Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:09:
Sorry voor het 'gebrek aan eigen inzet'. Maar ik word niets wijzer van de hoeveelheid advies die je in die winkels krijgt. Daarom de vraag aan een onafhankelijk publiek. De abbo's zal ik zelf naar kijken. Ik heb die site inderdaad ook gezien, maar daar gaat het over een Galaxy aan een modem via een PC.. Ik heb er weinig verstand van, maar in de trein of bus heb ik geen modem en pc bij me. Kan ik niet gewoon de tethering functie aanzetten en dan de telefoon als moden gebruiken? Dus functie aan, iPad settings en dan inloggen op de 3G van de telefoon?
Je kan proberen aan te geven wat je zelf hebt gezocht en waar je dan vastloopt. Maar, no pun intended hoor. De iPad via USB zal inderdaad moeilijk worden. Misschien dat je hier meer aan hebt: http://www.androidworld.n...odem+wifi+AP+access+point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wat ik bedoel. Thanks! Als alle android toestellen het hebben maakt het de keuze nog niet makkelijk.. Ik lees de meest positieve recensies over de ace, dus ik denk dat ik die neem. De Wildfire lijkt me erg (te) klein en de LG schijnt een veel minder goede batterij te hebben (maar wel een beter scherm).. Lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Je kan toch een tetheret AP van je Ace maken? Dan kan je via wifi met je iPad inloggen. Dat gebruik wel meer accu van je Ace als de betere tethered USB snoertje methode.

[ Voor 33% gewijzigd door RAAF12 op 27-12-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Mijn echtgenote heeft dit telefoontje gisteren ook ontvangen.

Heb alvast even Wordfeud en Whatsapp voor haar geinstalleerd en even wegwijs gemaakt hoe Android werkt. Ze was er helemaal happy mee, ik irriteerde me wel een beetje aan de slowdowns soms maar meer hoef je ook niet te verwachten van een midrange toestel als deze.

Verder een mooie telefoon, ik zou er het liefst zelf mee aan de slag gaan en hem lekker tweaken maar het is haar telefoon dus ik mag er niet te veel mee kloten, krijg volgende maand een SE Xperia Ray dus die kan ik dan lekker verkloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firmware update:

Vandaag mijn t-mobile branded Galaxy Ace via Odin een firmware update gegeven. Eerst had ik de stock firmware 2.3.5 (KS2/BOK3). Zonder rooten (wat ik voorlopig ook niet wil) heb ik nu (via Odin dus) de firmware 2.3.6 (Baseband: S53830XXKPP). Van origine een Eurpese stock rom voor de Russische markt. Na de update (volg instructies!) was alles gewoon in het Nederlands met behoud van apps. Toch even een factory reset gedaan om schoon te beginnen (eerst alles backuppen via Kies). Daarna simpel weer NL taal gekozen en backup teruggezet, KPN en Wifi ingesteld, apps opnieuw geinstalleerd. Geen problemen.
Toestel is nu een stuk sneller, alle eerdere Wifi problemen (uitval bij overschakelen/wegvallen AP's) verdwenen, goede batterijduur. Enige minpuntje zijn twee niet vertaalde Russische voorgeinstalleerde toepassngen; 'galgje' en Music Store. Deze gebruik ik niet dus geen probleem. Kies geeft geen fouten, dus toekomstige hogere roms zouden in principe te installeren moeten zijn. Succes!

http://droidangel.blogspo...w-to-upgrade-samsung.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 14:49
Ik wacht wel even tot 2.3.6 beschikbaar komt voor NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerstar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik heb zitten twijfelen tussen de HTC Wildfire S en de Samsung Galaxy Ace. Mijn keuze is denk ik toch gevallen op de Galaxy Ace. Alleen nu lees ik op internet (ook in dit topic) dat verschillende mensen problemen hebben met Wifi op de Ace. Voor mij is Wifi wel belangrijk. Is dit ook zo en is hier iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

WiFi is ok met de laatste update Gingerbread 2.3.5 Kan je downen met Samsung Kies en aangesloten op de USB.

[ Voor 36% gewijzigd door RAAF12 op 15-01-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerstar
  • Laatst online: 07-12-2023
Aah.. oke, maar als je bijvoorbeeld een Branded toestel hebt van Vodafone ofzo? Werkt samsung kies dan ook, want ik heb gelezen dat je dat iets anders moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Nee, ik heb ook een Vodafone branded Ace. De update komt wat later dan de unbranded toestellen. Vodafone moet hem eerst keuren voordat Samsung hem vrijgeeft. Grote kans dat als je nu een Ace koopt dat 2.3.5 erop zit.

[ Voor 45% gewijzigd door RAAF12 op 17-01-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerstar schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:34:
Aah.. oke, maar als je bijvoorbeeld een Branded toestel hebt van Vodafone ofzo? Werkt samsung kies dan ook, want ik heb gelezen dat je dat iets anders moet doen?
Heb sinds een goede week geleden ook een samsung ace , en ik probeer via samsung Kies apps te downloaden maar dit prog herkent mijn mobiel niet alleen de wave's , en toch kan ik via dit prog er songs en foto's op mijn sd zetten maar een apps gaat niet ,wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:32:
[...]
Heb sinds een goede week geleden ook een samsung ace , en ik probeer via samsung Kies apps te downloaden maar dit prog herkent mijn mobiel niet alleen de wave's , en toch kan ik via dit prog er songs en foto's op mijn sd zetten maar een apps gaat niet ,wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ?
Ik meen me te herinneren het in Kies gelezen te hebben. Google staat niet toe dat fabrikanten software meeleveren waarmee apps buiten de Market om worden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Gewoon apps downen uit de Android store direct op je telefoon is het makkelijkst. https://market.android.com/

[ Voor 14% gewijzigd door RAAF12 op 20-01-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren ook een Samsung Galaxy Ace, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit van het toestel vergeleken met de prijs!!

Gister heb ik er dus gelijk een andere ROM op geknald, echter herkend Kies het toestel niet (volgens mij voor ik de andere ROM er op had gezet wel) en kan dus niet syncen via Kies. Is er een handig tooltje om mijn muziek op mijn Ace te laten syncen met dat op mijn PC?

SyncToy werkt niet, en doubleTwist herkend mijn Ace ook niet. En elke keer handmatig de muziek selecteren en kopieëren via MassaOpslag is ook weer zo'n gedoe..

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:47
Mijn vriendin die heeft nu ook dus de Ace, daarbij een SD kaartje van 16gb. Ik merk alleen dat niet alle Apps op de SD kaart gezet worden..

Ze krijgt nu dus temaken met het feit dat de telefoon zegt dat er niet genoeg geheugen meer is, en daardoor sommige apps niet meer update.

Is rooten hier de oplossing voor? Zodat je alles op de SD kaart kunt zetten, en evt Samsung apps er gewoon af kunt gooien?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

@Superkuhrtje:

Met het programma App2SD kan je een aantal apps forceren naar de SD kaart.

Ik had een paar weken geleden hetzelfde probleem, en via google heb ik een weblog gevonden die via de "adb" (android debug bridge) ervoor kan zorgen dat je meer apps (niet alle..) naar de SD kaart kan forceren. Heb nu even geen tijd om te zoeken, dus dat zal je zelf even moeten doen :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23

thijsco19

KTM 990 SMT

@Superkuhrtje
ik neem aan dat alle apps die op de SD kaart kunnen ook op de SD kaart staan?
zo niet dan kan je via, instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > Op SD-kaart, alle apps die er nog niet op staan handmatig er op zetten. zoek voor Apps waar geen groen vinkje achter staan, die staan dan nog niet op de SD kaart.

en anders kan je inderdaad het programma App2SD gebruiken.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja heeft ze net geprobeerd. Ze heeft alleen de applicatie Nu.nl kunnen verplaatsen.

Hij vroeg ook om het cache te verwijderen van 11mb. Alleen ik ben bang dat ze dan haar savegame van Angry Birds en haar facebook inlog kwijt is.

Ze is heeft wel wat ruimte kunnen besparen op deze manier...

Toch vind ik het persoonlijk niet echt handig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
sinds 2 weken nu het prachtige mobieltje Galaxy Ace. Heb altijd eerder een Nokia gehad en vond het tijd voor Samsung. Had 'm in de winkel gezien en hij viel mij gelijk op. Werkt makkelijk, mooi (iPhone) uiterlijk.
Toen ik 'm aansloot op mijn laptop kreeg ik gelijk te zien dat ik een firmware upgrade moest doen. Prima, werkte snel alleen bleef mijn mobiel haken toen mijn mobiel 'downloading..' aangaf. Kies zei dat ie was vastgelopen. Heb dat 2 keer moeten doen toen ie 'm eindelijk pakte. Vaag, maar hij doet het nu met de nieuwe firmware. Wou dat gewoon even aangeven voor als er meer mensen dit probleem ondervinden.
Ik heb een aantal vraagjes:
- Kan je je apps 'beheren' op je mobiel? Niet het ordenen (volgorde zetten) maar meer of je ook iets van mapjes kan toevoegen en daar alle spelletjes in zet. Bijv. hoe iPhone werkt. Ik heb al tijdje zitten zoeken en het hele forum doorgelezen, maar kan het niet vinden.
- en kan je je apps beheren op je laptop? In Kies kan ik alleen Contacten, Foto's, Video's, Muziek en Podcast beheren. Ik kan mijn apps dus niet inzien in Kies?
- Wanneer ik mijn mobiel aansluit op de laptop, krijg ik een melding van mijn laptop dat er een 'HD' is aangesloten, een melding nadat je bijvoorbeeld een USB-stick of HD aansluit en wat je dan wilt doen (Automatisch Opstarten). Dat is irritant ;) Kan ik dat uitzetten?
- Dan, wanneer ik op Kies zit, lees mijn mobiel niet meer de SD kaart. Klopt dat?
- Heb het voorbij zien komen maar niet echt een antwoord gelezen: als ik in Kies 'Samsung Apps' kies (onder Winkel), krijg ik de melding 'Dit toestel is niet geschikt voor Samsung Apps'. Hoe zit dat?

Dank voor het eventueel antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriendin met dat Kies programma.. Hij bleef toen hangen op Downloading. Uiteindelijk de telefoon maar via de telefoon zelf geupdate..
Mensen klagen wel eens over iTunes, maar Kies is echt een &*^% programma..

Zelf heb ik een iPhone 4 en mede door mijn vriendin zal ik nooit voor Android gaan kiezen. Ik vind het allemaal net te omslachtig. Ik ben blij voor mensen die het helemaal geweldig vinden en die zal ik ook zeker niet overhalen voor een iPhone.

Mijn vriendin is blij en over half jaar kan ze mijn iPhone 4 overnemen. Zal ze denk ik nog wat blijer mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Kuhr89 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:39:
Is rooten hier de oplossing voor? Zodat je alles op de SD kaart kunt zetten, en evt Samsung apps er gewoon af kunt gooien?
Als vervolg op mijn vorige post, hier dan toch de link: http://www.bongizmo.com/b...-to-sdcard-apps2sd-froyo/

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Oke, ja moet zeggen dat dat er niet heel erg moeilijk uit ziet ofzo..
Aan de andere kant is Rooten ook wel erg makkelijk.. Ik zal even bekijken wat ik ga doen :) Iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Kuhr89 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:28:
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriendin met dat Kies programma.. Hij bleef toen hangen op Downloading. Uiteindelijk de telefoon maar via de telefoon zelf geupdate..
Mensen klagen wel eens over iTunes, maar Kies is echt een &*^% programma..

Zelf heb ik een iPhone 4 en mede door mijn vriendin zal ik nooit voor Android gaan kiezen. Ik vind het allemaal net te omslachtig. Ik ben blij voor mensen die het helemaal geweldig vinden en die zal ik ook zeker niet overhalen voor een iPhone.

Mijn vriendin is blij en over half jaar kan ze mijn iPhone 4 overnemen. Zal ze denk ik nog wat blijer mee zijn.
Fijn he je eigen afdankertjes doorschuiven ? BTW Kies niet gebruiken... dat programma is BAGGER, werkt niet goed, loopt vast en gebruikt veel te veel resources. Er zijn betere alternatieven. App's voor backup, odin voor flash custom roms... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Mijn vrouw heeft nu ook deze phone via Vodafone gekregen, de eerste smartphone in ons huis! En ik als IT'er mag ervoor zorgen dat ie werkt, dat ze kan bellen/whatsappen/facebooken, dat ie veilig en up to date is, etc :D

Moet je op deze phone ook een antivirus en firewall app installeren net zoals je dat op een laptop zou doen?

Wat is een goede app om de hoeveelheid MB's via het 3G netwerk in de gaten te houden? Ze heeft een abo van 500MB afgesloten. Ik lees goede geluiden over 3G Watchdog maar je leest dan ook commentaren dat die data niet overeenkomt met de data die je online bij Vodafone in kunt zien.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:59
Yanze schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:08:
Mijn vrouw heeft nu ook deze phone via Vodafone gekregen, de eerste smartphone in ons huis! En ik als IT'er mag ervoor zorgen dat ie werkt, dat ze kan bellen/whatsappen/facebooken, dat ie veilig en up to date is, etc :D

Moet je op deze phone ook een antivirus en firewall app installeren net zoals je dat op een laptop zou doen?

Wat is een goede app om de hoeveelheid MB's via het 3G netwerk in de gaten te houden? Ze heeft een abo van 500MB afgesloten. Ik lees goede geluiden over 3G Watchdog maar je leest dan ook commentaren dat die data niet overeenkomt met de data die je online bij Vodafone in kunt zien.
Virusscanner/firewall is niet echt nodig, al helemaal niet als je alleen apps uit de market downloadt.
Telefoon wordt er alleen maar traag door. Gewoon letten op de permissies die een app nodig heeft.. een kladblok app die je fine gps locatie nodig hebt zou ik skippen, er zijn genoeg alternatieven.

Een alternatief voor 3Gwatchdog is droidstats, al weet ik niet hoe betrouwbaar die is..

[ Voor 12% gewijzigd door FitTiv op 26-01-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
In Froyo kan je ook de debug console gebruiken:
http://muffinresearch.co....oving-apps-to-an-sd-card/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
intraxi schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:04:
[...]

Fijn he je eigen afdankertjes doorschuiven ? BTW Kies niet gebruiken... dat programma is BAGGER, werkt niet goed, loopt vast en gebruikt veel te veel resources. Er zijn betere alternatieven. App's voor backup, odin voor flash custom roms... ;)
Ik weet niet of ik je eerste zin nu sarcastisch moet opvatten of normaal. Maar over afdankertjes kun je niet echt spreken.. De telefoon ziet er nog als nieuw uit en werkt nog fantastisch..

Dat Kies systeem is inderdaad echt bagger. Het updaten doen we nu ook maar gewoon via de telefoon zelf, aangezien dat wél werkt.. De muziek erop zetten enzo dat moeten we nog even uitvogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Nieuwe firmware met Kies erop zetten gaat goed. Het duurt alleen wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik denk alleen dat je er nu wel vanuit mag gaan dat niemand meer Froyo draait op zijn Ace. Het is allemaal Gingerbread geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Kuhr89 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:15:
[...]

Ik denk alleen dat je er nu wel vanuit mag gaan dat niemand meer Froyo draait op zijn Ace. Het is allemaal Gingerbread geworden.
Tikfout gecorrigeerd
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Kuhr89 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:36:
[...]

Ik weet niet of ik je eerste zin nu sarcastisch moet opvatten of normaal. Maar over afdankertjes kun je niet echt spreken.. De telefoon ziet er nog als nieuw uit en werkt nog fantastisch..

Dat Kies systeem is inderdaad echt bagger. Het updaten doen we nu ook maar gewoon via de telefoon zelf, aangezien dat wél werkt.. De muziek erop zetten enzo dat moeten we nog even uitvogelen :)
Ach dat was als grapje bedoeld, ik ken nml. wel meer mensen, die hun 'oude' telefoon na een half jaartje aan een ander doorgeven...Muziek downloaden hoeft helemaal niet meer want met spotify of deezer http://www.deezer.com beschik je over alle muziek van de wereld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Werkt toch wel handig en sneller als je favoriete muziek op de card hebt staan, max 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken gebuik ik nu het LagFree script van Slaid480 van XDA. Dit script zorgt ervoor dat er een aantal optimalisaties worden door gevoerd, specifiek voor de galaxy Ace. Hierdoor wordt het touchscreen gevoeliger, en de telefoon wordt in zijn algemeenheid veel sneller. Dit script is beschikbaar voor alle rom's die beschikken over een init.d (cf-root).
Meer informatie kun je hier vinden. Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:13
Ik heb toevallig van de week de Gingerreal ROM geinstalleerd. Merk ook dat m'n Ace een stuk sneller is geworden!

Tevens zit CyanogenMod eraan te komen voor de Ace: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1475439

[ Voor 33% gewijzigd door Brikkah op 02-02-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaart
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05-2015
Mijn SD kaart deed het de eerste 2 dagen wel in de ACE maar daarna kreeg ik een melding dat hij de sd kaart niet meer kon vinden en dat ik hem veilig moest loskoppelen. Ik heb hem er gewoon uit gehaald, weer ingezet en de telefoon uit gezet en van alles geprobeerd maar hij deed het nog steeds niet terwijl de sd kaart het in mijn andere telefoon wel doet.

Ben ik naar de Vodafone winkel geweest en zij zeggen dat het een software probleem is. Ik moet hem afgeven en dan ben ik hem 3 weken kwijt. Kan ik zelf ergens die software downloaden? Ik heb momenteel Android versie 2.3.3 en GINGERBREAD.BUPKE, de standaard software dus die er al op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Probeer een andere SD kaart in je Ace, grote kans namelijk dat het SD-slot is beschadigd met het erin doen van je SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
RAAF12 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:29:
Werkt toch wel handig en sneller als je favoriete muziek op de card hebt staan, max 32GB
Met deezer kun je de muziek ook downloaden op je mobiel voor off-line luisteren. Op jouw sd kaartje passen vast geen 15 miljoen songs... 8)

[ Voor 45% gewijzigd door intraxi op 03-02-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik kom niet uit het volgende. stel je voor: ik via het homescherm naar het contactenknopje en een van de contactpersonen bel, ophang, en via de home knop terug naar het basisscherm. Stel dat iemand mij belt, en die neem ik niet op, gemiste oproep dus. dan ga ik naar het belscherm, en ipv dat ik de gemiste oproep zie, zie ik de laatst gebelde contactpersoon die ik eerder zelf gebeld had.

vaag verhaal :) maar hoop dat het duidelijk is.

Wat ik eigenlijk wil is nadat ik iemand gebeld en dan terugga naar het homescherm, en later weer naar dat belscherm ga, terug bij af ben, en niet de laatst gebelde contactpersoon open heb staan. Ik kan zo'n instelling echter niet vinden. Bestaat zo'n optie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Is het niet handiger om gewoon je 'Contacts' te sluiten? Dat scheelt geheugen en dan kom je geloof ik wel daar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
ja, dat kan ook natuurlijk. Maar dat is veel bewerkelijker. Stel dat je via de zoekfunctie een contact zoekt, die opent, belt, ophangt. Dan moet je 3x op de back knop klikken om de contacts te sluiten. Vandaar doe ik 1 druk op de home knop en je zit weer in je homescherm.

daarnaast kan ik de logica onder de belknop opties en contact opties ook niet ontdekken. Via de belknop heb je bovenin toetsen, logbestanden, favoriet en contacten. Onder de contactenknop zit contacten, groepen, geschiedenis, activiteiten. Logbestanden onder de ene knop lijkt zeer sterk op de geschiedenis onder de andere.
ga je via de belknop naar de contacten, belt iemand, hangt op, en via de back knop terug naar het homescherm, is de weg nog 1 stap langer want ipv via contacten direct terug naar homescherm, eerst langs het belmenu.

ben ik de enige die dit irriteert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
Je kan ook een andere Dialer (Kiezer) proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
zojuist geinstalleerd, Dialer One. werkt prima en zo in te stellen dat ie doet wat ik graag wil :)
Het is wel jammer dat de originele dialer niet zo in te stellen is dat ie meteen naar Dialer One gaat.. dat ging namelijk wel bij de Alcatel 990 die we ook hebben.

edit: lijkt wel te kunnen, via een forum op internet deze oplossing geprobeerd, maar dan voor het bel-knopje:

Press menu>edit now you can long-press the stock mail icon off the launch bar at the bottom of the screen. Find the mail app in your apps and drag that icon to the dock bar at the bottom and put it in the order you want it on the home screen.

Press menu again and choose save. Hit home and you're done.

hiermee is alleen de knop veranderd naar Dialer One, maar daarmee is Dialer One niet de default app geworden :(

[ Voor 51% gewijzigd door Notehoutelade op 05-02-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Iemand ervaring met deze rom? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1481020

Het ziet eruit als een lekker snelle basic versie. Morgen maar eens kijken of dat geinstalleerd kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 11:03
@Notehoutelade

Het irriteert mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
He ace tweakers,

Iemand enig idee wat is gebeurd met /efs folder in galaxy ace ?
Poging om IMEI te restoren lukken niet op deze manier.... :(
iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eenPoolse Galaxy Ace ontvangen :-( van Gigavolt. Ik heb echter geen idee hoe ik het ding uberhaupt op de NL taal zet.
Ik ben echt een digibeet wat dat betreft want heb geen idee wat rooten/flashen etc is.

Kan iemand mij PLEASE, PLEASE, PLEASE stap voor stap uitleggen hoe ik van mijn Poolse tel. een Nederlandse versie van maak. Dus met Nederlandse software/android of iets dergelijks?

Dan maken jullie mij heel erg blij :)

Groetjes Wendy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:22:
Ik heb ook eenPoolse Galaxy Ace ontvangen :-( van Gigavolt. Ik heb echter geen idee hoe ik het ding uberhaupt op de NL taal zet.
Ik ben echt een digibeet wat dat betreft want heb geen idee wat rooten/flashen etc is.

Kan iemand mij PLEASE, PLEASE, PLEASE stap voor stap uitleggen hoe ik van mijn Poolse tel. een Nederlandse versie van maak. Dus met Nederlandse software/android of iets dergelijks?

Groetjes Wendy
Hier hetzelfde geval, al een paar maanden geleden.

Zorg dat je op je homescreen bent.
Druk op je menuknopje op je Ace (die links van je 'echte' knopje)
Kies het blokje rechtsonder, met een tandwiel.
Je komt nu in de instellingen terecht. Klik nu de 7e optie aan. Een knopje met de letter A erop.
Klik vervolgens de bovenste optie aan.
Kies je taal.

Ik hoor graag of 't zo gelukt is, anders mag je me ook Direct Messagen, ik kijk niet zovaak in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:22:

Groetjes Wendy
Ken hier ook iemand met een poolse Ace, kan je via Odin een NL firmware over die poolse heen flashen zodat hij gelijk wordt aan een NL ace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
cvheereveld schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:59:
[...]

Ken hier ook iemand met een poolse Ace, kan je via Odin een NL firmware over die poolse heen flashen zodat hij gelijk wordt aan een NL ace?
Dat kan zeker, wel eerst je data backuppen want dat ben je kwijt na de flash

Neem deze firmware: http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-S5830&r=1#regiona
en dan de Nederlandse S5830XWKS9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 11:03
Heeft iemand al geprobeerd om 2.3.5 te rooten want ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb upd1.zip naar mn sd kaart gekopieerd en in de recoverymode geselecteerd. maar na een reboot is de telefoon nog steeds niet geroot.

/edit: Probleem opgelost door bovenstaande firmware er eerst in te flashen. 8)7

Volgende uitdaging is om busybox er op te krijgen zonder dat deze de telefoon laat crashen tijdens de installatie

[ Voor 31% gewijzigd door jbhc op 04-03-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al bijna een jaar lang gratis internet met mijn prepaid telefoon, sinds vrijdag krijg ik geen verbinding meer met mijn 3G verbinding. Zouden ze het nu eindelijk door hebben gehad en mijn gratis internet ongedaan hebben gemaakt ? Of kan het door andere instellingen komen ? Zou graag weten waar ik aan toe ben en of ik zometeen er weer gewoon voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iemand die weet wat ik er aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Ja hoor je internetverbruik gaat gewoon van je prepaid tegoed af hoor!
Waarschijnlijk is nu je tegoed niet meer toereikend, bijstorten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er sinds ik gratis internet op heb nooit geen beltegoed opgehad, en het is niet gekoppeld aan een bank rekening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Kan ik een 32GB MicroSD kaart in m'n Ace gebruiken?

Nvm: http://www.gsmacties.nl/m.../Samsung/Galaxy-Ace-S5830 :>

[ Voor 43% gewijzigd door webfreakz.nl op 07-03-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen , ik heb slechte wifi verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wks2 en moet naar wks9 wie wil mij daar mee helpen stapsgewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Jawel dat kan, neem wel een snelle class !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

intraxi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 01:40:
[...]

Jawel dat kan, neem wel een snelle class !
Is Class-10 goed genoeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 14:46
Heeft iemand een idee waarom mijn samsung galaxy ace niet in mass storage gaat? :s
Ik heb sinds gisteren deze telefoon in mijn bezit, en wilde hier wat bestanden op zetten. Nu lukte het gisteren om via de telefoon een notificatie te krijgen dat de telefoon geconnect was met USB. Maar de volgende dag begon mijn pc weer te melden dat het een "unknown device" was. Ik heb al flink wat rondgekeken via google, en heb de volgende dingen al geprobeerd:

Usb debugging aanzetten.
Samsung kies installeren

Maarja tot nu toe nog steeds geen bericht op de telefoon dat de usb is aangesloten (Hij laad wel op).

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Niet online
Er is een verschil tussen de telefoon zelf via USB koppelen en de sd kaart storage via USB beschikbaar maken (=mounten). Als je verbonden hebt het menu in je homescreen naar beneden trekken, daar staat als het goed is dan connect USB storage of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 14:46
cvheereveld schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:22:
Er is een verschil tussen de telefoon zelf via USB koppelen en de sd kaart storage via USB beschikbaar maken (=mounten). Als je verbonden hebt het menu in je homescreen naar beneden trekken, daar staat als het goed is dan connect USB storage of iets dergelijks.
Helaas staat dat ( connect USB storage ) er niet meer in :s

Edit: Op mijn laptop werkt het wel in één keer (windows 7 pro), apart dit :s
Edit 2: Werkt nu ook op mijn pc (andere usb poort genomen die niet vooraan zat)

[ Voor 16% gewijzigd door stategamer op 10-03-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn vriendin heeft de galaxy ace. Ze wil een groeps sms sturen. Zij klikt op dat envelopje en dan nieuw bericht.
En als ze dan op contacten klikt krijgt ze alleen haar facebook vrienden lijst te zien. Hoe kun je dit weg halen zodat ze gewoon haar sim contacten ziet?

Weet iemand dit? Laat het even weten hier of via een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Als ik op nieuw bericht klik kan ik kiezen uit kontakten of groepen. Ik maak dus een groep aan met de kontakten waar ik de sms naartoe wil sturen en maak die groep de ontvanger van de sms.... it's simple... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:01:
Open de lijst met Applicaties, en klik dan op menu -> Edit, dan kan je iconen gaan slepen naar die dock :)
SUPER THANKS! @webfreakz.nl
Mijn vrouw is heel erg blij met dit antwoord. Ze loopt al weken te foeteren dat ze maar 2 icoontjes heeft, ze heeft er nu dankzij jou weer 4! Super! _/-\o_

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:30:
Hallo,

Mijn vriendin heeft de galaxy ace. Ze wil een groeps sms sturen. Zij klikt op dat envelopje en dan nieuw bericht.
En als ze dan op contacten klikt krijgt ze alleen haar facebook vrienden lijst te zien. Hoe kun je dit weg halen zodat ze gewoon haar sim contacten ziet?

Weet iemand dit? Laat het even weten hier of via een DM
Contacten > Menu knop > Display options > 'Only contacts with phones' aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMsystems
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-07 18:18
Is er iemand die al de firmware update 2.3.6 voor de ace ontvangen heeft?
Als je een beetje rondkijkt op het internet is die al ongeveer een maandje uit in europa maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik heb al verschillende malen geprobeerd via Kies maar die blijft steeds zeggen geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

ik heb tijdelijk als reserve toestel een ACE tot beschrikking,
maar ik vind me whatsapp melding erg zacht.
gebruik eigenlijk dezelfde mp3 die ik ook op me andere telefoon gebruikte en daar klonk hij veel harder.
heb toen een geluidje van de samung standaard lijst gekozen maar zelfde resultaat.
alle audio instellingen heb ik vol uit staan.
is dit een bekend probleem met de ACE ?
heb al wat rond gegoogled maar kon er niks over vinden.
de geluidjes voor sms/email etc die zijn wel goed van volume.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MGMsystems schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:51:
Is er iemand die al de firmware update 2.3.6 voor de ace ontvangen heeft?
Als je een beetje rondkijkt op het internet is die al ongeveer een maandje uit in europa maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik heb al verschillende malen geprobeerd via Kies maar die blijft steeds zeggen geen update.
Kijk maar eens hier:

ik zie voor Nederland alleen 2.3.5
code:
1
S5830XWKS9  2.3.5   2011 October    S5830XENKS1 Netherlands Download

maar iets lager staan ook 2.3.6 firmwares. Voor mijn SGS II gebruik ik vaak versies voor Nordic Countries, die bevatten ook Nederlandse taal en bij de SGS II ook internet-instellingen.
Je moet alleen even zelf uitzoeken hoe je moet flashen met Odin, want deze firmware kan je niet flashen met Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik heb 2.3.6 op mijn telefoon, en die geupdate via Samsung Kies. Heb nog geen tijd / zin gehad een custom rom er op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe heb je dat via kies geaan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik kreeg een melding dat er een update beschikbaar was voor mijn telefoon. Toen werd gevraagd of ik die wilde installeren dus toen heb ik die procedure gestart en nu staat 2.3.6 er op! :)

Is je Samsung Kies wel de nieuwste versie? Dat zegt ook niet alles, want ik had een tijdje terug wel de nieuwste Kies versie maar kon toen niet upgraden naar 2.3.3 omdat ik die melding niet kreeg dat er een update beschikbaar was, terwijl andere forum gebruikers hem al een paar weken hadden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ,

Ik ga eea is even checken

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMsystems
Ik heb nog altijd geen update ontvangen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:29
Wat een accu verbruik.
Ik heb wel wifi en 3g aanstaan. (maar ja, dat zou toch ook moeten met een smartphone)

Om 09:00 uit de oplader gehaald. Om 17:00 leeg !
De telefoon is pas 2,5 maand oud.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
hangt een beetje af in wat voor dekkingsgebied zit (goede dekking of slecht), maar 3G zuigt.
Ik heb het altijd uitstaan als ik het niet nodig heb. Wil je het toch aan laten, kun je eens juicedefender proberen. Die laat toe om af en toe nog even te roepen om eventuele updates (mail/facebook/twitter/whatever) binnen te lurken...Zondermeer 3G aan laten staan is vragen om een lege batterij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
driel24 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:52:
Wat een accu verbruik.
Ik heb wel wifi en 3g aanstaan. (maar ja, dat zou toch ook moeten met een smartphone)

same here.. egg heel irri.

maar die update ging bij mij half, heb nog steeds 235, maar wel een hoger eindnummer na een firmware update en toen crash, toen herstel en toen iets hoger... hebben ze niet helemaal voor elkaar daar bij samsung.. wel laatste kies...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
iemand voor ij een werkende link naar odin 4.38? via xda werkt die niet.

edit: inmiddels gevonden.

ben er ff uitgeweest, is rooten alleen noodzakelijk voor custom roms?

[ Voor 41% gewijzigd door Martinus op 23-03-2012 10:37 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:57

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

@Martinus :
rooten is noodzakelijk voor apps die root access nodig hebben. Als je bijvoorbeeld Root Explorer wilt gebruiken heb je root nodig.

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMsystems
Ik heb getweet naar samsung_BE en gevraagd wnr 2.3.6 update uitkomt voor de ace.
Hun antwoord was:
"de update komt binnenkort uit. Ik raad je aan om regelmatig te kijken of de update al beschikbaar is via KIES!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden een galaxy ace aangeschaft en gisteren is mijn internet geactiveerd, ik wou een app downloaden (Rage Comic) maar de ace zei dat er iets met de filteropties was waardoor ik de app niet kon downloaden, ik heb overal gezocht maar heb dit nergens kunnen vinden weet iemand dus hoe ik dit kan wijzigen

Gr Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat een accu verbruik.

Mijn batterijverloop is als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sz7pR.png

Vooral die laatste dip... Zie hem bijna letterlijk in 3 sec. van 44% naar 20% vallen, om vervolgens in ruim een uur tethering naar mn tablet toe naar 17% te droppen.. vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Samsung Galaxy Ace nu een jaar en vind het nog steeds een fijne telefoon.

Het enige probleem dat ik heb is dat de telefoon regelmatig aangeeft dat het telefoongeheugen vol is. Voor zover ik heb kunnen checken en doen staan alle apps op mijn 4GB geheugenkaart.

Mijn vragen zijn:
hoe stel ik standaard in dat de foto's en apps direct naar mijn SD kaart gaan?
wat zou ik kunnen wijzigen op mijn telefoongeheugen, welke standaard apps staan daarop en kan ik die verplaatsen naar mijn SD kaart?

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:30:Het enige probleem dat ik heb is dat de telefoon regelmatig aangeeft dat het telefoongeheugen vol is. Voor zover ik heb kunnen checken en doen staan alle apps op mijn 4GB geheugenkaart.
Dit had ik pas ook, nog maar 0 MB vrije ruimte. Terwijl ik al een paar dagen niks geupdate / geinstalleerd had :?
Mijn vragen zijn:
hoe stel ik standaard in dat de foto's en apps direct naar mijn SD kaart gaan?
wat zou ik kunnen wijzigen op mijn telefoongeheugen, welke standaard apps staan daarop en kan ik die verplaatsen naar mijn SD kaart?

Dankjewel!
Kijk eens naar het programma Apps2SD en naar deze link: http://www.bongizmo.com/b...-to-sdcard-apps2sd-froyo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:34:
[...]

Dit had ik pas ook, nog maar 0 MB vrije ruimte. Terwijl ik al een paar dagen niks geupdate / geinstalleerd had :?

[...]

Kijk eens naar het programma Apps2SD en naar deze link: http://www.bongizmo.com/b...-to-sdcard-apps2sd-froyo/
Oh super, dankjewel zeg!!

*blij* :)

Uhooo...

Ik heb gelijk de Apps2SD geinstalleerd, alleen wonder boven wonder zegt ie dat er geen APPS op mijn telefoon staan. Kijk ik naar het derde schermpje "alleen telefoon" dan staan daar best veel APPS??

HUH?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

@Sandra1900:
Voor dat derde schermpje kan je die tweede link gebruiken die ik gaf, daar wordt uitgelegd hoe je de apps toch kan forceren naar de SD kaart. Wel vrij omslachtig... maar beter dan niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:51:
@Sandra1900:
Voor dat derde schermpje kan je die tweede link gebruiken die ik gaf, daar wordt uitgelegd hoe je de apps toch kan forceren naar de SD kaart. Wel vrij omslachtig... maar beter dan niets!
Ah, okay dankjewel #blond ;-) , ik ga er morgen gelijk even mee aan de slag, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02
Heeft iemand kunnen ontdekken wat het verschil is tussen de s5830i en de s5830??? Beiden worden aangeboden als samsung galaxy Ace.

ps hoe zit het nu met batterijgebruik na de laatste updates? 50% van de reviews zegt erg kort, de andere 50% zegt erg goed 8)7 . Ik doel hiermee niet op 100% load maar op "normaal gebruik" (=gps uit, wifi aan, beetje skype whatsapp enz, geen muziek, geen internet).

edit: zie de grafiek hierboven, 13 uur niet echt lang. Veel geinternet?

[ Voor 59% gewijzigd door sdk1985 op 28-03-2012 16:16 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
sdk1985 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:12:
Heeft iemand kunnen ontdekken wat het verschil is tussen de s5830i en de s5830??? Beiden worden aangeboden als samsung galaxy Ace.

ps hoe zit het nu met batterijgebruik na de laatste updates? 50% van de reviews zegt erg kort, de andere 50% zegt erg goed 8)7 . Ik doel hiermee niet op 100% load maar op "normaal gebruik" (=gps uit, wifi aan, beetje skype whatsapp enz, geen muziek, geen internet).

Mogelijk is deze bug opgelost in de "i" versie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1553042 (Ik heb er zelf ook last van)

Ik kan zelf ongeveer 40 uur op de batterij met beetje Whatsapp, Wordfeud en af en toe bellen.. Ik gebruik wel de Gingerreal ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
sdk1985 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:12:

Valt mee, 's ochtends in de trein Facebook/Twitter/NU. Gedurende de dag wat mail/Whatsapp (niet gebeld), 's middags halfuurtje tethering naar mn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Volgens een topic op XDA heeft de s5830i andere hardware:

- andere chipset (Broadcom vs. Qualcomm)
- andere GPU (VideoCore IV HW vs. Adreno 200)
- andere sensors
- andere partitities
- andere camera

[ Voor 14% gewijzigd door Valleyman op 28-03-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mars1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:31
Sinds kort heb ik een SG Ace.
Doet alles, wat ie doen moet; op 1 ding na:
Bluetooth verbinding maken in de auto.
In heb een Audi4 met MMI systeem.
Mijn oude gsm (HTC) had een feilloos contact.
Volgens de dealer heeft Samsung een andere BT protocol??? :?
Als ik dit van tevoren had geweten had ik natuurlijk nooit een Samsung genomen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
mars1 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:25:
Bluetooth verbinding maken in de auto.
In heb een Audi4 met MMI systeem.
Als ik dit van tevoren had geweten had ik natuurlijk nooit een Samsung genomen. 8)7
Audi updaten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrPatrick
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik heb net mijn Galaxy Ace. Zit nu wel met 2 vragen. Ik lees het een en ander over gorilla glass. Heeft the Ace het nou wel of niet? Want ik zit mij nu af te vragen of een simpel leren hoesje zal voldoen of dat ik toch maar screen protectors moet gaan aanschaffen. Iemand ervaring hiermee?

En ten tweede vraag ik mij af waarom ik niet in 480x640 kan filmen. Ik heb alleen de opties 320x240 en 176x144, maar ik heb wel android 2.3.6. Ook heb ik lgCamcorder geprobeerd maar dat werkt ook niet. 2.3.6 stond al bij aankoop op mijn Galaxy Ace, en Kies geeft aan dit ik geen update nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Mijn moeder heeft sinds kort de Galaxy Ace met Android 2.2.1. Als ik deze wil updaten naar Gingerbread dan staat er in Samsung Kies dat er een update beschikbaar is maar dat ik eerst Kies moet updaten. Er is echter geen update voor Kies. Dus wat nu?

EDIT: De CSC is S5830OXXKA5. Dat is volgens mij geen nederlandse rom toch? Hoe kan ik dan toch updaten?

EDIT2: Nvm, het is al gelukt. Het via Odin gewoon de XEN versie (2.3.5) erop geflasht. Volgens mij loop ik nu netjes met de Nederlandse releases mee, niet dat er nog wat uit zal komen voor de Ace maarja.

[ Voor 39% gewijzigd door -Edwin- op 07-04-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Mijn vrouw heeft ook een Galaxy Ace maar heeft wel vaak te maken met de WiFi bug. Je kunt dan dus helemaal je Wifi niet aanzetten. Volgens mij verhelpt opnieuw opstarten het probleem wel maar het is en blijft natuurlijk bijzonder irritant.

Van de week al Samsung Kies geinstalleerd in de hoop om een update te kunnen installeren maar Kies geeft aan dat de laatste versie al is geinstalleerd?

Nog andere manieren om die wifi bug op te lossen met de standaard ROM? Ik ga er namelijk geen andere opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
Vlassie1980 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:01:

Nog andere manieren om die wifi bug op te lossen met de standaard ROM?
Nee.
Andere rom is de enige mogelijkheid voor zover ik weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:52

Freak187

geen

Wat een accu verbruik.

Hier hetzelfde probleem. Heb al een nieuwe (originele) batterij gekocht, maar nog steeds amper 1 dag standby-tijd, zonder dat ik iets doe! Geen internet, geen telefoon, geen sms. Niks. Toch na 10 uur gaat het licht uit. Er draaien geen apps op de achtergrond.

Lijkt wel aan het toestel te liggen.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/screenshot-1334124468337.png

Ik vind de stand-by tijd wel goed, echter wanneer je Wifi actief gebruikt slurpt de Ace energie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met deze telefoon alle nieuwste apps doen, zoals bv Draw Something?
Ik had nl begrepen dat je daarvoor Android 2.3 moet hebben en deze is Android 2.2.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste