"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik heb ongeveer een half jaar steeds nieuwe Hitnews accounts gemaakt, voordat ik LU hadzynex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:54:
Inderdaad. Ze reageren ook niet meer op emails...Dit is nogal vervelend aangezien ik nog 5 maanden tegoed had.
Dan maar even een weekje een test usenet provider gebruiken.
Gezien de retentie bij de meeste USP's: Download eens een weekend niet. Volgende week kan je ook nog overstappen en zal je een veel beter idee hebben van waar je aan toe bent.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:53:
Zijn er meer die gelijk al overstappen ?
wat te doen?
p.s en tis ook nog weekend zucht......
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Oké, maar het is weekend.TFHfony schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:56:
[...]
Gezien de retentie bij de meeste USP's: Download eens een weekend niet. Volgende week kan je ook nog overstappen en zal je een veel beter idee hebben van waar je aan toe bent.
Dus ik twijfel of ik nu overhaast een nieuw abo afsluit of niet.
Verwijderd
maar het is zo lekker om weekends een filmpje of serie te kijken....
hoe denken jullie over sunnyusenet dan?
TFHfony schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:56:
[...]
Gezien de retentie bij de meeste USP's: Download eens een weekend niet. Volgende week kan je ook nog overstappen en zal je een veel beter idee hebben van waar je aan toe bent.
Verwijderd
Zat heel de dag in een download, ergens begin van de avond ging de boel ineens plat. Ik overwoog weleens een jaarabo maar juist door gevaren als deze altijd bij een kwartaal gehouden. Ik loop nu slechts een maand mis, het zij zo.
Heb meteen maar een maand bij Sunny usenet afgesloten. Enige wat me zo snel opvalt: Ik heb 10 Mbit internet snelheid, bij lightning bleef de snelheid zeer constant op 10,6 Mbps staan de hele tijd. Nu bij een kwartiertje Sunny gaat het op en neer van 10,0 tot 10,4 met net heel even een dalletje naar 9,5 Mbps. Kan het spitsuur zijn en iedereen die hier naartoe vlucht in paniek... Als het niet erger wordt vind ik het prima allemaal.
Het baart me allemaal wel zorgen. Het zal toch niet zo zijn dat Brein straks heel usenet plat kan krijgen?
En dat sunnyusenet, 1 week free, moet je dan wel je betaalgegevens al invullen ofzo, heb nm geen CC of Ideal.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Geen creditcard of iDeal voor nodig. Alleen als je het account wilt verlengen.Hellhound schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:00:
Damn, ik had nog 6 maand te goed bij LU, dit is dus echt over ? aangezien ik nog niets officieels op hun site lees.
En dat sunnyusenet, 1 week free, moet je dan wel je betaalgegevens al invullen ofzo, heb nm geen CC of Ideal.
Nee, wel je standaardgegevens, maar geen betaalgegevens.Hellhound schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:00:
Damn, ik had nog 6 maand te goed bij LU, dit is dus echt over ? aangezien ik nog niets officieels op hun site lees.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Budget reseller. You get what you pay for...Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:59:
hoe denken jullie over sunnyusenet dan?
[...]
* TFHfony houdt het al 2 jaar bij Supernews, maarja... Wellicht niet handig voor de die-hard serie downloaders, want ze zijn gehouden aan de cease & desist wetgeving en daarom worden er nogal eens series verwijderd.
Zelf overigens nog nooit voor handen gehad, maarja...
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
De Nederlandse wetgeving heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf 'falliet' is gegaan. Wij hebben krediet en zijn dus crediteuren en bij opheffing van een bedrijf hebben we daarom recht op een vergoeding.
Ik neem aan dat de Nederlandse wetgeving het daarom ook niet toelaat dat de eigenaren van lightningusenet nu met de noorderzon vertrokken zijn. Wat denken jullie hierover?
Een paar zaken:zynex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:04:
Ik snap trouwens dat het bedrijf heeft moeten stoppen door omstandigheden, maar de manier waarop dit gebeurd lijkt me niet helemaal goed.
De Nederlandse wetgeving heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf 'falliet' is gegaan. Wij hebben krediet en zijn dus crediteuren en bij opheffing van een bedrijf hebben we daarom recht op een vergoeding.
Ik neem aan dat de Nederlandse wetgeving het daarom ook niet toelaat dat de eigenaren van lightningusenet nu met de noorderzon vertrokken zijn. Wat denken jullie hierover?
* Ze zijn nog niet failliet. Maargoed: Het is wel een reële optie.
* Jullie worden inderdaad crediteur. De vraag is alleen wat er voor jullie overblijft na een evt. liquidatie.
* Als je een bedrijf in "moorden" begint, zal je ook door de rechter gestopt worden. Dan kan je ook niet piepen dat de Nederlandse wetgeving er voor zorgt dat je failliet bent gegaan. In principe gaat het bedrijf gewoon ten onder omdat de rechter heeft besloten dat het business model illegaal is volgens de NL wetgeving.
http://www.xsusenet.com/
Slechts 1mbit en 2 threads, wel 600+ dagen retentie... Maarja... Misschien voldoende om het weekend door te komen. Nu alvast je seriews downloaden, kan je morgen misschien al kijken
[ Voor 14% gewijzigd door TFHfony op 04-11-2011 20:08 ]
Dus blijkbaar hebben ze snel mijn account teruggezet, ben nu erg benieuwd wanneer dat enorme bedrag van €11,50 terug zie...ze lezen wel hun mail bij LU.......
TFHfony schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:46:
[...]
Gewoon doen. Direct een geschil starten (kan binnen 30 dagen volgens mij) met de vermelding dat ze niet leveren.
Slordig trouwens: Op hun site staat nog niets en je kan wel een abbo afsluiten. Lijkt me een gevalletje van oplichting.
Ja hier precies het zelfde.peter248 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:09:
thanks net gedaan (had het nog niet eerder gedaan bij paypal, wilde wel eens weten hoe dat werk enzo...) Dus claim ingediend dat ik mijn recente de betaling van 3mnd terug wil, bevestiging van paypal ontvangen...en (nou komt het leuke...) paar minuten later een mail van LU dat mijn account nu bijna afloopt.
Dus blijkbaar hebben ze snel mijn account teruggezet, ben nu erg benieuwd wanneer dat enorme bedrag van €11,50 terug zie...ze lezen wel hun mail bij LU.......![]()
[...]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
@hierboven. Dat is een geautomatiseerd systeem. Dat is altijd bij prepaid tegoeden. Een geschil kan twee weken duren. Daarom blokkeren ze direct het tegoed als je het probeert terug te claimen.
Verwijderd
error 482 authentication unavailible er tussen
nog maar even afwachten dus
Permanent onmogelijk om een account aan te maken. Ik krijg bij iedere captcha de melding dat hij fout is ook al is hij ECHT goed leesbaar een ECHT goed ingetikt. Ik heb het een keer of 10 geprobeerdTFHfony schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:08:
Overigens... Mocht je geduld hebben: Gratis usenet abbo:
http://www.xsusenet.com/
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
LOLOrtep schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:15:
[...]
Permanent onmogelijk om een account aan te maken. Ik krijg bij iedere captcha de melding dat hij fout is ook al is hij ECHT goed leesbaar een ECHT goed ingetikt. Ik heb het een keer of 10 geprobeerd
Ik heb een weekje of 3 á 4 geleden zo'n account aangemaakt: Het werkt
Ik heb ook een aantal keer moeten proberen, enorm irritant. Als ik het me goed herinner is het hoofdlettergevoelig.Ortep schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:15:
[...]
Permanent onmogelijk om een account aan te maken. Ik krijg bij iedere captcha de melding dat hij fout is ook al is hij ECHT goed leesbaar een ECHT goed ingetikt. Ik heb het een keer of 10 geprobeerd
EDIT:
Nu is het gewoon ReCaptcha zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door Bv202 op 04-11-2011 20:20 ]
Klopt, dat is normaal bij captchas, maar het werkt echt niet. ik heb het net nog een keer of 5 geprobeerd.Bv202 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:19:
[...]
Als ik het me goed herinner is het hoofdlettergevoelig.
En ja, als hij slecht leesbaar is, dan vraag ik gewoon een nieuwe. Maar dat helpt absoluut niet
[ Voor 14% gewijzigd door Ortep op 04-11-2011 20:21 ]
Werkt prima hier. Ook het optelsommetje gemaakt wat onder de captcha staat?Ortep schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:20:
[...]
Klopt, dat is normaal bij captchas, maar het werkt echt niet. ik heb het net nog een keer of 5 geprobeerd.
En ja, als hij slecht leesbaar is, dan vraag ik gewoon een nieuwe. Maar dat helpt absoluut niet
Klopt, werkt hier ook prima.red_arrow schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:23:
Werkt prima hier. Ook het optelsommetje gemaakt wat onder de captcha staat?
Nickname does not reflect reality
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb je de vorige posts gelezen?Royz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:24:
Op dit moment krijg ik geen verbinding met Lightning. Nog meer mensen?
Ze zijn echt dood, twitter is ook wegRoyz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:24:
Heb je überhaupt de moeite genomen eens naar boven te kijken?Royz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:24:
Yep dat was hem...dat staat in zo'n soort vaaaaaaaaag groen dat het bijna onzichtbaar is. En het staat buiten de 'invulbox' dus dat nam ik niet mee. Het is dat je zei dat het er stond anders had ik het niet gevondenred_arrow schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:23:
[...]
Werkt prima hier. Ook het optelsommetje gemaakt wat onder de captcha staat?
Mijn LU ligt er helaas ook uit, gelukkig liep mijn account over paar dagen af! Ik was hier helemaal niet van op de hoogte, jammer dit..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Same here. LU is kennelijk een reseller van NSE, dus misschien dat ze een andere provider kunnen vinden. Even afwachten maar.Lizardz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:08:
Ik had 27 Augustus een abonnement afgesloten bij LU. Was geldig tot 10 Oktober 2012. Kostte 37 euro... Hoop dat het weer werkt binnenkort...
Wel een tikkie klantonvriendelijk van ze dat het niet meer werkt terwijl de site niets meldt.
De week gratis Sunny Usenet loopt als een speer. Is dit ook een reseller van NSE?
[ Voor 72% gewijzigd door immetjes op 04-11-2011 21:49 ]
Verwijderd
Mijn laatste betaling is nu ongedaan gemaakt in LU-site. Ook een mail gekregen zoals eerder hier genoemd.
Nu nog afwachten wanneer het weer op paypal staat.
Wellicht overstappen naar Sunnyusenet ofzo.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 21:44 ]
kostte geen reet eigenlijk
mahja, toch zonde die 3 weken nog..
[ Voor 3% gewijzigd door marcel-o op 04-11-2011 22:18 ]
Verwijderd
Dat lijkt me niet een heel erg wijze beslissing van I-Telligent, NewXS, etc...Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:26:
I-Telligent, NewsXS en al de resellers van NSE die door gingen, zijn nu reseller van XSNews.
Door weer te kiezen voor een USP welke in Nederland gebaseerd is, lopen ze wederom het risico op een herhaling van wat er nu gebeurd is: Het zou veiliger zijn om te kiezen voor een in het buitenland zittende USP.
Verwijderd
Bron?Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:26:
I-Telligent, NewsXS en al de resellers van NSE die door gingen, zijn nu reseller van XSNews.
Verwijderd
Ik werd op het spotnet forum hierop gewezen en heb daarna 2 tracerts gedaan.
Traceren van de route naar reader.xsnews.nl [94.232.116.50] via maximaal 30 hops: 9 26 ms 24 ms 24 ms r1.ams1.nl.as5580.net [78.152.62.29] 10 68 ms 30 ms 22 ms tge1-1.ams05-2.eu.as5580.net [80.94.64.113] 11 22 ms 28 ms 25 ms 78.152.59.10 12 6 ms 5 ms 5 ms reader.xsnews.nl [94.232.116.50] De trace is voltooid.
Traceren van de route naar reader.i-telligent.com [91.223.220.33] via maximaal 30 hops: 9 16 ms 7 ms 23 ms r1.ams1.nl.as5580.net [78.152.62.29] 10 11 ms 8 ms 16 ms tge1-1.ams05-2.eu.as5580.net [80.94.64.113] 11 6 ms 5 ms 5 ms 78.152.59.26 12 8 ms 8 ms 8 ms 91.223.220.33
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 22:49 ]
/edit/
inderdaad: IP Lookup geeft NewXS aan....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| inetnum: 91.223.220.0 - 91.223.220.255 netname: TEMPORARY-XSNEWS2-BLOCK descr: XS News B.V. remarks: Temporary assignment =========================================== Duration of assignment: 9 months =========================================== Start date: 20110311 End date: 20111231 =========================================== |
Wellicht dat News-Service een dealtje gemaakt heeft met XS News?
[ Voor 100% gewijzigd door TFHfony op 04-11-2011 22:54 ]
usenet. downloaden gaat prima, alleen krijg ik een foutmelding met nieuwe spots ophalen met spotnet.
Verwijderd
Edit: De keuze op de nl markt wordt zo steeds kleiner.TFHfony schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:51:
Maar hoe kom jij er dan bij dat 91.223.220.33 aan NewXS behoort?
/edit/
inderdaad: IP Lookup geeft NewXS aan....
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 23:05 ]
FFFUUU, een paar uur eerder stond er nog 800.
Maar het is aangepast
Hoezo failliet? Wacht gewoon even volgende week af, dan kun je pas zeggen hoe LU er mee om is gegaan. Misschien stappen ze wel over naar een ander platform, als reseller is dat makkelijker dan als aanbieder met je eigen servers.zynex schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:04:
Ik snap trouwens dat het bedrijf heeft moeten stoppen door omstandigheden, maar de manier waarop dit gebeurd lijkt me niet helemaal goed.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hier gewoon 14MBps (100+Mbps) zonder problemen. Lijkt me toch meer een wireless probleem.Dennis Lammers schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:47:
Meer mensen sinds 1,5 week last van een trage Astraweb verbinding? Haal nu vaak niet meer dan 1,10mb/s terwijl ik vroeger gewoon vaak 4-5mb/s haalde (via WiFI)... SSL verbinding of geen SSL maakt niks uit.
Verwijderd
dirk38 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:52:
Heb ook een Abbo bij LU die niet meer werkt sinds vandaag, en nu ook een proef account genomen bij sunny
usenet. downloaden gaat prima, alleen krijg ik een foutmelding met nieuwe spots ophalen met spotnet.
http://whois.domaintools.com/kongshare.com
http://whois.domaintools.com/lightningusenet.com
Misschien dat ze de telefoon wel beantwoorden, morgen eens testen
Edit: het is iig een bestaand nummer maar er is nog niet opgenomen
En kennen jullie die VPN service nog die LU aanraadde?
http://www.secondconnect.com/about
Is ook van Kongshare Ltd.
Als ze ons negeren weten we waar we moeten zijn dus
[ Voor 85% gewijzigd door Pistolebob op 05-11-2011 01:48 ]
Ook echt een Chinese ondernemer in Hong Kong, die een reseller is van een Nederlandse nieuwsgroepprovider.Pistolebob schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:42:
LU contact info (Kongshare):
http://whois.domaintools.com/kongshare.com
http://whois.domaintools.com/lightningusenet.com
Misschien dat ze de telefoon wel beantwoorden, morgen eens testen
Edit: het is iig een bestaand nummer maar er is nog niet opgenomen

Dan gebruik je nog een oude versie van Spotnet, even de nieuwste versie installeren.dirk38 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:52:
Heb ook een Abbo bij LU die niet meer werkt sinds vandaag, en nu ook een proef account genomen bij sunny
wat slaapkamer265 al zei dus...

[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 05-11-2011 07:45 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
http://twitter.com/#!/lightningusenet
(1) Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business
(2) and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
(3) this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Geduld dus even
[ Voor 72% gewijzigd door m0nk op 05-11-2011 08:32 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik vraag me ook af of mensen hierboven die klagen dat Spotnet niet meer werkt, ook niet hier tegenaan lopen (en de oorzaak niet door hebben).
Verwijderd
Tja, vraag het me af. Het is linke boel om een langdurige storing te hebben. Zeer veel leden gaan toch ergens anders (even) shoppen, het is de vraag of een ieder terugkeert. Ik was tevreden over LU en zou niet snel vreemd gaan. Nu 'moest' ik wel en ben naar Sunny usenet gegaan. Als dat blijft bevallen heb je zomaar kans dat ik daar blijf, want ze zijn inmiddels danig goedkoper dan LU.m0nk schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 08:25:
Op twitter zeggen ze gewoon dat hun leverancier technical issues hebben en dat ze eraan werken om alles zsm online te hebben. Paar min geleden gepost.
Geduld dus even
Heb nog zeven maanden abo bij LU open staan dus ik hoop wel dat ze iets er op vinden (kans nul ja, I knowVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 08:40:
Ik was tevreden over LU en zou niet snel vreemd gaan. Nu 'moest' ik wel en ben naar Sunny usenet gegaan.
Nickname does not reflect reality

Verwijderd
Ook volgens newsxs hebbn ze nieuwe onderelen voor hun netwerk moeten bestellen en zijn ze dinsdag pas weer in de luchtNou ja ben benieuwd mijn abbo loopt bij newsxs in januari af dus nu overstappen vindt ik niet zo erg.
Zijn er nog andere (buitenlandse) providers die goet zijn en die jullie gaan proberen? het enige wat ik hier veel lees is sunnyusenet
het is wel spannend allemaal haha
Gewoon spotnet via xsusenet laten ophalen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 08:35:
1 nadeel voor mij bij Sunny usenet: met m'n 10 Mbit abo krijg je maar 5 threads. Die heb je dus ook alle 5 nodig om de maximale snelheid te halen. Maar even ondertussen met Spotnet spelen is er dan dus niet bij. Dan moet altbinz terug naar 4 threads en daalt de dl snelheid dus naar 8 Mbit. Nou ja, valt mee te leven. Volgende maand dan maar voor 1 euro meer 20 Mbit en 10 threads kiezen...
Ik vraag me ook af of mensen hierboven die klagen dat Spotnet niet meer werkt, ook niet hier tegenaan lopen (en de oorzaak niet door hebben).
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
https://twitter.com/#!/lightningusenet
Ik wacht wel even , ga niet meteen weer betalen voor een ander account...
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 05-11-2011 09:54 ]
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Nee hoor, binaries retentie is echt 900 dagen, heb zelf zojuist iets van 850 dagen oud compleet binnengehaaldVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:39:
ze adverteren wel met 900 retentiedagen maar dat is volgens mij niet correct.Elders lees ik dat het 170 is(daar kan ik wel mee leven)
Oplossing hiervoor is je oude Lightningusenet database hernoemen naar je huidige usp.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik geloof inderdaad dat ze die uitspraken wel waar zullen maken en nu enkel technische storing hebben.
Bovendien heb ik als backup altijd de highwinds server van Zeelandnet. Deze werkt ook prima, alleen is deze gelimiteerd op 50 GB/maand.

[ Voor 101% gewijzigd door edklavertje op 05-11-2011 10:18 ]
Fantastisch!
Ja, Giganews heeft een eigen datacenter, met zo'n beetje de hoogste retentie en snelheid.albatross schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:55:
Waar zit giganews precies in deze keten? Die staat toch volledig los van NSE?
En LU zal weer terugkomen, tegen alle verwachtingen van iedereen in na gister
Bedankt.yannickie111 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:19:
[...]
Ja, Giganews heeft een eigen datacenter, met zo'n beetje de hoogste retentie en snelheid.
En LU zal weer terugkomen, tegen alle verwachtingen van iedereen in na gister
Las overigens net ergens dat ook giganews een process kan verwachten; maar een datum stond er niet bij.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Tsja, ik ben benieuwd.albatross schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:40:
[...]
Bedankt.
Las overigens net ergens dat ook giganews een process kan verwachten; maar een datum stond er niet bij.
Ze zullen (lijkt me) Usenet nooit helemaal plat kunnen krijgen.
Net als met het neerhalen van FTD, het is nu net zo makkelijk, en misschien nog wel makkelijker om te downloaden wat je vindt...
Spotweb is inderdaad een 'makkelijker' indicerings-programma, maar maakt uiteraard nog steeds gebruik van het onderliggende usenet (waar de data staat). Dus als heel usenet wegvalt...yannickie111 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:45:
[...]
Tsja, ik ben benieuwd.
Ze zullen (lijkt me) Usenet nooit helemaal plat kunnen krijgen.
Net als met het neerhalen van FTD, het is nu net zo makkelijk, en misschien nog wel makkelijker om te downloaden wat je vindt...
De groep waar dat in staat bevat geen illegale bestanden, wel?albatross schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:49:
[...]
Spotweb is inderdaad een 'makkelijker' indicerings-programma, maar maakt uiteraard nog steeds gebruik van het onderliggende usenet (waar de data staat). Dus als heel usenet wegvalt...
Waar wat in staat? Begrijp je even niet. Spotweb zelf?yannickie111 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:51:
[...]
De groep waar dat in staat bevat geen illegale bestanden, wel?
Ik lees vanalles, o.a. dat ze uit de lucht zijn gehaald door Tim Kuik en consorten
Heb net gisteren verlengd met 100 dagen !!!!!!!!!!!@$#@#$@$#@
Op twitter staat een technische storing..
Wie weet wat er aan de hand is?
Arriving Somewhere but not here....
moeilijk he lezenJoop_Klepzeiker schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:05:
Hoe zit dat nu met Lightning Usenet ?????????????
Ik lees vanalles, o.a. dat ze uit de lucht zijn gehaald door Tim Kuik en consorten
Heb net gisteren verlengd met 100 dagen !!!!!!!!!!!@$#@#$@$#@
Op twitter staat een technische storing..
Wie weet wat er aan de hand is?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
http://www.lightningusenet.com
Is dat een e-mail, geocmbineerde tweet, facebook bericht of anders?Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:20:
Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
http://www.lightningusenet.com
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Waar spotnet/web/lite de database/headers vandaan haalt. En waar de reacties in gepst worden enz.albatross schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 10:54:
[...]
Waar wat in staat? Begrijp je even niet. Spotweb zelf?
[ Voor 4% gewijzigd door iBurger op 05-11-2011 12:14 ]
Vreemd, ik en een collega hebben geen mail gekregen nog.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:28:
Een mailtje die ik een half uur geleden ontvangen heb
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb ook vanochtend een mail gekregen.Bor de Wollef schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:48:
[...]
Vreemd, ik en een collega hebben geen mail gekregen nog.
Page intentionally left blank.
FTD was in Nederland de beste en grootste indexsite:StarWing schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:16:
Vraagje, ik zie hier overal FTD staan, wat is hiervan de afkorting ? Ik vermoed een of andere indexsite ?
nieuws: Usenetcommunity FTD gaat op zwart
[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Blobby op 05-11-2011 13:21 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Page intentionally left blank.
Jamesbond007uk
Dit topic is gesloten.
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.