[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige maps! Heb ze rond 13:00 binnengehaald, ging erg vlotjes! :)

Heb ruim 3 maanden nauwelijks BO gespeeld en nu binnen een week die 2 mappacks gehaald, heb weer genoeg speelplezier. Skills zijn echt weg na 3 maanden.. Veel mensen ook al heeeel veel geprestiged!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:00:
Geweldige maps! Heb ze rond 13:00 binnengehaald, ging erg vlotjes! :)

Heb ruim 3 maanden nauwelijks BO gespeeld en nu binnen een week die 2 mappacks gehaald, heb weer genoeg speelplezier. Skills zijn echt weg na 3 maanden.. Veel mensen ook al heeeel veel geprestiged!
Helpt altijd wel even om een half uurtje tegen bots te spelen op het hoogste niveau.
Als je met die "aim"bots in top 2 eindigt. weet je dat het met je reflexen goed zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:05:
[...]

Helpt altijd wel even om een half uurtje tegen bots te spelen op het hoogste niveau.
Als je met die "aim"bots in top 2 eindigt. weet je dat het met je reflexen goed zit :P
Die lui zijn dan vooral vriendelijk als ze een M16 of G11 hebben..... :+

Zelf speel ik altijd tegen het laagste niveau, lekker wat maaien ook al is het geen uitdaging en zelfs dit helpt redelijk. Ik merk als ik vervolgens online speel dat het na een rondje bots maaien beter gaat dan wanneer ik direct online ga..

Online.. leuk woord icm PSN :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:50:
[...]

Die lui zijn dan vooral vriendelijk als ze een M16 of G11 hebben..... :+

Zelf speel ik altijd tegen het laagste niveau, lekker wat maaien ook al is het geen uitdaging en zelfs dit helpt redelijk. Ik merk als ik vervolgens online speel dat het na een rondje bots maaien beter gaat dan wanneer ik direct online ga..

Online.. leuk woord icm PSN :o
Niet echt he :/ Begin afkickverschijnselen te krijgen van het niet on-line shooters spelen.

Tegen lage bots is inderdaad leuk. onbeperkte tijd tot 30000 punten. (team deathmatch 1 tegen 6) en dan met 300/5 eindigen ofzo. Zijn altijd wel games waar je blij van word haha 8)
vermaak me nu al paar avonden met bots neerknallen. (moet toch wat)vind het alleen jammer dan je geen domination ofzo met bots kan spelen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:52:
[...]

Niet echt he :/ Begin afkickverschijnselen te krijgen van het niet on-line shooters spelen.

Tegen lage bots is inderdaad leuk. onbeperkte tijd tot 30000 punten. (team deathmatch 1 tegen 6) en dan met 300/5 eindigen ofzo. Zijn altijd wel games waar je blij van word haha 8)
vermaak me nu al paar avonden met bots neerknallen. (moet toch wat)vind het alleen jammer dan je geen domination ofzo met bots kan spelen :(
Hoe kun je met bots spelen als PSN offline is? Ik moet echt ingelogd zijn op mijn PS3 om combat training te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Hoe kun je met bots spelen als PSN offline is? Ik moet echt ingelogd zijn op mijn PS3 om combat training te doen.
als je Local selecteerd en dan split screen dan kan je daar gewoon lekker tegen bots spelen(ook in je eentje zonder split screen als je geen andere joystick selecteerd)

Is wel voor spek en bonen maar wel leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oh zo. Thanks voor de tip! Dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Dat was in eerste instantie ook niet zo, toegevoegd middels een update ergens tussendoor.

Voordeel tov combat training is dat je alle spullen heb. Alle guns, alle perks op pro. Alle sights.
Ik gebruik t soms om ff wat te testen of soms als ik met 3 vrienden ben en ze willen graag kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

dat is idd wel hendige tip! Aangezien ik nou toch wel last van bibberende handjes heb.. haha.
Heb nog steeds hoop dat het vanavond lekker na barca online is, waardoor ik nog ff paar potjes kan raggen...
Wel weer kak dat die nieuwe maps zwaar vet zijn en we weer een maandje moeten wachten met ps3..! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:05:
Dat was in eerste instantie ook niet zo, toegevoegd middels een update ergens tussendoor.

Voordeel tov combat training is dat je alle spullen heb. Alle guns, alle perks op pro. Alle sights.
Ik gebruik t soms om ff wat te testen of soms als ik met 3 vrienden ben en ze willen graag kapot :P
In split screen heb je ook alles ALLEs in unlocked temminste bij mij dan hoor.
Denk omdat dat niet echt online is dat het niet uitmaakt of je nou meteen alles heb of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan in private match en local match alles instellen. Zo kun je instellen of perks wel of niet pro zijn. Handig om te testen of dropshotten met ADS beter werkt met SA pro dan met andere perks. En ja dat doet het:) je ADS blijft omhoog tijdens je val met SA Pro iig met een smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 20:44
en alweer een fucking miskoop. Die map pack is echt totaal niks aan! Ik zij mijn geld terug Haha. Ik dacht de zombie zal nog wel te doen zijn. Maar nee dus. Ik vind het totaal niks aan!
Echt jammer, weer 15 euro verkloot.
Misschien wie Ik vanavond met een hoop vrienden dat het toch nog wat aan is. Hoop toch zo'n 30 uur met de zombie oar bezig te zijn.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alaintje schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:14:
en alweer een fucking miskoop. Die map pack is echt totaal niks aan! Ik zij mijn geld terug Haha. Ik dacht de zombie zal nog wel te doen zijn. Maar nee dus. Ik vind het totaal niks aan!
Echt jammer, weer 15 euro verkloot.
Misschien wie Ik vanavond met een hoop vrienden dat het toch nog wat aan is. Hoop toch zo'n 30 uur met de zombie oar bezig te zijn.
volgens mij is er iemand heel vaak vermoord vanmiddag :P ...
en elke shooter is leuker met vrienden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 02:12:
[...]

Zoek; barebones; onderste modus :P
Ik zie het, dat heette eerst team tactical, dat speel ik al tijden :p erg leuk idd. Vooral als ik games koim waarbij de enemy dogs, hueys en hinds je om de oren vliegen. Alleen is het vaak lastig een game te vinden want niet zo veel mensen spelen het volgensmij...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:16:
[...]

volgens mij is er iemand heel vaak vermoord vanmiddag :P ...
en elke shooter is leuker met vrienden ;)
Mja ik had vanmiddag ook eventjes serieus gedacht een miskoop gedaan te hebben. Kwam voornamelijk omdat we telkens in US servers werden geflikked (ook al staat de search op local only). Echt super irritant natuurlijk en als je eenmaal ingame zit, heb je toch de neiging om het af te maken, wat uiteindelijk in drama eindigd. Ik heb welgeteld 1 maal een chopper gunner gehaald (bij Hotel) en verder niet hoger gekomen dan een killstreak van 6 geloof ik. Normaal gesproken heb ik om de map een keer de chopper gunner dus dat is wel dramatisch te noemen. Tuurlijk moet iedereen nog even wennen, maar je hebt echt veel last van mensen die eventjes vanaf de zijkant/achterkant komen net nadat je een paar man hebt afgeslacht. En bij domination lijkt het wel alsof er een paar gasten zijn die niets anders dan de mappacks gespeeld hebben. Waren al helemaal klaar met het uitvinden wat de beste posities zijn en waar je iedereen moet verwachten. Weer een game die helemaal kapot gaat aan de no-lifers. Tel daarbij op dat je dus telkens in een server zit met een hoge ping, waardoor het al een hele prestatie is om te eindigen met een 1/1 ratio. Stond telkens wel 1e of 2e van ons team, maar het ging gewoon brak. Vanavond maar eens met wat meer mensen proberen, kijken of dat beter gaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Mja ik had vanmiddag ook eventjes serieus gedacht een miskoop gedaan te hebben. Kwam voornamelijk omdat we telkens in US servers werden geflikked (ook al staat de search op local only). Echt super irritant natuurlijk en als je eenmaal ingame zit, heb je toch de neiging om het af te maken, wat uiteindelijk in drama eindigd. Ik heb welgeteld 1 maal een chopper gunner gehaald (bij Hotel) en verder niet hoger gekomen dan een killstreak van 6 geloof ik. Normaal gesproken heb ik om de map een keer de chopper gunner dus dat is wel dramatisch te noemen. Tuurlijk moet iedereen nog even wennen, maar je hebt echt veel last van mensen die eventjes vanaf de zijkant/achterkant komen net nadat je een paar man hebt afgeslacht. En bij domination lijkt het wel alsof er een paar gasten zijn die niets anders dan de mappacks gespeeld hebben. Waren al helemaal klaar met het uitvinden wat de beste posities zijn en waar je iedereen moet verwachten. Weer een game die helemaal kapot gaat aan de no-lifers. Tel daarbij op dat je dus telkens in een server zit met een hoge ping, waardoor het al een hele prestatie is om te eindigen met een 1/1 ratio. Stond telkens wel 1e of 2e van ons team, maar het ging gewoon brak. Vanavond maar eens met wat meer mensen proberen, kijken of dat beter gaat.
Agh maar binnen een paar dagen weet iedereen wat de beste posities zijn, dan komt het weer echt op skill aan. (pff om de game een chopper gunner) bij mij is het hoogstens 1 keer in de 5 games haha :P heb ook men killstreak niet meer zo staan heb toen ik de laaste keer speelde UAV - Care Package - Blackbird. (full team support dus) en vaak toch nog wel iets leuks met hardline pro uit het pakketje :P
Maar wel inderdaad irritant dat je in dat kut US gegooid word.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Update:

Na bijna 2 weken is er weer iets "automagisch" opgelost.
Ik kan weer classes aanmaken / aanpassen en killstreaks wijzigen. Wel deed ik nu een andere ontdekking.

Hoewel ik mijn PRO-perks nog altijd heb en kan gebruiken is het niet mogelijk om deze bij een andere class weer te selecteren. De challenges zijn nog niet voltooid dankzij de reset dus de classes waar PRO-perks in zitten moet ik vooral niet aankomen. Wat gaat dit spel raar om met alles.

Ik ben er vandaag achtergekomen dat alles weer was vrijgegeven maar dat is wel ten koste gegaan van mijn perkchallenges. Ik ben inmiddels LvL45 sinds de reset maar nog altijd is er nog niets voltooid van de perkchallenges. Ik hoop na de volgende prestige weer normaal verder te kunnen spelen en niet meer wordt gehinderd door dit soort ellende want het heeft mijn spelplezier wel aangetast.

In MW2 is het herhaaldelijk gebeurd dat mijn stats werden verkloot door gehackte lobby's maar bij een spel als dit had ik het niet verwacht. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 20:44
ok na nu net die zombie map uitgepluist te hebben, met 7 vrienden 2x4 spelers en dan in een party echt te druk Haha, lijkt het er op dat Ik er met zo lang mee bezig zal zijn. Van het online black ops ben Ik überhaupt niet. Speel veel liever 6, Anders wel 4. Maar daar is echt elk potje gehackt! Echt raar!
Ik heb 3 of 4 maps online gespeel gemiddeld een kd van 1,5 of 2.
Ongeveer van wat Ik altijd heb. Maar wel geen killstreak hoger als 3 Haha.
Had op konvoi 33/7. Dat is ook hoog voor mij haha. Was denk ik geluk. Heb 9 uav's gehaald!

Ik ben op die zombie map trouwens niet verder gekomen als wave 11! Ik mag ons wl als ervaren zombie players zien met wave 43 op onze naam 8) . Gedeltelijk vals, maar dan nog is het knap lastig!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
alaintje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:59:
ok na nu net die zombie map uitgepluist te hebben, met 7 vrienden 2x4 spelers en dan in een party echt te druk Haha, lijkt het er op dat Ik er met zo lang mee bezig zal zijn. Van het online black ops ben Ik überhaupt niet. Speel veel liever 6, Anders wel 4. Maar daar is echt elk potje gehackt! Echt raar!
Had op konvoi 33/7. Dat is ook hoog voor mij haha. Was denk ik geluk. Heb 9 uav's gehaald!

Ik ben op die zombie map trouwens niet verder gekomen als wave 11! Ik mag ons wl als ervaren zombie players zien met wave 43 op onze naam 8) . Gedeltelijk vals, maar dan nog is het knap lastig!
No offense maar een enkeltje basisschool zou je niet misstaan. Ik kan er geen touw aan vast knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Nieuwe mappen zijn wel dik, nieuwe zombie map is ook groot tot level 13 gekomen even alles geprobeert enzo.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poeh het is nog vroeg maar weet niet of dat de reden is dat je verhaal zo warrig overkomt.

Nou van mij mag psn vandaag wel weer online komen zeg, potverdorie morgen en overmorgen vrij dus zou mooi zijn als ze m vandaag weer online pleuren. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:00:
[...]

als je Local selecteerd en dan split screen dan kan je daar gewoon lekker tegen bots spelen(ook in je eentje zonder split screen als je geen andere joystick selecteerd)

Is wel voor spek en bonen maar wel leuk 8)
Kijk dit wist ik dus ook niet, anders vanavond nog maar even paar potjes in Nuketown knallen tegen wat bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:17:
[...]

poeh het is nog vroeg maar weet niet of dat de reden is dat je verhaal zo warrig overkomt.

Nou van mij mag psn vandaag wel weer online komen zeg, potverdorie morgen en overmorgen vrij dus zou mooi zijn als ze m vandaag weer online pleuren. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.

[...]

Kijk dit wist ik dus ook niet, anders vanavond nog maar even paar potjes in Nuketown knallen tegen wat bots.
Idd! Heb wel geen tijd de komende dagen, maar PSN mag wel weer online komen!

Local blijft wel leuk om te doen, maar verveelt mij meestal snel. Het is meestal meer van hetzelfde terwijl online games altijd net even wat anders zijn waardoor het leuker blijft. Ik gebruik het ook wel meer en meer als training voor Tomahaws en ballistic knives :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:19:
[...]

Idd! Heb wel geen tijd de komende dagen, maar PSN mag wel weer online komen!

Local blijft wel leuk om te doen, maar verveelt mij meestal snel. Het is meestal meer van hetzelfde terwijl online games altijd net even wat anders zijn waardoor het leuker blijft. Ik gebruik het ook wel meer en meer als training voor Tomahaws en ballistic knives :*)
Of niet dan!. Als het niet online komt maar eens wat andere wapens uitproberen. Speel normaal gesproken met de galil, famas of aug. En vind het vaak zonde van mijn tijd om bijv.ballistic knives uit te proberen. Mooi vananvond eens even testen. Maar goed liever dat ie gewoon online gaat natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37

WTF! Back to school fool 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten mensen zelf terug naar school, ook om manieren te leren. Het is warrig geschreven, maar je kan de boodschap toch lezen. Voor degenen die niet zelf kunnen denken: Met 8 man tegelijk zombies is erg druk. 3 of 4 maps online gespeeld, waar ik een KD van 1,5 of 2 haalde. Heb niet 1 keer een langere killstreak dan 3 gehaald :D. Wel op Convoy een keer 37/7 gescoord, wat een zeer goede score is voor mij. Denk dat ik geluk had. 9 UAVs in 1 potje! :P

Bij de nieuwe zombie map ben ik niet verder gekomen dan wave 11. Ik speel met ervaren zombie spelers (43 een keer gehaald!)

Zo lastig is het allemaal niet.

Gisteravond zelf online de nieuwe maps in Domination gespeeld. Of de maps zijn gewoon suf of de tegenstanders waren dat. Veel gecamp en de aanwezige spelers hadden weinig tot geen behoefte om te cappen. Niets zo irritant als teamgenoten die achter hun cover blijven zitten, 4 meter naast B terwijl jij in je eentje ligt te cappen.

Qua design zijn de maps niet erg vernieuwend. Er zitten wel van die ' interactive features' in. Net als bij First Strike is die interactie gameplay technisch vooral zinloos. QUa graphics is het meer van hetzelfde; vrij grauw allemaal. Hotel is zeer gedetailleerd en leuk qua inrichting. Er is een sauna met rook, een auto in de lobby en er zijn overal barretjes. Ziet er goed uit.

Stockpile is cool op Domination. B ligt midden in een gebouw met maar 1 ingang aan het begin van het potje. Je krijgt hevige gevechten daar. Later maken mensen de deuren open en heb je wat mee toegang maar het blijft zeer close combat. In tegenstelling tot convoy waar B ongeveer 1 miljoen toegangsroutes heeft. Zowel van boven als van onderen. Heb een potje meegemaakt dat B gewoon niet gekapt kon worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honden op de nieuwe map Zoo.

YouTube: Dennis585 - Black Ops Dogs on the new map Zoo

COD 4 life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
WTF is het doel van dat filmpje? :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rynji schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:14:
WTF is het doel van dat filmpje? :P
^^ dat dacht ik ook: ik zie in het begin alleen een campert in een donker hoekje en vervolgens iemand die door een hond gepakt wordt...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

haha, kijk zijn andere filmpjes dan ook eens :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm weer 25 seconden van mijn leven weggegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

superwashandje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:33:
haha, kijk zijn andere filmpjes dan ook eens :)
vooruit, nog 1 gekeken maar werd er niet echt enthousiast van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nee daarom :P ze zeggen allemaal niets...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
superwashandje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:41:
nee daarom :P ze zeggen allemaal niets...
misschien sprakeloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Campinglife filmpjes... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed kijkt komt de Hollandse vlag voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
wat een camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb nog nooit een filmpje gezien dat alleen maar dislikes had. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 11:22
de nieuwe pack valt me toch weer tegen..
Ik heb het speciaal voor de nieuwe Zombie map gekocht, maar ben nog niet echt onder de indruk.

De multiplayer maps vind ik vooralsnog niet tegenvallen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuj... filmpjes van ná 1 Mei worden niet meer in m'n combat history getoond. Dat is best naadje, want ik had op 2 Mei een heerlijke 6x multikill op DOM met m'n flamer die ik met wat vrienden wilde delen (vooral omdat vier van hen in die groep van zes zaten :+ ) maar dat gaat dus niet.
Irritanter is dat ik me nu zorgen maak of dat dit een eerste symptoom is van wat bij anderen telkens tot geheel verlies van prestige en level geleidt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeej men eerste 300/0 potje gespeeld tegen bots. (wel op recruit) +1x chopper 2x gunship (2de gunship kwam uit pakketje)9 tegen 1 .

Op jungle Campend op de heuvel met de g11. en ze kwamen telkens naar die brug(2x er snel afgegaan om wat scavenger pakketjes te pakken)

Moet toch wat als je niet on-line kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Goh, ik speelde ook weer eens goed met de M16 en werd voor hacker uitgemaakt en zou gereport worden. Ik heb maar gezegd dat die dat maar moet doen.
Zonder gedetecteerd te worden door VAC wordt je toch niet verbannen.

Ik heb soms wel eens een super goede muis oog coördinatie, dan lijkt het inderdaad dat ik vals speel. Bijvoorbeeld na een halve draai iemand direct neerschieten met 1 klik op de muis met de M16.
Dat lijkt verdacht, maar ik kan het zonder een aimbot of iets dergelijks, wat ik overigens nooit van mijn leven gebruikt hebt.

Mijn Logitech muis en ik gaan nooit uit elkaar. *; :+

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
is er een site die game accounts verkoopt, aka game key's, dus gewoon alleen de keys, voor een schappelijke prijs, dus niet de steam prijzen. maar gewoon de winkelprijs? wil eigenlijk wel cod 4 of mw 2 kopen, maar vind de prijzen op steam wel erg hoog, zeker voor mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

swoutr schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:14:
is er een site die game accounts verkoopt, aka game key's, dus gewoon alleen de keys, voor een schappelijke prijs, dus niet de steam prijzen. maar gewoon de winkelprijs? wil eigenlijk wel cod 4 of mw 2 kopen, maar vind de prijzen op steam wel erg hoog, zeker voor mw2.
http://www.g2play.net/sto...T-VERSION2-Steam-Key.html

http://www.g2play.net/sto...rfare-CD-Key-SKU8226.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
Kheb een paar nieuwe mappen gespeeld, maar wat een tegenvaller, alleen maar camp mappen, echt niet normaal. Ik ga maar weer mappack 1 spelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

codex

Geen OpenAI agent :)

Eindelijk, na lang zwoegen voorbij de 100.000 kills. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:41

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:58:
Eindelijk, na lang zwoegen voorbij de 100.000 kills. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat ;)
Jij was laat online dan ;)
ik smiddags maar wachten op je... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yorroy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:19:
de nieuwe pack valt me toch weer tegen..
Ik heb het speciaal voor de nieuwe Zombie map gekocht, maar ben nog niet echt onder de indruk.

De multiplayer maps vind ik vooralsnog niet tegenvallen moet ik zeggen.
De nieuwe map pack valt je tegen, maar hetgeen waaruit deze voor zo'n 80% bestaat (de MP maps), vind je niet tegenvallen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Vind ze wel leuk beetje verandering weer en je kan best wel lekker sniperen wat ook wel is leuk is.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

bram1984 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:48:
[...]

De nieuwe map pack valt je tegen, maar hetgeen waaruit deze voor zo'n 80% bestaat (de MP maps), vind je niet tegenvallen? :?
heel scherp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
bram1984 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:48:
[...]

Hij zegt dat ze niet tegenvallen, maar ook niet dat ze meevallen. Dus ik stel die vast op niveau 0, de zombie map valt hem tegen, -1. 0 + 0 + 0 + 0 - 1 = -1 -> overall tegenvallend. :+ Too much? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kijk jij anders even naar de eerste regel in de quote.. Het staat er echt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:44:
Kijk jij anders even naar de eerste regel in de quote.. Het staat er echt hoor.
hij vind het tegenvallen omdat die het speciaal voor de zombie had gekocht en die valt tegen.

daar in tegen vind die de multiplayer wel beter dan verwacht..

Dus ik vind er eigenlijk niets raars aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 11:22
Laat ik het dan anders stellen..
ik speel 90% zombies online, en 10% gewoon multiplayer maps.
Ik koop die pack speciaal voor Zombies, en die valt me tegen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

yorroy schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:59:
Waarom vind je hem tegenvallen dan vind hem juist wel dik

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Speel je de multiplayer maps dan ook online?

:+ :+ :+ ok zullen we nu stoppen? ik blijf maar glimlachen :+ :+ :+

[ Voor 68% gewijzigd door ApC_IcE op 05-05-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik kan het me wel voorstellen hoor, je koop iets voor slechts één map en dan vind je niet leuk. Je komt er pas achter wanneer je het hebt aangeschaft en ruilen kan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:13:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, je koop iets voor slechts één map en dan vind je niet leuk. Je komt er pas achter wanneer je het hebt aangeschaft en ruilen kan niet. :)
15 euro voor één map... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Om daar nog maar over te zwijgen ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:54:
Om daar nog maar over te zwijgen ja. ;)
1 spel 60 euro....1 extra map 15....het "zeveren" over een miskoop: Onbetaalbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, € 60,- voor een game met een goede SP, een MP modus met 14 maps, combat training en een zombie mode. Niet echt vergelijkbaar met € 15,- voor 1 map. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Volgende keer kun je beter een weekje wachten, ondertussen youtube filmpjes kijken van de nieuwe map(pen) en indien mogelijk misschien een keertje bij iemand gaan spelen en dan pas beslissen of je iets koopt?

Zeiken op alles is ook een kunst....
ApC_IcE schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:06:
Speel je de multiplayer maps dan ook online?

:+ :+ :+ ok zullen we nu stoppen? ik blijf maar glimlachen :+ :+ :+
Ik denk dat ie de MP maps in combat mode tegen easy bots speelt en dan nog verliest en daarom maar niet online gaat :P

[ Voor 25% gewijzigd door Frentik op 05-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede SP?
Waar is die versie? De mijne was een tamelijk matige on-rails shooter die dusdanig veel gebruik maakt van oneindig respawnende aimbotvijanden en een dusdanig boring verhaal had dat ik halverwege gestopt ben met spelen.

de MP is wel goed - veel beter gebalanced dan MW2 en de flamer... is my toy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan heb jij inderdaad een andere versie, want het oneindige spawnen zoals in CoD4 zat er bij mij zeer zeker niet in. Verder zijn alle CoDs on-rail, dus dat weet je van tevoren. Ik vond de SP zeer tof en stukken beter dan die van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik hoor sommige mensen op andere forums zeggen dat het double xp weekend is ? klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

@ Bram, weet jij dat zeker van het spawnen?

Als ik op één en dezelfde plaats blijf dan kan ik vijanden neerknallen wat ik wil maar ze blijven komen. Hoe lang je ook op één plek blijft, ze komen altijd weer terug (het aantal verschilt wel per keer). Zelf vind ik dat niet erg trouwens, soms zijn de vijanden heel erg snel omvergemaaid waardoor het lijkt dat je gewoon overal kan doorlopen. Even wat schieten, granaatje gooien en hoppa, weer een afstand overbrugd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zou zeggen; speel eens een willekeurig CoD4 level, en dan bij voorkeur een van de levels in die steden. "Ineens" loop je over een onzichtbare lijn heen, en stopt al het geschiet.

Natuurlijk zal er hier of daar wel eens een vijandje spawnen in BO, maar ik vind dit amper merkbaar. En in sommige stukken is het inderdaad gewoon het op = op principe, ongeacht waar je loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Oooh, bedoel je het op die manier.
Ha, ja, dan heb je gelijk want dat is ook zo. Ik had het over het oneindige spawnen zo lang je stil blijft staan tegenover de vijand en blijft maaien. Je kan dan maaien totdat je geen ammo meer hebt. Pas als je doorgaat en die onzichtbare lijn passeert dan houdt het op inderdaad.

Ik begreep je niet goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:49:
Ik had het over het oneindige spawnen zo lang je stil blijft staan tegenover de vijand en blijft maaien. Je kan dan maaien totdat je geen ammo meer hebt. Pas als je doorgaat en die onzichtbare lijn passeert dan houdt het op inderdaad.
Daar had ik het ook over, dus...

in COD4 en MW2 heb ik het spel meermaals doorgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad en nooit zo'n spawnswarm meegemaakt als in sommige stukken Blops. In de tijd dat ik m'n gestolen AK herlaadt en wacht tot het rood van m'n scherm is zijn de vijandjes weer terug. Je teammates gaan in de weg of achter je staan en iedereen schiet met aimbots op jou.

Ik noem dat niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Black Ops: Latest Intel
Double XP Weekend

News: May 4th, 201167 Comments

To kick off Escalation's release, we're opening up another Double XP Weekend across all systems. Additionally, in celebration of the Call of Duty: Black Ops Facebook page reaching 10 million fans, we'd like to show our thanks to everyone supporting us along the way by expanding the event's usual timeframe.

Starting this Friday the 6th at 10am PDT, and extending to Tuesday the 10th at 10am PDT, you'll have plenty of time to rake in all the XP you could dream of. Finally get your hands on the Commando, or soar through another Prestige run. Whatever your goal, you've got 4 whole days to get there with twice the speed!

Be sure to download the Escalation Content Pack to check out the new maps during the event. Escalation is currently available on Xbox LIVE® with information for other systems coming soon. Don't forget to head over to the Black Ops Facebook page to check out our 10 million-mark achievement. Thanks again for all the support, and get out there and pile up that XP.
Bron: http://www.callofduty.com/intel/462

Straks P4 lvl 50 worden en dan even gamen en doorgaan voor P5 van het weekend. Vorige Double XP weekend ook lekker opgeschoten. Maar goed misschien ook niet...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus toch wel dit weekend double xp...Moooi. gaan we proberen in die 4 dagen 2 keer te prestigen.(als psn het gaat doen dan uiteraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:44:
Dus toch wel dit weekend double xp...Moooi. gaan we proberen in die 4 dagen 2 keer te prestigen.(als psn het gaat doen dan uiteraad)
2 keer nou ik ga lekker in het zonnetje zitten kga niet met 27 graden binnen xboxen :') (beetje kansloos haha)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:11:
[...]

in COD4 en MW2 heb ik het spel meermaals doorgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad en nooit zo'n spawnswarm meegemaakt als in sommige stukken Blops. In de tijd dat ik m'n gestolen AK herlaadt en wacht tot het rood van m'n scherm is zijn de vijandjes weer terug. Je teammates gaan in de weg of achter je staan en iedereen schiet met aimbots op jou.

Ik noem dat niet beter.
Dat is bijna alleen als je die berg af moet lopen om die vaten naar beneden te trappen. Voor de rest valt het volgens mij wel mee met oneindig spawnen en ik ben iemand die veelal eerst de vijanden allemaal uitschakelt voor ik verder loop dus zou het wel gemerkt hebben. Irritant is anders imo maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:06:
[...]

2 keer nou ik ga lekker in het zonnetje zitten kga niet met 27 graden binnen xboxen :') (beetje kansloos haha)
Njaah met gips moet je wel binnen zitten om je beide benen(als je teveel zweet gaat het erg stinken en het gips krimpen. dus lijkt me niet zo'n strak plan.
En door airco is het bij mij binnen gewoon zo'n 18/19 graden ofzo hoor :P dus niets te klagen..

Maar voor het double xp weekend moet je daarvoor wel het 1ste mappack hebben gedownload? want dat heb ik nog niet. en zal de komende weken ook nog niet gebeuren(psn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Njaah met gips moet je wel binnen zitten om je beide benen(als je teveel zweet gaat het erg stinken en het gips krimpen. dus lijkt me niet zo'n strak plan.
En door airco is het bij mij binnen gewoon zo'n 18/19 graden ofzo hoor :P dus niets te klagen..

Maar voor het double xp weekend moet je daarvoor wel het 1ste mappack hebben gedownload? want dat heb ik nog niet. en zal de komende weken ook nog niet gebeuren(psn)
Ja dat is anders dan kheb ook 2 keer me been gebroken dus weet het wel haha

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:34
Sc0rPi0N schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Bron: http://www.callofduty.com/intel/462

Straks P4 lvl 50 worden en dan even gamen en doorgaan voor P5 van het weekend. Vorige Double XP weekend ook lekker opgeschoten. Maar goed misschien ook niet...
Oh dat is lekker dan. Morgen werken, morgenavond geen tijd, zaterdag weg, zondag weg, maandag werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:06:
[...]

Nepgamer. Ik heb in voorbije zomers m'n xbox en TV al eens de tuin in gesleept om lekker van het weer te genieten bij het schieten :+
Je buren verklaren je voor gek maar barbecueën en tonyhawken in één adem werkt goed, zeker als je maten meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:56:
[...]

Nepgamer. Ik heb in voorbije zomers m'n xbox en TV al eens de tuin in gesleept om lekker van het weer te genieten bij het schieten :+
Je buren verklaren je voor gek maar barbecueën en tonyhawken in één adem werkt goed, zeker als je maten meedoen.
Laat maar ik las Tomahawken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Ik noem dat niet beter.
in het tv station in COD4 komen anders wel uit een kamertje van 3 bij 3 wel anders oneindig aantal soldaten als je op een bepaald punt blijft staan. Die invisible tripwire spawn zooi zat ook in COD4, MW2 viel me niet zo heeeel erg op om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:56:
[...]

Ik weet niet wat voor TV jij hebt, maar ik zie binnen al geen reet met dit weer zonder de rolgordijnen omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Oneindig respawn is een kunstje dat alleen in de Treyarch releases van COD voorkomt, zoals dus ook in COD WaW. Alleen was het in WaW niet alleen enemy's die respawnden, ze gooiden ook nog eens 200.000.000.000 granaten. Vooral in het gedeelte tegen de Jappen in het veld dat ze uit die spiderholes komen kruipen. Dat is in BO iig veel minder. Dat was het irritantse aan WaW. Was overigens wel een uitdaging om die op Veteran uit te spelen.

En over het gezeik van de prijs van de mappacks; je bent er zelf bij als je de DLC koopt, je wordt nergens toe gedwongen. Hou nou gewoon een keer op met dat gezeik.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
MRELynx schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:57:
Oneindig respawn is een kunstje dat alleen in de Treyarch releases van COD voorkomt, zoals dus ook in COD WaW. Alleen was het in WaW niet alleen enemy's die respawnden, ze gooiden ook nog eens 200.000.000.000 granaten. Vooral in het gedeelte tegen de Jappen in het veld dat ze uit die spiderholes komen kruipen. Dat is in BO iig veel minder. Dat was het irritantse aan WaW. Was overigens wel een uitdaging om die op Veteran uit te spelen.

En over het gezeik van de prijs van de mappacks; je bent er zelf bij als je de DLC koopt, je wordt nergens toe gedwongen. Hou nou gewoon een keer op met dat gezeik.
zoals ik al zei, het zit ook in COD4, Alleen treyarch deed het wel opvallender. Vond dat vooral vervelend in dat stuk aan het eind in berlijn

Daarnaast, je word wel min of meer geforceerd die DLC te halen als je niet constant uit van servers geknalt wilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, double XP is voor iedereen die speelt ongeacht of ze DLC hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:05:
[...]

Nee, double XP is voor iedereen die speelt ongeacht of ze DLC hebben.
Dat is een goede als je PSN heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Misschien dat die van de PSN wordt opgeschoven als die het in het weekend nog niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Eindelijk het moment waarop toch blijkt dat mensen moeten stoppen met console en PC moeten gaan gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
DivineNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:29:
Misschien dat die van de PSN wordt opgeschoven als die het in het weekend nog niet doet?
Ik hoop het ik heb volgend weekend een weekendje geplant om met 4 man in 1 kamer te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MRELynx schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:57:

Ik dacht dat de MW serie toch echt van IW was. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is dan toch juist wel een strak plan?

Maar nee je hebt de mappack(s) er niet voor nodig om double te knallen. Nu Psn nog online ver%&*&^me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:19:
[...]

Ik weet niet wat voor TV jij hebt, maar ik zie binnen al geen reet met dit weer zonder de rolgordijnen omlaag.
Ik heb er ééntje van 200 euro bij de Makro die je kunt draaien zodat de zon niet direkt op je scherm schijnt. Dan kun je gewoon zien wat je doet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Is dan toch juist wel een strak plan?

Maar nee je hebt de mappack(s) er niet voor nodig om double te knallen. Nu Psn nog online ver%&*&^me.
Als je buiten in de zon gaat zitten,dan ga je nog meer zweten, en dan gaat het gips krimpen door de gips. (en dat vinden men benen en de schroeven in men benen niet zo fijn :+ :P )
____________________________________________________-
@Rendiertje
Eindelijk het moment waarop toch blijkt dat mensen moeten stoppen met console en PC moeten gaan gamen :+

Njaah. Maar pc heeft weer vele cheaters.(ligt ook wel aan de server uiteraad) maar toch..
En ps3 mensen zijn niet zo eager om over te stappen vanwege de controls.
Ik heb vanacht een paar potjes online gedaan op de pc.
1ste potje was 15/1 (begon wel redelijk dus)
2de potje was 5/13 :|
3de potje was 11/11 :|

In principe kan je wel veel makkelijker richten met een muis kwam ik achter, maar is toch anders als je gewend ben om met analog sticks te draaien.vooral in paniek combat legde ik het altijd af , omdat normaal op de console ik men analogstick indrukte en ging duiken of pronen.. nu was ik meer aan het zoeken. Welke toets was het ookal weer :P

En na 15/16 jaar Playstation voelt het ook beetje als verraad als je overstapt he :P (tenminste voor mij)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:38:
[...]

Als je buiten in de zon gaat zitten,dan ga je nog meer zweten, en dan gaat het gips krimpen door de gips. (en dat vinden men benen en de schroeven in men benen niet zo fijn :+ :P )
@Rendiertje

Njaah. Maar pc heeft weer vele cheaters.(ligt ook wel aan de server uiteraad) maar toch..

In principe kan je wel veel makkelijker richten met een muis kwam ik achter, maar is toch anders als je gewend ben om met analog sticks te draaien.vooral in paniek combat legde ik het altijd af , omdat normaal op de console ik men analogstick indrukte en ging duiken of pronen.. nu was ik meer aan het zoeken. Welke toets was het ookal weer :P

En na 15/16 jaar Playstation voelt het ook beetje als verraad als je overstapt he :P (tenminste voor mij)
Haha ja dat bedoelde ik ook, als het gaat krimpen gaat het gips ook strakker zitten :), sorry was net wakker.
Maar das niet best beide benen gebroken zeg en dan ook nog niet online kunnen, shit zeg soms zit alles tegen.

En op de pc valt inderdaad niet mee als je ps3 gewend bent. Tijdje terug ook een keertje op een lanparty mw2 op pc gespeeld. Nah die muis vloog echt alle kanten op, geen schijn van kans tegen de wat ervaren spelers. En inderdaad constant zoeken naar de juiste knopjes en daar heb je net geen tijd voor in een shooter en al helemaal niet op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:38:
[...]

@Rendiertje

Ik was ook weer overgestapt van PS3 naar PC, was daarvoor wel een uber PC gamer, maar kapte er even mee door cheaters enzo. Maar toch weer prettig om op full HD met meer frames te gamen haha. Maar in het begin was het vooral met die toetsen wennen. Het richten enzo was ik nooit verleerd. Maar soms druk ik per ongeluk de T knop in en dan kan je het al raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Ik was ook weer overgestapt van PS3 naar PC, was daarvoor wel een uber PC gamer, maar kapte er even mee door cheaters enzo. Maar toch weer prettig om op full HD met meer frames te gamen haha. Maar in het begin was het vooral met die toetsen wennen. Het richten enzo was ik nooit verleerd. Maar soms druk ik per ongeluk de T knop in en dan kan je het al raden.
Jep met chatten kom je niet zover in close combat :P.....
Daarom na een paar potjes het wel voor gezien gehouden.
MAar hetzelfde is andersom , als pc gamers oppeens naar ps3 gaan worden ze ook compleet afgeslacht :P .

Maar toch weer prettig om op full HD met meer frames te gamen
Agh als je gewoon een goede full hd LED tv 40" Tv heb kom je ook een heel eind hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Jep met chatten kom je niet zover in close combat :P.....
Daarom na een paar potjes het wel voor gezien gehouden.
MAar hetzelfde is andersom , als pc gamers oppeens naar ps3 gaan worden ze ook compleet afgeslacht :P .

Maar toch weer prettig om op full HD met meer frames te gamen
Agh als je gewoon een goede full hd LED tv 40" Tv heb kom je ook een heel eind hoor 8)
ja maar ik stoorde me aan de framerate die altijd inkakt als je host bent op de PS3, en ik werd dat 9 van de 10 x na een mapwissel :S. Ik gebruik me PS3 op een full HD pc monitor maar de PC versie is toch wel een heel stuk scherper. De PS3 versie draait op 1280x640 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:01:
[...]

ja maar ik stoorde me aan de framerate die altijd inkakt als je host bent op de PS3, en ik werd dat 9 van de 10 x na een mapwissel :S. Ik gebruik me PS3 op een full HD pc monitor maar de PC versie is toch wel een heel stuk scherper. De PS3 versie draait op 1280x640 ofzo
Dat is dan wel weer waar,maar ik denk dat zo. Iedereen op de ps3 heeft hetzelfde. dus als ik gewoon een grote goede scherpe tv heb. heb ik toch een klein voordeel haha :P

en ik ben volgens mij nooit host (Nat type 2 helaas :( ) En word er altijd als 1ste uitgegooid bij Finding host 1.2.3.4.5.6.7 en weg ben ik :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Sn0wblind schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:44:
[...]
Maar soms druk ik per ongeluk de T knop in en dan kan je het al raden.
hah, wel een keer een last killcam mee gehaald in HC S&D. :D ik zat te schuilen tegen een muur omdat ik wist dat de laatste enemy eraan kwam en had per ongeluk t ingedrukt. die laatste vent loopt/sluipt dus echt tegen mij aan en langs mij heen terwijl ik probeer te schieten totdat ik erachter kwam dat ik de hele tijd aan het typen was. heb hem daarna in zen rug kunnen kniven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:53:

NOT! Ik ben levend bewijs. Ging keer split screen doen bij mijn neefje, ik kreeg chopper etc. en had de beste score in game. En raad eens? Dat was mijn eerste keer dat ik COD op de ps3 speel :)

Ook eigenlijk bijna de laatste keer omdat ik er niks aan vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:18:
[...]

NOT! Ik ben levend bewijs. Ging keer split screen doen bij mijn neefje, ik kreeg chopper etc. en had de beste score in game. En raad eens? Dat was mijn eerste keer dat ik COD op de ps3 speel :)

Ook eigenlijk bijna de laatste keer omdat ik er niks aan vond.
Uitzonderingen en beginnersgeluk niet meegeteld he :P
Zoals ik al zei eerder ik begon met men 1ste potje op de pc ook met 15/1....
Daarna ging het juist steeds slechter.
Normaal gesproken 99 van de 100 mensen als je tegen een beetje speler speelt die het goed kan maken geen kans dan :P op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu maar even men Tomahawk Throw naar de tegenstander hun spawn een het perfectioneren Launch+Summit+Nuketown is denk ik een gegarandeerde kill... Nu maar Hanoi proberen omdat dat denk ik de moeilijkste map is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Uitzonderingen en beginnersgeluk niet meegeteld he :P
Zoals ik al zei eerder ik begon met men 1ste potje op de pc ook met 15/1....
Daarna ging het juist steeds slechter.
Normaal gesproken 99 van de 100 mensen als je tegen een beetje speler speelt die het goed kan maken geen kans dan :P op de ps3
Naar mijn mening kon ik het ook redelijk goed? (Speelde vroeger redelijk vaak killzone, ghost recon, MoH @ ps2)

Misschien dat dat er wel iets mee te maken heeft? xD
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.