Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

Weet iemand hoe je voice dailing (via BT headset) op de galaxy ace aan de praat kan krijgen. Volgens google hoef ik alleen Voice search installeren. Alleen als ik "Call thuis" roep gaat deze gezellig "Call thuis" op het internet zoeken. Daarnaast werkt van de 2 jabra BT oortjes die ik hier heb van de ene de call knop helemaal niet en de andere doet alleen laatste oproep bellen. Ik kan nu wel een luxe carkit met adresboek kopen maar vind het nogal een domper dat iets wat op m'n oude htc diamond (windows mobile) prima werkte op de galaxy ace niet aan de praat is te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

intraxi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

Ik heb 125 apps geinstalleerd en nog 60 MB vrij aan intern opslag geheugen, RAM geheugen nog 88MB vrij...
kan het niet genoeg zeggen: gebruik app2sd ! ;) (lnk2sd mag ook...)
Ik had er in eerste instantie maximaal 30 op staan, toen ik de melding van het volle geheugen kreeg. Volgens mij kwam het voort uit het feit dat met name de Facebook-app en bepaalde andere app's grote updates kregen, die ik steeds braaf downloadde. Dan gaat het dus hard met de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:47
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het voice dailen werkt. En ik zou graag deze telefoon willen rooten maar ben bang dat hij dan kapot gaat. Omdat ik graag van die reclame in mijn apps vanaf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 10:51
-36- schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:32:
Weet iemand hoe je voice dailing (via BT headset) op de galaxy ace aan de praat kan krijgen. Volgens google hoef ik alleen Voice search installeren. Alleen als ik "Call thuis" roep gaat deze gezellig "Call thuis" op het internet zoeken. Daarnaast werkt van de 2 jabra BT oortjes die ik hier heb van de ene de call knop helemaal niet en de andere doet alleen laatste oproep bellen. Ik kan nu wel een luxe carkit met adresboek kopen maar vind het nogal een domper dat iets wat op m'n oude htc diamond (windows mobile) prima werkte op de galaxy ace niet aan de praat is te krijgen.
Selekteer als Google Voice Search is geladen onder instellingen de juiste taal (Engels, Nederlands, Swahili ofzo...) en spreek je zoekopdracht eenduidig uit in de gekozen taal ('Call thuis' is half engels half nederlands... :+ ) dan zal het een stuk beter werken vermoed ik... :)
Je kunt ook nog Iris installeren (kijk in de play market), dat is de tegenhanger van Apple's Siri, is nog in Alpha fase, maar doet het toch al best aardig... ;) suc6

[ Voor 7% gewijzigd door intraxi op 18-10-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

intraxi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:13:
[...]

Selekteer als Google Voice Search is......
Dank voor de tip _/-\o_ , ben alweer een eindje verder gekomen. Met voice search op Engels lukt het me nu een voice command uit te voeren (helaas nog niet helemaal handsfree vrij). Voice commands in Nederlands worden kennelijk niet ondersteund?.. Nu dat werkt is het volgende probleem om de knoppen op de BT headset de voice search te laten openen. Of sowieso iets te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 21:07
nevermind... :X

[ Voor 97% gewijzigd door __REMCO__ op 20-10-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453984

Albert020 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:30:
[...]

Met de aan en uit knop aan de zijkant van het toestel
Als je deze 2 sec ongedrukt houd dan krijg je de optie "dataverbindingstand"
Deze kies je en de 3G verbinding komt tot stand !
Als ik bij mij op de knop opzij druk (2sec) dan kom ik 4 mogelijkheden tegen: stille stand, dataverbindingsstand, vliegtuigstand,en uitschakelen.
de dataverbindingsstand is uitgeschakeld en ik weet niet hoe ik deze moet inschakelen, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 21:07
Mijn vriendin heeft deze telefoon nou een paar weken en is er opzich wel tevreden over maar heeft toch een paar kleine irritaties:

meerdere keren per dag (maar soms ook weer sommige dagen niet 8)7 ) doet het geluid van haar telefoon t spontaan niet meer. Geen toets geluiden meer, muziek afspelen niet en als ze dan een filmpje wilt openen op Youtube dan laadt het filmpje wel maar ook die speelt ie niet af. Als ze dan de telefoon uit/aan zet werkt alles weer zoals het hoort. Op het moment dat het geluid weg valt staat er geen een app actief en haar RAM is ook nog voldoende vrij

Ook heeft ze wel een dat wanneer ze gebeld wordt haar scherm ineens uitvalt en na een paar seconden weer aangaat. Ze kan dan wel opnemen (met volgens mij de knop aan de zijkant) en bellen maar geen beeld.

Zijn dit OS problemen of is dit toch hardware gerelateerd? Ze draait gewoon de laatste Samsung (2.3.5?) versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:47

thijsco19

KTM 990 SMT

Daar heb ik geen last van en ik draai ook android versie 2.3.5. Misschien dan tog een app die erop staat? Zou het anders niet weten.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

@Remco

Tweedehands gekocht? Kan een hardware fout zijn of slecht contact binnenin het toestel. Als er garantie opzit is teruggaan naar de verkoper de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
heb nu verschillende roms geprobeerd via xda forum, echter bij geen enkele werkt de bluetooth naar behoren. En dan vooral het streamen van muziek via bluetooth in de auto. Werkt prima met de originele rom, maar zodra er iets anders op staat, kan ik wel handsfree bellen in de auto maar streamen niet, terwijl de telefoon (en audio) herkend wordt door auto en telefoon. Zelfs de bedieningsknoppen voor next/prev, en volume wel werken. Maar alleen op de phone speaker.

iemand andere ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Notehoutelade schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:21:
heb nu verschillende roms geprobeerd via xda forum, echter bij geen enkele werkt de bluetooth naar behoren. En dan vooral het streamen van muziek via bluetooth in de auto. Werkt prima met de originele rom, maar zodra er iets anders op staat, kan ik wel handsfree bellen in de auto maar streamen niet, terwijl de telefoon (en audio) herkend wordt door auto en telefoon. Zelfs de bedieningsknoppen voor next/prev, en volume wel werken. Maar alleen op de phone speaker.

iemand andere ervaringen hiermee?
Had ook problemen maar dan met tetheren dus via de fone internetten op een laptop. Met originele werkt alles OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
klopt, maar dat staat al vaak in de lijst met bekende nog-niet-werkende dingen :) . Bluetooth werkt op zich wel, en zelfs media via een bluetooth oortje doet het goed. In de auto echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482721

ImaGinary ICS final (android 4.0.4) loopt als een zonnetje op de Galaxy ACE.
Absoluut de moeite waard om die custom rom erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
heb je de mogelijkheid om BT te testen, zoals ik hierboven omschrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:49

Vis

Anoniem: 482721 schreef op maandag 10 december 2012 @ 03:26:
ImaGinary ICS final (android 4.0.4) loopt als een zonnetje op de Galaxy ACE.
Absoluut de moeite waard om die custom rom erop te zetten.
Link naar ROM ? :)

Thnx

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 08:06

mickjuh

Good news everyone!

Eerste hit op Google geeft deze link maar die is gebasseerd op Android 2.3.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-05 18:53
Iemand die ik ken heeft de accu van haar Galaxy Ace bol staan en deze is ook binnen 2 uur leeg. Nu ben ik voor haar op zoek naar een vervangende accu. Zijn de accu's die op ebay voor 7-8$ verkocht worden als "Original" echt origineel of kan ik beter elders kijken? Zag verder nog gsmbatterij.nl, is dit een betrouwbaar adres?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493751

@ NoepZor, Dat probleem heb ik ook kort geleden gehad! Ik heb ik Apeldoorn bij een telefoonwinkel een nieuwe accu gekocht €25-. Vond m een beetje goedkoop maar goed hij werkt als een Zonnetje!.

Verder nog even een vraag mbt mij eigen toestel. Er zitten diverse app's op die ik niet gebruik/wil gebruiken maar deze nemen wel ruimte in beslag. als ik via instellingen-applicaties enz. naar de betreffende app's toe ga dan kan ik deze niet verwijderen. is hier een oplossing of een foefje voor om dit te omzeilen?

Groet Bernard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Bij een branded toestel kan je er een unbranded versie opzetten. Dan heb je bijv. een Samsung logo bij opstarten ipv Vodafone logo. Wil je alle reclame eraf en programma's dan moet je GSM geroot zijn. En dan een custom rom erop, dan kan je alles deleten en aanpassen. Als je niet weet hoe te rooten of een ROM erop zetten, ff zoeken. Bij niet gecertificeerde ROM's kan je wel eerder vastlopers en/of dingen tegenkomen die niet of niet goed werken, vooral bij BT of USB tethering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Deze telefoon loopt soms spontaan vast ,en ik krijg vaak de melding geen service te zien . Zou langs gaan bij een service punt uitkomst bieden ? En raak je bij een custom rom je garantie kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 12:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb deze telefoon ook sinds kort, oude toestel van me vader. Had hiervoor een Lumia800, maar ben helemaal klaar met slechte WA ondersteuning, en niet fatsoenlijk eigen tonen in kunnen stellen van WP7.

Had eerst CM7.2 erop staat, maar daar vond ik het batterij verbruik niet goed van, dus nu JB-Revolution Light V3 erop staan. Werkt super goed, ziet er netjes uit, en batterij gaat langer mee.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06
Heb een galaxy ace s5830i, zojuist geroot, zodat ik een andere ROM erop kan zetten. Nu zie ik op xda forum dat er twee topics zijn, namelijk voor de s5830 en voor de s5830i. Aangezien ik tweede heb, moet ik dan ook perse daar vandaan mijn custom roms halen? Of kunnen de custom roms uit de s5830 forum ook op de s5830i?
Er zijn daar meer roms te vinden, dus zou graag eentje daar vandaan halen. Echter moet ik wel zeker weten dat dit gewoon kan op de s5830i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nee dat kan volgens mij niet . Als je roms van de s5830 op je i zet kan je je ace goed bricken denk ik . er zit namelijk wel verschil in . http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1976674 deze rom is bijvoorbeeld geport van de young omdat die beetje hetzelfde lijkt op de i . Ik zelf weet ook niet of ik aan custom rom erop ga doen . Ben bang de garantie kwijt te raken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06
Oké dank voor de informatie.
Nog een (voorlopig) laatste vraag. Ik heb er nu wel een custom rom op draaien, maar daar zit een ander toetsenbord bij (ice Cream sandwich keyboard). Deze kan helaas geen veeg techniek aan, dus is het weer ouderwets tikken ipv over te letters vegen. Toch wil ik dat wel graag. Kan uiteraard op zoek naar swype, maar wil eigenlijk hetzelfde oude toetsenbord van samsung (welke volgens mij wel kan vegen). Iemand een idee hoe deze heet? Ik ben al ff aan het zoeken op xda, maar kom er nog niet helemaal uit. Nadeel is nu dat ik alleen dat ice Cream toetsenbord heb, en dus niet meer voor de originele kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452379

beste mensen nou heb ik laatst een gebruikte samsung galaxy ace gekocht maar werkt de sensor niet goed en blijft het scherm (wanneer het kan) gedraaid, ik heb het apparaat nu honderden keren gereset, maar heeft het totaal geen nut. ook is de wifi ontvangst heel erg slecht en heb ik een etage boven de router geen netwerk verbinding, terwijl mijn andere htc explorer wel vol ontvangst heeft

beste tweakers wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 08:06

mickjuh

Good news everyone!

Anoniem: 493751 schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:49:
Verder nog even een vraag mbt mij eigen toestel. Er zitten diverse app's op die ik niet gebruik/wil gebruiken maar deze nemen wel ruimte in beslag. als ik via instellingen-applicaties enz. naar de betreffende app's toe ga dan kan ik deze niet verwijderen. is hier een oplossing of een foefje voor om dit te omzeilen?

Groet Bernard
Zorg dat je het toestel root. Daarna de applicatie Titanium backup /root installeren vanuit Google Play. Met die applicatie kan je dan je apps backuppen en deïnstalleren (ook de vaste applicaties die op je toestel stonden). Je moet wel zeker weten wat je weggooit want als je iets essentieels van de telefoon weggooit dan moet je bijna zeker een factory reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Goofy heb je het swipe toetsenbord al geinstaleerd? welke rom heb je nou precies?
Ik meen dat je met het swipe toetsenbord wel kan vegen , je kan die instaleren vanaf hun website .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Zo een nieuwe accu erin de ouwe had nog maar 10 minuutjes. Deze is ook 300mA groter dus 1600mAh
De Ace is anderhalf jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
RAAF12 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:46:
Zo een nieuwe accu erin de ouwe had nog maar 10 minuutjes. Deze is ook 300mA groter dus 1600mAh
De Ace is anderhalf jaar oud.
Ben benieuwd hoe lang je ermee zal doen... (en wat de kosten waren...)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482802

Mijn moeder heeft wat problemen met het toestel, provider is hi. Ze kan niet gebeld worden namelijk, als iemand haar belt geeft het scherm de melding 'oproep wordt doorgeschakeld'. Daarnaast, komen er bij het uitzetten niet de 4 keuzes, maar enkel de keuze uitschakelen. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

De prijs is 8.78 euro inclusief verzenden bij http://www.e-giftshop.nl/

In 2 dagen in huis, accu doet het goed. Originele is 1350 en de nieuwe 1600 mAh

Tis niet anders na 1-2 jaar moet er een nieuwe in. Li-ion accu's verouderen altijd ook als je ze amper gebruikt (of veel)

[ Voor 41% gewijzigd door RAAF12 op 14-01-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Kreeg mijn Ace met USB niet aan Windows 8 aangesloten. Daarvoor is een nieuwe USB driver nodig. Die van Kies is te oud. Inmiddels werkt het met de nieuwe driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
NoFearCreations schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:06:
Ik heb deze telefoon ook sinds kort, oude toestel van me vader. Had hiervoor een Lumia800, maar ben helemaal klaar met slechte WA ondersteuning, en niet fatsoenlijk eigen tonen in kunnen stellen van WP7.

Had eerst CM7.2 erop staat, maar daar vond ik het batterij verbruik niet goed van, dus nu JB-Revolution Light V3 erop staan. Werkt super goed, ziet er netjes uit, en batterij gaat langer mee.
Alweer een tijdje geleden.... Maar bedankt voor de tip.
Hij houdt het nu al 1 dag en 10uur uit. Nog nooitgebeurd.

Heb alleen last van de lettertypes soms krijg je een keuze scherm en dan is de achtergrond
bijna hetzelfde als de letterkleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Kleine kick..
Mijn ma heeft een Ace, maar ik heb even met dat ding gespeeld maar het viel mij op hoe traag dat ding wel niet is, en dan heeft ze echt nauwelijks apps op staan, behalve FB en whatsapp eigenlijk.

Ben benieuwd of er iemand een andere ROM erop draait, en welke.

Edit: Ik was deze (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2104442 (Android 4.2.1)) al tegen gekomen, maar ben wel benieuwd naar de batterij drain of dat binnen de perken blijft.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 02-02-2013 01:10 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik heb nu deze : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1951086
Snel en super met de accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bedankt voor de tip!
Playstore is wel erg traag, ik persoonlijk vindt dat thema ook niet mooi, maar voor mn ma is het belangrijker dat whatsapp en facebook maar vlotjes starten, en dat lukt! :)

CPU heeft een OC naar 880Mhz, werkt net iets vlotter als op stock snelheid van 800Mhz.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Heb je zelf die CPU over geklockt? Waar/hoe kan je dat doen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Via CPU frills in de playstore.
Je moet wel rooted zijn er een kernel op zitten die het ondersteund.

JB Revolution V3 heeft dat bijvoorbeeld, en ja het werkt.

Ik wil nog wel benchmark draaien eventueel om het te laten uiten in cijfertjes.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Quad schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:32:
Bedankt voor de tip!
Playstore is wel erg traag, ik persoonlijk vindt dat thema ook niet mooi, maar voor mn ma is het belangrijker dat whatsapp en facebook maar vlotjes starten, en dat lukt! :)

CPU heeft een OC naar 880Mhz, werkt net iets vlotter als op stock snelheid van 800Mhz.
Ik vind hem ook niet mooi. De keuze schermpjes zijn onleesbaar...
Playstore is heel langzaam. Heb de maker al gevraagd of dit aan te passen is....
Hij zegt dat hij aan het zoeken is.....

Maar de rest gaat heel snel.
En de batterij werkt veel langer. DAAR ging het ons om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Misschien dat het mogelijk is om de laatste playstore versie te sideloaden of los als apk te installeren.

Maar goed, hij gaat lekker snel! En benieuwd straks of de accu nu iets langer als 1.5 dag mee gaat.

Benchmark met positief resultaat in de scores iig:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/auhx5h.jpg

Moet wel zeggen dat 902Mhz niet zo stabiel genoeg is, 883Mhz lijkt dat wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 03-02-2013 15:09 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Mijn ervaringen met dit toestel zijn redelijk.

+ Android
+ Kan redelijk aantal spellen aan
+ Gebruiks gemak

-----------------------------
- Laggt heel erg veel tijdens zwaardere spellen
- Loopt best veel vast en daarna reboot de telefoon zichzelf
- Intern geheugen zeer weinig! Een paar grote Apps als Facebook en is dan binnen no-time vol
- Batterij na 1 jaar al in kracht afgenomen en soms geeft hij aan dat hij helemaal opgeladen is, hij na tien minuten al weer aangeeft dat ik de telefoon weer moet opladen
- In verhouding klein scherm

Best veel minpunten, maar wat verwacht je dan voor een budget telefoon?

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:54
Vraagje: Iemand al gelukt om HSDPA uit te zetten? Maw alleen 3G zonder H.
Op de een of andere manier wil dat niet lukken.
Ook vraag ik me af of er ook een nieuwere Droid-Versie op kan? En of er een oplossing is voor het veel te kleine interne opslaggeheugen? Ik hoef maar Facebook en Whatsapp te installen en hij zit alweer vol!

Heb zelf al wat geprobeerd maar nadat hij sinds toen steeds spontaan reboot, vraag ik hier toch maar eventjes advies....

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je hebt of hsdpa of gsm. De eerste is 3G de tweede is 2G.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:54
Ik weet het Je hebt GPRS(2g) en UMTS(3g). HSDPA en HSUPA zijn beiden uitbreidingen van UMTS, toch?
Op mijn Nokia N95 kon ik HSDPA uitzetten. Dan had ik alleen maar UMTS verbinding (scheelt batterij).
Dus de Samsungs kunnen dat dus niet meer, als ik Quad's reactie goed begrijp?

Edit: Heb er een geprobeerd te installen(bovenstaande in dit topic), echter komt hij nu niet verder dan de 2e opstartpagina (typenummer telefoon).
Ik krijg het niet meer aan de praat maar kan nog wel bij Android Recovery komen.
Is er een manier om dit ongedaan te maken?
Iemand tips?

Wat opvalt: een blauw driehoekje in de linkerhoek van het scherm.
Na verloop van tijd wordt het scherm blijkbaar zwart( na +/- 25 min

[ Voor 43% gewijzigd door timmie1 op 16-02-2013 12:31 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206731

Kalua schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:48:
Officiele nederlandse 2.3.3 met ODIN te flashen:

BOOT: APBOOT_S5830XWKPO_CL400247_REV03_user_low_true.tar.md5
PDA: CODE_S5830XWKPO_CL400247_REV03_user_low_true.tar.md5
PHONE: MODEM_S5830XWKP7_CL407346_REV03.tar.md5
CSC: GT-S5830-csc-XENKP2.tar.md5

Hier downloaden: http://www.multiupload.com/G1U6UXHJNT
Hallo

Kan je me aan deze file helpen want de link werkt niet meer.
Ik heb er nu russisch op staan door foute flash en hoop met deze weer in orde te krijgen want alle andere overschrijven de foute flash niet.
Althans de single file versies.

Thx,
Iwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 18:30
Mijn vrouw heeft dit toestel ook, batterij ging de laatste tijd heel erg kort mee. Als hij vol was opgeladen en je hem de volgende ochtend checkte was hij gewoon dood.

Wifi, 3G etc allemaal uit, mocht niet baten.

Vervolgens heeft ze een nieuwe accu gekocht voor 19 euro met meer capaciteit maar het blijft dramatisch. Iemand nog tips hiervoor? Ik wil geen custom rom erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Meeste smartphones gaan maar een dag mee, maar als zij er niks mee gedaan heeft dan zou hij wel langer mee mogen gaan.
Onnodige apps open laten staan?
Kijk even in het menu bij batterijgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:14
Quad schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:32:
Bedankt voor de tip!

Een OC naar 880MHz? Dan zal er wel veel verschil onderling in de ACE's zijn, want als ik de mijne overclock naar maar iets boven de 800, wordt ie erg instabiel.
Ik heb er nu gewoon de laatste CM7.2 opdraaien en die draait bij mij een stuk vlotter dan de JB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.v.m. te weinig geheugen en de tegenvallende accuduur ga ik mijn Galaxy Ace van de hand doen. Ik wil alleen geen persoonlijke informatie achterlaten op het apparaat. Via KIES haal ik mijn foto's etc eraf en zal mijn gekoppelde accounts verwijderen plus de apps verwijderen.

Daarna wil ik een harde reset doen om de laatste gegevens te verwijderen. Dien ik dat via KIES te doen of is het via de reset-optie van het toestel zelf voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Reset via telefoon is voldoende. Je kan ook via de telefoon de geheugenkaart formatteren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quad schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:42:
Reset via telefoon is voldoende. Je kan ook via de telefoon de geheugenkaart formatteren.
Bedankt voor je snelle reactie. :) Daar kan ik wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDoopys
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-03-2013
Ik heb Cyanogenmod 7.2 geïnstalleerd, echter loop ik tegen de onderstaande problemen aan.
Roaming – Geen Roaming
Status Mobiel netwerk – Verbinding verbroken.

Wie heeft voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Aangemeld bij mobiele netwerk van je provider?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDoopys
Daar start het probleem dus, hij laat mijn provider niet zien. Mijn provider is Hollandsnieuwe, en bij de keuze staat alleen Vodafone, KPN en T-mobile. Als ik Vodafone kies kan ik wel gewoon bellen, omdat Hollandsnieuwe gebruik maakt van dit netwerk. Echter kan ik geen mobile data verbinding maken. ook Roaming werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDoopys
Ik heb nu een aanpassing gedaan in de APN instellingen en deze niet volgens de instructie ingesteld en nu heb ik weer internet!!!
DeDoopys schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:13:
Daar start het probleem dus, hij laat mijn provider niet zien. Mijn provider is Hollandsnieuwe, en bij de keuze staat alleen Vodafone, KPN en T-mobile. Als ik Vodafone kies kan ik wel gewoon bellen, omdat Hollandsnieuwe gebruik maakt van dit netwerk. Echter kan ik geen mobile data verbinding maken. ook Roaming werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 10:51
Ik gebruik sinds kort JB-rom PAC van xda (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2141770). Werkt goed, maar trekt wel behoorlijk batterij en die is dan na 8 uurtjes al weer leeg met alleen een beetje browsen en emailen. Is daar op JB een oplossing voor of moet ik dan terug naar CM-7.2. Ach de ACE kan eigenlijk niet zo erg meer mee vandaag de dag, maar met deze rom heb ik de economische levensduur nog een beetje opgerekt... es kijken hoe lang nog ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

Mijn man heeft sinds kort een Galaxy Ace (tweedehands). Het toestel werd echter na enkele apps installeren al traag en er was geen ruimte meer over. Nu heb ik er cyanogenmod 7 20130301 nightly cooper opgezet icm link2sd en nu werkt alles wat vlotter en is er meer ruimte over.
Echter, een probleem waarvan ik niet weet wat de oorzaak is: als ik een email met bijlage doorstuur, komt de bijlage niet mee. Ik kan ook nergens in de telefoon een instelling vinden om te selecteren of je een bijlage mee wil doorsturen of niet. Ook andere email apps geïnstalleerd en getest maar overal komt de bijlage niet mee. Dit is zeer onhandig en heb ik nooit eerder meegemaakt met andere toestellen. Ik weet niet of de Ace met de standaard rom dit ook heeft, of dat het te maken heeft met de custom rom. Ik heb het ook nog kunnen vinden op internet of dit vaker voorkomt.
Zijn er meer mensen met dit probleem en is er evt iets aan te veranderen?
B.v.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:33

StrongArmLance

Endless flow

Ace is totaal de weg kwijt, de touchscreen reageert verkeerd, is er een manier om te kalibreren? Met de hardware knopjes, want met de touchscreen gaat dat duidelijk niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:28
Ik heb voor mijn ma voor weinig een tweedehands Ace gekocht (whatsapp, beetje FB). Dingetje ziet er prima uit en de batterij lijkt ook nog prima. Nu ben ik een totale noob kwa android (tot nu toe altijd iphone gehad), dus ik vroeg me af of de huidige versie die erop staat, 2.3.6, de meest optimale is.

Zoals aangegeven gaat het om bellen (weinig), whatsapp en misschien FB. Daarnaast is spaarzaam batterij gebruik een pre. Wat bevelen jullie aan? En heeft het zin om naar 4.3 ofzo te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:28
Lekker druk topic ;)

Weet iemand hoe je de Ace aan de praat krijgt onder Windows 8? Ik heb Kies geïnstalleerd maar alsnog wordt de Ace niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 592129

Net een Z2 voor prive aangeschaft krijg ik een Ace in mn handen gedrukt van mn werkgever. Kijk een mooie "smartphone" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
**

[ Voor 100% gewijzigd door pilskes op 07-03-2015 22:57 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste