Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb nu FR17 erop gezet na een wipe en nu lijkt het wel goed te werken.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het algemeen kan je zoiezo het beste helemaal wipen en dan weer flashen en dan je apps terug zetten met titanium backup. Het komt best wel veel voor dat het problemen geeft als je er gewoon over heen installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Normaal doe ik dat ook eigenlijk, maar dit keer was ik lui omdat ik niet alles opnieuw wilde installeren....

Uiteindelijk had ik dat beter wel kunnen doen dus, ben nu veel meer tijd kwijt :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Frigolamptje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:10:
[...]

Hmm eerste waar ik aan denk is dat hij verkeerd gepartioneerd is als je hem in windows formateert? Maar ik veronderstel dat je gwn via usb kabel hebt gewerkt met het kaartje in je toestel?
Hij is net nieuw (vandaag binnengekomen) en de telefoon werkt gewoon prima, dus met de partitionering is niets mis. En ja, ik heb idd alleen met de USB-kabel gewerkt.
Wat ik nog geprobeerd heb is init_recovery.rc aanpassen, dat werkt niet. Vanavond even wat klooien met symlinks, en anders maar vrolijk verder kijken wat het probleem kan zijn.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word helemaal gek van dat ding.
Waarom krijg ik hem niet gewoon geroot? :(
Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:29:
Ik word helemaal gek van dat ding.
Waarom krijg ik hem niet gewoon geroot? :(
Snap er niks van.
Heb je nu al eens een ander programma proberen installeren uit de lijst die ik je gegeven heb? Voor titanium heb je die busybox sowieso nodig, normaal installeert superoneclick die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik gedaan.
Die werken wel.
Ja als ik busybox zelf installeer via titanium onder problems dan lukt het niet.
Maar wat kan het zijn waar door titanium het niet doet?
Want flashen enzo lukt volgens mij wel nog gewoon.

EDIT: Toch niet.. ik dacht flash clockworkmod recovery alvast maar zelf dat lukt niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ja je telefoon is dus wel geroot, dat is blijkbaar het probleem niet. Probeer in titanium eens 'relaunch' bij settings en probeer anders eens een andere versie te installeren. En installeer busybox nog eens via de problems knop als dat niet werkt.

Dan ben je toch niet geroot zeker? Wat zegt superoneclick dan eigenlijk als je hem root? Normaal zegt hij toch geslaagd en als je wil kan je het dan eens testen?

[ Voor 25% gewijzigd door Frigolamptje op 20-05-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAAAAAAA :9 _/-\o_
Dat hielp allemaal niet.
Nu heb ik hem 4 keer achter elkaar aan en uitgezet.
Start titanium op en boem. Doet het.
Prachtig, ik wist niet dat ik dat rooten zo leuk vond.

EDIT: Plezier is gedaan.
Titanium doet het, alleen de backup is weg. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:17:
JAAAAAAAAAA :9 _/-\o_
Dat hielp allemaal niet.
Nu heb ik hem 4 keer achter elkaar aan en uitgezet.
Start titanium op en boem. Doet het.
Prachtig, ik wist niet dat ik dat rooten zo leuk vond.

EDIT: Plezier is gedaan.
Titanium doet het, alleen de backup is weg. |:(
Heb je je backup naar je externe geheugen verplaatst? Anders als je wiped ben je je backup natuurlijk kwijt...

Zit nu op Wgspoelstra CM7, maar wat loopt die heerlijk! Wat een verademing bij 2.2.... ik werd echt gek van alle lag op FR17. Heb nu mijn baseband geflashed naar 218 ipv 405, hopelijk blijkt CM7 nu wat stabieler zoals ik overal lees, maar op het eerste zicht wel :) . Straks eens muziek en scrollen testen, browser werkt alvast super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik dacht dat ik die naar de externe had verplaats.
en heb niet eens een wipe gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:31:
ja ik dacht dat ik die naar de externe had verplaats.
en heb niet eens een wipe gedaan
En heb je hem weer naar je interne geheugen verplaatst? Anders vindt titanium hem niet meer terug.

Edit: Ondertussen terug naar FR17, CM7 was nog steeds veel te instabiel bij mij. Jammer, is toch echt een stuk sneller, ik kan niet wachten tot Gingerbread er officieel is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Frigolamptje op 20-05-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook terug naar de FR17...werd doodziek van alle volledige black-outs met battery pull...
Zo vervelend om gewoon niet bereikbaar te zijn zonder dat je het weet....
Maar nu is #26 uit van CM.....* twijfel..twijfel...doen of niet doen?*

Kan ook niet wachten tot Gingerbread officieel uit is...ben er nu wel klaar mee eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:56
CyanogenMod Nightly #26 is beschikbaar (url)
De Nederlandse vertaling die ik gemaakt heb zitten daar ook in.
De komende tijd werk ik alle vertalingen nog verder bij!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-EvoLution- schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:55:
CyanogenMod Nightly #26 is beschikbaar (url)
De Nederlandse vertaling die ik gemaakt heb zitten daar ook in.
De komende tijd werk ik alle vertalingen nog verder bij!;)
Weet niet of het al veranderd is, maar bij je vertaling stond eerst bij Instellingen > Apps, ik zou zelf van Apps Applicaties maken dat staat toch net iets netter en is een bettere vertaling van Applications. Maar goed dat is mijn mening hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Zou de ontwikkeling van CM7 eigenlijk vooruit gaan? Met die builds zou je denken van wel, maar als ik het goed heb zijn dat telkens vooral algemene aanpassingen die verder niet veel verschil maken voor de Optimus 2x? Als ik het goed heb zijn dit de veranderingen voor ons toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Frigolamptje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:22:
Zou de ontwikkeling van CM7 eigenlijk vooruit gaan? Met die builds zou je denken van wel, maar als ik het goed heb zijn dat telkens vooral algemene aanpassingen die verder niet veel verschil maken voor de Optimus 2x? Als ik het goed heb zijn dit de veranderingen voor ons toestel?
Klopt, de changelog van alle algemene veranderingen en vertalingen kun je hier terug vinden:
http://cm-nightlies.appspot.com/?device=p990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ja heb die link ook altijd open staan, maar vond hem wat valse hoop geven omdat je telkens het idee krijgt dat er superveel verandert :) . Zal even Blazingdragon 1.8 installeren, vindt de standaard Modaco FR17 toch wat te traag, maar als ik naar CM7 ga weet ik zeker dat ik binnen een uur toch terug ma flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het flashen van lockscreens? of gaat dat niet?
Ik las op internet van wel, dat moest dan ook via cwm. Maar ik dacht dat cwm alleen voor roms is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:57:
Heeft iemand ervaring met het flashen van lockscreens? of gaat dat niet?
Ik las op internet van wel, dat moest dan ook via cwm. Maar ik dacht dat cwm alleen voor roms is?
In cmw kan je vanalles flashen, lockscreens ook als ze voor cmw gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor zo'n nieuw toestel (kwam vandaag binnen), maar ik flash me suf op zoek naar de beste rom :o
Had even een hartstilstand toen ik de eerste flashte, hij bleef steeds rebooten :X :X

tja dan moet je wel eerst de boel wipen he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:53:
Leuk hoor zo'n nieuw toestel (kwam vandaag binnen), maar ik flash me suf op zoek naar de beste rom :o
Had even een hartstilstand toen ik de eerste flashte, hij bleef steeds rebooten :X :X

tja dan moet je wel eerst de boel wipen he |:(
Ja daar kan je behoorlijk druk mee zijn met flashen haha. Ik deed het zowat elke dag, soms wel 2 keer maar ben nu al paar dagen weer even terug naar stock en heb eigenlijk helemaal geen problemen meer met de telefoon. Zal niet zeggen dat batterij uber lang mee gaat maar 20 uur houd ie het wel vol

Heb wel even een FR18b2 gemaakt, die zal ik vannavond of morgen wel even testen. Eens kijken hoe het nou werkt laatste was FR15. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
WeAreLegion schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Weet niet of het al veranderd is, maar bij je vertaling stond eerst bij Instellingen > Apps, ik zou zelf van Apps Applicaties maken dat staat toch net iets netter en is een bettere vertaling van Applications. Maar goed dat is mijn mening hoor :)
Van dat menu item zou ik inderdaad applicaties kunnen maken, verder gebruik ik overal het woord 'apps', je zit namelijk ook met maximaal beschikbare ruimte en dan is apps net iets korter dan applicaties:P
Pas dat ene menu item gelijk even aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, maar als je gewoon stock heb en dan op nederlands zet staat er ook gewoon Applicatie vandaar ;) maar goed mooi dat je het aankan passen. Ik zal binnenkort weer eens een CM7 testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:55:
... Ik zal binnenkort weer eens een CM7 testen.
Die heeft weer issues met de camera :F

Heb nu BlazingDragon 1.8 erop. Tis allemaal wel redelijk kaal met de roms moet ik zeggen, m'n Samsung Apollo had completere roms.

Ach ja, dan maar door de market struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:06:
[...]

Die heeft weer issues met de camera :F

Heb nu BlazingDragon 1.8 erop. Tis allemaal wel redelijk kaal met de roms moet ik zeggen, m'n Samsung Apollo had completere roms.

Ach ja, dan maar door de market struinen.
ik gebruik zelf niet zoveel apps dus mij maakt het niet uit, maar kan me wel voorstellen dat er voor sommige weinig opstaat. Maar goed probleem is ook wel beetje dat er zoveel telefoons uit komen dat je amper kan foccusen op 1 telefoon. Maar goed morgen eerst maar eens FR18 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:55:
[...]

...Maar goed probleem is ook wel beetje dat er zoveel telefoons uit komen dat je amper kan foccusen op 1 telefoon...
Het is inderdaad een zooitje aan het worden :X

Argh, zie je eindelijk een mooie theme (DarkGinger :9~ ) is ie voor CM7.. Is er geen DarkFroyo voor ons doosje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik gebruik nu sind twee dagen Fear Editon 10. Ik moet zeggen dat ik ben onder de indruk qua snelheid, stabiliteit en accu gebruik. Ik blijf voorlopig bij Fear Edition totdat GB update is uitgerold. En trouwens , ik heb nu extra accu besteld via Ebay. Deze heb ik besteld. Eentje van 1800 mAh. Ik heb een extra accu besteld omdat ik de foto , film en navigatie functie veel gebruikt. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik heb FR18b2 geinstlaleerd met de standaard r14 core. Ik laat het morgen avond wel weten of hij uitvalt of wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Ik heb de Modaco Custom Rom FR 17, Blazing Dragon 1.8 en Fear Edition 10 geprobeerd . Gevoelsmatig reageert Fear Edition sneller dan die andere twee , vind ik althans.

[ Voor 7% gewijzigd door Brawler op 21-05-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle roms die ik in die korte tijd erop heb gehad? Ze reageren allemaal even snel.. Nog sneller en het toestel weet al wat ik wil voordat ik iets doe :+

Overigens nog geen rare fratsen meegemaakt op de camerabug na in CM7.
Waanzinnig toestel sofar :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die SGSII test van tweakers is wel beetje jammer. Ze testen het daar op 2.3.3 (waar die natuurlijk op draait) maar de optimus doet dat niet en er zitten wel degelijk verbeteringen in 2.3.3 tegen over 2.2. maar goed smartbench gedraaid met processor naar 1400mhz en de optimus gaat er dan wel over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lies, damned lies, and statistics :+

Je kunt benchmarken wat je wilt maar als het toestel niet doet wat je wilt in the real world ben je er ook snel klaar mee he ;)
En vergeet niet dat de SGS2 in 2 (:+) smaken komt met een ander scherm en processor/gpu.

En official Gingerbread komt eraan voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:16:
Lies, damned lies, and statistics :+

Je kunt benchmarken wat je wilt maar als het toestel niet doet wat je wilt in the real world ben je er ook snel klaar mee he ;)
En vergeet niet dat de SGS2 in 2 (:+) smaken komt met een ander scherm en processor/gpu.

En official Gingerbread komt eraan voor ons.
Dat klopt maar toch! :P ze hadden er 1 met die orion chip en die zou toch trager moeten zijn. Maar goed zijn alle 2 erg goede telefoons en probleempjes zullen ze altijd wel houden helaas :) Ik ben benieuwd hoeveel aandacht LG aan GB heeft besteed je zou denken dat ze het wel zouden leren ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:20:
[...]

...Ik ben benieuwd hoeveel aandacht LG aan GB heeft besteed je zou denken dat ze het wel zouden leren ooit.
Ondanks de diversiteit in de Android dev wereld heb ik veel meer vertrouwen in de mensen op XDA..

Elke smartphone die ik heb gehad heeft een custom rom gehad vanuit XDA en ik ben er alleen maar op vooruit gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://techfort.net/phones/Motorola-MPx200-open.jpg

M'n eerste smartphone overigens O+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Wat heeft dit met smartdrugs te maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geelco schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:43:
Wat heeft dit met smartdrugs te maken dan?
Volgens mij moet jij wat minder smartdrugs gebruiken kerel ;) verkeerde topic haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Laatst online: 01-09 13:55
Brawler schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:24:
Ik gebruik nu sind twee dagen Fear Editon 10. Ik moet zeggen dat ik ben onder de indruk qua snelheid, stabiliteit en accu gebruik. Ik blijf voorlopig bij Fear Edition totdat GB update is uitgerold. En trouwens , ik heb nu extra accu besteld via Ebay. Deze heb ik besteld. Eentje van 1800 mAh. Ik heb een extra accu besteld omdat ik de foto , film en navigatie functie veel gebruikt. Ik ben benieuwd.
Ook even gekeken, er is zelfs een 1980 mAh . http://cgi.ebay.nl/LG-Opt...ories&hash=item35b20d9dad Geen andere cover nodig..

Mmmm....

/edit |:( Link is wel handig heh?

[ Voor 10% gewijzigd door Koriel op 22-05-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Lijkt mij ook een gooie accu. Maar GEEN charger meegeleverd ? Als het zo is, moet je alsnog die accu laden via jouw phone . Die van 1800 mAh krijgt je al een charger en euro stekker erbij .

Ik gebruik nu trouwens Fear Edition 10 met Eternity Kernerl 2.3 ( Froyo ) omdat Fear heeft ( denk ik ) een kernel ingebakken met 64 MB hack . Dit merk ik als ik bijvoorbeeld een foto gaat inzoomen , dan krijgt ik
alleen een zwarte scherm . Ook de games van Gameloft ( Asphalt 6 HD , Shrek Kart ) mist textures of zoiets .
Eternitiy kernel zonder de 64 MB hack en het werkt weer perfect . Afwachten op de volgende Fear Release.

[ Voor 53% gewijzigd door Brawler op 22-05-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Ben maar aan de fear edition begonnen. Leuk. Hoe verander je de theme? Hij heeft android blauw gemaakt. (bv bij connecten usb) Dat wil ik weer groen, maar hoe?

Ik zie weer nieuwe radio's @ modaco . (basebands) mijnes is van 5 april. Welke nieuwe werkt normaal in nederland met normaal batterijverbruik icm met fear? Je hebt toch ook zoiets als een compatible ril nodig?

Mijn motto is nieuw, dus moet er op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorelord schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:49:
Ben maar aan de fear edition begonnen. Leuk. Hoe verander je de theme? Hij heeft android blauw gemaakt. (bv bij connecten usb) Dat wil ik weer groen, maar hoe?

Ik zie weer nieuwe radio's @ modaco . (basebands) mijnes is van 5 april. Welke nieuwe werkt normaal in nederland met normaal batterijverbruik icm met fear? Je hebt toch ook zoiets als een compatible ril nodig?

Mijn motto is nieuw, dus moet er op. ;)
De nieuwste baseband is die van mei, dat is van wat er in Korea is geleverd al (die update). De ril is handig als die geupdate word maar niet noodzakkelijjk. Er staan een paar posts op modaco met iemand die hem geprobeert heeft en het werkt verder prima. Dus je kan het gewoon testen.

En volgens mij kan je zelf die fear editie niet groen maken, dat zit allemaal in het framework gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
In de opening post van Fear kan je de original theme van LG downloaden .

EDIT: Je bedoeld de Android zelf. Geen idee, maar misschien als je de LG theme in flash, krijgt de Android weer zijn groene kleur terug .

EDIT 2: Camera Hack geinstalleerd . Up and Running en betere videokwaliteit. Alleen voor Froyo op dit moment.

Alle informatie hier.

[ Voor 82% gewijzigd door Brawler op 23-05-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
thanx. @Brawler. Hoe flash ik zo'n theme? Ik heb relgthemefr15.zip gedownload. Op mijn externe sd gezet. Daarna met rommanager install rom from sd card gedaan. Dat werkt niet. Het is ook geen rom. Maar ja, hoe dan? Install update vraagt ie om /sdcard/update.zip. Moet ik dat dan daar neerzetten en renamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
CWM Recovery , en daarna install zip from sdcard --> choose zip from sdcard --> de zip file selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
uhg... overheengekeken. Done. thanx. hijs weer groen & oranje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe camera mod heb ik ook geinstalleerd op mijn FR18b (die trouwens goed werkt, maar wel meer battery drain heet dan stock). Je merkt wel dat kwaliteit van de filmpjes beter zijn (behoorlijk zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Inderdaad . Een hele gooie mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:44
al enkele dagen FR18b lopen hier, enkele kleine problemen.... ligt het aan mijn toestel/apps of heeft iedereen het bij deze rom

zoek knop --> zorgt dat www.google.com geopend wordt maar de zoekopdracht/woord is weg, je kunt dus weer opnieuw typen.
USB-koppeling --> icoontje in statusbalk is weg, wanneer je de O2x wilt koppelen dien je via het menu usb-massa opslag aan te zetten
GPS--> fasterfix, gps-status, het mag niet baten.... ik krijg indoor geen fix meer waar dat in het verleden wel goed ging, buiten duurt het ook erg lang. Gisteren bij wijze van test gps.conf verwijderd en daarna zelf laten zoeken 58 sec fix, daarna binnen 6 sec.....
Alarm--> nieuw aangemaakt alarm gaat niet af (pas na activering van het scherm), het alarm van 9:00 uur dat standaard in de ROM zit werkt wel

Battery drain.... is voor mij geen groot probleem, leg de telefoon tussendoor regelmatig aan de bureaulader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
De zaken die je opsomt lijken me allen software gerelateerd en dus ook aan de rom te liggen ipv het toestel.

Draai op dit moment nog eens cm7 icm de eternity kernel, wat vroeg om echt een oordeel te vellen. Wat wel een verbetering is: browser freeze gehad, maar itt vroeger leidt dat niet meer tot een toestel freeze, maar tot een force close melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Ik ben nu ook terug naar stock (v10b) gegaan.
CM7 was gewoon niet meer werkbaar.
Ik gebruik het toestel heel weinig, enkel voor gmail, wat surfen en mijn ipcam te checken.
Maar bijna elke keer had ik in de browser een freeze van soms wel 5 minuten, waar het toestel er terug doorkwam en gewoon normaal werkte.
Hij werd dan ook heel warm. Lijkt me dus ergens een process dat bleef hangen...

Ook de batterij was om van te huilen...

Nu met stock (100%, geen fixes van Paul of zo erop) lijkt alles wel goed te gaan, hoewel hij wat schokkerig is in de lauchner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Fire69 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:16:

Nu met stock (100%, geen fixes van Paul of zo erop) lijkt alles wel goed te gaan, hoewel hij wat schokkerig is in de lauchner.
Met een andere launcher, go launcher ex gebruik ik zelf, is de stock rom best wel nog bruikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inderdaad ook weer paar dagen stock gehad (met launcher pro plus) en sql en odex fix en dat werkte echt prima eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:44
Ik heb telkens het idee (en dus bij alle ROMs ook toegepast) dat de stock launcher veel sneller is dan alle andere (Go / ADW / ....) waarbij ik moet opmerken dat de Go launcher redelijk in de buurt kwam. Alleen de sortering bij de standaard rom is niet geweldig, maar went wel.
Is standaard de snelste launcher?

Iemand een idee waardoor het lijkt dat het toestel hangt bij installatie van programma's via de market? Afgelopen week een HTC HD2 mogen voorzien van CM7, dat liep geweldig en totaal geen hickups bij installatie vanuit de market....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ruud2all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:49:
Ik heb telkens het idee (en dus bij alle ROMs ook toegepast) dat de stock launcher veel sneller is dan alle andere (Go / ADW / ....) waarbij ik moet opmerken dat de Go launcher redelijk in de buurt kwam. Alleen de sortering bij de standaard rom is niet geweldig, maar went wel.
Is standaard de snelste launcher?

Iemand een idee waardoor het lijkt dat het toestel hangt bij installatie van programma's via de market? Afgelopen week een HTC HD2 mogen voorzien van CM7, dat liep geweldig en totaal geen hickups bij installatie vanuit de market....
Nee de standaard launcher is bij lange na niet de snelste launcher. Dat het voor jou zo overkomt dat is mooi mee genomen hoef je hhet niet te veranderen. Maar snelste zijn toch wel go launcher en launcher pro. Omdat CM7 nog problemen heeft het is een nightly build. Niet alles werkt naar behoren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook terug naar stock of een redelijk stabiele FR versie....ben er zo klaar mee...
ik draai CM7 #28 vanmorgen nog 90 % batterij maar na een volledige black-out terug naar 2% :(
Zo ziek van... :r ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dude, van 90% naar 2%... wow! :P

Stock-rom van de lader sinds 6u deze morgen, nu nog 65% over.
Maar ik gebruik hem bijna niet, dus echt schitterend is het nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:41:
Ik ga ook terug naar stock of een redelijk stabiele FR versie....ben er zo klaar mee...
ik draai CM7 #28 vanmorgen nog 90 % batterij maar na een volledige black-out terug naar 2% :(
Zo ziek van... :r ...
Je snapt wel dat die 2% gewoon een bug is he, als je hem weer reboot is dat als goed is gewoon weer normaal ;) maar ziek worden van nightlies dan moet je ze niet draaien :)

Oh en nog een tip: Zorg dat wifi never sleep aanstaat dit scheelt ook behoorlijk

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 23-05-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:43:
Dude, van 90% naar 2%... wow! :P
hahaha..had eerder iets van DAMN ! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Je snapt wel dat die 2% gewoon een bug is he, als je hem weer reboot is dat als goed is gewoon weer normaal ;) maar ziek worden van nightlies dan moet je ze niet draaien :)

Oh en nog een tip: Zorg dat wifi never sleep aanstaat dit scheelt ook behoorlijk
ja ik weet het ..het blijft een gok...maar net als je denk jaaaaaaa...hij gaat eindelijk lekker....komt dit er weer tussen...heb je toch een klein baal momentje...

helaas was het na de reboot gewoon 2%......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:50:
[...]

ja ik weet het ..het blijft een gok...maar net als je denk jaaaaaaa...hij gaat eindelijk lekker....komt dit er weer tussen...heb je toch een klein baal momentje...

helaas was het na de reboot gewoon 2%......
Dan gewoon even aan laten staan. Het is gewoon niet mogelijk dat na een reboot van zoveel naar 2% gaat dat zou geowon in houden dat je batterij naar de knoppen is namelijk. Maar goed stock met eventueel 2 patches draait echt prima hoor, ik deed gemiddeld 18 uur met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
WeAreLegion schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Dat heb ik ook een aantal dagen getest, maar maakte eigenlijk geen verschil.
Misschien nu met stock eens opnieuw testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 12-09 16:41
Ff een domme vraag, maar wil het graag zeker weten;

Is het mogelijk om (bijvoorbeeld) van FR16 naar FR18 te updaten zonder complete wipe? Dus gewoon via de recovery modus de zip installeren van SD, en thats it. Geen volledige wipe en dus met behoud van apps.

Er staat op MoDaCo wel een passage dat alleen vóór FR3 (of 5 ofzo) of andere ROMs een wipe nodig is, maar weet het graag zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 09-08 23:51
Geen wipe nodig perse. Toch een bootloop, dan wel wipen. maar is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Normaal gezien zou dat zonder problemen moeten werken voor zover ik weet. Wat ik ook weet is dat snel even je apps met data backuppen via titanium backup geen kwaad kan :) .

En voor wie cm7 gebruikt: die eternity kernel is echt brak, althans hier toch. Zit nu op vorks kernel en is weer een wereld van verschil, hopelijk blijven de freezes hier ook uit!

Edit: En ondertussen terug op de blazing fast and furious 2.2 rom. Vorks kernel is dan mss veel sneller dan die van eternity, maar heb wel drie maal mijn batterij mogen uithalen, zo schiet het ook niet. Hoe graag ik het ook wil, vrees dat ik gewoon zal moeten wachten tot Gingerbread er officieel is :-(

[ Voor 30% gewijzigd door Frigolamptje op 23-05-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
WeAreLegion schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:53:
[...]

Dan gewoon even aan laten staan. Het is gewoon niet mogelijk dat na een reboot van zoveel naar 2% gaat dat zou geowon in houden dat je batterij naar de knoppen is namelijk. Maar goed stock met eventueel 2 patches draait echt prima hoor, ik deed gemiddeld 18 uur met mijn telefoon.
100% stock v10b, 28u gehaald. Ik vraag me af waarom ik ooit aan die custom roms begonnen ben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Fire69 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:13:
[...]

100% stock v10b, 28u gehaald. Ik vraag me af waarom ik ooit aan die custom roms begonnen ben. :+
Omdat het kan :P ! Maar batterijduur is idd erg goed stock, jammer genoeg zijn de lag bij het installeren of als je een widget wil plaatsen minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Ik draai sinds ik de O2X heb stockrom (v10A/B) hij is voor de rest alleen geroot om de anti-virus en twitter/etc eruit te gooien, ik gebruik voor de rest geen juicedefender of iets dergelijke en ik heb laatst 34 uur gehaald met normaal gebruik (denk aan 1/2 uurtjes bellen, hele dag door af en toe whatsappen en uiteraard een smsje hier en daar)

Ik hoop stiekem dat met de gingerbread update of de snel komende tussen update de batterij verbuik nog verder geoptimaliseerd word, dan ben ik helemaal een gelukkig mens met dit toestel _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
The_Admin schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:40:
Ff een domme vraag, maar wil het graag zeker weten;

Is het mogelijk om (bijvoorbeeld) van FR16 naar FR18 te updaten zonder complete wipe? Dus gewoon via de recovery modus de zip installeren van SD, en thats it. Geen volledige wipe en dus met behoud van apps.

Er staat op MoDaCo wel een passage dat alleen vóór FR3 (of 5 ofzo) of andere ROMs een wipe nodig is, maar weet het graag zeker.
Ja dat is mogelijk, ik doe dat ook telkens. Zo kan ik steeds de nieuwste versie installeren, als ik dan weer opstart heb ik alles nog helemaal bewaard (incl. widgets, berichten etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Lijken in build 30 wel wat veranderingen te zitten voor ons toestel. De screen off animatie werkt en er zijn twee kernel updates, hopelijk goed voor wat extra stabiliteit. Ik wacht alvast de ervaringen af, geen zin om weer twee maal te flashen vandaag.

(Lees: Als 1 iemand roept: ‘omg best build ever, no freezes whatsoever‘ zal ik wel weer meteen overstag gaan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het stotteren en dergelijke bij stock is vrij makkelijk weg te halen met de stock performance pack van Paul van Modaco :) dan heb je verder nog stock, maar sql fix (ik heb nog nooit last van corrupte data gehad) en odex probleem (dat zorgt voor de meeste lag).

Ik ga denk ik ook gewoon weer terug naar stock ik had verder geen problemen meer en geen reboots maar moet wel zeggen dat FR18B2 prima werkt op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 14:10
Frigolamptje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:53:
Lijken in build 30 wel wat veranderingen te zitten voor ons toestel. De screen off animatie werkt en er zijn twee kernel updates, hopelijk goed voor wat extra stabiliteit. Ik wacht alvast de ervaringen af, geen zin om weer twee maal te flashen vandaag.

(Lees: Als 1 iemand roept: ‘omg best build ever, no freezes whatsoever‘ zal ik wel weer meteen overstag gaan :+ )
Ik draai nu nog CM26 van wgspoelstra en heb echt weinig problemen moet ik zeggen. Geen last van brouwser lag oid. Zag ook dat de CM30 erg veel fixes zal hebben dus zal die ook wel installeren.

Batterij duur is goed, nu doe ik ook wel wat. Spelletjes, muziek, whatsapp.
Wil ook graag gingerbread hebben, nog stabieler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Hmmm, ik wil mijn 2x terugzetten naar Stockrom maar heb nu een ext4 rom erop... Ik heb echter geen nandroid backup van mijn stockrom en dat zorgt voor wat verwarring bij me. Na een en ander aan lezen lijkt het volgende te moeten gebeuren:

1. Back-to-ext3 van modaco toepassen om filesystem naar ext3 terug te zetten
2. Instructies uit OP volgen om stock rom terug te zetten.

Klinkt simpel maar ik lees her en der over toestellen die niet gezien worden na naar ext3 terug te zetten en de meeste restores zijn mbv nandroid backups. Maar kan iemand bovenstaande bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stap 1 zelf heb ik niet gedaan toen ik terug ging naar stock, ik heb alleen stap 2 gedaan en dat werkt eigenlijk prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
WeAreLegion schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:40:
Stap 1 zelf heb ik niet gedaan toen ik terug ging naar stock, ik heb alleen stap 2 gedaan en dat werkt eigenlijk prima :)
Oh echt? En dat was van een custom/ext4 rom? Mooi... ga ik dat binnenkort maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0ridin schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Oh echt? En dat was van een custom/ext4 rom? Mooi... ga ik dat binnenkort maar eens proberen dan.
Jah dat was van ext4 af had er eerst modaco roms op en daarna cm7. En dat doet het prima verder :) maar mocht je het wel willen doen dan is het eerst via CWM stap 1 uitvoeren en dan flashen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Eigenlijk wordt hier maar redelijk weinig gepost. Zou de telefoon soms gewoon belachelijk goed zijn?

Ik kan me sinds de accu 1 volle maar soms ook 2 kleine dagen mee gaat, ik nooit meer een crash heb gehad en altijd perfecte ontvangst heb geen betere telefoon meer wensen behalve dat Gingerbread nog uit mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
justin_ti schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:09:
Eigenlijk wordt hier maar redelijk weinig gepost. Zou de telefoon soms gewoon belachelijk goed zijn?

Ik kan me sinds de accu 1 volle maar soms ook 2 kleine dagen mee gaat, ik nooit meer een crash heb gehad en altijd perfecte ontvangst heb geen betere telefoon meer wensen behalve dat Gingerbread nog uit mag komen.
Mja het andere topic is daar wellicht een betere graadmeter van, aangezien het hier gaat om rooten en custom roms ;). Qua stabiliteit en batterijduur overigens ook altijd tevreden geweest, maar als je van een 1ghz voorganger komt voel je wel niets van de dual core. Qua snelheid hoop ik dus wel nog op een hoop verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me alleen af waar je die snelheid in wil merken? Bedoel een menu verschuiven gaat maar zo snel zeg maar en games van tegra kan je niet eens op een oudere draaien dus daar merk je het wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
WeAreLegion schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:47:
Ik vraag me alleen af waar je die snelheid in wil merken? Bedoel een menu verschuiven gaat maar zo snel zeg maar en games van tegra kan je niet eens op een oudere draaien dus daar merk je het wel aan.
Internetlaadtijden dan vooral en smoothness van de standaardbrowser, maar daar helpt opera dan weer. Maar fabrikanten kunnen de standaardbrowser wel beter tweaken aan het toestel zelf, dus in die zin zou de standaardbrowser meer potentieel moeten hebben dan een operabrowser die voor alle toestellen is (althans dat is wat ik denk)

Ah en iets wat nu minder erg is, maar toch: blokkeren dat het toestel doet als je iets installeert, terwijl je zou denken: dual-core, twee processen, ideaal!

[ Voor 11% gewijzigd door Frigolamptje op 25-05-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frigolamptje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:02:
[...]

Internetlaadtijden dan vooral en smoothness van de standaardbrowser, maar daar helpt opera dan weer. Maar fabrikanten kunnen de standaardbrowser wel beter tweaken aan het toestel zelf, dus in die zin zou de standaardbrowser meer potentieel moeten hebben dan een operabrowser die voor alle toestellen is (althans dat is wat ik denk)

Ah en iets wat nu minder erg is, maar toch: blokkeren dat het toestel doet als je iets installeert, terwijl je zou denken: dual-core, twee processen, ideaal!
Het wegschrijven van bestanden heeft er meer mee te maken dan de processor die er in zitten. Helemaal als je stock draait en de manier waar op odex files afgehandeld worden (de check daar van) dat zorgt voor veel lag. Ik heb namelijk geen last van hangups als ik wat installeer na de stock performance pack. Kan gewoon dingen installeren en me telefoon blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
WeAreLegion schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Het wegschrijven van bestanden heeft er meer mee te maken dan de processor die er in zitten. Helemaal als je stock draait en de manier waar op odex files afgehandeld worden (de check daar van) dat zorgt voor veel lag. Ik heb namelijk geen last van hangups als ik wat installeer na de stock performance pack. Kan gewoon dingen installeren en me telefoon blijven gebruiken.
Ik heb het toch ook met custom roms, de ene al meer dan de andere. Nuja, hopelijk een leuke 2.3 rom :). Heb ik he goed gelezen dat het pas vanaf ice cream sandwich is dat android echt op dual core zou toegespitst worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Frigolamptje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:22:
Ik heb het toch ook met custom roms, de ene al meer dan de andere. Nuja, hopelijk een leuke 2.3 rom :). Heb ik he goed gelezen dat het pas vanaf ice cream sandwich is dat android echt op dual core zou toegespitst worden?
Meh, allemaal bullshit. Froyo heeft decent genoeg dual-core support, alhoewel er echt nog wel wat aan geschaafd gaat worden. Een 1GHz dualcore op froyo outperformt een 1.8GHz singlecore onder froyo in benchmarks, dat zegt volgens mij genoeg over de support (bron even kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
SytseHartvelt schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:25:
[...]
Meh, allemaal bullshit. Froyo heeft decent genoeg dual-core support, alhoewel er echt nog wel wat aan geschaafd gaat worden. Een 1GHz dualcore op froyo outperformt een 1.8GHz singlecore onder froyo in benchmarks, dat zegt volgens mij genoeg over de support (bron even kwijt)
Hmm daar heb je idd wel een punt, dual-core is synthetisch idd wel sneller. Probleem is dan gebrekkige hardware acceleratie zeker waardoor de gui niet optimaal meeprofiteert (zoals bij ios en wp7 wel het geval is)? En pas op, ik ben verder wel heel tevreden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Frigolamptje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:30:
Hmm daar heb je idd wel een punt, dual-core is synthetisch idd wel sneller. Probleem is dan gebrekkige hardware acceleratie zeker waardoor de gui niet optimaal meeprofiteert (zoals bij ios en wp7 wel het geval is)? En pas op, ik ben verder wel heel tevreden hoor!
Ja, dat is inderdaad wel zonde. De GUI profiteert in iOS en WP7 vooral van de GPU, terwijl in android alleen de CPU voor die taken wordt gebruikt. Wanneer ze dat nou eens fixen bij google vraag ik me al een tijdje af.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De leukste ROMS gaan pas komen als er officieel 2.3.3 voor de P990 uit is, en dat ze vanuit daar gaan tweaken dan heb je toch een iets betere basis dan wat CM7 volgens mij nu gebruikt. Ik draai op dit moment stock weer ik wissel gewoon beetje af en ook dat draait prima, vind alleen de launcher slecht die is gewoon traag niet dat hij happert maar hij voelt gewoon traag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Mee eens. Die launcher is volgens mij gelocked op een bepaalde framerate ofzo. Ik denk dat ik ook terug ga naar stock, want ik heb het idee dat hij alleen maar minder snel is met FR17. Gewoon root en de dexopt + sql fixes erop en klaar. Ik weet niet wat hij steeds met de roms doet, maar het voelt gewoon niet 100% aan. Een voorbeeld is het installeren van een app, bij de stock rom gaat dat gewoon super snel. Hier heb ik het idee dat de telefoon af en toe een beetje hikt of even wacht. De benchmarks laten goede resultaten zien, maar dat zegt niet alles.

Opzich heb je zo net zo veel profijt van je telefoon denk ik:
-Stock + root
-Performance fixes
-Freeze alle bloatware
-Adfree Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik dus ook.

Wat ik wel gedaan heb is dingen zoals Carkit en F-Secure en noem maar op gedeinstalleerd en heb nog geen 1 Force Close gehad, dit zijn namelijk opzich staande programma's. En gaat het updaten via OTA niet als nieuwe er in dan flash ik hem wel opnieuw en zet ik mijn eigen dingen wel weer terug met titanium backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mannen, kleine vraag, als ik erug wil naar de stock en ik wil de
BIN_LGP990AT-00-V10a-NEU-XXX-FEB-23-2011 0[uploaded.by,nasirahmed].zip downloaden krijg ik die met geen mogelijkheid gedownload..
Ik klik dan de free download van 15 minuten aan ..maar er gebeurd helemaal niets..is er een andere mogelijkheid ? of klik ik de verkeerde aan...
Oh en heb je dan nog wel root of is het de bedoeling dat je die dan weer opnieuw doet..
alvast bedankt voor de reactie(s)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan heb ik het toch goed gedaan..twijfelde even of het wel de goede was..dank!
Nou .........rammelen dan maar...hoop dat alles goed gaat.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je het flashen start, en je krijgt enkel 'flash process started' of iets in die aard, en verder niks, dan moet je eens herbeginnen.
Ik had het ook voor, half uur gewacht, er gebeurde niks, blijkbaar gebeurd dat soms eens.
Je moet vanalles op het scherm zien gebeuren, de verschillende files die hij moet flashen en zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin_ti schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:09:
Eigenlijk wordt hier maar redelijk weinig gepost. Zou de telefoon soms gewoon belachelijk goed zijn?...
Over stock kan ik weinig melden aangezien 2 uur na het openen van de doos ik het toestel geroot had en voorzien had van een custom rom.

Ik weet wel dat ik sinds ik afgelopen zondag BlazingDragon erop heb geen enkele reboot heb gezien, accugebruik is prima voor een dergelijk toestel (1 -1.5 dag zonder laden), ontvangst van zowel 3g als H is dikke prima (volle bak) en na een gps fix in het andere topic is dat ook perfect (zelfs binnen).

Ik ben er uitermate tevreden mee :)

Toch bekruipt mij het gevoel dat er verschillende hardware revisies zijn aangezien er mensen zijn die met stock de meest rare problemen hebben en andere weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Blazingdragon is idd nog een goede rom, draai nu de modaco vanilla, ook tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Laatst online: 30-01 10:53
Vraagje over CM7.
Bij het standaard Gingerbread keyboard werkt de Nederlandse dictionary niet.. Heb er vaag wel wat over gevonden op google, maar geen duidelijk antwoord.
Klopt t dat je geen dictionaries kan toevoegen? Weet iemand een oplossing (heb ook wel swype, maar vind het normale keyboard soms fijner)

Verder werkt CM7 best goed bij mij. Had in de vorige versies heel vaak geen geluid meer, maar dat is ook ok nu. Heel soms een reboot of freeze, maar dat had ik op stock vaker haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 14:37
Heb zelf de volgende ROM's gebruikt:
CM7:
deze liep redelijk en de batterij liep niet leeg binnen 1 dag. Wel haalde ik maar 2000 Quadrant!!! Dit verklaard miss ook het batterij gedrag. Ook merkte ik dat het menu lagde, wat dus echt niet fijn werkt..

BlazingDragon
Bij deze was stroom gewoon niet aan te slepen! halve dag haalde hij niet eens en er was geen werken mee. Ook gelijk eraf gegooit

Fr17
Deze staat nu op me telefoon en het eerste wat me opvalt is het mooi, soepel lopende menu en interface. 10x beter dan CM7. Ook laggen de games gelukkig niet (Op CM7 lagde Angry Birds zelfs).

Had ook gelezen dat LG iets gaat doen aan het reboot probleem. Ze gaan "ooit" eens een update uitbrengen zeiden ze, dus ik ben benieuwd.

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjanssen15 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:50:

...
BlazingDragon
Bij deze was stroom gewoon niet aan te slepen! halve dag haalde hij niet eens en er was geen werken mee. Ook gelijk eraf gegooit
...
Deze rom is juist zuinig in het gebruik, 3% van 100% in een nacht verbruik; Wat Angry Birds onderweg, diverse spraakgesprekken, sms, gps meuk, internet, en 15% minder op de accu. En wat nou lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 14:37
Het is alleen wat ik heb meegemaakt, daar kan ik weinig aan veranderen ;)

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:
Als je het flashen start, en je krijgt enkel 'flash process started' of iets in die aard, en verder niks, dan moet je eens herbeginnen.
Ik had het ook voor, half uur gewacht, er gebeurde niks, blijkbaar gebeurd dat soms eens.
Je moet vanalles op het scherm zien gebeuren, de verschillende files die hij moet flashen en zo. :)
Toevallig ging het dus ook zo (had even een klein stress momentje ) maar stock is nu op and running ..wel geroot...maar he....waar zijn die krengen anders voor gemaakt ! O-)
Ook even de stock performance pack erop gezet...heb het idee dat het wel lekker loopt...* al zei ik dat ook van alle andere roms die ik heb gedraaid de afgelopen maanden .. |:( * ..we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjanssen15 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:50:
Heb zelf de volgende ROM's gebruikt:
CM7:
deze liep redelijk en de batterij liep niet leeg binnen 1 dag. Wel haalde ik maar 2000 Quadrant!!! Dit verklaard miss ook het batterij gedrag. Ook merkte ik dat het menu lagde, wat dus echt niet fijn werkt..

BlazingDragon

Fr17
Deze staat nu op me telefoon en het eerste wat me opvalt is het mooi, soepel lopende menu en interface. 10x beter dan CM7. Ook laggen de games gelukkig niet (Op CM7 lagde Angry Birds zelfs).

Had ook gelezen dat LG iets gaat doen aan het reboot probleem. Ze gaan "ooit" eens een update uitbrengen zeiden ze, dus ik ben benieuwd.
De default launcher van CM7 is gewoon erg brak. Vervang hem ff door LauncherPro Plus ofzo, dan merk je onmiddellijk heel wat verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ben ook nog eens cm7 aan het proberen, voornamelijk omdat de batterijduur er in mijn ervaring altijd zo goed is. Af en toe een hapering gehad, maar geen totale vastlopers waardoor ik de batterij eruit moest halen, dus dat valt wel mee. Ben nu ook eens aan het kijken of het helpt om java uit te schakelen, want daar heeft het volgens mij wel mee te maken aangezien hij veel sneller vastloopt of zware flashsites...
Pagina: 1 ... 7 ... 45 Laatste