Newsservers met binaries [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 320.053 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 22:01
Is Sunnyusenet betrouwbaar genoeg om een jaar abonnement te sluiten denken jullie? Of is het verstandiger om 3 of 6 maanden te nemen? Misschien dat het zoals Lightningusenet offline gaat oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:41
kenkreutzer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:07:
Is Sunnyusenet betrouwbaar genoeg om een jaar abonnement te sluiten denken jullie? Of is het verstandiger om 3 of 6 maanden te nemen? Misschien dat het zoals Lightningusenet offline gaat oid?
Heb gisteren nog gebeld met de directeur van Sunny. Hij beloofde mij nog minimaal drie jaar door te gaan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 22:01
Brad Pitt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:33:
[...]

Heb gisteren nog gebeld met de directeur van Sunny. Hij beloofde mij nog minimaal drie jaar door te gaan.
Hmm dan kan ik evt. wel het risico nemen denk ik, en anders ben je misschien een paar maanden kwijt. So be it.

Weet iemand nog of je bij Sunnyusenet bepaalde content wordt geblokkeerd (bijv. xbox360)? Ik weet namelijk dat dat bij Eweka wel het geval was. Diverse bronnen zeggen dat het wel geval is, maar dat is alweer een jaar of langer geleden.

[ Voor 10% gewijzigd door deimos op 12-03-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Brad Pitt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:33:
[...]

Hahaha :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry voor de offtopic, maar deze kan ik niet laten schieten:
Afbeeldingslocatie: http://www.tshirtpusher.com/images/D/tsp_web_tee_product_baigbangsarcasm-02.jpg

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15
Misschien een stomme vraag (geef in dat geval ook maar een stom antwoord :P), maar weet iemand hoe je bij sunny kan downgraden van pakket?

Ik heb op dit moment ziggo 120 mbit en ik ga naar 50 mbit om wat kosten te besparen.

Daardoor kan ik van sunny unlimited naar sunny 60.
Echter vind ik alleen maar een mogelijkheid om te upgraden (kan ook niet ivm dat ik al de hoogste heb) maar nergens staat hoe je moet downgraden.

Ik heb woensdag sunny al hierover gemaild maar tot op heden nog geen antwoord, ik dacht misschien weet iemand van jullie het :)

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
knorde schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:34:
Ik heb woensdag sunny al hierover gemaild maar tot op heden nog geen antwoord, ik dacht misschien weet iemand van jullie het :)
Mocht het niet kunnen deel je toch gewoon je abo met een ander? Je hebt dan alsnog gewoon de maximale snelheid die je kan halen met je gedowngrade Ziggo abo en je deelt de kosten (eventueel door drieën zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Brad Pitt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Mocht het niet kunnen deel je toch gewoon je abo met een ander? Je hebt dan alsnog gewoon de maximale snelheid die je kan halen met je gedowngrade Ziggo abo en je deelt de kosten (eventueel door drieën zelfs).
Ik deel het liefste het abbo niet.
Het is meer het idee dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor wat een ander ermee doet.

Het is ook maar een maandabbo en ik doel dus erop dat als de maand afgelopen is dat ik wil veranderen naar het 60 pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:43

TFHfony

Professional Weirdo

knorde schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:01:
[...]

Ik deel het liefste het abbo niet.
Het is meer het idee dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor wat een ander ermee doet.

Het is ook maar een maandabbo en ik doel dus erop dat als de maand afgelopen is dat ik wil veranderen naar het 60 pakket.
Abbo opzeggen en een nieuwe afsluiten?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
TFHfony schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Abbo opzeggen en een nieuwe afsluiten?
Dat leek mij ook erg voor de hand liggend maar het punt is dat als het pakket verloopt je account wel blijft bestaan.

Als je je opnieuw aanmeld ben je al geregistreerd met dat e-mailadres :)

Ik dacht misschien heeft iemand dit zelf ook eens moeten doen dus vraag ik het even hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
knorde schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Dat leek mij ook erg voor de hand liggend maar het punt is dat als het pakket verloopt je account wel blijft bestaan.

Als je je opnieuw aanmeld ben je al geregistreerd met dat e-mailadres :)

Ik dacht misschien heeft iemand dit zelf ook eens moeten doen dus vraag ik het even hier :P
Ik heb hen destijds een mailtje gestuurd of ik mijn abonnement ook kon verlagen. Ik had binnen 24 uur een mailtje terug dat hij het handmatig voor mij even had verlaagd. Ik heb gelezen dat je al een mailtje hebt gestuurd dus wacht nog even af of stuur er een opnieuw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Heb al een hele tijd Astraweb. Maar snelheden zijn om te huilen de laatste tijd (1.5MB/s of nog langzamer). Lijn lijkt het niet te zijn, trek ik makkelijk dicht tot maximaal, naast een usenet download. Iemand die ergens een nieuwsserver weet die goed is en een gratis proefmaandje of zo heeft om te zien of ik daar mee wel de 120Mbps dicht trek?

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 12-03-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Piet91 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:23:
[...]

Ik heb hen destijds een mailtje gestuurd of ik mijn abonnement ook kon verlagen. Ik had binnen 24 uur een mailtje terug dat hij het handmatig voor mij even had verlaagd. Ik heb gelezen dat je al een mailtje hebt gestuurd dus wacht nog even af of stuur er een opnieuw. :)
Ok, fijn om te horen :D

Dan wacht ik het nog wel even af, en zal het vast en zeker goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Zit zelf bij supernews, jaarabonnement. Bevalt mij echt super goed, altijd max download met 5mb/s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 21:39

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik haal met Supernews iets van 11Mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:08
Dan heb jij, laat mij gokken, upc 90? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Net een mailtje van LU;

This is a kind reminder that your NORMAL subscription will end within 7 days.

Inloggen en |:( ...Dat houd dus ook op. Gebruik zelf supernews. Dit was voor de familie die allemaal af en toe wat downloaden en dus lekker konden delen... op mijn kosten :X Vorm van ontwikkelingshulp sort of speak :+

Nu opzoek naar een alternatief voor LU. Sunny lijkt nu de beste papieren te hebben. Iemand nog andere ideeën? AS is vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
knorde schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:31:
[...]

Ok, fijn om te horen :D

Dan wacht ik het nog wel even af, en zal het vast en zeker goed komen :)
Mail ontvangen, zodra het huidige pakket verloopt kan ik met een lager pakket verlengen.
Case closed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoekaBart
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 10:05
Op het onsbrabantnet topic wordt gesproken over een retentie van plm 400 dagen - ik kan confirmen (net getest) dat nzbs van 250 dagen geen probleem zijn! Retentie in SP graag aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
BoekaBart schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:47:
Op het onsbrabantnet topic wordt gesproken over een retentie van plm 400 dagen - ik kan confirmen (net getest) dat nzbs van 250 dagen geen probleem zijn! Retentie in SP graag aanpassen!
Deels aangepast. Want op de OBN-site staat nog steeds >60 dagen. http://www.onsbrabantnet....-downloaden-nieuwsgroepen

Ik heb zelf ook OBN, en ik kan bevestigen dat de retentie zeer goed is (ik denk zelfs nog hoger dan 400 dagen. Laatst kwam er iets niet binnen bij mij met hitnews, maar wel met OBN.) Is een reseller van Giganews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227911

yannickie111 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:33:
[...]Is een reseller van Giganews.
Niet meer. Ze betrekken nu van van XLNed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 227911 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:19:
[...]
Niet meer. Ze betrekken nu van van XLNed.
Oh, dat wist ik niet :P Sinds wanneer?
En weet je de exacte retentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-03 08:02
Sinds Lightningusenet plat is (hier werkt het niet meer iig) ben ik op zoek naar een andere provider.
Binnenkort (hopelijk, aaarggh UPC, ander verhaal) heb ik 50 Mbit, en zou graag een usnet account delen met een vriend van me (60Mbit).

Is Sunny Usenet dan een goede kandidaad?
Ik kan op de site namelijk niets over accountsharing vinden.
Idem voor XLned

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yannickie111 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:50:
[...]

Oh, dat wist ik niet :P Sinds wanneer?
En weet je de exacte retentie?
Datum weet ik niet (maar volgens mij al een poos), heb even getest voor je. Een post van 898 dagen oud is te downloaden. De retentie is 900 dagen, want een post van 908 dagen lukt niet. Alleen belachelijk wat voor snelheid je krijgt.

Edit: Verder heb ik ooit eens de headers geladen in spotnet met de Onsbrabantnet server en deze was toen rond de 400 dagen. (als ik me niet vergis. ;) )

@BertusB404: Je antwoord over accountsharing vind je terug in de startpost.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 227911 op 13-03-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-06 09:35
BertusB404 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:58:
Sinds Lightningusenet plat is (hier werkt het niet meer iig) ben ik op zoek naar een andere provider.
Binnenkort (hopelijk, aaarggh UPC, ander verhaal) heb ik 50 Mbit, en zou graag een usnet account delen met een vriend van me (60Mbit).

Is Sunny Usenet dan een goede kandidaad?
Ik kan op de site namelijk niets over accountsharing vinden.
Idem voor XLned
Houd er rekening mee dat als je bv 60mbit neemt bij Sunny dat je dan ook alle lijnen nodig hebt om die snelheid te halen.
Als je gaat delen zou ik bv newsgrabber nemen. Daar haal je op een paar lijnen al de volle bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:47:
Dan heb jij, laat mij gokken, upc 90?
Die snelheid heeft UPC al ruim een jaar niet meer. Die zijn overgezet naar 120Mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, dan zal het Ziggo 80 zijn.

offtopic: jammer dat we hier geen ziggo hebben, echt wel dat die beter zijn met wat ze bieden in hun alles-in-1, en dan doel ik uiteraard op het HD tv wat je krijgt (alsmede de stuk hogere upload).

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 13-03-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
coob schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:21:
[...]

Houd er rekening mee dat als je bv 60mbit neemt bij Sunny dat je dan ook alle lijnen nodig hebt om die snelheid te halen.
Als je gaat delen zou ik bv newsgrabber nemen. Daar haal je op een paar lijnen al de volle bak.
Hoe zit dat met het unlimited account van Sunny dan?

20 verbindingen, kun je daarmee met 3x6 elk 25Mbit voltrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35

JME

zeg maar Jamie

coob schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:21:
Hoe werkt dat als je gaat delen? Als persoon X alle lijnen gebruikt, krijgt persoon Y dan niets meer? Of gaat de Sunny-server de boel dan verdelen over beide users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JME schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:46:
Hoe werkt dat als je gaat delen?
Gewoon bij beide gebruikers de helft van het maximale aantal threads instellen, heb je nooit gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 19-06 09:35
Je moet inderdaad het aantal beschikbare lijnen verdelen.
Maar als je dus bv het 60mbit abo neemt en je hebt een 60mbit internet lijn dan heb je dus ook alle lijnen van Sunny nodig om die 60 te halen.
Dat was mijn ervaring iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
coob schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:19:
Maar als je dus bv het 60mbit abo neemt en je hebt een 60mbit internet lijn dan heb je dus ook alle lijnen van Sunny nodig om die 60 te halen.
Dat was mijn ervaring iig.
Dat klopt geheel, deel nu dan ook met een fellow Ziggo 40MBit gebruiker een Sunny 90 abo en dat gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Ik snap het (denk ik). Dus als ik mijn 50 MBit verbinding volledig wil kunnen benutten zonder last te hebben van mijn "deelgenoot" met een 20 MBit verbinding, dan is het 60 MBit pakket te klein en moeten we het 90 MBit pakket aanschaffen. Ik zet dan mijn max op 10 lijntjes en hij op 5. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JME schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:02:
Ik snap het (denk ik). Dus als ik mijn 50 MBit verbinding volledig wil kunnen benutten zonder last te hebben van mijn "deelgenoot" met een 20 MBit verbinding, dan is het 60 MBit pakket te klein en moeten we het 90 MBit pakket aanschaffen. Ik zet dan mijn max op 10 lijntjes en hij op 5. Toch?
Yup! Met een Sunny 90 abo zou je in theorie 90/15=6Mbit per thread moeten hebben (is ietsjes meer is mijn ervaring). Dus op die manier hebben jullie beiden gewoon de maximale snelheid die mogelijk is met jullie abo en overschrijdt je het maximale aantal threads niet dus nooit gedoe qua time-outs of authorization errors etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met sunnyusenet,

Ik deel mijn usenet account met iemand anders, Account sharing dus. Dit mag bij sunny lees ik. Stel ik pak Sunny UNL. Dit is Snelheid (Mbps) onbeperkt en 20 lijntjes. Nu lees ik dat bij sunny de snelheid per lijntje niet zo hoog is. Dus je hebt veel lijntjes nodig om je volle snelheid te halen. Is dit ook zo bij het UNL abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik zou zeggen, neem een week gratis op proef,
en stel een x aantal threads in, en kijk wat voor snelheid je kan halen.
Dan kun je mooi bepalen wat het minimum aantal threads is dat je voor een bepaalde verbinding nodig hebt.

Het is natuurlijk niet hun bedoeling dat 20 man samen 1 UNL account kan delen en dan ieder met 1 thread 100 Mbit haalt. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door M a r c o op 15-03-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
M a r c o schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:31:
ik zou zeggen, neem een week gratis op proef,
en stel een x aantal threads in, en kijk wat voor snelheid je kan halen.
Dan kun je mooi bepalen wat het minimum aantal threads is dat je voor een bepaalde verbinding nodig hebt.

Het is natuurlijk niet hun bedoeling dat 20 man samen 1 UNL account kan delen en dan ieder met 1 thread 100 Mbit haalt. ;)
Dat is het nu juist :). Ik deel mijn usenet account. Met iemand waarvan ik niet weet hoeveel mbit hij heeft. Ik zelf heb een 30 mbit lijntje nu. En ga waarschijnlijk over een tijdje naar een 50mbit lijn. Als die andere persoon dat ook heeft zit je aan de 100mbit. Nu had ik al gelezen dat Sunny aardig langzaam was per lijn. Dus nu was dus mijn vraag. Hoe zit dat met het unlimited account :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Ben ook wel benieuwd. Misschien ff proef-abo nemen en snelheid checken bij 1 lijntje open, 2 lijntjes, 3 lijntjes, etc. Krijg je volgens mij een heel aardig beeld van de snelheid per lijn. Tenzij iemand dat natuurlijk al eens heeft gedaan, dan hoef ik die moeite niet te doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-06 19:19

jmk

JME schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:53:
Ben ook wel benieuwd. Misschien ff proef-abo nemen en snelheid checken bij 1 lijntje open, 2 lijntjes, 3 lijntjes, etc. Krijg je volgens mij een heel aardig beeld van de snelheid per lijn. Tenzij iemand dat natuurlijk al eens heeft gedaan, dan hoef ik die moeite niet te doen :*)
2 pagina's eerder staat je antwoord:
sheez88 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:44:
[...]

1 thread levert zon 2,7megabyte per seconde daar

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Ojee, daar ga ik weer met m'n bits en m'n bytes... heb ik dan aan 2-3 lijntjes al genoeg om mijn 50 MBit verbinding volledig te benutten? Zou erg interessant worden dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
JME schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:21:
Ojee, daar ga ik weer met m'n bits en m'n bytes... heb ik dan aan 2-3 lijntjes al genoeg om mijn 50 MBit verbinding volledig te benutten? Zou erg interessant worden dan!
of 18,5 lijntje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb gisteren een week gratis Sunny UNL aangevraagd om de snelheid te testen m.b.t. AS.
Ik heb UPC 25Mb. Met Supernews haal ik 2950KB/s strak.

Om dezelfde snelheid te krijgen bij Sunny heb ik het volgende aantal verbindingen nodig:
( 1 tot 10 dagen) 3 verbindingen. Met 1 zat ik al op 1800KB/s
( 50 tot 200 dagen) 4 verbindingen. Toch met 5 wat stabieler. Constante 2950KB/s i.p.v. ~2900KB/s
(700 tot 900 dagen) 5 tot 8 verbindingen. Het verschilt per bestand.

Alles kwam 100% binnen, ongeacht retentie. In principe kun je dus gemakkelijk dit account met z'n 3en delen. Wel vraag ik me af hoe de snelheden die ik heb gehaald zich verhouden tot die van iemand met een 50Mb abonnement. Misschien dat iemand zijn resultaten wil delen?

Bestanden van 899 dagen: check
Bestanden van 900 dagen: check
Bestanden van 900.1 dagen : FAIL
Bestanden van 901 of hoger: FAIL

Een duidelijke limiet van 900 dagen retentie. Het + teken in TS mag denk ik wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

Iemand anders hier ook problemen met tweaknews? Ik heb de laatste tijd hele lage snelheden en heel vaak ook helemaal geen snelheid, en dit dan met nieuwe bestanden op ssl en met verschillende pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432790

verhoging aantal threads bij tweaknews,Per 6 februari zal het noodzakelijk zijn het extra aantal threads te gebruiken om uw maximale snelheid te halen.http://www.tweak.nl/nieuws.html&item=162

Abonnement Threads
5 Mbit 10 threads
20 Mbit 20 threads
50 Mbit 30 threads
100 Mbit 40 threads

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 432790 op 16-03-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Dacuuu schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:44:
[...]

Dat is het nu juist :). Ik deel mijn usenet account. Met iemand waarvan ik niet weet hoeveel mbit hij heeft. Ik zelf heb een 30 mbit lijntje nu. En ga waarschijnlijk over een tijdje naar een 50mbit lijn. Als die andere persoon dat ook heeft zit je aan de 100mbit. Nu had ik al gelezen dat Sunny aardig langzaam was per lijn. Dus nu was dus mijn vraag. Hoe zit dat met het unlimited account :*)
Gewoon vragen wat die andere persoon heeft.
Wij hebben een tijd geleden een proefweekje genomen met sunny60 en na 2dagen geswitched naar unlimited. We waren niet te spreken over de snelheid icm aantal threads. Ok, we waren ook met zn vijfen en de isp snelheid was 25-60Mbit. Ik weet niet meer precies hoeveel threads ieder nodig hadden maar in iedergeval wel veel en dus niet iedereen hun max konden halen (bij unlimited heb je maar 20 threads/5=5 per man).
Toen newsgrabber 50 gaan proberen (40connecties), ik had tot voor kort 60Mbit lijntje en met 6 connecties haalde ik al max. Dus genoeg voor de rest vd groep en we kunnen eigenlijk nog iemand mee laten sharen.

Snelheid is altijd goed, retentie weliswaar maar tot 600dagen ipv 900, maar de stabiliteit, volledigheid waren we zeer tevreden mee.

Sinds deze week heb ik mijn 60Mbit verhoogd naar 120Mbit (deal met UPC :D) Ik had net abo verlengd bij NGrabber met 50Mbit, mailtje naar toe of het nog veranderd kon worden naar 100Mbit abo was geen probleem (ipv bij betalen werd de abo een week ingekort om prijsverschil te compenseren).
Snelle reactie en topservice ook nog. We zijn echt zeer tevreden met hun 8)

Nu hebben we in totaal 50 threads tot ons beschikking, dus helemaal ruimschoots voldoende. Ik haal met 8 threads al makkelijk 100Mbit. De rest komen zeker uit de voeten met 4-5 threads. Dus houden we eigenlijk nog plek over voor min. 2 extra sharers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Sjah schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:47:
Dan heb jij, laat mij gokken, upc 90? :P
Nee, glasvezel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
330d schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 08:46:
[...]

Gewoon vragen wat die andere persoon heeft.
Wij hebben een tijd geleden een proefweekje genomen met sunny60 en na 2dagen geswitched naar unlimited. We waren niet te spreken over de snelheid icm aantal threads. Ok, we waren ook met zn vijfen en de isp snelheid was 25-60Mbit. Ik weet niet meer precies hoeveel threads ieder nodig hadden maar in iedergeval wel veel en dus niet iedereen hun max konden halen (bij unlimited heb je maar 20 threads/5=5 per man).
Toen newsgrabber 50 gaan proberen (40connecties), ik had tot voor kort 60Mbit lijntje en met 6 connecties haalde ik al max. Dus genoeg voor de rest vd groep en we kunnen eigenlijk nog iemand mee laten sharen.

Snelheid is altijd goed, retentie weliswaar maar tot 600dagen ipv 900, maar de stabiliteit, volledigheid waren we zeer tevreden mee.

Sinds deze week heb ik mijn 60Mbit verhoogd naar 120Mbit (deal met UPC :D) Ik had net abo verlengd bij NGrabber met 50Mbit, mailtje naar toe of het nog veranderd kon worden naar 100Mbit abo was geen probleem (ipv bij betalen werd de abo een week ingekort om prijsverschil te compenseren).
Snelle reactie en topservice ook nog. We zijn echt zeer tevreden met hun 8)

Nu hebben we in totaal 50 threads tot ons beschikking, dus helemaal ruimschoots voldoende. Ik haal met 8 threads al makkelijk 100Mbit. De rest komen zeker uit de voeten met 4-5 threads. Dus houden we eigenlijk nog plek over voor min. 2 extra sharers :P
Thnx voor je berichtje!

----

Net even vlug gegeken in de OP. Maar daar zie ik http://www.xsusenet.com/ er niet tussen staan. Je kan bij hun een gratis usenet account aanmaken die de snelheid heeft van 1mbit. Ik heb het net even aangemaakt. En ik haal er de 165 kb's per seconden mee. Misschien is het wat als fill server ;) Ze bieden ook betaalde account aan, maar hier heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goed nzb search provider, even gezocht en nzbmatrix leek mij het beste. Is dat ook zo of zijn er betere alternatieven?
Voor donatie bij nzbmatrix moet je via telefoon betalen, werkt dat voor Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via telefoon werkt prima. Newsbin2 bestaat ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Exocet schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:42:
Ik ben op zoek naar een goed nzb search provider, even gezocht en nzbmatrix leek mij het beste. Is dat ook zo of zijn er betere alternatieven?
Voor donatie bij nzbmatrix moet je via telefoon betalen, werkt dat voor Nederland?
Het kan toch ook via paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Dit weekend een proefabo UNL van Sunny genomen. Snelheid per thread valt mij wat tegen, maar misschien verwacht ik teveel: ik kom uit op 1,1 MB per seconde (4,4 MB per seconde bij 4 threads in Spotnet). Omdat je bij Spotnet in veelvouden van 4 threads moet werken, heb ik hierdoor 8 threads nodig om mijn 50 MBit verbinding vol te benutten.
Nu blijkt mijn gewenste "deelgenoot" geen 20 MBit maar een 120 MBit verbinding te hebben en hij heeft 16 threads nodig om die volledig te benutten. Dat lukt samen dus niet met Sunny UNL (8+16>20).
En tenslotte vinden we 240 dagen aan headers nogal krapjes.
OK, het is goedkoop, dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:33
JME schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:59:
Nu blijkt mijn gewenste "deelgenoot" geen 20 MBit maar een 120 MBit verbinding te hebben en hij heeft 16 threads nodig om die volledig te benutten. Dat lukt samen dus niet met Sunny UNL (8+16>20).
En tenslotte vinden we 240 dagen aan headers nogal krapjes.
OK, het is goedkoop, dat wel...
Heeft je 'deelgenoot' het zelf ook al geprobeerd? Zelf trek ik 100Mbps bijv. al vol bij 5 threads namelijk.
[edit] never mind, ik dacht even dat het een veronderstelling van je was, maar nu ik je reactie nog eens lees begrijp ik dat jullie het allebei ook daadwerkelijk al geprobeerd hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door sverzijl op 19-03-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JME schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:59:
Omdat je bij Spotnet in veelvouden van 4 threads moet werken, heb ik hierdoor 8 threads nodig om mijn 50 MBit verbinding vol te benutten.
:? Je kan gewoon handmatig een willekeurig aantal threads zoals "7" invullen hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Bij mij heeft Spotnet een pulldown menuutje waarin ik alleen 4, 8, 12, etc. kan kiezen. Kun je daar ook handmatig in typen? Weer wat geleerd!! Maar waarom dan een pulldown maken ipv een gewoon invoerveld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JME schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:02:
Maar waarom dan een pulldown maken ipv een gewoon invoerveld? :?
Gemak dient de mens. Lekker achteruit hangend op 4 of 8 clicken is toch WAY sneller en makkelijker man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Wat is het voordeel van nzbmatrix t.o.v. binsearch icm spotnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 146875 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:08:
Wat is het voordeel van nzbmatrix t.o.v. binsearch icm spotnet?
vooral handig als je sickbeard gebruikt voor je series.

Voor tv series is nzbmatrix een ideale bron. Als je echter alleen binsearch hebt zou ik je een abonnement op newzbin2.es aanraden, dan kan je raw zoeken en zelf nzb's maken in plaats van alleen zaken te downloaden die standaard een nzb file hebben (zoals je met binsearch doet).

Nzbmatrix is meen ik toch gratis tot een x aantal dagen? Dus je kan gewoon lid worden en als het bevalt betaal je eenmalig (ik meen) 10 dollar en heb je alle mogelijkheden. Nzbmatrix2.es is wat duurder, die moet je elke maand betalen namelijk.

Je kan ook overwegen een abonnement op newsleecher met supersearch te nemen, dat is helemaal ideaal. Dan download je niet meer met spotnet, maar met newsleecher en de mogeljikheden van nzbmatrix2.es zitten daarin ingebouwd (zoals raw zoeken, een watchdog etc.).

Ik heb zelf al jaar en dag een abonnement op newsleecher met supersearch, nzbmatrix en newzbin2.es en dat is misschien wat overkill, maar als je het op jaarbasis bekijkt is het bij elkaar ook maar iets van 50 euro en dat haal je er ook wel weer uit met het gemak dat je ermee hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 19-03-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Anoniem: 32279 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Voor tv series is nzbmatrix een ideale bron. Als je echter alleen binsearch hebt zou ik je een abonnement op newzbin2.es aanraden, dan kan je raw zoeken en zelf nzb's maken in plaats van alleen zaken te downloaden die standaard een nzb file hebben (zoals je met binsearch doet).

Nzbmatrix is meen ik toch gratis tot een x aantal dagen? Dus je kan gewoon lid worden en als het bevalt betaal je eenmalig (ik meen) 10 dollar en heb je alle mogelijkheden. Nzbmatrix2.es is wat duurder, die moet je elke maand betalen namelijk.

Je kan ook overwegen een abonnement op newsleecher met supersearch te nemen, dat is helemaal ideaal. Dan download je niet meer met spotnet, maar met newsleecher en de mogeljikheden van nzbmatrix2.es zitten daarin ingebouwd (zoals raw zoeken, een watchdog etc.).

Ik heb zelf al jaar en dag een abonnement op newsleecher met supersearch, nzbmatrix en newzbin2.es en dat is misschien wat overkill, maar als je het op jaarbasis bekijkt is het bij elkaar ook maar iets van 50 euro en dat haal je er ook wel weer uit met het gemak dat je ermee hebt.
De Sickbeard search werkt ook goed hoor. Dus je hoeft niet perse Nzbmatrix te hebben voor sickbeard. http://momo.sickbeard.com/search.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 21:10

Nox

Noxiuz

Anoniem: 32279 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Op binsearch kan ik los files downloaden en niet enkel complete collections.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346670

Heeft iemand problemen met supernews? Ik haal maar zo'n 4-5 mB/s met een 120 mbit lijn (UPC). Als ik eweka bijschakel haal ik zo'n 8 mB/s. Ik gebruik 16 threads met supernews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Anoniem: 346670 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:19:
Heeft iemand problemen met supernews? Ik haal maar zo'n 4-5 mB/s met een 120 mbit lijn (UPC). Als ik eweka bijschakel haal ik zo'n 8 mB/s. Ik gebruik 16 threads met supernews...
Hier geen probleem. Haal zo'n 5,6 á 5,7Mbyte op mijn 50mbit lijntje en gebruik maar de helft van de beschikbare lijntjes.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
hier 0.6 kb/sec

Om te huilen dus met supernews.

Normaal altijd vollebak met 120 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MAGDATTT schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:31:
hier 0.6 kb/sec

Om te huilen dus met supernews.

Normaal altijd vollebak met 120 mbit
Klinkt dan dus meer als een routing issue dan een probleem van Supernews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij loopt het niet lekker. Ik haal bijna nooit de 120 mbit! Ook heb ik heel vaak dat hij heel lang doet over de laatste paar MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een strakke 100Mbit met Supernews. Moet wel zeggen dat met de downloadsnelheid eigenlijk nooit een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier niet.. Nu ook weer 8 KB/s over laatste paar 100 KB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal het druk zijn op het netwerk van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm misschien de peering naar supernews (heb UPC). Overige downloads lopen wel redelijk:

wget http://www.bbned.nl/scrip...t/download/file1000mb.bin
--2012-03-19 21:54:10-- http://www.bbned.nl/scrip...t/download/file1000mb.bin
Resolving www.bbned.nl... 62.177.144.181
Connecting to www.bbned.nl|62.177.144.181|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 1048576000 (1000M) [application/octet-stream]
Saving to: `file1000mb.bin'

100%[====================================>] 1,048,576,000 7.34M/s in 2m 16s

2012-03-19 21:56:26 (7.33 MB/s) - `file1000mb.bin' saved [1048576000/1048576000]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedtest zegt niet zoveel, gezien die op een andere locatie staat.De lijn tussen upc en supernews zal druk zijn. Je kan er niet meer doen dan wachten tot het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker dan.. Net een jaar abo genomen (omdat ik zoveel positieve verhalen over supernews lees). Is er een speedtest bij supernews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Heb net even een download aangezet, via Supernews: ~10.5MB/s. Het is niet helemaal strak af toe een dipje naar de 9.5MB/s. Kortom hier geen klachten en geen UPC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand met UPC 120 mbit + supernews die even een testje kan doen?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 346670 op 19-03-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346670 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:09:
Lekker dan.. Net een jaar abo genomen (omdat ik zoveel positieve verhalen over supernews lees). Is er een speedtest bij supernews?
Je kan die van Giganews nemen http://www.giganews.com/performance.html

Als steeds meer mensen met upc naar Supernews overstappen dan zit de lijn op den duur vol.

Edit: Heb je al geprobeerd om meer connecties open te zetten? Of verbinden met de us server? Ik las hier dat er mensen zijn die de helft instellen op de EU server en de andere helft op de US server.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 227911 op 19-03-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Hier is ie ondertussen weer als vanouds. 14.4 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 227911 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:14:
[...]

Je kan die van Giganews nemen http://www.giganews.com/performance.html

Als steeds meer mensen met upc naar Supernews overstappen dan zit de lijn op den duur vol.

Edit: Heb je al geprobeerd om meer connecties open te zetten? Of verbinden met de us server? Ik las hier dat er mensen zijn die de helft instellen op de EU server en de andere helft op de US server.
Aangezien Supernews en Giganews broertjes zijn, zul je daar hetzelfde probleem hebben. UPC is toch wel beroemd om het knijpen en kutten met verbindingen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Meer mensen met Sunny en geen spots sinds vanmorgen (uiteraard Spotnet/SG jah) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432790

ja hier ook header storing,bij sunny.
en nog veel meer mensen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=5014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Voor headers moet je ook niet bij sunny zijn. Als je headers nodig hebt, kan je het beste een blockaccount nemen van bijvoorbeeld Astraweb, daar zijn de headers ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zijn de headers overal gratizzz? Heb zelf een account van blocknews. Hmm, kan het wel ff instellen, irri is dat die dan de hele Db gaat heropbouwen.

edit: ben aan headeren, zal gelijk testen of die het wel/niet bij leechtotaal aftrekt.
edit: ook hier gratis...

[ Voor 29% gewijzigd door Sjah op 20-03-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAGDATTT schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:47:
Hier is ie ondertussen weer als vanouds. 14.4 MB/s
Met UPC 120? Ik begin toch sterk er aan te denken om mijn UPC verbinding op te zeggen (als dat nog kan, heb net verlengd). De snelheid is gewoon bagger: nu 5 MB/s met een 120 mbit lijn!

Een 1 gig bbned file downloaden gaat nog wel met 7 MB/s maar dat is nog de helft van wat ik verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Het is hier ondertussen weer huilen met supernews/ziggo 120/10.

0.6 kb/s

Waardeloos.

Meer mensen last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 08:57
Hier geen problemen met Supernews (Tweak Glasvezel 200/200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
kmichael schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:57:
Hier geen problemen met Supernews (Tweak Glasvezel 200/200).
Zit er bij tweak glas geen newsserver bij je abo inbegrepen?
en tweak gebruikt astraweb.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MAGDATTT schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:41:
Het is hier ondertussen weer huilen met supernews/ziggo 120/10.

0.6 kb/s

Waardeloos.

Meer mensen last?
Nop... Hier Ziggo 50mbit met Supernews -> volle bak verbinding...
Gedownload in 26 minutes 33 seconden met een gemiddelde van 5.3 MB/sec

[ Voor 13% gewijzigd door TFHfony op 21-03-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 08:57
RocketKoen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:00:
[...]

Zit er bij tweak glas geen newsserver bij je abo inbegrepen?
en tweak gebruikt astraweb.
Ja klopt maar beviel niet ik kon mijn maximum snelheid halen. was vaak traag. vaak storing.
ouwe bestanden kon die vaak niet vinden.

Hoe het tegenwoordig is na de nieuwe server indeling weet ik niet.
(misschien weer de moeite waard om te proberen...)

Edit: Headers ophalen gaat met Tweaknews erg traag daarom gebruik ik deze ook niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door kmichael op 21-03-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hier Supernews en UPC 25Mb. Normaal 2950kb/s nu slechts 1300...

Ligt denk ik hier aan UPC. Speedtest geeft ook maar 14Mb aan :S WHY!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 21:10

Nox

Noxiuz

Ligt denk ik aan supernews als ik het zo lees. Hier gewoon volle 120mbit van ziggo.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

NoxiuZ schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:53:
Ligt denk ik aan supernews als ik het zo lees. Hier gewoon volle 120mbit van ziggo.
Want? Als supernews het wel met volle snelheid kan leveren aan Ziggo, ligt het volgens mij eerder aan de verbinding naar UPC, die bekend staan geen peerings af te nemen en te knijpen op bandbreedte.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ligt misschien aan aantal upc-klanten dat naar Supernews is gerend? Lijkt mij wel, Sunny hier nog primaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjah schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:02:
Ligt misschien aan aantal upc-klanten dat naar Supernews is gerend? Lijkt mij wel, Sunny hier nog primaaa.
Dan nog, als supernews het naar de rest wel kan leveren op hetzelfde tijdstip, dan ligt het toch echt aan UPC (zeker aangezien zij niet willen peeren en liever knijpen) Zie verschil tussen met en zonder encryptie op de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123452

Hier met Supernews 13 ~14 MB/s (ongeacht tijdstip) , met UPC 120/10 .
Ik gebruik "news.supernews.com" als server , met 19 connecties (1e voor Spotnet :P ) .
Zonder SSL btw ..

Geen klachten hier (ook niet gehad) .

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 123452 op 22-03-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:02:
Sunny deed het gister ook slecht. Dus moet wel UPC zijn... h#fters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
MeNTaL_TO schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:35:
[...]

(zeker aangezien zij niet willen peeren en liever knijpen) Zie verschil tussen met en zonder encryptie op de lijn.
Vertel, is mij onduidelijk dit, jij bent verder op dit punt dan ik. Je bedoelt peering tussen providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
MeNTaL_TO schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:25:
[...]

Aangezien Supernews en Giganews broertjes zijn, zul je daar hetzelfde probleem hebben. UPC is toch wel beroemd om het knijpen en kutten met verbindingen.
Is dit nou nog steeds zo?
Ik dacht dat ze daar vanaf waren gestapt?

Nog steeds HET argument NIET over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:42
Freakster86 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:02:
[...]

Sunny deed het gister ook slecht. Dus moet wel UPC zijn... h#fters!
Hier geen problemen gehad gisteren met Sunny met UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik krijg een acces denied error met Astraweb. Hebben meer mensen dit? Ik zie dat er nog geen ticket is geplaatst of nieuws over is op de webpagina van Astraweb, dus ik ga nu even een ticket plaatsen.

Ook waren mijn headers niet up to date gisterochtend, dus heb ik voor niets moeite gedaan een spot te doen op spotnet.

edit Zowel SAB en spotnet geven dezelfde error: 502 news.astraweb.com: Access Denied (502)

[ Voor 35% gewijzigd door jmk op 24-03-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Newszilla, IMO moet dat toch wel 20 dgn zijn, hun retentie.

En sunny maandabo afgelopen. Maar eens gekeken in de startpost, maar voor een 50mbit abo is er niks wat in de buurt komt van sunny, ja supernews een beetje (maar ook als je upc hebt??), maar die hebben geen 3 maanden abo, sunny wel en dan is het gewoon 2 euro goedkoper per maand dan de goedkoopste rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Nu doet Astraweb het weer!

Ik heb gewoon uit verveling de belasting gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 01:22

Wildfire

Joy to the world!

Iemand anders problemen met Giganews? Kan niet downloaden en inloggen op de site duurde zojuist een eeuwigheid...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wildfire schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:55:
Iemand anders problemen met Giganews? Kan niet downloaden en inloggen op de site duurde zojuist een eeuwigheid...
Ik denk dat ze weer eens een DDOS van een boze banned ex-user over zich heen hebben gekregen. Zal niet de eerste en laatste keer zijn.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.