🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Dus je wilt in een clan maar niet meebetalen aan de eigen server(s)....mvdklooster schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:24:
Weet iemand hier wie nog members zoekt en waarvoor je niet hoeft te betalen? Ik vind dat zo onzin. Ik speel op de pc
succes met zoeken

Simpel: TigersVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:57:
[...]
Dus je wilt in een clan maar niet meebetalen aan de eigen server(s)....
succes met zoeken
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb in aardig wat CoD clans gezeten (van 4 t/m black ops) en heb nooit hoeven betalen voor clan servers die er wel waren. Het is altijd optioneel geweest. Het werd wel op prijs gesteld als je mee betaalde, maar het hoefde echt niet.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:57:
[...]
Dus je wilt in een clan maar niet meebetalen aan de eigen server(s)....
succes met zoeken
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Toevallig ben ik ze in deze prestige (2e) wat vaker tegengekomen al, maar ik was HC TD op array aan het spelen, en ik zag dat ding al staan en was al keer gekilled toen ik in de buurt kwam, dus voor de 2e keer echt rushen naar die plek, en ik zag teamgenoot ook rennen en die liep voor...heb ik friendly fire gepleegd toen hij er praktisch bij was omdat ik weet dat ik die sentrys zo weinig voorkomen-TheNose- schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:32:
Zo ik ga toch maar door met prestigen. Inmiddels 4de prestige lvl 19 (bijna Galil!) en gebruik echt maar een paar wapens merk ik. MP5K in het begin, daarna de enfield (met red dot en silencer), dan de Galil en als laatste de AK47 (bruut wapen met silencer, en erg goede iron sights).
Hoe pakken jullie het meestal aan om ghost pro te halen? Het gaat dan natuurlijk om die klote sentry gun die je moet slopen, ding wordt zo weinig gebruikt. Ik heb hem zelf nu maar als killstreak staan en gooi hem dan naar de tegenstander.
Ik speel trouwens maar met 2 classes, een rush en een stealth:
Stealth met: Ghost/SoH(of warlord)/ninja
Rush met: Flack/SoH/Marathon
Vond het wel erg lullig van mezelf, mja
[ Voor 4% gewijzigd door Only op 09-04-2011 03:24 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Als je clan een beetje gevuld is dan kost het nog geen 1 euromvdklooster schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:24:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een clan waarin ik kan. Wil weer in een clan, omdat ik de wars zo gaaf vind. Weet iemand hier wie nog members zoekt en waarvoor je niet hoeft te betalen? Ik vind dat zo onzin. Ik speel op de pc en heet
Dream
Nu heet ik toevallig ff Super-Tarrel , For the fun.
Ik speel alleen maar search en destroy.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Foei! Had je die backstab medal met deze actie ook niet direct binnen?Only schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 03:22:
[...]
Toevallig ben ik ze in deze prestige (2e) wat vaker tegengekomen al, maar ik was HC TD op array aan het spelen, en ik zag dat ding al staan en was al keer gekilled toen ik in de buurt kwam, dus voor de 2e keer echt rushen naar die plek, en ik zag teamgenoot ook rennen en die liep voor...heb ik friendly fire gepleegd toen hij er praktisch bij was omdat ik weet dat ik die sentrys zo weinig voorkomen![]()
![]()
Vond het wel erg lullig van mezelf, mjaNu nog ff paar vliegende dingen neerhalen en ghost pro is weer binnen
En nu ook nog even 1 backstab metal en dan is Ninja Pro er ook weer, heb ik eindelijk weer lekkere class voor HC.
Verwijderd
Ik vind dat teammates backstabben -1 backstab medal moet geven. Ook als je de perk al pro hebt. Mag je opnieuw pro maken. Dat zal ze leren!Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:52:
[...]
Foei! Had je die backstab medal met deze actie ook niet direct binnen?
per ongeluk teamkillen kan natuurlijk gebeuren en vind ik nooit erg. Als het expres is, krijg ik een wat minder rustige houding. Ben ook prima in staat om altijd in diegene zijn crosshairs te blijven lopen totdat hij gekickt wordt voor 3 TKs.

Nee, was het maar zo makkelijkbazs2000 schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:43:
Tellen backstabs bij teammates ook mee voor die challenge dan.
Backstabben is zowiezo wel makkelijk te halen want wie met ninja loopt weet ook dat men je vaak niet hoort en dat je dan vaak tegenstanders tegenkomt die met de rug naar je staan.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
InderdaadPhyxion schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 08:30:
[...]
Als je clan een beetje gevuld is dan kost het nog geen 1 euro
[ Voor 10% gewijzigd door Fid3lity op 11-04-2011 09:10 ]
Mis het in CoD nu wel heel erg dat er maar weinig stuk kan, raar dat kogels altijd in een rechte lijn vliegen (en snipers in CoD daardoor klote zijn in gevecht met een assault rifle) en dat bij CoD boven het hoofd van de tegenstander vaak in neon letters de naam van die speler staat (makkelijk een enemy spotten).
Echt een arcade shooter tov meer realisme in Battlefield. Ik ben voorlopig even niet met black ops bezig dus.
En het nog opgelost gekregen?vinom schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:34:
[...]
Team-24.com. Ik zal is een kijkje nemen.
http://www.team-24.com/fo...action=showthread&id=4#p1
Was vrijdagavond gezellig met je Vinom! We speelden samen aardig goed moet ik zeggen. Lekkere teamplay en er waren er over het algemeen maar 2 die deden defusen,planten. Dat waren jij en ik
Ook vrijdagavond weer meedere keren naar mijn hoofd geslingerd gekregen dat ik aan het cheaten was. Maar er waren er ook 2 die, die me na een aantal potjes complimenteerde met hun spel:"Mystikal number ONE! He rocks!". Ook wel een keer leuk om te horen van een paar wild vreemde... Zo kan het ook, maar nee, altijd weer die kiddies die lopen te schreeuwen...
-TheNose- schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:14:
Echt een arcade shooter tov meer realisme in Battlefield. Ik ben voorlopig even niet met black ops bezig dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Mystikal op 11-04-2011 09:31 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Nee, helaas niks meer van gehoord, beetje triest..Mystikal schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:30:
[...]
En het nog opgelost gekregen?
Was vrijdagavond gezellig met je Vinom! We speelden samen aardig goed moet ik zeggen. Lekkere teamplay en er waren er over het algemeen maar 2 die deden defusen,planten. Dat waren jij en ik. Behalve dan op nuketown, maar die verloor ik ook.
Ook vrijdagavond weer meedere keren naar mijn hoofd geslingerd gekregen dat ik aan het cheaten was. Maar er waren er ook 2 die, die me na een aantal potjes complimenteerde met hun spel:"Mystikal number ONE! He rocks!". Ook wel een keer leuk om te horen van een paar wild vreemde... Zo kan het ook, maar nee, altijd weer die kiddies die lopen te schreeuwen...
Dit is best tricky, je moet constant wisselen tussen offensief en defensief spelen omdat je bijvoorbeeld soms een G11 of een sniper pakt, waar rushen niet echt gezond mee is. Ook kun je niet echt super-defensief en voorzichtig blijven spelen omdat je dan geen guns oppakt. Ik kwam tot een maximum killstreak van 8 gister (b52). Niet fantastisch, maar wel een leuke uitdaging.
Zo'n challenge bestaat al. Gunns4Hire van NextGenTactics speelt dat regelmatig. Alleen noemt hij het GimmeYourGun of LitterBug. Is altijd wel een leuke challenge hoor, moet het ook weer is gaan proberenJDeraGear schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:25:
Had gister voor mezelf een challenge bedacht: raap íedere gun op die je tegenkomt en maak er minimaal 1 kill mee voordat je de volgende gun weer pakt.
Dit is best tricky, je moet constant wisselen tussen offensief en defensief spelen omdat je bijvoorbeeld soms een G11 of een sniper pakt, waar rushen niet echt gezond mee is. Ook kun je niet echt super-defensief en voorzichtig blijven spelen omdat je dan geen guns oppakt. Ik kwam tot een maximum killstreak van 8 gister (b52). Niet fantastisch, maar wel een leuke uitdaging.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Laat ik BO maar eens digitaal afstoffen en weer eens een potje mee doen.Mystikal schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:33:
Zijn er nog mensen die vanavond wat softcore willen Demo-en op de PC? RFFN is waarschijnlijk zelf ook weer goed vertegenwoordigd. Server staat in de OP (eerste game-track server).
hoe laat ongeveer?
Zo rond de klok van 20:00-20:15 zijn we meestal wel online.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:47:
[...]
Laat ik BO maar eens digitaal afstoffen en weer eens een potje mee doen.
hoe laat ongeveer?
Een andere vraag, weet iemand hoe je reserved slots moet aanmaken op de server? Ik heb er nog nooit een duidelijke handleiding voor gevonden.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Piece of cookie. Ga naar je gameserver account, open de config van de server in kwestie, kies Reserved Slots uit de dropdown met config opties, en ram wachtwoorden in de verschijnende velden.Mystikal schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:00:
[...]
Zo rond de klok van 20:00-20:15 zijn we meestal wel online.
Een andere vraag, weet iemand hoe je reserved slots moet aanmaken op de server? Ik heb er nog nooit een duidelijke handleiding voor gevonden.
Het is trouwens wel handiger om gewoon met de hand mensen uit je server te pleuren, want als je met vijf clanners in je volle server zit en er joint iemand met een reserved slot, dan is je kans 5/12 (of 5/18) dat één van je al verbonden clanmates z'n reserved slot moet gebruiken.
Blacktomtomod heeft een !reserved commando wat de laagstscorende niet-member speler eruit tieft, dat werkt stukken beter.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 12:14 ]
YouTube: vital.Nemean epic nade video edit
Had een tijdje terug wel leuke nade ^

Dit potje ging overigens ook wel lekker ^
[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 11-04-2011 12:18 ]
XBL: MRE Inc
bazs2000 schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:43:
Tellen backstabs bij teammates ook mee voor die challenge dan.
denk niet dat hij het door had....MRELynx schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:34:
Ben er vrijdagavond achter gekomen dat je op HC niet gekicked kan worden als je 3 teamkills maakt als je host bent. Ik weet niet wat DefianceNL aan het doen was, maar hij was host en eindigde het potje op Cracked op HC met 0-16. Zag regelmatig onderin beeld staan: Host cannot be kicked.
Only schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:30:
[...]
Nee, was het maar zo makkelijkHeb nu wel weer me geliefde Ghost & Ninja Pro. Ik twijfel eigelijk alleen altijd voor de 2e perk..heb nu maar sleight of hand ingesteld..
Goed dat vanmorgen maar aangemaakt en erbijgezet. Nu maar hopen dat ze in de loop van de dag (het is daar ochtend) mij weer van een ander wachtwoord kunnen voorzien.
Steam is een prachtpakket als het werkt en het is behoorlijk irritant als je er niet (meer) inkan en je dus ook geen spellen kunt spelen omdat je gewoon steam nodig hebt.
Goed screen van mijn betalingen toegevoegd + nog een foto van mijn CD-keys die ik eerder heb gebruikt voor een password reset ook maar toegevoegd. Hopelijk hebben ze nu wel genoeg bewijs.
[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 11-04-2011 13:45 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik ben erbijMystikal schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:33:
Zijn er nog mensen die vanavond wat softcore willen Demo-en op de PC? RFFN is waarschijnlijk zelf ook weer goed vertegenwoordigd. Server staat in de OP (eerste game-track server).
EDIT: Er is wat tussen gekomen. Misschien dat ik nog, maar ga er maar niet vanuit.
[ Voor 12% gewijzigd door vinom op 11-04-2011 17:30 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik kreeg rockets uit een care package, gaat zo'n grafteamgenoot me heel de tijd hinderen omdat ik me eigen carepackage pakte....Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:36:
YouTube: Dennis585 - Black Ops valkyrie rockets coming in
Mijn beste valkyrie rockets tot nu toe.
Puntje bij paaltje springt hij precies tegen me rocket aan als ik lanceer.....ik dood + teamkill........
Als je het niet kan, ga dan spelen op Zylom ofzo.
Het valt me op dat het op de 360 veel kleurvoller is, de kleuren zijn een stuk dieper dan op de PC versie.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik zal eerst eens aan mijn casemod gaan werken samen met SqUeD. Die ligt al maanden stil, vanwege change of plans. Maar nu hebben we een nieuwe aanpak en gaan ervoor om de casemod voor X-life af te hebben. Hopelijk gaat het lukken!
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
"Hij had het altijd over dat spel, net als over het computerspel Call of Duty: Black Ops. "Het lijkt wel alsof hij nu echt heeft uitgevoerd wat hij speelde op zijn kamer."
*Zucht* kan het gebash op het geweld in games weer beginnen....
Ah, nu pas? Ik zat er al op te wachten. Maar misschien duurde het even omdat schietverenigingen de aandacht afleidde. Lang is dat dus niet gelukt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:24:
Al gelezen op o.a. telegraaf.nl, "wie of wat de jonge en medogenloze killer Tristan van der Vlis (24) ook inspireerde, duidelijk wordt dat hij bezeten was van het schietspel Call of Duty: Modern Warfare 2. Het spel vertoont een bizarre gelijkenis met de manier waarop hij zijn slachtoffers in koelen bloede vermoorde."
"Hij had het altijd over dat spel, net als over het computerspel Call of Duty: Black Ops. "Het lijkt wel alsof hij nu echt heeft uitgevoerd wat hij speelde op zijn kamer."
*Zucht* kan het gebash op het geweld in games weer beginnen....
In de politiek heeft het recentelijk geborreld om gewelddadige games te verbieden als de verkopers zich niet hielden aan de leeftijd ratings van games. Misschien dat dit weer olie op het vuur zal gooien.
Het wordt bijna tijd een landelijke platform op te zetten, bestaande uit gamers, om duidelijk te maken dat games en real life geweld ver van elkaar staan.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Daar kan ik nu zo ontzettend van balen he!beany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:36:
[...]
Ah, nu pas? Ik zat er al op te wachten. Maar misschien duurde het even omdat schietverenigingen de aandacht afleidde. Lang is dat dus niet gelukt.
In de politiek heeft het recentelijk geborreld om gewelddadige games te verbieden als de verkopers zich niet hielden aan de leeftijd ratings van games. Misschien dat dit weer olie op het vuur zal gooien.
Het wordt bijna tijd een landelijke platform op te zetten, bestaande uit gamers, om duidelijk te maken dat games en real life geweld ver van elkaar staan.
Tis gewoon een zieke geest die Tristan, of hij nu wel of niet COD heeft gespeeld, hij had het toch wel gedaan.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Nou, die tristan was anders 24, dus die leeftijdsgrens werkt duidelijk niet!! Meteen maar helemaal verbieden, dus.beany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:36:
[...]
Het probleem is dat de politiek en sommige mensen/media spellen als MW2 of BLOPS of BF of BF:BC zien als kweekvijver voor mensen die later in het echt geweld gaan gebruiken. Ze zouden worden beinvloed door games, aanzetten tot geweld.joskuiper schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:47:
[...]
Daar kan ik nu zo ontzettend van balen he!
Tis gewoon een zieke geest die Tristan, of hij nu wel of niet COD heeft gespeeld, hij had het toch wel gedaan.
Maar 99,9999999999 procent van de mensen speelt het om dat het leuk is, meer niet. Mensen die gewelddadige neigingen hebben komen bij dit soort spellen omdat het hun interesse heeft. Het is niet het spel dat de persoon in kwestie ziek maakt, het is de zieke persoon die het spel opzoekt.
Ik denk zelfs dat 'gewelddadige' games, zoals MW/BLOPS/BF2/etc een vertragende factor heeft. Ze kunnen in die games voor een bepaalde tijd hun ei kwijt. Tot het is uitgewerkt, dan gaan ze een stap verder...
Vanuit die zienswijze zouden we zelfs games moeten stimuleren, geeft de maatschappij meer tijd om probleemgevallen eruit te pikken
[ Voor 17% gewijzigd door beany op 12-04-2011 11:56 ]
Verwijderd
Het is mij al vaker opgevallen dat daders van dit soort onzin een rijbewijs hebben. 99,9999999999 procent van de mensen kan daar mee omgaan maar die gewelddadige idioten gaan gelijk schietend door supermarkten en scholen lopen. Ik stel voor dat we als gamers eens een briefje aan Wilders schrijven, dat rijbewijsbezitters strenger in de gaten gehouden moeten worden.beany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:54:
[...]
Het probleem is dat de politiek en sommige mensen/media spellen als MW2 of BLOPS of BF of BF:BC zien als kweekvijver voor mensen die later in het echt geweld gaan gebruiken. Ze zouden worden beinvloed door games, aanzetten tot geweld.
Maar 99,9999999999 procent van de mensen speelt het om dat het leuk is, meer niet. Mensen die gewelddadige neigingen hebben komen bij dit soort spellen omdat het hun interesse heeft. Het is niet het spel dat de persoon in kwestie ziek maakt, het is de zieke persoon die het spel opzoekt.
Verwijderd
Helemaal mee eens. Het kan natuurlijk zijn dat zo'n persoon door iets getriggerd wordt om het uiteindelijk te doen. Maar dit kan van alles zijn film, muziek, een boek, een vervelend gesprek, ontslag etc. Lijkt me toch lastig om dit allemaal te gaan verbieden. Feit is dat zo'n persoon in de 'basis' geestelijk niet in orde is.beany schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:54:
[...]
Het probleem is dat de politiek en sommige mensen/media spellen als MW2 of BLOPS of BF of BF:BC zien als kweekvijver voor mensen die later in het echt geweld gaan gebruiken. Ze zouden worden beinvloed door games, aanzetten tot geweld.
Ze kunnen beter eens kijken naar het systeem van wapenvergunningen. Dat iemand die suicidaal is en al eerder is opgenomen zomaar een wapenvergunning kan krijgen. (niet dat hij anders niet aan een wapen zou kunnen komen, maar toch)
Tja eerste wat in mij opkwam is dat 'de media' nu van alles erbij halen (bij gebrek aan nieuws?)Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:59:
[...]
Ze kunnen beter eens kijken naar het systeem van wapenvergunningen. Dat iemand die suicidaal is en al eerder is opgenomen zomaar een wapenvergunning kan krijgen. (niet dat hij anders niet aan een wapen zou kunnen komen, maar toch)
Verder heb je zoiets als medisch geheimhouding waardoor een vereniging niet zomaar iemand kan weigeren op basis van medische gronden (in dit geval suïcidaal)
Maar goed het was eerst de schietvereniging en de wapens die hij had, nu zijn het de Call of Duty games waar hij fan van was, morgen is het weer dat zijn vriend(in) het uit had gemaakt.
Vanaf het moment dat er geweldadige games zijn zijn er al verboden uitgedeeld (zie: hier) Dat begon volgens mij al met Wolvenstein 3D (*auw* hoofdpijngame!)
Maar goed ik moet wel zeggen dat er wel overeenkomsten zijn met het level 'No Russian' in MW2. Zeker omdat je dan gewoon op burgers moet schieten. Daar is trouwens ook veel te doen om geweest. Kan me in die zijn wel voorstellen dat de Telegraaf dit weer een mooi smeuïg verhaal waardig vindt.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gister gedaan en vandaag een aantal lekker potjes HC Mix gespeeld samensuperwashandje schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:27:
mochten jullie hardcore gaan: voeg superwashandje ook ff toe
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat de eerste kogel raak gaat en de rest spray ik ?
Toen even over naar de FAL en haalde met gemak zo 5 kills achter elkaar. Voorlopig nog even geen ak voor mij.
Ik wacht wel op de commando
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Gebruik veel de ak74u met grip en rapid fire, ook de ghost variant..
Ook de andere ak graag en de famas.
Iemand nog tips???
Primary: Aug+SilencerVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:40:
Hmmmm vraagje ik ben eigenlijk nog steeds niet helemaal tevreden met me set up..
Gebruik veel de ak74u met grip en rapid fire, ook de ghost variant..
Ook de andere ak graag en de famas.
Iemand nog tips???
Secondary: Strela
Perk 1: Ghost Pro
Perk 2: Slight of hands Pro
Perk 3: Ninja Pro
Is een prima HC setup in 80% van de potjes.
Ik zie bijna niemand met deze perks rondlopen? Een eerdere killstreak award is altijd fijn meegenomen, snel herladen is ook fijn maar niet 'nodig' en Second Chance is eigenlijk nutteloos in 9 van de 10 gevallen.
Misschien iemand nog tips?
Schaf een mooie pc aanRedHat schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:54:
Op de PS3 speel ik altijd Domination Core. Ik heb altijd STRELA-3, AUG/AK met de perks Second Chance Pro, Sleight of Hand pro en Hardline Pro.
Ik zie bijna niemand met deze perks rondlopen? Een eerdere killstreak award is altijd fijn meegenomen, snel herladen is ook fijn maar niet 'nodig' en Second Chance is eigenlijk nutteloos in 9 van de 10 gevallen.
Misschien iemand nog tips?
Ghost Pro+SoH Pro+Ninja Pro/ Hacker Pro/ Marathon Pro is een hele fijne combi maar is natuurlijk allemaal afhankelijk van je speelstijl. Ook met welk wapen je wil spelen.
Perks maken eigenlijk ook niet veel uit als je hele team zonder silencer speelt, stelletje verraders! en de vijand constant uav in de lucht heeft beter dan een goed wapen en wel SoH zodat je iig snel kan mikken.
Galil is verreweg de beste voor mij. Commando & ak47 kun je ook prima mee schieten (op HC dan normal mode speel ik niet).
Voor de lol blijft de spas met silencer prachtig om mensen te besluipen.
Verwijderd
Verwijderd
Vind SC overigens niet zielig of iets dergelijks, gewoon zinloos. Zeker in objective gametypes.
Voor slot 1 gebruik ik Hardline als de tegenstanders slecht zijn. Anders Flak Jacket of Ghost. Afhankelijk van de nadespam/spy plane spam.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 10:17 ]
Gaat er een team speler tegen me aan zitten dat ik nergens meer heen kan, en dan verdwijnt je carepackage na een bepaalde tijd of hij word gejat.
Ik heb hier echt zo'n haat tegen. Want ik kan wel me zelf killen met een nade maar dan ben ik me kill streak ook weer kwijt.
Of er komt een vijand en die killed ons allebei.
haha, sorry hoor. Ik lach gewoon, omdat het zo triest is... Speel je op de pc? Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Al vind ik het wel een goede (ook al is het ontzettend slecht). Ik zou het zelf nooit doen overigens. Ik speel niet een spelletje om iemand anders zijn spelletje te vergallen.... Ten tijde van MW2 deed nog weleens een carepacke op iemand gooien die met een choppergunner in de weer was.Silencex schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:31:
Wat ik gister weer had (al een paar keer gehad) dan heb ik een kill streak en gooi ik me carepackage en ga ik in een hoekje zitten(wachten op carepackage)
Gaat er een team speler tegen me aan zitten dat ik nergens meer heen kan, en dan verdwijnt je carepackage na een bepaalde tijd of hij word gejat.
Ik heb hier echt zo'n haat tegen. Want ik kan wel me zelf killen met een nade maar dan ben ik me kill streak ook weer kwijt.
Basement Bios ---- Exo-S
Nee op xbox:p dan zit ik ff niet op te letten als de carepackage komt en dan gaat die voor me zitten heb het ook nog maar 2 keer gehad maar tis gewoon kut (ook al kan ik er wel een beetje om lachenMystikal schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:35:
[...]
haha, sorry hoor. Ik lach gewoon, omdat het zo triest is... Speel je op de pc? Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Al vind ik het wel een goede (ook al is het ontzettend slecht). Ik zou het zelf nooit doen overigens. Ik speel niet een spelletje om iemand anders zijn spelletje te vergallen.... Ten tijde van MW2 deed nog weleens een carepacke op iemand gooien die met een choppergunner in de weer was.
Pomp je hem toch gewoon vol met lood!Silencex schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:31:
Wat ik gister weer had (al een paar keer gehad) dan heb ik een kill streak en gooi ik me carepackage en ga ik in een hoekje zitten(wachten op carepackage)
Snap het probleem niet.....
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Wordt moeilijk als je niet HC speelt.Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:06:
[...]
Pomp je hem toch gewoon vol met lood!
Snap het probleem niet.....
Dit is nog eens (een hilarisch) bewijs dat Xbox Live een verzamelplaats is voor irritante tieners die niet de hele avond in bushokjes durven te zitten.
Ah vergeten, ja speel nooit core vandaar hahaVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:08:
[...]
Wordt moeilijk als je niet HC speelt.
Dit is nog eens (een hilarisch) bewijs dat Xbox Live een verzamelplaats is voor irritante tieners die niet de hele avond in bushokjes durven te zitten.
Exactor, zie je niet zo vaak meer op Crysis? hoever ben je daar?
Wat ik ook zo irritant vind. Als je bv ammo heb en je wil hem veranderen met hardline pro en dan wil iemand anders hem pakken. Dan kan je hem dus niet veranderen. OF nog erger je hebt dogs/gunship/hind en iemand veranderd hem in ammo/uavSilencex schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:31:

SC kan juist heel nuttig zijn met objectives. Bijv nog net ff gauw de vlag pakken bij dom of de HQ of zodat een teammaat het kan overnemen.. Of puur voor de afleidingVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:16:
Vind SC overigens niet zielig of iets dergelijks, gewoon zinloos. Zeker in objective gametypes.
Verwijderd
Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:10:
[...]
Ah vergeten, ja speel nooit core vandaar haha
Exactor, zie je niet zo vaak meer op Crysis? hoever ben je daar?
Precies even ver als toen wij een avondje speelden. Nieuwe PC betekent veel daarmee kloten.
Hmm, ja je kan een vlag kappen in SC. Als je goed speelt wordt je niet neergeknald op de vlag en heb je dat ook niet nodig. Misschien dat het voor anderen werkt en past het gewoon niet bij mijn manier van spelen.
Maar idd net wat je fijn vind qua speelwijze..
Wel jammer overigens dat ze dat aangepast hebben van last stand dat degene de kill krijgt die hem op last stand schiet. Vind het namelijk altijd mooi om ze dan dood te flashen, hakbijlen enz maar je krijgt nu dus gewoon de kill met het wapen waarmee je diegene op last stand hebt gebracht.
Dat is idd doodvervelend. Meestal pak ik hem dan maar zodat zij iig niet de joy van dat pakketje hebben. Moet je maar niet zo gierig zijn. Ik wil m gewoon veranderen maar omdat iemand zo gierig is pak ik m dan zelf maar.chimera2 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:12:
[...]
Wat ik ook zo irritant vind. Als je bv ammo heb en je wil hem veranderen met hardline pro en dan wil iemand anders hem pakken. Dan kan je hem dus niet veranderen. OF nog erger je hebt dogs/gunship/hind en iemand veranderd hem in ammo/uav
Dit is ook eigenlijk reden nummer 1 dat ik practisch nooit meer met care packages speel. en eigenlijk ook nooit meer met hardline. Liever Ghost of Flack Jacket (afhaneklijk van speltype). Heb ook liever napalm dan care package.
Vaak alleen in het begin van de prestige ff hardline omdat ie relatief simpel pro te halen is.
Ik verander meestal ook snel van Care Package naar Napalm Strike. Dat wachten heb ik vaak geen zin in en het wordt slechts af en toe beloond. Tuurlijk is het leuk als er een keer Attack Dogs inzitten, maar over het algemeen worden de wetten van kansberekening goed uitgevoerd; een berg ammo en (counter) spy planes.KingKoning schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:47:
[...]
Dat is idd doodvervelend. Meestal pak ik hem dan maar zodat zij iig niet de joy van dat pakketje hebben. Moet je maar niet zo gierig zijn. Ik wil m gewoon veranderen maar omdat iemand zo gierig is pak ik m dan zelf maar.
Dit is ook eigenlijk reden nummer 1 dat ik practisch nooit meer met care packages speel. en eigenlijk ook nooit meer met hardline. Liever Ghost of Flack Jacket (afhaneklijk van speltype). Heb ook liever napalm dan care package.
Vaak alleen in het begin van de prestige ff hardline omdat ie relatief simpel pro te halen is.
Ik wist niet dat dit kon? Kun je me die even uitleggen?chimera2 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:12:
[...]
Wat ik ook zo irritant vind. Als je bv ammo heb en je wil hem veranderen met hardline pro en dan wil iemand anders hem pakken. Dan kan je hem dus niet veranderen. OF nog erger je hebt dogs/gunship/hind en iemand veranderd hem in ammo/uav
Ik speel ook op de ps3 en als je hardline pro heb dan kan je EENMALIG je care pakage wijzigen ( volgens mij moet je dan 2 maal op het vierkantje drukken)RedHat schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:55:
[...]
Ik wist niet dat dit kon? Kun je me die even uitleggen?Op de PS3 overigens.
Vanavond eens uitproberen. Bedanktchimera2 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:58:
[...]
Ik speel ook op de ps3 en als je hardline pro heb dan kan je EENMALIG je care pakage wijzigen ( volgens mij moet je dan 2 maal op het vierkantje drukken)
precies. en dan bepaal ik liever zelf welke streaks ik krijg dan dat ik een gok neem die ook nog is gestolen kan worden als het een beetje tegenzit.m4yall schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:52:
[...]
Ik verander meestal ook snel van Care Package naar Napalm Strike. Dat wachten heb ik vaak geen zin in en het wordt slechts af en toe beloond. Tuurlijk is het leuk als er een keer Attack Dogs inzitten, maar over het algemeen worden de wetten van kansberekening goed uitgevoerd; een berg ammo en (counter) spy planes.
Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar in Sniper servers met HQ. Was dat doelloze gespray in de normale servers een beetje zat.Daarbij komt ook nog eens: Het kniven, al die losvliegende nades en al die vervelende claymores waar ik me toch wel aan stoorde(ja ik weet het hoort bij het spel) En inmiddels ben ik helemaal verslaafd aan me sniper. Het vereist namelijk nog redelijk veel skills om er iemand mee neer te krijgen.
Mijn perks die ik erbij gebruik: Hardline - Steady aim pro - Lightweight pro. In de sniper servers is het toch belangrijk dat je redelijk snel kan lopen. Aangezien de meeste nogal veel moeite hebben met het snelle aimen en jou weer erg veel tijd gunt om die persoon neer te schieten.
Voor de rest mag je als enige killstreaks de UAV, Care Package en waar je iedereen mee op de radar ziet(weet even niet meer hoe het heet).
Zijn er toevallig hier nog mensen die alleen maar in Sniper servers zit?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
News: We are shooting for mod tools release in May. #codblackops #pc
http://twitter.com/#!/pcdev/status/58300444358881280
Paar keer een server join cancelen? en dan gebeurt dat?
Gaap..
Steam en BO afsluiten en dan opnieuw opstarten, zou het gefixed moeten zijn. Had het eerder vandaag ook, toen was ik opeens onzichtbaar, en ik kon niet schieten, maar wel mensen kniven, was wel even 5 minuten grappig maar heb toen toch maar mijn game opnieuw opgestart, want was bang dat ik lvl 2 zou blijven..Minaaj schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:54:
Ik krijg gewoon een rank reset naar level 1gebeurde zojuist!
Paar keer een server join cancelen? en dan gebeurt dat?
Gaap..
lama kom'n, zal mij benieuwenRynji schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:49:
pcdev
News: We are shooting for mod tools release in May. #codblackops #pc
http://twitter.com/#!/pcdev/status/58300444358881280

whaha vind het wel hilarisch.. care packages kosten alleen maar tijd en trekt giertjes aan...
Ik ben meer voor "team" killstreaks zoals UAV,counter.. blackbird...
EDIT: alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik af en toe ook gewoon solo speel als me team zuigt en voor de choppers/doggs ga...
[ Voor 18% gewijzigd door delaitinho op 14-04-2011 09:35 ]
kost geen tijd hoor, gooi me CP meestal in de buurt waar nog weleens actie is.delaitinho schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:33:
[...]
whaha vind het wel hilarisch.. care packages kosten alleen maar tijd en trekt giertjes aan...
Ik ben meer voor "team" killstreaks zoals UAV,counter.. blackbird...
EDIT: alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik af en toe ook gewoon solo speel als me team zuigt en voor de choppers/doggs ga...
dus ga niet in een stil hoekje wachten op me CP....
Meestal door me CP haal ik me vervolg killstreaks.....
En ik speel niet voor een team maar puur voor mezelf, als een ander "team" killstreaks haalt vind ik dat natuurlijk wel erg prettig.....maar hypocriet ofniet ik ga voor de kills.
Zelfde als Spy Planes doe ik voor mezelf om de challenge vol te spelen en niet met de gedachten mijn team een plezier te doen
Zelfs als wij met een groep vrienden gaan spelen, is het ieder voor zich
Enige wat ik wel doe is team genoten reviven , omdat ik dat zelf ook wel plezierig vindt als ze het bij mij doen
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
There is no such thing as overkill. Ik blijf gewoon sproeien tot ik de punten heb, wat in kan houden dat ik af en toe een half clipje meer in een Second Chance Lamer moet gooien. Als m'n clip leeg gaat pleur ik een stungranaat in z'n kruis, dan is ie ook wel dood.Mystikal schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:06:
Als ik een SC tegenkom maak ik er altijd de sport van om hem of te killen met mijn knive (in Softcore) of meteen te switchen naar mijn handgun en hem daarmee afschieten. Dat lukt echt in 95% van de gevallen. Iets in de trend van <Jim Carey voice> Oh, you wanna play with your pistol.... BRING IT ON! </Jim Carey voice>
En dan is er natuurlijk nog de flamer attachment, waar mijn FireGhost klasse zich alom zeer geliefd maakt. Woesh, woesh, woesh, weg SCL.
Moet zeggen dat ik al vrij snel pro heb gehaald. Zo had ik in nuketown al mijn eerste headshot in SC te pakken. Ok tja dan ben je pro en als je dan gekilled wordt dan merk je dat of je wordt snel gerevived of ze laten je liggen. In het laatste geval voel je je net een schildpad waarna je toch dood gaat.
9 van de 10 keer wordt je ook gekicked van de server omdat je SC gebruikt.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad (ik heb van alle randzaken totaal geen verstand, wellicht dat dit ook niet kan op de xbox en speel jij op de PC)Sc0rPi0N schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:34:
9 van de 10 keer wordt je ook gekicked van de server omdat je SC gebruikt.
Second ChangeVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:40:
Domme vraag misschien maar wat is SC?
Verwijderd
Fixed
Second Change is als je in je uitshirt gaat spelen. Zou wel leuk zijn overigens als je een sneeuwpak aan kon trekken in een woestijn map.
haha leuke toevoeging iddVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:43:
[...]
Fixed
Second Change is als je in je uitshirt gaat spelen. Zou wel leuk zijn overigens als je een sneeuwpak aan kon trekken in een woestijn map.
Verwijderd
Wanneer kwam DLC #2 ook al weer uit voor PC? kunnen we die mooi overslaan.
lang leve de MOD community...
Me self made icon met verschillende lagen heb ik nog wel, en er staan ook 30games in me recent file list.
En natuurlijk is er geen enkele manier om een "game master" te contacteren.
het is maar net de vraag wat de inhoud van de modtools zullen zijnVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:55:
De MOD tools zijn bevestigd voor Mei.
Maar buiten dat, volgens mij is er nog geen datum voor PC. alleen 3 mei voor de xbox360...
[ Voor 37% gewijzigd door KingKoning op 14-04-2011 13:39 ]
Verwijderd
De MOD tools komen alleen voor de PC.KingKoning schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:39:
[...]
het is maar net de vraag wat de inhoud van de modtools zullen zijnMisschien zit er wel helemaal geen map editor in....
Maar buiten dat, volgens mij is er nog geen datum voor PC. alleen 3 mei voor de xbox360...
Voor Xbox 3 Mei mischien de DLC ronde 2?
dat zou dan betekenen dat DLC voor PC ergens in Juli komt.
Tegen die tijd hebben we de MOD tools...
Je kunt er ook gewoon de lol van inzien...Silencex schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:53:
Ik erger me echt het meeste aan second change noobs echt zwaar kut gewoon 10x erger dan noob tubes
Ik bedoel, als ik merk dat mensen SC hebben dan ga ik express tomahawken/RPG-en/flashbangen.. Puur om even te laten weten dat ze niet zo achterlijk op de grond moeten gaan liggen en gewoon dood moeten gaan JONGEN!
paar schoten extra lossen weet je zeker dat hij dood isSilencex schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:53:
Ik erger me echt het meeste aan second change noobs echt zwaar kut gewoon 10x erger dan noob tubes
op de occasional 'onsterfelijkheidsschoten' die je nekken na werkt dat goed iddRicloo86 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:11:
[...]
paar schoten extra lossen weet je zeker dat hij dood is
In de eerste prestige denk wel tot lvl 25 oid met SC gespeeld, nu eigenlijk nooit meer, behalve in het begin (standaard class) en dan vergeet ik te schieten want ben het niet gewend

tuben kan best leuk zijn ben ik achter gekomen.. gebruik het nu wel af en toe. Vooral Grid. Iedereen bezig op het open stuk en dan vanuit de deuren tupen naar het open stuk. Noem het n00b maar het is wel leuk om af en toe te doen
Verwijderd
Ik erger mij het meest aan lui die datgene waar ze het over hebben, niet eens fatsoenlijk kunnen spellenSilencex schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:53:

Verwijderd
Als de situatie goed is kan je idd wel een hoop lol maken met mensen die SC gebruiken, maar soms als je net een beetje kut zit met je kogels of wat dan ook kan het je flink naaien.delaitinho schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:11:
Je kunt er ook gewoon de lol van inzien...
Ik bedoel, als ik merk dat mensen SC hebben dan ga ik express tomahawken/RPG-en/flashbangen.. Puur om even te laten weten dat ze niet zo achterlijk op de grond moeten gaan liggen en gewoon dood moeten gaan JONGEN!
Er is totaal geen informatie gegeven wat er in de mod tools komt te zitten. Misschien kan je wel niet eens maps aanpassenVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:55:
De MOD tools zijn bevestigd voor Mei.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik vermoed, omdat ze niet heel erg hoog van de toren blazen 'kijk ons eens mod tools uitbrengen w00t!!', dat het tools zijn om promod achtige zaken te kunnen doen. Zelf maps maken, tja... Misschien als DLC2 de laatste DLC is, anders snijden ze zichzelf in de vingers.Phyxion schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:28:
[...]
Er is totaal geen informatie gegeven wat er in de mod tools komt te zitten. Misschien kan je wel niet eens maps aanpassen
Rondjes om ze heen rennen en een claymore plaatsen, maar dit lukt maar af en toe....Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:24:
[...]
Als de situatie goed is kan je idd wel een hoop lol maken met mensen die SC gebruiken, maar soms als je net een beetje kut zit met je kogels of wat dan ook kan het je flink naaien.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Naar mijn ervaring zijn custom maps in cod-games meestal bedroevend slecht. De originele maps zijn gewoon 100x beter. Dat was bij andere spellen vaak niet het geval (W:ET bijv, daar waren veel maps gewoon echt beter dan de standaard maps, en vooral na 4-5 jaar was iedereen de 6 standaard maps wel een beetje zatbeany schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:36:
[...]
Ik vermoed, omdat ze niet heel erg hoog van de toren blazen 'kijk ons eens mod tools uitbrengen w00t!!', dat het tools zijn om promod achtige zaken te kunnen doen. Zelf maps maken, tja... Misschien als DLC2 de laatste DLC is, anders snijden ze zichzelf in de vingers.
Ik denk niet dat er veel mensen de DLC zullen laten liggen en gaan wachten tot mensen zelf maps maken.
Dit topic is gesloten.