Newsservers met binaries [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste
Acties:
  • 320.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Shitnews is ook weer een drama...
Binnenkort toch maar eens kijken naar een andere USP met accountsharing.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 08:07

Red Boll

Kick Ass!

fast-server schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:36:
Shitnews is ook weer een drama...
Binnenkort toch maar eens kijken naar een andere USP met accountsharing.
Het gaat als "vanouds" weer drama traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

rg-mohwa schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:38:
LU ligt er alweer uit 4de keer in 1 week :(
Geen enkel probleem hier. Nu zit ik er ook niet 24*7 naar te kijken ik heb buiten LU ook nog een echt leven. Maar als ik kijk dan werkt het gewoon.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Hmm dit is wel interesant, zit nu bij xsnews. Maar de support is slecht, en oude bestanden vaak incompleet, en hele grote ook.

Maar deze is wel goed, ook met oude post ? (zoek namelijk veel oude Tv series).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 23:17

TRaSH

koffie ?

Heb ook super news.
Heb daar veel oude tv series mee compleet gekregen.
Sommige tot wel 2008 terug

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Hmm, dan toch maar eens kijken, Er staat bij de aktie 6.99 per maand en opslaan 24 dollar per jaar.
Wat bedoelen ze met opslaan ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:59:
Hmm, dan toch maar eens kijken, Er staat bij de aktie 6.99 per maand en opslaan 24 dollar per jaar.
Wat bedoelen ze met opslaan ?
Besparen. Tja, die vertaling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:06

knakworst

Get more sats!

PowerSp00n schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:05:
[...]

Besparen. Tja, die vertaling :X
LOL. To save is opslaan of besparen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
knakworst schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:09:
[...]

LOL. To save is opslaan of besparen. :z
oja 8)7 het is nog vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Het lijkt erop dat Eweka sinds vandaag sharing niet meer toestaat.

code:
1
502 (max number of simultaneous IP addresses reached: 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sgreehder schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:31:
Het lijkt erop dat Eweka sinds vandaag sharing niet meer toestaat.

code:
1
502 (max number of simultaneous IP addresses reached: 1)
Lijkt mij eerder een storing. Bij het 50 mbit pakket staat namelijk op de site:
- Account sharing toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ligt xsusenet eruit ?

ik krijg een error 10060 can't connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Viper® schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:57:
ligt xsusenet eruit ?

Yup!

Laatste week was het al erg slecht maar sinds gister uurtje of 10 ofzo staat het volledig stil. Op hun website is niets te vinden, ook geen mailtje ofzo.

Ik heb er inmiddels spijt van dat ik een abbo bij hun heb afgesloten, maar ach, kwa prijs was het het proberen waard. Denk dat ik maar snel ergens anders heen ga. Stelletje prutsers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Stelletje smeerlappen bij Supernews, heb ik alles ingevult en wil ik betalen, dwingen ze je tot automatische afschrijving. Mooi niet dus, ik zoek wel een ander.

Nadat ik mijn eerste aankoop via iDEAL heb geverifieerd, geef ik Supernews toestemming om toekomstige maandelijkse kosten rechtstreeks van mijn bankrekening af te schrijven. Ik begrijp dat voor toekomstige kosten geen iDEAL verificatie nodig is. Als ik mijn Supernews account beëindig, weet ik dat er in de toekomst geen afschrijvingen van mijn rekening zullen plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hmz... net nu ik er over zit te denken om over te stappen op Supernews... iemand die er ervaring mee heeft qua hun automatisch afschrijven policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Juist bij automatische incasso kun je terugboeken. Lijkt mij wel OK. Ik zie hier ook geen klachten in de trant van opzeggen, blijven afschrijven etc. Dat zal dus wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

de eerste keer is een ideal betaling, daarna een automatische incasso. En die kun je altijd terugboeken als je het niet eens bent met een afschrijving.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hmmm daar hebben jullie dan ook weer gelijk in. Ik vind het gewoon niet prettig dat dit soort internet zaken automatisch worden afgeschreven, ik doe het liever handmatig. Ik twijfel nog even, misschien probeer ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 20:56
ocdaan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:16:
[...]
Laatste week was het al erg slecht maar sinds gister uurtje of 10 ofzo staat het volledig stil. Op hun website is niets te vinden, ook geen mailtje ofzo.

Ik heb er inmiddels spijt van dat ik een abbo bij hun heb afgesloten, maar ach, kwa prijs was het het proberen waard. Denk dat ik maar snel ergens anders heen ga. Stelletje prutsers ;)
Same here... gelukkig heb ik nog kunnen gebruik maken van die -50% coupon. Ze lijken trouwens gebruik te maken van astraweb.
De communicatie van die reseller usenet bedrijfjes is echt belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Mantis schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:39:
[...]

Same here... gelukkig heb ik nog kunnen gebruik maken van die -50% coupon. Ze lijken trouwens gebruik te maken van astraweb.
De communicatie van die reseller usenet bedrijfjes is echt belabberd.
Ironisch zou dat zijn, ik kwam juist van Astraweb omdat ik veel incomplets had. Direct na het overstappen naar xsusenet kreeg ik dezelfde download wel goed binnen. Ik kan me daarom dus niet voorstellen dat ze van Astraweb gebruik maken maarja, who nows. 8)7

Wat is nu eingelijk een goede profider?

- waar ik gewoon per maand kan betalen.
- natuurlijk niet te duur ;)
- waar ik de volle 120 Mbit mee kan dichttrekken
- geen gezeur met incompletes

// pff haha

Zouden ze meelezen bij xsusenet? Tien minuten terug een ticket aangemaakt en plots begint de download weer met 12 MB/s.... (paar minuten later) hmmz en nu al weer terug naar 6....

[ Voor 11% gewijzigd door ocdaan op 22-11-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik moet iets downloaden voor een vriend voor werk (CIA exam), deze staat op 849 dagen.

xsusenet en lightningusenet halen die retentie niet.

Welke aanbieder voor eenmalig gebruik is een optie? eweka misschien ?

of iemand moet even z'n account tijdelijk willen sharen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
proef account op http://www.sunnyusenet.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:49

TFHfony

Professional Weirdo

ocdaan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:26:
Stelletje smeerlappen bij Supernews, heb ik alles ingevult en wil ik betalen, dwingen ze je tot automatische afschrijving. Mooi niet dus, ik zoek wel een ander.

Nadat ik mijn eerste aankoop via iDEAL heb geverifieerd, geef ik Supernews toestemming om toekomstige maandelijkse kosten rechtstreeks van mijn bankrekening af te schrijven. Ik begrijp dat voor toekomstige kosten geen iDEAL verificatie nodig is. Als ik mijn Supernews account beëindig, weet ik dat er in de toekomst geen afschrijvingen van mijn rekening zullen plaatsvinden.
LOL.. En waarom zijn het dan smeerlappen? Het staat er toch zeer duidelijk?
* TFHfony vraagt zich toch af waarom mensen zo nodig "stoer" moeten doen tegenwoordig. "Modem Balls" lijkt besmettelijk te zijn.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zo Supernews installed binnen 15 min geregeld, kan alle oude afleveringen gewoon vinden :). Nu nog wachten met downloaden tot morgen want telenet datalimiet fair use policy |:( is al op.
ocdaan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:26:

heb dit altijd gehad bij XSNews nooit problemen, en nu dan supernews

[ Voor 65% gewijzigd door Cyrus The Virus op 22-11-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

TFHfony schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:56:
[...]

LOL.. En waarom zijn het dan smeerlappen? Het staat er toch zeer duidelijk?
* TFHfony vraagt zich toch af waarom mensen zo nodig "stoer" moeten doen tegenwoordig. "Modem Balls" lijkt besmettelijk te zijn.
Nee, je moet eerst al je persoonlijke gegevens invullen en dan pas op de volgende pagina krijg je dit bericht te zien. Ze lokken je eerst naar binnen dus want er stond op de eerste pagina dat je met iDeal kan belaten, nou prima en dan op de volgende pagina moet je dus akkoord gaan met automatische afschrijving. Als je niet goed oplet zit je dus aan een abbonement vast.

Smeerlappen dus want mijn persoonlijke gegevens kunnen ze weer doorverkopen en is ongeveer een euro waard. Als dat 500 keer per maand vookomt is toch een leuk zakcentje ;)

@ hieronder. Jij kent deze club blijkbaar, ik niet. Ik zeg niet dat ze dat doen maar ze hebben wel de mogelijkheid. Als ze gewoon netjes communiceren hoef ik me niet zo druk te maken...

[ Voor 37% gewijzigd door ocdaan op 22-11-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 16:49

TFHfony

Professional Weirdo

ocdaan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:59:
[...]
Smeerlappen dus want mijn persoonlijke gegevens kunnen ze weer doorverkopen en is ongeveer een euro waard. Als dat 500 keer per maand vookomt is toch een leuk zakcentje ;)
* TFHfony heeft inmiddels al bijna 2 jaar een Supernews account en ik ontvang nog steeds geen spam op het e-mail adres waarmee ik mij daar geregistreerd heb. En ik gebruik voor alles waar ik mij registreer unieke e-mail adressen. Is handig, want dan kan je altijd makkelijk een e-mail adres blokken.
Dus, zet je alu-conspiracy-hoedje maar af en leg ze maar naast je modem balls ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, je moet eerst al je persoonlijke gegevens invullen en dan pas op de volgende pagina krijg je dit bericht te zien. Ze lokken je eerst naar binnen dus want er stond op de eerste pagina dat je met iDeal kan belaten, nou prima en dan op de volgende pagina moet je dus akkoord gaan met automatische afschrijving. Als je niet goed oplet zit je dus aan een abbonement vast.

Als je na het aanmaken van je account inlogt kan je meteen je account opzeggen. Niks geen automatische incasso. Probleem opgelost.

Verder maak ik al een zeer lange tijd gebruik van supernews en ze doen helemaal niks met je gegevens. De kans dat UPC of Ziggo je gegevens verkopen is vele malen groter.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:24
LU doet hier heel erg raar....
Sabnzb staat al 2u op 0KB/s, maar op die tijd heeft hij wel een DVD van 7gig binnengehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
nog meer mensen met problemen bij xsnews op dit moment?

waar ik normaal 14.5mb haal zit ik nu nog maar op een 5 per seconde.. terwijl ik niets aangepast heb verder vermeld de site ook geen storingen ofzo -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:34:
[...]
supernews en ze doen helemaal niks met je gegevens. De kans dat UPC of Ziggo je gegevens verkopen is vele malen groter.
Hoezo :P. Volgens mij mogen UPC en Ziggo dat ook niet hoor.
Fire69 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:10:
LU doet hier heel erg raar....
Sabnzb staat al 2u op 0KB/s, maar op die tijd heeft hij wel een DVD van 7gig binnengehaald :P
Ik heb soms last van gaten tussen de spots in spotweb met LU.. Snelheid is wel gewoon 5MB/s.
Je kan kiezen tussen 91.223.220.12 en 91.223.220.33, misschien dat dat nog verschil maakt...

[ Voor 41% gewijzigd door Pistolebob op 23-11-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
eehbiertje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:59:
nog meer mensen met problemen bij xsnews op dit moment?

waar ik normaal 14.5mb haal zit ik nu nog maar op een 5 per seconde.. terwijl ik niets aangepast heb verder vermeld de site ook geen storingen ofzo -_-'
Ik ben sinds gisteren weg bij XSNews, de snelheid was prima (mijn verbinding kon niet sneller dan 3,5mb/s, maar die had ik altijd). Maar zeker de wat "oudere" posts waren incompleet. Laatste maand 500Gb aan data gedownload waar ik uiteindelijk niks mee kon.
En had ze 2 wekenn terug een mail gestuurd maar geen reactie, en aan het forum heb je ook niks.
[...]

@ hieronder. Jij kent deze club blijkbaar, ik niet. Ik zeg niet dat ze dat doen maar ze hebben wel de mogelijkheid. Als ze gewoon netjes communiceren hoef ik me niet zo druk te maken...
Nou gister voor het eerst van gehoord via hier. En als iemand jouw gegevens wil, komen ze er toch wel aan. Zolang ze maar geen papieren spam gaan sturen want dan werkt de gmail spam filter niet :+

[ Voor 43% gewijzigd door Cyrus The Virus op 23-11-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 20:59
Heb totaal geen problemen. Het bedrag wordt gewoon keurig maandelijks van mijn account afgehaald.
Binnetie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:29:
Hmz... net nu ik er over zit te denken om over te stappen op Supernews... iemand die er ervaring mee heeft qua hun automatisch afschrijven policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Viper® schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:57:
ligt xsusenet eruit ?

Die melding krijg ik hier ook. Ik gebruikte hem als backup voor m'n Ziggo usenet server nu dat ik even geen Lightning usenet meer heb. (Ik gebruik Sabnzbd).

Het lijkt er wel op dat er de laatste tijd veel storingen zijn bij de diverse usenet providers.

Edit 23:27>En hij doet het weer... (Met de waanzinnige snelheid van 135kB/s, maarja 't is gratis..)

[ Voor 10% gewijzigd door BounceMeister op 23-11-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
doublehelix schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:29:
Heb totaal geen problemen. Het bedrag wordt gewoon keurig maandelijks van mijn account afgehaald.
[...]
Maar als je voor een jaar ineens betaald? Word het dan niet weer voor een jaar afgeschreven?

• rob_st
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-02 09:35
ik heb nu een testaccount bij sunnyusenet.com. Hij gebruikt nu maar 3 lijntjes en met een max download snelheid van 350 kb/s.
Is dit alleen bij het 1 week gratis account? m.a.w. als ik een maandabonnement neem heb ik dan ook deze onacceptabele snelheid?

• Binnetie
  • Nu online
Neen, in de testweek hoor je gewoon de snelheid te halen die is opgegeven.

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
welke proefabo heb je genomen ;) daar hangt snelheid van af denk ik

• Binnetie
  • Nu online
Als je een test abonnement hebt genomen van 5 Mbit (de laagste) Dan zou je wel ~600 KB/s moeten kunnen halen, indien je de 5 connecties gebruikt. Welke snelheid heb je genomen en welke snelheid heeft je internetverbinding?

[ Voor 8% gewijzigd door Binnetie op 24-11-2011 11:47 ]

• rob_st
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-02 09:35
Ik heb de gratis 7 dagen aangevraagd van de sunny 5 abo. Als ik gebruik maak van mijn KPN account dan haal ik 800 kb met 3 lijntjes. Ik gebruik grabit. Eens kijken of ik een schermprintje kan toevoegen.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Je hebt 5 lijntjes op het 5Mbit pakket, probeer deze eens allemaal te benutten?

Verwijderd

Binnetie schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:44:
[...]

Maar als je voor een jaar ineens betaald? Word het dan niet weer voor een jaar afgeschreven?
Je kan inloggen en je abonnement opzeggen. Dit gaat dan in als je jaarabonnement afgelopen is.

• HarryInDeWarrie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 11:42
Iemand anders ook last van incompletes bij Eweka (Astraweb)? Gisternacht 16 episodes aan gezet, vanochtend allemaal gefaald, "Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken".

• Binnetie
  • Nu online
Kan het zijn dat deze verwijderd zijn door Eweka? Er zwerft ergens een artikel over rond dat veel series niet meer binnen te halen zijn.

• HarryInDeWarrie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 11:42
Heb je misschien een linkje voor me?

EDIT:

Laat maar, heb 't al gevonden, Eweka blokkeert HBO series :)

http://forum.fok.nl/topic/1527932/4/76

EDIT 2:

Getest met test server van Sunny Usenet, die haalt alles netjes binnen :) overstappen dus!

[ Voor 87% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 24-11-2011 13:12 ]

Verwijderd

HarryInDeWarrie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:36:
Iemand anders ook last van incompletes bij Eweka (Astraweb)? Gisternacht 16 episodes aan gezet, vanochtend allemaal gefaald, "Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken".
Eweka is een andere server dan Astraweb. Als je de naam Astraweb in je downloadprogramma gezien hebt betekend dit alleen dat de bestanden gepost zijn met Astraweb. Eweka valt onder Highwinds.

• Binnetie
  • Nu online
HarryInDeWarrie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:49:
Heb je misschien een linkje voor me?

EDIT:

Laat maar, heb 't al gevonden, Eweka blokkeert HBO series :)

http://forum.fok.nl/topic/1527932/4/76

EDIT 2:

Getest met test server van Sunny Usenet, die haalt alles netjes binnen :) overstappen dus!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36459198 hier vond ik wat van die info. En zag inderdaad ook jou bericht met betrekking tot het blokkeren van HBO series door Eweka

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 16:37
Vannacht deze error opeens tegengekomen:
code:
1
2
When                      Type      Warning
2011-11-24 05:04:21,165 ERROR:  Probable account sharing (newsreader37.eweka.nl:119)

Zijn er plannen om as niet meer mogelijk te maken, of hebben ze gewoon een specifiekere error ingesteld zodat je weet waarom hij niet connect?

• Binnetie
  • Nu online
Wat zei Eweka toen je het aan ze vroeg?

Gisteren was er ook iemand met dezelfde melding hier, maar of hij antwoord heeft gekregen weet ik zo niet.

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
http://eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/

Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 15:11
LU ligt er uit ? |:( Dacht dat site te koop stond; dat niet maar krijg geen enkele verbinding meer via spotnet

edit: kamergenoot had geprutst met login 8)7 8)7 everything okay _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 145% gewijzigd door edklavertje op 24-11-2011 18:30 ]

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 12:15
edklavertje schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:19:
LU ligt er uit ? |:( Hun site staat in ieder geval te koop :(
Huh te koop ???

edit: hier werkt de site nog?

[ Voor 7% gewijzigd door Murrays op 24-11-2011 18:22 ]

• bakakaizoku
  • Laatst online: 13:04
Bv202 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:23:
http://eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/

Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.
Kwamen we hier ook net achter, abbo was net verlengd met 90 dagen en dan krijg je automatisch het 100Mbit abbo waardoor je dus inderdaad achter het net vist wbt accountsharing. Aangezien beide verbindingen bij lange na de 100mbit niet halen (20 en 20) hebben we de downgrade optie maar gebruikt, en et voila, konden weer vanaf meerdere ip's inloggen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

lu.nl waarschijnlijk, die gebruiken ze soms nog in hun mail...

• Pistolebob
Red Boll schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:13:
lu.nl waarschijnlijk, die gebruiken ze soms nog in hun mail...
Die blijkt van de LU koekjes fabrikant te zijn :P

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Wis jij je cookies nu eerst maar eens... :>

Nieuw bij LU : Bijdehandjes :+ Hahahaha

( http://www.lightningusenet.nl/ vs http://www.lightningusenet.com/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Ziggo all in 1 abo, tot voor kort met LU geen enkel probleem, inmiddels Sunny Usenet een week naar trevedenheid gebruikt, maar inmiddels schommelt de snelheid continue, blijft hangen rond de 200kb/s en schiet dan weer naar 2400kb/s. Speedtest haalt gewoon 3800kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mattttt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:42:
[...]

Kwamen we hier ook net achter, abbo was net verlengd met 90 dagen en dan krijg je automatisch het 100Mbit abbo waardoor je dus inderdaad achter het net vist wbt accountsharing. Aangezien beide verbindingen bij lange na de 100mbit niet halen (20 en 20) hebben we de downgrade optie maar gebruikt, en et voila, konden weer vanaf meerdere ip's inloggen.
Damn, dat zou verklaren waarom ik geen problemen heb, maar mijn broer amper dingen compleet binnenkrijgt! Ook ik heb automatisch het hogesnelheidsaccount gekregen.
Dat mogen ze wel eens wat duidelijker aangeven ipv alleen "woehoe, je hebt van ons als kado een hogere snelheid gekregen!" Die snelheid gebruik ik toch niet met 2x 20mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen met problemen momenteel met LU ? 27-11-2011 11.05
Inloggen en bijwerken geen probleem,
Downloaden stopt na enkele minuten, snelheid is weer om te janken. 10 Bytes/s
uitschieters naar 5 MB/s , nu weer helemaal niets.
Gisteren werkte alles nog feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:18:
Nog meer mensen met problemen momenteel met LU ? 27-11-2011 11.05
Inloggen en bijwerken geen probleem,
Downloaden stopt na enkele minuten, snelheid is weer om te janken. 10 Bytes/s
uitschieters naar 5 MB/s , nu weer helemaal niets.
Gisteren werkte alles nog feilloos.
Had dit gisteren de hele middag ook helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abaart schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:28:
[...]

Had dit gisteren de hele middag ook helaas :(
En nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik zit bij LU rond de 100kbyte nu (normaal 2,4Mbyte) en valt ook af en toe weg.
(via ISP zeelandnet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 18:30
Hier alles goed.
Screenshot net gemaakt.
Dit is met 60Mbit van UPC en 2 lijntjes van mijn pa erbij.
Anders kom ik net te kort met 1 x 50Mbit van LU.

Afbeeldingslocatie: http://i268.photobucket.com/albums/jj12/Cobus74/Knipsel-9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier loopt ie weer zoals het moet,
5.5.MB/s
hou nog even een slag om de arm.
had veel bad packets vanaf kant LU.
Poosje met wireshark gekeken.
Nu weer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Red Boll schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:40:
[...]

Het gaat als "vanouds" weer drama traag...
Nog steeds veel last van traagheid afgelopen dagen (bij alles ouder dan 100 of 150 dagen ofzo) maar toch ook een positief HitNews nieuwtje. Enige tijd geleden kon je (als compensatie voor de eerdere problemen) voor half geld je abo verlengen. Had ik destijds gedaan, echter niet goed op gelet en 25 mbit ipv 50 mbit genomen. Ik kwam er pas een tijd later achter toen het nieuwe abo in ging.

Mailtje gestuurd naarf hitnews of ik tegen bijbetalen nog kon omzetten naar 50 mbit: kon niet. Omzetten naar 50 mbit voor niks was echter geen probleem, en hadden ze al voor me geregeld. :) Qua euro's misschien niet zo spectaculair, maar wel een nette manier van klant behandelen imo!

Hoop wel dat ze de boel snel weer onder controle krijgen. Al een aantal jaar vaste klant, maar op een gegeven moment wordt het toch wel erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt LU er nu weer uit..... gaat wel lekker laatste tijd zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:12:
Ligt LU er nu weer uit..... gaat wel lekker laatste tijd zeg.....
Werkt gewoon hoor nu, en op fatsoenlijke snelheid.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zo te lezen mag ik blij zijn met m'n keuze voor Supernews. :)
Ik trek m'n glasverbinding meestal toch wel volledig dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
ik heb ook geen enkel probleem met LU.
afgelopen zondag was de enige keer in 1,5 jaar dat ik kortstondig enige problemen had met LU.
(de paar dagen begin deze maand daar even buiten gelaten dan. Dat lag aan een overschakeling van server die niet helemaal gesmeerd liep)

[ Voor 75% gewijzigd door M a r c o op 29-11-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 18:30
idd, hier ook probleemloos buiten de overstap na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
LU ligt er hier ook weer voor het grootste gedeelte uit. Verrast me niet eens meer.

[Edit] En nu weer helemaal prima :P Ook dát verrast niet btw.

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 29-11-2011 20:25 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Op dit moment lijkt tweaknews ook niet meer te reageren. Ook de websites van tweaknews liggen eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 21:50
Cardinal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:02:
Op dit moment lijkt tweaknews ook niet meer te reageren. Ook de websites van tweaknews liggen eruit.
Yep, hier ook geen verbinding.

[ Voor 19% gewijzigd door shaiwa887 op 30-11-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Beste gebruiker,

Uw account met username ****** is geblokkeerd op onze newsserver wegens het uitblijven van een betaling van een iDeal-betaling (Aanmaning *******) welke op **-**-2011 is aangemaakt.

U krijgt de mogelijkheid om deze betaling dmv iDeal uit te voeren in uw MyXSNews pagina. Wij vragen u dan ook om deze betaling niet handmatig over te maken.

De URL van MyXSNews: http://www.xsnews.com/MyXSNews/ .

Zodra de iDeal betaling is voldaan, is uw account onmiddelijk weer geactiveerd.

Met vriendelijke groet,

XS News
Haha, blij dat ik verkeerde informatie heb ingevuld bij dat proefaccount.
Lekker dan dat ze na de proefperiode anders geld gaan afschrijven :P

Edit: Blijkbaar moet je ze mailen als je het daarna niet wilt verlengen. Had beter moeten lezen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 30-11-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
shaiwa887 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:10:
[...]

Yep, hier ook geen verbinding.
Bij mij doet de newsserver het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mijn LU account loopt weer af.

Hoe zit het nu met de betrouwbaarheid van LU? Ik kan niet zo snel een gelijkwaardige aanbieder/aanbieding vinden... dus misschien voor 100 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Freakster86 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:52:
Mijn LU account loopt weer af.

Hoe zit het nu met de betrouwbaarheid van LU? Ik kan niet zo snel een gelijkwaardige aanbieder/aanbieding vinden... dus misschien voor 100 dagen?
ik ben dik tevreden... zelfs 'de' problemen hebben ze in 2-3 dagen opgelost? Dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:40:
[...]

Haha, blij dat ik verkeerde informatie heb ingevuld bij dat proefaccount.
Lekker dan dat ze na de proefperiode anders geld gaan afschrijven :P

Edit: Blijkbaar moet je ze mailen als je het daarna niet wilt verlengen. Had beter moeten lezen :)
Nee, als je inlogt dan kun je je account beëindigen. Je had hiervoor dan wel tijdens aanmelden voor proef moeten kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 16:01
Coenen schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:09:
Zo te lezen mag ik blij zijn met m'n keuze voor Supernews. :)
Ik trek m'n glasverbinding meestal toch wel volledig dicht.
Idd, hier ook bijna altijd 14,45 M/B sec. Wil nooit meer anders als het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Heb 3 servers, xsnews,newszilla, en blocknews, en via geeneen krijg ik al 2 dagen iets van een SpotGrit update. Ze downloaden wel. Vreemd, zouden ze allemaal reseller zijn van dezelfde hoofdserver? Meende dat xsnews vanaf Supernews trekt.

ja, ook al getest met SpotNet, zelfde story

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 04-12-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:36:
Heb 3 servers, xsnews,newszilla, en blocknews, en via geeneen krijg ik al 2 dagen iets van een SpotGrit update. Ze downloaden wel. Vreemd, zouden ze allemaal reseller zijn van dezelfde hoofdserver? Meende dat xsnews vanaf Supernews trekt.

ja, ook al getest met SpotNet, zelfde story
XSNews heeft een eigen park. Om te weten bij wie ze betrekken kan je een tracert naar de server doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 23:26
Mochten er mensen zijn die laatst nog via de CP website een usenet account hebben gekocht of nog iets nodig hebben. Ik geef deze komende weken wat dingen weg ;) http://couchpotatoapp.com/gifts.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 15:49
Heb hier een 30/3 verbinding en ben op zoek naar een newsserver die die snelheden volledig kan benutten.
Ben zelf al opzoek gegaan maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer....
Is er iemand die me even op weg kan helpen of advies kan geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je uitgeven?, wat zoek je als retentie? Supernews is wel goed, Kost weinig, onbeperkte snelheid en goedkoop. Wat wil je nog meer. Je kan even kijken in de startpost voor de actielink. Daar staan meer servers op een rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:37:
Wat wil je uitgeven?, wat zoek je als retentie? Supernews is wel goed, Kost weinig, onbeperkte snelheid en goedkoop. Wat wil je nog meer. Je kan even kijken in de startpost voor de actielink. Daar staan meer servers op een rijtje.
Retentie moet wel aardig hoog zijn en me downloads moeten gewoon volledig binnenkomen... Dus geen newsservers die alleen bepaalde groepen ondersteunen daar heb ik niks aan....
Snelheid moet stabiel zijn en wat het kost maakt me niet zo veel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem dan supernews, heeft alles wat je wil. Zoek wel even in dit topic die link dat het iets goedkoper is (scheelt je toch elke maand een biertje :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Bedankt voor de reacties ;) En de link die jullie bedoelen is deze?
http://nl.supernews.com/super-special/

Dan nog een vraag, betaal je per maand of zit je direct vast aan een automatische afschrijving iedere maand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Chris89 schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:30:
Bedankt voor de reacties ;) En de link die jullie bedoelen is deze?
http://nl.supernews.com/super-special/

Dan nog een vraag, betaal je per maand of zit je direct vast aan een automatische afschrijving iedere maand??
Het is een abonnement totdat je opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
knakworst schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:49:
[...]

Het is een abonnement totdat je opzegt.
Okeee bedankt voor reactie! Even een maandje testen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Chris89 schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:14:
Heb hier een 30/3 verbinding en ben op zoek naar een newsserver die die snelheden volledig kan benutten.
Ben zelf al opzoek gegaan maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer....
Is er iemand die me even op weg kan helpen of advies kan geven??
Ik kan beamen zoals hierboven, dat Supernews geweldig is. Geen downtime, altijd volle snelheid & geen snelheids-limiet, hoge retentie en dat tegen een scherpe prijs. Probeer het inderdaad maar eens een maand en je zal zeker niet teleurgesteld worden. Tevreden klant van hun al meer dan een jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
mystie schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:15:
[...]

Ik kan beamen zoals hierboven, dat Supernews geweldig is. Geen downtime, altijd volle snelheid & geen snelheids-limiet, hoge retentie en dat tegen een scherpe prijs. Probeer het inderdaad maar eens een maand en je zal zeker niet teleurgesteld worden. Tevreden klant van hun al meer dan een jaar ;)
Dit kan ik beamen, Ik ben klant van supernews sinds maart en dit is de beste provider die ik heb gehad. Ik maak al een jaar of 7 gebruik van usenet. Supernews is absoluut een goede keus. Ook de retentie is ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:43
Sinds gisteren kan ik bijna niets meer binnenhalen. Niet eens 1kB/s en na een paar minuten mislukt mijn download. Toevallig lukte het me wel, zonder problemen, een paar afleveringen van Community te downloaden.
Ik gebruik Spotnet en Eweka.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:38:
[...]
Om te weten bij wie ze betrekken kan je een tracert naar de server doen.
En wat zou je dan moeten zien? Zie allemaal andere ips, maar volgens mij zegt je route naar de servers niks over waarvan zij hun servers vandaan laten halen. Het is maar een gok, maar dat zegt mijn gevoel.

Maar niet dat het zoveel toedoet, als XSNews zijn eigen park heeft..... kan me niet voorstellen dat het Amerikaanse blocknews daarvan betrekt. Kortom 2 bronnen.

Overigens speelt mijn probleem nog steeds, sta bijna op het punt om Win7 eens opnieuw erop te zetten, ware het niet dat mijn laptop met Xp precies hetzelfde vertoont, ergo het is niet iets bij mij.

edit: tja news.upc maar ns ingevuld, was helemaal vergeten dat headeren via txtgroups gaat, tjonge dat ik daar nooit aan dacht, altijd via blocknews geheaderd (LOL, maar niet om mezelf). Enniewee, mijn probleem is weg, via upc krijg ik binnen, maar blijft vreemd dat die andere 3 allemaal niet thuis geven.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 04-12-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:46:
[...]

En wat zou je dan moeten zien? Zie allemaal andere ips, maar volgens mij zegt je route naar de servers niks over waarvan zij hun servers vandaan laten halen. Het is maar een gok, maar dat zegt mijn gevoel.

Maar niet dat het zoveel toedoet, als XSNews zijn eigen park heeft..... kan me niet voorstellen dat het Amerikaanse blocknews daarvan betrekt. Kortom 2 bronnen.

Overigens speelt mijn probleem nog steeds, sta bijna op het punt om Win7 eens opnieuw erop te zetten, ware het niet dat mijn laptop met Xp precies hetzelfde vertoont, ergo het is niet iets bij mij.
Een tracert komt altijd bij de partij uit waar deze van betrekt. Een reseller is niks meer als een virtueel bedrijf die gebruik maakt van andermans diensten.

Bij sommige newsservices wordt zelfs de naam vermeld in de tracert. Bij degene waarbij dit niet gebeurt is het zoeken. Er zijn maar een paar USP's de rest zijn resellers.

Jij vroeg je eigen af of ze allemaal reseller waren van dezelfde leverancier, ik wilde je alleen uitleggen hoe je hier achter kan komen. Via Google vond ik dat Blocknews reseller van Highwinds moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iceme schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:17:
[...]

Dit kan ik beamen, Ik ben klant van supernews sinds maart en dit is de beste provider die ik heb gehad. Ik maak al een jaar of 7 gebruik van usenet. Supernews is absoluut een goede keus. Ook de retentie is ge-wel-dig!
De retentie is zeker geweldig maar ik vind de maandprijs wel wat aan de hoge kant? Ik betaal een stuk minder maar de retentie is dan 2 keer zo laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Laatst online: 31-08 22:49
Iemand enig idee wat er met usenet.pro gebeurd is? Die is totaal onbereikbaar incl. DNS resolving.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 01:01:
[...]

De retentie is zeker geweldig maar ik vind de maandprijs wel wat aan de hoge kant? Ik betaal een stuk minder maar de retentie is dan 2 keer zo laag.
Ik vind 6,99 op zich wel meevallen. http://nl.supernews.com/super-special/
Ik haal bij het downloaden ook eigenlijk altijd ongeveer 115Mbit/sec
Heb hiervoor verschillende andere usenet provider gehad en daar fluctueerde de snelheid behoorlijk. Met name bij Nederlandse Usenet providers zo net na etentijd en in de weekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Kan iemand bevestigen of Eweka het leeuwendeel van de spellen verwijderd heeft?
Ik kan geen spellen meer binnenhalen, terwijl series, ebooks en muziek wel lukken.
Contact opnemen met Eweka lukt niet. Die beëindigen de chatsessie vanwege het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Spellen weet ik niet, maar ze blokkeren toch wel series van HBO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 05-10 23:17

TRaSH

koffie ?

Je kan ook astranews proberen.
Heb ik ook een tijd gebruikt en altijd volle snelheid.
120mbits

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Stomme is dat ik een week geleden, toen alles nog oké leek, met 90 dagen verlengd heb. :F
Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.