Haha..het is maar welk naampje je aan het beestje geeft. Voor mij te weinig verschil om ze niet te vergelijken

Ja is ook wel een mooie optie. Die zal waarschijnlijk wat meer brengen op simpele photoshop taken en oudere games te spelen ? Ben wel bang dat je dan weer met een accu van 2/3 uur zit en dat ga ik irritant vinden gok ik.
Ik heb het ook niet op rood, maar voor mij is het een ding om te gebruiken en niet belangrijk of het bij mijn kleding of inrichting past. En dat zeg ik terwijl er niks roods in mijn huis te vinden is (behalve Marlboro) en ik echt een hekel aan die kleur heb.
Kan iemand mij vertellen of je er hoe dan ook simpele Photoshop taken te doen zijn met zo'n E350 processor ? Voor het echt werk heb ik natuurlijk gewoon de pc , maar ik blijf het gevoel houden dat je met een netbook een gadget binnenhaalt met hardware die echt te ver achterloopt.
Wat ik er mee wil ? Een beetje photoshoppen dus , beetje word en excel , oudere games spelen (2-8 jaar oud) en internetten. Mat scherm vind ik belangrijk voor in de tuin en door de grote ramen hier en een lange accuduur , want anders zit je nog steeds vast aan het netsnoer (wat grotere laptops toch al snel hebben)
Max € 550,- dus als er nog iemand andere tips heeft dan de X121e dan hoor ik het graag

Het liefst iets groter dan 11.6 inch , maar niet groter dan 15 inch en de accu moet het makkelijk 5 uur volhouden.