Hmm zoveel verstand heb ik er niet van om dat te kunnen zeggen. Mijn favoriete setup houdt het 1 tot 1.5 dagen uit (met overklok naar 1.3 ghz). Ik kan m zeker aanbevelen. Hier komtie:
Hier staan de bestanden (tenzij anders aangegeven):
http://www.mediafire.com/temasek#rau5pafp5lho4
- Download uit de MISC folder het back2ext3o2x bestand
- Download de CM7 latest KANG
- Google apps moet je er nog bijnemen, GAPPS 2.3.7 only moet je hebben
- Download IronKernel en sla het bestand op als ironkrnL32_20120307h1215-uv (niet anders noemen, dan gaat het vaak fout, dit is 32MB ramhack en lichte undervolt). Downloadlink:
https://github.com/SetiroN/lge-kernel-star/downloads
Zet alle bestanden op de SD kaart en start op in CWM, je kunt alles doen zonder tussentijds te rebooten.
- eerst back2ext3 draaien
- CM7 Kang installeren
- Gapps erop
- Kernel erop
Klaar!
Wil je de ROM helemaal afmaken, zodat hij vloeiender aanvoelt dan ooit en het beste gebruiksgemak biedt dat je je maar in kunt denken (oke dat is persoonlijk maar goed) doe dan na het installeren dit:
- Eerst WIFI verbinding maken en je google account toevoegen
- Download QQ launcher van de market, schrik niet van de japanse tekens (hij is nog beter dan GO launcher en launcher pro imo, wel wat simpeler dan GO maar wat is dat een heldere vloeiende interface zeg)
- Titanium backup installeren en de volgende onderdelen verwijderen: ADW launcher (lelijk), Gallery(traag), Browser(mwaaaa)
Ga naar de market en download het volgende:
- Quickpic (super gallery)
- Dolphin HD browser
- CM7 ICS theme > ga naar de app themakiezer en selecteer deze.
Ga naar instellingen > WiFi > menu > geavanceerd en zet het slaapbeleid op nooit. WiFi is zuiniger dan 3g.
Ga vervolgens naar instellingen > cyanogenmod > prestaties. De CPU snelheid kun je op vakantie terugzetten naar bijv. 900MHz.
Overige aanbevolen opties in de cyanogenmod settings:
-Prestaties > geen boot animatie (telefoon start veel sneller op en het ziet er nog professioneler uit ook)
-Geluid > stille modus toevoegen (je kunt nu geluid uit, trillen, beltoon kiezen met je volumeknop, als je geen last wil hebben van de trilstand)
-Interface > vergrendelscherm > thema op ring, ringenthema op HOLO en zelfgekozen appstarter activeren. Je kunt nu tot 4x op kies applicatie kiezen om zo bijvoorbeeld whatsapp of de camera toe te voegen aan het lockscreen voor als je snel een foto wilt maken.
- Bij vergrendelscherm > widgetopties kun je de zaklamp activeren in het lockscreen met de home knop ingedrukt, de muziekknoppen, etc.
Tis ook wel veel persoonlijks, maar ik kan je wel zeggen dat deze combinatie erg fijn werkt. Allemaal kleine dingetjes maken de telefoon echt af.
Standaard staat er een froyo RIL op, versie 218. Dit is prima, welke baseband je ook hebt.
Als je op vakantie geen internet gebruikt maar alleen wifi kun je data ook nog uitzetten. Scheelt enorm veel accu!
[
Voor 8% gewijzigd door
justin_ti op 29-06-2012 16:19
]