[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.109 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:21:
[...]

Uhm, kwart voor 10 begonnen en om 12 uur waren we klaar. Op het einde ben je best wel moe :P
Ik had pas ook een potje tot level 25 (ging eigelijk mis omdat het zolang duurde, die ene moest ondertussen al naar zijn werk toe..) Maar ik kreeg echt kramp in me palm zeg (PS3 controller) beetje RSI opwekkend zolang :P Kwam vooral ook zover omdat ik 2 echt goede teammates had uit de states, en met dat kleine lasergeweer + pack a punched kom je ook een eind.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 09:24
ik heb een dm gestuurd naas super_bassie een aantal dagen/weken geleden maar geen reply en ik sta ook nog niet in de speler lijst & server lijst.

is er ergens een probleem ofzo dat mijn dm's niet aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
User321 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 01:21:
[...]
heb trouwens nog geen positief effect van die patch van vandaag kunnen ontdekken.. wel lijkt het nog meer te laggen dan voorheen :/
PC Dev twitterde dit paar uur terug:
"Everyone: please update your video driver to latest version. Seriously. Thank you."
http://twitter.com/#!/pcdev/status/61601859349118976
Misschien dat dat er mee te maken heeft?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Rynji schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:02:
[...]
PC Dev twitterde dit paar uur terug:
"Everyone: please update your video driver to latest version. Seriously. Thank you."
http://twitter.com/#!/pcdev/status/61601859349118976
Misschien dat dat er mee te maken heeft?
misschien ook niet.. tenminste, zover ik weet is "11.4 Early Preview" de niewste, en die draai ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN waarschijnlijk nog heel het weekend plat.
Mis mn Gungames ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 09:24
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:10:
PSN waarschijnlijk nog heel het weekend plat.
Mis mn Gungames ! :(
jammer voor de ps3 spelers, gelukkig heeft pc dit niet.

is zo'n aanval van hackers op deze schaal ook mogelijk bij pc servers? (als gs gehacked word ofzo?)

en pls iemand antwoord op mijn vorige bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Op de pc werkt dit heel anders
Dan zou bijv heel steam plat liggen.
maar niet Heel het gamnetwerk over de hele wereld :p

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pannekoek141 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:30:
Op de pc werkt dit heel anders
Dan zou bijv heel steam plat liggen.
maar niet Heel het gamnetwerk over de hele wereld :p
Ja.
En moet je ze horen janken als dat gebeurt.
Aangezien dat voor veel spelers het hele gamenetwerk over de hele wereld is.
In andere opmerkingen.
Je kan door typen op 1 regel.
Irritant voor PS3 gebruikers!
Dat ze een keer die shit gaan fixen.

BO blijft echt het spel.
Andere spellen doen dingen beter.
BF:BC2 is gewoon vet.
Dingen opblazen, teamwork en vehikels zijn gaaf.
Crysis is te mooi voor worden.
Halo is snel, spannend en afwisselend.
BO is gemiddeld en is te gemakkelijk om te spelen.
Maar daardoor juist zo lekker.
Stomme CoD2 dat aan het begin stond van deze ellende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Had vannacht nog even leuk potje met wat vrienden. Gister gebeurde er ook wel wat grappigs, ik loop over een claymore maat van me gaat dood. :P

Filmpje:
YouTube: Sorry Medalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand zin om straks/zo/nu/later een beetje flink nazi zombies te doen? :)
Stuur me een berichtje/friend request @ steam -> Overmaze

Edit: Wtf waarom vragen alle mensen die joinen: "Ammo cheats?" o.0

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Waarom denk je dat die leaderbords verne*kt zijn? Omdat ze online alleen maar Ammo cheats en allemaal anderes zooi gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snapt iemand wat er zo leuk is aan cheats gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:29:

[video]
Mailtje naar Steam gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:41:
[...]

Mailtje naar Steam gestuurd?
Nee niet gedaan, heb em wel 5-6x gereport in-game.
Kun je mij dat mail adres misschien geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Gisteren weer feest. Ben gewoon 3x gekicked. Eerste keer met als reason: bunnyhopping. Tijdens het schieten sprong ik nog in de lucht waarop ik werd gekicked. Heb de server uit mijn favorieten gehaald en ben een andere server gaan opzoeken.

Kwam in tussen tijd nog veel servers tegen waar cheaters in zaten. Op die servers was ik ook al snel uitgekeken :F

Tweede en derde keer allebei zonder reden gekicked. Bij de laatste keer stond ik wel bovenaan en werd ik gekicked door een admin van het andere team. Weg bonus etc. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisterenavond wel ineens drie cheaters in één avond gespot, allmeaal overduidelijk (net zo erg als het filmpje hierboven).
allemaal gereport en gebanned, maar het is zorgwekkend dat er in één klap zoveel cheaters tevoorschijn komen. Hopelijk gat dit niet de kant op van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:26

superwashandje

grofheid alom

haha ja, het kicken word steeds erger volgens mij. zaterdag werd ik gekicked omdat ik de flamethrower gebruikte op een server waar je (volgens de !rules) alles mag gebruiken maar de "admin" vond de flamethrower n00b :P en gister omdat ik van team was geswitched en ik daar tegenin ging toen ik er weer terug was. erg jammer

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ik kan daar echt flink van balen. Heb je een goed potje, wordt je er zo uitgegooid. Geef dan op zijn minst een waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik kan er over meepraten. Het is tegenwoordig zo dat je eerst !rules moet intypen en lezen voor je pas kan gamen.

Van de week een goede pot HC CTF (stond bovenaan) tot ik een B52 kreeg uit een krat dus ik die in het midden van het level laat gaan en pats *kicked*. Met geen enkele melding what so ever.
Zal mijn team wel allemaal daar gezeten hebben maar hallo waar moet ik hem dan over laten vliegen?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:59:
Ik kan er over meepraten. Het is tegenwoordig zo dat je eerst !rules moet intypen en lezen voor je pas kan gamen.

Van de week een goede pot HC CTF (stond bovenaan) tot ik een B52 kreeg uit een krat dus ik die in het midden van het level laat gaan en pats *kicked*. Met geen enkele melding what so ever.
Zal mijn team wel allemaal daar gezeten hebben maar hallo waar moet ik hem dan over laten vliegen?
mickjuh schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:23:
Ik kan daar echt flink van balen. Heb je een goed potje, wordt je er zo uitgegooid. Geef dan op zijn minst een waarschuwing
superwashandje schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:01:
haha ja, het kicken word steeds erger volgens mij. zaterdag werd ik gekicked omdat ik de flamethrower gebruikte op een server waar je (volgens de !rules) alles mag gebruiken maar de "admin" vond de flamethrower n00b :P en gister omdat ik van team was geswitched en ik daar tegenin ging toen ik er weer terug was. erg jammer
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:59:
Ik heb gisterenavond wel ineens drie cheaters in één avond gespot, allmeaal overduidelijk (net zo erg als het filmpje hierboven).
allemaal gereport en gebanned, maar het is zorgwekkend dat er in één klap zoveel cheaters tevoorschijn komen. Hopelijk gat dit niet de kant op van MW2.
Lekker vanavond komen gamen op de RFFN server (softcore demo) en je hebt geen last van dit alles. Tenzij je gaat gooien met scheldwoorden :)

Overigens heb ik nog niets gemerkt van enige verbetering qua perfomance na de laatste patch.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/nooo.gif
  1. kijk vanavond CL halve finale
  2. Daarnaast speel ik liever HC
En anders wordt het pas laat in de avond.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:59:
Ja en wat ik dan niet snap, hoe kan iemand lol hebben als je zo'n aimbot gebruikt?
Je verpest andermans game en de scores die je haalt haal jij niet, maar die bot haalt ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:19:
[...]

Ja en wat ik dan niet snap, hoe kan iemand lol hebben als je zo'n aimbot gebruikt?
Je verpest andermans game en de scores die je haalt haal jij niet, maar die bot haalt ze.
Hier je 'lol' die mensen kunnen hebben.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:34:
[...]

Nou ik vind het echt dieptriest dat mensen hacks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:29:

[video]
De persoon in kwestie doet er ook helemaal niets aan om te verbloemen dat hij/zij een cheat gebruikt...
Wat een n00b.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:34:
[...]

Het zijn meestal mensen die gewoon niet goed kunnen gamen en idd het meeste lol hebben als ze het leven van andere mensen zuur kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:00
mickjuh schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:23:
Inderdaad wtf of gewoon de reden waarom je eruit ben gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even een vraagje, ik ben van plan(zodra psn network het weer doet) Black ops weer op te pakken.

Maar is tegenwoordig het joinen met vrienden al opgelost?
want daarom had ik geen zin meer in dit spel omdat ik niet met men vrienden kon spelen

(O ja... Er was paar weken geleden een fout gebeurd in men vriendenlijst(de fout was dat men neefje alle vrienden had verwijderd van men account omdat die het irritant vond dat er telkens allemaal mensen online kwamen en hij niet wist hoe die ze uit kon zetten.) dus ik voeg weer een zooi mensen van de ps3 lijst toe als dat goed is..)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak filmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

dus dat is weer een nieuwe uitbreiding.. al is deze wel vet.. beetje Left 4 dead gehalte...

ben benieuwd... denk dat ik weinig euro's in treyarch meer pomp btw, blijf toch ontevreden hoe Blackops in elkaar zit.. het grootste gemis is voor mij de party's zoals MW2, kan nooit met vrienden in 1 team zitten behalve op eigen servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op woensdag 27 april 2011 @ 06:58:
dus dat is weer een nieuwe uitbreiding.. al is deze wel vet.. beetje Left 4 dead gehalte...

denk dat ik weinig euro's in treyarch meer pomp btw, blijf toch ontevreden hoe Blackops in elkaar zit..
Eench, ik heb de map pack gekocht maar daar blijft het bij, er zitten naar mijn mening toch te veel fouten in black ops.
Als er een patch komt die veel van die problemen oplost ben ik bereid om nog een map pack o.i.d. te kopen maar tot die tijd hou ik het bij first strike.

Tijd voor een nieuwe cod? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op woensdag 27 april 2011 @ 06:58:

ben benieuwd... denk dat ik weinig euro's in treyarch meer pomp btw, blijf toch ontevreden hoe Blackops in elkaar zit.. het grootste gemis is voor mij de party's zoals MW2, kan nooit met vrienden in 1 team zitten behalve op eigen servers
Je kunt op veel servers de eerste 30 of 60 seconden gewoon willekeurig team wisselen, waarna de server automatisch teambalanced als je de balance verpest hebt. Als je dat op jouw favs niet kan, moet je nieuwe favorites zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 08:46:
[...]

Je kunt op veel servers de eerste 30 of 60 seconden gewoon willekeurig team wisselen, waarna de server automatisch teambalanced als je de balance verpest hebt. Als je dat op jouw favs niet kan, moet je nieuwe favorites zoeken.
In 99% van de gevallen ALLEEN als de teams balanced zijn. Daarnaast wordt er na 30 seconden de team weer gebalanced, waardoor je alsnog vaak niet bij elkaar zit... Al met al was idd het party gebeuren, zo gek nog niet.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Iemand die de DLC nog niet heeft op de PC?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:21:
:w

Oh ik heb hem wel bedenk ik me net (serverhuurbonusje) maar ik speel er niet mee omdat mijn vrienden hem allemaal niet hebben en ik uitsluitend met m'n matties speel. (ze bitchen zo lekker als je ze tomahawkt)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:19

Wvr

Sc0rPi0N schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:21:
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black ops komt als Game on Demand op 3 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:04:
[...]
In 99% van de gevallen ALLEEN als de teams balanced zijn. Daarnaast wordt er na 30 seconden de team weer gebalanced, waardoor je alsnog vaak niet bij elkaar zit... Al met al was idd het party gebeuren, zo gek nog niet.
Dan heeft de serveradmin de team change grace period timer niet ingesteld. Bitchen tegen de serveradmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:37:
Black ops komt als Game on Demand op 3 mei.
Op de Xbox 360 eerst en in juni op de andere platformen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:31:
[...]

Op de Xbox 360 eerst en in juni op de andere platformen :)
Daar gaat het niet om. Games on Demand is waar je complete spellen kan downloaden op Xbox Live. BO wordt digitaal beschikbaar voor de 360 op 3 mei. Tegelijk met de nieuwe DLC. :)

http://www.computerandvid...e-on-xbox-live-next-week/

Vandaag al lekker zitten raggen (vrij dagje) en man wat is de Stoner een beest. Had er al een tijdje niet mee gespeeld maar hij knalt aardig weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:38:
[...]

Daar gaat het niet om. Games on Demand is waar je complete spellen kan downloaden op Xbox Live. BO wordt digitaal beschikbaar voor de 360 op 3 mei. Tegelijk met de nieuwe DLC. :)

http://www.computerandvid...e-on-xbox-live-next-week/

Vandaag al lekker zitten raggen (vrij dagje) en man wat is de Stoner een beest. Had er al een tijdje niet mee gespeeld maar hij knalt aardig weg. :)
Klopt , ik ga de game on demand kopen , dan wordt het voor mij lekker makkelijk switchen tussen Crysis 2 en Black Ops.

De dlc haal ik natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Mijn ervaring met Games on Demand op de Xbox is dat het eigenlijk altijd duurder is dan in de winkel... Ik koop altijd gewoon de game op dvd in de winkel, en als ik hem veel speel installeer ik hem gewoon op me HD, dan hoeft de disc alleen even geladen te worden voor de check, daarna laadt hij alles van de HD af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

KingKoning schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:03:
Mijn ervaring met Games on Demand op de Xbox is dat het eigenlijk altijd duurder is dan in de winkel... Ik koop altijd gewoon de game op dvd in de winkel, en als ik hem veel speel installeer ik hem gewoon op me HD, dan hoeft de disc alleen even geladen te worden voor de check, daarna laadt hij alles van de HD af.
Zelfde eigenlijk met Steam. BO kost daar nog 60 euro, en MW2 is recentelijk pas in prijs gedaald maar was tot een paar maanden geleden gewoon 60 euro's.

Soms hebben ze goede aanbiedingen, dan is het wel interessant. Maar een game als niet-aanbieding kopen is meestal niet interessant, altijd duurder dan in de winkel.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
http://www.g2play.net d:)b

Black ops : 31.99 EUR

[ Voor 42% gewijzigd door Cornelisjuh op 28-04-2011 18:06 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dit nou weer?
Heb gisteren het First Strick mappack gedownload op de Xbox 360, lekker gespeeld.. In het menu kan je 'First Strike' map only mode kiezen zeg maar.. Vandaag zette ik m'n Xbox aan, update voor Black Ops. Prima.

Maar nu heb ik alleen de keus uit 'Escalation' map only..... ? Die DLC is uiteraard pas 3 mei beschikbaar.

Hoe kan dit nou?

Zijn de First Strike maps nu enkel via het reguliere game modi te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:26:
Zijn de First Strike maps nu enkel via het reguliere game modi te kiezen?
Ja.

Edit; nieuwe competetive modus is heftig! Alle objective modes door elkaar heen en geen wagentjes, flak jacket, kill streaks, claymores. Je zou bijna zeggen had het spel meteen zo gemaakt. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi ruk dan.

Ze moeten gewoon de keuze laten.. Core (alle maps), Hardcore (alle maps), en dan dat je ook gewoon kan kiezen om op levels van een specifiek mappack te spelen.

Nu kan ik uren wachten totdat er voor mij een 'nieuwe' map langskomt. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
thanks :) even gekocht daar, nu PSN eruit ligt en ik ook vaak in hoorcolleges enzo op me laptop zit te gamen maar ook de PC versie gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:55:
Dat is mooi ruk dan.

Ze moeten gewoon de keuze laten.. Core (alle maps), Hardcore (alle maps), en dan dat je ook gewoon kan kiezen om op levels van een specifiek mappack te spelen.

Nu kan ik uren wachten totdat er voor mij een 'nieuwe' map langskomt. Damn.
Lijkt me nogal logisch als je direct na release zoveel mogelijk verkopen wilt genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:24:
[...]

Lijkt me nogal logisch als je direct na release zoveel mogelijk verkopen wilt genereren.
Dat (vergeet niet dat de First Strike DLC al 3 maanden oud is op Xbox). En ze willen niet te veel versplintering van spelers. Als je voor iedere voorkeur een playlist bouwt speelt iedereen in een lege lobby. :P (Of in ieder geval spelen veel mensen met enorme lag, lange wachttijden etc. Wat je krijgt als er weinig mensen in een playlist zitten.)

Terug naar competive mode. Niveau ligt een stuk hoger. Waar ik deze week op een KD van 2,3 zit te chillen in Core TDM krijg ik ouderwets klop in de 'MLG' modus. Niet zo zeer gunfights waar je 50/50 begint verliezen, maar wel de hele tijd tactisch aangepakt worden. De tegenstanders zorgen veel meer voor onevenwichtige gunfights dan in reguliere publics. Heb een uurtje of wat in een lobby gezeten met 1 vriendje en 4 andere gasten met mic. De teams wisselden steeds en iedereen communiceerde met elkaar. Erg cool om te doen. Sta versteld dat zoiets kan op Xbox Live. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
is het mogelijk om ervoor te zorgen dat in het server zoekscherm meer servers met players getoont worden want kom er vaak maar rond de 20 tegen met spelers terwijl er in de player counter een aantal tienduizend te vinden zijn :D

(ben ps3 versie gewend :) )

vandaag voor het eerst in ages weer dus online zitten knallen in een PC game. Ben het nog niet verleerd. Toch wel ergens prettig om weer eens van optimale graphics te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Pink, was weer effe lekker knallen.
Waarom staan we in servers zoals die altijd boven aan?
Ik was rank 4 t/m 8 en ze maken geen eens kans..
(p.s. geen arrogantie intended)

Is er volgens iemand al iets bekend over een evt party dat we met vrienden kunnen spelen?
Komt het helemaal niet of is er niets bekend?

Denk dat ik binnenkort maar eens opnieuw moet installeren (of andere videokaartdrivers)
heb steeds meer framedrops met onderstaande setup met 11.3 drivers.

de 11.4 preview kan ik niet meer downloaden, link werkt niet..
iemand andere link?

[ Voor 28% gewijzigd door ApC_IcE op 29-04-2011 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij vind dat logisch? Ja bij MW2 was het ook al zo idd....

Maar ik vind het niet logisch, wel begrijpelijk (marketing achtergrond).

Ik denk dat je uiteindelijk een vrolijker publiek hebt als je gewoon de keus laat bij de mensen die een add-on gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:55

Silence

Godlike

Ik vind het echt zwaaar ruk gewoon dat je nu geen First strike meer kan kiezen na de update(xbox) ik heb helemaal geen zin meer in die oude mappen.
Ik vind dat ze gewoon bij de opties alle mappen moeten zetten en dat je gewoon kan selecteren welke je wil spelen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Tja maar als er straks 2 mappacks zijn dan versplinterd dat nogal. First Strike only heeft er 3 maanden gestaan, en dat het nu weggaat bij de volgende DLC vind ik niet meer dan logisch. Anders krijg je straks bij de 3e mappack 3 verschillende 'only' playlistst naast de reguliere.

Ik heb First Strike only trouwens ook amper gebruikt. Alleen in het begin heel even, maar na een tijdje ken je ze wel en is het juist lekker dat ze in de reguliere cycle zitten voor de afwisseling.

Filmpjes van escalation zien er echt goed uit, zowel de mp maps als de zombiemap lijken me kicken!

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 29-04-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:22:
Jij vind dat logisch? Ja bij MW2 was het ook al zo idd....

Maar ik vind het niet logisch, wel begrijpelijk (marketing achtergrond).

Ik denk dat je uiteindelijk een vrolijker publiek hebt als je gewoon de keus laat bij de mensen die een add-on gekocht hebben.
Dat laten ze ook, alleen moet je de DLC dan meteen na release kopen. Dan krijg je privileges, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

ApC_IcE schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 06:52:
Pink, was weer effe lekker knallen.
Waarom staan we in servers zoals die altijd boven aan?
Ik was rank 4 t/m 8 en ze maken geen eens kans..
(p.s. geen arrogantie intended)
Indien het geen hc server was... ik was er niet bij :)
Indien het wel een hc server was... netjes :P

Nog een weekje en dan hebben we weer een mini-lan bij mij thuis met 7 man. De hele zaterdag lekker knallen met mijn maten op de pc. Altijd leuk om de frustratie te zien in de ogen van je tegenspeler >:)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

Mystikal schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:30:
[...]

Indien het geen hc server was... ik was er niet bij :)
Indien het wel een hc server was... netjes :P

Nog een weekje en dan hebben we weer een mini-lan bij mij thuis met 7 man. De hele zaterdag lekker knallen met mijn maten op de pc. Altijd leuk om de frustratie te zien in de ogen van je tegenspeler >:)
Was HC :)

Wel weer leuk, rage quiters in het andere team :) 1 van ons beide jaagt ze op de ander knalt op ze met een CG. Echt irritant eigenlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

KingKoning schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:06:
Tja maar als er straks 2 mappacks zijn dan versplinterd dat nogal. First Strike only heeft er 3 maanden gestaan, en dat het nu weggaat bij de volgende DLC vind ik niet meer dan logisch. Anders krijg je straks bij de 3e mappack 3 verschillende 'only' playlistst naast de reguliere.

Ik heb First Strike only trouwens ook amper gebruikt. Alleen in het begin heel even, maar na een tijdje ken je ze wel en is het juist lekker dat ze in de reguliere cycle zitten voor de afwisseling.

Filmpjes van escalation zien er echt goed uit, zowel de mp maps als de zombiemap lijken me kicken!
Ja maar als je ergens voor betaald wil je er toch ook gewoon gebruik van maken toch.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal eens.. Ik begrijp de achterliggende gedachte, maar die is m.i. niet juist aangezien het product wel aangeschaft is en vervolgens bepaalt Treyarch nog steeds wat ze ermee doen.

Er zou zelfs in een doemscenario ;) een patch uitgebracht kunnen worden, waarbij iedereen alleen nog maar FFA op Radiation mag spelen. Omdat er nieuwe levels bijkomen ofzo...

Dat is toch net zo krom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

reemprive schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:55:
[...]

Was HC :)

Wel weer leuk, rage quiters in het andere team :) 1 van ons beide jaagt ze op de ander knalt op ze met een CG. Echt irritant eigenlijk >:)
Ik vind dat altijd zo mooi. Deze keer was ik net in me laatste prestige gegaan. dus nog level 4 ofzo. jij lekker met die choppergunner aan de slag, en ik schoot ze het huisje constant uit haha..
vonden ze echt niet leuk.. maar ik des te meer..
Moet je maar niet: campen/tuben/lamen of eigenlijk : ze moeten ons gewoon niet te vaak doodschieten hahaha

offtopic:
of heb ik nou onze zeer goed werkende taktiek verteld
:X :z

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 29-04-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik gehoord.. Kan weer netjes First Strike maps kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
ik word steeds van m'n favo servers afgegooid midden in het spel.
Telkens weer zo'n vage error dat de server ot available is. Is dat een bekende bug ofzo (pc versie)?

[ Voor 11% gewijzigd door witchdoc op 29-04-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
heb ik eindelijk het server browsen probleem gefixed zodat ik nu wel een zooi servers kan vinden om op te spelen, porten geforward etc word ik zeer regelmatig uit de game gegooid met messages als server unavailable etc, dit terwijl de server echt niet offline is. Google staat er ook vol mee maar kon geen oplossing vinden. Iemand hier een idee hoe dat gefixed kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh ik vermaak me nu wel een beetje op de ps3 met tegen de bots spelen.. wel iets te makkelijk maarja je moet toch wat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is inderdaad redelijk makkelijk en moeilijkheidsgraad omhoog is ook niet echt boeiend want bij CoD worden de tegenstanders niet slimmer hun aimbot werkt alleen sneller. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh maar af en toe is het wel leuk op potjes te winnen op Hardened met 289 kills voor en 13 tegen haha(campen op nuketown en dan de 3 helicopters het laten afmaken) Op veteran vind ik het niet leuk. dan schieten ze zelfs al als je de muur nog niet eens voorbij ben

Ben nu ook meteen weer aan het experimenteren met wapens en damn. Wat is die Skorpion een beest zeg. ben al die bots aan het wegsnipen met men Skorpion

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Start ik zojuist black ops op. Ga een server in en wat blijkt ... al mijn player stats zijn verdwenen. Ik was prestige level 11 ... WTF. K*t spel!

[ Voor 3% gewijzigd door Ruffzz op 01-05-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ruffzz schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:25:
Start ik zojuist black ops op. Ga een server in en wat blijkt ... al mijn player stats zijn verdwenen. Ik was prestige level 11 ... WTF. K*t spel!
Even opnieuw opstarten en dan weer proberen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Morgen komt de mappack toch ;-)

Zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:03:
Morgen komt de mappack toch ;-)

Zien er goed uit!
Joepie, nog twee maanden wachten en hem dan gratis bij je server krijgen omdat anders niemand het koopt voor de PC :)

Sinds ik onze knalbak naar Duitsland verhuisd heb zit het ding ineens elke avond vol. No Rules no DLC is blijkbaar populairder onder de Duitsers en Oosteuropeanen dan bij Nederlanders. En het aantal met ziektes scheldende irritantelingen is ook drastisch gedaald. De move was vooral omdat mijn kabelboer en gameservers.com het niet eens konden worden over wie van hen de Net als op jou server verwachten wij normaal taalgebruik was die ervoor zorgde dat ik en m'n zwager niet konden spelen op onze eigen server, maar sindds de move is de server voller met mensen die minder bitchen, meer chaos opleveren en (ook boeiend) ben ik niet langer de enige die met tomahawks, vlammenwerpers en claymores andermans killstreaks verpest.

Een maand geleden was ik van plan de server te gaan opzeggen, maar nu is dat wel over.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ach, jij betaalt weer voor je server dus uiteindelijk stoppen we allemaal geld in deze verslavende hobby :P

Denk dak de mappack toch maar weer deze week ga halen. Die zombietrailer heeft me over de streep getrokken, en eigenlijk heb ik ook wel zin in nieuwe MP maps. O-)

[ Voor 43% gewijzigd door KingKoning op 02-05-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Hier nog wat ingame footage van de nieuwe DLC:

http://www.codblackopsblo...map-pack-gameplay-videos/

Morge gelijk kopen zoo en hotel spreken me wel aan.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik baal er van dag ik steeds bij het spelen in een nieuwe map caching 'lag' heb. Zelfs mensen met een SSD drive hebben dit probleem... Kennelijk hebben de ontwikkelaars dit gewoon fout ontwikkeld.

Iedere keer, de eerste 5 - 10 minuten net na een mapchange heb ik lag, ongeacht de graphic settings. Deze lag is met name als ik een vijand tegen kom, en dat is natuurlijk funest... :(

Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem. Resolutie aanpassen, of andere zaken zoals AA etc. maken niets uit.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ruffzz schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:25:
Heb ik ook meegemaakt een tijdje geleden.

Nadat ik werd gekicked van een server (ik plaatste een claymore wat niet was toegestaan) joinde ik een andere server en kwam tot de ontdekking dat na het kiezen van een class, dat ik geen wapen in mijn handen had. Kon wel lopen, springen etc maar zonder wapens doe je niets. Vervolgens kwam ik tot de ontdekking dat ik weer lvl1 prestige1 had en dat al mijn challenges waren gereset (ook de lifetime-challenges).

Uiteindelijk sprong mijn prestige weer naar 3 (wat het was) maar mijn lvl bleef laag (zat voor de ellende op 50).
De dagen daarna startte ik continu op lvl1 en prestige1 om de juiste prestige pas halverwege de avond weer te hebben.

Toch heb ik wel nog andere problemen.

Mijn stats moet ik allemaal weer opnieuw doen wat echt naadje is, de stats vanaf november zijn allemaal weg. Ik kan geen classes aanmaken of aanpassen, zodra ik een class heb aangemaakt / veranderd en weer terugkeer naar het menu dan is alles weer bij het oude. Met andere woorden, ik moet spelen met de classes die ik had voordat de ellende ontstond.

Steam heeft nog geen bevredigend antwoord gegeven en dus zit ik er mooi mee, ik hoop dat het over is op het moment dat ik naar de volgende prestige ga maar met de tijd die ik in dit spel stop (2 avondjes per week voor een paar uur) zal het nog lang duren. :(

Ik ben geen speler die voor de stats gaat maar weet je hoe $%##$% het is als alles weer op 0 staat en zo blijft? :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje wat zuur is,als je level 34 haalt op kino der toten SOLO en dan zelfmoord pleegt met een granaat......... beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:17:
Weetje wat zuur is,als je level 34 haalt op kino der toten SOLO en dan zelfmoord pleegt met een granaat......... beetje jammer
Had je zeker geen quickrevive:p? Dan is het zuur idd.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:43:
[...]

Had je zeker geen quickrevive:p? Dan is het zuur idd.
Nog zuurder, ik was onderweg om men 2de(laaste) quickrevive te halen. maar stonden een paar tientallen zombies in de weg. en ik met men stomme kop activeer een trap terwijl ik er nog niet doorheen was dus ik moest jumpend door die horde zombies(dat lukte nog wel) maar ik had een granaat in men hand die ik wou neergooien (als ik door die trap was gelopen) maarja dat ging dus niet door en toen ik door de horde was, was het oppeens BOEM... O ja shit.... had nog een granaat in men klauwen. :'(

Nu niet meer verder gekomen laaste paar uur dan level 4( :D ) 19 en 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik was altijd benieuwd watvoor vliegtuig er werden gebruikt voor de napalm drops. Had al een vermoeden dat het F4 Phantoms waren, maar gister toch het duidelijke bewijs dat ik het goed had. Plaatje is klikbaar btw.

EDIT: + Kudo's voor Treyarch voor detail. Een snelle google op VF-114 leverde onderstaand resultaat op. Een echt bestaande Fighter Squadron van de US NAVY.

Mooiste fighter ooit als je het mij vraagt: F4 Phantom II

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/130960.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/130981.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 02-05-2011 22:30 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat ziet er best goed uit. Behalve de mannetjes die erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sopwith Camel ftw!

In ander nieuws; morgen Escalation for Xbox. Woo. Weet iemand nog hoe laat op de dag de vorige mappack uitkwam? Wil dat ding binnentrekken voordat ik wil gaan spelen namelijk. :) Heb wel zin in wat nieuwe maps.

In nog ander nieuws; ga competetive niet spelen met +6 bier in je mik. Je wordt chagarijnig en afgeslacht. Verder bevalt die gamemode me uitstekend. De opmars van mn KD (nog zeker niet indrukwekkend hoor, daarvoor speel ik te vaak met slechte guns of simpelweg beroerd) is wel verminderd maar een lol erin. Iedereen die het speelt zo een beetje is een enorme tryhard wat betekent dat je echt je best moet doen om te winnen. Daarnaast spelen mensen gewoon objectives ipv killstreaks. 4 vs 4 domination op Firin Range is mijn persoonlijke favoriet. IPV de gebruikelijk chaos van killstreaks wat 9v9 of 6v6 oplevert, is dit echt tactisch en goed. Respawn delay voegt imo veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mannetjes die erin zitten zijn net lijken, erg slecht idd.

Enne Exactor, ga jij effe lekker Call of Duty deel -6 spelen ofzo als je zo graag een Sopwith Camel over wil laten vliegen... ;)

Btw, wat is die competitive mode eigenlijk ?

Volgens mij wordt de Escalation map uitgebracht volgens US tijd. Welke precies weet ik niet meer, maar met de vorige DLC kon ik hem 's middags om 14:00 uur ofzo via Xbox.com in mn download wachtrij zetten. Pin me er niet op vast, moet je effe een van de vorige deeltjes nalezen. Heb ik het gepost, zodra die in de market stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah OK, constante F5 op xbox live marketplace vanaf het werk it is. :)

Competetive mode:
4vs4 CTF, domination en SnD.
Geen killstreaks
Geen equipment
Geen GL/flamethrower/Rapidfire
Geen flak jacket/second chance/warlord
Geen decoy nova
teamkill staat aan, health is core
respawn = waves (7,5 dom, 15 CTF meen ik)
Dom is op tijd niet op punten

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Enne waar vind ik die competitive mode eigenlijk ?

Btw, vraag me nu af wat voor vliegtuigen er over vliegen als je geen SOG bent maar NVA of Spetznas ofzo en je hebt een napalm strike. Zouden er dan MIG 17/19/21 overvliegen ? Denk dat er dan gewoon de bovenstaande F4's overvliegen inlcusief US Navy teken erop. Vanavond maar eens kijken of ik een napalm strike kan scoren als niet-SOG zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MRELynx schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:59:
Enne Exactor, ga jij effe lekker Call of Duty deel -6 spelen ofzo als je zo graag een Sopwith Camel over wil laten vliegen... ;)
Nieuwe Call of Duty in WW1 met nu nog dodelijkere en preciezere airstrikes:

Afbeeldingslocatie: http://images.mirror.co.uk/upl/m4/nov2009/0/1/image-20-for-unseen-ww1-pictures-troops-gallery-6274568.jpg

:D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik moet gelijk denken aan die Revell pakketjes :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten we wachten totdat het in de US of A "May, 3rd" is ofzo?

(Xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
MRELynx schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:14:
Enne waar vind ik die competitive mode eigenlijk ?
Dat vraag ik me ook af, bedoelen jullie niet Moshpit? of Barebone Team Tactical?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:20:
[...]

Dat vraag ik me ook af, bedoelen jullie niet Moshpit? of Barebone Team Tactical?
Zoek; barebones; onderste modus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
Er staat inmiddels in het menu available now, maar als ik op store klik staat er alleen nog het first strike map pack. Zal nog wel even duren dus.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n 1200 MS points al klaar staan om ingewisseld te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Sinds een paar weken ook een eigen server voor de fun.

Mix van DLC en none DLC maps in TDM modus.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.64.194:3094/b_560_95_1.png

Heel erg spam maar heb begrepen dat hier wel mocht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Ops als game on demand voor 69,99.
Is dit een foutje of zijn ze gek geworden bij MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Game on demand is bijna altijd duurder dan in de winkel. Dat hele concept heb ik nooit begrepen :P Het is anders dan bij Steam ofzo, waar je nog aanbiedingen enzo heb. Die games on demand op XBL zijn altijd duurder dan in de winkel (niet te verwarren met de XBL-arcade games).

Maar ff heel wat anders: Ik ben er vanuit gegaan dat dit weekend weer double XP weekend is, maar nog niets over gehoord :P Moet toch bijna wel? Altijd na DLC-release toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem nu aan het downloaden. Zag hem nog niet op dashboard wel op xbox.com. Game marketplace > Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Hij druppelt hier ook binnen :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Staat inmiddels ook op de dashboard. Ben hem ook aan het downloaden. Gaat gelukkig nog lekker snel . Nu nog wel iig :)

Zo effe een uurtje gespeeld. Hotel is echt een leuke map. Groot, maar wel erg leuk opgezet.

Stockpile vind ik een rukmap. Zo'n oud russisch dorpje. Zou zo een map van COD World At War kunnen zijn en hier en daar een beetje gemod.

Convoy is ook erg leuk. Nu zoo nog :)

[ Voor 53% gewijzigd door MRE-Inc op 03-05-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net TDM gedaan op alle maps maar mensen zaten zo zielig te campen dat het geen plezier gaf. Daarna alle maps met 3 man pistol only gedaan. Erg leuk! Hotel is erg gedetailleerd. Veel afleiding. Nadeel is dat de bierkoelkast op slot zit! Verder zijn de liften wel grappig. Heb met een claymore voor me lekker op en neer zitten banjeren.:)

Convoy is rechtlijnig met lange sightlines. Wel ruimte aan de zijkanten maar de actie was voornamelijk in het midden.

Zoo is groots met veel verstopplekjes. Je kan over een monorail heen wandelen. Wel grappig. Mijn hoop is dat Attack Dogs vervangen worden door Attack Monkeys. :P

De laatste is suf, zoals MRE zegt. Bedienbare deuren slaan nergens op aangezien je 3 meter verderop alsnog naar binnen kan >.>

Ga vanavond wat serieuzer spelen en kijken hoe de maps echt zijn. Volgens mij is het net als bij First strike dat dit eigenlijk objective maps zijn. Bij elke map lijkt me de B vlag weer lekkere chaos opleveren! Fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zoo en Hotel zijn de leukste 2. Lopen over de monorail is idd leuk. Maar grote kans dat je er afgeschoten wordt. Over het algemeen zijn dat ook de grootste mappen. Vanavond maar eens HCTDM spelen op die mappen.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.