Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 14:29
Domme vraag, en ik weet dat ik de zoek optie moet gebruiken maar ik vind het nogal verwarrend wat ik lees. Normaalgezien, dus als er niets misloopt, zal ik niets van gegevens/apps verliezen als ik een nieuwe ROM installeer?

Ik ben die LG-Crap redelijk beu aan het worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een full wipe doen anders kom je in een bootloop of forceclose loop (miui) als cm7 of een andere rom opstart. Dus je raakt alles kwijt. De rest staat allemaal in de 1e post. Het is erg simpel en je kan weer terug als het niet bevalt of garantie. Je kan wel een backup maken van je apps en gegevens met Ti. Backkup. Dat dan eerst doen als je geroot hebt. En op de nieuwe herstellen maar staat allemaal uitgelegt. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
2Silent schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:25:
Domme vraag, en ik weet dat ik de zoek optie moet gebruiken maar ik vind het nogal verwarrend wat ik lees. Normaalgezien, dus als er niets misloopt, zal ik niets van gegevens/apps verliezen als ik een nieuwe ROM installeer?

Ik ben die LG-Crap redelijk beu aan het worden..
jawel, je verliest alle apps als je van de stock rom afkomt(want je doet dan een system wipe), als je update van bijvoorbeeld cyanogen build 127 naar 149 dan verlies je niks

(je verliest ook telefoon nummers als je die niet via google account synchroniseerd. je kunt die ook handmatig backuppen op de SD door in de contacten lijst bij opties te kiezen exporteer naar SD kaart ofzo iets.. dan krijg je zon SLM of SIM of nogwat bestandje en die importeer je later gewoon weer)

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
Oke :) bedankt! Ik denk dat ik morgen eens CM zal uitproberen.

• Themperror
heb cyanogen 154 atm, werkt prima.. dat nieuwe lockscreen is alleen een beetje traag na het unlocken(dus zodra je los laat).. of ligt dat aan mij?
ik denk dat ik het bij de slide lockscreen houdt (waar je ze opzij trekt)
werkt veel sneller en fijner vind ikzelf.

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
2Silent schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:17:
Oke :) bedankt! Ik denk dat ik morgen eens CM zal uitproberen.
Na het rooten kan je met Titanium Backup op je standaard rom backups maken van alles waar je dat van wilt. Dit doe je dus alleen na de stap Root verkrijgen. Dan is er nog niks gewist aan je telefoon, je bent gewoon admin, wat weer nodig is om te kunnen backuppen (en meer). Zodra je van standaard LG naar CM7 gaat, moet je even de map die Titanium Backup aanmaakt op je interne SD kaart (gewoon genaamd Titanium Backup), voor alle zekerheid naar je computer kopiëren. Ik weet niet zeker hoe het nu zit, maar bij de oudere versies van CM7 moest je die map weer terugzetten naar je externe SD kaart, omdat titanium backup op CM7 die als standaard ziet in plaats van je interne SD kaart.

Het klinkt misschien verwarrend, maar als je het mapje na het backuppen op je PC hebt staan ben je er zeker van dat je het nooit perongeluk zal verliezen.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Themperror schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:56:
heb cyanogen 154 atm, werkt prima.. dat nieuwe lockscreen is alleen een beetje traag na het unlocken(dus zodra je los laat).. of ligt dat aan mij?
Ik heb nu 155 en daar heb ik het niet echt gemerkt eigenlijk. Ik vind het wel leuk ogen ook verder.

Gelukkig kan je bij Cyanogenmod lekker veel configureren. Voor ieder wat wils. :)

Verwijderd

Ik vind het nieuwe lockscreen echt mooi en werkt hier zonder haperingen. Vanmiddag 155 flashen, heerlijk, bijna elke dag een nieuwe rom. Ben ook super tevreden over CM7. Kan weer van m'n LG 2x genieten, zo snel dat het is. :-)

Nu alleen nog een FMradio erop en het is compleet voor mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 12:28 ]

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Nieuwe lockscreen is idd wel leuk en verder draait alles eigenlijk perfect. Enige minpunt voor mij blijft batterijduur die zeker icm slecht signaal en 3G belachelijk snel leeg is. Maar dat is bij stock mss ook zo, dat test ik dan wel eens als de officiële gingerbread er is.

offtopic:
Ik had ook gezegd dat ik nog even mijn ervaring met de ebay batterijen ging geven die ik gekocht had, bij deze: één batterij werkt goed, mss iets minder lang dan de originele, maar verschil is niet zo groot dat ik het met zekerheid kan zeggen. Als iemand een programma weet die de waardes kan uitlezen van de batterij wil ik dat wel even proberen. De tweede batterij was gezwollen en die wilde ik uit vrees voor een onploffing ofzo niet gebruiken :P . De ebay-shop heeft gezegd dat ze een nieuw exemplaar zullen sturen, dus dat komt normaal wel in orde. De lader werkt ook. Voor 13 euro (1 lader, 2 batterijen) is het wel waar voor zijn geld is mijn voorlopige oordeel.

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:58
Frigolamptje schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:35:
offtopic:
Ik had ook gezegd dat ik nog even mijn ervaring met de ebay batterijen ging geven die ik gekocht had, bij deze: één batterij werkt goed, mss iets minder lang dan de originele, maar verschil is niet zo groot dat ik het met zekerheid kan zeggen. Als iemand een programma weet die de waardes kan uitlezen van de batterij wil ik dat wel even proberen. De tweede batterij was gezwollen en die wilde ik uit vrees voor een onploffing ofzo niet gebruiken :P . De ebay-shop heeft gezegd dat ze een nieuw exemplaar zullen sturen, dus dat komt normaal wel in orde. De lader werkt ook. Voor 13 euro (1 lader, 2 batterijen) is het wel waar voor zijn geld is mijn voorlopige oordeel.
offtopic:
Ik zou ook melden wat ik van mijn 3500mAh batterij vind die ik bij Dealextreme heb gehaald, en ik moet zeggen, geweldig! Als je het niet erg vindt dat je telefoon een stukje dikker en zwaarder wordt, echt een aanrader. Ik hoef nooit meer rekening te houden met mijn batterijniveau, als ik hem zwaar belast (3G constant aan, spelletjes spelen, muziek luisteren, youtube etc), haal ik er 3 dagen mee.

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
ok, ik kom er niet meer uit, heb net een optimus 2x, met cyanogenmod maar nu sluit ik em aan op mijn pc, en krijg niet eens in beeld usb opslag of wat dan ook.(hij laad alleen maar op)
in de instellingen hebben ze dat eruit gegooit dus snap et even niet meer. ook de verhalen van een paar paginas terug kom ik niet uit,

Verwijderd

Kun je ook niet in de statusbalk ervoor kiezen? Zo nee, dan even de driver opnieuw installeren. Dan wel?

• hoipimniet
  • Laatst online: 07:58
Heb ik op mijn werk ook soms last van, opnieuw opstarten van mijn pc helpt dan....

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 03:44
Zit nu op CM nightly 150, wanneer ik flash naar 154 verlies ik mn instellingen van CM dan weer?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Pfff.... nee. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 28-09-2011 23:10 ]

Verwijderd

Nee, staat in de startpost. Nightly 155 is ook alweer uit. En morgen 156. ;)

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 23:22 ]

• hejkompas
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:21:
Nee, staat in de startpost. Nightly 155 is ook alweer uit. En morgen 156. ;)
Sorry, moet dit weekend nog ff het hele topic doorlezen. Gjb jij bent ook altijd overal hea ;p

Verwijderd

Hahaha, lijkt er wel op hè. :p Dankzij Android kan ik ook makkelijk onderweg kijken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 08:21 ]

• serhat
Hmm, zit op 154, maar gisterenavond voordat ik ging slapen stond mijn mobiel helemaal uit terwijl ik eigenlijk zeker wist dat hij nog genoeg accu zou moeten hebben. Ik kreeg hem ook niet meer aan, ook niet aan de stroom. Na een paar keer batterij eruit te hebben gehaald en proberen te starten deed hij het opeens wel.

Merkte ook dat hij opeens Swype niet meer als standaard toetsenbord meer zag en ik het opnieuw moest inschakelen. Ben benieuwd of het maar eenmalig is of vaker gaat gebeuren.

Verwijderd

Themperror schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:56:
In de nightly van vandaag (156) is het gefixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Paul heeft ook weer van zich laten horen. Met de nieuwste versie van GB voor LG (2.3.4 V20i).
Ik moet nog even een prebake afwachten, maar de eerste berichten zijn goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
PeterFdeVries schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:
Paul heeft ook weer van zich laten horen. Met de nieuwste versie van GB voor LG (2.3.4 V20i).
Ik moet nog even een prebake afwachten, maar de eerste berichten zijn goed!
Goed als in beter dan cm, of gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
Deze nacht eerste (na 1dag cm) BSOD gehad,ik dacht dat dit probleem opgelost was? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
hejkompas schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:04:
[...]

Goed als in beter dan cm, of gewoon goed?
Mijn hoofd eraf als het zo vlot werkt als CM7 ;) . Maar er zijn natuurlijk andere voordelen: fm radio, A2DP, LG kan ook de browser optimaliseren zoals Samsung doet (maar dat zullen ze wellicht niet doen). Als het snelheidsverlies niet te erg is, kunnen deze voordelen voor sommigen wellicht opwegen en een goed alternatief zijn voor cm7.

Trouwens, gebruikt iemand hier nog verschillende batterijen? Ik ben tot de vaststellingen gekomen dat mijn toestel als ik wissel van batterij telkens het batterijpercentage blijft aanhouden van de vorige batterij. Erg handig... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:31:
[...]

In de nightly van vandaag (156) is het gefixed. :)
Wel een beetje apart. Ik had er voor 156 geen last van, maar juist sinds 156 wel? Is natuurlijk wel zo'n kleinigheidje dat het niet uitmaakt.
Frigolamptje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:51:
[...]
Mijn hoofd eraf als het zo vlot werkt als CM7 ;)
Ik deel dezelfde mening. :)

[ Voor 24% gewijzigd door serhat op 30-09-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serhat schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:56:

Wel een beetje apart. Ik had er voor 156 geen last van, maar juist sinds 156 wel? Is natuurlijk wel zo'n kleinigheidje dat het niet uitmaakt.
Ik had en heb er geen last van. De animatie is wel iets vloeiender geworden. Vind hem wel mooi. :)
Dat durf ik ook wel aan.

Ik heb tot nu,toen hij aan de lader zat, 2 keer gehad dat hij uit stond 's morgens. Maar daar heeft stock ook last van, weer aanzetten en hij vliegt weer door alles heen. Ben benieuwd wanneer het ze lukt om ICS te porten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
zijn er nog die problemen hebben met de nieuwe skypeversie? (verzenden van video lukt niet)

(voor de onwetenden: skypevideobellen werkt nu ook met LG 2X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Laatst online: 22:40
Beeldbellen met Skype werkt alleen goed met de GB versie van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wachten op de update van LG, dan kan het CM team er bruikbare onderdelen uithalen denk ik, zodat het
ook werkt op CM7. :) Hopelijk werkt de FM radio dan ook.

Edit Hee! Ik kijk even bij Over de telefoon en Nightly 157 is Android 2.3.7 geworden, de nieuwste die nét uit is. Lol. :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
gerbenp schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:51:
Beeldbellen met Skype werkt alleen goed met de GB versie van LG.
sorry vergeten vermelden dat ik CM7 draai. Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenneke
  • Laatst online: 01-05-2022
Help :?

Na maanden een custom rom van modaco gedraaid te hebben, wilde ik nu eens cm7 proberen.
Heb er de nieuwe bb en ril opgezet en vervolgens de laatste cm7.
Echter nu start de telefoon niet op, blijft in het LG logo hangen. Wipe dalvik cache ook gedaan, geen resultaat.
Wat kan ik nu nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
frenneke schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:59:
Help :?

Na maanden een custom rom van modaco gedraaid te hebben, wilde ik nu eens cm7 proberen.
Heb er de nieuwe bb en ril opgezet en vervolgens de laatste cm7.
Echter nu start de telefoon niet op, blijft in het LG logo hangen. Wipe dalvik cache ook gedaan, geen resultaat.
Wat kan ik nu nog doen?
Ook een factory reset gedaan via de recovery?
2Silent schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:08:
[...]

Even voor je uitgeprobeerd. Ik krijg een melding "This contact cannot send video" ofzo omdat hij geen webcam heeft, maar hij zag mij ook niet. Was constant aan het laden zei hij. Geluid werkte wel prima. Ik deed het ook voor de zekerheid via Wifi, maar dit hielp niet. Dit met CM7 build 157.

Ik zie nu ook dat ik automatisch de nieuwe Market heb gekregen.

[ Voor 60% gewijzigd door serhat op 01-10-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenneke
Kom niet in recovery, zodra het scherm verschijn en ik laat de knopjes los gaat hij verder.
Blijf nog ff oefenen.

Gelukt, factory restore......nee helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door frenneke op 01-10-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
-nvm-

Uhm, zolang je in recovery kan kan je altijd weer andere roms installeren, dus zoals je modaco opnieuw installeren? CM opnieuw anders baseband opnieuw erop eerst etc etc.
Blijkbaar gaat er iets hevigs mis.

[ Voor 103% gewijzigd door serhat op 01-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Laatst online: 22:40
2Silent schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:08:
[...]

Heb het zelf al geprobeerd, maar werkt helaas niet. Op de gelekte GB van LG werkt het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenneke
serhat schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:14:
-nvm-

Uhm, zolang je in recovery kan kan je altijd weer andere roms installeren, dus zoals je modaco opnieuw installeren? CM opnieuw anders baseband opnieuw erop eerst etc etc.
Blijkbaar gaat er iets hevigs mis.
Heb nu dus geprobeerd modaco opnieuw te installeren, geen resultaat.

Clockwork-mod Recovery MD5 mismatch! error.

Blijf nu dus maar tegen dat LG logo aankijken :(

Het enige wat ik nu nog kan proberen is terug naar stock?

Na even zoeken weet ik denk ik wat het probleem is.
Heb de cwm van modaco er op staan en schijnt niet te werken.
Hoe krijg ik een andere versie van cwm er op? Krijg dus niets opgestart.

[ Voor 14% gewijzigd door frenneke op 01-10-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
frenneke schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Clockwork-mod Recovery MD5 mismatch! error.
Wanneer krijg je dat? Als je een ROM probeert te installeren?
Zo ja, kan je bij advanced dacht ik bepaalde checks uitzetten (wel op eigen risico). Wat je verder kan doen is even een SD-kaart erin met een alternatieve rom (andere versie)..

Had je toevallig een nandroid backup gemaakt (zeker in zo'n geval handig). Zo ja, kan je die proberen terug te zetten.

Het updaten van clockworkmod vind ik zo niet snel. Alles wat ik tot nu toe vindt is in de ROM zelf. Via Rom manager of via de tool waarmee ja modaco cwm installeert. Ik denk niet dat die in 'recovery' mode ook werkt, anders kan je het even proberen samen met: http://download.clockwork...lockwork-5.0.2.0-p990.img .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenneke
Serhat, dank voor je hulp.

Eindelijk is het dan gelukt, ben helemaal terug gegaan naar stock en van daar uit alles weer opnieuw gedaan.
Pff wel een hele klus, maar goed het is een hobby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Boarders,

Na alle stappen in het startbericht te hebben doorlopen ben ik zover dat ik cm7 laatste versie 90 mb heb gedownload. Nou is mn phone aan het rebooten en verschijnt er een cyanogenmod android poppetje waar een soort cirkel omheen draait. Is dit een teken dat de installatie gaande is? Dit beeld herhaald zich nu al een kwartier. Is dit normaal? Iemand tips etc?

Ben een leek maar alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:35:
Beste Boarders,

Na alle stappen in het startbericht te hebben doorlopen ben ik zover dat ik cm7 laatste versie 90 mb heb gedownload. Nou is mn phone aan het rebooten en verschijnt er een cyanogenmod android poppetje waar een soort cirkel omheen draait. Is dit een teken dat de installatie gaande is? Dit beeld herhaald zich nu al een kwartier. Is dit normaal? Iemand tips etc?

Ben een leek maar alvast bedankt.
De stappen in op zijn de installatie, en opstarten daarna zou maar iets langer moeten duren dan normaal,, dus geen kwartier. Heb je de cashes en factory reset en al die dingen wel gewiped? Je kan cm anders even opnieuw flashen? Dus gewoon de stappen weer nalopen, en dubbelcheckken dat je niet een fout maakt.

* ik ben hier nog geen exp in ofzo ;)

[ Voor 7% gewijzigd door hejkompas op 02-10-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad maar de cache gaan wissen enzo. Nu maar weer opnieuw starten. Begin het best benauwd te krijgen haha.

HEEEEEH hij doet het :P Mijn dank is grooots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, als hij blijft ronddraaien op het CM7-logo, wil dat zeggen dat je na het flashen via CMW geen wipe/factory reset van je /data hebt gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Fire69 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:43:
Yep, als hij blijft ronddraaien op het CM7-logo, wil dat zeggen dat je na het flashen via CMW geen wipe/factory reset van je /data hebt gedaan. :)
Bevestiging van de pro dat ik het goed had ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alleen geen market etc. Even dat nog uitvogelen. Wel mooi android 2.3 Werd LG een beetje helemaal spuugzat met dat uitstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link voor de market in de openingspost doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps was het via de laptop aan het proberen. Nu het filetje via mn phone gedownload en volgens rommanager zou mn phone vanzelf opnieuw opstarten en dan instaleren.....mwah kom niet verder dan een android poppetje en een uitroepteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:18:
Oeps was het via de laptop aan het proberen. Nu het filetje via mn phone gedownload en volgens rommanager zou mn phone vanzelf opnieuw opstarten en dan instaleren.....mwah kom niet verder dan een android poppetje en een uitroepteken
Telefoon start cm gewoon? Dan in recovery booten en de zip daar installeren zoals in de op staat... Gewoon de stappen volgen als je niet weet wat alles doet jonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je CM7 hebt kunnen flashen, kan je de Google-apps ook flashen :P
Zelfde manier, gewoon andere file ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Fire69 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:41:
Als je CM7 hebt kunnen flashen, kan je de Google-apps ook flashen :P
Zelfde manier, gewoon andere file ;)
Maar t lukte hem niet om CM7 goed te flashen ;)

Voor de duidelijkheid:: nu hoef je dus niet weer te wipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
hejkompas schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Maar t lukte hem niet om CM7 goed te flashen ;)

Voor de duidelijkheid:: nu hoef je dus niet weer te wipen :)
Hoe bedoel je? Hij zegt toch gewoon dat hij geen market heeft en zo?

Maw, gewoon die gapps-xxxx.zip downloaden, op je tel zetten, CWM starten, install update from zip, en hoppa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor de hulp. Uiteindelijk is toch alles gelukt via de stappen in het openingsbericht, maar dan met een omweggetje. CM7 draait en de google apps zijn geinstalleerd. Mijn optimus 2x is in veel opzichten verbetert. Internet sneller, algemeen gebruik is gewoon stukken sneller alsof het lijkt dat die duo core processor nu pas echt benut wordt. Zelfs durf ik nu al te beweren dat mn accu een stukje langer meegaat.

Het is voor mij de eerste keer dat ik een telefoon root dus het was even flink zweten, maar ik vat het nu wat beter. LG, steek android 2.3 maar ergens waar de zon niet schijnt!

Kan ik dat CM7 bestand van 90 mb en dat google app bestand nu van de telefoon wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar beter laten staan. Heb je een backup als er iets verkeerd mocht gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Maar je kan toch ook gewoon weer downloaden en op je kaartje zetten als het nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
die laatste van CM7(.1) wat verandert er nou zo erg in android 3.3.5 naar 3.3.7 ? (was 3.3 toch? not sure~~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Heeft iemand al ervaring van de laatste release van Modaco Gingerbread (GBr3) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Themperror schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:32:
die laatste van CM7(.1) wat verandert er nou zo erg in android 3.3.5 naar 3.3.7 ? (was 3.3 toch? not sure~~)
2.3 ;)

Geen idee, zal wel meer interne verbeteringen zijn, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
hejkompas schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:27:
Maar je kan toch ook gewoon weer downloaden en op je kaartje zetten als het nodig is?
Ja, dat wel. Echter als je telefoon helemaal niet meer wilt booten en je ook geen nandroid backup hebt (of geen werkende), kan je ook niet even via de browser iets downloaden/via USB overhevelen. Enige oplossing is er een SD-kaart in te gooien (wat niet iedereen gebruikt bij zijn mobiel - door de interne SD die je er al in hebt).

En laten we nou eerlijk zijn, 90 MB is niks voor zoiets. Als je toch echt ruimte te kort komt, ja dan moet je maar even kijken wat belangrijker is voor jou. :)
Themperror schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:32:
Vaak interne bugfixes. Verwacht geen hevige veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
Fire69 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

2.3 ;)

Geen idee, zal wel meer interne verbeteringen zijn, denk ik.
2.3.6 was gewoon een bugfix en 2.3.7 zorgt voor gogole wallet support dacht ik (voor lg2x gn nut: geen nfc chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 09:18
Ik heb net de startpost nog even doorgelezen, maar er was me iets niet duidelijk: als ik van mn stockrom met CWM een backup heb gemaakt en ik flash daarna een cumstom rom, kan ik daarna door de backup van mn stock rom via CWM weer terug te zetten terug gaan naar mn stock rom, of moet dit echt via NVflash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Wouter64 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:03:
Ik heb net de startpost nog even doorgelezen, maar er was me iets niet duidelijk: als ik van mn stockrom met CWM een backup heb gemaakt en ik flash daarna een cumstom rom, kan ik daarna door de backup van mn stock rom via CWM weer terug te zetten terug gaan naar mn stock rom, of moet dit echt via NVflash?
Ik kan het verkeerd hebben, maar voor zover ik weet is een CWM backup (ook wel bekend als nandroid-backup) een backup van alle bstanden en permissies, maar niet van je partities bijvoorbeeld. Zolang je dezelfde partitielayout/filesystem hebt zou het denk ik wel kunnen. Hou mij er iig nog niet aan zonder een expert die het bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik weet niet juist hoe of waarom, maar ik weet wel dat een CWM (nandroid)-backup van je stockrom terugzetten, niet werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:24
Brawler schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:03:
Heeft iemand al ervaring van de laatste release van Modaco Gingerbread (GBr3) ?
Ik heb GBr3 vanaf afgelopen vrijdag werken..... het loopt goed, de quadrant score is belabberd.... maar de feel is goed. Nog wel enkele kleine bugs.... of dat komt doordat ik telkens alles terugplaats met titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
ruud2all schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Ik heb GBr3 vanaf afgelopen vrijdag werken..... het loopt goed, de quadrant score is belabberd.... maar de feel is goed. Nog wel enkele kleine bugs.... of dat komt doordat ik telkens alles terugplaats met titanium.
Meestal als ik de backup terugzet vanaf Titanium , herstart ik weer de telefoon . Mooi om te horen dat GBr3 goed draait bij jou . Nu even wachten op de gratis versie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:24
ik heb bij enkele apps het idee dat het beter wordt om ze opnieuw te downloaden uit de market.... er zitten apps bij die ik al twee telefoons terug erop had staan (hero -->desire-->O2x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
Inderdaad. Ik heb de CWM Recovery van Paul gekocht en heb een backup gemaakt via TB . Toen ik dit terugzet , deed de programma helemaal niets . Dus ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload en toen deed het wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Titanium backup werkt inderdaad niet altijd goed. Zo ook met Handcent SMS bijvoorbeeld. Deze crashte bij mij na het terugzetten en na wat debuggen kwam ik erachter dat hij een '.so' bestand (zie het als een soort van DLL-bestand maar dan voor linux) van Handcent niet kon vinden, blijkbaar was die niet terug gezet of niet met de goede rechten. Reinstall van de app hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Nou leg ik uit dat ik via SmartFlash de softwareversie v10a, b en d heb geprobeerd, vervalt ineens mijn VIP garantie! Wtf, nou zit ik dus met een toestel dat niet functioneert. Ik kan het niet vinden in de voorwaarden dat dit niet mag, of lees ik ergens overheen. Heb een uur lang een discussie gehad met de jongen, maar uiteindelijk heb ik last van het probleem waar veel meer mee te maken hebben. Ik mag toch gewoon met smartflash mijn software updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat mag niet. Je had gewoon je mond moeten houden. Of hebben ze het toch gemerkt? Kan toch niet dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ja ik had gewoon niks moeten zeggen, maarja het staat nergens dat het niet mag. Je mag zelfs sinds kort gewoon volgens de wet de software aanpassen. Ik had het gezegd toen hij vroeg hoe ik mijn software had geupdate. Defecten die daarop volgen die moeten ze zelfs verhelpen tenzij ze kunnen aantonen dat het door de software komt. Maarja, ik kan er anders ook wel mee leven want voor het zelfde geld krijg ik er een terug die echt ruk is. Kunnen jullie bijvoorbeeld viberen op 3g netwerk? Of het is een algemene kwaal van de telefoon, of ik heb iets van een kapotte antenne. Ik kan wel viberen maar hoor de persoon aan de andere kant van de lijn haperen, terwijl anderen met vodafone daar geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Laatst online: 11-09 22:52
dus na zonet de nieuwe nightly te hebben geinstalleerd (158) werkt de agenda app niet meer. het doet helemaal niks meer, en zoals het er nu uit ziet ben ik alles van mijn agenda kwijt (heel fijn...)

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justin_ti schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:44:
Ja ik had gewoon niks moeten zeggen, maarja het staat nergens dat het niet mag. Je mag zelfs sinds kort gewoon volgens de wet de software aanpassen. Ik had het gezegd toen hij vroeg hoe ik mijn software had geupdate. Defecten die daarop volgen die moeten ze zelfs verhelpen tenzij ze kunnen aantonen dat het door de software komt. Maarja, ik kan er anders ook wel mee leven want voor het zelfde geld krijg ik er een terug die echt ruk is. Kunnen jullie bijvoorbeeld viberen op 3g netwerk? Of het is een algemene kwaal van de telefoon, of ik heb iets van een kapotte antenne. Ik kan wel viberen maar hoor de persoon aan de andere kant van de lijn haperen, terwijl anderen met vodafone daar geen last van hebben.
Daar hebben meer mensen last van op 3g dus ligt niet aan je toestel/provider. Heb zelf viber niet dus kan het niet testen of het bij Telfort werkt.

Heb je je gegevens door moeten geven voor hij dat vroeg? Zo nee., nog een keer bellen en dan wel vertellen dat je gewoon via OTA hebt geüpdatet. Met Smartflash kun je hem gewoon terug brengen naar stock en werkt goed, zien ze niet.
osseh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:48:
dus na zonet de nieuwe nightly te hebben geinstalleerd (158) werkt de agenda app niet meer. het doet helemaal niks meer, en zoals het er nu uit ziet ben ik alles van mijn agenda kwijt (heel fijn...)
Ik gebruik de agenda (nog) niet, maar heb je je afspraken niet gesynced met je Google account? Dan kan je ze zo weer terughalen. De nightly's kunnen fouten bevatten, daarom ook nightly. Even terugflashen naar
157 voor nu, neem aan dat er morgen weer een nieuwe is. Geef ook aan dat je die bug hebt gehad tegen CM.
Wel vervelend voor je. Voortaan maar wel syncen als je dat niet gedaan hebt. ;)

Wat ik wel heb met 158 is dat hij me bij sommige sites de browser opeens afsluit en ik tegen het homescherm aan kijk. Heb het vermoeden dat het met flash te maken heeft. Is me gebeurt met o.a. MobileCowboys. Flash player 11 is vandaag uit dus eens proberen of het beter is.
Edit, m'n vermoeden was juist op éérste indruk, hij laad nu veel sneller. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Laatst online: 11-09 22:52
Ik gebruik de agenda (nog) niet, maar heb je je afspraken niet gesynced met je Google account? Dan kan je ze zo weer terughalen. De nightly's kunnen fouten bevatten, daarom ook nightly. ;) Even terugflashen naar
157 voor nu, neem aan dat er morgen weer een nieuwe is. Geef ook aan dat je die bug hebt gehad tegen CM.

Wat ik wel heb met 158 is dat hij me bij sommige sites de browser opeens afsluit en ik tegen het homescherm aan kijk. Heb het vermoeden dat het met flash te maken heeft. Is me gebeurt met o.a. MobileCowboys. Flash player 11 is vandaag uit dus eens proberen of het beter is
eigenlijk geen idee, voor zover ik weet is het wel gesynced met mijn google account, laten we dat maar is even gaat uitzoeken!
voelt wel weer ietsje stabieler dan de laatste, ik zal de bug aangeven bij CM!

edit: ik heb me sync gevonden van google, nou maar even wachten op de volgende build en dan weer terugsynchroniseren, bedankt voor de tip!

[ Voor 7% gewijzigd door osseh op 04-10-2011 17:35 ]

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commjoenie2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 19:43
Ik gebruik de Gr3, je hebt wel wat aanvullende patches nodig, maar dan doet alles het wel goed. Alle functionaliteit die je hoort te hebben op 2.3.4 krijg je gewoon, alleen heb ik SiP nog niet getest. De rest doet het prima ^^. Ik merk alleen wel dat ik ivg met FR19 van Modaco nu veel minder RAM vrij heb en dat de batterij sneller leeg gaat. Misschien dat dit op CM7 beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:12:
[...]

Daar hebben meer mensen last van op 3g dus ligt niet aan je toestel/provider. Heb zelf viber niet dus kan het niet testen of het bij Telfort werkt.

Heb je je gegevens door moeten geven voor hij dat vroeg? Zo nee., nog een keer bellen en dan wel vertellen dat je gewoon via OTA hebt geüpdatet. Met Smartflash kun je hem gewoon terug brengen naar stock en werkt goed, zien ze niet.

[...]

Ik gebruik de agenda (nog) niet, maar heb je je afspraken niet gesynced met je Google account? Dan kan je ze zo weer terughalen. De nightly's kunnen fouten bevatten, daarom ook nightly. Even terugflashen naar
Wel vervelend voor je. Voortaan maar wel syncen als je dat niet gedaan hebt. ;)

Wat ik wel heb met 158 is dat hij me bij sommige sites de browser opeens afsluit en ik tegen het homescherm aan kijk. Heb het vermoeden dat het met flash te maken heeft. Is me gebeurt met o.a. MobileCowboys. Flash player 11 is vandaag uit dus eens proberen of het beter is.
Edit, m'n vermoeden was juist op éérste indruk, hij laad nu veel sneller. :)
Hij had wel medelijden met mij maar kreeg gewoon van zijn botte supervisor te horen dat ik de garantie kon vergeten. Ik heb op het eind gezegd dat ik het heel erg fijn zou vinden als hij het niet zou noteren dat ik met smartflash heb gepield en dat ik dan over een maand of wat nog een keer terug bel, maar dat hij dat zelf moet weten of hij dat doet. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zo, na 3 dagen CM7 155 (ofzo) ben ik lekker terug naar stock aan het flashen.
Na al die maanden (sinds build45 ofzo) is het batterijverbruik van CM7 nog steeds erbarmelijk slecht.

Dan maar lekker stock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom 155? Vanaf 156 is het 2.3.7 geworden en build-nummer GWK74. M'n batterij houdt het nu de hele dag uit, maar dan ook wel net. Stock doet dat wel beter idd. Maar voor mij weegt dat niet op tegen de voordelen zolang LG zelf 2.3.4 nog niet heeft uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Denk je dat 2.3.7 plots zoveel verschil zou gemaakt hebben? ;)
Ik hoef echt geen phone die ik 's morgens van de lader haal en tegen 16u uitvalt met een lege batterij.

Zoveel verschil is er (voor mij) niet tussen stock en CM dat ik dat er wil voor opofferen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Hebben jullie wel continue wifi aan? Dat scheelt bij mij echt alles. Die modem antenne vreet stroom als een gek. Ik kon op CM7 makkelijk een dag, zelfs wel 1,5. Hoewel ik nagenoeg overal wifi heb. Thuis, werk, studie, vriendin. Ik geef toe dat hij hard achteruit gaat als je mobiel internet gebruikt.

[edit] met continue bedoel ik ook als je het scherm uit hebt. Ongeveer 0,5 tot 1 % per uur idle was mijn laatste meting met wifi aan.

[ Voor 18% gewijzigd door justin_ti op 04-10-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat zou ik dan ook niet willen en zou ook terug gaan. Het maakt me niet uit als je terug gaat maar ik heb er weinig problemen meer mee na een week na batterij calibratie. Na callibreren je telefoon helemaal leeg laten lopen en in één keer opladen zonder je toestel te gebruiken. Misschien voor de volgende keer. ;)
justin_ti schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:48:
Hebben jullie wel continue wifi aan? Dat scheelt bij mij echt alles. Die modem antenne vreet stroom als een gek. Ik kon op CM7 makkelijk een dag, zelfs wel 1,5. Hoewel ik nagenoeg overal wifi heb. Thuis, werk, studie, vriendin. Ik geef toe dat hij hard achteruit gaat als je mobiel internet gebruikt.

[edit] met continue bedoel ik ook als je het scherm uit hebt. Ongeveer 0,5 tot 1 % per uur idle was mijn laatste meting met wifi aan.
Ik heb wifi slaapbeleid idd op nooit staan. maar als ik weg ga doe ik wifi uit en 3g alleen aan als ik het nodig heb. Zo haal ik ong. 16u. Genoeg voor 's morgens tot 's avonds laat. Nu bijv. staat hij 14 en half uur aan en 37% over. En dan gebruik ik hem in de pauzes en als ik thuis ben, dus normaal gebruik. Op hsdpa vind ik het nog meevallen maar 3g gaat het harder vreemd genoeg. In standby is CM7 idd heel erg zuinig, dat is wel beter dan stock imho.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
justin_ti schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:48:

Yep :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:49:
Nee, dat zou ik dan ook niet willen en zou ook terug gaan. Het maakt me niet uit als je terug gaat maar ik heb er weinig problemen meer mee na een week na batterij calibratie. Na callibreren je telefoon helemaal leeg laten lopen en in één keer opladen zonder je toestel te gebruiken. Misschien voor de volgende keer. ;)
Ja, ik kan nooit lang zonder flashen, dus binnen een paar weekjes (als GB uit is of zo :+ ) flash ik wel nog eens. :)
[...]

Ik heb wifi slaapbeleid idd op nooit staan. maar als ik weg ga doe ik wifi uit en 3g alleen aan als ik het nodig heb. Zo haal ik ong. 16u. Genoeg voor 's morgens tot 's avonds laat. Nu bijv. staat hij 14 en half uur aan en 37% over. En dan gebruik ik hem in de pauzes en als ik thuis ben, dus normaal gebruik. Op hsdpa vind ik het nog meevallen maar 3g gaat het harder vreemd genoeg. In standby is CM7 idd heel erg zuinig, dat is wel beter dan stock imho.
Wifi en 3G constant aan en uit zitten zetten, vind je het zelf handig? ;)

Wat is het verschil tussen hsdpa en 3g volgens jou dan? :P

Ja, idle valt het redelijk mee, hoewel het nog te hoog is. Een nachtje op het nachtkastje kost me ongeveer 10% op 7u.
Maar het lijkt wel dat van het moment dat je hem vastneemt, hij gewoon leeggezogen wordt! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Fire69 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:
[...]
3G = umts, hsdpa is een soort upgraded versie daarvan = 3,5G

Heeft iemand al getest hoeveel jaar je telefoon blijft leven op 1 acculading wanneer je radio, wifi en alles uitzet met cm? Dan gaat ie echt gek lang mee!

Ik vind ook dat de accu snel leeg getrokken word. Zelfs door matige gebruik.. Wifi gebruikt ook niet weinig ofzo. En als je alles uit hebt, alleen muziek luistert, dan gaat je accu nog nieteens lang mee :(

[ Voor 3% gewijzigd door hejkompas op 04-10-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi en 3G constant aan en uit zitten zetten, vind je het zelf handig? ;)
Mwa, met de widget energiebeheer is het niet zoveel werk. Maar zal het eens proberen om wifi aan te laten. het is ook meer dat ik het niet vertrouw om mobiel internet aan te laten...
Ik dacht toch dat 3g oftewel umts langzamer was (1mb) en hsdpa min. 3.7mb p/s? Toch gaat de batterij sneller leeg op 3g. scheelt niet veel maar toch.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
3G/umts 2mb, hsdpa gaat tot 7mb en hsupa tot 10-14mb

[ Voor 17% gewijzigd door hejkompas op 04-10-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
die grip of death speelt ook wel mee misschien, hoe lager het bereik hoe meer stroom hij verbruikt om te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je het zegt, het was in een nieuwbouwhuis dus weinig bereik. Dat verklaart het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ja het probleem is dat hij standaard op een modus staat die een H verbinding probeert te behouden, al is het signaal laag. Nou gaat de antenne meer stroom vreten om te versterken bij een laag signaal. Het gevolg is dus dat de accu leeg loopt, al doe je er niets mee. Bij mijn ouders in Almere is hij zo leeg (gewapend beton, ook nieuwbouw). Hier bij mij valt het mee maar in mijn broekzak valt het bereik een stuk weg, want de LG heeft helaas ook de bekende grip of death.

Dit stukje staat op XDA:
GSM Only - Only uses in G/E and never switches to 3G/H. Should have minimal battery usage.

GSM Auto (PRL) - Automatically switches between G/E/3G/H based on the PRL (Preferred Roaming List) for a provider on your phone. Not supported by all providers and may not be supported in certain regions. Should have moderate battery usage since it uses a predefined list to switch.

WCDMA Preferred - Automatically switches between G/E/3G/H based on the best/strongest signal available and is supported by all providers. Has high battery usage since it constantly scans the network for the strongest signal to switch.

WCDMA Only - Only uses HSDPA and will not switch to G/E/3G even if the HSPDA signal is too low. Use this only if you use your phone in a area with good coverage. Should have moderate battery usage.
Met de stock rom is het makkelijk aan te passen, maar hoe dat met CM7 moet weet ik niet.

De beste fix is GSM Auto (PRL), waardoor hij idle vaker terug zal zakken naar G, wat een stuk minder energie kost. Op de stock rom gaat het alsvolgt:
-----SOLUTION-----

Open the Phone dialer and type in *#*#4636#*#* (note the symbols are backwards)

Tap on Phone Information

Scroll Down and set your Preferred Network Type to GSM auto (PRL) - NOTE this does not disable 3G or HSDPA! Speed tests still show I am receiving speeds up to 2.4mbps - NOTE there will still be the 3G and H icons in your status bar

This has fixed the connection dropout issue for me, please let me know if this hasn't helped for someone else.
Ik had het ergens gelezen in een artikel dat serieus in gaat op accubesparing en verder gaat dan de standaard tips. Ik heb het nu net voor het eerst geprobeerd, dus ik weet niet of het echt helpt.

[ Voor 23% gewijzigd door justin_ti op 05-10-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik lees het vanmiddag even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
http://twitter.com/#!/CM_arcee/status/121580244187627520

Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat CM_arcee hiermee wil zeggen dat hij AD2P aan de praat heeft gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Laatst online: 31-05 03:25
Fire69 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:13:
http://twitter.com/#!/CM_arcee/status/121580244187627520

Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat CM_arcee hiermee wil zeggen dat hij AD2P aan de praat heeft gekregen :P
Dat zou heel mooi zijn :)
Dat is namelijk nog het enige wat ik op dit moment mis in CM, voor de rest ben ik al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, klopt. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-MXTVKV8L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Het zit al in de laatste nightly? Of is dat niet jouw screenshot? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar nu ik naar de changelog kijk staat het er nog niet bij. Zie nu ook dat hij het een uur geleden getwittert heeft dus kan het ook niet. :P Crap... :D Morgen wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geweldig nieuws, hopelijk is de work-around stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. :)

Inmiddels staat A2DP inderdaad in de changelog.

[ Voor 3% gewijzigd door GebakkePizza op 05-10-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Van diegene van jullie die de o2x ook wel eens met hdmi aan de tv hangen voor een film, valt bij jullie het signaal af en toe ook weg? Dat het hdmi signaal gewoon ongeveer 1 seconde geheel weg is en de tv op zwart gaat. Draai cm7 - 162. Heb nooit hdmi geprobeerd met stock, dus weet niet of het daarbij ook was. Gebeurt gemiddeld wel zon 1x per 2minuten, heel irritant...

[ Voor 10% gewijzigd door hejkompas op 05-10-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Klopt, dat is helaas één van de redens waarom het nog een nightly is. Nvidia werkt niet echt mee met het vrijgeven van de drivers.

CM_arcee (een CM developer) bevestigd het HDMI probleem hier trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Maar wat ik dan niet snap: Cm gebruikt toch gewoon een kopie van alle standaard drivers? en past deze zo nodig op enkele plekken aan. Maar hoe komt het dan dat dit gebeurt in cm (en in stock niet)? want het is dezelfde driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
hejkompas schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:03:
Maar wat ik dan niet snap: Cm gebruikt toch gewoon een kopie van alle standaard drivers? en past deze zo nodig op enkele plekken aan. Maar hoe komt het dan dat dit gebeurt in cm (en in stock niet)? want het is dezelfde driver
CM begint vanaf 0 en gebruikt stock android. Niet de stock-ROM van LG. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
Doh 8)7 stom van me...

Hoe lang zal het duren, na de ics release, tot er een cm ics voor ons is? :9~
Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste