Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
jep, dat is dan ook weer zo....

Naja, zal mij worst zijn...als het maar gaat werken 8)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
speedme schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:00:
jep, dat is dan ook weer zo....

Naja, zal mij worst zijn...als het maar gaat werken 8)
Precies!
Ik zie alleen geen Hardware Acceleration erbij staan in dit lijstje, zou hij dit hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Hij heeft vandaag de tabel aangepast, want ik kan me wel herinneren iets over hardware acceleration gelezen te hebben.
Volgens mij werkt het wel, maar was het enorm battery-consuming

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
Ja ik ben benieuwd hoe de LG P990 draait met hardware acceleration, want het is toch niet helemaal smooth en een beetje laggy af en toe (met CM7 en Whatsapp, Viber, GO Launcher EX en Liveview als services).

Hij zal vanzelf wel het verbeteren lijkt me, het is sowieso al top dat het project vergevorderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
speedme schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:19:
Het lijkt er trouwens sterk op dat het een Nederlander is die deze ICS ROM aan het ontwikkelen is.

Zijn account op Youtube is pieterjannesgmail.

Check ook de video van ICS op de O2X (P990) :

YouTube: Vvorking-for-p990

Edit : Ok, nu weet ik zeker dat het een Nederlander is. Hij heeft namelijk meerdere filmpjes op Youtube met Nederlandse titels en tekst erbij.

Wat voel ik me nu even trots een Nederlander te zijn :*)
hij is een belg, op het filmpje zie je de belgische provider 'mobile vikings' en de tv op de achtergrond speelt kannaal 'één' :p

trots om belg te zijn

[ Voor 92% gewijzigd door Wafje op 11-02-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:44
Er zijn weer nieuwe cm nightlies verschenen. Ook komt er een non-supported cm9 rom van cm dev arcee. Alles op die rom zou het moeten doen, alleen video encoding en decoding doen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 12:10

Proto

¬.¬

LEES DE POST! Unsupported CM9-build released.

Zoals hejkompas al zei, geen video en/decodingsupport. Verder mogelijk crashyness, en zoals gezegd, nul komma nul support, one-time-only release.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56
En een andere mirror incl gapps, kan altijd handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 15:44
Heb hem even getest, maar ben eigenlijk toch nog maar even teruggevallen op CM7.2 204-60 van Temasek. Wacht wel even totdat alles wat beter, smoother is en in de nightly zou kunnen gaan. Of SelfKANG1/2 zou beter moeten worden.. We zullen het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
Ik heb hem er nu ook op staan maar vind hem eigenlijk best ok draaien, er zitten een paar rare bugs in (vooral bij dropdown-menus) en er missen wat menu items maar de meest essentiële dingen werken prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik lees op XDA ook behoorlijk positieve berichten, afgezien van wat cosmetische fouten.
Maar die zullen vast snel worden opgelost.
Ik ben nog wat huiverig om ICS te flashen, maar aan de andere kant kan ik niet echt wachten... :9~

Ik heb nu sinds een paar dagen WajkMIUI 2.1.20 draaien en dat werkt ook goed, behalve te camera werkt niet. Dat moet ik ff zien te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
speedme schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:37:
Ik heb nu sinds een paar dagen WajkMIUI 2.1.20 draaien en dat werkt ook goed, behalve te camera werkt niet. Dat moet ik ff zien te fixen.
Die werkte bij mij dan weer wel, maar mijn WiFi wou niet aan gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de nieuwste nightlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
ik wil em zometeen installeren.. :P

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekBenaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-08 23:46
Heb gisteren nightlies 219 geïnstalleerd en ik kwam van 204 af.

Wat een verschil in snelheid, niet normaal. Alle menu'tjes open veel sneller, websites laggen minder met scrollen, facebook werkt eindelijk fatsoenlijk, twitter lagged niet meer met scrollen ect ect

Tevens zijn er wat extra dingen toegevoegd zoals een mooie animatie als je je scherm van portrait naar landscape draait en andersom. Lijkt een beetje op hoe het bij de iPhone gaat.
En als je iets afsluit gaat dat ook "smoother" dan voorheen.

Begon me al aardig te irriteren aan mijn telefoon met 204 en 219 maakt dit weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, dus ik heb wat te doen vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Laatst online: 22:38
Heb zojuist ook 219 geïnstalleerd, werkt inderdaad erg fijn. Ik had geen problemen met 204, maar deze voelt toch nog wat vloeiender aan. Grappig ook met dat ICS-kleurenschema :)

Jammer alleen dat ik de SwiftExtreme-kernel niet aan de praat krijg, zowel de 1.5- als de 1.2-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb ICS draaien nu sinds vanmiddag en ik moet zeggen : ik ben echt positief verrast !

Natuurlijk, het is nog een beta....maar hij is wel erg goed voor een beta zeg !

Tot op heden werkt alles goed, behalve de camera en video playback
(camera werkt als je die op 5 Mpixel zet)

Ik zou hem al haast als dagelijks rom kunnen gebruiken, zo goed is ie al.

En ik lees dat RC nu ook FaceUnlock aan de praat heeft, dus dat gaat een mooie tijd worden voor de O2X + ICS fans 8)

[ Voor 7% gewijzigd door speedme op 13-02-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die ICS er ook maar eens opgezet en werkt best goed eigenlijk al, camera en videoplayback gebruik ik niet dus dat maakt mij niet zoveel uit. Maar goed het jaar is weer voorbij en ik mag een nieuwe telefoon en heb toch maar besloten niet bij LG te blijven en over te stappen naar wat anders. Ik houd de LG wel als knutsel telefoon .

edit:

Trouwens de camera doet het bij mij gewoon op 8MP, enige wat hij niet doet is de jusite foto laten zien als je hem gemaakt heb is donker maar als je in gallery kijkt staat er wel gewoon de foto :)

[ Voor 23% gewijzigd door WeAreLegion op 13-02-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
hoipimniet schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:08:
Jammer alleen dat ik de SwiftExtreme-kernel niet aan de praat krijg, zowel de 1.5- als de 1.2-versie...
De developer van die kernel is er in 2011 ook mee gestopt. Dus het was te verwachten..

Probeer ironkrnl is. Er zijn 5 varianten. 4 versies die extra ram van de GPU lenen (met consequenties, zoals ook in het topic staat) of 1 die dat helemaal niet doet maar wel alle andere voordelen heeft.

Ik zie net dat er zelfs al één voor ICS uit is. Maar ik gebruik zelf gewoon nightly #219 met ironkrnL32-20120211h2202.zip. Draait echt als een zonnetje op 1,1GHz maar ook op 1,5GHz (SetCPU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Ik zit op de stock ROM (V20m) sinds eergisteren (kwam van Wajk 2.1.20 (1dag) daarvoor MIUI) en m'n batterij is direct een stuk beter. Zit nu op 17u en 87%.
Nog even wachten, dan gaat ICS er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
GebakkePizza schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:07:
[...]
Ik zie net dat er zelfs al één voor ICS uit is. Maar ik gebruik zelf gewoon nightly #219 met ironkrnL32-20120211h2202.zip. Draait echt als een zonnetje op 1,1GHz maar ook op 1,5GHz (SetCPU).
ik ben ironkrnL64_ICS-20120213h2259.zip nu aan het testen, kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:55:
Ik heb ICS draaien nu sinds vanmiddag en ik moet zeggen : ik ben echt positief verrast !

Natuurlijk, het is nog een beta....maar hij is wel erg goed voor een beta zeg !

Tot op heden werkt alles goed, behalve de camera en video playback
(camera werkt als je die op 5 Mpixel zet)

Ik zou hem al haast als dagelijks rom kunnen gebruiken, zo goed is ie al.

En ik lees dat RC nu ook FaceUnlock aan de praat heeft, dus dat gaat een mooie tijd worden voor de O2X + ICS fans 8)
Waar haal je die informatie vandaan dan? Want ik vind niks over faceunlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
paidur schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:53:
[...]

ik ben ironkrnL64_ICS-20120213h2259.zip nu aan het testen, kijken of het wat is
Ik ben benieuwd.. Als het allemaal redelijk werkt, ga ik ook overstag.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:29:
[...]
Waar haal je die informatie vandaan dan? Want ik vind niks over faceunlock?
https://plus.google.com/115049428938715274412/posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt!
Werkt faceunlock al fatsoenlijk?
En er gewoon overheen flashen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
GebakkePizza schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:07:
[...]
De developer van die kernel is er in 2011 ook mee gestopt. Dus het was te verwachten..

Probeer ironkrnl is. Er zijn 5 varianten. 4 versies die extra ram van de GPU lenen (met consequenties, zoals ook in het topic staat) of 1 die dat helemaal niet doet maar wel alle andere voordelen heeft.

Nice, thanks! Heb nu ook die kernel draaien op nightly 219 en BB824, draait standaard op 1,3GHz echt ongelooflijk soepel! Ik heb zo'n dikke 3500mAh-batterij dus om batterijverbruik hoef ik me geen zorgen te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
GebakkePizza schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:50:
[...]
Ik ben benieuwd.. Als het allemaal redelijk werkt, ga ik ook overstag.
ik zou er nog even mee wachten... bij mij bootte hij niet meer, ben nu op zoek naar een stabiel alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tevreden over ics.
Alleen ik krijg faceunlock niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben er ook wel tevreden over, alleen als ik hem aan het stroom hang een tijdje dan crashed ie en moet ik battery pull doen. Maar goed dat zal er nog wel even bij horen. Verder werkt het prima. Heb alleen net microsd kaartje gesloopt, dus eerst even nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik eens alles wipen en overnieuw flashen.
Want daar heb ik totaal ggen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke baseband zit je op trouwens? want battery gaat ook wel behoorlijk rap leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook daar heb ik geen last van, hij gaat langer mee dan op cm7.
Baseband 725.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm, nou ja dan zal ik hem wel even opnieuw flashen als ik nieuwe microsd kaart heb. Op de 1 of andere manier krijg ik hem ook niet aan de praat als ik hem aan mijn pc hang gaat iets niet helemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
krijgen jullie ook steeds errors dat 'maps' of 'klok' is 'gestopt met werken'?

edit: heb alles gewiped en re-installed, nu werkt alles zonder foutmeldingen. ook facelock werkt, best grappig maar denk wel dat je het na een tijdje zat bent

[ Voor 50% gewijzigd door paidur op 14-02-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mmm nee die kreeg ik niet maar kreeg wel dat dingen in eens stopte, maar goed heb even sd kaartje uit me camera gehaald dan kan ik hem gewoon gebruiken dingen flashen. Zal zo laatste update er even opnieuw opzetten. Hij is verder toch leeg dus dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb FaceUnlock aan de praat, maar je moet wel dan de laatste Gapps versie (van 13-2) installeren.
Net even mee zitten stoeien en het werkt echt gaaf !
Mijn porum kan de telefoon unlocken, maar de porum van een collega niet (melding "ik ken u niet" hahahaha).

Ik heb trouwens RIL 218 en BB 502.
Gesprekskwaliteit is echt goed. Batterijduur ook redelijk (kan met normaal gebruik zeker 24 uur doen op 1 batterij-lading).

Camera werkt ook goed (nu wel op 8 MP) en zelfs de panaroma-foto's werken prima.

Ik heb nog totaal geen heimwee naar CM7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Wat werkt er dan nog niet na deze reactie van jou :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Eigenlijk werkt alles, voor zover ik het kan zien.
(hoe ik mijn telefoon gebruik dan he, ben geen tester dus gebruik hem alleen op de manier zoals ik wil).

Wel kom ik net tot de conclusie dat de muziek-app niet goed werkt.
Ik heb namelijk een nummer gestart, om te kijken of de muziek-app werkt, maar ik krijg het nummer niet gestopt. Hij blijft dus in een continious loop zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebriuk google music en spotify voor muziek en die werken wel alle 2 naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Wow! Toch maar even voor de lol overgestapt op ICS, wat cool! Face unlock werkt, 720p video werkt, panoramafoto's werken. Alles lijkt gewoon goed te gaan.
Music gebruik ik op het moment niet (:() aangezien mijn minijackaansluiting kapot is...

Ik ga nu die kernel downloaden en installeren.

EDIT: Ironkrnl gedownload en geïnstalleerd, vanaf https://github.com/Setiro...downloads#download_189517
Haal nu op 1,3GHz 3039 puntjes met Quadrant, waar dat er op stock ~2400 waren (nieuwe Quadrantpunten).
Awesome.Ik ben gelukkig.

[ Voor 39% gewijzigd door hoipimniet op 14-02-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
paidur schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Welke kernel heb je gebruikt? 32 64 of 96? en ik neem aan de ICS versie? ik probeerde dit vanochtend maar toen was mn hele telefoon overhoop
Voor mensen die ik hiermee bang heb gemaakt, inmiddels heb ik ironkrnl ook draaiende, werkt nu prima

[ Voor 45% gewijzigd door paidur op 15-02-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Mijn vriendin is haar geduld kwijtgeraakt met haar LG Speed.

"Wil jij hem tweaken? Ik word er gek van!"

Dus nu ga ik CM7 maar installeren :) Hopen dat het een beetje werkt. ze had veel hickups (toetsenbord flipte vaak), accu was snel leeg (toetsenbord grootste verbruiker) en hij is traag.

Alleen het Rooten + CWM + Busybox installeren lijkt al te helpen in de snelheid, dat is wel apart.

CM7 staat er op. Het lijkt alleen alsof hij de interne SD niet lekker mount (staat wel in /sdcard/emmc oid). En als ik met USB verbind gebeurd er niets muv dat hij zegt dat de USB foutopsporing aan staat...

[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 14-02-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:44

M0nkeymen

Monkeystyle!

Uhm misschien een stomme vraag, maar waar vind ik die FaceUnlock precies? Als ik bij: Instellingen>Beveiliging>LockScreen>Schermvergrendeling kijk dan zie ik hem niet staan.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
M0nkeymen schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:43:
Uhm misschien een stomme vraag, maar waar vind ik die FaceUnlock precies? Als ik bij: Instellingen>Beveiliging>LockScreen>Schermvergrendeling kijk dan zie ik hem niet staan.
laatste versie van gapps flashen 20120213
dan moet het lukken

edit: overigens werkt mijn muziek app gewoon naar behoren, verder nog niet iets hinderlijks tegengekomen wat niet werkt (ik gebruik ook niet alle functies), enige wat ik tegen kwam is dat de batterij in statusbar bij mij niet weer kan worden gegeven in percentages, of worden verborgen.

[ Voor 26% gewijzigd door paidur op 14-02-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:44

M0nkeymen

Monkeystyle!

paidur schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:49:
[...]

laatste versie van gapps flashen 20120213
dan moet het lukken
thx voor de snelle reactie! ga ut gelijk proberen. >:)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
418O2 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:07:
En als ik met USB verbind gebeurd er niets muv dat hij zegt dat de USB foutopsporing aan staat...
Kan het zijn dat je massaopslag in moet schakelen via de notification drawer? ik heb ook wel eens problemen gehad met de boel zichtbaar krijgen in windows. Nog veel makkelijker is via ftp, installeer swiftp via de market, ftp server opzetten en via computer openen, super ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
paidur schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:06:
[...]

Kan het zijn dat je massaopslag in moet schakelen via de notification drawer? ik heb ook wel eens problemen gehad met de boel zichtbaar krijgen in windows. Nog veel makkelijker is via ftp, installeer swiftp via de market, ftp server opzetten en via computer openen, super ideaal
Moest in t cm gedeelte van de settings sdcard settings aanpassen.

alles draait en mevrouw is blij. loopt als een trein, maar dat doen ze altijd direct na een wipe. cm kan je toch gewoon updaten zonder wipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
418O2 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:20:
cm kan je toch gewoon updaten zonder wipe?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
paidur schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:06:
[...]

Welke kernel heb je gebruikt? 32 64 of 96? en ik neem aan de ICS versie? ik probeerde dit vanochtend maar toen was mn hele telefoon overhoop
Ik heb de 32 gebruikt. Uiteraard de ICS-versie.
Ik heb eerst een Titanium backup gedraaid, daarna een nandroid backup via CWM.
Daarna een factory reset, clear cache, en clear dalvik cache.
Toen de rom geïnstalleerd en gelijk gapps (die van 13-2).
Hierna de telefoon gestart, en na van alles geïnstalleerd te hebben heb ik die kernel geflasht.
Jammer dat die kernel ook de opstartanimatie verandert, die vond ik juist zo cool van de rom zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
Net even de ICS rom op mijn O2X gehad. Was een goede 1e indruk, maar even 1 vraagje, geeft ICS in de statusbar niet meer aan of je op een G, 3G of H netwerk zit? Of moet je dat ergens aanzeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
hoipimniet schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 02:01:
Ik heb de 32 gebruikt. Uiteraard de ICS-versie.
Ik heb eerst een Titanium backup gedraaid, daarna een nandroid backup via CWM.
Daarna een factory reset, clear cache, en clear dalvik cache.
Toen de rom geïnstalleerd en gelijk gapps (die van 13-2).
Hierna de telefoon gestart, en na van alles geïnstalleerd te hebben heb ik die kernel geflasht.
Jammer dat die kernel ook de opstartanimatie verandert, die vond ik juist zo cool van de rom zelf...
Thanks, vandaag nog maar eens proberen dan ;)
Jay_Snake schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:20:
Net even de ICS rom op mijn O2X gehad. Was een goede 1e indruk, maar even 1 vraagje, geeft ICS in de statusbar niet meer aan of je op een G, 3G of H netwerk zit? Of moet je dat ergens aanzeten?
Bij mij geeft hij het standaard gewoon weer, behalve als ik op wifi zit. Zou kunnen dat hij dan mobiele data automatisch uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
paidur schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:38:

[...]

Bij mij geeft hij het standaard gewoon weer, behalve als ik op wifi zit. Zou kunnen dat hij dan mobiele data automatisch uit zet.
Bij mij geeft ie het niet weer. Dat is wel een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
@Jay Snake, heb je nog wel internet dan? Ik heb hetzelfde probleem maar mijn data valt dan ook steeds weg als ik weg loop van een WiFi point. Hij zou dan automatisch moeten reconnecten naar een mobiel netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
justin_ti schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:14:
@Jay Snake, heb je nog wel internet dan? Ik heb hetzelfde probleem maar mijn data valt dan ook steeds weg als ik weg loop van een WiFi point. Hij zou dan automatisch moeten reconnecten naar een mobiel netwerk.
Ik kan wel surfen met de browser, maar het icoontje van welke verbinding komt er gewoon niet te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hier ook ICS met ironkrl.

Eerste indruk: Heel veel is anders.. even wennen, maar dat is wel weer leuk. Zie het als een nieuwe 'gadget'.
Alle hardware werkt bij mij, alleen softwarematig nog wat simpele bugs, die vaak niet zo heel ernstig zijn. Zoals de standaard alarm app crasht bij mij als je hem opstart. Maar eentje uit de market gehaald die het wel doet.

Zoals andere ook zeiden, wat kleine fouten her en der. Wel ook SOD's veroorzaakt, maar ik was er dan ook mee aan het kloten.

Hij ziet tegenwoordig je telefoon ook echt als 'telefoon' in Windows 7. Je hebt blijkbaar 2 modi nu voor je USB verbinding: Camera en media. Bij camera doet hij net alsof het een camera is en kan je direct bij je foto's/films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
serhat schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:46:
Hij ziet tegenwoordig je telefoon ook echt als 'telefoon' in Windows 7. Je hebt blijkbaar 2 modi nu voor je USB verbinding: Camera en media. Bij camera doet hij net alsof het een camera is en kan je direct bij je foto's/films.
Kan je hem dan ook als webcam gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb trouwens een andere vraag :

Heeft iemand met CWM een aparte partitie op zijn SD kaart aangemaakt, zodat apps direkt hierop geinstalleer worden via Apps2SD ?

Nu selecteer ik namelijk nog handmatig per app of die verplaatst moet worden naar SD kaart, maar sommige apps geven die mogelijkheid niet.
Ik vroeg me dus af of het beter werkt als ik via CMW mijn SD kaart herpartitioneer met bv een 1 GB partitie op EXT3 om apps automatisch naar SD te laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
@ Speedme, volgens mij heb ik dat gedaan en telt hij dan het geheugen gewoon op bij je interne opslag. Mijn SD kaart heb ik 512MB ext3 partitie gemaakt met CWM en hij zegt bij mij bij interne opslag dat hij 1,5GB heeft. (of was dat standaard al 1,5GB?)

Ik heb trouwens het volgende ontdekt:

-ICS gisteren geïnstalleerd. Het meeste werkt prima en mijn algemene indruk is dat het eigenlijk net zo snel werkt als CM7. Goed begin dus voor een van de eerste publieke versies. Camera werkt ook gewoon (heb m even teruggezet naar 5mp).

Problemen:
- Bijna geen signaal met BB218 + RIL 218
- Geen mobiele data reconnect bij het uitschakelen van WiFi of bij bijvoorbeeld weggaan van huis > moet dan zelf flightmode aan en uit zetten

- Update naar BB824 + RIL 824 geeft wel beter signaal maar pakt de dataverbinding nog niet op na verlies van WiFi connectie.
- Gewoon eens RIL 530/502 geprobeerd en nu werkt het allemaal ineens naar behoren. Gek want het is geen matchende RIL. Mijn toestel is van koreaanse afkomst en zou dus eventueel geschikt zijn voor bb824.

Ik heb er net mee gebeld en ik klink op een H verbinding niet echt beter dan met 218. Een beetje schel maar het kan dr mee door. Ik hoor de andere kant van de lijn wel heel erg helder nu, en heb veel minder last van ruis. Nu maar eens testen of het allemaal blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vriendin whatsapped dat haar accu nu op 40% zit, heeft tot 7 uur aan de lader gelegen en ze heeft er niet veel mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
justin_ti schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:19:
Problemen:
- Bijna geen signaal met BB218 + RIL 218
- Geen mobiele data reconnect bij het uitschakelen van WiFi of bij bijvoorbeeld weggaan van huis > moet dan zelf flightmode aan en uit zetten
Hmm raar. Bij mij lijkt hij het prima te doen met BB218 + RIL 218.

Over de camera.. Dat zou het nu volledig moeten doen, geen workaround voor nodig. Althans.. er was vrij snel een nieuwe versie online waar dat al gefixt was. Ik heb net even getest op 8 MP, werkt zonder problemen.
418O2 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:21:
Vriendin whatsapped dat haar accu nu op 40% zit, heeft tot 7 uur aan de lader gelegen en ze heeft er niet veel mee gedaan.
Welke BB/RIL staat erop? En zoniet even het opnieuw proberen later, met een wipe en CM7 erop. Ik heb wel eens gemerkt dat een eerste wipe niet altijd goed gaat. 2e wipe wilt dan het een en ander oplossen.

Combinatie van BB/RIL is belangrijk. Zeker als ze niet matchen zou het rare problemen kunnen veroorzaken, maar dat hoeft niet altijd voor problemen te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
@serhat je was me net voor haha

Meestal duurt het even voor dit allemaal op peil komt. De truc is wel om de accu even te calibreren (staat wel genoeg in dit topic). Dit scheelt echt wel. De accu gaat niet langer mee maar de schaalverdeling wordt wel weer gereset. Het kan nu zijn dat hij straks uren lang op 1% blijft staan en dat hij nu misschien nog wel op 80% zit maar 40% aangeeft.

In elk geval kan ik het volgende aanraden:
- Batterij calibreren volgens voorschriften
- Geen taskkillers of andere dingen proberen om accu te besparen, gewoon de telefoon zn gang laten gaan.
- Zoveel mogelijk wifi accespoints opzoeken en connecten (even nagaan dat bij de geavanceerde wifi settings wel de sleep policy op never staat ipv screen off).
- De telefoon even een weekje de tijd gunnen om nieuwe statistieken op te bouwen etc. Ik haal makkelijk het einde van de dag en als ik er nauwelijks wat op doe ook wel 2 dagen.

Check ook even welke baseband versie ze heeft (staat bij: over de telefoon en heet meestal smallbandversie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
justin_ti schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:19:
- Update naar BB824 + RIL 824 geeft wel beter signaal maar pakt de dataverbinding nog niet op na verlies van WiFi connectie.
- Gewoon eens RIL 530/502 geprobeerd en nu werkt het allemaal ineens naar behoren. Gek want het is geen matchende RIL. Mijn toestel is van koreaanse afkomst en zou dus eventueel geschikt zijn voor bb824.
Ik heb ook even gekeken op welke RIL en BB ik zit, gezien ik helemaal niks geen netwerkproblemen heb (prima ontvangst en gesprekskwaliteit ruim voldoende). Mijn RIL en BB komen blijkbaar geeneens overeen, maar t werkt wel:
RIL 218
BB 1035.21_20110405

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
paidur schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:35:
[...]

Ik heb ook even gekeken op welke RIL en BB ik zit, gezien ik helemaal niks geen netwerkproblemen heb (prima ontvangst en gesprekskwaliteit ruim voldoende). Mijn RIL en BB komen blijkbaar geeneens overeen, maar t werkt wel:
RIL 218
BB 1035.21_20110405
Het blijft gek want mijn telefoon doet het voor geen meter met BB405, loopt continue opnieuw op te starten. (maar ik heb dan ook wel de versie uit Korea, staat onder mijn accu op een klein stickertje.) Heb jij dan een duitse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
justin_ti schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Het blijft gek want mijn telefoon doet het voor geen meter met BB405, loopt continue opnieuw op te starten. (maar ik heb dan ook wel de versie uit Korea, staat onder mijn accu op een klein stickertje.) Heb jij dan een duitse?
Made in Korea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Hmm wel gek! Trouwens even een correctie, mijn data reconnect helemaal niet, ook niet met andere RIL's. Het leek zo maar ik had gewoon niet lang genoeg gewacht.

Het lijkt wel alsof de data verbinding dan weg is met vodafone en deze even opnieuw een schop nodig heeft. Heel vervelend om steeds zelf flight mode aan en uit te zetten. Voor mij dus weer terug naar CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Zoals ik ook al eerder in dit topic heb aangegeven heb ik RIL 218 en BB 502.
Ik heb die eigenlijk al vanaf het begin en nog nooit problemen gehad.
Ook gesprek kwaliteit is goed, tenminste nog nooit klachten van mensen gehad.

Ook nu met ICS werkt het echt goed. Nog geen enkele FC gehad.
Alleen komt niet automatisch mijn wifi terug als deze verbroken is geweest.
Dan moet ik even wifi uit zetten en weer aan zetten, zodat hij opnieuw op het AP aanmeld.
Mobiele connectie blijft gewoon continue online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Heb hier:
- 0725 (V20l, Italy)
- 1035.21_20110725

Wel op de originele V20m ROM van LG zelf. Werkt naar mijn mening goed...

Maar zit RIL en BB niet in de ROM ingebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hoe kom je erachter welke je moet hebben? of is het gewoon trial and error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
laatste versie van ICS doet het perfect, alleen niet alle opties in het settings menu zijn te gebruiken maar dat maaktniet uit, verder werkt de camera ook perfect (en video) en ik heb de koreaanse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
justin_ti schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:
Het lijkt wel alsof de data verbinding dan weg is met vodafone en deze even opnieuw een schop nodig heeft. Heel vervelend om steeds zelf flight mode aan en uit te zetten. Voor mij dus weer terug naar CM7.
Heb je al een factory reset en wipes geprobeerd? t zal toch ook niet aan de provider liggen lijkt me, ik heb overigens Ben (t-mobile netwerk)

edit: nutteloos maar toch best grappig, tap in het telefooninfo menu eens herhaaldelijk op 'Android version 4.0.3' en je krijgt een cadeautje

[ Voor 13% gewijzigd door paidur op 15-02-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb nu ril en baseband 725 (gelijkgetrokken met getril) ingesteld. tevens de batterystats gereset met een app. benieuwd wat t verbruik morgen is

• serhat
serhat schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:46:
Zoals de standaard alarm app crasht bij mij als je hem opstart.
Fixed! Was een domme fout van mij. Ik had via titanium backup een backup ervan teruggezet tijdens een batch restore. Maar gezien de app met een ander datastructuur werkt tegenwoordig snapte hij de oude data niet meer.. waardoor hij direct crashte. Door de app data de verwijderen deed de app het weer zoals gewend.

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 19:40
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in de nieuwe SU660 BB voor de Koreaanse Optimus gebruikers onder ons... op XDA heeft iemand de "nieuwe" gevonden. Hij is van november ofzo.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1500443

Ik weet er verder nog weinig vanaf, ga m nu ook gelijk testen. Wat je uit de bestandsnaam kan leiden is dat ie voor V20j is en het is geen 725 of 824 maar deze is nu 1120 :) :).

edit: Ik heb op dit moment geen RIL hiervoor gevonden maar volgens mij heeft LG ril deze wel

[ Voor 10% gewijzigd door Sheppie op 16-02-2012 16:12 ]

• 418O2
Wat is trouwens de zuinigste en stabielste kernel voor CM7?

• justin_ti
Baseband lijkt tot nu toe trail and error maar is denk ik afhankelijk van voornamelijk deze factoren:
- Build van je telefoon (koreaans of duits)
- Provider
- Geluk of pech

• Sheppie
justin_ti schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:37:
Baseband lijkt tot nu toe trail and error maar is denk ik afhankelijk van voornamelijk deze factoren:
- Build van je telefoon (koreaans of duits)
- Provider
- Geluk of pech
Ben ik het wel mee eens ja, jammer dat het zo is. Maar hoop blijven houden dat er ooit een baseband is die gewoon goed is voor alles ;).

• Themperror
ik wilde laatste de laatste clockwordmod TOUCH installeren maar ik krijg van de website alleen een .img bestand (geen zip), is het mogelijk om die gewoon te zippen en dan te installen? (ik neem aan van niet aangezien ie geen installdata of wat dan ook krijgt).. hoe doe ik dit dan? (via rom manager lukt niet want daar heb je premium voor nodig)

• Sheppie
Themperror schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:17:
ik wilde laatste de laatste clockwordmod TOUCH installeren maar ik krijg van de website alleen een .img bestand (geen zip), is het mogelijk om die gewoon te zippen en dan te installen? (ik neem aan van niet aangezien ie geen installdata of wat dan ook krijgt).. hoe doe ik dit dan? (via rom manager lukt niet want daar heb je premium voor nodig)
Deze link komt van het XDA forum http://www.mediafire.com/?mrb142a45ukom3b.

Als je op de install touch windows.bat klikt met je telefoon aangesloten installeert ie de touch. Hij moet wel aanstaan en debug modus aan hebben als ik me niet vergis
Ja gewoon debug modus aanzetten, op file klikken en gaan met die handel (wel zorgen dat je de adb drivers) heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gisteren heeft mijn vriendin een half uur gebeld en wat geklooid en had nog 25% accu over, waar bij de standaardrom kats leeg was.

Daarbij is hij ECHT heel snel. Lijkt sneller dan mijn Note :o

Bedankt voor de hulp!

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 17-02-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 14:52
Wie oh wie heeft reeds ervaring met de nieuwe (alpha/beta) CM9 ICS voor de P990?

Ik heb hem gister gedownload en het draaide op zich perfect, maar ik kreeg iedere 10 seconde de foutmelding dat de host.android.phone (ofzo) onverwacht gestopt was, dit bleef zich herhalen.

De CM9 is een update rom, wat voor zover ik kan zien inhoudt dat hij de reeds geïnstalleerde ROM enkel update naar ICS. Het irritante daar aan is dat hij dus niet met elke ROM goed samenwerkt.

Gister meteen maar geprobeerd een andere ROM als basis te gebruiken, dus meteen maar de CM7 Nightlies gepakt van dezelfde groep ontwikkelaars. Maar omdat deze roms volledig zijn gestript (geen market enz.) had ik een goed werkende maar weinig functionele ICS draaien na de update, er was gewoon geen market en de losse APK voor de 3.12 market klapte er telkens uit.

Hoe hebben jullie dit in godsnaam voor elkaar gekregen? Welke ROM hebben jullie als basis gebruikt? Of doe ik iets verkeerd?

Ik doe altijd het volgende:
Wipe cache/userdata
Wipe Dalvikcache
Install ZIP from SDcard
(bij twijfel soms nogmaals Dalvik wipe)
Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
musje83 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:07:
Wie oh wie heeft reeds ervaring met de nieuwe (alpha/beta) CM9 ICS voor de P990?

Ik heb hem gister gedownload en het draaide op zich perfect, maar ik kreeg iedere 10 seconde de foutmelding dat de host.android.phone (ofzo) onverwacht gestopt was, dit bleef zich herhalen.

De CM9 is een update rom, wat voor zover ik kan zien inhoudt dat hij de reeds geïnstalleerde ROM enkel update naar ICS. Het irritante daar aan is dat hij dus niet met elke ROM goed samenwerkt.

Gister meteen maar geprobeerd een andere ROM als basis te gebruiken, dus meteen maar de CM7 Nightlies gepakt van dezelfde groep ontwikkelaars. Maar omdat deze roms volledig zijn gestript (geen market enz.) had ik een goed werkende maar weinig functionele ICS draaien na de update, er was gewoon geen market en de losse APK voor de 3.12 market klapte er telkens uit.

Hoe hebben jullie dit in godsnaam voor elkaar gekregen? Welke ROM hebben jullie als basis gebruikt? Of doe ik iets verkeerd?

Ik doe altijd het volgende:
Wipe cache/userdata
Wipe Dalvikcache
Install ZIP from SDcard
(bij twijfel soms nogmaals Dalvik wipe)
Reboot
Het is geen update rom, dus je kunt deze helemaal schoon (zonder eerdere rom te hebben geinstalleerd) installeren. Sterker nog : ik raad je juist aan om hem schoon te installeren.

Je moet de volgende stappen zeker doen :

- Zorg dat zowel de ROM als de Gapps (laatste versie) op de SD kaart staan
- Reboot telefoon naar CWM recovery
- Doe een factory reset - Wipe data - Wipe Dalvik (dit zorgt er voor dat je helemaal schoon begint)
- Installeer de ROM (install ZIP from SD card)
- Installeer de Gapps
- Wipe Cache + Dalvik Cache (geen volledige wipe doen dus, want dat is al gebeurd).
- Reboot de telefoon

Nu zal ICS starten, helemaal schoon (kun je zien als je welkom geheten wordt door ICS).
En dan nu alle apps opnieuw installeren (of eventueel een Titanium Backup terug zetten, al raad ik het opnieuw installeren van de apps aan).

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Eens met speedme. Het zou wel weer kunnen dat als een nieuwe versie van dezelfde ROM uitkomt, dat je het kan gebruiken om te updaten, maar dat is ook weer afhankelijk van wat er allemaal erin is aangepast.

Zie ook paar berichten terug van mij waar je met titanium backup zulke problemen krijgt, als wat jij beschrijft, als de app versies verschillen. Met apps uit de market zou dit geen probleem moeten zijn, maar die standaard met je ROM geleverd worden kan het wel problemen veroorzaken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
En hou er rekening mee dat nog niet alle apps ICS compatible zijn, dus dat "oude" apps niet onder ICS werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
speedme schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:59:
En hou er rekening mee dat nog niet alle apps ICS compatible zijn, dus dat "oude" apps niet onder ICS werken.
Nee toch? Android is op heel veel gebieden juist zo backwards compatible als het maar kan. Alleen services hadden ze wat aan veranderd, maar dat was van Android 1.x naar Android 2.x. Mijn oude app, die geschreven is is met compabiliteit voor Android 1.5 werkt er nog prima op.

Wat ik wel heb gelezen is het volgende, maar dat is meer een probleem in de ROM zelf:
- Apps made for Android 4 with their own specific graphics implementations (Chrome is a good example) will be glitchy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Je hebt gelijk, ik was te voorbarig...
(ik had GTA 3 werkend onder GB (CM7), maar deze werkt totaal niet onder ICS (CM9)
Ik ging er ook eigenlijk vanuit dat ICS het probleem was, maar het zou goed ermee te maken kunnen hebben dat ICS nog een beta is en nog niet alles goed werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
speedme schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:32:
Je hebt gelijk, ik was te voorbarig...
(ik had GTA 3 werkend onder GB (CM7), maar deze werkt totaal niet onder ICS (CM9)
Ik ging er ook eigenlijk vanuit dat ICS het probleem was, maar het zou goed ermee te maken kunnen hebben dat ICS nog een beta is en nog niet alles goed werkt)
Huh? GTA 3 werkt bij mij wel op ICS (CM9). De enige app die bij mij niet goed werkte was de nieuwste Viber, een VOIP app. Na het verificatiescherm valt die terug naar het homescreen met Viber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 14:52
speedme schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:34:
[...]

Het is geen update rom, dus je kunt deze helemaal schoon (zonder eerdere rom te hebben geinstalleerd) installeren. Sterker nog : ik raad je juist aan om hem schoon te installeren.

Je moet de volgende stappen zeker doen :

- Zorg dat zowel de ROM als de Gapps (laatste versie) op de SD kaart staan
- Reboot telefoon naar CWM recovery
- Doe een factory reset - Wipe data - Wipe Dalvik (dit zorgt er voor dat je helemaal schoon begint)
- Installeer de ROM (install ZIP from SD card)
- Installeer de Gapps
- Wipe Cache + Dalvik Cache (geen volledige wipe doen dus, want dat is al gebeurd).
- Reboot de telefoon

Nu zal ICS starten, helemaal schoon (kun je zien als je welkom geheten wordt door ICS).
En dan nu alle apps opnieuw installeren (of eventueel een Titanium Backup terug zetten, al raad ik het opnieuw installeren van de apps aan).

Succes ermee
Dan zal ik toch ergens iets fout hebben gedaan denk ik! Nu werkt hij in elk geval prachtig, dank daarvoor.
ICS is de toekomst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
Draai sinds deze ochtend ook cm9.
Ongelooflijk, het lijkt wel een nieuwe telefoon!! :D
Batterij lijkt ook heel goed te gaan, maar dat is altijd een beetje afwachten...

Werkt bij jullie de synchro van twitter en facebook?
Dat lijkt hier niet goed te gaan. Twitter geeft een sync-error (de app zelf doet het wel goed), bij Facebook komt mijn account niet in de settings bij, dus synct hij mijn contacts niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
calvinturbo schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:11:
[...]

Huh? GTA 3 werkt bij mij wel op ICS (CM9). De enige app die bij mij niet goed werkte was de nieuwste Viber, een VOIP app. Na het verificatiescherm valt die terug naar het homescreen met Viber.
Even catlog installeren en nadat het gebeurt even in de logs kijken of je een foutmelding of iets anders ziet wat ermee te maken kan hebben.
Fire69 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:14:
Werkt bij jullie de synchro van twitter en facebook?
Dat lijkt hier niet goed te gaan. Twitter geeft een sync-error (de app zelf doet het wel goed), bij Facebook komt mijn account niet in de settings bij, dus synct hij mijn contacts niet...
Bij mij ook niet (Facebook dan, Twitter gebruik ik niet). Normaliter als je voor het eerst inlogt op facebook hoort hij te vragen of je de contacten wilt syncen, bij mij vraagt hij het niet, wat ik ook doe. Daarom staat het ook niet in de settings van mijn account. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Vind dit nog acceptabel (als het dan goed wordt weergegeven, wat ik gelezen had wat niet zo was).
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16312033/Screenshot_2012-02-18-09-49-17.png

Enkel, juist met het mounten op de PC wou ik opeens een map verwijderen. Dit duurde verdacht lang (zat niks in de map) en had 'cancel' gedaan. Opeens kwam alles terug maar toen was m'n externe SD leeg... Even unmount, terug mount en daar was alles weer behalve dat hij alsnog zei dat de SD leeg was.
Even reboot gedaan van de telefoon, nu staan er nog maar 3 mappen op m'n SD kaart. Rare boel...
Maar voor de rest, te denken dat het nog niet eens een RC is draait dit wel allemaal al zéér vlotjes en toch redelijk stabiel. Heb hem afgelopen dagen gebruikt als dagelijkse ROM en geen klagen. Camera werkt ook gewoon perfect (soms wat langzaam nog). Heb op Techdays verschillende foto's en video's gemaakt en allen zonder problemen.

PS: Enig minpuntje is wel dat de batterij aardig snel zakt zodra WiFi gebruikt wordt (bovenstaande was met 2.15u gebruik van WiFi)...

[ Voor 11% gewijzigd door 430xlkod op 18-02-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Welke BB en RIL gebruik je ?

Ik heb ook gelezen dat de batterij-waarden niet kloppen, dus dat ze een vals beeld geven.
En ook dat batterij verbruik op wifi was mij opgevallen.

Waar ik met CM7 en wifi altijd aan juist een laag batterij-verbruik had, lijkt het in CM9 erop dat juist het batterij verbruik sterk afneemt als wifi de hele tijd aan staat...

Raar, ik ga het nog een paar dagen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nog een klein bugje gevonden, de browser crasht af en toe. Het gebeurt blijkbaar vaker als ik hem in landscape gebruik.

Batterij doet het bij mij heel goed tot hier, wifi-policy staat wel dat hij moet uitgaan in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Dat van de brower in landscape is een bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:44
Heeft iemand ook een batterystats plaatje van cm9 met wifi constant aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
speedme schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 11:27:
Dat van de brower in landscape is een bekende bug.

Ah, had ik gemist.

Bb is 725, ril was 218 maar die heb ik net vervangen door 725.

[edit]
Trouwens, toen ik net de bb en ril wou checken bleek mijn tel uit te staan.
Geen idee of het door cm9 kwam of zo, ik heb wel een rare dip in mijn accu-grafiek...

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 18-02-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hejkompas schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:03:
Heeft iemand ook een batterystats plaatje van cm9 met wifi constant aan?
Ik heb er geen plaatje van maar bij mij stond wifi wel altijd aan (stond verkeerd) maar dan gaat hij nog rond de 23 uur mee.

Ik moet zeggen dat ik die ICS versie wel erg fijn vind werken. Het is de reden waarom ik nog niet gelijk een andere telefoon gehaald heb (mag me contract namelijk weer verlengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Is er ergens een optie om uit te zetten dat hij niet steeds een icoontje op je homescreen zet als je iets uit de Market installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja bij market app zelf, naar settings daar kan je het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Dat is BB 725 en RIL 725.
Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste