Misschien moeten mensen zelf terug naar school, ook om manieren te leren. Het is warrig geschreven, maar je kan de boodschap toch lezen. Voor degenen die niet zelf kunnen denken: Met 8 man tegelijk zombies is erg druk. 3 of 4 maps online gespeeld, waar ik een KD van 1,5 of 2 haalde. Heb niet 1 keer een langere killstreak dan 3 gehaald

. Wel op Convoy een keer 37/7 gescoord, wat een zeer goede score is voor mij. Denk dat ik geluk had. 9 UAVs in 1 potje!
Bij de nieuwe zombie map ben ik niet verder gekomen dan wave 11. Ik speel met ervaren zombie spelers (43 een keer gehaald!)
Zo lastig is het allemaal niet.
Gisteravond zelf online de nieuwe maps in Domination gespeeld. Of de maps zijn gewoon suf of de tegenstanders waren dat. Veel gecamp en de aanwezige spelers hadden weinig tot geen behoefte om te cappen. Niets zo irritant als teamgenoten die achter hun cover blijven zitten, 4 meter naast B terwijl jij in je eentje ligt te cappen.
Qua design zijn de maps niet erg vernieuwend. Er zitten wel van die ' interactive features' in. Net als bij First Strike is die interactie gameplay technisch vooral zinloos. QUa graphics is het meer van hetzelfde; vrij grauw allemaal. Hotel is zeer gedetailleerd en leuk qua inrichting. Er is een sauna met rook, een auto in de lobby en er zijn overal barretjes. Ziet er goed uit.
Stockpile is cool op Domination. B ligt midden in een gebouw met maar 1 ingang aan het begin van het potje. Je krijgt hevige gevechten daar. Later maken mensen de deuren open en heb je wat mee toegang maar het blijft zeer close combat. In tegenstelling tot convoy waar B ongeveer 1 miljoen toegangsroutes heeft. Zowel van boven als van onderen. Heb een potje meegemaakt dat B gewoon niet gekapt kon worden.