Hier ook geen update met T-Mobile. 
Dat wordt dus nog weer even afwachten.
Dat wordt dus nog weer even afwachten.
[ Voor 37% gewijzigd door Robi-One op 12-08-2011 20:49 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Robi-One op 12-08-2011 20:49 ]
Welke app bedoel je? Ik heb gisteren ook wat live wallpapers gedownload en tot mijn verbazing was de accu na een kleine 3 (!) uur leeg..... En na een reboot was de live wallpaper weer vervangen voor de standaard wallpaper. Snap niet hoe dat kan. Gebeurde met twee verschillende live wallpapers.CAFC1905 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:16:
De batterijduur van mijn ace is gigantisch verbeterd na het verwijderen van de wallpaper app, niet normaal meer. Nu dan een iets saaiere default achtergrond, maar dat is het wel waard.
Backgrounds HD wallpaper was de app, en op verschillende fora wordt aangegevens dat die live wallpapers ook een drama zijn voor batterijduur. Nu blijft de batterij indicator zo lang op vol staan als ik geen 3G of wifi aan heb staan, dat ik eerst dacht dat er iets mis was, echt heerlijk.sonsan schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:06:
[...]
Welke app bedoel je? Ik heb gisteren ook wat live wallpapers gedownload en tot mijn verbazing was de accu na een kleine 3 (!) uur leeg..... En na een reboot was de live wallpaper weer vervangen voor de standaard wallpaper. Snap niet hoe dat kan. Gebeurde met twee verschillende live wallpapers.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Heb je Hi alleen als provider of is je toestel Hi branded. Provider is niet belangrijk, of je toestel branded wel.
Hi heeft het toestel geleverd bij een verlenging van het abonnement.Jimster schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:02:
[...]
Heb je Hi alleen als provider of is je toestel Hi branded. Provider is niet belangrijk, of je toestel branded wel.
Kun je nog wel in download mode komen ?
Ik heb geen enkel probleem met wifi, zodra ik unlock heb ik direct verbinding met mijn AP. Ik draai dd-wrt op een oud fonera bakkie en gebruik WPA/TKIP beveiliging. Er draaien ook nog 2 ip-cams op dat 54-g netwerkje...njitter schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:21:
Ik ben ook benieuwd of er forumleden zijn die -geen- problemen hebben met Wifi op een Galaxy Ace. En wat voor een Wifi AP die dan hebben..
Ik probeer eerst maar eens om het met WPA/TKIP ipv WPA2-AES. Helemaal geen encryptie was ik eerlijk gezegd niet van planintraxi schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 00:46:
[...]
Ik heb geen enkel probleem met wifi, zodra ik unlock heb ik direct verbinding met mijn AP. Ik draai dd-wrt op een oud fonera bakkie en gebruik WPA/TKIP beveiliging.
Problemen met de wifi verbinding kunnen te maken hebben met de encryptie, die je gebruikt.
De WEP beveiliging is in 2001 al gekraakt (http://tweakers.net/nieuw...een-minuut-te-kraken.html) dus daar maak je hier op tweakers niet zoveel indruk mee...Arunia schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:04:
Bij ons overigens via WEP beveiliging.
Was natuurlijk alleen bedoeld om te testen...njitter schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:14:
[...]
Helemaal geen encryptie was ik eerlijk gezegd niet van plan
[ Voor 34% gewijzigd door Peter91 op 17-08-2011 16:38 ]
Thanks voor de tip, gaan we proberen.Peter91 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:42:
Ik heb even *#*#526#*#* op m'n toestel ingetypt. Deze reload dan de wifi drivers.
Daarna had ik geen problemen meer, ook niet na de update
Ik heb trouwens wel issues met de flits van de camera.
Apps herkennen deze niet? Google Goggles pakt 'm niet en een zaklamp app ook al niet..
[ Voor 20% gewijzigd door FitTiv op 17-08-2011 21:38 ]
[ Voor 37% gewijzigd door njitter op 18-08-2011 18:01 ]
Dat heb ik al een tweetal keer beantwoord in dit topicFitTiv schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:17:
Ik heb trouwens (met help van de internets) uitgevonden hoe je bijv je default msg icon kan veranderen naar iets anders (GO SMS PRO) in mijn geval:
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Hè, en ik dacht nog wel dat ik zo goed bezig was.intraxi schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:12:
[...]
De WEP beveiliging is in 2001 al gekraakt (http://tweakers.net/nieuw...een-minuut-te-kraken.html) dus daar maak je hier op tweakers niet zoveel indruk mee...
Vandaag na een hele dag gewerkt te hebben nog steeds Wifi bij thuiskomst. Lijkt dus geholpen te hebben.njitter schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:20:
Test was niet succesvol. Gisteren na een middag in de stad deed het het wel, vandaag na een werkdag niet meer. Ik probeer het nog met het laden van de andere Wifi drivers.
3x is scheepsrechtwebfreakz.nl schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:53:
[...]
Dat heb ik al een tweetal keer beantwoord in dit topic![]()
Hm, heb je een .pit gebruikt en/of Repartition aangevinkt? Kan je nog in Download mode komen? Anders is je telefoon namelijk professioneel f*cked en kan 'ie terug naar het Samsung reparatiecentrum, waar ze hem waarschijnlijk niet fixen.pingwings schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:32:
Gisteravond heb ik geprobeerd te flashen dmv Odin (al eerder gedaan, en vaak op mijn oude galaxy).
Ik kreeg, tijdens het flashen, de melding: e - big partition size!! te zien en sindsdien start mijn telefoon niet meer op.
Het enige wat de telefoon nog doet is het weergeven van een foutmelding-icoontje:[afbeelding]
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb ook al een oudere firmware geprobeerd te flashen, dit gaf hetzelfde resultaat.
Ik heb geen leuke ondertitel.
[ Voor 7% gewijzigd door speedme op 21-08-2011 19:30 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
[ Voor 23% gewijzigd door CornelisJ op 21-08-2011 20:41 ]
[ Voor 19% gewijzigd door speedme op 21-08-2011 20:55 ]
Bedankt voor je antwoord, echter had ik geen zin om mijn telefoon helemaal te slopen.thijsje66 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 02:27:
[...]
Hm, heb je een .pit gebruikt en/of Repartition aangevinkt? Kan je nog in Download mode komen? Anders is je telefoon namelijk professioneel f*cked en kan 'ie terug naar het Samsung reparatiecentrum, waar ze hem waarschijnlijk niet fixen.
En als je wel in Download mode kan komen, moet je even een firmware pakken (het liefste CSC, Phone en PDA), de correcte .pit en dan maar flashen. Nog geen Repartition. Als 'ie dan nog niets doet, zou ik voorzichtig eens repartition erbij proberen, maar ik ben niet aansprakelijk als je je telefoon nog verder naar de tering helpt.
[ Voor 38% gewijzigd door speedme op 21-08-2011 22:41 ]
Helaas ben ik bang dat de SMSsjes van je vrouw verloren zijn gegaan en dat jij nu moet vrezen voor de DEEGROLLER...speedme schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:22:
Ok, ik hoop nog al de sms'jes terug te kunnen halen op 1 of andere manier...
[ Voor 7% gewijzigd door intraxi op 22-08-2011 19:19 ]
Er is maar een zeer klein risiko je telefoon dmv flashen helemaal te slopen sinds de uitvinding van de 'JIG' een wondermiddel... kijk hier...http://www.youtube.com/watch?v=Rdn5GoRjhn0pingwings schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:16:
[...]
Bedankt voor je antwoord, echter had ik geen zin om mijn telefoon helemaal te slopen.
Ik heb de telefoon inmiddels naar een reparatiecentrum gebracht en verwacht de telefoon maandag/dinsdag weer op te kunnen halen.
wel een beetje suf.. misschien verkeerde odin versie?
CornelisJ schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:24:
Handelingen die ik uitvoer alvorens een firmware update uit te voeren:
1) Backup van contacten en favorieten mbv Kies
2) Backup van SMS berichten mbv app SMS Backup+
3) Backup can APN settings mbv app APN Backup&Restore
4) Backup van lijst met geinstalleerde apps met de app App List Backup
App List Backup slaat alleen een lijst op, zodat je apps snel opnieuw kunt installeren via Android Market.
Als de firmware update normaal verloopt blijven alle instellingen en apps bewaard, en hoef je niets te restoren.
De backups zijn nuttig voor het geval er iets fout gaat bij het updaten
[ Voor 5% gewijzigd door intraxi op 22-08-2011 19:27 ]
Verwijderd
Thx Kalua, ik had vandaag contact met samsung en die kon mij niet vertellen wanneer de 2.3.3 voor de (simlockvrije) Ace zou uitkomen.Kalua schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:48:
Officiele nederlandse 2.3.3 met ODIN te flashen:
BOOT: APBOOT_S5830XWKPO_CL400247_REV03_user_low_true.tar.md5
PDA: CODE_S5830XWKPO_CL400247_REV03_user_low_true.tar.md5
PHONE: MODEM_S5830XWKP7_CL407346_REV03.tar.md5
CSC: GT-S5830-csc-XENKP2.tar.md5
Hier downloaden: http://www.multiupload.com/G1U6UXHJNT
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Wij hadden deze vandaag binnen gekregen. Ik neem aan dat de update nu ook via kies uitgerold wordt, maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen.Megapaul schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:05:
[...]
Thx Kalua, ik had vandaag contact met samsung en die kon mij niet vertellen wanneer de 2.3.3 voor de (simlockvrije) Ace zou uitkomen.![]()
![]()
Wel mooi dat jij weer een link heb![]()
ps. weet jij ook of via kies 2.3.3. al beschikbaar is?
Kalua schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:48:
Officiele nederlandse 2.3.3 met ODIN te flashen:
BOOT: APBOOT_S5830XWKPO_CL400247_REV03_user_low_true.tar.md5
PDA: CODE_S5830XWKPO_CL400247_REV03_user_low_true.tar.md5
PHONE: MODEM_S5830XWKP7_CL407346_REV03.tar.md5
CSC: GT-S5830-csc-XENKP2.tar.md5
Hier downloaden: http://www.multiupload.com/G1U6UXHJNT
Nee dat hoeft niet als je hem wilt unbranden dan kan je middels odin de simlockvrije versie erop zetten.Peter91 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:13:
Jup collega van mij gister ook geleverd met 2.3.3, wel een T-mobile versie.
Moet ik trouwens m'n tel rooten als ik 'm unbranded wil? Die vodafone apps zal ik nooit gebruiken..
De ANWB heeft dezelfde aktie, die heb ik. Zou wel graag de Vodafone branding eraf willen...Peter91 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:44:
Ik heb 'm vandaag besteld bij een abbo met vodafone.
Dan betaal ik 17,95 per maand 2 jaar lang. 180 belminuten/sms en 500mb internet.
Via vodafone.nl/veronica =]
Nee werkt prima met iPod dopjes en andere oordopjes hier. Als er maar een stukje draad in zit, dit gebruikt de telefoon als antenne. Mocht iemand overigens een leuke headset weten die de play en volume knopjes kan doen en microfoon houd ik me aanbevolen.djpdjpnl schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:55:
Als ik fm radio wil luisteren heb ik een headset nodig. Moet ik dan nog een specifiek soort headset hebben en zo ja welke precies? Of kan ik gewoon iets van DealExtreme of een soortgelijke webshop halen?
[ Voor 8% gewijzigd door SqnLdr op 31-08-2011 11:14 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 16:35 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Foutieve instellingen erin zetten.Terrestrial schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:04:
Ik heb recent een Galaxy ACE aangeschaft en op zich bevalt die wel maar ik heb 1 probleempje.
Ik heb een VodaFone scherp abo dus zonder dataverkeer/. En ik had meen ik ook dataverkeer uitgezet via instellingen > draadloos en netwerk verbindingen > mobiele netwerken en dan pakket gegevens gebruiken uitgeschakeld.
Voor in en rond het huis gebruik ik WiFi en dat werkt prima. Ik had ook Wifi even uitgezet en geprobeerd of ik dan op internet kon thuis en kreeg netjes melding dat ik geen verbinding had dus goed zou je denken. Ik had toen ik deze telefoon voor het eerst gebruikte ook meteen een berichtje van vodafone met bijlage "instellingen" maar die heb ik nooit toegepast/gedownload.
Nu zat ik vandaag in de auto en klikte op google maps en zag tot mijn verbazing dat dit wel werkte. Even later ook internet gestart en google kwam te voorschijn. (?)
Hoe kan ik dit nu 100% controleren of het uit staat?
geen problemen hier met een Linksys WRT160N[b][message=36592700,noline]njitter schreef Ik ben ook benieuwd of er forumleden zijn die -geen- problemen hebben met Wifi op een Galaxy Ace. En wat voor een Wifi AP die dan hebben..
Tip: gooi voor de zekerheid ook je APN settings weg (als die er in zitten) met APN backup and restore. Te downloaden in de market.Terrestrial schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:14:
Ik heb er geen instellingen ingezet dat is juist het punt. Alleen de Wifi.
Als ik kijkj onder instellingen> draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangs punten is die leeg.
Let's reinvent all gods and myths of all ages
Verwijderd
daarvoor gebruik ik deze app:Terrestrial schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:04:
IHoe kan ik dit nu 100% controleren of het uit staat?
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 19:37 . Reden: was nog niet volledig ]
[ Voor 4% gewijzigd door intraxi op 03-09-2011 22:40 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."
[ Voor 62% gewijzigd door TVL op 05-09-2011 12:23 ]
wat is de quadrant score ?daxmaster schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:29:
Chek even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1210073
Door dit ram script wordt hij toch snel echt humor
[ Voor 4% gewijzigd door lowfi op 06-09-2011 09:52 ]
probeer deze eens:lowfi schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:43:
Zelf heb ik geen Android dus ben niet zo heel erg thuis in het ecosysteem
[ Voor 19% gewijzigd door intraxi op 06-09-2011 17:40 ]
Verwijderd
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Dat kan niet meer omdat XWKPN niet officieel door samsung voor nl is gereleased (maar XWKPO). Tip: Kies deinstalleren en vergeten, het is een cpu drag voor je systeem dus beter kwijt dan rijk...ErHa schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:52:
Weet iemand hoe ik toekomstige updates toch via KIES kan uitvoeren?
Megapaul schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:59:
pfff. ik wilde de Ace van mijn moeder aansluiten middels Kies.
Wat ik ook doe usb foutopsoring gaat automatisch aan als ik de usbkabel aansluit op de telefoon. Wanneer ik deze uitzet dan krijg ik wel de melding dat ik usb massaoplag kan aanzetten. Dan kan ik bestanden overzetten.
Maar de telefoon kan geen verbinding maken met samsung kies.
ik heb in dit toestel ook nergens de optie op te selecteren hoe ik verbinding kan maken.
De handleiding staat dat het automatisch gaat en dat ik anders moet kiezen voor pc studio maar ik heb deze optie nergens…
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Edit, dit is geen oplossing dat USB-debugging altijd uit blijft! Dit werkt (meestal) op een windows XP pc met (zeer) beperkte rechten. Het werkt maar één keer. Hierna de hele procedure weer opnieuw uitvoeren.chonghu schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:17:
dat uitgaan van de ace is volgens mij doordat hij in slaapstand gaat.
enige oplossing die ik ervoor had is juicedefender installeren.
hij maakt dan om de 5 minuten verbinding met wifi zodat hij niet in slaapstand gaat.
verder heb ik nu een probleem dat usb fout opsporing weer automatisch aangaat als ik hem aanlsluit met kies. uitzetten werkt dus niet.
hierdoor kan ik ook niet nieuwste firmware eropzetten ( misschien dat dat ook slaapstand verhelpt )
iemand een oplossing voor dat usb fout opsporing dat het altijd uit blijft?
[ Voor 47% gewijzigd door twooggy op 07-09-2011 15:48 . Reden: Qoutes goed ingezet, 'oplossing verduidelijkt ]
stukje papier tussen sd card...kan je verder uitleggen wat je precies heb gedaan?chonghu schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:45:
na een reparatie bij samsung weer sod opgetreden.
met auto wife enabler houdt hij het 2 dagen vol en dan weer sod.
ik had ergens gelezen dat er problemen zijn met wifi en sommige sd cards.
het volgende heb ik geprobeerd. een stukje papier tussen sd card.
het is nu 4 dagen verder zonder sod ( auto wifi enabler is ook nog steeds ingeschakeld).
hopelijk is dit een oplossing.
ik heb er een lucifer tussen gestoken.....werkt fantastisch...al 4 dagen geen sok...chonghu schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:45:
ik had ergens gelezen dat er problemen zijn met wifi en sommige sd cards.
het volgende heb ik geprobeerd. een stukje papier tussen sd card.
onderkant is het verbindingsstrip, bovenkant leg ik dus papiertje met ongeveer het zelfde oppervlak van het sd card, daarna erin steken.FitTiv schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:14:
[...]
stukje papier tussen sd card...kan je verder uitleggen wat je precies heb gedaan?
@ post erboven: dat is een bug van gingerbread (2.3.x)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
is die ook stabiel? en heeft ie ook Nederlandse taalondersteuning?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:00:
De beste rom is Cyanogenmod, die inmiddels al een paar dagen uit is voor de Ace (zij het beta). Hiermee krijgt je telefoon een serieuze performance-boost en een aantal leuke nieuwe features. Zeker een aanrader!
Nee hoor, dat had ik ook al bedacht maar dat lost het dus niet op en dat is dus ook waarom ik het ook zo vaag vind.FitTiv schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:08:
de linker soft touch aanraken (menu) dan bij more en display opties alles aanvinkensucces
Het ziet er zo uit:MatMich schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:02:
[...]
Nee hoor, dat had ik ook al bedacht maar dat lost het dus niet op en dat is dus ook waarom ik het ook zo vaag vind.
Wie?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq