Hier met GINGERBREAD.BOKS3 (2.3.5) t-mobile branded totaal geen problemen met wifi...
Verwijderd
Ik heb dus mijn Ace gekocht bij Gigavolt.
Naar het nu lijkt een Poolse import
PDA:KPT / PHONE:KP7/ CSC:KP2 (XEO)
Ben ik niet blij mee want het blijkt dat er voor deze versie geen updates zijn voor 2.3.4 of nog verder.
Maar dat is nog niet alles ..
Ik probeer krampachtig mijn toestel in kies modus te zetten maar heb geen flauw idee hoe dat moet ?
Samsung toont alleen maar in het filmpje het menu van een Samsung tablet
Weet iemand dat hier ?
*update*
Heb maar even een crashcourse firmware/android update gevolgt via droidangel en met hulp van samfirmware..
Gevolg is dat ik nu Android 2.3.5 draai (NL stock versie door Samsung released)
Maar ik weet nu niet of ik de laatste kernel versie draai dus mensen mocht je weten wat de laatste kernel versie is .. Die van mij is 2.6.35.7-perf-CL584844root@dell133 #1
Mocht je trouwens geïnteresseerd zijn in die laatste versie zie dan hier
*update*2
Alles werkt prima .. Ben dus nu van mijn Poolse geval naar een "Nederlands" geval gegaan ..
Overigens ben ik GingerReal 1.4 tegen het lijf gelopen .. Twijfel nu of ik die installeer of toch gewoon de boel nu even de boel laat..
Ik weet namelijk echt niet wat XWKPW, DDKQ5, ZSKPD betekend al weet ik wel dat Nederlandse gebruikers hoogst waarschijnlijk XWKPW moeten hebben ? (ergens gelezen terwijl ik door de 104 pagina's racede.
Naar het nu lijkt een Poolse import
Ben ik niet blij mee want het blijkt dat er voor deze versie geen updates zijn voor 2.3.4 of nog verder.
Maar dat is nog niet alles ..
Ik probeer krampachtig mijn toestel in kies modus te zetten maar heb geen flauw idee hoe dat moet ?
Samsung toont alleen maar in het filmpje het menu van een Samsung tablet
Weet iemand dat hier ?
*update*
Heb maar even een crashcourse firmware/android update gevolgt via droidangel en met hulp van samfirmware..
Gevolg is dat ik nu Android 2.3.5 draai (NL stock versie door Samsung released)
Maar ik weet nu niet of ik de laatste kernel versie draai dus mensen mocht je weten wat de laatste kernel versie is .. Die van mij is 2.6.35.7-perf-CL584844root@dell133 #1
Mocht je trouwens geïnteresseerd zijn in die laatste versie zie dan hier
*update*2
Alles werkt prima .. Ben dus nu van mijn Poolse geval naar een "Nederlands" geval gegaan ..
Overigens ben ik GingerReal 1.4 tegen het lijf gelopen .. Twijfel nu of ik die installeer of toch gewoon de boel nu even de boel laat..
Ik weet namelijk echt niet wat XWKPW, DDKQ5, ZSKPD betekend al weet ik wel dat Nederlandse gebruikers hoogst waarschijnlijk XWKPW moeten hebben ? (ergens gelezen terwijl ik door de 104 pagina's racede.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 01:59 ]
Verwijderd
Ik heb de laatste update (2.3.5) via Kies opgehaald en heb Kernelversie 2.6.35.7-perf-CL584844 root@DELL133 #1 (xwkS2)
Ik kreeg met mijn t-mobile branded toestel via KIES een update! Ben benieuwd
is er iemand die dat wireless-reboot probleem heeft opgelost met een nieuwe/andere rom?
1 paginatje terug. En de rest van dit topic. Meeste kans: 2.3.3 met een custom.Notehoutelade schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:02:
is er iemand die dat wireless-reboot probleem heeft opgelost met een nieuwe/andere rom?
2.3.3. is een versie is toch juist achteruitgang? ik heb niet concreet gelezen dat dit het wireless oplost (of ik lees er grandioos overheen..
)
heb uiteraard wel gelezen dat mensen een andere rom geinstalleerd hebben, maar ik wil dan graag weten of diezelfde mensen daarmee ook dat wireless probleem hadden opgelost. in de laatste pagina's lijkt het net alsof 1. niet iedereen dat probleem heeft en 2. de problemen niet direct vergelijkbaar zijn. Zo heb ik problemen met een beveiligd netwerk en juist niet met de onbeveiligde en Vanaaleten had het precies andersom..
heb uiteraard wel gelezen dat mensen een andere rom geinstalleerd hebben, maar ik wil dan graag weten of diezelfde mensen daarmee ook dat wireless probleem hadden opgelost. in de laatste pagina's lijkt het net alsof 1. niet iedereen dat probleem heeft en 2. de problemen niet direct vergelijkbaar zijn. Zo heb ik problemen met een beveiligd netwerk en juist niet met de onbeveiligde en Vanaaleten had het precies andersom..
Verwijderd
Heb mijn toestel ook upgedate naar 2.3.5
Ging probleemloos met behoud van applicaties en instellingen.
(Was bij Android 1.5 => 1.6 op mijn vorige toestel wel anders)
Ben alleen de screendump functie kwijt, zat voorheen (2.2.1) onder terug + home.
Waar heeft Samsung deze functionaliteit verstopt in 2.3.5?
Ben alleen de screendump functie kwijt, zat voorheen (2.2.1) onder terug + home.
Home + PowerVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:17:
Heb mijn toestel ook upgedate naar 2.3.5
Als je het topic doorleest dan weet je dat bijv. ik geen last meer heb van wifi problemen sinds ik glsmt rom gebruik. (v2.1)Notehoutelade schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:11:
2.3.3. is een versie is toch juist achteruitgang? ik heb niet concreet gelezen dat dit het wireless oplost (of ik lees er grandioos overheen..)
aha. dankjewel! heb blijkbaar duidelijk niet alle posts gelezen dan
root heb ik al, even kijken hoe dat flashen van een nieuwe rom werkt
Verwijderd
Iemand die hier nog een antwoord op heeft ?Ik weet namelijk echt niet wat XWKPW, DDKQ5, ZSKPD betekend al weet ik wel dat Nederlandse gebruikers hoogst waarschijnlijk XWKPW moeten hebben ? (ergens gelezen terwijl ik door de 104 pagina's racede.
die XWKPW heb ik idd ook ergens gezien, maar vraag me niet meer waar... 
zou het veel schade doen als je de verkeerde zou pakken?
zou het veel schade doen als je de verkeerde zou pakken?
DDKQ5 en ZSKPD zijn geloof ik Aziatische firmware's.. Deze bevatten denk ik geen Nederlands als weergave taalVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 02:00:
[...]
Iemand die hier nog een antwoord op heeft ?
XWKPW is Europese firmware met Nederlands erin
[ Voor 9% gewijzigd door Brikkah op 05-11-2011 13:05 ]
Verwijderd

Geen problemen met WiFi en ook niet gehad met de oude versie.
Zet WiFi alleen aan als ik het nodig heb (en zoals je ziet heb ik dit thuis echt wel nodig vanwege alleen GPRS ontvangst).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 14:06 ]
Ik heb net voor het eerst het WiFi probleem gehad... Met precies dezelfde firmware als jij. Tot op heden had ik hier nooit last van. Gisteres probleemloos een paar uur op wifi gezeten, Nu echter na 10 minuten al problemenVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:09:
[...]
[afbeelding]
Zet WiFi alleen aan als ik het nodig heb (en zoals je ziet heb ik dit thuis echt wel nodig vanwege alleen GPRS ontvangst).
Ik was verbonden met een WPA2 beveiligd netwerk. Tijdens het installeren van een app ging het scherm uit en ging niet meer aan. Na 10 seconde ofzo trilde de telefoon en geen service/media scanner actief...
Denk dat ik de wifi voorlopig maar niet meer ga gebruiken, tenzij ik grote bestanden wil verplaatsen oid..
doen zich de problemen ook niet voor op een onbeveiligd netwerk toevallig?
Verwijderd
Toen ik gisteren mijn Galaxy Ace (non branded) verbonden had met mijn PC, kwam Kies met een melding dat er een nieuwe firmware was. Mijn Galaxy Ace is geupdate van PDA:KS2 naar PDA:KS9 en hiermee is bij mij het wifi probleem opgelost!
Ik heb trouwens op het forum van xda-developers gelezen dat er binnenkort officiële support komt van CyanogenMod voor de Galaxy Ace. Deze link heb ik gevonden.
Ik heb trouwens op het forum van xda-developers gelezen dat er binnenkort officiële support komt van CyanogenMod voor de Galaxy Ace. Deze link heb ik gevonden.
danku voor het signaal
Had anders nooit dat Kies programma gestart..
ik krijg nu ook de update binnen. ben benieuwd....
het lijkt erop dat het is opgelost. Zit al een uur op mijn beveiligde wpa2 netwerk, en is nog niet verbroken
en dan te bedenken dat het laatste antwoord van Samsung support was dat ik mijn toestel voor reparatie moest aanbieden... als dit werkt, ga ik ook geen andere rom meer installeren
ik krijg nu ook de update binnen. ben benieuwd....
het lijkt erop dat het is opgelost. Zit al een uur op mijn beveiligde wpa2 netwerk, en is nog niet verbroken
en dan te bedenken dat het laatste antwoord van Samsung support was dat ik mijn toestel voor reparatie moest aanbieden... als dit werkt, ga ik ook geen andere rom meer installeren
[ Voor 54% gewijzigd door Notehoutelade op 06-11-2011 19:05 ]
[IMG=http://img337.imageshack.us/img337/6157/screenxxt.png][/IMG]Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:09:
[...]
[afbeelding]
Deze is iets anders..
wifi probleem is inderdaad opgelost met de laatste update
Wat me nu opvalt, is dat het signaal in huis snel te zwak wordt, daar waar de Android budget smartphone (Alcatel OT990 van 1/3 van de prijs van de Ace) nog prima werkt.
Verwijderd
Komt er binnenkort wel een update voor Samsung Kies ?
Mijn Windows 7 X64 ultimate pakt m dus helemaal niet....
Mijn Windows 7 X64 ultimate pakt m dus helemaal niet....
ik kreeg vandaag een update van Kies, windows 7 32bit maar nu wordt de telefoon niet meer herkend..
dat werkt toch allemaal zo vanzelf he
dat werkt toch allemaal zo vanzelf he
Was een paar dagen geleden al gemeld in dit topic:
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:07:
Toen ik gisteren mijn Galaxy Ace (non branded) verbonden had met mijn PC, kwam Kies met een melding dat er een nieuwe firmware was. Mijn Galaxy Ace is geupdate van PDA:KS2 naar PDA:KS9 en hiermee is bij mij het wifi probleem opgelost!
Niet voor een Vodafone branded Ace....Jimster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:06:
[...]
[...]
Ik blij dat die update dat random uitvallen moet voorkomen, wil kies m'n telefoon niet meer accepteren.
Op 3 verschillende computers krijg ik gewoon geen verbinding met m'n tellie.
Lekker verhaal weer..
Nevermind, eindelijk weer verbinding op de laptop van m'n ma.
Maar KS2 is de nieuwste zegt die...
Vodafone branded.
Lekker verhaal weer..
Vodafone branded.
[ Voor 23% gewijzigd door Peter91 op 12-11-2011 18:41 ]
Verwijderd
Ja gemeld ja .. Maar achter mijn zin schuilt een URL naar waar je de hele handel kunt downloadenJimster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:06:
[...]
[...]
ik heb sinds vandaag ook een galaxy ace, ben er tevreden mee alleen de batterij verbruik vind ik hoog.
vandaag heb ik hem al 3x in de oplader gehangen (met regelmatig internet met wifi en 'ontdekken' van telefoon).
als ik nu bij de batterij verbruik kijk staat er 'Maps 4%' kan ik dat veranderen/uitschakelen?
tevens als ik alle procenten optel kom ik op 103% uit ??
hij draait op android versie 2.3.5 'GINGERBREAD'
heeft iemand antwoorden voor mij? alvast bedankt.
P.S. hoe kan een screen shot maken?
vandaag heb ik hem al 3x in de oplader gehangen (met regelmatig internet met wifi en 'ontdekken' van telefoon).
als ik nu bij de batterij verbruik kijk staat er 'Maps 4%' kan ik dat veranderen/uitschakelen?
hij draait op android versie 2.3.5 'GINGERBREAD'
heeft iemand antwoorden voor mij? alvast bedankt.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Batterijgebruik is fors, scrndmp doe je met home+off keythijsco19 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:30:
bedankt, het is gelukt.
nu staat er bij batterijverbruik geen 'Maps' meer scheelt ook weer wat batterij verbruik.
nu staat er bij batterijverbruik geen 'Maps' meer scheelt ook weer wat batterij verbruik.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Nog altijd op 2.3.3 in België, Samsung helpdesk reageert met een standaard mailtje "daar heeft Samgsung geen info over"...
Ik vraag me af of ik mijn garantie kwijtspeel als ik de mijne de laatste firmware geef die op het net te vinden is (zie enkele posts eerder). Het is een officiële release, maar blijkbaar niet in België.
Ik vraag me af of ik mijn garantie kwijtspeel als ik de mijne de laatste firmware geef die op het net te vinden is (zie enkele posts eerder). Het is een officiële release, maar blijkbaar niet in België.
Bij twijfel niet doen. Zoveel mis je niet aan de update.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:07:
Nog altijd op 2.3.3 in België, Samsung helpdesk reageert met een standaard mailtje "daar heeft Samgsung geen info over"...
Nog even een plaatje
http://imageshack.us/photo/my-images/805/dumpj.png/]
Bovenin vlnr
accu vol aangesloten op lader, thetered, USB rechts: HSDPA speed (sneller dan 3G)
http://imageshack.us/photo/my-images/805/dumpj.png/]

Bovenin vlnr
accu vol aangesloten op lader, thetered, USB rechts: HSDPA speed (sneller dan 3G)
Verwijderd
Tja, ik zit met een vervelende Exchange bug (agenda sync lukt niet, de rest wel) die misschien met deze update opgelost zou zijn... nuja, via een omweg lukt m'n agenda syncen ookRAAF12 schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:30:
[...]
Bij twijfel niet doen. Zoveel mis je niet aan de update.
Updates voor Kies hebben niet echt meerwaarde voor dit topic.RAAF12 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:13:
Er is een update voor Kies
Ik heb een onderzoekje gedaan naar CarrierIQ en op mijn Ace draait het NIET, maar ik zit nog op 2.3.3
Iemand met nieuwere firmware iets hiervan gevonden ?
[url]http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1481386[/url]
http://androidcommunity.c...kes-web-traffic-20111130/
Het lijkt mij, dat vnl. provider gebonden telefoons risiko lopen, dat deze informatie wordt verzameld.
Wel BIZAR dat HTC en Apple (ios5) dit soort spionage zonder gebruikerstoestemming kunnen doen...
Iemand met nieuwere firmware iets hiervan gevonden ?
[url]http://http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1481386[/url]
http://androidcommunity.c...kes-web-traffic-20111130/
Het lijkt mij, dat vnl. provider gebonden telefoons risiko lopen, dat deze informatie wordt verzameld.
Wel BIZAR dat HTC en Apple (ios5) dit soort spionage zonder gebruikerstoestemming kunnen doen...
[ Voor 23% gewijzigd door intraxi op 01-12-2011 16:04 ]
Echt wel, het Ace gebruikers kunnen de firmware ermee upgraden. Mocht je mod willen worden solliciteer eens!Jimster schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:40:
[...]
Updates voor Kies hebben niet echt meerwaarde voor dit topic.
Is er een nieuwe firmware dan?RAAF12 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:34:
[...]
Echt wel, het Ace gebruikers kunnen de firmware ermee upgraden. Mocht je mod willen worden solliciteer eens!
Ben je ook zo'n iemand zegt of iemand van de politie is als hij/zij jou aanspreekt?
Iemand ook last met 2.3.5. dat het scherm soms zwart wordt? als meedere dingen in het geheugen hebt?
Ben wel benieuwd of er vette Custom roms zijn voor de ace.
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
automation fanboy
Verwijderd
Je kunt ook de nieuwste 2.3.5 ophalen, en het scherm wordt niet meer zwart! Dat is basebandversie S5830XWKS9 ipv de XWKS2Punkbuster schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:19:
Iemand ook last met 2.3.5. dat het scherm soms zwart wordt? als meedere dingen in het geheugen hebt?
Iemand ervaring mee?
ja die heb ik nog draaien.. hm maar even updaten. Verder nog bug fixes?
automation fanboy
Mijn vriendin die krijgt voor kerst een Galaxy Ace.
Nu heb ik net een Micro SD kaartje van 16GB erin gedaan.
Moet ik de telefoon nou rooten om ervoor te zorgen dat ik alle apps op de SD kaart kan zetten?
Nu heb ik net een Micro SD kaartje van 16GB erin gedaan.
Moet ik de telefoon nou rooten om ervoor te zorgen dat ik alle apps op de SD kaart kan zetten?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
ik heb de standaard 2 gb micro SD kaart op de telefoon, en apps zet ie gewoon gelijk op de SD kaart.
zal bij een 16 gb SD kaart ook wel zijn vermoed ik
mijn tel is ook niet geroot
zal bij een 16 gb SD kaart ook wel zijn vermoed ik
mijn tel is ook niet geroot
Sinds vandaag is er een nieuwe firmware voor Vodafone branded toestellen. Binnenhalen met KIESVerwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:59:
[...]
Je kunt ook de nieuwste 2.3.5 ophalen, en het scherm wordt niet meer zwart! Dat is basebandversie S5830XWKS9 ipv de XWKS2
build: gingerbread.buks2
[ Voor 6% gewijzigd door RAAF12 op 07-12-2011 23:22 ]
kun je apps zoals games ook offline opstarten?
de games staan op de telefoon het lijkt me dat het zou moeten kunnen, maar krijg het niet voor elkaar
de games staan op de telefoon het lijkt me dat het zou moeten kunnen, maar krijg het niet voor elkaar
[ Voor 3% gewijzigd door Goofy1978 op 07-12-2011 22:18 ]
Naja het is meer dat hij niet alle Apps op de SD zet.
Nu.nl en Facebook enzo zet hij niet op de SD kaart en kun je standaard ook niet verplaatsen.
Nu.nl en Facebook enzo zet hij niet op de SD kaart en kun je standaard ook niet verplaatsen.
@superkuhrtje, daar ben ik ook benieuwd naar..
automation fanboy
Die heb ik sinds gisteren erop staan (KS9) en nog geen klachten gehoord van mijn vriendinVerwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:59:
[...]
Je kunt ook de nieuwste 2.3.5 ophalen, en het scherm wordt niet meer zwart! Dat is basebandversie S5830XWKS9 ipv de XWKS2
google eens op darktremor app2sd. That should get you going!Goofy1978 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:18:
kun je apps zoals games ook offline opstarten?
Snap er ook niet veel meer van, er zijn upgrades met een nieuwere baseband erinPeter91 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:28:
Ik blij dat die update dat random uitvallen moet voorkomen, wil kies m'n telefoon niet meer accepteren.
Lekker verhaal weer..
Vodafone branded.
Heb gisteren de laatste met Kies geinstalleerd
Dit is de oude en de nieuwste
http://imageshack.us/photo/my-images/337/screenxxt.png
http://imageshack.us/photo/my-images/267/newtz.png
Dus met darktremor app2sd zou ik terwijl de telefoon niet geroot is, alle apps over kunnen zetten op het sd kaartje?
Verwijderd
Het is wel een eerste vereiste dat je Kies update naar de laatste versie. Duurt eventjes, maar daarna moet de KS9 met gemak binnenrollen..RAAF12 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:44:
[...]
Snap er ook niet veel meer van, er zijn upgrades met een nieuwere baseband erin
Heb gisteren de laatste met Kies geinstalleerd
Dit is de oude en de nieuwste
http://imageshack.us/photo/my-images/337/screenxxt.png
http://imageshack.us/photo/my-images/267/newtz.png
Voor een Vodafone branded Ace was het de laatste versie
Verwijderd
Oef..! De KS9 update is van 5 november j.l. Heeft Vodafone dat gemist?RAAF12 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:29:
Voor een Vodafone branded Ace was het de laatste versie
Blijkbaar, is heb nog KS2 Baseband.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:24:
[...]
Oef..! De KS9 update is van 5 november j.l. Heeft Vodafone dat gemist?
Loopt gelukkig niet meer vast bij gebruik van Wi-Fi
[ Voor 10% gewijzigd door RAAF12 op 10-12-2011 17:10 ]
Volgens mij moet T-Mobile nog de KS9 uitbrengenVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:24:
[...]
Oef..! De KS9 update is van 5 november j.l. Heeft Vodafone dat gemist?

Ik heb vandaag m'n Ace geroot en wat Samsung en T-Mobile apps verwijderd, is er weer wat plek voor andere apps
[ Voor 18% gewijzigd door Brikkah op 10-12-2011 20:15 ]
Heb jij ook deze?Brikkah schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:13:
[...]
Volgens mij moet T-Mobile nog de KS9 uitbrengen
Ik heb vandaag m'n Ace geroot en wat Samsung en T-Mobile apps verwijderd, is er weer wat plek voor andere apps
http://imageshack.us/photo/my-images/824/newssd.png/
Zou mooi zijn als ICS op de Ace kan!
[ Voor 77% gewijzigd door RAAF12 op 10-12-2011 21:04 ]
Ik heb een iets andere versie:RAAF12 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:50:
[...]
Heb jij ook deze?
http://imageshack.us/photo/my-images/824/newssd.png/
Zou mooi zijn als ICS op de Ace kan!
http://imageshack.us/phot...859/sc20111210212005.png/
Developers op het XDA forum doen pogingen om ICS naar de Ace te porten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1371175
Hallo mede-tweakers,
Ik heb sinds een maand of drie de ace, en ben d'r zeer blij mee.
Alleen heb ik nu een probleem.
Gister wilde ik mijn ace updaten naar de nieuwste firmware.
Maar na zo'n 40 minuten stond kies nog steeds op 0%, dus ik op annuleren geklikt.
En dan kom je bij noodherstel daar gaf die aan dat je de batterij d'r uit moest halen, ik dat gedaan en nu doet de telefoon helemaal niks meer.
Dus mijn vraag aan jullie wat nu??
Ik heb alle mogelijke toets combinaties geprobeerd maar nog steeds niks.
Ik heb sinds een maand of drie de ace, en ben d'r zeer blij mee.
Alleen heb ik nu een probleem.
Gister wilde ik mijn ace updaten naar de nieuwste firmware.
Maar na zo'n 40 minuten stond kies nog steeds op 0%, dus ik op annuleren geklikt.
En dan kom je bij noodherstel daar gaf die aan dat je de batterij d'r uit moest halen, ik dat gedaan en nu doet de telefoon helemaal niks meer.
Dus mijn vraag aan jullie wat nu??
Ik heb alle mogelijke toets combinaties geprobeerd maar nog steeds niks.
kan je het installeren niet gewoon opnieuw proberen bij kies?
Dat heb ik geprobeerd maar dar lukt niet.
Want de telefoon gaat ook niet meer aan, dat bedoelde ik met niks meer doen.
Recovery mode en download mode lukt ook niet.
Want de telefoon gaat ook niet meer aan, dat bedoelde ik met niks meer doen.
Recovery mode en download mode lukt ook niet.
Zoek eens op bricked
1: take out your battery
2: connect your mobile to your pc using the usb data cable
3: keep pressed these three buttons: Vol- , Menu, Power
4: still keep them pressed and put back your battery to the phone. this is not too easy but actually its possible
5: the mobile will go to download mode, flash with odin.
ect
1: take out your battery
2: connect your mobile to your pc using the usb data cable
3: keep pressed these three buttons: Vol- , Menu, Power
4: still keep them pressed and put back your battery to the phone. this is not too easy but actually its possible
5: the mobile will go to download mode, flash with odin.
ect
Tot zover nog geen geluk met wat ik gevonden heb.
Denk dat ik vd week maar eens langs ga bij de winkel waar ik hem gekocht heb.
Denk dat ik vd week maar eens langs ga bij de winkel waar ik hem gekocht heb.
Verwijderd
Die baseband update krijg ik niet te pakken..Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:59:
[...]
Niet via kies en niet via bijv. Sammobile of xda developers forum of android sollutions ..
Linkje iemand ?
hallo
ik heb vandaag een factory reset gedaan omdat de Ace wat irritant deed..
maar als ik nu mn SD in mn phone steek, leest hij NIKS van mijn apps.
mijn mp3tjes en films enz zijn er allemaal wel nog. via "my files" staat alles perfect
maar de apps zijn er allemaal niet meer
wat moet ik doen?
alvast bedankt
mijn mp3tjes en films enz zijn er allemaal wel nog. via "my files" staat alles perfect
wat moet ik doen?
alvast bedankt
Apps opnieuw installeren.pokemon123 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:41:
hallo
wat moet ik doen?
alvast bedankt
By een factory reset verwijder je zowel je eigen ingestelde gegevens als mede je eigen geinstalleerde apps...
Maar euh die zijn toch geinstalleerd op de sd?idef1x schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:44:
[...]
Apps opnieuw installeren.
By een factory reset verwijder je zowel je eigen ingestelde gegevens als mede je eigen geinstalleerde apps...
Ik heb mijn sd eruit gehaald toen ik factory reset deed
In principe staat alleen je data van de apps op SD. De apps die je op SD installeerd, staan daar wel, maar dat weet Android zelf niet meer na een factory reset. Het is niet zo dat Android even je SD afgaat om te kijken of er toevallig apps staan
das wel vreee vervelend..
Nuja alles opnieuw dan maar, 1 voor 1
merci om dat te zeggen, dan blijf ikniet proberen
Nuja alles opnieuw dan maar, 1 voor 1
merci om dat te zeggen, dan blijf ikniet proberen
Verwijderd
mijn volumeknoppen werken niet meer ik wil nu een custom rom installeren maar ik kan niet in download mode komen en recovery mode werkt ook niet omdat je er door heen moet gaan met volumeknoppen. weet iemand een manier hoe ik custom roms kan installeren zonder dat ik volumeknoppen nodig heb?
@Ericky : Als je nog garantie hebt zou ik hem terugbrengen. Lijkt me toch iets essenstieels voor je toestel (al was het maar om je muziek luider/minder luid te kunnen afspelen)...
Draai nu zelf met Beta2 ICS lite van the Myth
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1376039
Dat ding is echt retesnel.
Waar ik last van had is dat mijn WiFi goed werkte totdat ik App2SD had geinstalleerd.
Maar bleek dat mijn microsd kaart nogal kniftig was. Heb nu een nieuwe klasse4 8GB kaartje gebruikt.
En moet zeggen in combo met deze rom is mijn ace echt retesnel.
Er zit geen bootanimation in, maar die mis ik ook niet.
Deze lite versie is echt een kale Ace rom en bevalt me prima.
Waar ik last van had is dat mijn WiFi goed werkte totdat ik App2SD had geinstalleerd.
Maar bleek dat mijn microsd kaart nogal kniftig was. Heb nu een nieuwe klasse4 8GB kaartje gebruikt.
There is no knowledge, that is not Power!
Heeft iedereen 2.3.5 al? Ik krijg de update namelijk nog steeds niet en via KIES gaat het ook niet (melding dat de Ace geen mogelijkheid heeft om te updaten via KIES).
Ligt het eraan dat ik mijn toestel uit Duitsland heb?
Op android advices staat een manier om het via Odin te doen, maar dan ben je wel al je settings en zo kwijt. LEGE ACE NA UPDATE DUS!
http://androidadvices.com...gingerbread-235-firmware/
en pagina 2 met verdere uitleg:
http://androidadvices.com...ngerbread-235-firmware/2/
Gebruik op eigen risico!!!
http://androidadvices.com...gingerbread-235-firmware/
en pagina 2 met verdere uitleg:
http://androidadvices.com...ngerbread-235-firmware/2/
Gebruik op eigen risico!!!
There is no knowledge, that is not Power!
Verwijderd
ik kan mijn telefoon niet meer terug brengen omdat ik mijn scherm had vervangen en daarbij perongeluk mijn volumeknoppen kapot gemaakt had. zijn er andere manieren om rom's te installeren zonder volumeknoppen te gebruiken.
Verwijderd
Zou kunnen.. Update naar 2.3.5 alleen uitgebracht in Nederland na rechtzaak Apple tegen Samsung in Den Haag deze zomer..Deforcer schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:03:
Heeft iedereen 2.3.5 al? Ik krijg de update namelijk nog steeds niet en via KIES gaat het ook niet (melding dat de Ace geen mogelijkheid heeft om te updaten via KIES).
Verwijderd
Heb vandaag samen met mijn vader deze telefoon voor hem gekocht.
De 20-jaar oude Nokia kan de prullebak in en pa is nu druk bezig met het fenomeen "touchscreen".
Er is echter een ding wat ik (nog) niet voor elkaar krijg).
Mijn vader heeft een mail adres via concepts (outlook).
Nu krijg ik zijn mailadres niet werkend op de telefoon. De ene keer krijg ik een melding dat de provider dit mailadres niet ondersteund (of zoiets), dan lukt verbindingen maken niet, dan het wachtwoord niet..)
Het activeren van het Gmail adres ging wel prima.
Heeft iemand tips voor wat we zouden kunnen proberen?? Maakt het verschil of je een mailadres via hotmail / gmail hebt of een adres met outlook??
De 20-jaar oude Nokia kan de prullebak in en pa is nu druk bezig met het fenomeen "touchscreen".
Er is echter een ding wat ik (nog) niet voor elkaar krijg).
Mijn vader heeft een mail adres via concepts (outlook).
Nu krijg ik zijn mailadres niet werkend op de telefoon. De ene keer krijg ik een melding dat de provider dit mailadres niet ondersteund (of zoiets), dan lukt verbindingen maken niet, dan het wachtwoord niet..)
Het activeren van het Gmail adres ging wel prima.
Heeft iemand tips voor wat we zouden kunnen proberen?? Maakt het verschil of je een mailadres via hotmail / gmail hebt of een adres met outlook??
Daar zit verschil in het zijn andere icons. Gmail is webbased, Email niet. Die stel je in via het witte enveloppe icon met groene apestaartje erop. Onder email en wachtwoord vakken zitten de andere instellingen <volgende>
Omdat je die niet ziet onder het keyboard moet je even naar boven slepen.
Omdat je die niet ziet onder het keyboard moet je even naar boven slepen.
En je moet even kijken of de server instellingen goed zijn
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Bedankt, maar waar moet ik bij de server instellingen op letten?? Hoe moet het staan??reyals schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:42:
En je moet even kijken of de server instellingen goed zijn
Overigens heb ik wel via de "gewone" mail applicatie geprobeert zijn mailadres in te voeren en niet via de gMail applicatie.
Dat verschilt per provider,Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:03:
[...]
Bedankt, maar waar moet ik bij de server instellingen op letten?? Hoe moet het staan??
Overigens heb ik wel via de "gewone" mail applicatie geprobeert zijn mailadres in te voeren en niet via de gMail applicatie.
De in en uitgaande email verschilt, meestal iets van mail.provnaam.nl en smtp.provnaam.nl Staat op de site van de provider.
Ik heb iets vreemds met mijn 2.3.5 (T-Mobile)
Ik krijg soms mijn WiFi niet meer aan. Als ik op het plaatje van Wifi klik, dan springt ie heeleven op aan, en dan niets, blijft ie gewoon uit. Ik gebruik ook Y5, maar die aan/uitzetten heeft geen zin.
Het enige wat werkt is een uit/aan actie van de telefoon...(vliegtuigstand aan/uit helpt ook niet)
Iemand een makkelijkere manier of oplossing ??
Ik krijg soms mijn WiFi niet meer aan. Als ik op het plaatje van Wifi klik, dan springt ie heeleven op aan, en dan niets, blijft ie gewoon uit. Ik gebruik ook Y5, maar die aan/uitzetten heeft geen zin.
Het enige wat werkt is een uit/aan actie van de telefoon...(vliegtuigstand aan/uit helpt ook niet)
Verwijderd
Controleer voor alle zekerheid of je niet toevallig met de brakke 2.3.5 zit.VAnTurenhout schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:54:
Ik heb iets vreemds met mijn 2.3.5 (T-Mobile)
Klik op Instellinegn> Over het toestel> en kijk bij Basebandversie. Daar moet niet staan S5830XWKS2. Er is namelijk een herstelupdate sinds 5 november naar een vlot werkende WiFi (eindigend op KS9)
Juist.. ik heb dus nog KS2, maar via Kies heb ik die update naar KS9 niet gekregen...zal Kies nog eens openen.
Verwijderd
Kies wel eerst updaten, of anders verwijderen en helemaal opnieuw installeren. De laatste is sinds kort uit.
De baseband versie heeft niks met de wifi fout te maken. De baseband betreft de GSM/UTMS gedeelte in de phone.VAnTurenhout schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:20:
Juist.. ik heb dus nog KS2, maar via Kies heb ik die update naar KS9 niet gekregen...zal Kies nog eens openen.
Met de laatste KS2 update is het Wi-Fi probleem wel verholpen.
Hmmm... die brakke wifi, dat was toch ook dat 'ie bij sommige accesspoints strak elke tien minuten een soort 'reboot' leek te doen?Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:10:
[...]
Controleer voor alle zekerheid of je niet toevallig met de brakke 2.3.5 zit.
Klik op Instellinegn> Over het toestel> en kijk bij Basebandversie. Daar moet niet staan S5830XWKS2. Er is namelijk een herstelupdate sinds 5 november naar een vlot werkende WiFi (eindigend op KS9)
Dat probleem had ik namelijk ook, en werd inderdaad met een firmware update verholpen. Kijk ik nu echter bij baseband-versie, dan staat daar nog steeds S5830XWKS2... maar bij Buildnummer staat dan weer "GINGERBREAD.XWKS9", en dat tien-minuten-reboot probleem heb ik niet meer.
Maar dat andere probleem herken ik weer wel: soms kan ik wifi niet aanzetten, en moet ik de telefoon uit/aanzetten om het op te lossen.
Verwijderd
Heb je al eerder uitgelegd, ik weet het. Maar bij mij en enkele vrienden kwam de KS9 binnen, en WiFi-probleem was verholpen. Vandaar dat we dachten dat het daaraan lag...RAAF12 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:20:
[...]
De baseband versie heeft niks met de wifi fout te maken. De baseband betreft de GSM/UTMS gedeelte in de phone.
Met de laatste KS2 update is het Wi-Fi probleem wel verholpen.
Klopt, dat heb ik ook, heel af en toe. Gelukkig wel de wifi error verholpen met de laatste KS2 update. Dat was echt woest irriterend!vanaalten schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:22:
[...]
Hmmm... die brakke wifi, dat was toch ook dat 'ie bij sommige accesspoints strak elke tien minuten een soort 'reboot' leek te doen?
Dat probleem had ik namelijk ook, en werd inderdaad met een firmware update verholpen. Kijk ik nu echter bij baseband-versie, dan staat daar nog steeds S5830XWKS2... maar bij Buildnummer staat dan weer "GINGERBREAD.XWKS9", en dat tien-minuten-reboot probleem heb ik niet meer.
Maar dat andere probleem herken ik weer wel: soms kan ik wifi niet aanzetten, en moet ik de telefoon uit/aanzetten om het op te lossen.
Heb nu via Kies Vodafone
baseband XWKS2
build gingerbreadbuks2
Vorige was buks1 met de wifi error
[ Voor 6% gewijzigd door RAAF12 op 16-12-2011 20:40 ]
Hoi allemaal misschien hebben jullie hier meer ervaring mee.
Kan er namelijk weinig over vinden op internet.
Mijn vrouw heeft de Galaxy Ace met nog android 2.2.1.
Ze krijgt ineeens sinds vanmorgen steeds een connection error bij het openen van verschillende apps.
Wordfeud, youtube en nog een paar.
Ik heb bij instellingen gekeken maar haar APN staat goed volgens HI en ook pakketgegevens gebruiker aan staan.
Maar ik zit nu aan het einde van mijn ideeën dus opties zijn welkom.
Om eventueel te gaan updaten via kies, worden er dan dingen verwijderd? Of kan ik gewoon update zonder dat ik dingen kwijt raak?
Alvast bedankt..
Kan er namelijk weinig over vinden op internet.
Mijn vrouw heeft de Galaxy Ace met nog android 2.2.1.
Ze krijgt ineeens sinds vanmorgen steeds een connection error bij het openen van verschillende apps.
Wordfeud, youtube en nog een paar.
Ik heb bij instellingen gekeken maar haar APN staat goed volgens HI en ook pakketgegevens gebruiker aan staan.
Maar ik zit nu aan het einde van mijn ideeën dus opties zijn welkom.
Om eventueel te gaan updaten via kies, worden er dan dingen verwijderd? Of kan ik gewoon update zonder dat ik dingen kwijt raak?
Alvast bedankt..
je kan voor de zekerheid beter een backup maken in kies, voor je update denk ik.
Verwijderd
Connection error geeft toch aan dat de verbinding met internet (even) verbroken is. Of updaten dit oplost? Enfin, je weet nooit. Ik heb bij updates nooit eerst gebackupt, maar Kies biedt aan dat te doen, dus je kunt even ja aanklikken. Heb je trouwens WiFi? Want updaten met een haperende internetverbinding gaat niet lukken...
Wifi is aanwezig.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:58:
Connection error geeft toch aan dat de verbinding met internet (even) verbroken is. Of updaten dit oplost? Enfin, je weet nooit. Ik heb bij updates nooit eerst gebackupt, maar Kies biedt aan dat te doen, dus je kunt even ja aanklikken. Heb je trouwens WiFi? Want updaten met een haperende internetverbinding gaat niet lukken...
Ik ga vanavond even update.
Na 5 reboots was het weer normaal, maar ga toch vanavond even update. Kan nooit kwaad.
Hoe zit het met die reboot-error in deze rom ? Schijnt nogal vervelend te zijn elke 2 min reboot...djcasl schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:33:
Draai nu zelf met Beta2 ICS lite van the Myth
Verwijderd
Beste Tweakers,
In januari loopt mijn sim-only abbo af en wil ik eigenlijk een toestel met internet aanschaffen. Nu kan ik bij mijn vezekering een abbo afsluiten bij T-Mobile: 19.95 per maand (2jaar) met 225 min + 75 sms + onbeperkt internet. Nu kan ik daarbij kiezen uit een Blackberry 9300, een HTC Wildfire S, een LG Optimus Black en de Galaxy Ace.
Nu heb ik totaal geen verstand van de mobiele wereld dus ik vroeg mij het volgende af:
- Is de prijs van het abbo redelijk voor de hoeveelheid bellen etc. die erbij zit?
- Wat zou het beste toestel zijn om te kiezen? Ik ben niet echt van de Blackberry, dus tenzij deze vele malen beter is denk ik dat ik die niet zou nemen. De rest maakt me niet uit. Ik vind het fijn als een toestel wat langer dan een dag mee gaat op een batterij.
- Ik zoek al een tijdje naar een toestel waarbij ik mijn mobiel kan gebuiken om ook te inetrnetten met mijn iPad1. (tetheren geloof ik?). Omdat er onbeperkt data bij zit leek dit abbo mij wel wat. Dan hoeft de tel ook niet top of the line te zijn omdat ik de 'zwaardere' dingen ook mobiel (via de iPad) kan doen (via het abbo van mijn tel). Weet iemand of dit mogelijk is met de beschreven toestellen?
Thanks!
In januari loopt mijn sim-only abbo af en wil ik eigenlijk een toestel met internet aanschaffen. Nu kan ik bij mijn vezekering een abbo afsluiten bij T-Mobile: 19.95 per maand (2jaar) met 225 min + 75 sms + onbeperkt internet. Nu kan ik daarbij kiezen uit een Blackberry 9300, een HTC Wildfire S, een LG Optimus Black en de Galaxy Ace.
Nu heb ik totaal geen verstand van de mobiele wereld dus ik vroeg mij het volgende af:
- Is de prijs van het abbo redelijk voor de hoeveelheid bellen etc. die erbij zit?
- Wat zou het beste toestel zijn om te kiezen? Ik ben niet echt van de Blackberry, dus tenzij deze vele malen beter is denk ik dat ik die niet zou nemen. De rest maakt me niet uit. Ik vind het fijn als een toestel wat langer dan een dag mee gaat op een batterij.
- Ik zoek al een tijdje naar een toestel waarbij ik mijn mobiel kan gebuiken om ook te inetrnetten met mijn iPad1. (tetheren geloof ik?). Omdat er onbeperkt data bij zit leek dit abbo mij wel wat. Dan hoeft de tel ook niet top of the line te zijn omdat ik de 'zwaardere' dingen ook mobiel (via de iPad) kan doen (via het abbo van mijn tel). Weet iemand of dit mogelijk is met de beschreven toestellen?
Thanks!
Vraag 1: Vergelijk de losse toestelprijs + vergelijkbaar sim only met het aanbod dat je gekregen hebt.Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 09:01:
Beste Tweakers,
knip
Thanks!
Vraag 2: Probeer de toestellen beide uit en vergelijk wat je prettig vindt. Grootste verschil is fysiek toetsenbord voordeel op BB (bij veel smsen enzo) en een naar mijn fijnere internetervaring op de Android toestellen met touch.
Vraag 3: Google op galaxy ace tethering, 2e resultaat: http://www.livetechz.com/...alaxy-ace-smartphone.html
[ Voor 6% gewijzigd door SqnLdr op 26-12-2011 11:55 ]
Verwijderd
Sorry voor het 'gebrek aan eigen inzet'. Maar ik word niets wijzer van de hoeveelheid advies die je in die winkels krijgt. Daarom de vraag aan een onafhankelijk publiek. De abbo's zal ik zelf naar kijken. Ik heb die site inderdaad ook gezien, maar daar gaat het over een Galaxy aan een modem via een PC.. Ik heb er weinig verstand van, maar in de trein of bus heb ik geen modem en pc bij me. Kan ik niet gewoon de tethering functie aanzetten en dan de telefoon als moden gebruiken? Dus functie aan, iPad settings en dan inloggen op de 3G van de telefoon?