Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:58:
Hopen jullie nu echt dat die batterydrain met CM nog zal verbeteren??
De eerste CM die ik probeerde was build 35 of zo, ze zitten nu aan 204 en het is nog steeds een probleem...

Misschien nu met de LG-sources dat ze er wat kunnen aan doen, maar ik zou er mijn adem niet voor inhouden...
Nee, nou een klein beetje dan, maar vind 2.2.2 wel zo slecht dat die er niet meer opkomt. En de rest werkt wel goed naar mijn mening.

Ik ben weer terug naar de kernel van CM, PowerSaving-SwiftExtreme-1.2Ghz kernel loopt toch niet zo lekker bij mij, veel lag in homescreens wisselen, batterijtijd nog slechter als CM. Jammer want hij had ook wel weer voordelen zoals met games. Hopelijk kunnen/gaan ze die van LG snel verwerken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik ervaar toch echt geen negatieve effecten met de SwiftExtreme kernel t.o.v. de standaard CM kernel.
Ook geen verbetering hoor in batterij-duur, maar ik vermoed dat dit nog goed komt.
Gisteren, nadat ik de telefoon van de lader gehaald heb, had ik na 6 uur nog 86% lading over.
Nu, na ruim 15 uur, zit ik op 72%.

Ik heb echter de telefoon in vliegtuigmodus gezet vannacht (zoals ik altijd doe) en beetje gesurft op het web.

Ik begin nu beetje te merken dat de batterij-duur verbetert met deze kernel.
En ik heb absoluut nog niets gedaan, zoals een calibratie van de batterij.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, mijn laatste zin klopt niet helemaal, die LG kernel mogen ze houden. :+ Bedoel rom broncode's.
Denk wel dat het daarmee beter kan worden maar is afwachten.
speedme schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:01:
Ik ervaar toch echt geen negatieve effecten met de SwiftExtreme kernel t.o.v. de standaard CM kernel.
Ook geen verbetering hoor in batterij-duur, maar ik vermoed dat dit nog goed komt.
Gisteren, nadat ik de telefoon van de lader gehaald heb, had ik na 6 uur nog 86% lading over.
Nu, na ruim 15 uur, zit ik op 72%.

Ik heb echter de telefoon in vliegtuigmodus gezet vannacht (zoals ik altijd doe) en beetje gesurft op het web.

Ik begin nu beetje te merken dat de batterij-duur verbetert met deze kernel.
En ik heb absoluut nog niets gedaan, zoals een calibratie van de batterij.
Dat is idd netjes. Ik zet hem niet in vliegtuigmodus en ben in een nacht maar 1% kwijt. Maar ik heb hier ook een stabiel bereik, alle streepjes. De mast staat hier vlakbij. ;)
Maar als ik hem gebruik gaat het snel, zo'n 10% per uur helaas.
Na 6 uur dus nog maar 40%.

De eerste keer dat ik CM erop zette haalde ik makkelijk de dag, had nog 15% over na 16 uur.
Eén keer terug naar stock, 's avonds weer terug naar CM en toen opeens slechte batterijtijd.
Met een app om te kijken welke apps dat veroorzaken zie ik niets bijzonders.

Calibratie heb ik ook niet gedaan met die kernel. Dan gaat het in het begin nog sneller leeg.
Ik zit nu ik dit typ ook tussendoor te spelen met m'n O2X, en er is nu al 5% eraf. :-(

Dan kan ik net zo goed die powersave kernel er weer opzetten. Ik zal nu dalvik 2x wissen, voor en na flashen. Verder geen wipes toch? Edit Hij staat er weer op :)

Misschien maar eens een extra batterij kopen anders.
Edit 2 Ik zie dat ook batterij stats gewist kan worden. Is dat aan te raden of niet doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Je moet elke "flash" natuurlijk wel even de tijd geven om zich de "bewijzen", want je redeneert nu wel heel erg snel dat de nieuwe kernel niet goed werkt (na nog niet eens een goede dag op de nieuwe kernel te werken).

Ikzelf flash regelmatig, maar zeker niet elke dag.
Ik werk dan meestal een paar weken met een bepaalde rom.
Alleen dan weet ik of deze beter werkt dan de vorige rom die ik gebruikte.

Ook heb ik nu standaard 2G aan staan i.p.v. 3G.
Zoals thuis als op mijn werk heb ik standaard wifi aan staan.
Buiten het wifi bereik valt de telefoon dus terug op 2G.

Als jij 3G hebt aan staan, dan is die drain begrijpelijk.
3G zuipt namelijk batterij, veel meer dan wifi of 2G

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wel wat langer moeten wachten ja. Zal ik nu doen.

Ik wel, elke nieuwe nightly. Zal wat langer op een nightly blijven zolang er niet veel veranderd in de changelog.

3G gebruik ik alleen als ik het nodig heb. Daarna zet ik mobiele data weer uit. Voor de rest WiFi, maar
's nachts en als ik weg ga zet ik die ook uit. Zou dat schelen als ik het aan laat? Dan zoekt hij toch Wifi netwerken die open zijn? (De melding heb ik uitstaan.) Lijkt mij dat dat meer stroom kost maar ook dat zal ik uitproberen.

Ik heb dus mobiel netwerk alleen aan als ik het nodig heb.Of blijft dat dan toch 3G? Dacht het niet toch...

Trouwens met setCPU heb ik hem op 1216MHz gezet en bij voltages heb ik alles -25mV gedaan. Verder niks,
want ik begrijp nog steeds die profiles niet en met het lijstje van GebakkePizza kom ik er niet uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Ik heb echt geen last van drain. Alleen op 3g, maar het 3g modem is niet zo geweldig in deze telefoon. Als ik m gewoon laat liggen gaat er in een nacht van 8 uur ongeveer 4% af, vind ik toch netjes. Met data aan, dus geen flightmode. Je moet alleen zelf nergens aan zitten, dus gewoon installeren in deze volgorde:

- Baseband (218)
- ROM (CM7, nieuwste nightly)
- Full Wipe
- RIL (218, zou standaard goed moeten zijn maar check voor de zekerheid met GetRIL)
- Kernel (SwiftExtreme LOC)
- Toggle 2G script (download op XDA, installeer via recovery en dan eenmalig opstarten en alleen aanvinken, verder standaard config)
- Volladen en batterij kalibreren

Geen task managers, battery savers of wat dan ook. En niet handmatig wifi aan uit zetten of aan opties zitten die het beleid aanpassen van WiFi en data. Ook geen SET cpu gebruiken of iets in die richting, gewoon helemaal lekker zijn gang laten gaan. Die programma's verwarren de schedulers en kunnen dus een negatief effect hebben. Het enige wat je kunt doen is flight mode 's nachts voor als je niet gestoord wilt worden en nog meer uit wil sparen, hoewel ik met 4% niet klaar. Ook zonder WiFi vind ik m erg zuinig zolang je maar niet teveel op 3G internet. Als je daar niet aan ontkomt zal je accu nou eenmaal niet lang meegaan. Internetten via 3G is gewoon dodelijk voor je accutijd aangezien het scherm en de 3G modem veel stroom gebruiken.

Ik haal toch zeker 1 dag met veel gebruik en 2 dagen met weinig gebruik en merk dat hij idle helemaal niet draint. Ook ben ik altijd bereikbaar, gaat de wekker iedere ochtend en heb ik geen last van reboots of random force closes.

[ Voor 10% gewijzigd door justin_ti op 25-11-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toggle 2G script heb ik nu geïnstalleerd. Ben benieuwd of het helpt. Bedankt alvast. :)
setCPU heb ik weer teruggeclocked en verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
volgens mij overclockt swiftextreme automatisch tot 1200mhz toch? 2g maakt bij mij HET verschil. Mijn wifi sleep policy staat ook weer op screen off wifi off. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Misschien zijn er toch beduidend verschillende optimus 2x versies in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
justin_ti schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:18:
Ik heb echt geen last van drain. Alleen op 3g, maar het 3g modem is niet zo geweldig in deze telefoon. Als ik m gewoon laat liggen gaat er in een nacht van 8 uur ongeveer 4% af, vind ik toch netjes. Met data aan, dus geen flightmode. Je moet alleen zelf nergens aan zitten, dus gewoon installeren in deze volgorde:

- Baseband (218)
- ROM (CM7, nieuwste nightly)
- Full Wipe
- RIL (218, zou standaard goed moeten zijn maar check voor de zekerheid met GetRIL)
- Kernel (SwiftExtreme LOC)
- Toggle 2G script (download op XDA, installeer via recovery en dan eenmalig opstarten en alleen aanvinken, verder standaard config)
- Volladen en batterij kalibreren

Geen task managers, battery savers of wat dan ook. En niet handmatig wifi aan uit zetten of aan opties zitten die het beleid aanpassen van WiFi en data. Ook geen SET cpu gebruiken of iets in die richting, gewoon helemaal lekker zijn gang laten gaan. Die programma's verwarren de schedulers en kunnen dus een negatief effect hebben. Het enige wat je kunt doen is flight mode 's nachts voor als je niet gestoord wilt worden en nog meer uit wil sparen, hoewel ik met 4% niet klaar. Ook zonder WiFi vind ik m erg zuinig zolang je maar niet teveel op 3G internet. Als je daar niet aan ontkomt zal je accu nou eenmaal niet lang meegaan. Internetten via 3G is gewoon dodelijk voor je accutijd aangezien het scherm en de 3G modem veel stroom gebruiken.

Ik haal toch zeker 1 dag met veel gebruik en 2 dagen met weinig gebruik en merk dat hij idle helemaal niet draint. Ook ben ik altijd bereikbaar, gaat de wekker iedere ochtend en heb ik geen last van reboots of random force closes.
Ik ben het met jouw verhaal eens, maar ik heb een iets andere opstelling.

Zo gebruik ik BB 504 en geen 218. 504 is veel beter qua gesprekskwaliteit en batterij drain.

Ook heb ik geen Toggle 2G, maar heb ik gewoon standaard wifi aan staan.
Zodra er een bekend netwerk binnen bereik is, zal hij zich daarmee verbinden.
En mocht dat niet lukken, dan heb ik gewoon standaard 2G aan staan en geen 3G.
Ik "toggle" dus niet handmatig. Zo is het gewoon eenmalig ingesteld.

Ik haalde met gemak 24 uur op 1 accu-lading met de standaard CM kernel.
De SwiftExtreme kernel lijkt nu een betere accu-tijd te geven, al is het een vertekent beeld natuurlijk.....
Voorheen had ik 3G en wifi aan staan (geen wifi bereik, valt hij terug op 3G).
Nu heb ik (op aanraden van de SwiftExtreme kernel) standaard 2G aan staan, wat natuurlijk ook ervoor zorgt dat de batterij minder snel leeg loopt.

Ik vraag je dus af waar de "powersafe" melding in de omschrijving "Powersafe-SwiftExtreme" voor staat.
Is het omdat de kernel beter met de batterij om gaat ? Of is het omdat nu standaard 2G aan staat ?
Alleen door beter te testen zal ik daar mogelijk achter komen.

En verder heb ik wel SetCPU geinstalleerd met profiles (zoals eerder aangegeven).
Ook dat zal wel voor wat accu-duur zorgen, vermoed ik.

Al met al ben ik nog altijd te spreken over de SwiftExtreme kernel, maar of deze kernel op zichzelf nu zo'n verbetering is (op de overclock na dan) verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
justin_ti schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:04:
volgens mij overclockt swiftextreme automatisch tot 1200mhz toch? 2g maakt bij mij HET verschil. Mijn wifi sleep policy staat ook weer op screen off wifi off. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Misschien zijn er toch beduidend verschillende optimus 2x versies in omloop.
Nee, SwiftExtreme heeft een optie waarmee overclocken tot 1200 Mhz mogelijk is.
Daarmee zal hij echt niet automatisch overclocken.
Daarvoor heb je nog altijd SetCPU of CPU Master Free (of soortgelijk programma) voor nodig.

Inderdaad, ik vermoed dat 2G het grote verschil maakt, waardoor er een langere accu-tijd gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij overclockt swiftextreme automatisch tot 1200mhz toch?
Ik heb powersaving swiftExtreme kernel. Beter de normale? Als ik setCPU opstart zegt hij dat ie op 1015 staat
Mooi, ben erg benieuwd. :)
Mijn wifi sleep policy staat ook weer op screen off wifi off. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Misschien zijn er toch beduidend verschillende optimus 2x versies in omloop.
Sommige zeggen dat hij weer verbinding moet maken en dat dat dan meer stroom kost dan aan laten staan. Merk weinig verschil imo.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat er verschillende batches zijn uitgebracht, de eerste toestellen hadden veel last van dode/vastzittende pixels o.a.
speedme schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:12:
[...]

Nee, SwiftExtreme heeft een optie waarmee overclocken tot 1200 Mhz mogelijk is.
Daarmee zal hij echt niet automatisch overclocken.
Daarvoor heb je nog altijd SetCPU of CPU Master Free (of soortgelijk programma) voor nodig.

Inderdaad, ik vermoed dat 2G het grote verschil maakt, waardoor er een langere accu-tijd gehaald wordt.
Dacht ik ook ja. Dan maar weer installeren. :P Zo blijf ik bezig. Ondertussen is er alweer 40% vanaf. :/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkuijten26
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-07-2022
[quote]speedme schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:10:
[...]

Ik vraag je dus af waar de "powersafe" melding in de omschrijving "Powersafe-SwiftExtreme" voor staat.
Is het omdat de kernel beter met de batterij om gaat ? Of is het omdat nu standaard 2G aan staat ?

Er zijn een tweetal "govenors" beschikbaar met de SwiftExtreme kernel, performance en powersave. Met een govenor geef je de manier van aanspreken van je CPU aan, ofwel ga je voor zo zuinig mogelijk of voor de best mogelijke prestaties. :) In je profiles die je opgeeft in setCPU geef je de "werkrange" van je CPU aan, binnen deze werkrange zal de klokfrequentie van je CPU worden gekozen, naar wat minimaal of maximaal nodig is voor het uitvoeren van een of meerdere applicaties. Bij andere kernels heb je soms meer keuze tussen govenors, maar eigenlijk zijn deze twee voldoende.

Het is eigenlijk net als bij somige auto's, je kan daar ook weleens een keuze maken tussen sport stand of eco stand.

@Justin_ti ik zie dat jij fulltime je wifi aan hebt ook als er geen wifi beschikbaar is, ik heb weleens wat opgevangen dat het scannen naar wifi ook veel energie kan kosten... Dit weet ik niet zeker hoor, maar wat zijn jou ervaringen tot nu toe? (%per uur? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:08
Het ICS-kernel voor de O2X, dus zou het toch gaan gebeuren?

https://github.com/Cyanog.../android-tegra-2.6.32-ics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Is dat incl. Tegra2 drivers ?
Want voor zover ik weet zijn die nog niet vrijgegeven door NVidia :-(

EDIT : Ik lees op XDA dat het inderdaad alleen de kernel is, maar het was al bekend dat daaraan gewerkt werd door CM. Helaas nog altijd geen NVideo Tegra2 drivers (maargoed, die had CM ook voor GB niet....)

[ Voor 22% gewijzigd door speedme op 25-11-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
speedme schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:34:
[...]

Is dat incl. Tegra2 drivers ?
Want voor zover ik weet zijn die nog niet vrijgegeven door NVidia :-(

EDIT : Ik lees op XDA dat het inderdaad alleen de kernel is, maar het was al bekend dat daaraan gewerkt werd door CM. Helaas nog altijd geen NVideo Tegra2 drivers (maargoed, die had CM ook voor GB niet....)
ik denk dat het ook afhankelijk is van de kernelwijzigingen. Als verder in de kernel niks denderends is gefixt waardoor de API aanroepen hetzelfde zijn zou je het mogelijk 1 op 1 kunnen overnemen (wat mogelijk bij GB het geval was t.o.v. froyo).

Nu zou dat eigenlijk ook net zo goed kunnen, maar gezien de verschillende geluiden die we horen zou ik toch denken dat het met de nieuwere kerel het een en ander is veranderd waardoor de driver ook 'mee moet veranderen' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICS Q1 2012. Even naar beneden scrollen. Aangezien LG Gingerbread nog niet eens heeft uitgebracht gok ik dat het niet klopt, maar LG werkt wel samen met nVidia, dus misschien? Afwachten maar

Edit Oud nieuws zie ik. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkuijten26
Heeft iemand een handige app, om de brightness te configureren? Ik gebruik eigenlijk altijd de automatische brightness, maar na het flashen van de kernel SwiftExtreme, heb ik het gevoel dat de auto brightness settings wel heel gevoelig staan (continu flikkeren).

Het liefst zou ik dus een app willen waarmee ik zelf de automatische instellingen kan configureren. Een collega van mij heeft de Motorola Defy met CM en hij kan via de cyanogen settings zijn eigen instellingen opgeven.. waarom wij niet!? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 03:44
Ik gebruik invisibricht pro, die heb ik onder de sneltoets , zoeken inhouden. Is niet automatisch, maar kun je wel heel makkelijk in apps de brightness veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
jkuijten26 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:58:
Heeft iemand een handige app, om de brightness te configureren? Ik gebruik eigenlijk altijd de automatische brightness, maar na het flashen van de kernel SwiftExtreme, heb ik het gevoel dat de auto brightness settings wel heel gevoelig staan (continu flikkeren).

Het liefst zou ik dus een app willen waarmee ik zelf de automatische instellingen kan configureren. Een collega van mij heeft de Motorola Defy met CM en hij kan via de cyanogen settings zijn eigen instellingen opgeven.. waarom wij niet!? :/
Exact hetzelfde hier na het flashen van de SwiftExtreme kernel. Heel irritant zit ik in de trein en mijn scherm flitst continu. Wil het eigenlijk ook wel automatisch aanpassen dus als iemand een goede tip heeft is die welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Welke versie hebben jullie van SwiftExtreme? De Final neem ik aan? Echt vreemd die uiteenlopende resultaten. want ik heb dat dus totaal niet, terwijl ik dit wel had met sommige eerdere versies van CM7, dat is idd onwerkbaar irritant. Heb wel autobrightness aanstaan. Ik denk dat de baseband ook een rol speelt, aangezien die ook te maken heeft met alle sensors (volgens mij).

Kon je in de CM7 settings de auto brightness intervallen en reactietijd opgeven? Ik zal zo eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Echt raar, want ik heb er ook geen last van dat de automatische settings op hol slaan (flikkerend scherm).

Ik gebruik Extended Controls met de widget op het homescreen.
Daarmee wissel ik snel tussen de verschillende brightness profielen.
Werkt al tijden perfekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik merk nu wel trouwens dat ik langer met mijn batterij-lading doe, al zal dat grotendeels te wijten zijn aan de 2G die nu standaard aan staat i.p.v. 3G.

Ik heb ruim 1,5 dag gedaan en had nog 18% over toen hij aan op de lader ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat mijn toestel soms aangeeft dat ik 4G heb. Zover ik weet ondersteund de LG o2x geen 4G toch?
Of zal dat gewoon aan de miui rom liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin_ti schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 08:49:
Welke versie hebben jullie van SwiftExtreme? De Final neem ik aan? Echt vreemd die uiteenlopende resultaten. want ik heb dat dus totaal niet, terwijl ik dit wel had met sommige eerdere versies van CM7, dat is idd onwerkbaar irritant. Heb wel autobrightness aanstaan. Ik denk dat de baseband ook een rol speelt, aangezien die ook te maken heeft met alle sensors (volgens mij).

Kon je in de CM7 settings de auto brightness intervallen en reactietijd opgeven? Ik zal zo eens kijken.
Ik heb de kernel van 20112011. Dat is toch de nieuwste? Omdat de dev is gestopt...

En is het normaal dat de CPU/batterij erg warm wordt met 1216MHz, die van mij wordt zo'n 44 graden als ik een game speel. Of kan 'ie dat wel hebben? Ik klok hem nu maar terug naar 1015MHz tijdens een game.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
speedme schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:10:
[...]

Ik ben het met jouw verhaal eens, maar ik heb een iets andere opstelling.

Zo gebruik ik BB 504 en geen 218. 504 is veel beter qua gesprekskwaliteit en batterij drain.

Ook heb ik geen Toggle 2G, maar heb ik gewoon standaard wifi aan staan.
Zodra er een bekend netwerk binnen bereik is, zal hij zich daarmee verbinden.
En mocht dat niet lukken, dan heb ik gewoon standaard 2G aan staan en geen 3G.
Ik "toggle" dus niet handmatig. Zo is het gewoon eenmalig ingesteld.

Ik haalde met gemak 24 uur op 1 accu-lading met de standaard CM kernel.
De SwiftExtreme kernel lijkt nu een betere accu-tijd te geven, al is het een vertekent beeld natuurlijk.....
Voorheen had ik 3G en wifi aan staan (geen wifi bereik, valt hij terug op 3G).
Nu heb ik (op aanraden van de SwiftExtreme kernel) standaard 2G aan staan, wat natuurlijk ook ervoor zorgt dat de batterij minder snel leeg loopt.

En verder heb ik wel SetCPU geinstalleerd met profiles (zoals eerder aangegeven).
Ook dat zal wel voor wat accu-duur zorgen, vermoed ik.

Al met al ben ik nog altijd te spreken over de SwiftExtreme kernel, maar of deze kernel op zichzelf nu zo'n verbetering is (op de overclock na dan) verwacht ik niet.
Aah bedankt voor het delen van de info. Baseband 502 bedoel je? Die heb ik ook gehad, was echt prima belkwaliteit, maar (hier heb je het dus weer, verschillende optimussen?) mijn telefoon verloor constant zijn bereik tot ik m rebootte, soms wel 5x per dag. En soms had ik dus ook niet door dat ik intussen onbereikbaar was. Flightmode werkte dan ook niet, want daar reageerde hij niet meer op. RIL was wel goed. Met 218 heb ik een stuk mindere gesprekskwaliteit maar nog altijd beter dan met de nieuwere 622 etc.

Mijn fout, maar SETcpu is dus wel degelijk nodig. Ik heb m nu ook, op 1216MHz verder alles 25mv undervolt. Als je ziet wat die gast allemaal met de kernel heeft gedaan zou ik zeggen dat hij toch wel wat zuiniger zou kunnen zijn (undervolt op geheugen etc). De powersafe editie draait met scherm uit op 200MHz, terwijl de normale versie tussen de 200 en 300MHz draait. Deze is niet zonder meer aan te bevelen, want er komt nog wat extra vertraging op bijvoorbeeld het unlocken van het scherm, en misschien ook wat haperingen tijdens het bellen met viber, skype etc.

Toch best gek om te horen dat dezelfde telefoon niet altijd het best draait met dezelfde setup. Welke provider heb jij? Ik heb vodafone.

@GJB, die heb ik ook. Dat is idd de final versie. Welke baseband heb jij, als jouw scherm zo flikkert? Sommige problemen worden trouwens ook pas opgelost na een full wipe, om wat voor gekke reden dan ook. Heb je dat al eens getest? Een nandroid backup herstellen kan op die manier best wat problemen veroorzaken in sommige gevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door justin_ti op 27-11-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin_ti schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:38:
@GJB, die heb ik ook. Dat is idd de final versie. Welke baseband heb jij, als jouw scherm zo flikkert? Sommige problemen worden trouwens ook pas opgelost na een full wipe, om wat voor gekke reden dan ook. Heb je dat al eens getest? Een nandroid backup herstellen kan op die manier best wat problemen veroorzaken in sommige gevallen.
Uh, dat was ik niet, ik heb daar geen last van want gebruik de auto brightness niet. :P

Maar nu je het zegt, ik probeer het net even onder een lamp en het scherm begint idd te flikkeren.

Ik heb BaseBand en RIL 725 en nergens last van. Geen slecht bereik of gesprekskwaliteit, geen spontane reboots of opnieuw de pincode moeten invoeren. Ook niks aan BB veranderd btw, gewoon van stock naar CM en alleen de RIL veranderd, volgens GetRIL was de BaseBand nog 725...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Owja sorry, foutje dat was speedme. Ik heb m net ook ff onder een lamp gehouden en hij gaat dan in 2 tikjes naar het felst en blijft daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Oké mensjes, helemaal onderaan voor de duidelijkheid weer mijn eerder genoemde clocks met SetCPU voor de SwiftExtreme-PowerSaving-loc-20112011 kernel. Maar ik wil nu even mijn nieuwe voltages delen (gebruikte eerst overal -25mV). Ik heb ze getest met de ingebouwde stress test van SetCPU, wat games en AnTuTu Benchmark.
  • 1216Mhz op -125mV
  • 1015Mhz op -100mV
  • 916Mhz op -75mV
  • 816Mhz op -75mV
  • 655Mhz op -50mV
  • 503Mhz op -25mV
  • 316Mhz op -25mV
  • 216Mhz op -25mV
Aangezien niet elke telefoon hetzelfde is het misschien wel handig om de "Set on Boot" (onder de voltages tab) uit te schakelen. Mocht hij vast lopen dan kan je de batterij eruit trekken en staat hij weer op de normale voltages ingesteld. Niet vergeten om "Set on Boot" weer aan te zetten als de waardes stabiel werken! Zie ook "Safe mode instructions" in het menu van SetCPU.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan. Lagere voltages voor de hogere clocks laten mijn 2X vastlopen, misschien kunnen sommige voltages van de lagere clocks nog wel wat lager. Maar voor nu is het goed.
GebakkePizza schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:21:
[...]
Ik heb de volgende profiles:
In call 216-816 powersave prioriteit: 100
Screen off 216-506 powersave prioriteit: 99
Temp >47.5 216-655 powersave prioriteit: 98
Bat <25% 216-816 powersave prioriteit: 50
Charging 316-1216 performance prioriteit: 49

Buiten de profiles om staat hij op 216-1015 powersave, tenzij ik hoger nodig heb. [...]

[ Voor 2% gewijzigd door GebakkePizza op 27-11-2011 21:56 . Reden: Voltages aangepast na gevonden vastloper (die ik kon herhalen).. Nu weer stabiel. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is het normaal dat de batterij op 1200MHz. 44.3 graden wordtbij het spelen van een game? Heb geen zin in een gare CPU. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
justin_ti schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:38:
[...]

Aah bedankt voor het delen van de info. Baseband 502 bedoel je? Die heb ik ook gehad, was echt prima belkwaliteit, maar (hier heb je het dus weer, verschillende optimussen?) mijn telefoon verloor constant zijn bereik tot ik m rebootte, soms wel 5x per dag. En soms had ik dus ook niet door dat ik intussen onbereikbaar was. Flightmode werkte dan ook niet, want daar reageerde hij niet meer op. RIL was wel goed. Met 218 heb ik een stuk mindere gesprekskwaliteit maar nog altijd beter dan met de nieuwere 622 etc.

Mijn fout, maar SETcpu is dus wel degelijk nodig. Ik heb m nu ook, op 1216MHz verder alles 25mv undervolt. Als je ziet wat die gast allemaal met de kernel heeft gedaan zou ik zeggen dat hij toch wel wat zuiniger zou kunnen zijn (undervolt op geheugen etc). De powersafe editie draait met scherm uit op 200MHz, terwijl de normale versie tussen de 200 en 300MHz draait. Deze is niet zonder meer aan te bevelen, want er komt nog wat extra vertraging op bijvoorbeeld het unlocken van het scherm, en misschien ook wat haperingen tijdens het bellen met viber, skype etc.

Toch best gek om te horen dat dezelfde telefoon niet altijd het best draait met dezelfde setup. Welke provider heb jij? Ik heb vodafone.
Het is inderdaad raar hoe dezelfde telefoon zo verschillende kan reageren bij mensen.
Ik heb dus BB 502 met RIL 218 en ik heb absoluut helemaal geen last van wegvallend bereik of signaal.
Maar daarentegen heb ik ook geen vastlopers of spontane reboots, die anderen wel hebben zoals te lezen in dit topic.
Af en toe moet ik wel eens de batterij eruit halen omdat mijn telefoon is vastgelopen, maar dan is het echt alleen als ik teveel met de telefoon heb lopen klooien 8)

Ik zit trouwens bij T-Mobile en had de telefoon direkt op het moment toen hij uit kwam.
(eind februari, begin maart).
Al behoorlijk snel had ik al Cyanogen en ben sindsdien niet meer terug gegaan naar stock ROM.

Inmiddels heb ik ook de voltages aangepast, zoals hierboven aangegeven en ik ben benieuwd of ik daarmee nog meer batterij-duur eruit kan persen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:28:
En is het normaal dat de batterij op 1200MHz. 44.3 graden wordtbij het spelen van een game? Heb geen zin in een gare CPU. :9
44 graden is wel aan hoge kant. Hij zal niet ontploffen maar ik zou wel een beetje oppassen.. Was je hem misschien toevallig ook aan het opladen? 40+ heb ik denk ik alleen gezien wanneer ik tethering via USB aan had staan. Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet vaak na het gamen gekeken wat mijn temperatuur was.

//EDIT:
Installeer StabilityTest is en draai de 'classic test'. Na 22 minute zit hij bij mij op 37.2 graden (tegelijkertijd ook aan het opladen). Hij stijgt wel continu, dus misschien haal ik de 44 ook.
speedme schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:01:
[...]
Inmiddels heb ik ook de voltages aangepast, zoals hierboven aangegeven en ik ben benieuwd of ik daarmee nog meer batterij-duur eruit kan persen :P
Heb je de huidige settings gebruikt? Heb ze namelijk aangepast n.a.v. vastlopers. Het is aardig irritant om de juiste voltages te vinden. Bijna een hele dag geen problemen gehad en opeens liep hij steeds vast in het menu. Voltages aangepast en nou doet hij het weer. Ik denk dat er nog wel wat aanpassingen volgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was wel aan de lader. Wordt erg warm t.h.v. de camera. Ik klok hem nu maar terug als ik een spel ga spelen en na afloop weer omhoog... Batterij gaat ook erg snel trouwens, heb die voltages nog niet aangepast, blijft het wel goed stabiel?

Zal eens naar die app kijken. Ik heb hem net ook een factory reset gegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Niet online
Ja, met de lader gaat het altijd sneller. Na 40 minuten zat hij op 40.2 graden. Dus 44 is niet uitzonderlijk hoog te noemen. Maar als je het risico niet wilt nemen moet je het zeker niet doen. Ik vind het zelf wel best zo. :P Batterij lijkt bij mij niet sneller of trager te gaan dan bij de standaard kernel, maar ik hou het ook niet bij.

Hij lijkt nu stabiel om te gaan met die voltages. Maar soms zitten de vastlopers goed verstopt..

[ Voor 53% gewijzigd door GebakkePizza op 27-11-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
GebakkePizza schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:15:
[...]
Heb je de huidige settings gebruikt? Heb ze namelijk aangepast n.a.v. vastlopers. Het is aardig irritant om de juiste voltages te vinden. Bijna een hele dag geen problemen gehad en opeens liep hij steeds vast in het menu. Voltages aangepast en nou doet hij het weer. Ik denk dat er nog wel wat aanpassingen volgen. :9
Ik heb nu de voltage instellingen zoals jij eerder hebt aangegeven, namelijk :

1216Mhz op -125mV
1015Mhz op -100mV
916Mhz op -75mV
816Mhz op -75mV
655Mhz op -50mV
503Mhz op -25mV
316Mhz op -25mV
216Mhz op -25mV

Ik moet nog zien of het stabiel blijft of dat ik vastlopers krijg, maar tot nu toe draait het goed.
En hopelijk haal ik zo nog wat betere batterij-tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, ik heb hem op 1200MHz. laten staan en aan de lader en hij is nu 48.1 graden. Oeps. Ach ja, hij is nu aan het afkoelen, zal het maar niet meer doen als hijaan de lader ligt en hoge kloksnelheid. Les geleerd. ;) :+

Edit Ik heb de CPU nu ook weer undervolt met het lijstje van GebakkePizza, ben benieuwd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik had gisteren (met undervolt) een vastloper, dus ik ben weer terug naar standaard waarden.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ja undervolt kun je niks algemeens over zeggen, de kwaliteit is per processor op dat gebied nogal verschillend. Volgens mij is 44 graden helemaal niet zo kritiek, maar bedenk wel dat hij zomers in de volle zon moet kunnen liggen en dan nog steeds niet mag smelten.

Ik heb ook de telefoon al heel vroeg besteld, nog voor hij uit was op de gok gekozen (moest verlengen). In het begin T-Mobile en echt heel vaak reboots gehad. Later vodafone en al snel over naar CM7. Tot nu toe heb ik met de SwiftExtreme kernel nooit meer een reboot gehad of een app crash o.i.d.

Wat ik ook ervaar is dat met BB218 de torch app helemaal goed werkt. Bij andere basebands kreeg ik m vaak niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
justin_ti schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:06:
Wat ik ook ervaar is dat met BB218 de torch app helemaal goed werkt. Bij andere basebands kreeg ik m vaak niet meer uit.
Ik had daar zelf met verschillende basebands nooit last van gehad. Zowel 0218, 0622 als 0725.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkuijten26
Ik was degene met het flikkerende scherm (auto brightness), het zou zomaar eens aan mijn BB (725) kunnen liggen. Maar ik zal eerst eens een backup maken een factory reset doen, restoren, dan checken of het probleem opgelost is. Als dat niet helpt ga ik terugflashen naar BB218, deze wordt ook aanbevolen te gebruiken door het Cyanogen team.

Mijn ervaring tot nu toe met de SwiftExtreme kernel is dat de batterij redelijk snel leeg gaat. Ik hoop dat ik het flikkeren van het scherm weg kan krijgen, want dit lijkt mij ook niet bevorderlijk voor de batterij duur.

En hopelijk komt er vandaag weer een nieuwe nightly!! (205)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Gister een Optimus gescoord voor vader, bij thuiskomst zat er CM7 op. Kan iemand me vertellen hoe ik het makkelijkst kan achterhalen welke versie erop zit, en eventueel een update doen naar meest recente CM7. Een linkje is natuurlijk zeer welkom (0,0 ervaring met rooten android, wel met JB voor iphone)

Of is het meest recente hiervan http://download.cyanogenm...?type=nightly&device=p990 downloaden en dan op de sdkaart zetten voldoende? (updaten via recovery mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
SYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:34:
Gister een Optimus gescoord voor vader, bij thuiskomst zat er CM7 op. Kan iemand me vertellen hoe ik het makkelijkst kan achterhalen welke versie erop zit, en eventueel een update doen naar meest recente CM7. Een linkje is natuurlijk zeer welkom (0,0 ervaring met rooten android, wel met JB voor iphone)

Of is het meest recente hiervan http://download.cyanogenm...?type=nightly&device=p990 downloaden en dan op de sdkaart zetten voldoende? (updaten via recovery mode)
Gewoon de ZIP downloaden van die link inderdaad en op je SD-kaart zetten.
Daarna rebooten naar recovery mode en dan de optie "zip flashen vanaf sd kaart" kiezen.
De juiste ZIP bestand selecteren en voila nieuwste CM versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Had ik het toch wel goed, maar dacht voor de zekerheid alsnog even vragen :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
YES !!!

LG heeft via Facebook laten weten dat in december bekend gemaakt wordt wanneer ICS voor onze Optimus 2X uitgerold gaat worden !!!

http://www.facebook.com/#...h-upgrade/316431148368212

(sceptisch : LG kan veel beloven, eerst zien dan geloven !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 13:00
Mja, een update van 2.2.2 naar 2.3? zou ook al eens uitkomen, wacht ik inmiddels al niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potver, CM_arcee heeft ICS al werkend op de O3D en de black. Laat nVidia nou eens die code's vrijgeven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Eergisteren accu in 3/4 dag leeggetrokken met de swiftextreme kernel, na eenmalig gebruik van sygic. Op een een of andere manier kreeg ik deze niet meer goed weg, de CPU bleef belast ook al rebootte ik de telefoon en sloot ik het proces af met de task killer. Erg vreemd, maar na de-installatie gaat de accu weer de volle 1 a 2 dagen mee. Misschien zitten er dus toch nog wat fouten in de kernel waardoor de accu bij sommige mensen zo snel leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Dat gedoe met sygic heb ik ook, is een bug. Daarom wil ik zo snel mogelijk naar ics, omdat die een goede taskmanager heeft ingebouwd, waarmee sygic en andere apps dus goed af te sluiten zijn. En sygic deinstalleren zit er niet echt in, heb geen data abonnement en sygic is de enige goede offline nav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Welke versie van Sygic gebruiken jullie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
11.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
pff de kang versie is erg buggy.. ik wil mijn 205.. hoe lang moet ik nog wachten :'(

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb de allernieuwste beta (ik dachte dat het 11.2.2 beta is) van Sygic.
En ik heb met de SwiftExtreme kernel geen problemen met Sygic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57
Ik ben niet meer zo enthousiast over Sygic sinds gisteren. :/

Fire69 in "Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkuijten26
Volgens mij is dat niet alleen bij Sygic, ik heb namelijk Sygic en Co-pilot en ze hebben het allebei. Dezelfde 'accu drain' dacht ik zelfs bij google maps ook te merken. Zijn het wel echt deze apps? Of is het misschien gewoon het gebruik van GPS?

Wat ik ook eerder zag dat als ik bijvoorbeeld Co-pilot had gebruik, al was het maar voor 30sec, daarna klopte mijn hele batterij-verbruik status niet meer. Bijna het volledige verbruik wordt daarna toege-eigend aan Co-pilot...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Nou ik moet dus zeggen dat ik geen google maps heb en dat daarom mijn accu misschien zo geweldig lang meegaat (gewoon vergeten te installeren met de GAPPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
justin_ti schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:14:
Nou ik moet dus zeggen dat ik geen google maps heb en dat daarom mijn accu misschien zo geweldig lang meegaat (gewoon vergeten te installeren met de GAPPS).
Heb jij Background Data aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Wat bedoel je precies met background data? Ik heb altijd synchronisatie aan staan met google, whatsapp etc. En ook data altijd aan, maar dan met toggle 2g op een laag pitje als het scherm uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
Heb de P990 nu 2 weken in bezit. Had hem nieuw aangeschaft.
Dit zijn mijn bevindingen:
  • Ik mis een notification LED. Als ik bv. een whatsapp bericht heb ontvangen, maar niet heb gehoord, zie ik die pas als ik zelf het scherm aanzet.
  • Gesprekskwaliteit is erg slecht. Mensen verstaan mij prima, maar ik hun dus niet.
  • Trilaccu is matig. Heb soms niet door dat ik gebeld wordt.
  • Vind hem erg traag voor een 2x Speed. Als ik bv. een telefoonummer aan het intikken ben merk ik gewoon veel lag. En het unlocken gaat ook langzaam.
  • Telefoon is al meer dan eens spontaan gaan rebooten
  • Batterij duur is heel wisselend, los van het gebruik. Ene keer gaat ie 2 dagen mee, de andere keer is in binnen 12 uur leeg.
  • Vind het licht van de function keys s'nachts soms erg helder. Helaas schaalt het niet mee met de helderheid van het beeldscherm. Kan het verder ook nergens configureren
  • Vind de android installatie erg kaal vergeleken met bv. Sense. Ook CM7 heeft veel meer features.
Kortom, ik zit er heel erg aan te denken om maar een custom rom te installeren. Zal ik hiermee bovenstaande problemen kunnen oplossen? Of is het een goed idee om op ICS (komt deze maand lees ik hierboven?) te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
RutgerB schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:28:
Heb de P990 nu 2 weken in bezit. Had hem nieuw aangeschaft.
Dit zijn mijn bevindingen:

- Ik mis een notification LED. Als ik bv. een whatsapp bericht heb ontvangen, maar niet heb gehoord, zie ik die pas als ik zelf het scherm aanzet.
  • Gesprekskwaliteit is erg slecht. Mensen verstaan mij prima, maar ik hun dus niet.
  • Trilaccu is matig. Heb soms niet door dat ik gebeld wordt.
  • Vind hem erg traag voor een 2x Speed. Als ik bv. een telefoonummer aan het intikken ben merk ik gewoon veel lag. En het unlocken gaat ook langzaam.
  • Telefoon is al meer dan eens spontaan gaan rebooten
  • Batterij duur is heel wisselend, los van het gebruik. Ene keer gaat ie 2 dagen mee, de andere keer is in binnen 12 uur leeg.
  • Vind het licht van de function keys s'nachts soms erg helder. Helaas schaalt het niet mee met de helderheid van het beeldscherm. Kan het verder ook nergens configureren
  • Vind de android installatie erg kaal vergeleken met bv. Sense. Ook CM7 heeft veel meer features.
Kortom, ik zit er heel erg aan te denken om maar een custom rom te installeren. Zal ik hiermee bovenstaande problemen kunnen oplossen? Of is het een goed idee om op ICS (komt deze maand lees ik hierboven?) te wachten?
Met CM7 (custom rom dus) zijn bijna al die punten opgelost.
Enige nadeel, vind ik, van de CM7 roms t.o.v. van de stock (LG) rom, is dat de CM7 rom iets minder goed met de batterij omgaat. Waar je met stock rom ruim 1,5 tot 2 dagen mee kunt doen, kun je met CM7 ongeveer 24 uur met 1 accu lading doen.
Maargoed, ik vind dat geen probleem want ik heb altijd wel stroom bij de hand (thuis, werk en auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Inderdaad wat speedme zegt, CM7 i.c.m. een mogelijk andere baseband zou uitkomst kunnen bieden voor je.
Welke baseband het beste is verschilt per toestel/persoon blijkbaar.

CM7 devs gebruiken 0218.
Verder lijkt 0622 en 0725 ook goed te werken bij veel mensen. Bij mij bijv. de 0622 wel en de 0725 juist niet. Bij andere was juist 0725 net iets beter etc.

Reden waarom anderen je slechter horen is dat door een 'bug' in de baseband hij denkt dat je microfoonversterking nodig hebt, terwijl dit niet nodig is. Hij zet microfoonversterking aan waardoor je slechter verstaanbaar bent. Althans, dat meen ik mij te herinneren.

[ Voor 71% gewijzigd door serhat op 01-12-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Fire69 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:53:
[...]

Heb jij Background Data aanstaan?
Ik heb nu na 8 uur en 23 minuten nog 72% over. Heb niet gebeld vandaag maar wel veel gewhatsapped en redelijk wat geïnternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
justin_ti schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:28:
Wat bedoel je precies met background data? Ik heb altijd synchronisatie aan staan met google, whatsapp etc. En ook data altijd aan, maar dan met toggle 2g op een laag pitje als het scherm uit staat.
justin_ti schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:58:
[...]

Ik heb nu na 8 uur en 23 minuten nog 72% over. Heb niet gebeld vandaag maar wel veel gewhatsapped en redelijk wat geïnternet.
Background data vind je onder Settings - Accounts & Sync.
Staan beide opties bij jou daar aangevinkt?

Als test heb ik dit nu beide uitstaan, en mijn batterij staat na 17u nog op 60%...
Als ik beide aanzet, is mijn batterij na ongeveer 11u helemaal leeg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:08
Themperror schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:54:
pff de kang versie is erg buggy.. ik wil mijn 205.. hoe lang moet ik nog wachten :'(
204 / 205 zal het waarschijnlijk wel niet worden. Zullen we weer een paar cijfertjes gaan skippen denk ik ;). KANG en buggy? Het is eigenlijk toch gewoon het zelfde zoals een nightly maar dan manueel uitgevoerd? Heb de kang van temasek draaien, draait best goed moet ik eerlijk zeggen!

Ricardo Cerqueira (dev van CM):
<farnsworth>Good news, everybody!</farnsworth>

No, really. Good news: NVIDIA is, for the first time, preparing an actual working Android release, with all the bits needed for a build. I just got an e-mail from them, and it's also been published in their developer forums.
http://forums.developer.n...comment/3236?Sort=popular
Ben benieuwd, zin om ICS eens flink te gaan testen als de eerste testversie uitkomt..

[ Voor 4% gewijzigd door gerbenp op 01-12-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
gerbenp schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:18:
[...]

204 / 205 zal het waarschijnlijk wel niet worden. Zullen we weer een paar cijfertjes gaan skippen denk ik ;). KANG en buggy? Het is eigenlijk toch gewoon het zelfde zoals een nightly maar dan manueel uitgevoerd? Heb de kang van temasek draaien, draait best goed moet ik eerlijk zeggen!
ja, mkv's draaien niet goed meer (helemaal niet meer met mixzing (heb aparte codecs nodig)) 1080P is erg laggy en muziek vervalt, vaak force closes.. ben niet blij met die kang, de versie ervoor (de normale 204) had geen problemen die ik nu wel ondervind.

voor het films afspelen (1080p en stuff) heb ik al meer dan 5 videospelers geprobeerd inclusief de VLC alpha Dat is dus niet de bedoeling hier

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 26-01-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:44:

Als test heb ik dit nu beide uitstaan, en mijn batterij staat na 17u nog op 60%...
Dat kan, maar dan kun je ook niks meer downloaden uit de market, daarvoor moet achtergrond gegevens aanstaan. Automatisch synchroniseren zet ik wel uit, die haal ik zelf wel op als ik dat wil.
gerbenp schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:18:

Ben benieuwd, zin om ICS eens flink te gaan testen als de eerste testversie uitkomt..
Dus toch. :) Super, dat is sneller dan ik had verwacht. Nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:07
Gebruik sinds gisteren ook een CM7 rom op mijn LG P970 (Optimus Black). Alles werkt perfect behalve dat het audio geluid heel zacht is. Met DSP via de stock player ook zonder DSP. Met de Mixzing player ook superzacht (met de stockrom nergens last van). Hebben meerder mensen hier last van? Zo ja, is hier een oplossing voor of niet. Heb gezocht maar kan niks vinden......

Afbeeldingslocatie: http://i1198.photobucket.com/albums/aa460/aveenhuijsen/screenshot-1322730522388.png

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de changelog staat wel iets wat met DSPmanager te maken heeft maar weet niet of dat het oplost. Het moet idd vrij hard voordat je het kan horen. Als CM de nieuwe nightly nou eens uitbracht...
Ze hebben hardware problemen dus dat moet eerst opgelost worden, maar dat zeiden ze vorige week al. Zal wel iets lastiger zijn dan gedacht dus nog maar wat geduld maar. ;)

Edit DSPaudio was DSPmanager.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Fire69 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:44:
[...]

[...]

Die staan aan, heb de afgelopen dagen even 2 screens gemaakt. Mijn telefoon heeft redelijk veel in mn broekzak gezeten, maar toch de hele dag door wel geapped en zeker aardig wat telefoontjes gepleegd die dag (+/- een uur gemixed bellen en viber). Op dat laatste stuk waar hij zo hard gaat heb ik bluetooth audio + muziek in de auto aan:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10908721/screenshot-1322318862319.png

[ Voor 22% gewijzigd door justin_ti op 02-12-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
justin_ti schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:22:
[...]

Die staan aan, heb de afgelopen dagen even 2 screens gemaakt. Mijn telefoon heeft redelijk veel in mn broekzak gezeten, maar toch de hele dag door wel geapped en zeker aardig wat telefoontjes gepleegd die dag (+/- een uur gemixed bellen en viber). Op dat laatste stuk waar hij zo hard gaat heb ik bluetooth audio + muziek in de auto aan:

[afbeelding]

[afbeelding]
offtopic:
Hey Justin,
Misschien is het even handig dat je je tel.nummer even wegphotoshopt, vaak wordt dat niet zo gewaardeerd op de forums als ik mij niet vergis. Het is natuurlijk ook meer bescherming van jezelf dan wat anders. :-)

Bij mij zie je heel goed dat het sneller gaat als ik een wat mindere bereik heb (op werk in dit geval).
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4651177/screenshot-1322823636749.png

[ Voor 10% gewijzigd door serhat op 02-12-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen jullie niks met je toestel ofzo, ik haal net 6 uur op een acculading. :+ Telefoonsignaal helemaal groen. Wel is mijn scherm vaak aan omdat ik ermee speel, tenzij ik aan het werk ben. Auto sync uit.

Ben nu echt op m'n strepen aan het staan bij LG want ik ben er echt helemaal klaar mee! >:)
Slechte afwerking, slechte batterij ook op CM, Wordt straks door hoofdkantoor gebeld.
Maar ik vrees ik toch nog steeds niets verder kom. Een 4e hoef ik niet. Winkel wil hem opsturen, erkennen VIP niet, LG zegt naar winkel, winkel wil opsturen naar eigen reparatie. VIP nooit van gehoord?!? Hi webcare verwijst me weer naar LG met een verkeerd nummer maar zorgen dus dat ik gebeld wordt door hoofdkantoor. Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:08:
Doen jullie niks met je toestel ofzo, ik haal net 6 uur op een acculading. :+ Telefoonsignaal helemaal groen. Wel is mijn scherm vaak aan omdat ik ermee speel, tenzij ik aan het werk ben. Auto sync uit.
Najah, ik doe er niet superveel mee. Iig ik 'speel' er niet zomaar mee. Scherm gebruikt wel wat en ja alle minuten die je erop bezig bent tikken wel hard aan, dat is ook wel vrij logisch denk ik. Een paar jaar terug had je ook mobieltjes en was je er in het begin veel mee aan het spelen, dat ging hard.. maar nadat je gebruik matigde (na enkele weken) was het ineens beter te doen op een acculading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar de eerste keer haalde ik zeker 16 en half uur en nu nog maar 6 uur nadat ik één keer terug naar stock ben geweest. En toen deed ik er net zoveel mee. :+ Ach boeie, als het nu niet lukt om een ander merk te regelen koop ik wel een extra accu. LG en Hi kunnen van de mij de $@!@#!@# krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
We krijgen anders wel 50 GB online opslagruimte !! :P

http://www.androidplanet....opslagruimte-via-box-net/

goedmakertje ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met stock ROM zeker? :+ Eens proberen.

Edit Nee! Het werkt ook met CM7. *O* Das dan wel weer leuk.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
justin_ti schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:22:
[...]

[afbeelding]
Grafiekje met Background data uit en dan een heel klein stukje aan :(

Background data

Ik heb mijn LG nog maar eens een hardreset gegeven en ga hem nu helemaal default laten om te kijken wat hij dan doet... Enkel met de setup wizard mijn gmail gekoppeld. Ben benieuwd...

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 02-12-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat erg hard! hier stond eerst iets ander maar vergiste me, niet goed gekeken. Dan idd opnieuw beginnen, ga ik ook maar doen dit weekend, ondanks dat ik hem wel veel gebruik is 7 uurtjes op accu niet veel. Ik heb wel achtergrond communicatie aanstaan omdat anders niet uit de market kan worden gedownload, en sync alleen aan bij whattsApp en Twitter.

Dus als je achtergrond communicatie uitzet heb je wel goede accu? Zou LG dan sync en achtergrond communicatie bedoelen met optimaliseren? Zie dat je stock 2.3.4 hebt. Blijft een beetje gokken zonder communicatie van LG.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Fire69 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:01:
[...]

Grafiekje met Background data uit en dan een heel klein stukje aan :(

[afbeelding]

Ik heb mijn LG nog maar eens een hardreset gegeven en ga hem nu helemaal default laten om te kijken wat hij dan doet... Enkel met de setup wizard mijn gmail gekoppeld. Ben benieuwd...
maar nu heb je je telefoon gebruikt terwijl je dit testte. Je zou eens moeten proberen om 5uur niks met je telefoon te doen met sync uit. En daarna 5uur met sync aan, zonder de telefoon ook maar aan te raken. Want de laatste 2uur van jouw periode met sync uit lijken volgens mij heel veel op die 2uur met sync aan. background sync gaat gewoon altijd door, met je telefoon standby en als ie wakker is. Dus dan zou je het pure verschil echt kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kijk eens opnieuw naar de grafiek zou ik zeggen, ik heb er speciaal daarom de tijden bij gezet :)

De verdeling is blijkbaar niet echt proportioneel.
Tussen de 1ste en 2de rode lijn is een volledige 'werk'dag (16u) met sync uit.
Na de 3de lijn is slechts een goeie 2 uur waarbij het van 40% naar 0% gaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Na de 3e moet je last hebben gehad van een genadeloze rogue app of van een rotbug. 20% per uur is abnormaal in halve standby..
Beste waarop we kunnen wachten is dat nvidia opensource gaat, waarna cm ics zeker dik gaat draaien op onze toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Das niet goed, kapotte accu? Ik las namelijk dat je geregeld hebt geprobeerd alles er opnieuw op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de europe open 2.3 erop gezet.
Nu wil ik hem weer rooten. Maar dat lukt niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd, andere kabel en oudere/nieuwere superoneclick.
Computer en de telefoon overnieuw opstarten had ook geen effect, een andere USB poort ook niet.
Iemand anders nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lg-phones.org/...id-2-3-4-gingerbread.html
link is te vinden op de link/site waar je (hoogstwaarschijnlijk) ook de uitleg over de update vandaan hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Niet online
Dit ziet er goed uit: https://plus.google.com/1...5274412/posts/EP8mxUd6tAo

Volgens mij is het een 2x, maar dat kan ik ook fout zien.. Op 2:47 zie je de telefoon onderaan in beeld. Het is in ieder geval wel de CM7 developer. :)
speedme schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:43:
We krijgen anders wel 50 GB online opslagruimte !! :P

http://www.androidplanet....opslagruimte-via-box-net/

goedmakertje ?? :+
Dank je, heb mij gelijk aangemeld!

[ Voor 91% gewijzigd door GebakkePizza op 03-12-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:28:
link is te vinden op de link/site waar je (hoogstwaarschijnlijk) ook de uitleg over de update vandaan hebt..
Bedankt voor je reactie!
Maar helaas lukt het nog niet :(
En ik heb geen idee wat ik fout doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:09:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Maar helaas lukt het nog niet :(
En ik heb geen idee wat ik fout doe..
Waar gaat het fout, krijg je een melding??

Ik heb (na het erop zetten van de open 2.3.4) via dezelfde link mijn 2x geroot.
Waar je op moet letten is step 2 punt 3
"Hold Vol. Up / Down, then plug the USB cable to the phone and connect to the PC."
Je moet beide knoppen ingedrukt houden tot step 3 helemaal klaar is, dus totdat je in het command/dos window op de computer "press any key to exit" ziet staan. (tenminste dat was bij mij zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa dat wist ik.
Maar er staat: Navigate to the C:\O2x\NV folder, double click the script called «flash-recovery». If you have an external SD-card (which, if you have followed the instructions, is resting on your table) press 2, if not press 1.

Windows XP:

If you have an SD-card, double click the “install_external_xp” batch-file, if not double click the “install_internal_xp” batch-file.

Nou als ik dat doe gebeurt er verder niks.
Er komt te staan NVflash wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat je verkeerde bestand start.
start je wel "flash-recovery.bat", of start je "nvflash.exe"?

Als je "flash-recovery.bat" start en je krijgt een (fout)melding kan je eens proberen om zelf een dos venster te openen, navigeer naar de juiste map en start daar "flash-recovery.bat" op.
Of als je XP hebt uiteraard 1 van de andere 2 bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik open gewoon de flash-recovery.bat
En ik heb geen XP maar gewoon windows 7.
Bahbah wrom is dat nu opeens zo moeilijk om te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
werkt de app Gingerbreak niet?
+ wij hebben de o2x toch niet? maar de x2 toch? (P990 niet de p999)

[ Voor 53% gewijzigd door Themperror op 04-12-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
Themperror schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:22:
De p990 is de o2x wat staat voor Optimus 2x (ons model).
De p999 is de g2x is het branded model van de Optimus 2x met iets andere partities waardoor er bij elke rom aanpassingen nodig zijn of iets dergelijks dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat loont zich niet want er zijn ook wel vanilla roms voor de O2X. :)
Edit Die zin klopt niet helemaal, was al laat. :P Partities zijn idd anders, maar er zijn ook vanilla roms die hetzelfde zijn als de G2X die wel werken en gemaakt zijn voor de O2X. Op modaco o.a. te vinden.
Themperror schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:22:
Gingerbreak app zat ik ook aan te denken om stock GB te rooten. Kijk even op XDA.

En het is wel O2X = Optimus 2X. Alleen in de BeNeLux staat er Speed bij achter. Amerikaanse = G2X en de Koreaanse is de LG Star SU660. ;)
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:32:
Je moet beide knoppen ingedrukt houden
Om je toestel in downloadmode te krijgen hoef je alleen maar volume naar beneden vast te houden en de kabel in te pluggen zonder de accu erin. dan doet ie het ook. Weet wel dat er een filmpje is waarin het zo wordt voorgedaan maar zo werkt het dus niet. :9

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:49:
Nee ik open gewoon de flash-recovery.bat
En ik heb geen XP maar gewoon windows 7.
Bahbah wrom is dat nu opeens zo moeilijk om te rooten?
Ik heb even speciaal voor jou het zipje gedownload om zelf te zien hoe het zit.
Het scriptje ziet er goed uit. Wat ik mij wel kan voorstellen is dat de 'current working directory' verkeerd wordt gezet door windows als je het scriptje gaat draaien door dubbel te klikken in Windows Explorer. Het is raar, maar soms wil Windows dit goed doen en soms niet (zal vast wel een gedachte achter zitten :P), vaak als je hem op de desktop hebt staan bijvoorbeeld wil het mis gaan.

Makkelijkste manier voor jou om er zeker van te zijn dat dit het probleem niet is (voorbeeld):
Start -> uitvoeren -> cmd
c:
cd mijn/map/recovery-map-ergens
flash-recovery.bat

Deze zou nu nvflash als commando moeten vinden zonder problemen.. zo niet, even zeker zijn dat hij nog in dezelfde map staat (nvflash.exe)

[ Voor 5% gewijzigd door serhat op 05-12-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 02:01:

Om je toestel in downloadmode te krijgen hoef je alleen maar volume naar beneden vast te houden en de kabel in te pluggen zonder de accu erin. dan doet ie het ook. Weet wel dat er een filmpje is waarin het zo wordt voorgedaan maar zo werkt het dus niet. :9
Werkte prima hier hoor met beide knoppen om ClockworkMod erop te zetten.
Nooit een filmpje gezien trouwens, maar de stappen gevolgd van

Ging mij er meer om dat je de knop(pen) niet direct los moet laten (toen bleef mijn display namelijk zwart) maar dat je ze vast blijft houden tot het Software-upgrade-screen in beeld komt.

Om daarna in de ClockworkMod te komen voldeed inderdaad enkel de volmume-down knop.
"Hold volume-down while pressing the power-key. Do not let go of any of the keys until you see an LG-Logo with a bluish halo."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:53:
[...]

Ik heb even speciaal voor jou het zipje gedownload om zelf te zien hoe het zit.
Het scriptje ziet er goed uit. Wat ik mij wel kan voorstellen is dat de 'current working directory' verkeerd wordt gezet door windows als je het scriptje gaat draaien door dubbel te klikken in Windows Explorer. Het is raar, maar soms wil Windows dit goed doen en soms niet (zal vast wel een gedachte achter zitten :P), vaak als je hem op de desktop hebt staan bijvoorbeeld wil het mis gaan.

Makkelijkste manier voor jou om er zeker van te zijn dat dit het probleem niet is (voorbeeld):
Start -> uitvoeren -> cmd
c:
cd mijn/map/recovery-map-ergens
flash-recovery.bat

Deze zou nu nvflash als commando moeten vinden zonder problemen.. zo niet, even zeker zijn dat hij nog in dezelfde map staat (nvflash.exe)
oke bedankt!
Als ik dat invoer gebeurt er ook niks:P
En ik heb gekeken flash-recovery.bat staat in de zelfde map als nvflash.exe
Zou ik die hele map dan verkeert hebben opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
serhat schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:53:
zet die map in C:\ met de naam FlashAndroid doe dan dit

*in cmd*

cd C:\FlashAndroid
flash-recovery.bat

of pas het bat bestand aan (rechtsklik en dan edit of bewerken) en verander het padnaam dat je nodig hebt in iets simplers zoals ik zei, windows heeft soms kuren met vage padnamen met - en spaties enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:05:
[...]

oke bedankt!
Als ik dat invoer gebeurt er ook niks:P
En ik heb gekeken flash-recovery.bat staat in de zelfde map als nvflash.exe
Zou ik die hele map dan verkeert hebben opgeslagen?
Wat krijg je als melding? Precies hetzelfde?
Waar heb je hem uitgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa was precies het zelfde.
Maar is nu gelukt ik heb alles overnieuw gedownload en geinstalleerd.
En nu lukte het wel. Wel raar..
Bedankt allemaal voor de reacties !

Alleen nu nog kloje om rom manager erop te krijgen zonder wifi. Want die geeft error :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:36:
Jaa was precies het zelfde.
Maar is nu gelukt ik heb alles overnieuw gedownload en geinstalleerd.
En nu lukte het wel. Wel raar..
Bedankt allemaal voor de reacties !

Alleen nu nog kloje om rom manager erop te krijgen zonder wifi. Want die geeft error :)
Even APK downloaden.
Via USB overzetten naar je mobiel. Even vinkje aanzetten in Settings -> Applications zodat je handmatig APK's mag installeren. Hoef je alleen nog de APK te openen via een file manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is precies wat ik in gedachte had!
Maar ik was in recovery dus dacht flash gelijk miui!
Maar dat is nu niet zo goed gegaan xD
Bepaalde apps van miui staan der wel in en de kernel ook, alleen zit nog steeds op stock rom.
Hoevaak ik ook flash of factory reset doe, het heeft geen zin.
Ben bang dat ik helemaal terug moet met smartflash.

EDIT: Opgelost door een andere miui de flashen niet de orginele..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
hoe zit dat nou in godsnaam met die buildserver van CM, ik wil gvd 205, ik kan niet leven met 204 en ik word gewoon zenuwachtig als ik die enorme lijst met updates zie..

http://www.4shared.com/folder/9Y9RYzQA/_online.html

kang versies van de laatste btw.. en de laatste kernels..

voor als iemand ze wilt...

kijk voor de laatste op filename tis DDMMYYYY of kijkt naar de last posted tijd, dat kan ook

[ Voor 42% gewijzigd door Themperror op 05-12-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Themperror schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:41:
hoe zit dat nou in godsnaam met die buildserver van CM, ik wil gvd 205, ik kan niet leven met 204 en ik word gewoon zenuwachtig als ik die enorme lijst met updates zie..

http://www.4shared.com/folder/9Y9RYzQA/_online.html

kang versies van de laatste btw.. en de laatste kernels..

voor als iemand ze wilt...

kijk voor de laatste op filename tis DDMMYYYY of kijkt naar de last posted tijd, dat kan ook
Heb je problemen met 204 of is het de bleeding edge flasher in je? :P
Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste