Zelf ook al een paar keer meegemaakt al. 1-2 heb ik kunnen verklaren.Fire69 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Trouwens, toen ik net de bb en ril wou checken bleek mijn tel uit te staan.
Geen idee of het door cm9 kwam of zo, ik heb wel een rare dip in mijn accu-grafiek...
Dat kwam bijvoorbeeld omdat ik een bluetooth carkit in de auto heb, maar de kernel zet de voltage/CPU te laag voor alles om te werken. Na een tijdje crasht het als ik een actieve verbinding heb met de carkit. Zolang er geen verbinding is, maar bluetooth aanstaat was er geen probleem. Toen ik i.c.m. CM7 de vadonka kernel had ik dat ook. Handmatig minimale CPU ophogen hielp bij mij toen.
De andere crashes heb ik nog niet kunnen verklaren. Wat ik wel fijn vind is dat als hij detecteert dat het systeem vast gaat lopen dat hij automatisch reboot nadat je mobiel na een tijdje nog steeds niet echt reageert, maar dan wel dat je daarna niet je PIN hoeft in te voeren en je telefoon 'gebruiksklaar' is na een minuut. Echte, harde SOD's niet meegeteld natuurlijk. Waarschijnlijk zet hij even belangrijke data op je interne of SD-kaart voor de reboot en laad hij deze weer in het geheugen bij het opstarten. Soort van beperkte hibernate if you will.