. Maar meerdere mensen wel eens iets via kpn gehad van HI? Want ik kan nu niet meer naar dat 0800 nummer bellen van hi maar moet naar de kpn klantenservice bellen dit kost mij geld aangezien ik bij hi zit.
Hi = KPN.
Feitelijk is Hi een speciaal jongerenmerk van KPN. Dit werkt op de zelfde manier als MTV mobile.
Als je een abo van Hi neemt, neem je een abo bij KPN met de Hi tarieven. Het is dus heel normaal dat er overal KPN ipv Hi staat.

Let wel op dat als het fout gaat er wel eens een dubbel contract op jouw naam kan komen te staan en dan kun je, als je de tweede niet betaald, een negatieve BKR score krijgen. Ook als dit niet jouw schult is! Dit is vaak bijna onmogelijk om te laten verwijderen.
dave1972 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:46:
[...]

Daar heb je wel een puntje maar goed als het je 140 euro scheelt heb ik dr wel een ander nummer voor over hahaha...maar goed jij bent in ieder geval geholpen...en unbranded..das toch t beste mbt tot eventuele updates :)
Ja. Ik werk bij de phonehouse en ik heb gewoon tegen mijn baas gezegt dat ik mijn toestel gratis wou ipv €140,- bij te betalen want anders zou ik naar de belcompany gaan. (ook al was hij daar branded) Toen heb ik dus die korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Metalslave666 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:22:
[...]

Hi = KPN.
Feitelijk is Hi een speciaal jongerenmerk van KPN. Dit werkt op de zelfde manier als MTV mobile.
Als je een abo van Hi neemt, neem je een abo bij KPN met de Hi tarieven. Het is dus heel normaal dat er overal KPN ipv Hi staat.

Let wel op dat als het fout gaat er wel eens een dubbel contract op jouw naam kan komen te staan en dan kun je, als je de tweede niet betaald, een negatieve BKR score krijgen. Ook als dit niet jouw schult is! Dit is vaak bijna onmogelijk om te laten verwijderen.

[...]

Ja. Ik werk bij de phonehouse en ik heb gewoon tegen mijn baas gezegt dat ik mijn toestel gratis wou ipv €140,- bij te betalen want anders zou ik naar de belcompany gaan. (ook al was hij daar branded) Toen heb ik dus die korting gekregen.
Naaaah die bkr is niet meer he ;) dat hebben de telefoonmaatschappijen veranderd :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Metalslave666 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:22:
[...]

Hi = KPN.

[...]
Ja, dat snap ik... maarja ik kreeg eerst een bevestiging van een HI mailtje, deze was spontaan geannuleerd waarom is nog niet bekend. Dus werdt er een nieuwe aangemaakt welke dus via KPN gaat. Hele mailtje ziet er ook anders uit enzo! ;) Zal wel eventjes bellen.

EDIT: Heb eventjes gebeld en wat opheldering.
Ik ben door een medewerker van KPN gister geholpen om mijn abbonement af te sluiten, omdat de Hi medewerkers bezet waren en het een complexe situatie was. Dat verklaart het KPN mailtje en niet het Hi mailtje die ik verwachte. Wel raar dat KPN meer korting kan geven op de telefoon (Zit nu met Hi Online 25 + Internet Extra op een toestel prijs van €129,95, much cheaper than Hi!)

2de, de dubbele order. Deze kon niet geannuleerd worden, was blijkbaar al verzonden terwijl dit niet bij mijn orderstatus stond. Bijde orders konden niet geannuleerd worden. Oftewel bij 1 order is nu een melding gemaakt als hij terug komt dat de order 2 x is aangemaakt, oftewel kan het 2de pakketje gewoon aan de deur weigeren.

[ Voor 29% gewijzigd door rolfie23 op 02-07-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Over KPN/Hi-verschil moet je je niet heel erg druk maken. Ik had geklaagd bij de helpdesk over de prijs en nu word ik vanaf Hi gewoon overgezet naar KPN zonder extra kosten. Ik kreeg echter wel een e-mail van de Hi-shop. In de backend is het blijkbaar allemaal één pot nat: het zijn allemaal KPN-medewerkers/systemen.

Ik hoop dat ik mijn toestel dinsdag kan ontvangen. Vrijdag geen mail gehad over een toestel dat is verzonden, wel flauw dat ook hier mensen die later bestellen hun telefoon eerder krijgen, terwijl er wel 200+ op voorraad zijn. :-(

Vond zojuist een niet-thuis-melding in de brievenbus. Handig die notificaties. :)

[ Voor 7% gewijzigd door The_Worst op 02-07-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
dave1972 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:34:
[...]

Naaaah die bkr is niet meer he ;) dat hebben de telefoonmaatschappijen veranderd :P :9
Wordt nog heel veel gebruikt in de aansluittools voor de verschillende providers. Ook heeft een vriend van mij hier nog steeds last van. BKR registratie wordt wel degelijk nog steeds gecontroleerd, maar je kunt er tegenwoordig via de provider zelf om heen. In onafhankelijke winkels wordt nog steeds op BKR gecontroleerd om fraude tegen te gaan.
rolfie23 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 16:49:
[...]

Ja, dat snap ik... maarja ik kreeg eerst een bevestiging van een HI mailtje, deze was spontaan geannuleerd waarom is nog niet bekend. Dus werdt er een nieuwe aangemaakt welke dus via KPN gaat. Hele mailtje ziet er ook anders uit enzo! ;) Zal wel eventjes bellen.

EDIT: Heb eventjes gebeld en wat opheldering.
Ik ben door een medewerker van KPN gister geholpen om mijn abbonement af te sluiten, omdat de Hi medewerkers bezet waren en het een complexe situatie was. Dat verklaart het KPN mailtje en niet het Hi mailtje die ik verwachte. Wel raar dat KPN meer korting kan geven op de telefoon (Zit nu met Hi Online 25 + Internet Extra op een toestel prijs van €129,95, much cheaper than Hi!)

2de, de dubbele order. Deze kon niet geannuleerd worden, was blijkbaar al verzonden terwijl dit niet bij mijn orderstatus stond. Bijde orders konden niet geannuleerd worden. Oftewel bij 1 order is nu een melding gemaakt als hij terug komt dat de order 2 x is aangemaakt, oftewel kan het 2de pakketje gewoon aan de deur weigeren.
Hi online abo's kunnen meer korting geven omdat hier minder mensen mee te maken hebben. De gewone Hi abo's worden ook in winkels verkocht waardoor daar minder korting bij kan worden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Denk dat ik toch maar overstap naar Vodafone.
Met een Hi 20 abbonement moet ik €229.95 bijbetalen. Totaalprijs over 2 jaar komt neer op €852.75.
Bij Vodafone 200 betaal ik nu €80.33 en in totaal in 2 jaar kost het €701.33

Scheelt toch aanzienlijk. Zeker omdat het eerste jaar per maand 17.25 kost.
Ik heb een hekel aan branded toestellen, maar voor 150 euro accepteer ik het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat bij mijn bestelstatus op hi.nl dat de order is verzonden (2 juli) maar als ik bij track & trace kijk staat er zending niet gevonden. of worden dat soort dingen niet verwerkt in het weekend? Hopelijk betekent het dat hij morgen geleverd wordt. Maar nog geen enkel bericht van hi zelf gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik kan de Sensation via Belsimpel bestellen waar ik 64 euro bij moet betalen, en bij Gsmwijzer is ie gratis.

Welk van deze sites kan ik qua betrouwbaarheid levertijd het beste kiezen? En bij beide sites is er de keuze tussen de Sensation - Vodafone of gewoon Sensation. Is laatstgenoemde dan niet branded of is tegenwoordig alles via VF branded?

Door de verschillende topic's te lezen valt het verschil tussen beide Sensations prima zelf uit te vogelen. Op GoT zijn we geen helpdesk.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 03-07-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Metalslave666 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 07:54:
[...]

Dit overkomt mij ook en ik vindt dit toch erg vreemd. De eerste les voor een bedrijf is toch dat het goedkoper is om een klant te behouden dan een nieuwe klant te maken? ...
Het is makkelijker een bestaande klant te behouden dan een nieuwe klant binnen te halen. Daarom krijgen nieuwe klanten meestal betere deals. Dit geldt bij alle soorten van abonnementen (energie, tijdschriften).

On topic: ik heb gisteren mijn Sensation ontvangen. Via Phonehouse, met T-Mobile abo (verlenging), 29,50 per maand, geen bijbetaling. Mooi speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Maar waarom doen ze dat dan niet op een manier waarbij je het toestel bv gartis krijgt als je een stap omhoog gaat in de abonnementsgrootte. Als je gelijk blijft, moet je een redelijk bedrag bijbetalen, maar niet zo hoog als soms bijna €200,- bijbetalen terwijl de nieuwe klant het toestel gratis krijgt.

Klantwaardes zijn ook idioot, want mensen die precies weten hoe veel ze bellen, nemen bundels die groot genoeg zijn zodat ze niet buiten hun bundels bellen. Hierdoor krijgen mensen die soms al 10 jaar klant zijn een klantwaarde B en moeten ze veel bijbetalen voor een leuk toestel. Ik vind het dan ook logisch dat mensen dan juist overstappen. Alleen omdat ze niet genoeg dure minuten aan je kunnen verkopen vinden ze het niet belangrijk om je als klant te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb het toestel bij Hi besteld, maar nog geen zicht op een levering o.i.d. laatste bestelstatus is dat het 30 juni in behandeling is genomen.

Moet je bij een vooruitbetaalde verlenging van het abonnement ook zelf nog tekenen aan de deur? Ik ben namelijk zelf niet thuis tijdens leveringstijden. Stond verder niets over op de website. Wel bij een nieuw abonnement, maar dat lijkt me logisch.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik kom net op gsmwijzer een heel voordelig Hi abbo tegen als je het vergelijkt met de rest. Hi+web 20, eerste jaar tegen 18.45 p/m, daarna 30,95 en ik hoef dan maar 95 euro bij te betalen. Vraag me wel af waarom het zoveel goedkoper is dan elders, maar goed het staat er toch echt.
Net alle benodigde formulieren opgestuurd en nu maar eens kijken hoe het verder gaat lopen :)

*edit: Wtf als ik nu weer op Hi.nl kijk zou ik bij een verlenging ineens weer 20 euro meer moeten bijbetalen :') Die prijzen wijzigen ook veel. Ik bespaar via gsmwijzer mooi 144 euro :)

[ Voor 34% gewijzigd door Southern Sun op 05-07-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Helaas niet thuis melding binnen gehad. Geregistreerd en aangegeven dat hij tussen 09:00 en 14:00 mag langskomen met de 2 Sensation's (Helaas dat ik er 1 moet weigeren :( ).

Dus moet nog eventjes wachten tot mijn plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Southern Sun schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:29:
*edit: Wtf als ik nu weer op Hi.nl kijk zou ik bij een verlenging ineens weer 20 euro meer moeten bijbetalen :') Die prijzen wijzigen ook veel. Ik bespaar via gsmwijzer mooi 144 euro :)
Als ik wil verlengen zie ik dat de prijzen idd omhoog gegaan zijn.
Pagina: 1 ... 30 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.