Hebben jullie ook nadat je de telefoon hebt aangesloten via USB dat er bij apparaatbeheer bij ADB Interface een melding wordt gegeven dat de driver niet correct is geinstalleerd?
Ik heb de laatste drivers van LG, 2.3.
Ik heb 5 vier bestandjes van ADB in C/windows gezet.
En als ik bij cmd ´adb devices´ in typ krijg ik geen resultaat.
Dit duid erop dat er drivers niet goed ingestalleerd zijn?
Ik zou niet weten wat ik fout kan doen aan het installeren van de LG driver dus dat gaat goed neem ik aan.
Voor ADB heb ik de volgende bestanden in C:/windows geplaatst:
(ja USB debugging staat aan).
Ik heb versie V10a. Via de LG tool wil updaten ook maar niet lukken. Bij het uitvoeren van update op telefoon ontstaat er een communicatie fout waardoor ik niets meer kan.
Help?
Edit 20-4: Zojuist via de werk pc gelukt om V10b te installeren. Probeer hier ook wel even SuperOneClick.'
Edit2:
Running a SU test...
Success!
Don't forget to reboot!
Vage PC thuis.
Ik heb de laatste drivers van LG, 2.3.
Ik heb 5 vier bestandjes van ADB in C/windows gezet.
En als ik bij cmd ´adb devices´ in typ krijg ik geen resultaat.
Dit duid erop dat er drivers niet goed ingestalleerd zijn?
Ik zou niet weten wat ik fout kan doen aan het installeren van de LG driver dus dat gaat goed neem ik aan.
Voor ADB heb ik de volgende bestanden in C:/windows geplaatst:
- adb.exe
- adblinux
- adbmac
- adbwinapi.dll
- adbpwinusbapi.dll
(ja USB debugging staat aan).
Ik heb versie V10a. Via de LG tool wil updaten ook maar niet lukken. Bij het uitvoeren van update op telefoon ontstaat er een communicatie fout waardoor ik niets meer kan.
Help?
Edit 20-4: Zojuist via de werk pc gelukt om V10b te installeren. Probeer hier ook wel even SuperOneClick.'
Edit2:
Running a SU test...
Success!
Don't forget to reboot!
Vage PC thuis.
[ Voor 8% gewijzigd door Beta op 20-04-2011 13:22 . Reden: V10b geinstalleerd. ]
Hyundai SX2 N-Line (2024)