Heb ik ook meegemaakt een tijdje geleden.
Nadat ik werd gekicked van een server (ik plaatste een claymore wat niet was toegestaan) joinde ik een andere server en kwam tot de ontdekking dat na het kiezen van een class, dat ik geen wapen in mijn handen had. Kon wel lopen, springen etc maar zonder wapens doe je niets. Vervolgens kwam ik tot de ontdekking dat ik weer lvl1 prestige1 had en dat al mijn challenges waren gereset (ook de lifetime-challenges).
Uiteindelijk sprong mijn prestige weer naar 3 (wat het was) maar mijn lvl bleef laag (zat voor de ellende op 50).
De dagen daarna startte ik continu op lvl1 en prestige1 om de juiste prestige pas halverwege de avond weer te hebben.
Toch heb ik wel nog andere problemen.
Mijn stats moet ik allemaal weer opnieuw doen wat echt naadje is, de stats vanaf november zijn allemaal weg. Ik kan geen classes aanmaken of aanpassen, zodra ik een class heb aangemaakt / veranderd en weer terugkeer naar het menu dan is alles weer bij het oude. Met andere woorden, ik moet spelen met de classes die ik had voordat de ellende ontstond.
Steam heeft nog geen bevredigend antwoord gegeven en dus zit ik er mooi mee, ik hoop dat het over is op het moment dat ik naar de volgende prestige ga maar met de tijd die ik in dit spel stop (2 avondjes per week voor een paar uur) zal het nog lang duren.
Ik ben geen speler die voor de stats gaat maar weet je hoe $%##$% het is als alles weer op 0 staat en zo blijft?