Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.572 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Rendiertje schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:48:
Eindelijk het moment waarop toch blijkt dat mensen moeten stoppen met console en PC moeten gaan gamen :+
Je vergeet de Wii en de Xbox 360 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 11:43
Rockvee2 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:09:
[...]

Je vergeet de Wii en de Xbox 360 ;)
Klopt dat zijn geen consoles :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
DivineNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:09:
[...]

Klopt dat zijn geen consoles :X
Maar die escalation map pack is veel beter dan het First Strike Map-pack. Zeker Zoo is een mooie map.

En volgens mij heeft iemand hier een lesje : Welke consoles zijn er nodig :+

[Voor 13% gewijzigd door Rockvee2 op 06-05-2011 15:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Rockvee2 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Maar die escalation map pack is veel beter dan het First Strike Map-pack. Zeker Zoo is een mooie map.

En volgens mij heeft iemand hier een lesje : Welke consoles zijn er nodig :+
Beetje off-topic maar waarom moest je mij daar voor quoten? XD
nvm je had hem al gewijzigd. lol

[Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 06-05-2011 15:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

Tomahawk op Hanoi is easy. Je werpt hem over de doorgang in het midden van de map naar dat kistje dat op de grond staat. Als je eerder wil gooien kun je hem al vanaf beide spawns in de doorgang naar het middenplein krijgen. (feit blijft dat een nade beter werkt.)

Net nog van die 360 draaiende mesjes werpende youtube wanabees zitten slachten. Het is zo makkelijk. :)

ETA; overigens wordt ik niet afgeslacht als ik eens per maand een potje op de PC doe. Gewoon onthouden op welke knopjes je moet drukken en iets voorzichtiger rond lopen dan op de Xbox en je haalt je CGs ook nog wel hoor. brb even als een maloot op ctrl aan t drukken zodat een lamme admin me kickt voor hax. :P

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-05-2011 15:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:40:
Tomahawk op Hanoi is easy. Je werpt hem over de doorgang in het midden van de map naar dat kistje dat op de grond staat. Als je eerder wil gooien kun je hem al vanaf beide spawns in de doorgang naar het middenplein krijgen. (feit blijft dat een nade beter werkt.)

Net nog van die 360 draaiende mesjes werpende youtube wanabees zitten slachten. Het is zo makkelijk. :)

ETA; overigens wordt ik niet afgeslacht als ik eens per maand een potje op de PC doe. Gewoon onthouden op welke knopjes je moet drukken en iets voorzichtiger rond lopen dan op de Xbox en je haalt je CGs ook nog wel hoor. brb even als een maloot op ctrl aan t drukken zodat een lamme admin me kickt voor hax. :P
wat is daar eigenlijk het nut van? van 360 rondjes draaien?

Ik ben gewoon met men tomahawk precies de plek aan het zoeken waar die terecht moet komen met richten en aimen. (net 45 minuten bezig geweest op launch) om hem helemaal perfect te krijgen en zodat ik hem binnen 1 seconden kan richten loslaten.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

Rondjes draaien is om twee redenen. 1. supervetstoer lijken. 2. Je aim assist blijft heel even plakken op target als je je crosshair erover heen trekt. Dus je schiet als je draai een klein beetje vertraagt. Boem raak. Het domme is dat je ook gewoon kan dragscopen over je target voor precies hetzelfde effect, alleen ben je dus maar 10 graden aan t draaien ipv 360. Dat draggen werkt trouwens erg goed bij close range tomahawks. Gewoon een zwaai aan je controller geven en smijten, gaat vaker goed dan fout. :P (op langere afstand werkt t niet omdat je je crosshair hoger moet hebben dan je target dus lockt ie niet zo goed, al doet ie t wel een beetje. Lang geleden dat ik met die mesjes heb lopen klooien...)

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-05-2011 16:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online
KnetterGek schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:56:
[...]

Nepgamer. Ik heb in voorbije zomers m'n xbox en TV al eens de tuin in gesleept om lekker van het weer te genieten bij het schieten :+
Je buren verklaren je voor gek maar barbecueën en tonyhawken in één adem werkt goed, zeker als je maten meedoen.
Heb ook weleens in de tuin gestaan met m'n GH gitaar, muziek keihard aan binnen en de TV nog net in zicht :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:20:
Rondjes draaien is om twee redenen. 1. supervetstoer lijken. 2. Je aim assist blijft heel even plakken op target als je je crosshair erover heen trekt. Dus je schiet als je draai een klein beetje vertraagt. Boem raak. Het domme is dat je ook gewoon kan dragscopen over je target voor precies hetzelfde effect, alleen ben je dus maar 10 graden aan t draaien ipv 360. Dat draggen werkt trouwens erg goed bij close range tomahawks. Gewoon een zwaai aan je controller geven en smijten, gaat vaker goed dan fout. :P (op langere afstand werkt t niet omdat je je crosshair hoger moet hebben dan je target dus lockt ie niet zo goed, al doet ie t wel een beetje. Lang geleden dat ik met die mesjes heb lopen klooien...)
Tomahawks gebruik ik alleen of -meteen bij het spawnen naar tegenstander spawn
-Close combat, (mijn tomahawk zit sneller in je schedel dan jij R1 heb ingedrukt :P )

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

Just_jan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:38:
[...]

Tomahawks gebruik ik alleen of -meteen bij het spawnen naar tegenstander spawn
-Close combat, (mijn tomahawk zit sneller in je schedel dan jij R1 heb ingedrukt :P )
Succes met naar beneden draaien en op R1 drukken terwijl ik op de grond op je enkels zit te knallen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:52:
[...]

Succes met naar beneden draaien en op R1 drukken terwijl ik op de grond op je enkels zit te knallen. :P
Wat ik 2 maanden geleden deed toen, was zodra ik in close combat was en ik merkte dat men tegenstander ging liggen ging ik huppelen. en dan worden die divers boos en krijg ik berichtjes van noob jump noob enz..
Ja als jij gaat diven als een dolfijn ga ik jumpen als een kangeroe :P ... Dus overal is een counter voor :P

Even iets anders. Over een eventuele MW3..Mocht ik die ooit gaan spelen. hoop ik maar van harte dat er 1 ding in zit. Gewoon weer een Scorelijst met Totale stand van altijd kwa punten en kills net zoals in mw2.. en niet per dag per week en dergelijke. dat was juist de reden waarom ik mw2 speelde. steeds hoger op de ranking :( :|

[Voor 23% gewijzigd door Just_jan op 07-05-2011 00:00]

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gumbal696
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

weet er iemand zo of cod bo is gelimiteerd aan een fps op de pc versie...kan hier niet echt duidelijkheid in krijgen, aangezien ik mijn systeem heb overklock, maar fps blijft het zelfde (amd 955 BE phenom op 3,7, asus 5850 op 5870 specs(ruim) )

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-11 13:51

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vanavond heb ik een de potjes van mijn leven gespeeld geloof ik. Een verhaal dat vooraf wordt gegaan door bezoek van schoonouders en teveel bier want gezellig.

Mijn killstreaks had ik al aangepast naar "SAM turret" + "Care package" + "Sentry gun" en vanavond bleef ik die dingen krijgen. Op een gegeven moment had ik tijdens een potje DOM in Nuketown 3 SAM turrets en 2 Sentry's staan en ik kon gewoon geen nieuwe packages laten komen omdat er geen andere vliegtuigen meer opgeroepen konden worden. Ondertussen bleef ik wel kills maken.

Jammer dat de hoeveelheid bier er wel voor heeft gezorgd dat ik vaak werd gekicked wegens teamkilling. Door drank kun je nog best snel schieten al word je wel minder selectief met targets. :X

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:17
gumbal696 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:04:
weet er iemand zo of cod bo is gelimiteerd aan een fps op de pc versie...kan hier niet echt duidelijkheid in krijgen, aangezien ik mijn systeem heb overklock, maar fps blijft het zelfde (amd 955 BE phenom op 3,7, asus 5850 op 5870 specs(ruim) )
90 is locked, com_maxfps is de cvar, maar als je vertical sync hebt aanstaan blijf je inderdaad gelocked aan de refreshrate van je scherm :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fujibayashi
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2011
Lol heb mn ps3 weg geflikkerd en nu mijn nieuwe PC :D

speelde af en to op mn laptop black ops en mw2 :D

dus haalde wel redelijke scores

1e 11-15
2e ( die hard campen lol) 43-7
3e camp ftw 40-11
3e

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-12 22:47
Ik kan echt niet stil zitten, heb dit al sinds mijn counter strike jaren.. was ik bekend omdat ik altijd als ct er in rushde als een halve debiel, wellicht 1/2 doodschoot en zelf dood ging.

Ook in dit spel kan ik niet stil zitten, alleen als ik wat cover misschien.. maar voor counter strike speelde ik vaak quake 3 arena dus dat zal wel slechte invloed op mijn campen hebben gehad.. (rondspringen en altijd on the move)

Ik word gek van al die nades.. pff zeker op nuketown!

En heb trouwens nog steeds lagere ping op franse/duitse/engelse servers dan nederlandse? zijn de servers slechter die in nederland staan? Heb ping rond de 18 ingame op franse servers en nederlandse zit dat toch 15/20ms hoger.

Routing zal het denk ik niet zijn, andere spellen wel gewoon lage ping op nederlandse servers, ook van gameservers.com of de hardware is beter in andere landen 8)7

[Voor 29% gewijzigd door Minaaj op 07-05-2011 18:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Als je een ping van 38 hebt, moet je niet klagen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:14
Fujibayashi schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:12:
Lol heb mn ps3 weg geflikkerd en nu mijn nieuwe PC :D

speelde af en to op mn laptop black ops en mw2 :D

dus haalde wel redelijke scores

1e 11-15
2e ( die hard campen lol) 43-7
3e camp ftw 40-11
3e
niet erg indrukwekkend ?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-12 22:47
vinom schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:21:
Als je een ping van 38 hebt, moet je niet klagen :P
Nee klaag ook niet, vindt het vreemd.

Ik kwam op de site van gameservers.com, ging naar amsterdam en pakte paar preview servers aan om te pingen via cmd. En daar haalde ik 10, en de tracert ging naar .uk ;w Bij elke server die ik pakte!

Toen ik in france paar servers pakte, kreeg ik ping 7/8 dus staan ze nu wel in Amsterdam of klopt dat gewoon niet.?

Als ik de [NL] Servers uit de startpost traceroute gaan ze naar .uk toe, beetje raar!

Trouwens ook servers van gameservers site gepakt, nederlandse. de black ops servers gaan ook allemaal naar .uk (die in de 173 range zitten).

Tracing route to 243.110.199.173.in-addr.arpa [173.199.110.243]
over a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 1.ftth.concepts.nl [85.*.*.*]
2 2 ms 2 ms 2 ms ict.18.29.concepts.nl [213.197.18.29]
3 2 ms 2 ms 2 ms ict.18.29.concepts.nl [213.197.18.29]
4 2 ms 2 ms 2 ms ict.18.98.concepts.nl [213.197.18.98]
5 11 ms 9 ms 9 ms te5-0-0.gr10.bllon.uk.easynet.net [87.86.77.120]

6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 10 ms 10 ms 10 ms ge1-0.ar2.lon2.gblx.net [195.66.224.112]
9 34 ms 46 ms 41 ms 64.211.192.114
10 11 ms 10 ms 10 ms 87.255.35.97
11 10 ms 10 ms 10 ms 243.110.199.173.in-addr.arpa [173.199.110.243]

Trace complete.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
Valt het jullie ook op dat tegenwoordig de theater files maar sporadisch worden opgeslagen? Ik zie een groot deel nooit meer terug.

edit:
Ik had gewoon net iemand in de server die niet dood kon! Hij had het zelf niet eens door. Schoot 2 clips met de FAL leeg op hem geen kill :)

[Voor 36% gewijzigd door codex op 08-05-2011 02:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

reemprive schreef op zondag 08 mei 2011 @ 01:31:
Valt het jullie ook op dat tegenwoordig de theater files maar sporadisch worden opgeslagen? Ik zie een groot deel nooit meer terug.
Yup. ik heb telkens gaten, een paar dagen films en een paar dagen niets. De dagen die opgeslagen worden werd ik geowned, de dagen dat ik 6x multikills met de flamer maak, of met twee tomahawks tegelijk in de lucht twee langeafstandskills maak worden helaas niet opgeslagen.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 12:05
Allemachtig, wilde voor het eerst sinds lange tijd weer eens verder met BO. Het viel al niet mee om een niet Nuketown only server te vinden. Ben ik eindelijk ingame, word ik op een gegeven moment gekicked voor het gebruiken van een claymore. Dat is vaker gebeurd maar op een andere server die ik vervolgens joinde werd ik ook gekicked.... "grip is not allowed on this server" Is het ondertussen nog wel toegestaan om überhaupt te spelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

wildcat1 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:14:
Allemachtig, wilde voor het eerst sinds lange tijd weer eens verder met BO. Het viel al niet mee om een niet Nuketown only server te vinden. Ben ik eindelijk ingame, word ik op een gegeven moment gekicked voor het gebruiken van een claymore. Dat is vaker gebeurd maar op een andere server die ik vervolgens joinde werd ik ook gekicked.... "grip is not allowed on this server" Is het ondertussen nog wel toegestaan om überhaupt te spelen?
http://cache.www.gametracker.com/server_info/195.122.135.2:3084/b_560_95_1.png

No Rules is wat je zoekt. O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:18

beany

Meeheheheheh

wildcat1 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:14:
Blijkbaar is het concept dedicated servers inmiddels niet meer weggelegd voor de CoD community. Toch maar match making in volgende delen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Party/Matchmaking met Dedicated Servers erachter. Dat is ideaal :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roadrunner
beany schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:59:
[...]
Blijkbaar is het concept dedicated servers inmiddels niet meer weggelegd voor de CoD community. Toch maar match making in volgende delen :P
Wat mij betreft wel. Liever af en toe zo'n host migration net als in MW2 dan om de haverklap uit een server geknikkerd worden als je een verkeerde beweging maakt. Dedi's hebben meer na- dan voordelen tov matchmaking. Tenzij je zelf zo'n admin bent met een te groot ego.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

wildcat1 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Wat mij betreft wel. Liever af en toe zo'n host migration net als in MW2 dan om de haverklap uit een server geknikkerd worden als je een verkeerde beweging maakt. Dedi's hebben meer na- dan voordelen tov matchmaking. Tenzij je zelf zo'n admin bent met een te groot ego.
Matchmaking kan ook op dedicated servers ;)

Serverbrowser + vrije controle over de server door derden die de server hebben gehuurd kan wel voor frustratie zorgen. Voor zorgeloos pubben is matchmaking wel ideaal ja. Geen kleuteradmins (hoewel ik daar eigenlijk geen last van heb) of onverwachte rare mods en party systeem werkt dan ook beter. Ze zouden het eigenlijk zo moeten doen: ranked op door de uitgever/ontwikkelaar zelf beheerde dedicated servers + matchmaking en unranked gewoon vrijgeven zodat iedereen een dedicated kan opzetten als ie dat wilt en er mee doen wat ie wilt + server browser. Zelf alle ranked servers in handen hebben kost wat geld, maar met een melkkoe als CoD kan het best en is het een mooi gebaar :)

En alles beter dan P2P hosting tussen de spelers zelf :r

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:18:
Party/Matchmaking met Dedicated Servers erachter. Dat is ideaal :D
Daar zijn we het geloof ik allemaal wel over eens :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 11:55
ik heb de laatste paar dagen eens goed opgelet hoe ik speel en wat er fout gaat, en wat me opvalt is dat ik soms heel andere dingen meemaak dan dat ik vervolgens in de killcam zie.

vaak ben ik er van overtuigd dat ik eerst schiet, maar als ik dan de killcam zie, dan schiet ik uberhaupt niet eens :? dit is pure lag toch? wel raar want ik heb altijd 5 streepjes. het moet wel lag zijn en niks te maken hebben met de TV instellingen toch? want dan zou ik ook niet kunnen schieten als ik al dood zou zijn.

is er een manier om er achter te komen wat dit nou precies is en waar het door komt? ik heb al van alles nagelopen, ben 100% NAT, kies altijd locale only. (xbox overigens)

het is echt mega frustrerend...net een potje HQ 5-30 ;(

pingen naar google of andere sites is meestal ~20-5 ms.

Weet er ff geen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

FireFoz schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:21:
ik heb de laatste paar dagen eens goed opgelet hoe ik speel en wat er fout gaat, en wat me opvalt is dat ik soms heel andere dingen meemaak dan dat ik vervolgens in de killcam zie.

vaak ben ik er van overtuigd dat ik eerst schiet, maar als ik dan de killcam zie, dan schiet ik uberhaupt niet eens :? dit is pure lag toch? wel raar want ik heb altijd 5 streepjes. het moet wel lag zijn en niks te maken hebben met de TV instellingen toch? want dan zou ik ook niet kunnen schieten als ik al dood zou zijn.

is er een manier om er achter te komen wat dit nou precies is en waar het door komt? ik heb al van alles nagelopen, ben 100% NAT, kies altijd locale only. (xbox overigens)

het is echt mega frustrerend...net een potje HQ 5-30 ;(

pingen naar google of andere sites is meestal ~20-5 ms.
Dat is lag en goeie kans dat je tegenstander de host was, de heeft met matchmaking op de client geen lag (dus die is altijd sneller).
Dat mis ik wel op de PC een beetje want in MW2 was ik vrijwel altijdhost en dan schopte ik relatief simpel kont, puur omdat de tegenstander altijd nét te laat was :+
om effe de dedicated server discussie te saboteren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Klopt, als host heb je grote voordelen ten opzichte van de spelers die met jou meespelen. Iemand met een ping van 100ms is altijd 0,1 seconde te laat en daar moet de reactietijd nog bij worden opgeteld. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07:35
Weet niet of het al vermeld was, maar double Xp weekend is verlengd naar dinsdag 10:00 PST (zal voor ons weer uur of 7 zijn) omdat Black Ops 10 miljoen fans op facebook heeft....

Heb gister eigenlijk voor t eerst dit weekend dubbel xp meegepakt (zaterdag en vrijdag was t veel te mooi weer :P) maar wel lekker zitten raggen op de nieuwe maps. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel vet, hoewel ik met Zoo nog een beetje moeite heb om mn weg te vinden....

Nieuwe zombiemap nog niet gespeeld, komt wel als t weer 'normal' xp is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13:14
ben benieuwd of die voor de playstation verzet word naar het eerst komende weekend dat hij online is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
@DavidVonderHaar twitterde daar dit weekend het volgende over:

FAQ: What about PSN 2x XP, will I miss out? A: Absolutely not. Details to come. A plan is being crafted with top men who own BIG watches.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 11:42

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben toch maar weer gaan prestige vanwege het weekend. Zit nu op P5 en nu 8 custom slots tot mijn beschikking. Vanaf level 1 in een (half) uurtje al weer op lvl 14 ofzo bereikt. Schiet wel lekker op zo :)
Helaas door het drukke weekend vanavond nog even knallen voor het double xp gebeuren voorbij is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Sc0rPi0N schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:07:
Ik ben toch maar weer gaan prestige vanwege het weekend. Zit nu op P5 en nu 8 custom slots tot mijn beschikking. Vanaf level 1 in een (half) uurtje al weer op lvl 14 ofzo bereikt. Schiet wel lekker op zo :)
Helaas door het drukke weekend vanavond nog even knallen voor het double xp gebeuren voorbij is.
Minj voortgang heeft ook zwaar geleden onder het mooie weer dit weekend. In plaats van effe snel 2 prestiges up ben ik an level 20 naar 40 gegaan :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-12 11:21

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mm misschien moet ik toch maar eens wat meer gaan opletten met BO, of het uberhaupt weer meer gaan spelen. Dat double XP is wel lekker. waar wordt dat aangekondigd?

*edit* ik lees psn, dus is het dan ook op de pc / xbox of? Speel zelf PC

[Voor 18% gewijzigd door Mu.siQ op 09-05-2011 13:20]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:32
KnetterGek schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Minj voortgang heeft ook zwaar geleden onder het mooie weer dit weekend. In plaats van effe snel 2 prestiges up ben ik an level 20 naar 40 gegaan :X
Tja, ik heb ook alleen gisteravond even kunnen spelen. Helaas slechts van level 40 naar 46

Er is namelijk niks heerlijkers dan om in 1 potje van 0 naar 15 te gaan ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
Mu.siQ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:18:
Mm misschien moet ik toch maar eens wat meer gaan opletten met BO, of het uberhaupt weer meer gaan spelen. Dat double XP is wel lekker. waar wordt dat aangekondigd?

ik lees t meestal op twitter via de ontwikkelaars of de treyarch twitter. Op de Xbox stond het ook links bij de servers, bij de aankondiging van escalation.

Meestal is het op elk platform tegelijk, en meestal het weekend na de release van een DLC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mu.siQ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:18:

http://twitter.com/#!/JD_2020

En aangezien ik hem volg (mede hiervoor) las ik het 5 mei :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net ook mijn eerste aimbotter meegemaakt (HC DOM op Nuketown) Pink Tiger zat daar ook in.

Ik spawnde achter dat schuurtje en paf was al dood door een headshot. (ik: WTF) en hij bleef maar headshots scoren achter elkaar.

Ik eruit en screenshot gemaakt. Hopelijk doen ze hier iets aan :

Bewijs

En maar gelijk ff gereport.

Dit is zijn Steam profile

[Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 10-05-2011 11:27]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
Sc0rPi0N schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:44:
Net ook mijn eerste aimbotter meegemaakt (HC DOM op Nuketown) Pink Tiger zat daar ook in.

Ik spawnde achter dat schuurtje en paf was al dood door een headshot. (ik: WTF) en hij bleef maar headshots scoren achter elkaar.

Ik eruit en screenshot gemaakt. Hopelijk doen ze hier iets aan :

Bewijs

En maar gelijk ff gereport.

Dit is zijn Steam profile
Ik kom er achter dat ik die gast al 2 weken terug gereport heb, zo irritant. Soms heb ik het idee dat men bij Steam helemaal niets met meldingen doet die via de report button binnenkomen. Maar goed, ergens begrijp ik het wel want er zijn ook mensen die iedereen reporten die beter dan hen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 15:20
reemprive schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Ik kom er achter dat ik die gast al 2 weken terug gereport heb, zo irritant. Soms heb ik het idee dat men bij Steam helemaal niets met meldingen doet die via de report button binnenkomen. Maar goed, ergens begrijp ik het wel want er zijn ook mensen die iedereen reporten die beter dan hen is.
Over dat reporten, waar zit die speciale knop dan? Of zit die er alleen voor CoD? Ik wou het een keer voor BFBC2 doen maar na wat lezen kwam ik erachter dat je niet iemand kunt reporten omdat ze blind op VAC vertrouwen of zoiets dergelijks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingKoning
wat een baan moet dat zijn. zit je de hele dag reports van gefrustreerde gamers te lezen en terug te kijken of mensen wel of niet aan het cheaten zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 16:30
Baccy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Over dat reporten, waar zit die speciale knop dan? Of zit die er alleen voor CoD? Ik wou het een keer voor BFBC2 doen maar na wat lezen kwam ik erachter dat je niet iemand kunt reporten omdat ze blind op VAC vertrouwen of zoiets dergelijks.
Reporten is inderdaad iets van BO zelf.
Escape > Players > Selecteer de speler > Report player.

Zelf regelmatig gereport als ik de chat mag geloven van mijn tegenstanders ingame.
Spijtig genoeg kan niet iedereen tegen een speler die beter is.

Delerium Steam Profile BF4 profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Via steam zag ik dat je een melding kon maken zoiets als "Suspected Cheater"

Dan kon je extra informatie opgeven en dat heb ik gedaan.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codex
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:25:
Via steam zag ik dat je een melding kon maken zoiets als "Suspected Cheater"

Dan kon je extra informatie opgeven en dat heb ik gedaan.
Klopt, ik heb een mail van Valve gekregen waarin staat dat je die knop moet gebruiken.

• bazs2000

bazs2000

Volgens mij werkt dat reporten niet. Inmiddels een aantal spelers gereport die overduidelijk aan het cheaten waren (aimbot waarbij ieder schot door een hoofd ging ongeacht waar de speler naartoe richtte). In de weken daarna heb ik diezelfde spelers nog zien spelen dus mijn vertrouwen in het reporten ben ik wel kwijt.

• KnetterGek

KnetterGek

Mijn vertrouwen inhet reporten is dusdanig groot dat ik gewoon zelf de banhammer zwaai.
Voordeel: cheaters verdwijnen uit m'n server als ik ze zie.
Nadeel: ik kan niet altijd met zekerheid zeggen of iemand cheat of gewoon echt 100x beter is dan de rest van de mensen in de server. Ik ban dan dus niet, maar ik heb alweer mensen hun banrechten afgenomen omdat ze niet doorhebben waar radar, voetstapjes en geheugen voor zijn - het is niet moeilijk wallbangend kills te maken als je vijand al stampend aan de andere kant van de muur loopt.

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Ik zou alleen bannen als het overduidelijk is. Dus als iemand op de meeste debiele wijze op mensen locked en bijna alleen maar headshots maakt of te lang of opvallend door muren tracked. Die zijn ook het meest irritant en zijn ook alleen op irritatie uit.

• codex
Het aantal hackers valt best wel mee. In Nuketown servers zie je ze wel, maar op zich nooit zo veel als bij MW2 bijvoorbeeld. Daar kon je in een "server" soms wel 2 hackers tegelijk hebben.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:28
Dit weekend ga ik naar prestige 10.
Heerlijk.
37000 kills KDR 2.04
Ik ben best trots op mezelf. 8)7

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:13

superwashandje

grofheid alom

jij was toch degene met al die camperfilmpjes van 15 seconden op youtube?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• KnetterGek

KnetterGek

Gundogan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:40:
Ik zou alleen bannen als het overduidelijk is. Dus als iemand op de meeste debiele wijze op mensen locked en bijna alleen maar headshots maakt of te lang of opvallend door muren tracked. Die zijn ook het meest irritant en zijn ook alleen op irritatie uit.
Dat doet ik dus ook, maar helaas zijn sommige van mijn vrienden dusdanig gevoelig voor het feit dat ze hun kont geschopt krijgen, dat ze wat al the enthousiast met de banhammer in de rondte gaan meppen.

Het aantal hacker ligt op ongeveer één per twee á drie weken - een handjevol van die randmongolen die zó overduidelijk de aimbotwallhackcombo aan heeft staan dat niemand zich af kan vragen wat de reden voor de ban is, en één of twee waar het minder opvallend is, tot je opvalt dat echt élk random schot door muren, élk random schot op een radar blip, en élke random gegooide granaat een hit is en het vizier wel érg netjes aan het hoofdje van de prooi blijft hangen

Als ik dat vergelijk met MW2 is het helemaal niets. Ik had dit na het fiasco dat MW2 was niet gedacht, maar de anti-cheat in Bops is duidelijk efficiënter.

• Dennis585
superwashandje schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:09:
jij was toch degene met al die camperfilmpjes van 15 seconden op youtube?
Hier is maar 1 passend antwoord op :

;)

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:36
dennis585 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:33:
[...]

[video]

;)
Een killstreak reward filmpje die je juist als camper mooi kunt halen als antwoord vind ik wel grappig. 8)

Stond vandaag op de FP nog een mooi stukje dat in de huidige CoD games camping style gamen beloond wordt juist door die killstreaks...eensch!

Heb BO dan ook al even niet meer aangeraakt :X

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• codex
dennis585 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:33:
[...]

[video]

;)
Sorry Dennis, ik heb een K/D van 1,58 en de mensen met wie ik speel zitten allemaal onder de 2 K/D maar als ik jouw filmpjes zie ben je (tenzij het een parodie is) 1 van de slechtste spelers die ik op YouTube ben tegengekomen. Het ultieme voorbeeld dat K/D niets zegt.

• Dennis585
reemprive schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:36:
[...]

Sorry Dennis, ik heb een K/D van 1,58 en de mensen met wie ik speel zitten allemaal onder de 2 K/D maar als ik jouw filmpjes zie ben je (tenzij het een parodie is) 1 van de slechtste spelers die ik op YouTube ben tegengekomen. Het ultieme voorbeeld dat K/D niets zegt.
Laat me toch plezier hebben AUB , ik speel trouwens op de xbox 360 en
dat is een stuk moeilijker dan op de pc.

En die KDR heb ik niet met 100 kills maar met 37000+ kills.
Probeer maar is zo lang zo'n KDR vol te houden.
Das nog best moeilijk.Ik speel het meeste HC free-for-all.

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:36:
[...]

Die filmpjes zijn volgens mij gewoon trolololol.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:13

superwashandje

grofheid alom

dennis585 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:14:
[...]

Laat me toch plezier hebben AUB , ik speel trouwens op de xbox 360 en

En die KDR heb ik niet met 100 kills maar met 37000+ kills.
Probeer maar is zo lang zo'n KDR vol te houden.
Das nog best moeilijk.Ik speel het meeste HC free-for-all.
je mag best plezier hebben hoor. doe ik ook met mijn KDR van 1.15 op de pc. ik speel genoeg potjes 5/15 ofzo omdat ik weer met een ander wapen aan het klooien ben (of omdat ik niet stil kan zitten, ook terwijl dat tactisch niet "sound" is :P) . maar een KDR van 2.04 is wel erg hoog, al helemaal aan de filmpjes die je post te zien (ook die ene die je net gepost hebt: je sproeit met dat ding maar ik zie in de killfeed maar 2 kills met de chopper)

[Voor 4% gewijzigd door superwashandje op 11-05-2011 19:26]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• codex
Tuurlijk mag je plezier hebben, ik heb alleen het geduld niet om te campen en speel tegen 17 anderen als ik hc ffa speel. Dat maakt het tegen campers als rusher best lastig. Ik zag alleen het punt nier van dat heli filmpje.

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:12

Mystikal

It never hurts to help

Ik zit volgens mij op 1.62, en wil het graag een keer opnemen tegen Dennis :)

Basement Bios ---- Exo-S

• KnetterGek

KnetterGek

dennis585 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:14:
ik speel trouwens op de xbox 360 en
Ja, want op de PC moet je zelf mikken :')

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 20:16
Kansloze reactie, op de Xbox/Playstation moet je ook zelf mikken alleen is er een lichte assist. Heb het spel zelf op de Xbox 360 en PC, PC prestige 8 en xbox level 37.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• FireFoz
Het maakt toch ook geen zak uit, als het voor jou moeilijker mikken is of juist makkelijker, dan is dat het ook voor je tegenstander. Het maakt dus niet uit waar je speelt.

Maar dennis, ik begrijp dat je campen leuk vind en dan moet je dat vooral doen. Maar mis je niet de actie? Want zoveel mensen komen er niet voorbij lopen. Hoeveel dagen en uren heb je gespeeld voor die 37k kills?

Weet er ff geen

• djunicron
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01-12 17:44

djunicron

*click-swoosh-thud*

116uur PC, 17k kills, K/D 0.67, match win ratio 2.33
Chopper gunner gebruikt: 2x (9 kills)
Attack Chopper gebruikt: 3x (22 kills)

Prestige 4 lvl 45 ofzo. Tijdje niet meer gespeeld, dit spel is namelijk vooral leuk voor mensen met een speelstijl waar ik mij aan erger. Kan er niet kwaad om worden ofzo, snap alleen niet dat een developer de balans van een spel zo wilt hebben.

Laatst bij vrienden op de xdoos gekeken hoe ze spelen. Keihard een rondje draaien en snipen / tomahawk gooien lijkt het devies. Na een tijdje zie je die "assist" redelijk duidelijk. Druk je binnen 0.5 sec daarvan op smijt of schiet, heb je 90% van de tijd een hit. 100% als je host bent. Ik haat gamepads voor shooters, maar ik kon het ook na 3x oefenen.

I = Dissapoint.

\rant

• Roadrunner
[quote]dennis585 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:14:
[...]
/quote]

Eén ding is zeker, humor heb je wel... Heb je ooit wel eens een shooter op de PC gespeeld of blaat je maar wat?

[Voor 5% gewijzigd door Roadrunner op 12-05-2011 08:27]

• Dennis585
wildcat1 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:26:
[...]
/quote]

Eén ding is zeker, humor heb je wel... Heb je ooit wel eens een shooter op de PC gespeeld of blaat je maar wat?
Ja zeker speelde ik fps op de pc.
Al sinds 1995 t/m 2007.
In 2007 ben ik overgestapt op consoles.

• Bloemp
  • Laatst online: 07-01-2016
djunicron schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:19:
116uur PC, 17k kills, K/D 0.67, match win ratio 2.33
Chopper gunner gebruikt: 2x (9 kills)
Attack Chopper gebruikt: 3x (22 kills)

Prestige 4 lvl 45 ofzo. Tijdje niet meer gespeeld, dit spel is namelijk vooral leuk voor mensen met een speelstijl waar ik mij aan erger. Kan er niet kwaad om worden ofzo, snap alleen niet dat een developer de balans van een spel zo wilt hebben.

Laatst bij vrienden op de xdoos gekeken hoe ze spelen. Keihard een rondje draaien en snipen / tomahawk gooien lijkt het devies. Na een tijdje zie je die "assist" redelijk duidelijk. Druk je binnen 0.5 sec daarvan op smijt of schiet, heb je 90% van de tijd een hit. 100% als je host bent. Ik haat gamepads voor shooters, maar ik kon het ook na 3x oefenen.

I = Dissapoint.

\rant
Maar aan wie ligt dat aan het spel of aan de josti's die het spel zo gaan spelen? Dat ze het uberhaupt gaan uitproberen. Volgens mij houd je dat toch en zijn altijd wel manieren te vinden om een spel te vern**ken.

en die discussie pc/console begint ook een beetje lame te worden zeg. PC is gewoon veel makkelijker :+

• KingKoning
Ach die hele discussie is sowieso doelloos. Ieder zn eigen ding.

Ik heb zelf vroeger altijd op PC gegamed, o.a. heel veel Counter-Strike en COD 2.

Op een gegeven moment de xbox 1 gekocht en ook toen speelde ik shooters nog op PC en niet op console. Console was voor racen en party-games. Maar tijdens studie niet meer de middelen om continue mn pc te upgraden en dus bleef ik bij mijn console.

Het gaat me nu ook meer om het vermaak dan echt de die-hard competitie. Vroeger was ik super serieus. Alle instellingen in CS optimaal etc. Nu slinger ik de xbox aan knal ik een half uurtje en dan zit de tijd er wel weer zon beetje op.

laat ieder gewoon zn eigen keus maken, lekker boeiend op welk platform je speelt en wat 'beter' is. er is geen beter het is ieder zn eigen ding.

overigens speel ik zonder aim assist :P die assist kost me meer deaths dan het me kills oplevert imo. Schiet je op iemand, komt er iemand anders voorlangs lopen, draait je croshair mee. 8)7

[Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 12-05-2011 11:01]

• Bloemp
Dat wil ik ook nog weleens gaan proberen, zodra de boel weer online gaat, zonder aim assist. Kan soms knap irritant zijn, al zal het er inderdaad wel niet makkelijker op worden.

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:32
[quote]wildcat1 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:26:
[...]
/quote]

[/quote

Nou het is wel zo, ik haal op de PC echt wel een vele betere ratio en killstreaks dan op de xbox en ik speel al heel lang op de xbox

@KD en Dennis :D Ik speel met twee gasten met een KD van 2,4 en 3,0. Die campen niet. Nu ik niet meer probeer om met domme guns als de skorpion op Array en de PSG op Summit te spelen is mijn KD ook nauwelijks onder de 2 en vaak een stuk hoger. Zonder te campen. In TDM score per minuut van >350. In Dom van >250. Een KD van 2 met een SPM van <200 is een bewijs van campy. Maar inderdaad, je mag spelen hoe je wilt. Verwacht alleen geen respectos als je altijd op een hoekje aan het mikken bent. :)

Speel overigens op Xbox en PC. Ik kan niet zeggen dat 1 moeilijker is dan de ander.

Als je trouwens je KD flink omhoog wil schoppen; ga lekker FFA spelen. Zit vol met slechte campers, die bij hun spawnpunt blijven die je achter mekaar neer kan maaien.

• Roadrunner
Uit alle COD filmpjes op Youtube heeft dennis585 de "best gameplay footage ever" (sarcasm)

YouTube: Dennis585 - Black Ops best gameplay footage ever

Die reactie van spook187: "Nu nog een perk dat er een tentje opgezet kan worden" d:)b

[Voor 19% gewijzigd door Roadrunner op 12-05-2011 14:10]

• Dennis585
Haat de speler niet , maar haat het spelletje.

Of

Don't hate the player , hate the game.

• Roadrunner
dennis585 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:00:
Haat de speler niet , maar haat het spelletje.

Of

Don't hate the player , hate the game.
Ik haat je ook niet, ik vind je grappig.

• Bloemp
Ach heb k/d ratio van 1.10 ofzo kan me er niet zo druk om maken, voornamelijk met objectives bezig in Domination. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig geen ratio meer onder 1 haal en dat was in het begin wel anders. Kwam van 0.78 na mijn eerste prestige ofzo. Dit is dan ook mijn tweede shooter na MWII en alle begin is moeilijk.

Bovendien zie je inderdaad vaak mensen met een ratio van 4 a 5 en in een potje dan 9 kills en 2 deaths hebben en 0 captures, tja....

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik vind die filmpjes van Dennis nou niet echt bijzonder. Youtube-spam in mijn ogen.

Tja je zet een clay neer en gooit een carepackage met daarin een Napalm, vervolgens zie ik dat je campt en een B52 laat overkomen. En dat moet dan de best gameplay ever zijn??!!?? <- Leuke zelfspot.

Ik vond ze in ieder geval zo lame dat ik maar na een paar tellen gestopt ben om te kijken.
Bloemp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:44:
..

Bovendien zie je inderdaad vaak mensen met een ratio van 4 a 5 en in een potje dan 9 kills en 2 deaths hebben en 0 captures, tja....
Tja soms gaat het niet zo goed en dan sta ik ineens bovenaan omdat ik én gecaptured heb én ook nog eens een paar keer heb gedefenced (of geplant/gedefused bij dem/s&d). Dan heb ik echt zoiets van "Speel toch gewoon de modes of ga lekker FFA / TDM spelen".

[Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 12-05-2011 14:12]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-11 16:17
ik vind het juist leuk om op dat soort spelers te jagen

• Dennis585
Het gaat allemaal om het jagen.
Wees blij dat je dat op meerdere manieren kan doen.

• Bloemp
Sc0rPi0N schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:09:
Ik vind die filmpjes van Dennis nou niet echt bijzonder. Youtube-spam in mijn ogen.

Tja je zet een clay neer en gooit een carepackage met daarin een Napalm, vervolgens zie ik dat je campt en een B52 laat overkomen. En dat moet dan de best gameplay ever zijn??!!?? <- Leuke zelfspot.

Ik vond ze in ieder geval zo lame dat ik maar na een paar tellen gestopt ben om te kijken.

[...]

Tja soms gaat het niet zo goed en dan sta ik ineens bovenaan omdat ik én gecaptured heb én ook nog eens een paar keer heb gedefenced (of geplant/gedefused bij dem/s&d). Dan heb ik echt zoiets van "Speel toch gewoon de modes of ga lekker FFA / TDM spelen".
Ja ik ken dit, dan heb je een keer 10-15, maar omdat je 5 vlaggen hebt gecaptured toch bovenaan staan. En dat de rest 1 vlag of niets heeft. Tja dat is het nadeel als je niet met een ingespeeld team/bekenden speelt.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01-12 16:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

djunicron schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:19:
. Na een tijdje zie je die "assist" redelijk duidelijk. Druk je binnen 0.5 sec daarvan op smijt of schiet, heb je 90% van de tijd een hit. 100% als je host bent.
Nou volgens mij heeft de laaste update voor de host op de xbox geen goed gedaan. Was je voor de patch zwaar in het voordeel, nu leg je het af als host zijnde. Een paar potjes host geweest afgelopen week en werd om de havenklap in een 1-op-1 gevecht neergemaaid terwijl ik echt als eerste schoot en ook 4 volle connectie streepjes heb. Daarna even gestopt en opnieuw verbonden en het ging meteen veel beter. Ik was ook geen host toen. Lijkt net of er iets van host lag is ingebouwd op de xbox.

XBL: MRE Inc

• KnetterGek

KnetterGek

Bloemp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:10:
[...]
Ja ik ken dit, dan heb je een keer 10-15, maar omdat je 5 vlaggen hebt gecaptured toch bovenaan staan. En dat de rest 1 vlag of niets heeft. Tja dat is het nadeel als je niet met een ingespeeld team/bekenden speelt.
Dit is misscien wel het meest frustrerende aan dit spel - mensen die geen bal bijdragen aan het gametype hebben door het gecamp en hun spawnraperij hoge scores en toch verloren - en roepen dan vaak dingen als "noob team", om het nog even af te maken.
Het schijnt lame te zijn je basis te bewaken, toegangen tot bombspots dicht te houden of creatief HQs schoon te branden, maar als je met wat campage een Huey verdient ben je de bom. :|

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-11 16:17
dennis585 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:29:
Het gaat allemaal om het jagen.
Wees blij dat je dat op meerdere manieren kan doen.
het is gewoon een beetje goedkoop om zo proberen een hog escore te halen, door gewoon heel goedkoop te gaan spelen. Hier is geen skill voor nodig maar gewoon veel geduld.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 25-08 16:41
Holy shit dat fragfilmpje van hierboven was echt het slechtste/hilarische frag-filmpje wat ik hvoorbij heb zien komen. LoL. Episch saai in combo met de titel :D O+

[Voor 10% gewijzigd door Postius op 12-05-2011 16:26]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
wildcat1 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:57:
Uit alle COD filmpjes op Youtube heeft dennis585 de "best gameplay footage ever" (sarcasm)

Die reactie van spook187: "Nu nog een perk dat er een tentje opgezet kan worden" d:)b
Heerlijk kansloos dit soort filmpjes! _/-\o_

MRELynx schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Nou volgens mij heeft de laaste update voor de host op de xbox geen goed gedaan. Was je voor de patch zwaar in het voordeel, nu leg je het af als host zijnde. Een paar potjes host geweest afgelopen week en werd om de havenklap in een 1-op-1 gevecht neergemaaid terwijl ik echt als eerste schoot en ook 4 volle connectie streepjes heb. Daarna even gestopt en opnieuw verbonden en het ging meteen veel beter. Ik was ook geen host toen. Lijkt net of er iets van host lag is ingebouwd op de xbox.
Ik meen dat u gelijk heeft. Sinds de laatste patch baal ik als ik host ben. Je zou bijna een torrentje openzetten als je met party speelt of je NAT dichtmetselen als je alleen speelt. :) Op zich goed dat ze hostvoordeel proberen aan te pakken, want het was echt bizar makkelijk als host, anderzijds irritant dat het zo slecht gepatcht is. Waarom kunnen developers niet gewoon Bungie om hulp vragen. Die kunnen P2P netwerk verkeer in ieder geval goed regelen. :)
bram1984 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:26:
[...]

Heerlijk kansloos dit soort filmpjes! _/-\o_
Heerlijk kansloos dit soort reacties! _/-\o_

Dennis heeft voldoende tomaten naar zijn voorstelling gekregen niet? :P

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-05-2011 22:43]

• bram1984
Ik heb nog manden vol voor mensen die dit op YT zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireFoz
Hoe zie je of je host bent dan? Ik heb de laatste tijd ook mega veel last van lag namelijk...

Weet er ff geen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnetterGek

KnetterGek

Anoniem: 337891 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:35:
Heerlijk kansloos dit soort reacties! _/-\o_
Dennis heeft voldoende tomaten naar zijn voorstelling gekregen niet? :P
Nee. Als je dit soort kansloze rotzooi online zet verdien je elke rotte tomaat, elk rot ei en elke over de datum zijnde handgranaat die je naar je kop gegooid krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis585
Als iedere tomaatgooier nu eigen filmpjes online zet ,
dan kunnen we pas zien of de tomaten terecht zijn.

Laat maar zien of jullie echt beter zijn of dat het gewoon grootspraak is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dennis585 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:57:

LOL ieder ander normaal persoon zou stilletjes wegsluipen of niet meer reageren maar nee hoor jij gaat er dwars tegenin. LOL :F :F :F

Je lijkt net een stand-up comedian die van het podium geboe-t wordt die dan tegen het publiek gaat roepen of ze het beter kunnen. Hallo ! Jij plempt je zooi toch online, niemand heeft gezegd dat je dat moet doen.
Ga dan niet lopen miepen als je commentaar krijgt dat je helemaal niet zo goed bent als dat je zelf denkt.
..

Zo. O+

Kunnen we nu weer verder over Black Ops praten? Wanneer komt Escalation voor de PC uit?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

wildcat1 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:57:

whahaha is dit serieus?

Hoe oud ben je? 12? Heb je dan echt geen relativeringsvermogen? Ik bedoel, no offense, maar je gaat toch geen filmpjes op youtube zetten die zo slecht zijn? Geen aim, geen idee, gecamp, etc..

En je mag best kijken op me youtube pagina.. (delaitinho1985) daar staan vast nog wel wat theater filmpjes op..

8)

[Voor 39% gewijzigd door delaitinho op 13-05-2011 10:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Alstublieft. Al rushend Dogs. Versneld af moeten spelen omdat het niet binnen 30 seconden past. :)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-05-2011 10:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Waarom zou je niet campen als het goed werkt? Never change the winning tactic, toch?

Als je clan war doet ga je ook niet door rushen want dan verlies je 9/10. Dus waarom zou je dit in pub wel doen als je zo kan winnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984

Zou er wellicht een reden voor kunnen zijn dat niet iedereen z'n gameplay online zet? O-)

Jij kiest er zelf voor de meest belabberde gameplaybeelden die ik persoonlijk ooit gezien heb, online te kwakken. Dan vraag je er natuurlijk om.

Helaas kan ik maar 30 seconden vanaf de PS3 uppen, maar ik heb in mijn Theater filmpjes staan die op een professioneel niveau zitten vergeleken met die kampeervideo's van jou. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:16:
[...]

[video]

Alstublieft. Al rushend Dogs. Versneld af moeten spelen omdat het niet binnen 30 seconden past. :)
Pffff....famas gameplay! Noobwapen! ;)

Btw, hebben meer mensen last van constante disconnects van de main BO server en dat, zelfs met de config op read only, je niet-menu settings niet onthouden worden. Beetje vervelend zo dat ik eerst ~4 console commands moet invoeren voordat ik kan spelen en vervolgens maar een 1/2 potje kan doen voordat ik van de mainserver wordt gegooid :/

@hieronder: ik voel met je mee, heb zelf naast de PC ook een PS3 waarop ik regelmatig online game :p

[Voor 41% gewijzigd door Gundogan op 13-05-2011 10:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
Ik heb al 3 weken een disconnect. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roadrunner
delaitinho schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:05:
[...]
Hoe oud ben je? 12? Heb je dan echt geen relativeringsvermogen? Ik bedoel, no offense, maar je gaat toch geen filmpjes op youtube zetten die zo slecht zijn? Geen aim, geen idee, gecamp, etc..
Hij is 35. Als hij idd 12 was geweest had het mij verder ook niet echt kunnen boeien.
DivineNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:20:
Waarom zou je niet campen als het goed werkt? Never change the winning tactic, toch?
Prima maar dan moeten mensen niet komen pochen met hun gameplay filmpjes hoe nette score ze wel niet gehaald hebben. Ik camp zelf ook wel eens als ik een keer een hogere score dan 15-10 wil maar ik zou het wel uit mijn hoofd laten om dit soort potjes op Youtube te zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DivineNL
Jullie zijn toch niet verlpicht het te kijken? Als je 1 filmpje van hem gezien hebt, en je gaat de rest ook kijken en zegt daarna dat het nergens op slaat. Dan denk ik toch ergens dat je het wel leuk vind?

Als mensen campen en toch objectief spelen (bijv. bij SnD) en daardoor ook winnen, wat zou er dan anders moeten? Ik zou hem nog veel dommer vinden als die nu ging rushen omdat mensen dat zeggen en daardoor alles verliest.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee