[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.108 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Vinden jullie ook niet dat het spel anders aanvoelt sinds de update van 1,5 maand geleden? Matchmaking met een paar man in je lobby is tergend traag, waarbij je vaak na het zoeken van een potje rustig een hele tijd kan wachten met je buddies tot er nieuwe lui bij komen?

Bij Local Only (xbox 360) kan je echt heel lang wachten voordat je eindelijk met je lobby kan beginnen aan het eerste potje. En bij Local zitten er vaak dermate veel buitenlanders bij (zelfs USA) dat dit weer veel invloed heeft op de lag.

Sinds de update gebeurt het veel vaker dat een potje disconnect wordt of dat er telkens gezocht wordt naar een nieuwe host.

Los van al deze problemen blijft de lag toch opvallend. Volgens het overzichtje heeft iedereen 3 of 4 strepen, en toch zie je in de killcam vaak dat de vijand je eerder ziet.

Het valt niet alleen mij op, maar ook het groepje Nederlanders waar ik veel mee speel. Mijn win/loss zat tegen de 5 aan, maar zakt nu naar begin 4. Echt leuk is het zo niet :(

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr. TCB schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:48:
Vinden jullie ook niet dat het spel anders aanvoelt sinds de update van 1,5 maand geleden? Matchmaking met een paar man in je lobby is tergend traag, waarbij je vaak na het zoeken van een potje rustig een hele tijd kan wachten met je buddies tot er nieuwe lui bij komen?

Bij Local Only (xbox 360) kan je echt heel lang wachten voordat je eindelijk met je lobby kan beginnen aan het eerste potje. En bij Local zitten er vaak dermate veel buitenlanders bij (zelfs USA) dat dit weer veel invloed heeft op de lag.

Sinds de update gebeurt het veel vaker dat een potje disconnect wordt of dat er telkens gezocht wordt naar een nieuwe host.

Los van al deze problemen blijft de lag toch opvallend. Volgens het overzichtje heeft iedereen 3 of 4 strepen, en toch zie je in de killcam vaak dat de vijand je eerder ziet.

Het valt niet alleen mij op, maar ook het groepje Nederlanders waar ik veel mee speel. Mijn win/loss zat tegen de 5 aan, maar zakt nu naar begin 4. Echt leuk is het zo niet :(
Ik heb dit ook allemaal op de xbox 360 , mijn kdr gaat omlaag zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet na 10 seconden tegenstanders hebt, uit de lobby en opnieuw zoeken. Anders verbreedt hij steeds de search en mogen ook mensen vanuit verre hoeken met je spelen.

Verder heb ik nergens last van. Sterker, ik heb dit spel sinds een week of drie op de PC (al lang op de Xbox) en ben na 2 weken teruggegaan naar de zwarte doos. Spelen met party, zonder gedoe met configs, zonder cheaters, iedereen dezelfde hardware en geen gezeik met servers met achterlijke regels zijn de redenen. De graphics maken me niet uit omdat ik op de PC toch de resolutie omlaag zet en alle graphics op low om de hoogst haalbare FPS te halen. Een andere reden is dat ik 18 man te veel vind op de meeste maps. Nog een reden is dat je met de muis veel sneller mikken kan, daardoor wordt er iets campier gespeeld. (Mijn KD op PC is overigens hoger dan Xbox, het ligt niet aan mijn skillz ofzo :D.) Niets ten nadele van de PC maar FPS speel ik vanaf nu lekker op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:41:

Rondjes om ze heen rennen en een claymore plaatsen, maar dit lukt maar af en toe.... :+
Haha dat moet ik ook maar eens proberen. weet wel dat als iemand dat bij mij zou doen ik er zelf ook om zou kunnen lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:45:
Niets ten nadele van de PC maar FPS speel ik vanaf nu lekker op de console.
Die keuze heb ik jaren geleden al gemaakt.
Continu mee moeten in de techniek om spellen op de PC te spelen werd ik wel zat. Qua geld en kennis.

En het argument dat de Graphics op de PC beter zijn vind ik ook in deze tijd te verwaarlozen. Maar dat is persoonlijk. Ik ben het met je eens...console gamen (fps) vind ik een stuk eerlijker tov PC.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Ricloo86 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:16:
En het argument dat de Graphics op de PC beter zijn vind ik ook in deze tijd te verwaarlozen.
Het probleem is dat de PC games een afstammeling zijn van een console game, tegenwoordig. De PC kan veel meer aan, maar wordt niet gebruikt. Ontwikkelaars willen 1 code base gebruiken voor meerdere platformen.

En opzich is dit allemaal wel logisch, de consoles versies verkopen een stuk beter dan de pc versies. Maar jammer vind ik dit toch wel. Echte top games(qua techniek) zie je op de pc niet meer. Het draait allemaal op de max op de consoles, maar het is te draaien op een middelmatige pc.

Maar je kan het ook anders zien: koop een middelmatige PC voor het mailen, tekstverwerken, surfen en zet er een iets krachtigere videokaart in(mid-range) en je kan er alle spellen op spelen die er momenteel te krijgen zijn. Vroeger moest je heftig investeren in CPU, geheugen en videokaart. Dat hoeft dus niet meer.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
beany schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:21:
[...]

Maar je kan het ook anders zien: koop een middelmatige PC voor het mailen, tekstverwerken, surfen en zet er een iets krachtigere videokaart in(mid-range) en je kan er alle spellen op spelen die er momenteel te krijgen zijn. Vroeger moest je heftig investeren in CPU, geheugen en videokaart. Dat hoeft dus niet meer.
Ja wat ik al aangaf, het is al een tijd geleden dat ik op een PC gegamed heb (jaar of 7).

Maar als ik de aankondigingen zie van BF3 ga je het niet redden met je middelmatige PC.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Hoe staat je NAT?

Ik heb binnen 10 seconden een match gevonden in Black-ops , met heel veel mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

beany schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:21:
[...]
het idee is leuk maar vaak komt het hier niet echt op neer. meestal worden de games zo slecht geport dat je alsnog een gamepc nodig hebt(de echte high end is inderdaag vaak niet nuttig) omdat er gewoon zoveel cpu/gpu kracht verspild word zie games als black ops en gta IV.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 20:04
Voor de ps3 gebruikers, gebruiken jullie een stereo headset? Zo ja, welke kunnen jullie aanraden, liefts wireless?

Schijnbaar maakt COD:BO nogal veel herrie (A).

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

joint_me schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:18:
Schijnbaar maakt COD:BO nogal veel herrie (A).
Met hardcore en silencers zit ik af en toe aan mijn boxjes te rommelen om te kijken of ze het nog wel doen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:41
PC Patch 1.08 goes into QA Monday morning

[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 16-04-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:51
vandaag weer sinds 4 maanden ofzo black ops opgestart op de ps3, maar wat zijn het eigenlijk lelijke graphics als je van de pc afkomt. Voor de rest eer even lekker lopen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

mr.DJ95 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:15:
vandaag weer sinds 4 maanden ofzo black ops opgestart op de ps3, maar wat zijn het eigenlijk lelijke graphics als je van de pc afkomt. Voor de rest eer even lekker lopen knallen.
Moet je hem eens op de Wii spelen :D

(en ja ik heb hem daar ook op)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remko1989
  • Laatst online: 07-06-2022
hallo,

ik heb een vraag, mijn computer moet nodig weer eens helemaal geschoond worden maar nu ben ik bang dat ik mijn prestige level en unlocks kwijt ga raken als ik blackops opnieuw ga installeren.... of behoud je deze doormiddel van je steam account en ga je verder (als je hem opnieuw installeerd) bij welke prestige / level je gebleven bent??? (computer moet eigenlijk ff helemaal leeg en dan alles opnieuw... dat is het idee)

Ik heb er veel tijd in gestoken dus wil het absoluut niet kwijt raken!

thanks voor de reacties alvast

[ Voor 8% gewijzigd door remko1989 op 16-04-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

remko1989 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:36:
hallo,

ik heb een vraag, mijn computer moet nodig weer eens helemaal geschoond worden maar nu ben ik bang dat ik mijn prestige level en unlocks kwijt ga raken als ik blackops opnieuw ga installeren.... of behoud je deze doormiddel van je steam account en ga je verder (als je hem opnieuw installeerd) bij welke prestige / level je gebleven bent??? (computer moet eigenlijk ff helemaal leeg en dan alles opnieuw... dat is het idee)

Ik heb er veel tijd in gestoken dus wil het absoluut niet kwijt raken!

thanks voor de reacties alvast
Wordt in de Steam Cloud opgeslagen, dus in principe zullen je prestaties en classes nooit worden gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remko1989
reemprive schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 20:01:
[...]

Wordt in de Steam Cloud opgeslagen, dus in principe zullen je prestaties en classes nooit worden gereset.
okej en steam cloud zit automatisch in steam ingeschakeld? of moet ik dit apart regelen....? waar kan ik dit zien in steam? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
remko1989 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:19:
[...]

okej en steam cloud zit automatisch in steam ingeschakeld? of moet ik dit apart regelen....? waar kan ik dit zien in steam? thnx
Maak je geen zorgen. Gaat allemaal automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Van de week een paar keer dezelfde hacker tegengekomen, nu was ik er klaar mee en heb hem getaped en geupload naar YouTube, zowel een mail naar Steam Support als Treyarch gestuurd. Ik ben heel benieuwd of er wat met hem gaat gebeuren: YouTube: Black Ops hacker: coRe

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 17-04-2011 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remko1989
betekend dat dan ook dat ik op een andere computer met mijn steam account kan inloggen en dan met ''mijn'' game daar verder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

yep, ik speel in het weekend ook bij mijn vriendin op de pc en ga dan door de week verder op mijn eigen :) superhandig

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Poeh, na zo'n beetje de hele dag zombies gespeeld te hebben wat dit zo'n beetje het beste resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/113077219-4.jpg
Die laatste rondes waren echt zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:58:
Poeh, na zo'n beetje de hele dag zombies gespeeld te hebben wat dit zo'n beetje het beste resultaat:
[afbeelding]
Die laatste rondes waren echt zwaar.
Netjes, welke deuren hebben jullie eerst geopend?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Op het laatst gewoon alles open, maar in het begin via de onderste deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:33

Silence

Godlike

Met ze 2e maar? dan valt het nog wel mee ik ben zover gekomen met ze 4e dan komt er 2x zoveel zombies

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Als je met zijn vieren bent, betekend nog niet gelijk dat het moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vinom schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:34:
Als je met zijn vieren bent, betekend nog niet gelijk dat het moeilijker is.
Sterker nog, hoe meer mensen hoe makkelijker het is. In ieder geval, dat zijn mijn ervaringen met zombies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

reemprive schreef op zondag 17 april 2011 @ 08:15:
Van de week een paar keer dezelfde hacker tegengekomen, nu was ik er klaar mee en heb hem getaped en geupload naar YouTube, zowel een mail naar Steam Support als Treyarch gestuurd. Ik ben heel benieuwd of er wat met hem gaat gebeuren: YouTube: Black Ops hacker: coRe
Ha Ha! Die kneus is gebanned. Blijkbaar heeft het effect gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:58:
[...]

Ha Ha! Die kneus is gebanned. Blijkbaar heeft het effect gehad!
Eigenlijk wel goed om te zien dat het effect heeft. Al weten we natuurlijk nog niet of het ingame reporten van iemand nut heeft, maar het op youtube zetten en mailen helpt blijkbaar wel!

[ Voor 192% gewijzigd door beany op 18-04-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

beany schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:04:
[...]

Eigenlijk wel goed om te zien dat het effect heeft. Al weten we natuurlijk nog niet of het ingame reporten van iemand nut heeft, maar het op youtube zetten en mailen helpt blijkbaar wel!
In de beschrijving van de video staat zijn Steam ID. Gisteren heb ik gemaild, toen was er nog geen ban. Vanmiddag keek ik en tada: http://steamcommunity.com/profiles/76561198017184746/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:25:
[...]

In de beschrijving van de video staat zijn Steam ID. Gisteren heb ik gemaild, toen was er nog geen ban. Vanmiddag keek ik en tada: http://steamcommunity.com/profiles/76561198017184746/
Heb je nou niet de neiging om die knakker een berichtje te sturen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu prestige 9 op de xbox 360.
Heerlijk spel dat Black Ops.
Treyarch fan voor het leven hier.

Nu heb ik even een break van BO genomen om Crysis 2 even te checken.

Was even wennen , maar C2 is een heel erg vet spel.
C2 is ook een echte aanrader voor de shooter liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:03

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

reemprive schreef op zondag 17 april 2011 @ 08:15:

Ik zit nu op me werk maar kan het filmpje alleen kijken als ie met de video tag staat, (dus dat doe ik nu even zelf haha)
Morgen weer online? in de middag (kom uit de nachtdienst)

Maar wat een pannekoek die CoRe, we kwamen em al een paar keer tegen op de nuketown server ergens anders weet je nog?

Welke adressen heb je het allemaal heen gestuurd?
Weet ik dat ook voor in het vervolg.

[ Voor 18% gewijzigd door ApC_IcE op 18-04-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

beany schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:30:
[...]

Heb je nou niet de neiging om die knakker een berichtje te sturen? :P
Ja, helaas staan zijn comments niet aan :P

@ApC_IcE
Het was die gast die wij van de week tegenkwamen, toen zei ik al dat ik hem erbij wilde lappen. Die gast met die stomme kop op zijn profiel :)

Morgenmiddag ben ik wel weer van de partij, ff Nuketown'en.

edit:
Ja klopt hij was het inderdaad, hehehe.

Ik heb via Steam Support een mail aangemaakt met die YouTube link en een mail gestuurd naar info@treyarch.com. Dat ook even gemeld bij Steam Support, uiteraard. Ze konden er ook niet echt omheen, dat is het voordeel van Black Ops ten opzichte van MW2, Theater en Combat Record.

[ Voor 26% gewijzigd door codex op 18-04-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

reemprive schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:21:
[...]

Ja, helaas staan zijn comments niet aan :P

@ApC_IcE
Het was die gast die wij van de week tegenkwamen, toen zei ik al dat ik hem erbij wilde lappen. Die gast met die stomme kop op zijn profiel :)

Morgenmiddag ben ik wel weer van de partij, ff Nuketown'en.
Ja precies..
Ik weet weer precies wie je bedoelt.. kan de steamprofile hier niet openen (wordt geblocked)
spreek je morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:34

Mystikal

It never hurts to help!

Relaxed! Goed en zorgvuldig gedaan ook!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Call of Duty: Black Ops Escalation Multiplayer Preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 17:10
vinom schreef op maandag 18 april 2011 @ 08:37:
Op het laatst gewoon alles open, maar in het begin via de onderste deur.
netjes weinig downs.

bij ronde 30 begint het spel... :)
ze kunnen beter een soort van saveoptie toevoegen dat je bij ronde 10 / 15 / 20 / ofzo kunt beginnen.
eerste rondes zijn dodelijk saai namelijk :+

ikzelf open altijd de bovenste deur en de onderste bij de quick revive blijft 24/7 dicht. zodat jugg beter te verdedigen is en om een strategy niet in de war te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:12:
Call of Duty: Black Ops Escalation Multiplayer Preview
[video]
Okay, in 1 map kan je op en neer met de lift... geen idee wat voor een voordeel dat heeft, maar het scheelt iig traplopen.

En in een andere map kan je het centrale gebouw afsluiten door een garagedeur dicht te doen. Dat is opzich wel interessant.

Het is jammer dat ze niet meer van dit soort foefjes toepassen in hun maps. Het is erg karig wat dat betreft, terwijl ze er voor de release van BO er mee liepen te pochen dat het in maps zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ow en op fok hadden ze wel een grappig filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 17:10
Whahahah die is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
beany schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:21:
Ow en op fok hadden ze wel een grappig filmpje:

[video]
Haha, never knew that was possible! sta je ook even mooi te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, volgens mij is Zoo gewoon Carnival maar dan met kooien. Jammer dat het niet wat kleurrijker oogt, maar goed dat zou in de definitieve versie anders kunnen zijn. Dat gedoe met de liften lijkt me op het eerste oog best grappig. Sluit de verdieping waar je bent af en knal alles wat beneden is flink neer. Anderzijds leven window campers toch nooit zo lang. Iets met jij weet waar zij zijn en zij niet waar jij bent. :P

Wel weer zin in wat nieuwe maps. Vind mappacks altijd wel een leuk nieuw impuls geven. Het is voor ons Xbox gebruikers al enige tijd geleden. >:)

Edit; tweede keer filmpje kijken leverde mehet gevoel op dat Treyarch gewoon niet weet hoe hun spel wordt gespeeld. Bij Stockpile zeggen ze dat er veel sniper posities zijn. Willen ze dat snipers op 1 plek gaan campen om af en toe een onoplettende tegenstander neer te maaien. Hoe zij zgn sniper vriendelijke maps (Als Berlin Wall) implementeren levert campende, suppressed galil gebruikende, spelers op niet tactisch verantwoorde sniper battles. Wat ze moeten doen om snipers tegemoet te komen is de belachelijke sway uit snipers halen en de hit registration tweaken. Een fijne camp positie gaat niet betekenen dat snipers beter gaan presteren. Het ligt aan de guns niet aan de maps dat snipers zuigen in BO. Maar goed, ik snipe nauwelijks dus ik ga weer in een hoekje zitten vloeken. Zie dit als een verbaasde reactie op Treyarch's design beslissingen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:44:
Edit; tweede keer filmpje kijken leverde mehet gevoel op dat Treyarch gewoon niet weet hoe hun spel wordt gespeeld.
Ze stoppen in ieder geval voldoende hoekjes om je te verstoppen in hun maps en geven dat ook trots aan. Misschien weten ze op sommige punten wel hoe sommige best veel spelers spelen :X
Het ligt aan de guns niet aan de maps dat snipers zuigen in BO. Maar goed, ik snipe nauwelijks dus ik ga weer in een hoekje zitten vloeken. Zie dit als een verbaasde reactie op Treyarch's design beslissingen.
Nah, ligt toch meer aan de maps naar mijn mening. Snipers (niet clownshoe quick-scopers) willen lange smalle corridors op belangrijke punten zien of juist hele open stukken die bijna de hele map bestrijken (het eerste past beter bij CoD tegenwoordig dan het tweede, dan moet je maar Delta Force spelen ofzo :p ). In Black Ops mappen zit dat heel weinig.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Hah, volgens mij is Zoo gewoon Carnival maar dan met kooien. Jammer dat het niet wat kleurrijker oogt, maar goed dat zou in de definitieve versie anders kunnen zijn. Dat gedoe met de liften lijkt me op het eerste oog best grappig. Sluit de verdieping waar je bent af en knal alles wat beneden is flink neer. Anderzijds leven window campers toch nooit zo lang. Iets met jij weet waar zij zijn en zij niet waar jij bent. :P

Wel weer zin in wat nieuwe maps. Vind mappacks altijd wel een leuk nieuw impuls geven. Het is voor ons Xbox gebruikers al enige tijd geleden. >:)

Edit; tweede keer filmpje kijken leverde mehet gevoel op dat Treyarch gewoon niet weet hoe hun spel wordt gespeeld. Bij Stockpile zeggen ze dat er veel sniper posities zijn. Willen ze dat snipers op 1 plek gaan campen om af en toe een onoplettende tegenstander neer te maaien. Hoe zij zgn sniper vriendelijke maps (Als Berlin Wall) implementeren levert campende, suppressed galil gebruikende, spelers op niet tactisch verantwoorde sniper battles. Wat ze moeten doen om snipers tegemoet te komen is de belachelijke sway uit snipers halen en de hit registration tweaken. Een fijne camp positie gaat niet betekenen dat snipers beter gaan presteren. Het ligt aan de guns niet aan de maps dat snipers zuigen in BO. Maar goed, ik snipe nauwelijks dus ik ga weer in een hoekje zitten vloeken. Zie dit als een verbaasde reactie op Treyarch's design beslissingen.
Ben ik met je eens, die sniperrifles zijn het net niet. Damage mag wel omhoog, sway minder of gewoon een paar nieuwe sniper rifles erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:58:
[...]

Ben ik met je eens, die sniperrifles zijn het net niet. Damage mag wel omhoog, sway minder of gewoon een paar nieuwe sniper rifles erbij :P
Nieuwe wapens in een CoD DLC dat zou nog eens wat zijn! Ik zou in ieder geval vanaf dat moment Treyarch tot konig verklaren in FPS land. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Bij COD4 waren er nieuwe wapens bij gekomen volgens mij....

Anyway, deze sniper rifle lijkt mij wel cool: YouTube: Tactical-Life.com: Three shots with the Anzio 20mm

Kan je gelijk de ogen van je tegenstander uitprikken als je mist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:59:
Nah, ligt toch meer aan de maps naar mijn mening. Snipers (niet clownshoe quick-scopers) willen lange smalle corridors op belangrijke punten zien of juist hele open stukken die bijna de hele map bestrijken (het eerste past beter bij CoD tegenwoordig dan het tweede, dan moet je maar Delta Force spelen ofzo :p ). In Black Ops mappen zit dat heel weinig.
Het is een beetje beide. De sway en de lage schade zijn an sich niet zo'n ramp, maar omdat de assault rifles en SMGs op elke afstand zo bezopen nauwkeurig zijn en veel meer schade per seconde doen dan een sniper en dán nog eens geen sway hebben als je er een scope op zet is de sniper volstrekt zinloos. Een AR of SMG met een ACOG scope is net zo goed geschikt om mensen op afstand aan flarden te schieten, met als voordeel dat het op korte afstand ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Nieuwe maps zien er goed uit.
3mei gelijk maar kopen :)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:56:

Een AR of SMG met een ACOG scope is net zo goed geschikt om mensen op afstand aan flarden te schieten, met als voordeel dat het op korte afstand ook goed werkt.
Eensch!, ik probeerde laatst (omdat ik zo gefrustreerd werd van snipen) de FAL met reflex, echt ideaal omdat je i.c.m sleight of hand toch op close range best snel ben. en toch kan je op redelijk lange afstand mensen pakken.

Wat snipen betreft.. ik doe dat alleen nog maar omdat ik het leuk vind, niet om dat het zo lekker gaat. Als er een patch komt die de long range accuracy van AR/SMG's minder maakt of de sway op de snipers minder maakt zou het een grote verbetering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Daarom snipe ik ook niet. Mijn class voor Discovery is gewoon M16 + Acog en Silencer met Ghost, Warlord en SoH

Terwijl ik vroeg in CS niet vies was van de AWP... Maar nu in COD vind ik ze gewoon niet echt lekker werken. Gelukkig ook maar, want beter snipers zou een hele hoop snelheid uit de game halen. Ik word nu vaak al gek van die campers, en dat wordt alleen maar erger als die snipers nog beter worden.

Ik was juist zo blij dat je amper meer quickscopers ziet.
Kan aan mij liggen hoor, volgens mij ben ik ook uberhaupt 1 van de weinigen die BO beter vind dan MW2

[ Voor 71% gewijzigd door KingKoning op 20-04-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik vind Black Ops ook vele malen beter dan MW2 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik vind BO ook beter dan MW2
vooral dat je bij pc versie je eige server kan kiezen wat nie bij MW2 kon (anders was mw2 ook wel zeer goeie game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja dat is al een verbetering, maar ik bedoel ook qua gameplay. MW2 zat barstensvol noobtubers en quickscopers.

1 van de weinigen posten in het BO topic was ook niet zo slim misschien maar moet je voor de gein is de comments bij een BO artikel op de FP checken. of op gamer.nl alleen maar haters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:50
Prima dat ze het quickscopen eruit hebben gehaald, maar de overige veranderingen t.o.v. MW2 met betrekking tot de snipers zijn gewoon overdone. Er zijn best wel wat plekken waar er evt. geniped kan worden. Maar je legt het gewoon af tegen iemand met een AR. Enerzijds omdat de AR gewoon rete-precies is, anderzijds omdat er een fikse vertraging is met snipers tot wanneer je een fatsoenlijk schot kan uitoefenen. Dat vind ik als fanatiek sniper bij MW2 wel echt een gemis. Er is maar één map waar ik de sniper standaard pak, en dat is bij Havana.

BO is gewoon gemaakt om te rushen, veel kleine gangetjes, veel actie, veel spelers per level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:18:
Ik vind Black Ops ook vele malen beter dan MW2 hoor :)
Ik ook. En niet alleen omdat het nieuwer is. Heb ook ongeveer twee keer zoveel tijd in BO zitten als in MW2. Gunfights vind ik leuker dan Harrier/AC130/Chopper Gunner fights. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

reemprive schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:58:
[...]

Qua damage zijn de sniper rifles in Black Ops even effectief als in CoD4 en MW2:

Sniperrifles doen in alle drie de games 70 base damage*. Met stopping power doen ze 98 dmage (40% increase), dus nog steeds niet genoeg om 1 shot 1 kill te zijn op armen en benen (die een x1 modifier hebben, rest x1.1-x1.5). In Black Ops doen sniperrifles x1.5-x2 op alles behalve armen en benen (dus zelfs een broodnodige hogere modifier dan CoD4 en MW2 om het gebrek aan stopping power te compenseren), waardoor dus ze eigenlijk even effectief zijn als een CoD4/MW2 sniperrifle met stopping power. Alleen met wall penetration shots gaat het waarschijnlijk wat uitmaken denk ik.
+ vergeet niet dat wapens in CoD4 en MW2 een stuk dodelijker zijn dan in Black Ops door stopping power en minder recoil.

Verhoogde sway is alleen om quickscopen tegen te gaan. Met hardscopen (ewwww volgens velen tegenwoordig helaas) moet snipen geen probleem zijn, maar dan zit je dus met mapdesign dat niet meewerkt.

Grappig genoeg zou je kunnen stellen dat het mapdesign van CoD4 en MW2 meer geschikt is voor hardscopen en het mapdesign van Black Ops meer geschikt is voor quickscopen, maar de mechanismen zijn omgedraaid helaas :X

*m40 in CoD4 met ACOG scope is een uitzondering kennelijk. Dan doet ie 75 damage en is dus altijd 1 shot 1 kill met stopping power.

En ook ik vind BO leuker dan MW2 en zelfs CoD4. Geen stopping power of een overvloed aan explosives + flak jacket maakt objective gameplay een stuk leuker. Alleen jammer dus van het mapdesign en de gebrekkige technische performance (lagere fps dan verwacht en brak geluidssysteem). Maar als je alleen maar TDM speelt kan ik begrijpen dat BO misschien wat minder leuk is. Moeilijker om iemand te fraggen, ghost zonder stopping power op te geven, random spawnsysteem, brak geluidssysteem en mapdesign met veel hoekjes.

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 20-04-2011 10:53 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37

Dit heb ik ook, ze hebben lag toegevoegd zo lijkt het als je de host bent.
Vroeger was ik blij als ik de host was(zero ping voordeel), nu heb ik het liever niet zo veel lag ervaar ik dan!
Mijn ratio is dan ook een stuk ingezakt! Is nog maar 1.49 en was 1.55

Vaag ragequit ik omdat het weer ruk is met de connectie, steeds host migration/disconnects bah bah wat een kutspel! Toch blijf ik het spelen.... Dom!

Ook haal ik killstreaks een stuk minder makkelijk dan in vorige prestiges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

wimpie007 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:55:
[...]

Dit heb ik ook, ze hebben lag toegevoegd zo lijkt het als je de host bent.
Vroeger was ik blij als ik de host was(zero ping voordeel), nu heb ik het liever niet zo veel lag ervaar ik dan!
Mijn ratio is dan ook een stuk ingezakt! Is nog maar 1.49 en was 1.55

Vaag ragequit ik omdat het weer ruk is met de connectie, steeds host migration/disconnects bah bah wat een kutspel! Toch blijf ik het spelen.... Dom!

Ook haal ik killstreaks een stuk minder makkelijk dan in vorige prestiges
Valt me ook vaak op dat er slechte verbindingen zijn. En wat maakt je kill death ratio nou uit alsof je daar voor speelt :?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Gedeeltelijk wel. Dat is meestal het eerste waar ik naar kijk als ik iemand zn combat record opzoek. Geeft het beste beeld van hoe goed iemand is. Ligt natuurlijk wel aan gamemode maar over het algemeen zegt het wel wat of iemand 0.8 of 2.0 heeft met beide totaal aantal kills van pakweg 10.000

Tijdens het spelen let ik er niet echt op. Ik capture gewoon bij Domination, camp niet opeens als we dik verliezen ofzo, maar het geeft wel een kickje als ik weer is in me combat record kijk en ik zie dat ik 0.05 omhoog ben gegaan ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

KingKoning schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:44:
Tijdens het spelen let ik er niet echt op. Ik capture gewoon bij Domination, camp niet opeens als we dik verliezen ofzo, maar het geeft wel een kickje als ik weer is in me combat record kijk en ik zie dat ik 0.05 omhoog ben gegaan ofzo :P
LOL!
Ik moet bij mij ook eens kijken. Ik heb GEEN idee op wat voor KDR ik eigenlijk sta. Hij zal wel positief zijn, maar hoeveel.. Geen idee!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

KingKoning schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:44:
Gedeeltelijk wel. Dat is meestal het eerste waar ik naar kijk als ik iemand zn combat record opzoek. Geeft het beste beeld van hoe goed iemand is. Ligt natuurlijk wel aan gamemode maar over het algemeen zegt het wel wat of iemand 0.8 of 2.0 heeft met beide totaal aantal kills van pakweg 10.000

Ik sta bij Domination meestal ergens in de top 500, sommige weken in de top 100 en mijn kdr is 1,52. Op zich zegt KDR niet zo veel. Ik speel tegenwoordig veel HC Domination, dan zijn er mensen die eindigen op 15-5 na een complete ronde doordat ze alleen maar op een totaal irrelevante plek hebben liggen campen, met 0 caps en 0 defends. Dat zie ik niet als goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

haha ik stond gister in jungle op 0-10 toen ik b probeerde te pakken in het begin met HC Domination :P
ik vind het leuk als ik een positieve heb maar ik sta net zo vaak rond of onder de 1 omdat dan in mijn eentje punten probeer te cappen. met black tiger zijn we vaak nog met zen 2en maar op de een of andere manier leid dat bij hem nooit tot een negatieve kdr :P

[ Voor 56% gewijzigd door superwashandje op 20-04-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

superwashandje schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:04:
haha ik stond gister in jungle op 0-10 toen ik b probeerde te pakken in het begin met HC Domination :P
ik vind het leuk als ik een positieve heb maar ik sta net zo vaak rond of onder de 1 omdat dan in mijn eentje punten probeer te cappen. met black tiger zijn we vaak nog met zen 2en maar op de een of andere manier leid dat bij hem nooit tot een negatieve kdr :P
Dat komt omdat ik, zodra mijn team twee vlaggen heeft, me voornamelijk bezig ga houden met het verdedigen van de middelste vlag (meestal B ). Vaak zul je dus zien dat ik aan het begin van de match een kdr <1 heb welke gedurende de match langzaam oploopt naar de 1 en aan het einde van de match zit ik meestal tussen de 1 en 2 (afhankelijk van hoe vaak de tegenstander wil sterven bij B :P ).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehe, ik kan niet zo lang stilzitten dus ik ga dan vaak overal rondlopen zodra we twee vlaggen hebben. dat zal het wel zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik word uitgescholden door zon wannabe quickscope fag
omdat ik em 'noob hardscopede'
eerlijk waar 12 jargie kiddies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Frentik schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:45:
[...]
Dat komt omdat ik, zodra mijn team twee vlaggen heeft, me voornamelijk bezig ga houden met het verdedigen van de middelste vlag (meestal B ). Vaak zul je dus zien dat ik aan het begin van de match een kdr <1 heb welke gedurende de match langzaam oploopt naar de 1 en aan het einde van de match zit ik meestal tussen de 1 en 2 (afhankelijk van hoe vaak de tegenstander wil sterven bij B :P ).
zo doe ik het ook meestal. En dan ben je net zo belangrijk als iemand die continue van hot naar her rend om te capturen. Als je goed verdedigt hoef je niet eens te cappen :P
Mystikal schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:11:
[...]

LOL!
Ik moet bij mij ook eens kijken. Ik heb GEEN idee op wat voor KDR ik eigenlijk sta. Hij zal wel positief zijn, maar hoeveel.. Geen idee!
let ook op het 'weer is' en 0.05 :P ik kijk dus ook niet zo vaak maar af en toe kijk ik sowieso wel ff in me combat record. ik ben sowieso een statistiekenfreak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

KingKoning schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:08:
En dan ben je net zo belangrijk als iemand die continue van hot naar her rend om te capturen. Als je goed verdedigt hoef je niet eens te cappen :P
klopt maar dat is lang niet zo leuk :P als ik langer dan 3 seconden stil zit te wachten wil ik altijd alweer verder. wachten totdat er iemand komt cappen duurt me te lang :P

[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 20-04-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wowsers nice. Als ik niet een rode mist van bommetjes planten kreeg in Demo zou ik dat soort dingen graag doen. :)

En ik vanmiddag heel blij met een 26-2 Spas only, non-lethal killstreaks, in TDM. :) (Kan meen ik geen screens van xbox uploaden terwijl je wel een screen kan maken >.>).

Net even heerlijk domination gedaan met een maat. Eerste pot werd het duidelijk dat de tegenstander twee gasten had die vol voor KD gingen. Pot 2 en 3 zelf ook puur voor kills gegaan omdat iemand in je team dat moet doen. Zo heerlijk om tegenstanders te laten dashboarden omdat je ze in je uppie heb gespawntrapt op Jungle. Laat ze lekker met hun KD van 3. (Echt elke keer dat ik iemand zie met een KD van >2 die slecht prestereert zie ik host migrations en andere zielige zaken) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Blik1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:42:
Prima dat ze het quickscopen eruit hebben gehaald, maar de overige veranderingen t.o.v. MW2 met betrekking tot de snipers zijn gewoon overdone. Er zijn best wel wat plekken waar er evt. geniped kan worden. Maar je legt het gewoon af tegen iemand met een AR. Enerzijds omdat de AR gewoon rete-precies is, anderzijds omdat er een fikse vertraging is met snipers tot wanneer je een fatsoenlijk schot kan uitoefenen. Dat vind ik als fanatiek sniper bij MW2 wel echt een gemis. Er is maar één map waar ik de sniper standaard pak, en dat is bij Havana.

BO is gewoon gemaakt om te rushen, veel kleine gangetjes, veel actie, veel spelers per level.
No way dat je het aflegt tegen een AR. De AR mag dan welliswaar beter zijn wanneer je deze vergelijkt met MW2 maar je vergeet dat de drager van een AR deze ook moet kunnen hanteren. De laatste 3 weken loop ik zeer regelmatig met een FAL + ACOG en bij mij is het 1-shot=kill en de tegenstander sproeit vaak alle kanten op. Ook speel ik altijd HC en dus zou een AR mij de baas moeten zijn omdat ik niet zo snel kan schieten maar het tegendeel is waar.

Als je het goed bekijkt dan is een AR wel in het voordeel maar wel wanneer deze in handen is van een goede speler. :)

---------------------

Een tijd geleden heb ik een knifeclass aangemaakt vanwege een knife-only server en deze class gebruik ik steeds vaker in gewone HC-servers.

Setup:
MP5k+Silencer
Tomahawk
Ballistic knife
Light weight
Hardline
Marathon

Het is vergelijkbaar met de runnersclass in MW2, tegenstanders schieten gewoon mis als je zigzaggend op ze af komt lopen en dan duw je jouw messen erin. Ook heerlijk wanneer je een kill maakt door een mes af te schieten over een grote afstand. :P

Een speelclass maar wel een leuke. :)

Edit:
Er is een andere (overigens zeer goede trouwens) speler die vaak knifed en dat is Poepzakje (met XBox-button in zijn nick). Ik heb hem zien spelen en in een reguliere HC-server heb je een zware kluif aan deze gast. :)

[ Voor 5% gewijzigd door bazs2000 op 20-04-2011 22:12 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:08:
[...]

No way dat je het aflegt tegen een AR. De AR mag dan welliswaar beter zijn wanneer je deze vergelijkt met MW2 maar je vergeet dat de drager van een AR deze ook moet kunnen hanteren. De laatste 3 weken loop ik zeer regelmatig met een FAL + ACOG en bij mij is het 1-shot=kill en de tegenstander sproeit vaak alle kanten op.
De FAL is een AR. Er is een reden dat jij met een FAL Acog speelt ipv een L96/PSG Acog of niet dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:08:
[...]

Een tijd geleden heb ik een knifeclass aangemaakt vanwege een knife-only server en deze class gebruik ik steeds vaker in gewone HC-servers.

Setup:
MP5k+Silencer
Tomahawk
Ballistic knife
Light weight
Hardline
Marathon

Het is vergelijkbaar met de runnersclass in MW2, tegenstanders schieten gewoon mis als je zigzaggend op ze af komt lopen en dan duw je jouw messen erin. Ook heerlijk wanneer je een kill maakt door een mes af te schieten over een grote afstand. :P

Een speelclass maar wel een leuke. :)
LightWeight en Hardline zijn beide perk1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:35:
[...]

Valt me ook vaak op dat er slechte verbindingen zijn. En wat maakt je kill death ratio nou uit alsof je daar voor speelt :?
Maandag en gisteren ook al last van lag(ps3) niet elk potje maar toch zeker de helft van de potjes, zwaar irritant.
KingKoning schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:30:
Ja dat is al een verbetering, maar ik bedoel ook qua gameplay. MW2 zat barstensvol noobtubers en quickscopers.

1 van de weinigen posten in het BO topic was ook niet zo slim misschien maar moet je voor de gein is de comments bij een BO artikel op de FP checken. of op gamer.nl alleen maar haters :P
Dat valt mij nu ook al op. Bij vrijwel elk bericht over COD, zowel mw3 of dlc over black ops, behoorlijk wat gebash op de franchise. Overdaad schaad, met elk jaar een COD spel. Snap het niet zo goed als je het niks vind koop je het toch niet en focus je op andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Nou gisteren was het weer extreem met Lag Ops gesteld. Bah bah!

Alleen maar lag lag, en host migrations.
Wordt steeds in potjes gezet met nog 2 seconden op de klok enz enz
Komt je in een potje S&D en ja hoor you have lost the match 1-4 ;-( was nog niet eens gespawnd....

De controller ging bijna door de TV heen ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:09
De python is echt een ideale secundary in HC, is namelijk een one shot one kill. Gisteravond een hoop kinders over de zeik gekregen door die icm second chance te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Mr_x007 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:32:
De python is echt een ideale secundary in HC, is namelijk een one shot one kill. Gisteravond een hoop kinders over de zeik gekregen door die icm second chance te gebruiken :)
komt omdat second change heel irritant is in HC.
in SC zou je in in second change niet veel kils maken (wat ze ook moeten maken in HC vind ik). want het is gewoon irritant je kilt iemand, maar omdat ze een second change hebben word jij dood leuk dood geschoten met een handpistool.
(ja zelf haat ik ook last stand meest waardeloze irriterende perk, maar denk dat de meeste mensen LS haten teminste de mensen die HC spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Mr_x007 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:32:
Och jij bent dus zo'n kind die LS gebruikt kansloos :/

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:04:
[...]

Het is een goede derde perk in HC TDM. (Misschien wel de beste maar ik ben verslaafd aan tac mask en hacker, oh en ninja ;))

Whinen over perks is pas kansloos.

Overigens heb ik een nieuwe tactiek voor HC SC users. Gewoon laten liggen als ze geen gevaar voor jou of je team opleveren. Je merkt dat veel tegenstanders hun teamgenoot willen reviven. Gewoon in cover gaan en alle toesnelende wannebee medics kogeltjes geven. Heb er gisteravond zeer snel een BB mee gehaald. :P (voor het leukste effect laat je ze reviven en knal je hem direct weer in second chance. Rinse repeat.)

In ander nieuws kan ik genieten van HC TDM op kleine maps. Op grote is het echt suf. Veel te veel gecamp. En dan niet tactisch met overzicht op lange sightlines. Nee kneuzen die in een hoekje zitten te wachten om vervolgens 3 kills in de hele ronde te halen. Snap daar echt niet de lol van. 8/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Silencex schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:04:
[...]

Dit soort opmerkingen zijn hier dus niet gewenst.

Ik gebruik ALLE percs (behalve scout) in de game.
Alle wapens (ja ook de GL)
ik heb er lol mee ..punt :X

offtopic:
Sterker nog: ik heb een class met: Commando + GL, China lake, Flakjacket,Sleigh of hand, Second chance, Tomahawk, flash, claymore... speciaal om whiners lekker te irriteren

[ Voor 21% gewijzigd door ApC_IcE op 21-04-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Wat mij betreft mag SC oftewel LS nu wel eens uit COD verdwijnen. In HC is het zo irritant als van die mannetjes vallen en meteen beginnen te sproeien met hun pistool. Gelukkig is het op veel servers een kick waard, dus valt het opzich best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:09
Als het in de game zit, mag je het gebruiken, anders ga je maar unranked spelen, eigenlijk zijn al die servers die ranked zijn maar wel de meest vage rules hebben in overtreding, maar daar wordt niets aan gedaan omdat het geld oplevert.
Wie is er zieliger: iemand die de mogelijkheden van het spel gebruikt? of iemand die duidelijk niet tegen z'n verlies kan en die in de chat gaat zitten huilen dat de ander n00b is?
Ik speel om mezelf te vermaken, meestal zonder SC maar soms is het gewoon handig/leuk, laat me lekker. ik ga ook niet zeuren als ik een keer getubed wordt of er gecamped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:17
@pcdev pcdev
PC Patch 1.08 goes live tomorrow. Notes: http://bit.ly/hfo9Ow #codblackops #pc
PC Patch 1.08 - Releasing Friday morning (PST), April 22.
• Radar now always activates when two players remain in a OIC wager match.
• Pack-a-Punch ammo information now visible at wall weapon purchase points in all Zombie maps.
• Addressed an issue where Challenges were not appearing in After Action Report.
• Zombie Thief no longer freezes when target disconnects from Zombie Pentagon.
• Addressed various exploits.
• Fixed possible wrong gametype shown in server info screen.
• Server browser Hide DLC Content filter saves to player config like other filter settings.
• Call vote menu updated with all maps.
• Addressed issue causing reserved slot kicks on servers with no reserved slots.
• Sniper tweaks for dedicated servers.
• Weapon unlocks no longer appear with wrong icon.
• Friendly names now draw correctly in 3D stereo.
• Fixed some possible crashes during gameplay or film playback.
• Additional stability improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

mhoogendam schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 07:53:
[...]
• Fixed some possible crashes during gameplay or film playback.
• Additional stability improvements.
Ik vraag me af of ze daadwerkelijk ook wat aan stability/performance improvements doen. Ik lees het regelmatig bij nieuwe updates maar in mijn ogen lijkt het net alsof ze het update lijstje wat meer willen aanvullen/opvrolijken.

Van echte improvements heb ik persoonlijk nog niet heel veel gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mickjuh schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:24:
[...]

Ik vraag me af of ze daadwerkelijk ook wat aan stability/performance improvements doen. Ik lees het regelmatig bij nieuwe updates maar in mijn ogen lijkt het net alsof ze het update lijstje wat meer willen aanvullen/opvrolijken.

Van echte improvements heb ik persoonlijk nog niet heel veel gemerkt.
Het zit niet bij elke patch maar het is natuurlijk maar de vraag wat ze hieronder verstaan. Een hele kleine fix kan al voor betere stability zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gister had ik een probleem waardoor al mijn stats ineens waren gereset (Prestiges kwijt en weer op LvL1). Ik ben daarna gewoon weer gaan spelen en tijdens het spelen kwam mijn prestigeniveau weer terug. Mijn LvL bleef wel ongewijzigd maar nu heb ik wel een ander probleem.

Voor de stats etc sta ik aan het begin van de prestige, maar ik heb nog wel mijn wapens en classes. Zo ben ik nu LvL10 (inmiddels) op prestige 3 maar beschik wel over een Commando. Een clanmaat heeft geroepen als grap (pas maar op dat je niet wordt gereport omdat je wapens en PRO-perks hebt die je niet kunt hebben) maar kan dat? Kan een andere speler mij reporten wat mij in de problemen helpt? Een n00b-vraag wellicht maar toch, vind het al vervelend genoeg dat ik weer opnieuw deze prestige moet doen (kon bijna naar 4).

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik denk dat dat wel los zal lopen. Die wapens kan je immers gewoon van de grond opgepakt hebben. En op level 10 is het best mogelijk dat je al wat perks op pro heb.

Ik zou het wel melden en/of even kijken op het CoD forum misschien is het een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Mr_x007 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 01:29:
Als het in de game zit, mag je het gebruiken, anders ga je maar unranked spelen, eigenlijk zijn al die servers die ranked zijn maar wel de meest vage rules hebben in overtreding, maar daar wordt niets aan gedaan omdat het geld oplevert.
Wie is er zieliger: iemand die de mogelijkheden van het spel gebruikt? of iemand die duidelijk niet tegen z'n verlies kan en die in de chat gaat zitten huilen dat de ander n00b is?
Ik speel om mezelf te vermaken, meestal zonder SC maar soms is het gewoon handig/leuk, laat me lekker. ik ga ook niet zeuren als ik een keer getubed wordt of er gecamped wordt.
Admins mogen kicken wie ze willen, als een admin regels hanteert dan ik het zijn/haar goed recht. Zowel 3arch als IW hebben daar nooit een probleem van gemaakt. In COD4 werd je praktisch in elke server autogekicked voor LS en vaak ook voor de tube. Tuben vind ik niet echt hinderlijk, SC in softcore ook niet maar ik hardcore slaat het nergens op dat je nog even snel tijdens het vallen waarin je gewoon bent afgetroefd je tegenstander kunt uitschakelen. Als in HC de damage van pistolen tijdens SC wordt aangepast naar waardes die overeenkomen met Softcore zou het minder irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

bazs2000 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:35:
Gister had ik een probleem waardoor al mijn stats ineens waren gereset (Prestiges kwijt en weer op LvL1). Ik ben daarna gewoon weer gaan spelen en tijdens het spelen kwam mijn prestigeniveau weer terug. Mijn LvL bleef wel ongewijzigd maar nu heb ik wel een ander probleem.

Voor de stats etc sta ik aan het begin van de prestige, maar ik heb nog wel mijn wapens en classes. Zo ben ik nu LvL10 (inmiddels) op prestige 3 maar beschik wel over een Commando. Een clanmaat heeft geroepen als grap (pas maar op dat je niet wordt gereport omdat je wapens en PRO-perks hebt die je niet kunt hebben) maar kan dat? Kan een andere speler mij reporten wat mij in de problemen helpt? Een n00b-vraag wellicht maar toch, vind het al vervelend genoeg dat ik weer opnieuw deze prestige moet doen (kon bijna naar 4).
Ik zou voor de zekerheid even een Steam ticket aanmaken, al denk ik ook dat het wel los zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren ook weer wat onvriendelijk gespuis op de RFFN server. Begon allemaal normaal, toen kwamen de beschuldigingen naar mij omdat ik met een ak74u speelde. Noob wapen, dit, dat... geen aim. Toen kwamen er schelwoorden bij. Vriendelijk gevraagd of ze op de taal willen letten en dat ze anders een ban krijgen. En dan toch doorgaan... :F. Goed, die mensen zijn we liever kwijt dan rijk. Wat dat betreft draait de RFFN server ook wel zonder die paar pubers. Gisterenavond weer lekker gespeeld op de RFFN server, ookal waren er andere te druk bezig met zombiemod }:O

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Ter info voor de PS3 spelers, waaronder ik...dit was dus de reden dat ik er niet in kon vanochtend :X :/

http://www.nu.nl/games/24...ion-network-offline-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Greenfielt schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:53:
Ter info voor de PS3 spelers, waaronder ik...dit was dus de reden dat ik er niet in kon vanochtend :X :/

http://www.nu.nl/games/24...ion-network-offline-.html
Spuit elf.. Vriend, dat was gister ook al de hele dag...
Fucking irritant als je eens wat eerder klaar bent met werken die dag...

Hoop vanavond toch wel ff een paar potjes te kunnen knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:35
delaitinho schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:58:
[...]

Spuit elf.. Vriend, dat was gister ook al de hele dag...
Fucking irritant als je eens wat eerder klaar bent met werken die dag...

Hoop vanavond toch wel ff een paar potjes te kunnen knallen!
wat denk je dan van een extra dag vrij te hebben genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mystikal schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:50:
Gisteren ook weer wat onvriendelijk gespuis op de RFFN server. Begon allemaal normaal, toen kwamen de beschuldigingen naar mij omdat ik met een ak74u speelde. Noob wapen, dit, dat... geen aim. Toen kwamen er schelwoorden bij. Vriendelijk gevraagd of ze op de taal willen letten en dat ze anders een ban krijgen. En dan toch doorgaan... :F. Goed, die mensen zijn we liever kwijt dan rijk. Wat dat betreft draait de RFFN server ook wel zonder die paar pubers. Gisterenavond weer lekker gespeeld op de RFFN server, ookal waren er andere te druk bezig met zombiemod }:O
Haha, ik heb wel mijn record verbroken hoor! :P
Ronde 33 FTW xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:58:
[...]

Haha, ik heb wel mijn record verbroken hoor! :P
Ronde 33 FTW xD
Haha, netjes opgepikt! Level 33... Hoelang ben je dan aan het spelen, aangezien pauze geen optie is (toch?)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Weer een hacker betrapt vanavond, YouTube filmpje gemaakt en gemaild naar Steam. Kijken of het weer resultaat heeft: YouTube: Black Ops hacker: Gnidde 0003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mystikal schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:17:
[...]

Haha, netjes opgepikt! Level 33... Hoelang ben je dan aan het spelen, aangezien pauze geen optie is (toch?)
Uhm, kwart voor 10 begonnen en om 12 uur waren we klaar. Op het einde ben je best wel moe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
reemprive schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:08:
Weer een hacker betrapt vanavond, YouTube filmpje gemaakt en gemaild naar Steam. Kijken of het weer resultaat heeft: YouTube: Black Ops hacker: Gnidde 0003
lol, goedkope aimbot.. steeds staat ie te schieten op ventjes die achter teveel muren staan om te kunnen raken :P

heb trouwens nog geen positief effect van die patch van vandaag kunnen ontdekken.. wel lijkt het nog meer te laggen dan voorheen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:08:
Leuk dat elke keer even snel mijn dope keyboard cat voorbij komt in je hackervideo's ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

User321 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 01:21:
[...]

lol, goedkope aimbot.. steeds staat ie te schieten op ventjes die achter teveel muren staan om te kunnen raken :P

heb trouwens nog geen positief effect van die patch van vandaag kunnen ontdekken.. wel lijkt het nog meer te laggen dan voorheen :/
pcdev heefr vannacht nog getweet, dat iedereen zijn gpu drivers moet updatenWaarom hij dat zo expliciet zegt weet ik niet.

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.