justin_ti schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 14:44:
Ja ik had gewoon niks moeten zeggen, maarja het staat nergens dat het niet mag. Je mag zelfs sinds kort gewoon volgens de wet de software aanpassen. Ik had het gezegd toen hij vroeg hoe ik mijn software had geupdate. Defecten die daarop volgen die moeten ze zelfs verhelpen tenzij ze kunnen aantonen dat het door de software komt. Maarja, ik kan er anders ook wel mee leven want voor het zelfde geld krijg ik er een terug die echt ruk is. Kunnen jullie bijvoorbeeld viberen op 3g netwerk? Of het is een algemene kwaal van de telefoon, of ik heb iets van een kapotte antenne. Ik kan wel viberen maar hoor de persoon aan de andere kant van de lijn haperen, terwijl anderen met vodafone daar geen last van hebben.
Daar hebben meer mensen last van op 3g dus ligt niet aan je toestel/provider. Heb zelf viber niet dus kan het niet testen of het bij Telfort werkt.
Heb je je gegevens door moeten geven voor hij dat vroeg? Zo nee., nog een keer bellen en dan wel vertellen dat je gewoon via OTA hebt geüpdatet. Met Smartflash kun je hem gewoon terug brengen naar stock en werkt goed, zien ze niet.
osseh schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:48:
dus na zonet de nieuwe nightly te hebben geinstalleerd (158) werkt de agenda app niet meer. het doet helemaal niks meer, en zoals het er nu uit ziet ben ik alles van mijn agenda kwijt (heel fijn...)
Ik gebruik de agenda (nog) niet, maar heb je je afspraken niet gesynced met je Google account? Dan kan je ze zo weer terughalen. De nightly's kunnen fouten bevatten, daarom ook nightly. Even terugflashen naar
157 voor nu, neem aan dat er morgen weer een nieuwe is. Geef ook aan dat je die bug hebt gehad tegen CM.
Wel vervelend voor je. Voortaan maar wel syncen als je dat niet gedaan hebt.
Wat ik wel heb met 158 is dat hij me bij sommige sites de browser opeens afsluit en ik tegen het homescherm aan kijk. Heb het vermoeden dat het met flash te maken heeft. Is me gebeurt met o.a. MobileCowboys. Flash player 11 is vandaag uit dus eens proberen of het beter is.
Edit, m'n vermoeden was juist op éérste indruk, hij laad nu veel sneller.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 04-10-2011 17:31
]